مشاغل و رشته های پولساز در هلند

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی مشاغل و رشته های پولساز در هلند
  • لیست مشاغل و رشته های پولساز ذر هلند
    • پزشکی
    • حقوق
    • مالی و اقتصاد
    • روانشناسی
    • دندانپزشکی
    • مدیریت گردشگری
    • معماری
    • هنرهای آزاد
    • آموزش زبان انگلیسی
    • علوم کامپیوتر
  • مشاغل و رشته های پولساز در هلند و سخن پایانی
مشاغل و رشته های پولساز در هلند کار در هلند درآمد در هلند

مشاغل و رشته های پولساز در هلند و مقدمه ای بر آن

مشاغل و رشته های پولساز در هلند ، درآمد در هلند و شغل های پر درآمد در هلند  را در این مقاله مورد بررسی علمی قرار می دهیم. درآمد در هلند به چه میزان می باشد؟ کار در هلند در زمینه مشاغل پولساز دارای چه مزایایی است؟ شغل های پر درآمد در هلند در کدام دسته قرار دارند؟ پولساز ترین رشته ها در هلند برای متقاضیان چه شرایطی به وجود می آورند؟ در ادامه این مبحث به این گونه سوالات در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در هلند می پردازیم. هلند کشوری کوچک و ثروتمند در شمال غربی قاره اروپا می باشد. توسعه در کشور هلند بسیار بالا است و دانشگاه های آن جزو بهترین دانشگاه ها در دنیا هستند. از این رو، متقاضیان برای تحصیل و کار در هلند و سپس دریافت تابعیت این کشور اقدام می نمایند. شما همراهان می توانید پس از برقراری تماس با موسسه حقوقی ملک پور از مشاوره رایگان در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در هلند بهرمند شوید. همچنین با بررسی مقالات در وب سایت های این موسسه، از جدید ترین روش های مهاجرتی مطلع شوید.

شرایط عمومی مشاغل و رشته های پولساز در هلند:

هلند کشوری کوچک از قلمرو های پادشاهی هلند در شمال غربی اروپا و با مساحت 41,543 کیلومتر مربع می باشد. جمعیت کشور هلند بیش از 17.1 میلیون نفر است که بیش از یک میلیون مسلمان در این کشور زندگی می کنند. پایتخت هلند شهر آمستردام است اما به منظور تمرکز زدایی بسیاری از وزارت خانه و سفارت خانه ها در شهر لاهه یا اطراف آن قرار دارند. به دلیل آن که هلند عوض اتحادیه اروپا است وجه رایج در این کشور یورو می باشد و زبان رسمی مردم در آن هلندی است. هلند از شرق به آلمان و از جنوب با بلژیک و از طریق دریا با بریتانیا هم جوار است. بندر روتردام دومین شهر بزرگ هلند و بزرگ ترین بندر اروپا به شمار می رود. اقتصاد در هلند بسیار توسعه یافته و گسترده می باشد. به همین منظور صنعت، کشاورزی و دامداری از اساس اقتصاد هلند به شمار می رود. هلندی ها علی رغم کوچکی کشورشان سهم بزرگی در بانکداری در سطح جهان دارند. ایالات متحده آمریکا از اصلی ترین بازار هلند بوده و کشور های اتحادیه اروپا مهم ترین شرکا تجاری آن هستند. شرکت های بزرگ در زمینه کشتی سازی صنایع شیمیایی و صنایع الکترونیک در هلند مشغول به کار هستند و این کشور یکی از شریک های اصلی در شرکت شل است که به استخراج و تجارت نفت گاز در سراسر جهان از جمله ایران فعالیت می کند. به دلیل گستردگی صنعت در این کشور و پایین بودن جمعیت، موقعیت های شغلی فراوانی در این کشور وجود دارد. از سوی دیگر دانشگاه های کشور هلند جزو برترین دانشگاه های جهان به حساب می آیند و از این رو متقاضیان می توانند پس از تحصیل در آن ها بلا فاصله شغل مورد نظر خود را در کشور هلند دریافت نمایند. در ادامه به بررسی شغل های پر درآمد در هلند و پول ساز ترین رشته ها در هلند می پردازیم. درآمد در هلند در چند سال گذشته دچار افزایش شده است که نمودار زیر نشان دهنده افزایش این میزان می باشد:

درآمد در هلند مشاغل پر درآمد در هلند

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور هلند

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در پاسخ به سوال در خصوص کار در هلند

لیست مشاغل و رشته های پولساز در هلند:

به دلیل اقتصاد توسعه یافته و سطح رفاه در این کشور متخصصین زیادی هر ساله برای کار در فنلاند ویزای کار این کشور را دریافت می کنند. به همین دلیل آگاهی از پر طرفدار ترین شغل ها در فنلاند و بهترین شغل برای مهاجرت به فنلاند برای این افراد دارای اهمیت است. در زیر لیست پر درآمد ترین شغل ها در فنلاند را مشاهده می کنید:

پزشکی:

پزشکان یکی از پر درآمد ترین شغل ها در هلند به حساب می آیند. متقاضیان برای کار در زمینه پزشکی باید حداقل مدرک لیسانس داشته باشند که مدت آن 3 سال می باشد. در این مدت افراد باید به صورت تمام وقت در این زمینه مشغول به کار بوده و به زبان های انگلیسی و هلندی تسلط کامل داشته باشند. پس از پایان دوره های تحصیلی و انجام کار آموزی افراد می توانند به عنوان پزشک عمومی در این کشور مشغول به کار شوند. در صورت ادامه تحصیل و به مدت 4 سال دیگر افراد می توانند تخصص خود را در زمینه های مختلف همچون تخصص قلب، مغز و اعصاب و غیره دریافت نمایند. جراحان بالا ترین درآمد را در کشور هلند را به خود اختصاص داده اند و افراد برای کار در این زمینه باید بین 3 تا 5 سال در زمینه تخصص خود سابقه کار داشته باشند. درآمد پزشکان در هلند از 4 تا 19 هزار یورو در ماه می باشد.

مشاغل و رشته های پولساز در هلند پزشکی در هلند

حقوق:

رشته حقوق یکی از پولساز ترین رشته ها در هلند به حساب می آید و این رشته در بین دانش آموزان این کشور جایگاه به خصوصی دارد. برای کار در هلند  این رشته افراد باید دوره های مربوطه را سپری نمایند. مدت زمان دوره حقوق در کشور هلند 4 سال است و افراد باید به صورت تمام وقت در این زمینه مشغول به تحصیل باشند. از این رو افراد پس از پایان دوره های تحصیلی خود می توانند در رشته های متعددی کار نمایند. برای تحصیل و کار در زمینه حقوق افراد باید به زبان هلندی مسلط باشند تا بتوانند تمام متون اداری و تحصیلی را متوجه شوند. درآمد در هلند در زمینه حقوق به نوع کار و میزان سابقه افراد بستگی دارد و از 4 تا 16 هزار یورو در ماه می باشد. افراد پس از دریافت مدرک حقوق می توانند بر اساس شرایط در رشته های زیر کار نمایند:

  • وکیل عمومی

  • وکیل خصوصی

  • سر دفتر

  • قاضی

حقوق در هلند مشاغل پولساز در هلند

مالی و اقتصاد:

از آن جایی که اقتصاد و بانکداری در کشور هلند جایگاه مناسبی دارد، تقاضا برای کار در هلند در زمینه های مالی بالا می باشد. از این رو رشته های مالی و اقتصاد جزو پولدار ترین رشته ها در هلند به حساب می آیند. درآمد در زمینه های مالی در هلند 36 تا 70 هزار یورو در سال می باشد و این میزان درآمد بر اساس نوع کار و میزان سابقه و همچنین شرکت مورد نظر متفاوت است. دوره های لیسانس در زمینه مالی و اقتصاد در کشور هلند 3 تا 4 سال و به صورت تمام وقت می باشد و افراد می توانند پس از پایان این دوره ها به کار در زمینه های گسترده ای مشغول شوند. همچنین در سراسر جهان شرکت های بزرگ به افراد تحصیل کرده در این زمینه نیازمند هستند و افراد می توانند پس از سپری کردن دوره ها در دانشگاه های معتبر هلند، می توانند برای کار در این زمینه درخواست دهند. بعضی از مشاغل مرتبط با این رشته عبارت اند از:

  • بازاریابی

  • حسابداری مالی

  • منابع انسانی

  • مدیر پروژه

اقتصاد در هلند مشاغل و رشته های پولساز در هلند

روانشناسی:

به دلیل مشکلات عصر حاضر، روانشناسی به یکی از شغل های پر درآمد در هلند تبدیل گشته است. از این رو میزان تقاضا در این زمینه بالا بوده و افراد برای کار در هلند در زمینه روانشناسی باید دوره های تحصیلی مربوط به این رشته را سپری کنند. دوره های روانشناسی در هلند متفاوت است و به نوع دانشگاه بستگی دارد و از این رو بین 3 تا 4 سال به طول می انجامد. روانشناسان پس از پایان دوره های تحصیلی خود می توانند در مراکز متعددی مشغول به کار شوند. افراد برای اینکه بتوانند به صورت مستقل در این زمینه کار کنند باید مدرک فوق لیسانس خود را دریافت نمایند. درآمد در هلند در رشته روانشناسی به مدرک متقاضی، سابقه کار و محل کار و همچنین تعداد مراجعین بستگی دارد. به همین دلیل درآمد روانشناسان در هلند 45 تا 80 هزار یورو در ماه می باشد. چند مورد از مراکزی که روانشناسان می توانند در آن مشغول به کار شوند به شرح زیر است:

  • کلینیک روانشناسی

  • کلینیک توانبخشی

  • بیمارستان

  • خانه سالمندان

روانشناسی در هلند مشاغل پولساز در هلند

دندانپزشکی:

به دلیل افزایش جمعیت و احتیاج مردم به بهداشت دهان و دندان، تقاضا برای کار در هلند در زمینه دندانپزشکی بالا می باشد. دندان پزشکی یکی از پولساز ترین رشته ها در هلند به حساب می آید و افراد برای کار در این زمینه باید دوره های تخصصی مربوط به این رشته را سپری کنند. دوره های دندانپزشکی در هلند 3 ساله می باشد و  پس از آن افراد باید به مدت یکسال و نیم به کار آموزی در کلینیک های این رشته مشغول به کار شوند. از سوی دیگر افراد می توانند در شاخه ها و تخصص های دیگری در زمینه دندانپزشکی مانند ارتودنسی و ایمپلنت کار نمایند که باید در رشته های مربوطه پس از دوره دندانپزشکی تحصیل نمایند. میزان درآمد دندانپزشکان در هلند به تعداد مراجعه کنندگان بستگی دارد و از 78 تا 145 هزار یورو در ماه درآمد دندانپزشکان می باشد. افراد در رشته دندانپزشکی میتوانند در بیمارستان ها یا کلینیک ها مشغول به کار شوند و در زمینه های زیر تخصص داشته باشند:

  • ایمپلنت

  • بهداشت دهان و دندان

  • جراح دندان

  • اورتودنسی

دندانپرشکی در هلند مشاغل پولساز در هلند

مدیریت گردشگری:

مدیریت گردشگری نقش مهمی در اقتصاد هلند دارد. از آن جایی که گردشگری در کشور هلند در حال پیشرفت می باشد، مدیریت گردشگری می تواند به این صنعت در حال رشد کمک شایانی داشته باشد. درآمد در هلند در زمینه گردشگری از 1350 تا 9 هزار یورو در ماه می باشد و میزان درآمد به سابقه کار، شرکت محل کار و میزان علاقه متقاضی بستگی دارد. افراد برای کار در این زمینه باید مدرک تحصیلی در زمینه گردشگری داشته باشند که به مدت 2 سال به طول می انجامد. همچنین برای کار در هلند و تحصیل در این رشته، متقاضیان باید علاوه بر زبان هلندی، به زبان انگلیسی مسلط باشند و با تاریخ و فرهنگ کشور هلند آشنایی داشته باشند. دارندگان این مدرک تحصیلی می توانند در زمینه های کاری زیر مشغول به کار شوند:

زمینه های مدیریت گردشگری در هلند
مجری تور ها انجمن های گردشگری
مدیریت هتل مدیریت اوفات فراغت
رشته های پولساز در هلند مدیریت گردشگری در هلند

معماری:

یکی دیگر از پر درآمد ترین شغل ها در هلند و پولساز ترین رشته ها در هلند، رشته معماری می باشد. از آن جایی که هلند به زیباسازی شهر های خود و همچنین نگه داری از مناطق تاریخی اهمیت فراوانی می دهد، تقاضا برای این کار بالا می باشد. از این رو افراد برای کار در زمینه معماری و همچنین مهاجرت به این کشور می توانند در این زمینه در دانشگاه های هلند به تحصیل بپردازند. مدت زمان برای تحصیل در رشته معماری به دانشگاه محل تحصیل بستگی دارد و بین 3 تا 4 سال به طول می انجامد. درآمد در هلند در رشته معماری 2260 تا 8610 یورو در ماه است و میزان آن به سابقه کار فرد و همچنین بزرگی پروژه ها بستگی دارد. افراد می توانند پس از دریافت مدرک تحصیلی خود در زمینه های زیر مشغول  به کار شوند:

  • مدیریت پروژه

  • ساخت و ساز

  • تحقیق و توسعه

  • نظارت و مدیریت بر ساخت و ساز

مشاغل پولساز در هلند معماری در هلند

هنر های آزاد:

از آن جایی که مردم کشور هلند به هنر و زیبایی آثار هنری اهمیت زیادی می دهد، این رشته جایگاه مهمی در بین مردم این کشور دارد. برای کار در زمینه هنر، افراد باید مدرک تحصیلی در این زمینه را دریافت نمایند. مدرک تحصیلی در زمینه هنر های آزاد در تمام کشور های اتحادیه اروپا معتبر است. از این رو افراد برای تحصیل در این زمینه باید 2 تا 4 سال به تحصیل مشغول باشند. مدت تحصیل در رشته هنر های آزاد به دانشگاه محل تحصیل بستگی دارد و به صورت تمام وقت می باشد. متوسط درآمد افراد در این زمینه هنر های آزاد 31 هزار یورو در سال می باشد.

مشاغل و رشته های پولساز در هلند هنر های آزاد در هلند

آموزش زبان انگلیسی:

معلمی و آموزش زبان انگلیسی در هلند از اهمیت بالایی برخوردار است. به دلیل گردشگری و ارتباط کشور هلند با جامعه جهانی، آموزش زبان انگلیسی دارای اهمیت است و این زبان به عنوان زبان دوم در هلند شناخته می شود. از این رو افراد در این شاخه با تمامی سنین از جمله بزرگسالان در ارتباط هستند. به همین دلیل افراد برای کار و تحصیل در این زمینه باید بتوانند با دیگران ارتباط برقرار کنند و به آموزش و تعلیم دیگران علاقه داشته باشند. مدت تحصیل در زمینه آموزش زبان انگلیسی در هلند 3 تا 4 سال می باشد و افراد در این مدت باید به صورت تمام وقت تحصیل نمایند. درآمد معلمان انگلیسی در هلند ماهیانه 2560 تا 9310 یورو می باشد که به تعداد کلاس های آن ها  سابقه کار بستگی دارد. افراد می توانند با داشتن مدرک تحصیلی در این زمینه در زمینه های زیر مشغول به کار شوند:

  • مدارس

  • دفتر ترجمه

  • روزنامه نگاری

  • خدمات دیپلماتیک

  • آموزش بزرگسالان

انگلیسی در هلند رشته های پولساز در هلند

علوم کامپیوتر:

امروزه کامپیوتر و فناوری اطلاعات عضو جدایی ناپذیری از زندگی مردم در جهان و همچنین هلند تبدیل شده است. از این رو علوم کامپیوتر به یکی از پر تقاضا ترین و پولساز ترین رشته ها در هلند تبدیل شده است. دانشگاه های هلند به عنوان بهترین دانشگاه ها در اروپا و دنیا می توانند محیط خوبی برای آموزش ایجاد نمایند. مدت زمان لازم برای تحصیل در زمینه علوم کامپیوتر 3 سال می باشد. افراد پس از پایان تحصیلات می توانند در هلند مشغول به کار شوند و میزان درآمد در این زمینه 3440 تا 11 هزار یورو در ماه می باشد. افراد پس از پایان تحصیلات می توانند در موارد زیر به کار در هلند مشغول شوند:

  • مهندس نرم افزار

  • مدیر برنامه نویس

  • مدیریت سایت

علوم کامپیوتر رشته های پولساز
مشاغل و رشته های پولساز در هلند و سخن پایانی:

مشاغل و رشته های پولساز در هلند ، درآمد در هلند، کار در هلند، شغل های پر درآمد در هلند و پولساز ترین رشته ها در هلند را مورد بررسی قرار دادیم. هلند کشوری کوچک و ثروتمند در شمال غربی قاره اروپا می باشد. دانشگاه ها در کشور هلند شرایط مساعدی دارند و به دلیل نیروی متخصص پایین در این کشور، تقاضا در بیشتر زمینه های کاری درآن بالا از است. درآمد مشاغل در کشور هلند در سطح بالایی قرار دارد و افراد می توانند در زمینه های کاری متفاوت رفاه مناسبی داشته باشند. همچنین متقاضیانی که برای تحصیل به کشور هلند سفر می کنند، می توانند پس از پایان دوره تحصیل خود به کار در هلند مشغول شوند و پس از سپری کردن مدتی معلوم تابعیت این کشور را دریافت نمایند. از این رو شما همراهان گرامی با برقراری تماس تلفنی با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور مشاوره رایگان در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در هلند دریافت نمایید. همچنین با مراجعه به سایر مقالات در وب سایت های این موسسه، روش های جدید مهاجرت به سایر کشور ها را دریافت نمایید. در صورت سوال در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در هلند با مطرح کردن آن در قسمت دیدگاه ها از در کم ترین زمان ممکن جواب آن را دریابید. با ثبت امتیاز پنج ستاره رضایت خود را از این مقاله نشان دهید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در هلند

درآمد در هلند به چه میزان می باشد؟

درآمد در هر رشته بر اساس کار متفاوت می باشد اما ماهیانه بیشتر از 2 هزار یورو است.

کار در هلند در زمینه مشاغل پولساز برای چه کسانی امکان پذیر است؟

افرادی که دارای تحصیلات مرتبط در زمینه مشاغل پولساز هستند با داشتن تحصیلات مرتبط و دانش زبان هلندی می توانند برای کار در هلند در این زمینه ها اقدام کنند.

شغل های پر درآمد در هلند در کدام دسته قرار دارند؟

در زمینه وکالت و پزشکی در رتبه اول شغل های پر درآمد در هلند قرار دارند.

پولساز ترین رشته ها در هلند برای متقاضیان چه شرایطی به وجود می آورند؟

پولساز ترین رشته ها در هلند را می توان رشته های حقوق و پزشکی دانست و افراد با تحصیل در این رشت ها می توانند پردرآمدترین شغل ها در هلند را به دست آورند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *