کار در دومینیکا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در دومینیکا
  • ویزای کار دومینیکا
  • مدارک مورد نیاز اخذ ویزای کار دومینیکا
  • نرخ بیکاری در دومینیکا
  • لیست مشاغل مورد نیاز دومینیکا 2021
  • میزای حقوق مشاغل در دومینیکا
  • نحوه کاریابی در دومینیکا
  • موسسات کاریابی در دومینیکا
  • بررسی ویزای همراه در دومینیکا
  • وضعیت اقامت و اخذ تابعیت دومینیکا
  • کار در دومینیکا و سخن پایانی
کار در دومینیکا لیست مشاغل مورد نیاز دومینیکا

کار در دومینیکا و مقدمه ای بر آن

کار در دومینیکا ، مهاجرت به دومینیکا، لیست مشاغل مورد نیاز دومینیکا و ویزای کار دومینیکا را در این مقاله مورد تفحص و بررسی علمی قرار می دهیم. ویزای کار دومینیکا چگونه به دست می آید؟ لیست مشاغل دومینیکا شامل چه شغل هایی می شود؟ اعتبار مجوز کار در دومینیکا چقدر است؟ سطح درآمد در کشور دومینیکا چقدر است؟ در ادامه به بررسی این نوع سوالات و نکات در خصوص کار در دومینیکا خواهیم پرداخت. دومینیکا کشوری کوچک و جزیره ای در دریای کارائیب می باشد. اقتصاد کشور دومینیکا در گذشته بر پایه کشاورزی بوده است اما امروزه به دلیل محیط طبیعی و زیبا بیشتر به سمت گردشگری سوق پیدا کرده است. جمعیت دومینیکا بسیار پایین می باشد به همین دلیل به افراد سرمایه گذار در دومینیکا و متقاضی ویزای کار توجه خوبی می گردد. مطالب در مقالات وب سایت های موسسه حقوقی ملک پور منابع معتبری در زمینه مهاجرت کاری به کشور های تراز اول جهان می باشند. همچنین شما عزیزان می توانید با ایجاد تماس با مشاورین این موسسه، مشاوره رایگان در زمینه کار در دومینیکا دریافت نمایید.

شرایط عمومی کار در دومینیکا:

دومینیکا با نام رسمی قلمرو همسود دومینیکا کشوری است جزیره ای که در دریای کارائیب قرار دارد. پایتخت کشور دومینیکا روسو و واحد پول آن دلار کارائیب شرقی می باشد. مساحت کشور دومینیکا 750 کیلومتر مربع است و جمعیت این کشور بیشتر از 73 هزار نفر می باشد. زبان رسمی مردم این کشور انگلیسی می باشد اما زبان های فرانسوی و کرویل دومینیکایی به عنوان زبان گفتار در این کشور استفاده می شوند. اقتصاد کشور دومینیکا در گذشته بر پایه کشاورزی قرار داشت اما امروز به دلیل داشتن جنگل های بکر و دست نخورده و همچنین دریاچه آب گرم و محیط آتش فشانی، باعث جذب گردشگران زیادی از سراسر دنیا گشته است. دومینیکا برای جذب سرمایه گذاری خارجی شرایط معافیت های مالیاتی برای شرکت های خارجی قرارداده است. کشور دومینیکا در سال 2012 با کشور لهستان توافق نامه برای تبادل اطلاعات مالیاتی امضا کرده است. کشور دومینیکا به سرمایه گذاران خارجی که 200 هزار دلار در این کشور سرمایه گذاری کنند یا ملک در این کشور خریداری کنند، تابعیت دوگانه اعطا می کند. شهروندان کشور دومینیکا می توانند بدون نیاز به پاسپورت به 140 کشور دنیا از جمله انگلستان و کشور های حوزه شینگن بدون ویزا سفر کنند. به دلیل اینکه دومینیکا مقرون به صرفه‌ترین کشور از نظر سرمایه‌گذاری و روند درخواست ساده و کارآمد برای درخواست تابعیت دوگانه دارد، سرمایه گذاران را به تشویق دریافت تابعیت دوگانه این کشور تشویق می کند. برای افرادی که قصد مهاجرت به دومینیکا و کار بیشتر از 6 ماه را در دومینیکا دارند ویزای کار دومینیکا صادر می گردد. در ادامه به بررسی ویزای کار دومینیکا و مدارک مورد نیاز ویزای کار این کشور خواهیم پرداخت.

پایتخت دومینیکا جمعیت دومینیکا

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

ویزای کار در دومینیکا:

برای مهاجرت به دومینیکا و افرادی که قصد کار در دومینیکا را دارند باید اجازه کار در این کشور را دریافت کنند. برای افرادی که قصد کار در دومینیکا را برای بیشتر از 6 ماه دارند این ویزا الزامی است. افرادی که برای سرمایه گذاری و یا ایجاد کسب و کار خود به کشور دومینیکا می روند باید اجازه کار در دومینیکا و همچنین ثبت کار خود در این کشور را داشته باشند. اما افراد برای کار در دومینیکا به پیشنهاد یا قرارداد شغلی در این کشور نیاز دارند. ویزای کار کشور دومینیکا بیشتر از یک سال اعتبار دارد و قابل تمدید است. همچنین این ویزا برای افرادی ارائه می گردد که قرارداد کاری با کارفرما این کشور بیشتر از 6 ماه دارند صادر می گردد. افراد در ابتدا باید به کمک روش های کاریابی در این کشور شغل مورد نظر خود را پیدا کنند. افراد برای این کار احتیاج به سابقه کاری و همچنین مرتبط با شغل مورد نظر دارند. پس از دریافت ویزای پیشنهاد کار در دومینیکا افراد می توانند برای ویزای کار این کشور درخواست ارائه دهند. در ادامه به بررسی مدارک مورد نیاز درخواست ویزای کار دومینیکا می پردازیم.

فایل تصویری استاد ملک پور در خصوص انواع ویزاهای کاری

فایل صوتی استاد ملک پور در خصوص انواع ویزاهای کاری

مدارک مورد نیاز اخذ ویزای کار دومینیکا:

همان طور که اشاره کردیم برای دریافت ویزای کار دومینیکا به پیشنهاد کاری و همچنین برای کار در دومینیکا به اجازه کار این کشور نیاز داریم. برای درخواست ویزای کاری کشور دومینیکا باید مدارک مورد نیاز این درخواست را همزمان با مصاحبه تعیین شده در سفارت کشور دومینیکا باید ارائه شود. برای دریافت ویزای کار کشور دومینیکا فرد باید حتما مدرک تحصیلی مرتبط با کار مورد نظر را داشته باشد و داشتن هر گونه سابقه کیفری می تواند موجب رد شدن تقاضای فرد برای درخواست ویزای کاری کشور دومینیکا شود. در زیر لیست مدارک مورد نیاز کشور دومینیکا را مشاهده می نمایید:

  • فرم درخواست ویزا
  • تاییدیه سلامت مبنی بر نداشتن بیماری مسری در 3 سال گذشته و داشتن سلامت کامل
  • پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار
  • دو قطعه عکس پاسپورتی
  • پرداخت هزینه ویزا به مبلغ 450 دلار
  • کپی و اصل قرارداد کاری
  • رزومه
  • مدرک تحصیلی
  • سند ازدواج در صورت وجود

نرخ بیکاری در دومینیکا:

یکی از مواردی که پیش از انجام اقدامات قبل از مهاجرت کاری باید صورت بگیرد، بررسی نرخ بیکاری کشور مقصد می باشد. نرخ بیکاری نشان دهنده بازار کار کشور مورد نظر می باشد. هر چه میزان نرخ بیکاری کشور کم تر باشد شرایط آن کشور برای متقاضیان خارجی بهتر است. به همین دلیل متقاضیان ویزای کار پیش از مهاجرت به دومینیکا با بررسی نرخ بیکاری این کشور شرایط کاریابی را متوجه می شوند. نرخ بیکاری در کشور دومینیکا در چند سال اخیر دچار افت خیز های متعددی گشته است. اما در 4 سال گذشته این نرخ دچار افت محسوس گشنه است. بیشترین نرخ بیکاری در کشور دومینیکا در سال 2015 و با نرخ 7.61 درصد بوده است. اما از طرف دیگر کم ترین نرخ بیکاری در سال 2008 و با 4.76 درصد اتفاق افتاده است. میزان نرخ بیکاری در کشور دومینیکا در حد قابل قبولی می باشد ولی به نسبت جمعیت کم این کشور، سطح آن بالا می باشد. در نمودار زیر، نرخ بیکاری کشور مورد نظر را مشاهده می نمایید:

نرخ بیکاری در دومینیکا

لیست مشاغل مورد نیاز دومینیکا 2021:

یکی دیگر از مواردی که مهاجرین باید به آن توحه داشته باشند، بررسی مشاغل مورد نیاز کشور مبدا می باشد. هر ساله لیست مشاغل مورد نیاز دومینیکا به کمک دولت و کارفرمایان این کشور برای متقاضیان خارجی ارائه می گردد. متقاضیان با بررسی لیست مشاغل مورد نیاز دومینیکا و همچنین تخصص خود می توانند به راحتی شغل مورد نظر خود را در این کشور پیدا کنند. همان طور که اشاره کردیم، برای دریافت ویزای کار کشور دومینیکا به پیشنهاد کاری از سمت کارفرمای این کشور نیاز است. به همین دلیل برای پیدا کردن شغل مورد نظر، بررسی لیست مشاغل مورد نیاز دومینیکا از اهمیت بالایی برخوردار است. به دلیل اینکه اقتصاد دومینیکا بر پایه گردشگری و کشاورزی می باشد، مشاغل مورد نیاز این کشور بیشتر در این حوزه ها قرار دارند. در زیر لیست مشاغل مورد نیاز دومینیکا را مشاهده می نمایید:

مشاغل مورد نیاز دومینیکا 2021
مهندس کشاورزی مدیر هتل
پیشخدمت متصدی بار
رهبر تور های تفریحی پزشک
پرستار وکیل
حسابدار معلم

میزان حقوق مشاغل در دومینیکا:

از اصلی ترین موارد برای مهاجرت به دومینیکا مورد اهمیت می باشد، بررسی سطح درآمد و میزان حقوق در این کشور است. متقاضیان با بررسی میزان درآمد در کشور دومینیکا می توانند متوجه شوند که آیا مهاجرت به دومینیکا می تواند شرایط زندگی و سطح رفاه بالا تری را برای آن ها به ارمغان آورد یا خیر؟ متوسط درآمد در کشور دومینیکا 1520 دلار کارائیب می باشد. در صورتی که بیشترین درآمد در دومینیکا 6,670 دلار و کم ترین میزان درآمد 380 دلار کارائیب است. با بررسی این میزان و همچنین هزینه های زندگی در دومینیکا می توان متوجه سطح رفاه در این کشور شد. همچنین میزان درآمد در کشور دومینیکا به مدرک تحصیلی، میزان تخصص و سابقه کار دارد. در لیست زیر میزان درآمد ماهیانه برخی از مشاغل کشور دومینیکا را مشاهده می کنید:

عنوان شغلی متوسط درآمد به دلار کارائیب
خلبان 1090
استاد دانشگاه 1310
دندان پزشک 1470
حسابدار 2220
اقتصاد دان 2440
مدیر مالی 2390
مدیر عامل 2590
مدیر اجرایی 2700
معمار 1780
طراح 2400
معلم 1780
مهندس برق 2000
مدیر هتل 2670
مدیر رستوران 1800
رزرواسیون اتاق هتل 1780
جراح 6440

نحوه کاریابی در دومینیکا:

برای دریافت ویزای کار دومینیکا، افراد به دریافت پیشنهاد یا قرارداد کاری نیاز دارند. به همین دلیل کاریابی در کشور دومینیکا از اهمیت بالایی برخوردار است. در کشور دومینیکا کاریابی به روش های مختلف و به صورت حضوری با غیر حضوری انجام می گردد. وب سایت های کاریابی در کشور دومینیکا به صورت غیر حضوری برای متقاضیان ویزای کار عمل کاریابی را انجام می دهند. افراد بعد از ایجاد حساب کاربری در وب سایت های کاریابی، رزومه خود را بار گزاری می کنند و وب سایت رزومه افراد را برای کارفرامایان ارسال می کند. از سوی دیگر در بعضی از وب سایت های کاریابی، کارفرما موقعیت شغلی خود را به صورت آگهی در سایت قرار می دهد و متقاضی به صورت مستقیم با کارفرما ارتباط برقرار می کند. پس از مصاحبه کار و دریافت پیشنهاد یا قرارداد کاری فرد می تواند برای درخواست ویزای کار دومینیکا اقدام کند. در زیر نام چند وب سایت کاریابی در کشور دومینیکا را مشاهده می نمایید:

سایت های کاریابی در دومینیکا
Aldaba TuEmpleopRd.com
Tecoloco.com.do Infoempleos.net
Empleateya.net Jobrapido
Indeed Corotos Trabajo

مؤسسات کاریابی در دومینیکا:

همانطور که اشاره کردیم افزاد می توانند به صورت حضوری با غیر حضوری می توانند کاریابی در کشور دومینیکا را انجام دهند. به وسیله ویزای توریستی افراد می توانند به کشور دومینیکا سفر کنند و به صورت مستقیم یا با کمک موسسات کاریابی، شغل مورد نظر خود را پیدا کنند و پس از بازگشت به کشور مبدا خود، درخواست ویزای کاری خود را ارائه دهند. همچنین موسسات کاریابی می توانند با ارائه خدمات غیر حضوری به متقاضیان ویزای کاری دومینیکا کاریابی را برای افراد انجام دهند. پس از بررسی رزومه کاری افراد و ارسال آن به کارفرمایانی که قصد استخدام متخصص خارجی را دارند برای متقاضیان نوبت مصاحبه تعیین می کنند پس از انجام مصاحبه کاری و انجام تست های تخصص، فرد پیشنهاد یا قرار داد کاری با کارفرما را دریافت می کند و می تواند برای درخواست ویزای کاری دومینیکا اقدام کند. در لیست زیر، لیست موسسات کاریابی کشور دومینیکا را مشاهده می کنید:

موسسات کاریابی در دومینیکا
BambooHR jazzHR
Recruitnee Brazen
Workable clearCompany
Teamtailor PCRecruiter
Humantelligence Manatal
Fetcher Bryq
Breezy HR cakeHR

بررسی ویزای همراه در دومینیکا:

از موارد دارای اهمیت برای دارندگان ویزای کاری دومینیکا داشتن ویزای همراه این کشور است. ویزای همراه به ویزایی گفته می شود که متقاضی همراه خود همسر و فرزندان را به کشور مقصد ببرد. از این رو ویزای همراه برای دارندگان ویزای کاری دومینیکا ارائه نمی شود و افراد حتما باید از طریق سرمایه گذاری ویزای همراه را دریافت کنند. بدین صورت که افراد می توانند برای همسر و فرزندان تا سن 30 سال ویزای همراه دریافت کنند. ویزای همراه به خریداران ملک یا سرمایه گذاران در بخش خصوصی یا دولتی دومینیکا اعطا می گردد. دارندگان ویزای کاری می توانند با خرید ملک ویزای همراه را برای خانواده خود کسب نمایند. به ازای تعدا خانوار هزینه خرید ملک متفاوت می باشد. بدین صورت که به ازای خانواده 4 نفره ملک باید حداقل ارزش 35 هزار دلار داشته باشد. در زیر لیست مدارک درخواست ویزای همراه کشور دومینیکا را مشاهده می کنید:

  • پاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار
  • ارائه تمکن مالی
  • قرار داد منزل مسکونی یا میزان سرمایه گذاری
  • سند معتبر ازدواج
  • شناسنامه
  • قرار داد کاری فرد اصلی

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در دومینیکا:

یکی از موارد مهم برای افرادی که به کشور دومینیکا مهاجرت می کنند دریافت اقامت دائم یا تابعیت این کشور می باشد. کشور دومینیکا برای افرادی که به صورت سرمایه گذاری از طریق ملک یا بخش های دولتی و خصوصی به این کشور مهاجرت می کنند دارای شرایط مناسبی است و این افراد می توانند پس از 7 سال تابعیت کشور دومینیکا را دریافت کنند. از طرف دیگر این امکان برای دارندگان ویزای کاری وجود دارد که پس از خرید ملک بتوانند تابعیت کشور دومینیکا را دریافت کنند. از شرط هایی که برای تابعیت دومینیکا وجود دارد می توان به دانش بالا در زبان انگلیسی، ادغام با فرهنگ دومینیکا و آشنایی با سیاست این کشور و همچنین و همچنین نداشتن هیچ گونه سابقه کیفری در مدت اقامت اشاره کرد. با داشتن پاسپورت دومینیکا افراد می توانند به 140 کشور دنیا از جمله انگلستان و کشور های حوزه شینگن بدون هیچ گونه ویزای دیگری به مدت کمتر از 90 روز صفر کنند.

کار در دومینیکا و سخن پایانی:

کار در دومینیکا ، مهاجرت به دومینیکا، لیست مشاغل مورد نیاز دومینیکا و ویزای کار دومینیکا را در این نوشتار مورد بررسی قرار دادیم. دومینیکا با داشتن اقتصادی در حال توسعه و بر پایه کشاورزی و گردشگری می تواند مقصد خوبی برای مهاجران کاری باشد. این کشور به دلیل داشتن محیط طبیعی بکر و دست نخورده و مسیر مناسب در بازرگانی به کشور های دیگر شرایط مناسبی دارد. همچنین نرخ بیکاری در کشور دومینیکا در سطح مناسبی می باشد و سطح درآمد در این کشور برای یک خانوار متوسط در حد قابل قبولی است. اما برای دریافت ویزای همراه و همچنین تابعیت در این کشور افراد باید سرمایه گذاری انجام دهند که می تواند از مشکلات زندگی در این کشور باشد. چرا که فرد با درآمد متوسط شرایط سختی برای سرمایه گذاری یا خرید ملک در کشور دومینیکا دارد. بنابراین پیشنهاد موسسه حقوقی ملک پورمبنی بر مهاجرت واجدین شرایط به کشور های اروپایی تراز اول مانند آلمان و اتریش می باشد. این کشور ها به دلیل داشتن شرایط مناسب کاریابی و دریافت تابعیت برای ایرانیان مقصد بسیار مناسبی برای مهاجرین کاری می باشد. شما عزیزان می توانید با ایجاد تماس با این موسسه، مشاوره رایگان در زمینه کار در دومینیکا دریافت کنید. همچنین می توانید با مطالعه مقالات در وب سایت های این موسسه، از روش های معتبر در زمینه مهاجرت به کشور های سطح اول جهان مطلع شوید. شما می توانید پرسش های خود را در زمینه کار در دومینیکا در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید تا مشاورین ما پاسخ سوالات شما را در کمترین زمان ممکن ارسال کنند. درصورت رضایت از این نوشتار با دادن امتیاز پنج ستاره ما را در نوشتن بیشتر این گونه مقالات تشویق نمایید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه کار در دومینیکا

ویزای کار دومینیکا چگونه به دست می آید؟

ویزای کار دومینیکا به وسیله دریافت پیشنهاد کاری و یا خود اشتغالی به دست می آید.

لیست مشاغل دومینیکا شامل چه شغل هایی می شود؟

مشاغل مورد نیاز دومینیکا بیشتر بر پایه گردشگری و کشاورزی می باشند.

✅اعتبار مجوز کار در دومینیکا چقدر است؟

اعتبار ویزای کار دومینیکا یک ساله با قابلیت تمدید می باشد.

✅سطح درآمد در کشور دومینیکا چقدر است؟

محدوده درآمد در دومینیکا از 380 تا 6670 دلار کارائیب می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *