کاریابی در کره جنوبی

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در کره جنوبی
  • ویزای کار کره جنوبی
  • مدارک مورد نیاز کار در کره جنوبی
  • نرخ بیکاری در کره جنوبی
  • مشاغل مورد نیاز 2020 کره جنوبی
  • میزان حقوق کار در کره جنوبی
  • نحوه کاریابی در کره جنوبی
  • مؤسسات کاریابی در کره جنوبی
  • بررسی ویزای همراه کره جنوبی
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در کره جنوبی
  • کاریابی در کره جنوبی و سخن پایانی

کاریابی در کره جنوبی و مقدمه ای بر آن

کاریابی در کره جنوبی و ویزای کار کره جنوبی و بازار کار در کره جنوبی در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار خواهد گرفت. مدارک مورد نیاز برای ویزای کار کره جنوبی کدام اند؟ حقوق کار در کره جنوبی چقدر است؟ بازار کار در کره جنوبی چگونه است؟ کره جنوبی با ترکیبی از خطوط ساحلی زیبا و کوه های سرسبز، به مقصدی برای مهاجران تبدیل شده است. اگر شما هم یکی از افرادی هستید که فکر می کنید چگونه می توانید به عنوان یک خارجی در کره جنوبی کار پیدا کنید، این مقاله می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد. زیرا مراحلی را که باید برای درخواست کار در کره جنوبی طی کنید را برای شما بیان می کند. همچنین تمامی سؤالاتی را که در ابتدای مقدمه ذکر شد را به صورت کامل پاسخ داده است. درصورتی که به اطلاعات بیشتری در خصوص کاریابی در کره جنوبی نیاز دارید می توانید با کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ تماس بگیرید و بدون پرداخت هزینه از آن ها مشاوره دریافت کنید.

شرایط عمومی کار در کره جنوبی:

کشور کره جنوبی در بخش جنوبی شبه جزیره کره در شرق آسیا قرار گرفته است. سئول که یک شهر مدرن و صنعتی و پایتخت کشور کره جنوبی است. کل مساحت این کشور، ۱۰۰.۲۱۰ کیلومتر مربع می باشد. میزان جمعیت این کشور 51،605،488 نفر است. جمعیت خارجیان در کره 1.8 میلیون نفر می باشد که حدود 1.4 میلیون نفر از آن ها به عنوان شاغل ثبت شده اند. مردم این کشور با زبان رسمی کره ای صحبت می کنند و واحد ارزشان وون کره (KRW)است. هنگام مقایسه شهرهای کره جنوبی، مهاجران بالاترین هزینه زندگی را در شهر سئول مشاهده می کنند. به طور کلی هزینه زندگی در پایتخت بسیار زیاد نیست، بلکه مهاجران با زندگی در ساختمان های بلند و مهاجر محور، هزینه هایشان افزایش پیدا می کند. در غیر این صورت می توانند در حومه شهر در جوامع محلی زندگی کنند و هزینه های خود را کاهش دهند.

کره جنوبی دارای یازدهمین اقتصاد بزرگ جهان است و در زمینه تولید خودرو، فناوری اطلاعات، مواد شیمیایی پتروشیمی، تولید فولاد و کشتی سازی کار می کند. در سال های اخیر، کره جنوبی از نظر فرهنگ پاپ و صنایع دیجیتال و خلاق به محبوبیت چشم گیری در جهان رسیده است. کره جنوبی دارای چهارمین اقتصاد بزرگ آسیا است، این کشور همچنین در تلاش است تا جایگاه مناسبی را برای نیروی کار خود بدست آورد.

شرایط عمومی کره جنوبی

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور کره جنوبی

ویزای کار در کره جنوبی:

برای کار در کره جنوبی به پیشنهاد کاری از طرف کارفرما یا آژانس ویزا نیاز دارید. کره جنوبی ویزا های مختلفی دارد که می تواند به شما اجازه اقامت موقت در این کشور را بدهد. همه آنها به نوع تخصص کارگر ماهر بستگی دارند. ویزاهای کاری که معمولاً مورد استفاده قرار می گیرند و گزینه ای برای ویزای کار طولانی مدت (امکان اقامت بیش از 90 روز) به حساب می آیند را در جدول زیر قرار داده ایم:

انواع ویزای کار طولانی مدت کره جنوبی
E-1 این ویزا برای مهاجرانی است که به دنبال سخنرانی یا تحقیق در زمینه هایی بالاتر از سطح دانشگاه هستند. این ویزا به مدت یک سال اعتبار دارد و قابل تمدید است. در برخی موارد، می توانید تا پنج سال این ویزا را تمدید کنید.
E-2   این ویزا برای مهاجرانی طراحی شده است که مایل به آموزش زبان خارجی در شرکت ها یا مدارس هستند. دستیاران آموزش زبان خارجی برای مقاطع ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان نیز واجد شرایط این ویزا هستند. این ویزا به مدت دو سال اعطا می شود و می تواند در فواصل دو ساله تمدید شود.
E-3 برای مهاجرانی است که توسط یک موسسه دولتی یا خصوصی برای انجام تحقیقات در علوم طبیعی یا فن آوری پیشرفته دعوت می شوند. این ویزا یک سال اعتبار دارد و می تواند در فواصل یک ساله تمدید شود. در برخی موارد، می توانید به مدت زمان طولانی و با تمدید هر پنج سال یکبار در این کشور اقامت داشته باشید.
E-4 مهاجران با تخصص در علوم طبیعی یا فن آوری که توسط یک سازمان دولتی یا خصوصی دعوت می شوند یا مهارت های غیرقابل دسترس در کره را ارائه می دهند، می توانند برای این ویزا اقدام کنند. این ویزا یک سال اعتبار دارد و قابل تمدید است.
E-5 معماران، وکلا، پزشکان، حسابداران و سایر متخصصان این چنینی می توانند برای این ویزا اقدام کنند. آنها باید مجوز بین المللی داشته باشند. ویزای چند بار ورود به مدت یک سال اعتبار دارد و می تواند در فواصل یک ساله تمدید شود. ویزای یکبار ورود سه ماه اعتبار دارد و می تواند در فواصل یک ساله تمدید شود.
E-6 برای مهاجرینی که در فعالیت های موسیقی، هنری و ادبی شرکت می کنند، طراحی شده است. این شامل سرگرمی پاپ، سرگرمی بزرگسالان، سرگرمی هتل و تجارت و ورزش می شود. ویزای چند بار ورود به مدت یک سال اعتبار دارد و می تواند در فواصل یک ساله تمدید شود.
E-7 مهاجران با هدف شرکت در فعالیت های طراحی شده توسط وزارت دادگستری کره از طریق یک سازمان دولتی یا خصوصی می توانند از این ویزا استفاده کنند. ویزای چند بار ورود از یک تا سه سال اعتبار دارد و می تواند در فواصل یک یا سه ساله تمدید شود. ویزای یکبار ورود سه ماه اعتبار دارد و می تواند در فواصل یک ساله تمدید شود.

اگر شما واجد شرایط یکی از ویزاهای فوق الذکر هستید، اما هنوز شغلی ندارید با درخواست ویزای D-10 می توانید به عنوان یک جویای کار به کره جنوبی بروید. با این حال، این ویزا استاندارد های خاصی را دارد و واجد شرایط بودن برای این ویزا با سختی هایی همراه است. لازم به ذکر است برای اخذ این ویزا باید یکی از شراط ذکر شده در لیست زیر را داشته باشید:

  • شما فارغ التحصیل دانشگاهی هستید که در لیست رتبه بندی دانشگاه های Times Higher World قرار دارد.
  • شما فارغ التحصیل کالج یا موسسه آموزش عالی کره هستید و در سه سال اخیر فارغ التحصیل شده اید.
  • کارفرمای قبلی شما در سه سال اخیر در لیست Fortune 500 قرار گرفته است.
  • شما توسط رئیس نمایندگی دیپلماتیک شناخته می شوید.
  • شما حداقل مدرک لیسانس دارید و در سه سال گذشته یک برنامه تحقیقاتی را در یک موسسه تحقیقاتی کره به انجام داده اید.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

مدارک مورد نیاز اخذ ویزای کار کره جنوبی:

افرادی که برای کاریابی در کره جنوبی اقدام می کنند باید بدانند که راه دریافت ویزای آن خیلی راحت نیست و با چالش هایی در این مسیر روبرو هستند. همانطور که گفته شد انواع مختلفی ویزا وجود دارد، بنابراین روش های زیادی برای درخواست ویزای کار کره جنوبی وجود دارد. هزینه های ویزای کره استاندارد است و به دلار آمریکا پرداخت می شود، بسته به تعداد ورودی هایی که برای ویزای خود درخواست می کنید، قیمت ها متفاوت است. پردازش درخواست ویزای شما معمولاً بین یک تا چهار هفته طول می کشد. پس از بررسی این موارد، باید درخواست ویزا را در سفارت یا کنسولگری کره جنوبی در کشور خود ارائه دهید. شما باید مدارک مختلفی را با درخواست ویزای کار خود ارائه دهید، از جمله موارد زیر:

  • فرم درخواست تکمیل شده و امضا شده
  • دو قطعه عکس
  • کپی از صفحه هات گذرنامه
  • گذرنامه ای که حداقل شش ماه پس از تاریخ درخواست شما معتبر باشد
  • رزومه شما
  • کپی مدارک، گواهینامه ها یا سایر مدارک تحصیلی
  • قرارداد کار
  • دعوت نامه کارفرمای شما
  • پرداخت هزینه درخواست

نرخ بیکاری در کره جنوبی:

بررسی نرخ بیکاری کره جنوبی برای مهاجرت از طریق کاریابی در کره جنوبی، بسیار مهم است. زیرا با توجه به این نرخ آگاهی پیدا می کنید که بازار کار در کره جنوبی، بیکاری و اشتغال در این کشور چگونه است. کره جنوبی هم مانند سایر کشور ها، تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفت و در ماه ژوئن بیش از 350،000 جایگاه شغلی را از دست داد. تعداد افراد بیکار و نرخ بیکاری به بالاترین رکورد خود رسید. طبق روند اشتغال ماهانه توسط مرکز آمار کره، تعداد افراد شاغل در سراسر کشور در پایان ماه ژوئن 27.06 میلیون نفر بود که نسبت به سال گذشته 352،000 نفر کاهش داشت. اگرچه این کشور با سرعت گسترش اپیدمی و در نتیجه قوانین قوی فاصله اجتماعی با این ویروس مقابله کرد، اما انقباض بازار کار در کره جنوبی به مدت چهار ماه افزایش یافت. نرخ بیکاری در کره جنوبی در آگوست سال 2020 از 4.2 در ماه قبل به 3.2 درصد کاهش یافت و به کمترین میزان خود در این سال رسید. همچنین تعداد بیکاران با 288 هزار نفر کاهش به 0.891 میلیون نفر رسید، در حالی که تعداد شاغلان با افزایش 114 هزار نفر به 26.922 میلیون نفر رسید. در همین حال، نرخ مشارکت نیروی کار از 62.5 درصد به 62.1 درصد کاهش یافت و نرخ اشتغال از 59.8 درصد به 60.1 درصد رسید.

مشاغل مورد نیاز 2020 کره جنوبی:

کره با زیبایی های طبیعی، شهرهای فوق مدرن و جامعه پر جنب و جوش شناخته شده است و به مکانی عالی برای مهاجرت تبدیل شده است. برای کاریابی در کره جنوبی ابتدا باید با مشاغل مورد نیاز کره جنوبی برای مهاجران آشنا شوید. در صورتی که بتوانید شغل مورد نظر خود را در این کشور پیدا کنید، می توانید برای تکمیل فرایند اخذ ویزای کار کره جنوبی اقدام کنید. شما می توانید تقریباً در هر حرفه ای غیر از پزشکی یا وکالت که به مجوز کره ای نیاز دارند،کار کنید. برای استخدام شدن در برخی از مشاغل نیاز است که بتوانید با زبان کره ای صحبت کنید. در کره جنوبی فرصت های شغلی زیادی برای انگلیسی زبانان وجود دارد. به عنوان مثال، شما می توانید در فیلم ها نقش پردازی کنید یا کارهای مربوط به صدا را انجام دهید. همچنین معلم انگلیسی در آکادمی های خصوصی محبوب ترین شغل برای غیر کره ای ها است که نمی خواهند در کارخانه ها مشغول به کار شوند. تنها کافی است دارای مدرک لیسانس در این زمینه باشید و سوء پیشینه کیفری نداشته باشید. علاوه بر آموزش زبان انگلیسی، سایر بخش هایی که مهاجران می توانند در آن خصوص فرصت های شغلی زیادی را پیدا کنند،IT ، مشاغل اداری عمومی، تولید و مشاغل مرتبط با بهداشت، علوم، تحقیقات و فناوری هستند. در جدول زیر برخی از مشاغل مورد نیاز کره جنوبی را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

 

مشاغل مورد نیاز کره جنوبی برای مهاجران
مترجم مدل
بازیگر متصدی بار
روزنامه نگار نوازنده
نویسنده فروشنده
پیمانکار برنامه نویس
معلم ابتدایی مهندس عملیات IT

میزان حقوق برای کار در کره جنوبی:

در حین کاریابی در کره جنوبی یا هر کشور دیگری باید به میزان حقوق مشاغل دقت کنید. زیرا در صورتی که حقوق شغل مورد نظرتان کم باشد نمی توانید از پس هزینه های خود در این کشور برآیید و زندگی در این کشور برای شما به صرفه نخواهد بود. به طور کلی، در کره جنوبی متوسط هزینه های زندگی معقول است. این هزینه ها نه به اندازه چین و لائوس ارزان است و نه به اندازه ژاپن و سنگاپور گران است. همانطور که بیان شد، گرانترین هزینه های زندگی در این کشور مربوط به پایتخت آن یعنی سئول می باشد. در بقیه ی شهر ها مهاجران می توانند انتظار داشته باشند که دستمزد مناسبی کسب کنند و مقدار زیادی از آن را پس انداز کنند. بدون اینکه با بودجه سخت زندگی کنند. در کره جنوبی ساعات کار به صورت40 ساعت در هفته و 8 ساعت در طول روز است. کار بیشتر از این ساعات، به عنوان اضافه کاری در نظر گرفته می شود و حقوقش150% حقوق ساعات عادی است و برای کار بعد از ساعت 10 شب، حقوق200% حقوق ساعات عادی است. همچنین حداکثر تعداد ساعت کاری در هفته 52 ساعت است. میانگین حقوق ماهیانه برای مشاغل کره جنوبی 3،890،000 KRW می باشد. که با توجه به شغل شما حقوق می تواند از این مبلغ بیشتر یا کمتر باشد. در جدول زیر حقوق کار در کره جنوبی را به صورت ماهیانه ذکر کرده ایم:

عنوان شغلی متوسط درآمد
مترجم 1،758،229 تا 5،379،686 KRW
بازیگر 3،904،945 تا 1،484،993 KRW
روزنامه نگار 1،859،831 تا 4،452،877 KRW
مدل 1،504،832 تا 4،445،768 KRW
انبار دار 1،619،708 تا 3،294،411 KRW
مدیر دفتر فروش 1،838،099 تا 4،471،071 KRW
مدیر ساخت وساز 1،745،968 تا 6،357،954 KRW
متخصص IT 2،312،778 تا 6،048،512 KRW
برنامه نویس 3،950،000 KRW
معلم ابتدایی 2،800،000 KRW

نحوه کاریابی در کره جنوبی:

کاریابی در کره جنوبی یکی از آسان ترین راه ها برای گرفتن اقامت این کشور است. داشتن شغل، اخذ ویزای شما را تضمین می کند، مهاجران باید بدانند که دانش اولیه زبان کره ای برای کاریابی در کره جنوبی بسیار مهم است. از طرف دیگر مهاجران برای کاریابی در کره جنوبی نسبت به خود اتباع کره جنوبی کمی راحت ترند. این بیشتر به این دلیل است که کشور به دنبال کسب اعتبار و روابط بین المللی نیز هست. یکی از بهترین راه های استخدام در کره جنوبی به عنوان یک خارجی، حضور در این کشور است. به این ترتیب نه تنها می توانید مصاحبه حضوری داشته باشید، بلکه کارفرمایان نیز شما را به عنوان متقاضی جدی تر می گیرند. با حضور در کشور، نشان می دهید که قبلاً با فرهنگ و سبک زندگی سازگار شده اید و این احتمال وجود دارد که از قبل یادگیری زبان کره ای را شروع کرده اید. به غیر از روش حضوری برای کاریابی در کره جنوبی می توانید از سایت های شغلی، شبکه های حرفه ای کاریابی و آژانس های کاریابی استفاده کنید. اگر قبل از پیدا کردن شغل نمی توانید به کره جنوبی بروید، چندین سایت آنلاین در لیست زیر وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید:

  • WORKNET
  • JOBKOREA
  • Saramin
  • Incruit

مؤسسات کاریابی در کره جنوبی:

همانطور که در عنوان نحوه کاریابی در کره جنوبی ذکر شد، یکی از راه های کاریابی در کره جنوبی از طریق آژانس های کاریابی است. این آژانس ها اطلاعات اشتغال از جمله مشاغل تمام وقت، نیمه وقت، شغل های اصلی و تخصصی را در زمینه های مختلف شغلی، توسط کار فرمایان فراهم می کند و آن ها را در اختیار متقاضیان قرار می دهند. متقاضیان می توانند در کشور خود از طریق این آژانس ها کار مورد نظر خود را پیدا کنند و رزومه خود را برای این آژانس ها ارسال کنند. آژانس ها رزومه فرد را بررسی کرده و در صورتی که کارفرما از قبل جایگاه شغلی خالی را در این خصوص تقاضا داده بود و در پایگاه داده آژانس موجود بود، متقاضی را برای مصاحبه به کارفرما معرفی می کنند. توجه داشته باشید که برای کاریابی در کره جنوبی از آژانس های معتبر استفاده کنید تا زودتر بتوانید نتیجه دلخواهتان را دریافت کنید. در لیست زیر تعدادی از آژانس های کاریابی این کشور را که قابل اعتماد هستند، نام برده ایم.

  • JOBPOSTINGKOREA
  • OK Recruiting - TEFL Job Placement Agency for teaching jobs in Korea
  • REED
  • PLUS Career Korea

بررسی ویزای همراه در کره جنوبی:

بسته به روش درخواست متقاضی برای ویزا، همزمان امکان درخواست ویزای پیوستن به خانواده برای همسر و فرزندان زیر 18 سال متقاضی وجود دارد. این امکان درصورتی فراهم می شود که متقاضی با خانواده خود به کره جنوبی سفر کرده باشد تا بتواند از این طریق به کاریابی بپردازد. در برخی موارد اعضای خانواده می توانند از طریق ویزای یک بار ورود که به مدت سه ماه اعتبار دارد و می تواند در فواصل یک ساله تمدید شود، برای درخواست ویزای همراه اقدام کنند. همچنین، مهاجران می توانند از طریق دریافت ویزای کار و پس از مشغول شدن در شغل مورد نظر از طریق ویزای F-3 برای خانواده خود درخواست ویزا دهند. متقاضی باید اسناد و مدارک پشتیبانی را برای اعضای خانواده خود، از جمله اسنادی که رابطه آن ها با هم را نشان می دهد (مانند ازدواج یا شناسنامه)، کپی از صفحات شناسنامه، گذرنامه و دو عکس به سبک گذرنامه ارائه دهد. همچنین باید ثابت کند که از نظر مالی توانایی این را دارد که مخارج آن ها را پرداخت کند.

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در کره جنوبی:

کسانی که در نظر دارند از طریق ویزای کار به اقامت دائم کره جنوبی برسند باید بدانند که این کار خیلی دشوار است و بسته به شرایط فرد، طی چندین مرحله این کار امکان پذیر است. ابتدا پس از اخذ اقامت موقت باید برای اقامت های طولانی مدت درخواست دهند این اقامت ها اگر چه موقت هستند ولی دریافت آن ها می تواند شما را به اقامت دائم در کره جنوبی برساند. توجه داشته باشید که هر دوی این ویزا ها به شما آزادی تغییر شغل و ایجاد مشاغل شخصی را بدون محدودیت های زیادی می دهند زیرا این ویزا ها به قرارداد بستگی ندارند. یکی از این ویزاها F-2-7 می باشد. دارندگان ویزاهای دسته E و D پس از یک سال کار در این کشور، می توانند برای این ویزا درخواست دهند. همچنین برای این ویزا متقاضیان بر اساس یک سیستم مبتنی بر امتیاز ارزیابی می شوند که از آنها می خواهد 80 امتیاز از 120 امتیاز را کسب کنند. مواردی که ارزیابی می شوید عبارتند از:

موارد ارزیابی امتیاز توضیحات
سن 15 تا 25 سنی که به شما امکان می دهد بالاترین امتیاز را کسب کنید 30-35 است. کمترین امتیاز به افراد 51 ساله و بالاتر (15 امتیاز) داده می شود.
درآمد 1 تا 10 میزان درآمد از یک تا ده امتیاز را می تواند به متقاضی بدهد.
تحصیلات 15 تا 35 هرچه مدرک تحصیلی بالاتر باشد نمره بهتری کسب می کنید. با یک دیپلم دبیرستان 15 امتیاز کسب می کنید، در حالی که مدرک دکترا 35-33 امتیاز دارد.
مهارت زبان کره ای 10 تا 20 مهارت در شش سطح طبقه بندی می شود که با شرکت در آزمون مهارت در کره (TOPIK) تعیین می شود. بالاترین سطح به یک کاندیدا 20 امتیاز می دهد در حالی که پایین ترین سطح به 10 امتیاز می رسد.
برنامه ادغام اجتماعی 28 برنامه مهاجرت و ادغام کره (KIIP) که اغلب به عنوان یکی از روش های آسان برای کسب امتیاز اضافی در نظر گرفته می شود، یک برنامه آموزش رایگان است که به مهاجران کمک می کند تا زبان را یاد بگیرند و با سبک زندگی کره ای سازگار شوند. امتیازات بسته به اینکه چند سطح از برنامه را تکمیل کرده اید، نسبت داده می شوند. حداکثر امتیاز شما 28 امتیاز است.
امتیازات اضافی 1 تا 5 تجارب داوطلبانه و تحصیل در کره و همچنین تجارب حرفه ای در خارج از کشور می تواند 1-5 امتیاز اضافی برای شما کسب کند.

در صورتی که شرایط لازم برای دریافت ویزای F-2-7 را ندارید، می توانید واجد شرایط بودن ویزای F-2-99 را چک کنید، این ویزا 1تا 3 سال اعتبار دارد. شرط اصلی برای اخذ این ویزا مدت اقامت شما در این کشور است. دارندگان ویزاهای D-1، D-5، D-6، D-7، D-8، D-9، E-6-1، E-6-3، F-1 و F-3 نیاز دارند هفت سال یا بیشتر در کره بمانید. دارندگان ویزای E-1، E-2، E-3، E-4، E-5 و E-7 باید به مدت 5 سال یا بیشتر در کره بمانند. برای اینکه شرایط اقامت شما مداوم باشد، نمی توانید بیش از یک ماه از کشور خارج شوید. سایر الزاماتی که شما باید برآورده کنید عبارتند از:

  • شما باید شخصیت خوبی داشته باشید (بدون سابقه کیفری، رعایت قوانین محلی، درآمد کافی و غیره)
  • بالای 18 سال سن داشته باشید.
  • درآمد سال قبل شما باید از سرانه درآمد ناخالص ملی این کشور بیشتر باشد.
  • شما باید سطح 2 KIIP را کامل کرده باشید.

پس از اینکه به مدت 5 سال از طریق این ویزا ها در کره جنوبی زندگی کردید می توانید برای اقامت دائم این کشور درخواست دهید. اگر اقامت دائم کره جنوبی را به دست آوردید، می توانید برای تابعیت کره جنوبی درخواست دهید. معمول ترین حالت برای یک فرد خارجی در این زمینه “تابعیت عمومی” است. بر اساس این فرآیند، شما باید پنج سال متوالی در کره جنوبی زندگی کرده باشید و از فرهنگ کره جنوبی آگاهی عمومی داشته باشید. بعلاوه، شما باید حداقل کره ای را به صورت ابتدایی صحبت کنید.

کاریابی در کره جنوبی و سخن پایانی:

کاریابی در کره جنوبی و ویزای کار کره جنوبی در این نوشتار بررسی شد. نرخ بیکاری، بازار کار در کره جنوبی و نحوه درخواست کار در کره جنوبی را در این مقاله بیان کردیم. هدف این نوشتار آگاهی کامل شما همراهان با نحوه کاریابی در کره جنوبی و حقوق کار در کره جنوبی بود. در نتیجه مطالب گفته شده با توجه به نرخ بیکاری پایین و حقوق کار در کره جنوبی و بازار کار خوب آن، این کشور یک گزینه مناسب برای درخواست کار در کره جنوبی به حساب می آید. از طرف دیگر اگر قصد گرفتن اقامت دائم یا تابعیت کره شمالی را دارید، با شرایط سختی رو برو هستید. همچنین کاریابی در کره جنوبی از طریق job offer امکان پذیر است و در برخی موارد متقاضی می تواند مستقیم به این کشور برود و کاریابی کند که باز هم شرایط سختی دارد. بنابراین این پیشنهاد را برای شما داریم که از طریق وبسایت مجموعه حقوقی ملک پور به بررسی سایر کشورها که شرایط بهتری را برای کاریابی و اقامت دارند بپردازید. در انتهای مقاله در بخش ثبت نظرات می توانید دیدگاه و سؤالات خود را با ما در میان بگذارید و در کمترین زمان ممکن جواب خود را از همکاران ما دریافت کنید. شما می توانید با امتیاز دهی ستاره ای از مجموعه ما حمایت کنید. همچنین از طریق تماس با مؤسسه حقوقی ملک پور می توانید از مشاوره رایگان بهره ببرید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه کاریابی در کره جنوبی

 ✅مدارک مورد نیاز برای ویزای کار کره جنوبی کدام اند؟

از آن جایی که ویزاهای کاری در کره جنوبی متنوع هستند مدارک مورد نیاز نیز متفاوت اند. ولی یک سری مدارک مشترک وجود دارد که برای همه آن ها مورد نیاز است. از جمله فرم درخواست تکمیل شده و امضا شده، دو قطعه عکس، کپی از صفحه هات گذرنامه، گذرنامه، رزومه، کپی مدارک تحصیلی

 ✅حقوق کار در کره جنوبی چقدر است؟

حقوق مشاغل مختلف در کره جنوبی برای اشخاص مختلف با توجه به حرفه آن ها متفاوت است، ولی به طور کلی میانگین حقوق در این کشور 3،890،000 KRW به صورت ماهیانه می باشد.

 ✅بازار کار در کره جنوبی چگونه است؟

بازار کار در کره جنوبی به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور مثال در زمان شیوع ویروس کرونا، افزایش نرخ بیکاری با انقباض شدیدی روبرو شد که با کنترل آن بازار کار و اشتغال بهتر شد.

 ✅درخواست کار در کره جنوبی به چه صورت است؟

برای درخواست کار در کره جنوبی کارفرما باید از طرف متقاضی درخواست دهد و برای او پیشنهاد شغلی ارسال کند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *