بازار کار برنامه نویسی در انگلستان

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی بازار کار برنامه نویسی در انگلستان
  • بررسی بازار کار برنامه نویسی در انگلستان
  • شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری برنامه نویس به انگلستان
  • عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی برنامه نویسان در انگلستان
  • میزان درآمد برنامه نویس در انگلستان
  • اخذ ویزای کار انگلستان برای برنامه نویسان
  • اخذ اقامت انگلستان از طریق ویزای کاری برای برنامه نویس
  • نحوه کاریابی برای برنامه نویس
  • بازار کار برنامه نویسی در انگلستان و سخن پایانی
بازار کار برنامه نویسی در انگلستان درآمد برنامه نویسان در انگلستان

بازار کار برنامه نویسی در انگلستان و مقدمه ای بر آن

بازار کار برنامه نویسی در انگلستان ، درآمد برنامه نویسی در انگلستان، مهاجرت برنامه نویس به انگلستان و بهترین زبان برنامه نویسی در انگلستان را در این مقاله مورد بررسی علمی قرار خواهیم داد. دلیل مهاجرت برنامه نویس به انگلستان چیست؟ درآمد برنامه نویسی در انگلستان چقدر است؟ بهترین شهر برای برنامه نویسان در انگلستان کدام است؟ بهترین زبان برنامه نویسی در انگلستان چیست و چه مزایایی دارد؟ در ادامه نوشتار به بررسی این سوالات و نکات مهم در زمینه مهاجرت برنامه نویس به انگلستان خواهیم پرداخت. انگلستان ثروتمند ترین کشور و بزرگ ترین کشور از چهار کشور بریتانیای کبیر می باشد. انگلستان کشوری توسعه یافته و صنعتی است و فناوری اطلاعات در این کشور جایگاه به خصوصی در صنایع این کشور دارد. درآمد در کشور انگلستان و سطح رفاه مردم بالا می باشد. به همین دلیل هر ساله متخصصین زیادی برای کار به این کشور مهاجرت می کنند. شما همراهان گرامی برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه مهاجرت برنامه نویس به انگلستان می توانید با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نمایید. همچنین به منظور دریافت جدید ترین روش ها برای مهاجرت به کشور های دنیا می توانید به مقالات در وب سایت های معتبر این موسسه مراجعه نمایید.

شرایط عمومی بازار کار برنامه نویسی در انگلستان:

انگلستان نام یکی از چهار کشور تشکیل دهنده پادشاهی بریتانیا کبیر و پر اهمیت ترین بخش آن است که در نیمه جنوبی جزیره بریتانیا کبیر واقع شده است. انگلیس وسیع ترین، پر جمعیت ترین و ثروتمند ترین بخش بریتانیا کبیر بوده و پایتخت این کشور شهر لندن است. انگلستان از شمال به اسکاتلند و از غرب با ولز هم مرز است. مرز های آبی این کشور از شمال غرب با دریای ایرلند، در جنوب غرب دریای سلتی و در شرق دریای شمال می باشد. مساحت کشور انگلستان 130,279 کیلومتر مربع می باشد و دارای بیش از یک صد جزیره کوچک و بزرگ است. جمعیت کشور انگلستان بیش از 54 میلیون نفر و زبان رسمی آن انگلیسی می باشد. اقتصاد انگلستان بیشتر بر پایه صنعت و خدمات و بانکداری می باشد. انگلستان یکی از بزرگ ترین اقتصاد های جهان به شمار می رود و این کشور جزو کشور های توسعه یافته است. واحد پول کشور انگلیس پوند است و در سالیان گذشته انگلستان از اتحادیه اروپا خارج شده است. صنعت فناوری اطلاعات در انگلستان رشد بسیاری را تجربه کرده است و به دلیل سطح رفاه بالا و همچنین زندگی مساعد و درآمد هر ساله تعداد بسیاری از متخصصین در زمینه برنامه نویسی و مهندسی کامپیوتر به این کشور مهاجرت می نمایند. در ادامه به بررسی بازار کار برنامه نویسی در انگلستان و مهاجرت برنامه نویس به انگلستان می پردازیم.

کار در انگلستان مساحت و جمعیت انگلستان درباره انگلستان پایتخت انگلیس زبان رسمی انگلیس

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور انگلستان

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص اصول کار در خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص اصول کار در خارج از کشور

بررسی بازار کار برنامه نویسی در انگلستان:

به دلیل پیشرفت صنعت کامپیوتر در دنیا و همچنین پیشرفت این صنعت در انگلستان و سطح رفاه در این کشور هر ساله تعداد زیادی برنامه نویس از سراسر دنیا به منظور کار در این کشور مهاجرت می نمایند. مهاجرت برنامه نویس به انگلستان باعث رونق و پیشرفت این صنعت شده است و تعداد استارتاپ ها و شرکت های برنامه نویسی در کشور انگلستان در حال افزایش است. به همین دلیل از سال 2014 تا به امروز رشد درخواست برای برنامه نویس در کشور انگلستان 13.2 درصد افزایش داشته است. به دلیل گستردگی بازار کار برنامه نویسی در انگلستان شهر های لندن و منچستر به عنوان بهترین شهر برای مهاجرت برنامه نویس به انگلستان انتخاب شده اند. وجود شرکت های بزرگ در زمینه فناوری اطلاعات باعث ایجاد رقابت در زمینه برنامه نویسی و گستردگی این رشته گشته است و به همین دلیل برنامه نویسی در انگلستان یکی از بهترین رشته ها و پر درآمد ترین شغل ها به حساب می آید. در زیر چند نمونه از بهترین شهر ها برای مهاجرت برنامه نویس به انگلستان مشاهده می نماید:

بهترین شهر ها برای مهاجرت برنامه نویسان به انگلستان
London
Edinburgh
Bristol and Bath
Brighton
Manchester
Reading
Birmingham

شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری برنامه نویس به انگلستان:

مهاجرت برنامه نویس به انگلستان دارای شرایط متفاوتی می باشد. اولین شرط برای کار به عنوان برنامه نویس در انگلستان، داشتن پیشنهاد کاری و همچنین داشتن مدرک زبان و آشنایی با زبان انگلیسی است. برای افرادی که در کشور های غیر انگلیسی زبان زندگی می کنند و می خواهند به انگلستان برای کار برنامه نویسی مهاجرت کنند باید مدرک IELTS یاTOFEL داشته باشند. شرط بعدی برای مهاجرت برنامه نویس به انگلستان می توان به داشتن تخصص اشاره نمود. متقاضیان برای پیدا کردن شغل مناسب در انگلستان باید بهترین زبان برنامه نویسی در انگلستان را بررسی و برای یادگیری آن اقدام نمایند. بهترین زبان برنامه نویسی در انگلستان برای پیدا کردن شغل مناسب زبان جاوا و همچنین جاوا اسکریپت می باشد. به دلیل نیاز برای ساخت برنامه های موبایل و برنامه های تحت وب از این دو زبان بیشترین استفاده را در کشور انگلستان به عمل می آورند. افراد برای کار در انگلستان در زمینه برنامه نویسی باید سابقه کار و مدرک تحصیلی در زمینه مورد نظر داشته باشند تا بتوانند کارفرمای خود را برای بدست آوردن شغل مورد نظر راضی کنند. برنامه نویسان در کشور انگلستان می توانند به صورت تمام وقت یا پاره وقت در این کشور مشغول به کار شوند. در زیر برخی از زبان های برنامه نویسی محبوب در انگلستان برای مهاجرت را مشاهده می نماید:

  • Java
  • C#
  • Java Script
  • Net .
  • PHP
  • Android
  • Python
  • C++
  • Swift

عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی برنامه نویسان در انگلستان:

برنامه نویسی در کشور انگلستان بسیار گسترده و توسعه یافته است و در اکثر مشاغل مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات این کشور نیاز به نیروی کار متخصص دارد. به همین دلیل افراد در زمینه فناوری اطلاعات وظایف متعددی را بر عهده دارند و این وظایف می تواند به صورت عمومی یا اختصاصی هر کار باشد. در زیر چند نمونه از وظایف برنامه نویسان در کشور انگلستان به اختصار توضیح داده شده است:

  • تحلیل نیاز کاربران
  • نوشتن و آزمایش کد های برنامه
  • تحقیق، طراحی و نوشتن برنامه های جدید
  • حل و شناسایی مشکلات فنی در برنامه ها
  • تغییر یا اصلاح در برنامه های موجود
  • توسعه منطقی و فیزیکی در برنامه های متنوع

انگلستان در زمینه فناوری اطلاعات و مهندسی کامپیوتر و همچنین برنامه نویسی دارای بازار کار گسترده ای می باشد. به همین دلیل با دانستن زبان های برنامه نویسی گوناگون و همچنین بهترین زبان برنامه نویسی در انگلستان می توان مشاغل گوناگونی در زمینه برنامه نویسی در این کشور پیدا نمود. . با بررسی نیاز های شرکت های برنامه نویسی در انگلستان چند نمونه از مشاغل مورد نیاز در این کشور به شرح زیر می باشد:

مشاغل مورد نیاز در زمینه برنامه نویسی
توسعه نرم افزار توسعه وب
برنامه نویسی نرم افزار برنامه نویسی وب
امنیت مدیریت پایگاه داده ها
توسعه دهنده بازی های کامپیوتری برنامه نویس بازی های کامپیوتری
تحلیلگر داده ها برنامه نویس برنامه های علمی
برنامه نویس سیستم توسعه دهنده سیستم عامل

میزان درآمد برنامه نویس در انگلستان:

یکی از مهم ترین موارد که متقاضیان پیش از مهاجرت باید آن را بررسی کنند، میزان درآمد برنامه نویسی در انگلستان می باشد. از آن جایی که میزان رفاه با سطح درآمد در انگلستان رابطه مستقیم دارد به همین منظور با بررسی میزان درآمد و هزینه ها می توان متوجه سطح رفاه برای برنامه نویسان‌ گشت. درآمد برنامه نویسی در انگلستان در محدوده 20 هزار پوند در سال به عنوان کم ترین میزان و 100 هزار پوند به عنوان بیشترین میزان است. متوسط درآمد برای برنامه نویسان در انگلستان بیش از 30 هزار پوند در سال می باشد. درآمد برنامه نویسان به شرایط گوناگونی همچون نوع کار، زبان برنامه نویسی، میزان سابقه کار، سن و سطح تحصیلات بستگی دارد. شهر لندن به عنوان یکی از پر درآمد ترین شهر ها در انگلستان و زبان جاوا به عنوان پر درآمد ترین زبان در انگلستان به حساب می آید و متخصصین با داشتن دانش در زمینه زبان جاوا می توانند بیش از 95 هزار پوند در سال درآمد کسب کنند. چند نمونه از زبان های برنامه نویسی همراه با درآمد آن ها به شرح زیر می باشد:

اخذ ویزای کار انگلستان برای برنامه نویسان:

برنامه نویسان برای داشتن اجازه کار در انگلستان باید ویزای کار این کشور را دریافت کنند. ویزای کار عمومی در انگلستان به نام TIER2 نام دارد و افراد برای دریافت این ویزای کاری باید از کارفرمای این کشور پیشنهاد کاری دریافت کنند. افراد به منظور دریافت پیشنهاد کار باید مدارک مربوط به تخصص و سابقه کار خود را پیش از هرکاری برای کارفرما ارسال بنمایند. مدت اعتبار ویزای کار انگلستان 5 سال و 14 روز است و دارندگان این ویزا می توانند همراه با خانواده به این کشور سفر کنند. برنامه نویسان برای دریافت این ویزا باید حداقل 18 سال سن داشته باشند. برای دریافت ویزای همراه افراد باید مدارک اعضای خود را همراه با درخواست خود ارسال نمایند و این ویزا برای همسر و فرزندان زیر 18 سال ارائه می گردد. برای دریافت این ویزا کارفرما باید به عنوان حامی معرفی گردد و‌ مدارک زیر برای درخواست مورد نیاز است و این مدارک باید ترجمه شده و به صورت معتبر باشند:

  • کپی پاسپورت معتبر
  • گواهی حمایت از کارگر
  • گواهی تایید مهارت در زبان انگلیسی
  • گواهی عدم سو پیشینه
  • گواهی تمکن مالی

اخذ اقامت انگلستان از طریق ویزای کاری برای برنامه نویس:

یکی از مزایای دریافت ویزای کار برای برنامه نویسان در انگلیس دریافت تابعیت این کشور می باشد. برنامه نویسان برای دریافت تابعیت انگلیس باید اقامت دائم این کشور را دریافت نمایند. بدین منظور پس از سپری کردن 5 سال در کشور انگلستان به همراه ویزای موقت و داشتن کار مناسب افراد می توانند اقامت دائم کشور انگلیس را دریافت کند. پس از دریافت اقامت دائم برنامه نویسان باید به مدت یک سال دیگر در کشور انگلیس اقامت داشته و پس از آن تابعیت این کشور را دریافت نماید. از شرط های لازم برای دریافت تابعیت انگلستان می توان به نداشتن هیچگونه سابقه کیفری در مدت اقامت، داشتن کار مناسب، دانش سطح بالا در زبان انگلیسی و ادغام با فرهنگ انگلستان اشاره نمود. از مزایای داشتن پاسپورت انگلستان می توان به سفر به بیش از 170 کشور بدون ویزا سفر نمود.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص نکات کاریابی در اروپا

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص نکات کاریابی در اروپا

نحوه کاریابی برای برنامه نویس:

همانطور که اشاره کردیم برای بدست آوردن ویزای کار انگلستان باید از کارفرما این کشور پیشنهاد کاری دریافت کرد. به همین دلیل کاریابی در انگلستان برای برنامه نویسان از اهمیت بالایی برخوردار است. برنامه نویسان می توانند از روش های گوناگون به صورت حضوری یا غیر حضوری کار مورد نظر خود را پیدا کنند. وب سایت های کاریابی به متقاضیان خارجی این امکان را می دهند که افراد در کشور مبدا خود به صورت رایگان شغل مورد نظر خود را جست و جو کنند. این سایت ها با آگهی کردن موقعیت های شغلی موجود در انگلستان به متقاضی کمک می کنند که به صورت مستقیم با کارفرما ارتباط برقرار کنند و پس از انجام مصاحبه پیشنهاد کاری دریافت نمایند. از طرف دیگر موسسات کاریابی در انگلستان می توانند به صورت حضوری یا غیر حضوری عمل کاریابی را برای واجدین شرایط انجام دهند. افراد پس از ارسال رزومه خود و بررسی آن توسط موسسه کاریابی و کارفرما برای برنامه نویس مصاحبه کاری ترتیب داده می شود. پس از انجام مصاحبه کاری توسط متقاضی و در صورت تایید کارفرما افراد قرارداد کاری دریافت می کنند و می توانند بری دریافت پیشنهاد کاری اقدام نمایند. کاریابی از طریق این موسسات رایگان نمی باشد و افراد باید وجه مناسبی را پرداخت کنند. چند نمونه از وب سایت ها و موسسات کاریابی در انگلستان به شرح زیر می باشند:

وب سایت های کاریابی موسسات کاریابی
CareerinAudit.com Portas Global
CareersinCyber.com ABHR Limited
Reed.co.uk Target HR Delivery
CWJobs PDRS
Totaljobs IT Recruit UK
Oil and Gas Job Search Sauce Recruitment
CV-Library totaljobs
بازار کار برنامه نویسی در انگلستان و سخن پایانی:

بازار کار برنامه نویسی در انگلستان ، درآمد برنامه نویسی در انگلستان، مهاجرت برنامه نویس به انگلستان و بهترین زبان برنامه نویسی در انگلستان را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم. انگلستان کشوری ثروتمند و یکی از بزرگ ترین کشور های بریتانیای کبیر می باشد. اقتصاد در این کشور بسیار توسعه یافته و سطح رفاه افراد در این کشور در سطح بالایی قرار دارد. صنعت فناوری اطلاعات در کشور انگلستان بسیار گسترده و توسعه یافته می باشد. درآمد در برنامه نویسی در این کشور در سطح بالایی می باشد و و افراد با دانستن بهترین زبان برنامه نویسی در انگلستان به دلیل درخواست بالا در این زمینه می توانند درآمد بالا و کار مناسبی پیدا نمایند. به دلیل درآمد بالا و گستردگی در کار برنامه نویسی در انگلستان، برنامه نویسان زیادی هر ساله برای کار به کشور انگستان مهاجرت می نمایند. شما همراهان گرامی به منظور دریافت مشاوره رایگان در خصوص بازار کار برنامه نویسی در انگلستان با مشاورین خبره موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نمایید. همچنین برای بدست آوردن جدید ترین روش ها برای مهاجرت به کشور های سطح اول دنیا می توانید به بررسی سایر مقالات در وب سایت های معتبر این موسسه بپردازید. در صورت داشتن هر گونه سوال در زمینه بازار کار برنامه نویسی در انگلستان با مطرح کردن سوال خود در قسمت پرسش و پاسخ در پایین این صفحه، جواب خود را در کم ترین زمان ممکن دریافت نمایید. در صورت داشتن رضایت از این نوشتار، با ثبت امتیاز پنج ستاره کارشناسان ما را در نوشتن بیشتر مقالات ترغیب کنید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه بازار کار برنامه نویسی در انگلستان

✅دلیل مهاجرت برنامه نویس به انگلستان چیست؟

دلیل مهاجرت برنامه نویسان به انگلستان گستردگی و درآمد بالا در این زمینه شغلی می باشد.

درآمد برنامه نویسی در انگلستان چقدر است؟

درآمد برنامه نویسی در انگلستان بین 20 تا 100 هزار پوند در سال متغییر است.

✅بهترین شهر برای برنامه نویسان در انگلستان کدام است؟

به دلیل گستردگی و درآمد بالا در شهر های مانند لندن و منچستر، این شهر ها به عنوان بهترین شهر های برنامه نویسی می باشد.

بهترین زبان برنامه نویسی در انگلستان چیست و چه مزایایی دارد؟

زبان جاوا به دلیل پایستگی و گستردگی بیشترین استفاده را در کشور انگلستان دارد.

2 پاسخ
  1. امیر
    امیر گفته:

    سلام من ۱۸ سالمه و مدرک بین المللی برنامه نویسی دارم و
    سربازی نرفتم و ۱ سال هم سابقه کار دارم میخواستم بدونم شرایط برای من خوبه که بتونم مهاجرت کنم؟

    پاسخ
    • ghasemi
      ghasemi گفته:

      سلام و عرض ادب دوست عزیز
      بله شما از لحاظ سنی در سن مناسبی قرار دارید. شما می توانید از طریق ویزای کار تحصیل به انگلستان مهاجرت کنید. در این صورت شما علاوه بر تحصیل با انجام کارورزی شانس بالایی برای استخدام در بهترین کمپانی های کشور انگلستان را خواهید داشت. البته می بایست به هر حال اجازه خروج از کشور را داشته باشید. بهتر است برای تحلیل دقیق تر شرایط خود با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *