کاریابی در نیوزلند

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کاریابی در نیوزلند
  • ویزای کار در نیوزلند
  • مدارک مورد نیاز کار در نیوزلند
  • نرخ بیکاری در نیوزلند
  • لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند 2021
  • میزان حقوق برای کار در نیوزلند
  • نحوه کاریابی در نیوزلند
  • مؤسسات کاریابی در نیوزلند
  • بررسی ویزای همراه نیوزلند
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در نیوزلند
  • کاریابی در نیوزلند و سخن پایانی
✅ کاریابی در نیوزلند✅ مؤسسات کاریابی در نیوزلند ✅ امکان اخذ پاسپورت و تابعیت از طریق کار در نیوزلند توسط کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور دراین مقاله مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد.

کاریابی در نیوزلند و مقدمه ای بر آن

کاریابی در نیوزلند، مؤسسات کاریابی در نیوزلند، شرایط اخذ ویزای کاری و امکان اخذ پاسپورت و تابعیت از طریق کار در نیوزلند دراین مقاله مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد. مؤسسات کاریابی در نیوزلند کدام است؟ آیا امکان اخذ اقامت دائم نیوزلند و اخذ پاسپورت نیوزلند از طریق کار وجود دارد و این امر بعد از چند سال میسر می گردد؟ مشاغل مورد نیاز در نیوزلند کدام است؟ در این مقاله به این سوالات و دیگر سوالات شما در خصوص کار یابی در نیوزلند پاسخ داده خواهد شد. همچنین می توانید برای پرسش سوالات مهاجرتی خود در باب کاریابی در نیوزلند و یا سوالات دیگر با کارشناسان و متخصصان امر مهاجرت در مؤسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل فرمایید. در ادامه ی این مقاله شما را دعوت می کنیم تا در مورد کاریابی در نیوزلند، اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

شرایط عمومی کاریابی در نیوزلند:

نیوزلند کشوری است مجاور با استرالیا و بسیار دور از دیگر کشورهای جهان. این کشور در بخش جنوب غربی اقیانوس آرام می باشد که تشکیل شده از دو جزیره ی شمالی و جنوبی بزرگ و چندین جزیره ی کوچک است. آب و هوای کشور نیزولند بسیار معتدل و مطبوع و اقیانوسی است و این کشور بنا به شرایط اقلیمی دارای پوشش گیاهی و جانوری خاصی است. کشور نیوزلند از لحاظ اقتصادی دارای شرایط مساعد و مطلوبی است و همین امر کشور نیوزلند را به مقصد مهاجرتی مناسبی تبدیل کرده است. به علاوه این کشور دارای آمار بیکاری بسیار کمی می باشد. همچنین لازم به ذکر است که دانشگاه هایی با رنک بالای جهانی در این کشور واقع شده اند.

حقوق و درآمد پرستاران در ایتالیا

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور نیوزلند

ویزای کار در نیوزلند:

کاریابی در نیوزلند و مهاجرت کاری به نیوزلند هدف بسیاری از افرادی است که قصد مهاجرت دارند؛ چرا که این کشور از نرخ بیکاری بسیار کمی برابر با 4 درصد برخوردار است. همانطور که می دانید این نرخ بیکاری کم در کشور نیوزلند سالانه رو به کاهش می باشد. بنابراین شانس فرد را برای کاریابی در نیوزلند افزایش می دهد. از این رو اکثر افرادی که موفق به اخذ ویزای کاری می شوند و یا افرادی که به جهت تحصیل به این کشور مهاجرت می کنند به سرعت موفق به جذب در بازار کار می گردند. فردی که متقاضی کار در نیوزلند باشد حداقل باید امتیاز 100 را کسب نماید. در صورتی که امتیاز بیشتری کسب کند شانس بیشتری برای اخذ اقامت کاری نیوزلند و دریافت اقامت دائم را خواهد داشت. در جداول زیر امتیازات شرح داده شده است:

  • پاسپورت معتبر به میزان اقامت در کشور
  • تکمیل فرم آنلاین
  • گزارش پزشکی و رادیولوژی، که کمتر از ۶ ماه از آن گذشته باشد.
  • عدم سوء پیشینه کیفری
  • کارت واکسیناسیون تب زرد، در صورتی که شخص به برخی از کشورهای خاص سفر کرده باشد.
  • مدرک رسمی ازدواج
  • گواهی طلاق در صورت وجود
  • گواهی فوت همسر، در صورت وجود
  • رأی دادگاه مبنی بر سرپرستی قانونی کودک، در صورت نیاز

سن  

شرایط امتیاز
از ۲۰ تا ۲۹ سال ۳۰
از ۳۰ تا ۳۹ سال ۲۵
از ۴۰ تا ۴۴ سال ۲۰
از ۴۵ تا ۴۹ سال ۱۰
از ۵۰ تا ۵۵ سال ۵

تحصیلات

شرایط امتیاز
دیپلم یا مدارک فنی و حرفه ای ۴۰
کارشناسی ۵۰
کارشناسی ارشد و دکتری ۶۰

سابقه کار

شرایط امتیاز
 ۲ سال ۱۰
۴ سال ۱۵
۶ سال ۲۰
۸ سال ۲۵
۱۰ سال ۳۰

پیشنهاد شغلی

شرایط امتیاز
پیشنهاد کاری در نیوزلند ۵۰
کمتر از ۱۲ ماه سابقه کار در مشاغل تخصصی در نیوزلند ۵۰
بیشتر از ۱۲ ماه سابقه کار در مشاغل تخصصی در نیوزلند ۶۰

اگر تجربه کاری و یا پیشنهاد کاری شما شامل موارد زیر باشد می توانید امتیاز اضافه بگیرید:

سابقه کار در مناطق کمتر توسعه یافته ۱۰
سابقه کار در مناطقی که کمبود نیروی کار دارند ۱۰
سابقه کار در شهرهای به جز آکلند ۱۰
پیشنهاد شغلی برای همسر متقاضی ۲۰

امتیازات اضافه

شرایط امتیاز
 حداقل ۲ سال سابقه تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه های نیوزلند ۱۰
داشتن ۱ سال سابقه تحصیل در مقطع کارشناسی یا بالاتر در نیوزلند ۱۰
داشتن ۲ سال سابقه تحصیل در مقطع کارشناسی یا بالاتر در نیوزلند ۱۵
تحصیل در مناطق کمتر توسعه یافته ۱۰
تحصیل در مناطقی که کمبود نیروی کار دارند ۱۰
تحصیلات همسر دیپلم و بالاتر ۱۰
تحصیلات همسر لیسانس و بالاتر ۲۰

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار و ویزای کار

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار و ویزای کار

مدارک مورد نیاز کار در نیوزلند:

در راستای مهاجرت کاری به نیوزلند یکی از مهمترین قدم ها موفقیت در اخذ ویزا است. امروزه با توجه به شرایط ایرانیان از بسیاری از افراد می شنوید که ویزای آن ها رد شده است و موفق به دریافت ویزا نشده اند. از این رو پیشنهاد می گردد در صورتی که قصد مهاجرت کاری به نیوزلند دارید از وکلای زبده و متخصصان توانمند در امر مهاجرت کمک بگیرید. برای اطلاعات شما عزیزان و سروران در زیر به بیان مدارک مورد نیاز اخذ ویزای کاری پرداخته ایم. به طور کلی مدارک مورد نیاز شامل مدرک تحصیلی، سابقه کاری، سن مناسب، نمره زبان مطلوب می باشد، که هر یک از این موارد امتیاز مختص خود را دارند. لیست مدارک لازم را برای اخذ ویزای کار در نیوزلند به ترتیب زیر است:

  • پاسپورت با اعتبار حداقل 6 ماه
  • 2-3 عکس پاسپورتی
  • پیشنهاد شغلی (در صورت نیاز)
  • بیمه سلامت
  • مدرک عدم سوء پیشینه
  • رزومه
  • مدرک زبان
  • مدرک تحصیلی

نرخ بیکاری در نیوزلند:

یکی از موارد بسیار کلیدی در انتخاب یک کشور به جهت مهاجرت کاری به یک کشور نرخ بیکاری آن کشور است که کشور نیوزلند از این امر مستثنی نیست.  از این رو در ادامه به بیان نرخ بیکاری کشور نیوزلند به جهت اطلاع شما عزیزان می پردازیم.

نرخ بیکاری نیوزلند

مشاغل مورد نیاز نیوزلند 2021:

 به جهت کاریابی در نیوزلند و مهاجرت کاری به نیوزلند فرد باید در ابتدا به این امر بپردازد که آیا رشته ی تحصیلی او مورد نیاز کشور نیوزلند می باشد یا خیر. از این جهت به بیان مشاغل مورد نیاز کشور نیوزلند در سال 2021 می پردازیم. لازم به ذکر است هر ساله این لیست تغییر می کند از این رو باید به این نکته توجه کنید که قبل از اقدام به کاریابی در نیوزلند به جستجوی این مورد بپردازید که آیا رشته ی تحصیلی شما مورد نیاز کشور نیوزلند هست یا خیر. این مقاله توسط مؤسسه حقوقی ملک پور تهیه و تدوین شده است، لذا هرگونه کپی برداری از این مقاله غیر مجاز می باشد و حرام می باشد و پیگرد قانونی خواهد داشت.

مشاغل مورد نیاز نیوزلند
مهندسی الکترونیک مهندسی صنایع
مهندسی مکانیک مهندسی کشاورزی
مهندسی هوافضا مهندسی پزشکی
مهندسی هوافضا مهندسی شبکه
مهندسی نرم افزار برنامه نویس کامپیوتر
حسابداری

میزان حقوق برای کار در نیوزلند:

میزان حقوق از دیگر عوامل مهم و کلیدی در کاریابی در نیوزلند و مهاجرت کاری به نیوزلند است.  با توجه به آمار بیکاری کم و افزایش حقوقی که این اواخر کشور نیوزلند مهیا کرده است افراد بسیاری خواهان مهاجرت کاری به نیوزلند و کاریابی در نیوزلند هستند. هرچند که آمار بیکاری در برخی کشورهای اروپایی چون آلمان پایین تر است و حقوق دریافتی نیز بیشتر می باشد. به علاوه مهاجرت کاری به کشوری چون آلمان و اتریش بسیار ساده تر است و به سطح زبان پایین تری نیاز دارد. به طور کلی میزان حقوق دریافتی بسته به مشاغل مختلف متفاوت است. به عنوان مثال معلم ها حقوقی برابر با 40 تا 70 هزار دلار، وکلا 50 تا 200 هزار دلار و یک مدیر IT حقوقی برابر با 50 تا 150 هزار دلار دریافت می کند.

نحوه کاریابی در نیوزلند:

افرادی که از طریق جذب نیروی کار متخصص (سیستم امتیاز دهی بالا) وارد نیوزلند شده اند به راحتی می توانند اقدام به کاریابی کنند. این افراد می توانند از طریق موسسات کاریابی خصوصی و دولتی اقدام به ارائه رزومه ی خود کنند تا این مؤسسات از طریق ارتباطاتی که با شرکت ها و سازمان ها دارند اقدام به جستجوی کار برای فرد متقاضی کنند. افرادی که از طریق ویزای نیروی کار متخصص به نیوزلند وارد شده اند به مدت 2 سال وقت دارند تا اقدام به کاریابی کنند.

مؤسسات کاریابی در نیوزلند:

در ادامه به جهت افزایش اطلاعات شما عزیزان و بزرگواران اقدام به ارائه برخی از سایت های کاریابی در نیوزلند نموده ایم.

  • www.yellopages.co.nz
  • www.debbiegraham.co.nz
  • www.immigration.govt.nz
  • www.manpower.co.nz
  • www.momentum.co.nz
  • www.robertwalters.co

بررسی ویزای همراه در نیوزلند:

یکی از دغدغه های فرد متقاضی کاریابی و مهاجرت کاری به کشور نیوزلند این است که امکان این را داشته باشد تا همسر و فرزندان وابسته به خود را به همراه خود در نیوزلند داشته باشد. از این رو بسیاری از کشورها به جهت افزایش جذب نیروی کار متخصص از دیگر کشورها و به جهت اینکه بازدهی افراد در محل کارشان بالاتر باشد، شرایطی را فراهم نموده اند تا متقاضی مهاجرت کاری به نیوزلند بتواند برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خود ویزای همراه دریافت نماید. شایان ذکر است الحاق همسر و فرزندان زیر 18 سال متقاضی زمانی صورت می گیرد، که فرد موفق به پیدا کردن کار مرتبط با رشته تحصیلی خود شده باشد.

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در نیوزلند:

بدون تردید هدف بسیاری از افراد علی الخصوص ایرانیان برای مهاجرت کاری به کشور نیوزلند و یا مهاجرت از هر طریق دیگری این است که در نهایت موفق به اخذ اقامت دائم و پاسپورت خود شوند. تا قبل از سال 2005 قوانین دولت نیوزلند بیان می داشت که فرد در صورتی که 5 سال در کشور نیوزلند کار کند، می تواند موفق به اخذ اقامت دائم و پاسپورت گردد. از سال 2005 تا 2010 قانون تغییر یافت و کشور نیوزلند اقدام به اعطای پاسپورت نیوزلند بعد از 3 سال حضور در نیوزلند و کار کردن کرد. در حال حاضر قانون اعطای پاسپورت در کشور نیوزلند بدین صورت است که فرد با 5 سال کار کردن در نیوزلند می تواند پاسپورت خود را دریافت نماید.

کار در نیوزلند و سخن پایانی:

کاریابی در نیوزلند ، شرایط مورد نیاز مهاجرت کاری به نیوزلند، امکان اخذ پاسپورت نیوزلند از طریق مهاجرت کاری به نیوزلند دراین مقاله مورد تحلیل و بررسی قرارداده شد. این امکان وجود دارد تا سوالاتی در مورد کاریابی در نیوزلند برای شما وجود داشته باشد. در این صورت شما می توانید با کارشناسان و مشاوران ما در مؤسسه حقوقی ملک پور تماس برقرار فرمایید و از خدمات مشاوره تلفنی رایگان ما بهره مند گردید و سوالات خود را در باب کاریابی در نیوزلند و مهاجرت به نیوزلند بپرسید. همچنین این امکان برای شما فراهم گردیده است تا به صورت رایگان شرایط شما بررسی گردد و تمامی راه های مهاجرتی ممکن برای شما ارائه گردد. به علاوه می توانید به پرسش سوالات خود در قسمت انتهایی این مقاله بپردازید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه کاریابی در نیوزلند

✅ برای کار در نیوزلند فرد از چه فاکتورهایی لازم است امتیاز کسب کند؟

به طور کلی مدارک مورد نیاز شامل مدرک تحصیلی، سابقه کاری، سن مناسب، نمره زبان مطلوب می باشد که هر یک از این موارد امتیاز مختص خود را دارند.

✅ متقاضی کار در نیوزلند به منظور دریافت اقامت، حداقل چه امتیازی باید کسب کند؟

فردی که متقاضی کار در نیوزلند باشد حداقل باید امتیاز 100 را کسب نماید. در صورتی که امتیاز بیشتری کسب کند شانس بیشتری برای اخذ اقامت کاری نیوزلند و دریافت اقامت دائم را خواهد داشت.

✅ آیا فرد با ویزای کار در نیوزلند امکان الحاق خانواده را دارد؟

الحاق همسر و فرزندان زیر 18 سال متقاضی زمانی صورت می گیرد که فرد موفق به پیدا کردن کار مرتبط با رشته تحصیلی خود شده باشد.

2 پاسخ
    • ghasemi
      ghasemi گفته:

      در حال حاضر قانون اعطای پاسپورت در کشور نیوزلند بدین صورت است که فرد با 5 سال کار کردن رد ینوزلند می تواند پاسپورت خود را دریافت نماید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *