حقوق و درآمد پرستاران در انگلستان

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در انگلستان
  • حقوق و درآمد پرستاران در انگلستان
  • تاثیر تجربه کار بر درآمد پرستاران در انگلستان
  • تاثیر سطح تحصیلات بر درآمد پرستاران در انگلستان
  • روند رشد متوسط حقوق سالانه پرستاران در انگلستان
  • مزایا و پاداش های کار پرستاری در انگلستان
  • سایر عوامل تاثیر گذار در درآمد پرستاران در انگلستان
  • هزینه های زندگی در انگلستان
  • حقوق و درآمد پرستاران در انگلستان و سخن پایانی
حقوق و درامد پرستاران در انگلستان

حقوق و درآمد پرستاران در انگلستان و مقدمه ای بر آن

حقوق و درآمد پرستاران در انگلستان، بررسی و تحلیل اقامت پرستاران در انگلستان، عوامل و مواردی که موجب می گردد تا حقوق پرستاران در انگلستان افزایش یابد و دیگر عناوینی که در مبحث حقوق و درآمد پرستاران در انگلستان وجود دارد، برای پرستارانی که قصد مهاجرت کاری به این کشور زیبا دارند را با دلایل علمی و اطلاعات دقیق، مورد بررسی و تحلیل علمی قرار خواهیم داد. انگلستان از کشور های قاره اروپا می باشد که از نظر ثروت و وضعیت اقتصادی از کشور های ثروتمند و سطح اول جهان می باشد. انگلستان کشوری بسیار پیشرفته همراه با سطح رفاه و فرهنگ اجتماعی بالا همراه با نرخ بیکاری پایین می باشد. موسسه حقوقی ملک پور، با در خدمت داشتن برترین وکلای مهاجرتی در دیگر کشور ها و حضور مشاورین با سطح تخصص و تجربه بسیار بالا در امور مهاجرت، بهترین خدمات مهاجرتی روز دنیا را به شما هم وطنان عزیز در سراسر جهان ارائه می کند و در راه مهاجرت شما عزیزان همراه مطمعن شما خواهد بود. این امکان برای عزیزان وجود دارد تا به صورت رایگان، پس از تماس با دفاتر ما در نقاط مختلف جهان و صحبت با مشاورین موسسه، در خصوص حقوق و درآمد پرستاران در انگلستان و دیگر روش های مهاجرتی اطلاعاتی دقیق را به دست آورید، همچنین می توانید با دادن اطلاعات خود از بهترین راه های مهاجرت برای خود آگاه شوید.

شرایط عمومی کار در انگلستان:

انگلستان کشوری واقع در شمال غرب اروپا می باشد که همراه با 3 کشور دیگر در جزایر انگلیس واقع گردیده. انگلستان که اصلی ترین عضو بریتانیای کبیر می باشد با 3 کشور ایرلند، ولز و اسکاتلند تشکیل دهنده بریتانیای کبیر می باشند. مساحت انگلستان 242.500 کیلومتر مربع و جمعیت آن بیشتر از 66 میلیون نفر می باشد. پایتخت انگلستان شهر زیبای لندن است و دین اکثریت مردم در این کشور مسیحیت می باشد. زبان رسمی مردم در انگلستان زبان انگلیسی می باشد که می توان به جرات گفت بزرگترین صادرات انگلستان به تمام دنیا زبان انگلیسی بوده است. . انگلستان اولین کشور اروپایی می باشد که از اتحادیه اروپا خارج شده و همچنین جزی از معاده شنگن نیز نمی باشد. انگلستان سهم قابل توجهی در اقتصاد جهان ، به ویژه در فن آوری و صنعت داشته است. انگلستان به واسطه پیشتاز بودن در زمینه های مختلف مانند سلامت و درمان، تکنولوژی، آموزش و …از کشور های مورد علاقه افرادی می باشد که تمایل به مهاجرت دارند و هر ساله متقاضیان بسیاری برای مهاجرت به این کشور از انواع روش ها مانند مهاجرت کاری، تحصیلی، سرمای گذاری و .. اقدام می نمایند. در ادامه به بررسی حقوق و درآمد پرستاران در انگلستان خواهیم پرداخت.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

حقوق و درآمد پرستاران در انگلستان:

متقاضیانی که تمایل به اخذ ویزای کار پرستاری در انگلستان را دارند و تمایل دارند تا در این کشور به عنوان پرستار به کار مشغول شوند باید قبل از هر اقدام به بررسی میزان حقوق و درآمد پرستاران در انگلستان بپردازند. با بررسی این موضوع و اطلاع از حقوق پرستار و حقوق ماما در انگلیس، متقاضیان می توانند با دید باز نسبت به اخذ ویزای کار پرستاری در انگلستان اقدام نمایند. به طور کلی حقوق پرستار در انگلیس نسبت به اکثر کشور های اروپایی بالاتر می باشد که در ادامه به صورت دقیق به بررسی میزان حقوق پرستار در انگلیس می پردازیم.

  • محدوده حقوق و درآمد پرستاران در انگلستان:

    حقوق و درآمد پرستاران در انگلستان برای هر سال کار پرستاری به صورت میانگین در پایین ترین حالت 28300 پوند و در بالاترین حالت 83300 پوند می باشد.

  • حقوق متوسط:

    میانگین حقوق پرستاران در انگلستان برای هر سال کار پرستاری دراین کشور 52300 پوند می باشد و این بدان معنی می باشد که حدود 50% از پرستاران حقوقی پایین تر از این مبلغ دریافت می نمایند و این در حالی است که نیم دیگر پرستاران50% حقوقی بالا تر از 52300 پوند در هر سال کار پرستاری دریافت می کنند.

نمودار حقوق و درآمد پرستاران در انگلستان

درصد ها:

همانگونه که در نمودار توزیع حقوق پرستار در انگلیس مشاهده می نمایید نزدیک ترین درصد ها با میانه حقوق 25% و 75% می باشد که به این معنی می باشد که تنها 25% از پرستاران در انگلستان حقوقی پایین تر از 36300 پوند دریافت می نمایند و 75% از پرستاران در انگلستان حقوق بالاتر از این مبلغ دریافت می نمایند. در ادامه با مشاهده نمودار توزیع می بینید که 75% از پرستاران در انگلستان حقوقی پایین تر از 65100 پوند دریافت می نمایند و تنها 25% از پرستاران حقوقشان بالاتر از 65100 پوند می باشد.

تاثیر تجربه کار بر درآمد پرستاران در انگلستان:

تجربه تاثیر گذار ترین دلیل برای افزایش حقوق و درآمد هر انسان در هر حرفه و تخصصی می باشد. افرادی که دارای تجربه بالاتر هستند مسلماً سال های بیشتری در حرفه خود مشغول به کار بوده اند و به واسطه داشتن تجربه ممکن است در هر شرایطی کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. در شغل پرستاری نیز افزایش حقوق رابطه مستقیم با میزان تجربه پرستار دارد. پرستارانی که از میزان تجربه بیشتری بهرمند هستند بی شک نسبت به همتایان خود از حقوق و درآمد بالاتری برخوردار هستند. در این قسمت قصد داریم تا به بررسی و تحلیل تاثیراتی که رشد و افزایش مقدار تجربه در درآمد پرستاران در انگلستان دارد  بپردازیم. افزایش حقوق پرستار در انگلیس بر اساس تجربه از بدو ورود یک نیرو به بازار کار پرستاری شروع می شود و هر چه سال های کاری بالاتر برود میزان تجربه فرد بیشتر می شود و حقوق نیرو افزایش می یابد. در این نمودار می توانید میزان افزایش حقوق و درآمد پرستاران در انگلستان را با توجه به سطح تجربه کاری مشاهده کنید:

نمودار افزایش حقوق پرستاران بر اساس تجربه

تاثیر سطح تحصیلات بر درآمد پرستاران در انگلستان:

یکی از شرایط اعزام پرستار به انگلیس و اخذ ویزای کار پرستاری در انگلستان داشتن مدرک تحصیلات عالیه در رشته پرستاری می باشد. همچنین از دلایل افزایش حقوق پرستار و حقوق ماما در انگلیس داشتن مدارک عالی تحصیلی می باشد. در سراسر دنیا افرادی که تمایل به ورود به کار پرستاری را دارند باید در این رشته تحصیل نمایند و پس از اتمام تحصیلات این امکان را دارند تا در مراکز درمانی به کار پرستاری مشغول شوند. همان گونه که گفته شد هر چه تحصیلات دانشگاهی در رشته پرستاری بالاتر باشد و افراد مدارک بالاتری را دریافت نمایند میزان حقوق دریافتی آن ها نیز افزایش می یابد. اما حال باید ببینیم که تفاوت میان یک پرستار با مدرک لیسانس پرستاری با همتای خود با مدرک فوق لیسانس چه تفاوت هایی در میزان دریافت حقوق خواهند داشت؟ در انگلستان پرستارانی که با مدرک تحصیلی لیسانس وارد بازار کار پرستاری می شوند برای هر سال کار به صورت میانگین حقوقی معادل 45400 پوند دریافت می نمایند و این در حالی می باشد که یک پرستار با مدرک فوق لیسانس پرستاری پس از ورود به بازار کار پرستاری در شرایط برابر 63000 پوند حقوق دریافت می نمایند و به این معنی می باشد که پرستاران با مدرک کارشناسی ارشد 39% بیشتر از پرستاران با مدرک کارشناسی حقوق دریافت می نمایند.

نمودار تاثیر سطح تحصیلات در حقوق و درامد پرستاران در انگلستان

روند رشد متوسط حقوق سالانه پرستاران در انگلستان:

کار در شهر های مختل انگلستان، فعالیت پرستاران در انگلستان در مراکز بهداشت و درمان دولتی و خصوصی این کشور، مدارک تحصیلی، میزان هر سال تجربه کاری پرستار و جنسیت نیروی کار پرستاری از جمله دلایل و مسائل در خصوص افزایش حقوق و درآمد پرستاران در انگلستان به شمار می روند. علاوه بر موارد نام برده ممکن است موارد دیگری نیز به افزایش حقوق پرستار و حقوق ماما در انگلیس کمک نماید، مسائلی مانند تاثیر و سهم یک پرستار در روند رشد مجموعه و یا حتی تاثیر یک پرستار در روند و بهبود یک بیمار، ممکن است باعث افزایش حقوق و درآمد آن نیرو شود. در تمام دلایلی که به افزایش حقوق یک پرستار کمک میکند، نیروی کاری تاثیر مستقیم دارد، برای مثال پرستار این امکان را دارد تا در شهر محل زندگی خود به کار پرستاری مشغول شود یا پرستار می تواند با مدارک تحصیلی بالاتر به کار پرستاری مشغول شود. اما در حالت کلی در هر شغل و حرفه ای، با گذشت یک زمان معلوم حقوق نیرو ها افزایش پیدا می کند. در کشور انگلستان پرستاران در هر 17 ماه مقدار 10% از کل حقوقشان افزایش حقوق دارند. این مقدار در مشاغل دیگر انگلستان در هر 15 ماه می باشد که 9% به حقوق نیرو ها اضافه می شود.

مزایا و پاداش های کار پرستاری در انگلستان:

در هر شغل و زمینه کاری در تمام دنیا، نیروهای کار علاوه بر حقوق و درآمد ثابت خود مزایا و پاداشی را نیز دریافت می نمایند. مزایا و پاداش به صورت کلی به نیرو های اعطا می شود که در کار و تخصص خود به بهترین شکل ممکن عمل کرده اند و باعث شده اند تا مجموعه کاری برای آن ها پاداش و مزایا در نظر بگیرد. مزایا و پاداش در تمام مشاغل وجود دارد اما در بعضی از مشاغل که میزان سود دهی و گردش مالی بالایی دارند به مراتب بیشتر دیده می شود. در کار پرستاری نیز اعطا پاداش و مزایا به نیرو های پرستار و کارمند وجود دارد اما نسبت به مشاغل دیگر پایین تر می باشد و دلایل آن نیز به خدمات درمانی رایگان بر میگردد، زیرا خدمات درمان در کشور انگلستان برای شهروندان این کشور یا به صورت رایگان یا با حداقل هزینه می باشد که موجب می شود کار پرستاری جزی از کارهای پر درآمد به شمار نرود. بر اساس گزارشی که از پرستاران در انگلستان داده شده است تنها 30 درصد از پرستاران از مزایا و پاداش بهره مند شده اند و 70درصد از پرستاران اعلام کرده اند که هیچ گونه پاداشی دریافت ننموده اند. میزان پاداشی که به پرستاران در انگلستان داده می شود 1 تا 3% از حقوق آن ها می باشد.

سایر عوامل تاثیر گذار در درآمد پرستاران در انگلستان:

در عناوین بالا به این موضوع پرداختیم که علل مختلف باعث تغییر و بالا رفتن میزان حقوق و درآمد پرستاران در انگلستان هستند. عواملی مانند سهیم بودن نیروی کار در رشد مجموعه، تجربه، تحصیلات و .. که تا این قسمت از مقاله تنها به بررسی تاثیرات تجربه و تحصیلات در افزایش حقوق پرستاران پرداختیم. در ادامه به بررسی دقیق تر مسائل مانند تاثیرات جنسیت در میزان افزایش حقوق پرستاران در انگلیس، تاثیرات شهر محل کار در میزان حقوق پرستاران در انگلستان و تاثیرات کار در مراکز دولتی و یا خصوصی بر روی درآمد پرستاران در انگلستان خواهیم پرداخت. مقالاتی که شما عزیزان در سایت های موسسه حقوقی ملک پور مطالعه می نماید توسط کادر مشاورین و تیم آی تی این موسسه نگارش و تدوین شده است، هر گونه استفاده و کپی از این مقالات خلاف مقررات است و شرعاً حرام می باشد.

  • تاثیر جنسیت در حقوق و درآمد پرستاران در انگلستان:

    در کشور انگلستان با توجه به مساله برابری بین زن و مرد اما تفاوت های در میزان حقوق پرداختی زنان و مردان در شرایط یکسان وجود دارد. میزان حقوق پرستار و حقوق ماما در انگلیس در یک شرایط برابر کاری برای خانم ها 4% بیشتر می باشد.

  • کار در موسسات دولتی یا خصوصی انگلستان و تاثیرات آن در حقوق و درآمد پرستاران:

    در کشور انگلستان پرستارانی که در مراکز و موسسات دولتی و عمومی به کار درمان مشغول می باشند 4% بیشتر از حقوق و درآمد پرستاران در بخش خصوصی می باشد.

  • تفاوت حقوق پرستاران در انگلستان در شهر های مختلف:

    درآمد پرستاران در انگلستان در هر شهر متفاوت می باشد. به صورت کلی در شهر های که جمعیت و تراکم بالاتری دارند و جز شهر های مهم کشور هستند حقوق و درآمد نیروها متفاوت است. برای مثال حقوق یک پرستار و یا حقوق ماما در انگلیس در شهر لندن بالا تر از شهر برایتون می باشد. در جدول زیر تفاوت حقوق در شهر های مختلف انگلستان را برای شما قرار داده ایم:

شهر میزان درآمد
بلفاست 61،600 GBP
بیرمنگام 64،900 GBP
بردفورد 59،400 GBP
بریستول 63،500 GBP
کمبریج 52،600 GBP
چستر 52،500 GBP
کاونتری 58،800 GBP
لستر 60،500 GBP
لینکلن 58100 GBP
لیسبورن 49،900 GBP
لیورپول 64100 GBP
لندن 63000 GBP
منچستر 65،400 GBP
نیوکاسل 60،400 GBP
نیوپورت 57000 GBP
نیووری 55000 GBP
نوریچ 53،400 GBP
ناتینگهام 62،800 GBP
آکسفورد 56،700 GBP
پیتربرو 55،300 GBP

هزینه های زندگی در انگلستان:

افرادی که دارای شرایط اعزام پرستار به انگلیس می باشند قبل از هر گونه اقدام جهت اخذ ویزای کار پرستاری در انگلستان باید به بررسی مسائل مهمی بپردازند که ما در این مقاله سعی داریم به مهم ترین آن ها بپردازیم. تا این قسمت از مقاله به بررسی میزان حقوق و درآمد پرستاران در انگلستان و عواملی که به افزایش حقوق پرستار و حقوق ماما در انگلیس تاثیر دارند پرداخته ایم. پس از بررسی این موارد متقاضیان کار پرستاری به انگلستان باید به بررسی هزینه های زندگی در این کشور بپردازند. با بررسی این موضوع پرستاران می توانند به این نتیجه برسند که آیا با توجه به میزان حقوق پرستار و حقوق ماما در انگلیس و همچنین با توجه به هزینه های زندگی در این کشور، آیا انگلستان می تواند مقصد مناسبی برای کار پرستاری باشد؟ در ادامه برای شما عزیزان به بررسی هزینه برخی از اقلام مصرفی در شهر لندن پایتخت انگلستان پرداخته ایم:

هزینه مقدار کالا
GBP 1.50 1 کیلو سیب
GBP 1 1 لیتر شیر
GBP 6 1 کیلو گوشت
GBP 0.80 1 کیلو برنج
1.82 GBP 12 عدد تخم مرغ
GBP 6 1 کیلو پنیر
 GBP 4.50 1 کیلو مرغ
GBP 1 1.5 لیتر آب معدنی
نوع قیمت
قیمت خرید- هر متر آپارتمان -در مرکز شهر لیورپول 3.950 پوند
قیمت خرید- هر متر آپارتمان -در خارج مرکز شهر لیورپول 1.730  پوند
اجاره اپارتمان- 1 خواب در مرکز شهر لیورپول 700 پوند
اجاره اپارتمان- 1 خواب در خارج از مرکز شهر لیورپول 470 پوند
اجاره آپارتمان 3- خواب در مرکز شهر لیورپول 1.025 پوند
اجاره آپارتمان- 3 خواب در خارج از مرکز شهر لیورپول 685 پوند
حقوق و درآمد پرستاران در انگلستان و سخن پایانی:

حقوق و درآمد پرستاران در انگلستان، بررسی شرایط اقامت پرستاران در انگلستان، نگاهی به هزینه زندگی پرستاران در انگلیس، تحقیق در مورد عواملی که باعث تحریک و رشد حقوق پرستاران در انگلستان می شود و دیگر عناوینی که با موضوع حقوق و درآمد پرستاران در انگلستان در رابطه بودند را تحت شعاع و مورد بررسی قرار دادیم.انگلستان از قدرتمند ترین کشور های جهان همراه با سطح بالای فرهنگ و امنیت و آب و هوای عالی از جمله کشور هایی می باشد که هر انسانی تمایل به زندگی در آن جا را خواهد داشت و هر سال متقاضیان بی شماری از نقاط گوناگون جهان برای تحصیل، کار و سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت می نمایند. موسسه حقوقی ملک پور با سابقه بیش از 15 سال کار در زمینه های مختلف مهاجرت، شرایط اعزام پرستار به انگلیس را فراهم کرده و متقاضیانی که شرایط مهاجرت کاری داشته باشند می توانند از خدمات موسسه استفاده نمایند. این امکان برای عزیزان وجود دارد تا به صورت رایگان، پس از تماس با دفاتر ما در نقاط مختلف جهان و صحبت با مشاورین موسسه، در خصوص حقوق و درآمد پرستاران در انگلستان و دیگر روش های مهاجرتی اطلاعاتی دقیق را به دست آورید، همچنین می توانید با دادن اطلاعات خود از بهترین راه های مهاجرت برای خود آگاه شوید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه حقوق و درآمد پرستاران در انگلستان

✅تاثیر گذار ترین عواملی که باعث افزایش حقوق یک پرستار در انگلستان می شود چه می باشد؟

مهم ترین و تاثیر گذار ترین عوامل در افزایش حقوق پرستار در انگلستان میزان تجربه و سطح تحصیلات آن پرستار می باشد.

✅میزان حقوق و درآمد پرستاران با تجربه 2 تا 5 سال چند درصد کمتر از حقوق پرستارانی که 10 تا 15 سال تجربه کاری دارند می باشد؟

پرستاران با سابقه 10 تا 15 سال میزان 51 درصد حقوق بالاتری نسبت به پرستاران با سابقه 2 تا 5 سال دریافت می کنند.

✅بالاترین و پایین ترین میزان حقوق پرستاران در کدام شهر های انگلستان می باشد؟

شهر منچستر با حقوق متوسط 64400 پوند برای هر سال کار پرستاری بالاترین میزان حقوق در کشور انگلستان را دارد و شهر لیسبورن با 49900 پوند برای هر سال کار پایین ترین حقوق را پرداخت می نماید.

✅تفاوت حقوق پرستاران خانم در انگلستان با پرستاران آقا به چه مقدار است؟

پرستاران مرد در انگلستان در یک شرایط برابر 4درصد حقوق کمتری را نسبت به پرستاران زن دریافت می کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *