کار در ماداگاسکار

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در ماداگاسکار
  • ویزای کار ماداگاسکار
  • مدارک مورد نیاز کار در ماداگاسکار
  • نرخ بیکاری در ماداگاسکار
  • لیست مشاغل مورد نیاز ماداگاسکار 2021
  • میزان حقوق کار در ماداگاسکار
  • نحوه کاریابی در ماداگاسکار
  • مؤسسات کاریابی در ماداگاسکار
  • بررسی ویزای همراه ماداگاسکار
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در ماداگاسکار
  • کار در ماداگاسکار و سخن پایانی
✅کار در ماداگاسکار ✅ شرایط مهاجرت به ماداگاسکار✅ ویزای کار ماداگاسکار

کار در ماداگاسکار و مقدمه ای بر آن

کار در ماداگاسکار ، شرایط مهاجرت به ماداگاسکار، ویزای کار ماداگاسکار و اقامت ماداگاسکار را در این مقاله مورد بررسی و تفحص علمی قرار می دهیم. ویزای کار ماداگاسکار چگونه به دست می آید؟ سطح درآمد در ماداگاسکار در چه میزانی قرار دارد؟ اقامت ماداگاسکار برای افراد خارجی چگونه است؟ شرایط مهاجرت به ماداگاسکار از طریق کار به چه صورت است؟ در ادامه به بررسی این سوالات و نکات مهم در مورد کار در ماداگاسکار خواهیم پرداخت. ماداگاسکار چهارمین جزیره بزرگ جهان واقع در شرق آفریقا است. اقتصاد ماداگاسکار به شدت ضعیف و بر پایه کشاورزی می باشد. از این رو بیشتر مردم ماداگاسکار در فقر زندگی می کنند. برای داشتن اجازه کار و دریافت ویزای کار ماداگاسکار به پیشنهاد کاری از سوی کارفرما احتیاج است. در ادامه شرایط مهاجرت به ماداگاسکار از طریق ویزای کار را بررسی می نماییم. شما همراهان گرامی می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص کار در ماداگاسکار با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید مقالات مرتبط در وب سایت های این موسسه را در جهت یادگیری روش های مهاجرت کاری به سایر کشور های دنیا را مطالعه نمایید.

شرایط عمومی کاریابی در ماداگاسکار:

ماداگاسکار با نام رسمی جمهوری ماداگاسکار کشوری جزیره ای در اقیانوس هند و در کنار شرق سواحل جنوب آفریقا می باشد. مساحت ماداگاسکار 587 هزار کیلومتر مربع و چهارمین جزیره بزرگ در دنیا است. جمعیت کشور ماداگاسکار در حدود 27.5 میلیون نفر است که مردم این کشور به زبان های فرانسوی و مالاگاسی سخن می گویند. پایتخت کشور ماداگاسکار شهر آنتاناناریوو است و وجه رایج در این کشور آریای نام دارد. ماداگاسکار دارای طبیعت و حیات وحش بی همتایی است به طوری که حدود 90 درصد از گونه های گیاهی و جانوری در ماداگاسکار بوم زاد این جزیره هستند. اکولوژی ویژه در ماداگاسکار باعث شده است که برخی از بوم شناسان از ماداگاسکار به عنوان قاره هشتم یاد کنند. اقتصاد ماداگاسکار بیشتر بر پایه کشاورزی می باشد به همین دلیل صادرات ماداگاسکار را قهوه، وانیل، شکر و ادویه جات تشکیل می دهند. همچنین ماداگاسکار از اعضای اتحادیه قاره آفریقا می باشد. در نتیجه بررسی ها مشخص شد که بیش از سه چهارم مردم ماداگاسکار در دو منطقه جنوب و جنوب غربی با نا امنی غذایی مواجه هستند. زیرا محصولات ذرت و مانیوک در ماداگاسکار به شدت کاهش یافته است و تولید برنج پایین تر از سطح متوسط می باشد. حدود 93 درصد از مردم ماداگاسکار در فقر به سر می برند و کم تر از دو دلار در روز درآمد دارند. در ادامه به بررسی شرایط مهاجرت به ماداگاسکار از طریق ویزای کار خواهیم پرداخت.

درباره ماداگاسکار جمعیت و پایتخت ماداگاسکار

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار و ویزای کار

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار و ویزای کار

ویزای کار ماداگاسکار:

برای داشتن شرایط مهاجرت به ماداگاسکار از طریق کار و اقامت ماداگاسکار به ویزای کار این کشور احتیاج است. به دلیل اینکه کشور ماداگاسکار در حال تلاش برای تبدیل شدن به مقصد توریستی می باشد، بعضی از ویزا ها را در مدت کمی صادر می نماید. به همین منظور افراد برای داشتن اجازه اقامت در ماداگاسکار و اجازه کار در این کشور، به ویزای کار ماداگاسکار احتیاج دارند. در ماداگاسکار دو نوع ویزای کاری برای متقاضیان خارجی صادر می گردد. در ویزای اول فرد قصد اقامت کم تر از 30 روز را دارد که بیشتر برای تجارت مورد استفاده قرار می گیرد اما به محض ورود افراد می توانند درخواست ویزای بلند مدت را داشته باشند. در ویزای نوع دوم که به ویزای غیر مهاجر معروف است، متقاضیان میتوانند اقامت بیشتر از 90 روز را در ماداگاسکار داشته باشند. اقامت ماداگاسکار همراه با ویزای کاری به فرد اعطا می گردد و برای دریافت آن نیاز به درخواست اضافه نمی باشد. افراد برای دریافت ویزای کار ماداگاسکار باید به نزدیک سفارت این کشور مراجعه نمایند و درخواست خود را ارائه کنند. برای درخواست ویزای کار ماداگاسکار فرد حتما باید در این کشور پیشنهاد یا قرارداد کار از سوی کارفرما داشته باشد. بدین منظور کارفرما نقش حامی متقاضی را در کشور ماداگاسکار ایفا می نماید. اعتبار ویزای کاری به اندازه 1 ماه است فرد می تواند به محض ورود به ماداگاسکار آن را تمدید نماید. در ادامه به بررسی مدارک مورد نیاز ویزای کار ماداگاسکار می پردازیم.

مدارک مورد نیاز اخذ ویزای کار ماداگاسکار:

برای داشتن شرایط مهاجرت به ماداگاسکار از طریق کار و اقامت در ماداگاسکار به ویزای کار در این کشور نیاز داریم. برای درخواست اجازه کار در ماداگاسکار افراد علاوه بر ارائه مدارک مورد درخواست ویزا به سفارت یا کنسولگری ماداگاسکار، باید مدارک مربوط به کارفرما و شرکت ارائه نماید. افراد برای دریافت پیشنهاد کاری از سوی کارفرما باید مدارک مربوط به تخصص خود را ارائه کنند. پس از تایید و امضای قرارداد کاری با کارفرما افراد می توانند برای درخواست ویزای کار ماداگاسکار اقدام نمایند. مدارک مورد نیاز حهت درخواست ویزای کار ماداگاسکار به شرح زیر می باشد:

  • پاسپورت معتبر متقاضی با حداقل 6 ماه اعتبار
  • فرم درخواست ویزا
  • یک قطعه عکس پاسپورتی
  • گواهی عدم سابقه کیفری از پلیس کشور مبدا
  • کپی بلیط مسافری
  • قرارداد کاری همراه با مهر اداره کار ماداگاسکار
  • انجام واکسن های مورد نیاز مانند هپاتیت
  • گواهی تمکن مالی
  • نامه درخواست اقامت

نرخ بیکاری در ماداگاسکار:

یکی از موارد شرایط مهاجرت به ماداگاسکار و قبل از دریافت اقامت ماداگاسکار باید بررسی گردد، نرخ بیکاری کشور ماداگاسکار می باشد. نرخ بیکاری نشان دهنده سطح بازار کاری برای متقاضیان خارجی و همچنین شهروندان این کشور می باشد. بنابراین هرچه سطح نرخ بیکاری در کشور مورد نظر کم تر باشد، شانس افراد برای کاریابی در ماداگاسکار بالاتر است. با مشاهده نمودار نرخ بیکاری ماداگاسکار می توان متوجه شد که نرخ بیکاری این کشور دچار افت و خیز های متعددی گشته است. در چند سال اخیر نرخ بیکاری در کشور ماداگاسکار در یک سطح ثابت باقی مانده است. کمترین نرخ بیکاری در ماداگاسکار در سال 2012 و با نرخ 0.6 درصد بوده است. اما از سوی دیگر بیشترین نرخ بیکاری این کشور در سال 1999 و با نرخ 5.83 درصد اتفاق افتاده است. نرخ بیکاری در ماداگاسکار از سال 2015 به بعد در سطح 1.7 قرار دارد که این میزان نشان دهنده بهبود اقتصاد در چند سال گذشته می باشد. در نمودار زیر نرخ بیکاری کشور ماداگاسکار را مشاهده می نمایید:

نمودار نرخ بیکاری در ماداگاسکار

لیست مشاغل مورد نیاز ماداگاسکار 2021:

دریافت پیشنهاد کاری برای اجازه کار در ماداگاسکار اولین قدم برای داشتن شرایط مهاجرت به ماداگاسکار است. به همین دلیل متقاضیان باید با مشاغل مورد نیاز کشور ماداگاسکار آشنایی داشته باشند. لیست مشاغل مورد نیاز ماداگاسکار هر ساله توسط دولت این کشور جهت جذب نیروی کار متخصص ارائه می گردد. به همین دلیل متقاضیان می توانند با بررسی تخصص و سابقه خود و همچنین لیست مشاغل مورد نیاز ماداگاسکار، شغل مورد نظر خود را به آسانی پیدا کنند. مشاغل مورد نیاز کشور ماداگاسکار بیشتر به سمت گردشگری و همچنین منابع طبیعی سوق پیدا کرده است. به همین دلیل معدن کاری و هتل ها بیشترین درخواست را در کشور ماداگاسکار دارند. همچنین این کشور از مهندسین نفت و گاز و همچنین کشاورزی حمایت مناسبی انجام می دهد. برخی از مشاغل مورد نیاز کشور ماداگاسکار به شرح زیر است:

مشاغل مورد نیاز ماداگاسکار 2021
مهندس نفت معدن کاوی
مهندس کشاورزی مدیر هتل
مدیر رستوران آشپز
ماهیگیری پیشخدمت

میزان حقوق برای کار در ماداگاسکار:

از اصلی ترین عوامل برای مهاجرت کاری و اقامت در ماداگاسکار از طریق ویزای کار، میزان درآمد در مشاغل و سطح متوسط درآمد در این کشور می باشد. هر چه میزان درآمد در کشور مورد نظر بیشتر باشد، سطح رفاه برای افراد نیز بالا تر است. ماداگاسکار کشوری فقیر است و در آمد در این کشور به نسبت سایر کشور های دنیا پایین تر می باشد. به همین دلیل ارزش وجه رایج این کشور در مقابل دلار در سطح پایین قرار دارد. کم ترین میزان درآمد ماهیانه در کشور ماداگاسکار 333 هزار آریاری است. در طرف مقابل، بیشترین میزان درآمد در ماداگاسکار 5.8 میلیون میلیون آریاری در ماه است. متوسط درآمد در کشور ماداگاسکار 1.2 میلیون آریاری در ماه است که حدود 50 درصد از مردم در این کشور بیشتر از این میزان درآمد دارند. میزان درآمد مشاغل در کشور ماداگاسکار به میزان تخصص و همچنین شهر محل کار بستگی دارد. در زیر درآمد برخی از مشاغل در کشور ماداگاسکار را مشاهده می نمایید:

عنوان شغلی متوسط درآمد بر حسب آریاری
وکیل 3.3 میلیون
خلبان 1.9 میلیون
دندان پزشک 2.6 میلیون
استاد دانشگاه 2.3 میلیون
مهندس تولید 2 میلیون
مدیر هتل 2.3 میلیون
مدیر فروش هتل 1.7 میلیون
مدیر رستوران 1.5 میلیون
ناظر واردات 1.1 میلیون
مدیر صادرات و واردات 2 میلیون
مدیر منابع انسانی 1.9 میلیون
مهندس برق 1.7 میلیون
روانشناس 2.1 میلیون
معمار 1.5 میلیون

نحوه کاریابی در ماداگاسکار:

همانطور که اشاره کردیم برای دریافت اجازه کار در ماداگاسکار، افراد باید پیشنهاد کار و ویزای کار این کشور را دریافت نمایند. به همین دلیل کاریابی در ماداگاسکار دارای اهمیت بالایی برای متقاضیان می باشد. ار اولین و مهم ترین روش ها برای کاریابی در ماداگاسکار، وب سایت های کاریابی رد این کشور هستن. این وب سایت ها به صورت غیر حضوری می باشند و متقاضیان می توانند در کشور مقصد خود شغل مورد نظر را پیدا نمایند. وب سایت های کاریابی دو نوع هستند. در نوع اول، متقاضی می تواند از طریق آگهی های موجود در صفحه سایت که توسط کارفرمایان قرار داده شده است، می توان به صورت مستقیم با کارفرما ارتباط برقرار نمود. از طرف دیگر بعضی از سایت های کاریابی در متقاضی مبلغ ناچیز را به عنوان حق کاریابی در یافت می کنند. افراد با ایجاد حساب کاربری و پرداخت مبلغ، رزومه خود را برای سایت ارسال می کنند و پس از پیدا کردن کارفرما توسط سایت، افراد مصاحبه کاری خود را انجام می دهند. نام برخی از سایت های کاریابی در ماداگاسکار به شرح زیر است:

وب سایت های کاریابی در  ماداگاسکار
Portal job Impactpool.org
Global medical careers AFRI-EMPLOLI.com
FindJobinAfrica Option carrier

مؤسسات کاریابی در ماداگاسکار:

علاوه بر وب سایت های کاریابی، در ماداگاسکار موسسات کاریابی به افراد به صورت حضوری و غیر حضوری برای پیدا کردن کار مورد نظر خود کمک می کنند. این موسسات در قبال کاری که انجام می دهند هزینه نسبتا مناسبی را از فرد درخواست می نمایند. موسسات کاریابی تا زمانی که شغل مناسب در ماداگاسکار را دریافت نکنند با متقاضی قرارداد امضا می نمایند. این موسسات آموزش نوشتن رزومه مناسب را در اختیار متقاضی قرار می دهند. پس از دریافت رزومه متقاضی، کارشناسان موسسات کاریابی به بررسی آن می پردازند. سپس رزومه فرد را برای کارفرمایانی که قصد استخدام نیروی کاری خارجی را دارند ارسال می نمایند. متقاضی پس از مصاحبه با کارفرما و انجام تست های مورد نظر، می تواند قرارداد کاری دریافت کند و برای درخواست ویزای کار ماداگاسکار قرارداد خود را ارسال نمایند. در زیر نام برخی از موسسات کاریابی در ماداگاسکار را مشاهده می نمایید:

موسسات کاریابی در  ماداگاسکار
Agence Unique Agence’s Madagascar
Capfor Capital 101
Center AVAT Facghr
Karibo Services Madajob
Mihary Tomima Agency Norgine Fyer Sarl
Raveloson Associates workmada

بررسی ویزای همراه در ماداگاسکار:

دارندگان ویزای کار ماداگاسکار شرط داشتن ویزای همراه برای اعضای خانواده خود را دارند. افرادی که اجازه کار در ماداگاسکار را دارند می توانند همزمان با درخواست ویزای خود یا بعد از آن درخواست ویزای همراه را برای همسر و فرزندان خود داشته باشند. افراد می توانند مدارک لازم برای درخواست ویزای همراه را به همراه مدارک درخواست ویزای کاری به سفارت یا کنسولگری ماداگاسکار ارسال نمایند. اما توصیه می شود که متقاضی پس از دریافت ویزای کاری خود، درخواست ویزای همراه برای اعضای خانواده را ارسال نماید. دارنده ویزای همراه در ماداگاسکار نقش حامی مالی اعضای خانواده خود را ایفا می نماید و برای درخواست ویزای همراه باید به دولت این کشور تمکن مالی یا میزان درآمد خود را اثبات نماید. از طرف دیگر، دارنده ویزای کار ماداگاسکار باید منزل مناسبی برای اعضای خانواده خود تهیه نماید. برای درخواست ویزای همراه باید مدارک مورد نیاز را به سفارت یا کنسولگری کشور ماداگاسکار ارسال نمایید. مدارک مورد نیاز درخواست ویزای همراه ماداگاسکار به شرح زیر است:

  • کپی مدرک شناسایی ماداگاسکاری فرد اصلی
  • گواهی اقامت فرد اصلی
  • سند معتبر ازدواج
  • گواهی تولد فرزندان
  • گواهی تمکن مالی
  • قرارداد کاری فرد اصلی
  • گواهی عدم سو پیشینه
  • بیمه سلامت
  • انجام واکسن های مورد نیاز مانند هپاتیت

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در ماداگاسکار:

هدف بیشتر افراد برای دریافت ویزای کار کشور مورد نظر، دریافت اقامت از طریق کار می باشد. دارندگان ویزای کار ماداگاسکار می توانند تابعیت این کشور را دریافت نمایند. برای دریافت تابعیت کشور ماداگاسکار فرد باید دارای کار و حقوق یا ثروت مناسبی باشد. به همین دلیل افراد در هنگام درخواست تابعیت ماداگاسکار باید برای کارفرمای خود در این کشور کار کنند. از دیگر موارد مهم در جهت دریافت تابعیت ماداگاسکار می توان به نداشتن سابقه کیفری در طول مدت اقامت اشاره نمود. همچنین افراد باید دانش بالای در زبان مالاگاسی یا فرانسوی داشته باشند و بتوانند به این زبان ها صحبت کنند. از دیگر موارد برای درخواست تابعیت ماداگاسکار به دانستن تاریخ و آشنایی با سیاست و همچنین داشتن سن حداقل 18 سال می توان اشاره نمود.

کار در ماداگاسکار و سخن پایانی:

کار در ماداگاسکار ، شرایط مهاجرت به ماداگاسکار، ویزای کار ماداگاسکار و اقامت ماداگاسکار را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم. ماداگاسکار کشوری جزیره ای در شرق سواحل جنوبی قاره آفریقا و همچنین عضو اتحادیه آفریقا می باشد. این کشور دارای اقتصادی ضعیف ر پایه کشاورزی و مواد معدنی است اما امروزه دولت ماداگاسکار در حال تلاش برای تبدیل کردن این کشور به یکی از مقصد های گردشگری جهان می باشد. 93 درصد از مردم ماداگاسکار در فقر زندگی می کنند و سطح درآمد در این کشور پایین می باشد. اما از طرف دیگر نرخ بیکاری در کشور ماداگاسکار پایین می باشد. پیشنهاد موسسه حقوقی ملک پور برای واجدین شرایط بر این است که می توانند پس از بررسی های لازم برای دریافت اقامت کشور های تراز اول جهان همچون آلمان، اتریش و کانادا است. این کشور ها دارای شرایط مناسب برای متقاضیان خارجی همچنین ایرانیان عزیز می باشند. شما همراهان گرامی می توانید با بررسی مقالات در وب سایت های رسمی این موسسه، بهترین روش های مهاجرتی به کشور های سطح اول جهان را پیدا کنید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه کار در ماداگاسکار با مشاورین این موسسه تماس بگیرید. شما می توانید سوالات خود را در زمینه کار در ماداگاسکار در قسمت پرسش و پاسخ مطرح کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت پاسخ آن را برای شما ارسال نمایند. در صورت داشتن رضایت از این مقاله، با دادن امتیاز پنج ستاره ما را در نوشتن بیشتر مقالات مهاجرتی همراهی نمایید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه کار در ماداگاسکار

ویزای کار ماداگاسکار چگونه به دست می آید؟

برای درخواست ویزای کار ماداگاسکار فرد باید پیشنهاد کاری دریافت کند.

✅سطح درآمد در ماداگاسکار در چه میزانی قرار دارد؟

محدوده درآمد در ماداگاسکار از 333 هزار آریاری آغاز می گردد.

اقامت ماداگاسکار برای افراد خارجی چگونه است؟

برای داشتن اقامت در ماداگاسکار افراد باید ویزای این کشور را دریافت نمایند.

شرایط مهاجرت به ماداگاسکار از طریق کار به چه صورت است؟

پس از دریافت پیشنهاد کاری فرد به سفارت ماداگاسکار مراجعه می کند و درخواست ویزای کار خود را ارائه می نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *