مشاغل و رشته های پولساز در پرتغال

آنچه در این مقاله میخوانید

  • مشاغل و رشته های پولساز در پرتغال و مقدمه ای بر آن
  • شرایط عمومی مشاغل و رشته های پولساز در پرتغال
  • لیست مشاغل و رشته های پولساز در پرتغال
    • معماری
    • حسابداری
    • پزشکی
    • حقوق
    • مهندسی نرم افزار
    • داروسازی
    • پرستاری
    • دندانپزشکی
    • مترجمی زبان های خارجی
    • روانشناسی
  • مشاغل و رشته های پولساز در پرتغال و سخن پایانی
✅مشاغل و رشته های پولساز در پرتغال✅ درآمد در پرتغال ✅پر درآمدترین شغل در پرتغال

مشاغل و رشته های پولساز در پرتغال و مقدمه ای بر آن

مشاغل و رشته های پولساز در پرتغال، درآمد در پرتغال و پر درآمدترین شغل در پرتغال در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار خواهد گرفت. رشته های تحصیلی در پرتغال چگونه هستند؟ مشاغل و رشته های پولساز در پرتغال کدام هستند؟ پر درآمدترین شغل در پرتغال چه شغلی است؟ اگر قصد دارید برای کار به کشور پرتغال بروید داشتن مهارت کافی در زبان پرتغالی و همچنین مهارت های شغلی که کشور پرتغال به آن ها نیاز دارد در زمینه هایی مانند فناوری الزامی است. در این نوشته مشاغل و رشته های پولساز در پرتغال که در لیست مشاغل مورد نیاز در پرتغال نیز قرار دارند را مورد ارزیابی قرار داده ایم. زیرا آشنایی با این مباحث برای کسانی که برای کار یا تحصیل می خواهند به پرتغال بروند امری ضروری است. شما می توانید برای بهره مندی از مشاوره رایگان مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ با این مجموعه تماس حاصل نمائید.

مشاغل و رشته های پولساز در پرتغال و شرایط عمومی آن:

کشور پرتغال با 92،212 کیلومتر مربع مساحت و جمعیت بیش از ده میلیون نفر در جنوب غربی اروپا قرار دارد. پایتخت کشور پرتغال شهر لیسبون بوده و ارز رسمی این کشور یورو می باشد. مردم در این کشور زبان پرتغالی را به عنوان زبان رسمی کشور می شناسند. برای مهاجرت کاری به این کشور تسلط به زبان پرتغالی مورد نیاز است. در سال های اخیر با بهبود کشور از یک بحران اقتصادی، یافتن شغل در پرتغال کمی بهبود یافته است. با داشتن صلاحیت و انجام تحقیقات مناسب، یافتن شغل مناسب در این کشور امکان پذیر است. اقتصاد پرتغال به شدت متکی به جهانگردی است و در نتیجه آموزش انگلیسی بسیار است. نرخ بیکاری تنها در پرتغال 7،8 درصد بوده و رقابت برای مشاغل در بین فارغ التحصیلان زیاد است. نمودار زیر اشتغال در پرتغال را نشان می دهد که آخرین میزان آن 53،9 درصد بوده و نسبت به دوره قبل افزایش داشته است. این نمودار تغییرات مربوط به اشتغال را از سال 2018 تا کنون نمایش می دهد.

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

لیست مشاغل پر درآمد در پرتغال:

در کشور پرتغال بازار کار پرتغالی زبان ها، در مقایسه با غیر پرتغالی زبان ها متفاوت است. به عنوان یک قاعده کلی، بدیهی است که مشاغل بیشتری در خدمات حرفه ای برای پرتغالی زبان ها وجود خواهد داشت که شامل معماران، حسابداران، مهندسان، پزشکان و وکلا می شود. یکی از زمینه های خدمات حرفه ای که برای مهاجران و انگلیسی زبانان آزاد است، فناوری اطلاعات و نرم افزار است. در حال حاضر تعداد زیادی شغل در اختیار توسعه دهندگان در لیسبون است. مشاغل بیوتکنولوژی، محصولات شیمیایی، مراقبت های بهداشتی، آی تی و داروسازی در لیست مشاغل مورد نیاز در پرتغال قرار دارند. همچنین با توجه به درآمد بالای این مشاغل افراد زیادی مرتبط با این مشاغل رشته های تحصیلی در پرتغال را دنبال می کنند. برای تحصیل در این کشور بیشتر دانشگاه ها به حداقل سطح مهارت در پرتغالی یا انگلیسی در سطح B1 یا B2 نیاز دارند. در این بخش رشته های تحصیلی در پرتغال را که آینده شغلی پر درآمدی را دارند مورد بررسی قرار می دهیم. شخصی که در پرتغال کار می کند معمولاً ماهیانه حدود 2،750 یورو درآمد کسب می کند. محدوده درآمد در پرتغال از 700 تا 12،300یورو می باشد.

معماری:

رشته تحصیلی معماری یکی از رشته هایی است که با تحصیل در آن می توانید در پرتغال مشغول به کار شوید. دوره تحصیلی کارشناسی این رشته در پرتغال 3 تا 4 سال به طول می انجامد. برای مقاطع بالا تر مانند کارشناسی ارشد باید یک تا دو سال و برای دکترا تا سه سال باید آموزش ببینید. در پایان تحصیلات خود می توانید به عنوان طراح، معمار، ناظر و در صورت داشتن تجربه کافی به عنوان مدیر پروژه معماری در پرتغال مشغول به کار شوید. این مقاله توسط تیم مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ به صورت نوشتار درآمده و شرعاً کپی برداری از آن ممنوع است. محدوده حقوق ماهانه برای این رشته تحصیلی 1،590 تا5،060 یورو است.

معماری مشاغل پر درآمد رشته های پولساز

حسابداری:

مشاغل و رشته های پولساز در پرتغال می توانند رشته تحصیلی حسابداری را نیز پوشش دهند زیرا کسانی که در این رشته تحصیل می کنند حسابداری، مالیات و حسابرسی را آموزش می بینند که برای این تخصص ها مشاغل زیادی وجود دارد و درآمد بالایی را نیز دارند. افراد پس از پایان تحصیلات خود می توانند در مشاغل حسابرسی، مدیر مالی، مشاوران مالیات و حسابداری و سایر مشاغل مرتبط مشغول به کار شوند. حقوق ماهانه یک مدیر حسابداری 2،010 تا6،390 یورو می باشد.

حسابداری و مالی شغل های پر درآمد
دکتر پزشک پزشکی مشاغل پر درآمد رشته های پولساز

پزشکی:

اگر تمایل دارید برای پزشکی که یکی از مشاغل و رشته های پولساز در پرتغال است اقدام نمائید، 6 سال طول می کشد تا دوره پزشکی شما در پرتغال به پایان برسد. این مدرک، علوم پایه پزشکی و یک دوره کارشناسی ارشد دوره دوم پزشکی را پوشش می دهد. مدارس پزشکی پرتغال متقاضیان را ملزم به ارائه مدرک تحصیلات متوسطه می کنند. آن ها همچنین باید در یک آزمون ورودی که توسط وزارت بهداشت برگزار می شود، شرکت کنند. پس از پایان تحصیلات خود می توانند دوره تخصص خود را اخذ کنند. معمولاً 3 تا 5 سال برای بیشتر تخصص ها و 6 یا 7 سال برای جراحی پلاستیک و جراحی مغز و اعصاب طول می کشد. پس از پایان تحصیلات افراد می توانند به عنوان متخصص در بخش های تخصصی مختلفی چون جراح عمومی، چشم پزشک، ارتوپد، مغز و اعصاب، قلب و سایر تخصص ها مشغول به کار شوند. درآمد پزشکی در این کشور ماهانه از 5،320 تا 15،700 یورو می باشد.

حقوق:

لیسانس یا فوق لیسانس در رشته تحصیلی حقوق به شما امکان می دهد تا به عنوان یک وکیل مدافع، وکالت دادگستری، قاضی، کارآگاه، حمل و نقل مجاز و مشاور حرفه خود را در پرتغال آغاز کنید یا ادامه دهید. پس از اخذ مدرک تحصیلی خود بسته به انتخاب شغل آینده تان می توانید با شرکت در آزمون های مربوطه در صورتی که صلاحیت لازم را داشته باشید، مشغول به کار شوید. درآمد ماهانه این مشاغل در پرتغال متغیر بوده و به طور کلی از 3،620 تا 10،700 یورو بوده و این امکان وجود دارد بسته به شغلتان حقوقی بیشتر یا کمتر از این مبالغ را دریافت کنید.

حقوق پرتغال وکالت قضاوت وکیل قاضی مشاغل پر درآمد رشته های پولساز

مهندس نرم افزار:

رشته تحصیلی مهندسی نرم افزار متمرکز بر استفاده از الگوریتم ها، طراحی برنامه و تجزیه و تحلیل عملکرد به منظور توسعه و بهبود نرم افزار و سایر سیستم های پایگاه داده مبتنی بر رایانه است. مهندسان نرم افزار ممکن است در ترجمه کد، ایجاد راه حل برای مشکلات فنی یا توسعه برنامه هایی برای مشاغل خاص کار کنند. مهندسان نرم افزار پس از پایان تحصیلات خود می توانند در زمینه های مختلفی برنامه نویسی کنند، یا مدیر شبکه، توسعه دهنده نرم افزار، طراح شبکه، تحلیلگر سیستم و تکنسین شبکه باشند. یک مدیر شبکه در پرتغال حقوق ماهیانه 2،250 تا 7،150 یورو را کسب می کند.

مهندس نرم افزار مهندس کامپیوتر مشاغل پر درآمد رشته های پولساز

داروسازی:

مدرک لیسانس داروسازی دانش نظری و آموزش عملی در زمینه علوم دارویی را ارائه می دهد. دانشجویان دوره های شیمی آلی و غیرآلی، بیوشیمی، داروسازی، فیزیولوژی و غیره را دارند. برای تبدیل شدن به یک داروساز، دانشجو باید دانش خود را در مورد نقش های درمانی داروها، فارماکودینامیک، عوارض جانبی، فعل و انفعالات بالقوه بین داروها، استانداردهای تولید و توزیع دارو کسب کند. علاوه بر این، یک داروساز باید بتواند این دانش را به راحتی در اختیار بیماران قرار دهد. داروسازی از مشاغل و رشته های پولساز در پرتغال بوده و درآمد ماهیانه این افراد 1،720 تا 5،470 یورو می باشد.

داروساز مشاغل پر درآمد رشته های پولساز

پرستاری:

مسیر پرستاری در پرتغال با مدرک لیسانس در یکی از رشته های پرستاری موجود شروع می شود. همچنین متقاضیان می توانند چندین برنامه تحصیلات تکمیلی شامل کارشناسی ارشد و دکترا را بگذرانند. یکی از شرایط تحصیل پرستاری در پرتغال، وجود آزمون انگلیسی برای افراد غیربومی است. که باید نمره قبولی در آن را کسب کنند. پس از فارق التحصیلی پرستاران می توانند به عنوان پزشک پرستار، پرستار نوزاد، پرستار خانگی، سرپرستار، پرستار روانپزشکی و ماما پرستار در پرتغال مشغول به کار شوند. درآمد ماهیانه پرستاران در پرتغال از 1،040 تا 3،060 یورو می باشد.

پرستار پرستاری مشاغل پر درآمد رشته های پولساز

دندانپزشکی:

کارشناسی ارشد دندانپزشکی تخصصی است که به طور کلی آسیب ها و بیماری های دندان، فک و یک ناحیه فک و صورت را درمان می کند. عملکرد دندانپزشک می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. تخصص ها شامل کار دندان، مشاهده و جلوگیری از پوسیدگی دندان است. دندانپزشکی از مشاغل و رشته های پولساز در پرتغال بوده و فارق التحصیلان فرصت های شغلی مانند دستیار دندانپزشک، متخصص ارتودنسی، دندانپزشکی و پروتز دندان را در پرتغال دارند. ماهانه دندانپزشکان از 2،990 تا 10،300 یورو می توانند درآمد داشته باشند.

دندانپزشکی مشاغل پر درآمد رشته های پولساز

مترجمی زبان های خارجی:

در پرتغال مشاغلی که شامل ارتباط و تعامل است فقط مختص خارجی های انگلیسی زبان نیست، زبان های دیگر مانند آلمانی، عربی، فرانسوی، روسی، ایتالیایی و اسپانیایی نیز تقاضای زیادی دارند. ترجمه حرفه ای در حوزه های عمومی و تخصصی در جامعه، کاربردهای درج شده در لیست زیر را دارند و فارق التحصیلان این رشته ها می توانند در این حوزه ها مشغول به کار شوند. درآمد ماهیانه مترجم ها با توجه به شغلشان متفاوت بوده ولی به طور کلی درآمد بین 1،280 تا 3،770 یورو می باشد. کپی برداری از این نوشتار به دلیل تعلق داشتن به مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ غیر قانونی می باشد.

  • بازنگری در ترجمه افراد
  • پس از ویرایش ترجمه ماشینی
  • امکان کار در ترجمه، زیرنویس، محلی سازی و صفحات وب
  • توانایی استفاده از فناوری اطلاعات برای اهداف عملی
  • دانش بسیاری از ابزارها و منابع موجود در اختیار مترجم
  • توانایی تجزیه و تحلیل و بهبود انواع مختلف متون در یک محیط حرفه ای
  • توانایی کار تیمی در یک شرکت
  • توانایی توسعه حرفه ای چه در یک شرکت و چه به عنوان یک فریلنسر
انگلیسی مشاغل پر درآمد رشته های پولساز

روانشناسی:

مدرک لیسانس روانشناسی برای دانشجویانی است که علاقه مند به مطالعه رفتارهای فردی و اجتماعی هستند و شامل ذهن، شناخت، نظریه شخصیت، ادراک و عملکرد مغز است. این درجه تخصص های مختلفی را در روانشناسی ارائه می دهد، مانند روانشناسی ورزشی، روانشناسی بالینی، روانشناسی اصلاحی و غیره. زمینه های احتمالی تحصیل در مقطع روانشناسی شامل مشاوره، مطالعه انگیزه ها، درک، کمک به حل تعارضات و اصلاح اختلالات رفتاری است. روانشناسان پس از پایان تحصیلات خود می توانند در مراکز دولتی و خصوصی مشغول به کار شوند. درآمد روانشناسان بالینی ماهانه از 4،280 تا 12،600 یورو می باشد.

روانشناسی مشاغل پر درآمد رشته های پولساز
مشاغل و رشته های پولساز در پرتغال
مشاغل پر درآمد محدوده درآمد توضیحات
معماری 1،590 تا5،060 یورو رشته تحصیلی معماری یکی از رشته هایی است که با تحصیل در آن می توانید در پرتغال مشغول به کار شوید. دوره تحصیلی کارشناسی این رشته در پرتغال 3 تا 4 سال به طول می انجامد.

حسابداری

2،010 تا6،390 یورو افراد پس از پایان تحصیلات خود می توانند در مشاغل حسابرسی، مدیر مالی، مشاوران مالیات و حسابداری و سایر مشاغل مرتبط مشغول به کار شوند.
 پزشکی 5،320 تا 15،700 یورو 6 سال طول می کشد تا دوره پزشکی شما در پرتغال به پایان برسد. این مدرک، علوم پایه پزشکی و یک دوره کارشناسی ارشد دوره دوم پزشکی را پوشش می دهد.
حقوق 3،620 تا 10،700 یورو لیسانس یا فوق لیسانس در رشته تحصیلی قانون به شما امکان می دهد تا به عنوان یک وکیل مدافع، وکالت دادگستری، قاضی، کارآگاه، حمل و نقل مجاز و مشاور حرفه خود را در پرتغال آغاز کنید یا ادامه دهید.
 مهندسی نرم افزار 2،250 تا 7،150 یورو مهندسان نرم افزار پس از پایان تحصیلات خود می توانند در زمینه های مختلفی برنامه نویسی کنند، یا مدیر شبکه، توسعه دهنده نرم افزار، طراح شبکه، تحلیلگر سیستم و تکنسین شبکه باشند.
داروسازی 1،720 تا 5،470 یورو مدرک لیسانس داروسازی دانش نظری و آموزش عملی در زمینه علوم دارویی را ارائه می دهد. دانشجویان دوره های شیمی آلی و غیرآلی، بیوشیمی، داروسازی، فیزیولوژی و غیره را دارند.
پرستاری 1،040 تا 3،060 یورو مسیر پرستاری در پرتغال با مدرک لیسانس در یکی از رشته های پرستاری موجود شروع می شود. همچنین متقاضیان می توانند چندین برنامه تحصیلات تکمیلی شامل کارشناسی ارشد و دکترا را بگذرانند. یکی از شرایط تحصیل پرستاری در پرتغال، وجود آزمون انگلیسی برای افراد غیربومی است.
دندانپزشکی 2،990 تا 10،300 یورو کارشناسی ارشد دندانپزشکی متخصصی است که به طور کلی آسیب ها و بیماری های دندان، فک و یک ناحیه فک و صورت را درمان می کند. عملکرد دندانپزشک می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. تخصص ها شامل کار دندان، مشاهده و جلوگیری از پوسیدگی دندان است.
مترجمی زبان های خارجی 1،280 تا 3،770 یورو در پرتغال مشاغلی که شامل ارتباط و تعامل است فقط مختص خارجی های انگلیسی زبان نیست، زبان های دیگر مانند آلمانی، عربی، فرانسوی، روسی، ایتالیایی و اسپانیایی نیز تقاضای زیادی دارند.
وانشناسی 4،280 تا 12،600 یورو زمینه های احتمالی تحصیل در مقطع روانشناسی شامل مشاوره، مطالعه انگیزه ها، درک، کمک به حل تعارضات و اصلاح اختلالات رفتاری است. روانشناسان پس از پایان تحصیلات خود می توانند در مراکز دولتی و خصوصی مشغول به کار شوند.
مشاغل و رشته های پولساز در پرتغال و سخن پایانی:

مشاغل و رشته های پولساز در پرتغال، درآمد در پرتغال و پر درآمدترین شغل در پرتغال در این نوشتار بررسی شد. پرتغال کشوری است که از نظر تحصیلی سیستم آموزشی خوبی دارد و لیست مشاغل مورد نیاز در پرتغال به مدارک تحصیلی نیاز دارند که در این مقاله آن ها را بررسی کردیم. برای مهاجرت کاری و تحصیلی به این کشور بهتر است ویزا ها و نحوه کاریابی در این کشور را از طریق مقالات ما بررسی کنید. اگر واجد شرایط مهاجرت به پرتغال نبودید، می توانید مشاغل و رشته های تحصیلی پر درآمد سایر کشور های اروپایی را ارزیابی کنید. در این نوشتار مشاغل و رشته های پولساز در پرتغال را به نحوی بیان کردیم که کاربر پسند بوده و نیاز مخاطبان را برآورده کند. شما می توانید سؤالات خود در مورد مشاغل و رشته های پولساز در پرتغال را در بخش ثبت دیدگاه طرح کنید و منتظر پاسخ گویی سریع کارشناسان ما باشید. برای اخذ مشاوره می توانید با مجموعه ما تماس گرفته و به صورت رایگان از خدمات مشاوره ای بهره مند شوید. شما می توانید با امتیاز دهی ستاره ای از ما حمایت به عمل آورید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در پرتغال

درآمد در پرتغال چقدر است؟

شخصی که در پرتغال کار می کند معمولاً ماهیانه حدود 2،750 یورو درآمد کسب می کند. محدوده درآمد در پرتغال از 700 تا 12،300یورو می باشد.

بازار کار مشاغل پر درآمد در پرتغال برای مهاجران چگونه است؟

در سال های اخیر با بهبود کشور پرتغال از یک بحران اقتصادی، یافتن شغل در پرتغال کمی بهبود یافته است. با داشتن صلاحیت و انجام تحقیقات مناسب، یافتن شغل مناسب در این کشور امکان پذیر است.

رشته های تحصیلی در پرتغال که پولساز می باشند کدامند؟

معماری، پزشکی، حقوق، مهندسی نرم افزار، داروسازی، دندانپزشکی و پرستاری از رشته های تحصیلی پر تقاضا در بازار کار پرتغال هستند.

✅شغل ها در لیست مشاغل مورد نیاز در پرتغال در چه حوزه ای هستند؟

مشاغل بیوتکنولوژی، محصولات شیمیایی، مراقبت های بهداشتی، آی تی و داروسازی در لیست مشاغل مورد نیاز در پرتغال قرار دارند.

7 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *