پر درآمد ترین شغل ها در اروپا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • پر درآمد ترین شغل ها در اروپا و شرایط عمومی آن
  • لیست مشاغل پر درآمد در اروپا
    • پزشک
    • دندانپزشک
    • مالی
    • مهندس نفت
    • خلبان
    • معلم زبان
    • مجری خارجی
    • فناوری اطلاعات
    • داروساز
    • مهندس
  • پر درآمد ترین شغل ها در اروپا و سخن پایانی

پر درآمد ترین شغل ها در اروپا و مقدمه ای بر آن

پر درآمد ترین شغل ها در اروپا ، پر طرفدار ترین شغل ها در اروپا و بهترین شغل ها برای مهاجرت به اروپا را در این مقاله مورد بررسی علمی قرار خواهیم داد.  متوسط درآمد در اروپا به چه میزان می باشد؟ پر درآمد ترین شغل ها در اروپا بیشتر در کدام دسته قرار دارند؟ بهترین شغل ها برای مهاجرت به اروپا کدام اند؟ پر طرفدار ترین شغل ها در اروپا چه خصوصیاتی دارند؟ در ادامه نوشتار به بررسی این قبیل سوالات و نکات مهم در خصوص پر درآمد ترین شغل ها در اروپا می پردازیم. قاره اروپا در شمال کره زمین قرار گرفته است و اکثر کشور های توسعه یافته دنیا در این قاره قرار گرفته اند. صنعت در این قاره در سطح بالایی قرار دارد. رفاه در کشور های قاره اروپا مخصوصا کشور های حوزه اسکاندیناوی بسیار قابل توجه است. به همین دلیل مهاجران و متخصصین زیادی هر ساله به این قاره مهاجرت می نمایند. شما همراهان گرامی می توانید به منظور دریافت مشاوره رایگان در زمینه پر درآمد ترین شغل ها در اروپا با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نمایید. با بررسی مقالات در وب سایت های معتبر این موسسه می توانید جدید ترین روش ها در زمینه مهاجرت به کشور های سطح اول جهان دریابید.

پر درآمد ترین شغل ها در اروپا و شرایط عمومی آن:

قاره اروپا در نیم کره شمالی زمین قرار گرفته است و پس از قاره اقیانوسیه، دومین قاره کوچک جهان است. قاره اروپا و آسیا در یک پهنه خشکی قرار گرفته اند و مرز طبیعی میان اروپا و آسیا را کوه های اورال تشکیل می دهند. مساحت قاره اروپا 10 میلیون کیلومتر مربع می باشد و 730 میلیون نفر جمعیت دارد که در حدود 11 درصد از جمعیت زمین را در خود جای داده است. به دلیل شرایط معتدل، اروپا را قاره سبز می نامند و حدود یک سوم این قاره قابل کشاورزی می باشد. به دلیل انقلاب صنعتی در سده 18 میلادی در انگلستان، صنعت در قاره اروپا جایگاه بخصوصی دارد. در قرن نوزدهم میلادی این پیشرفت صنعت در سایر کشور های قاره اروپا و آمریکا رواج پیدا کرد و ماشین بخار به رکن اساسی تولید محصولات و صنعت در این کشور ها تبدیل شد. اتحادیه اروپا شامل 28 کشور می باشد و با معرفی یورو در سال 1999 تا کنون جایگزین وجه رایج در 17 کشور اروپایی شده است. کشور های بزرگ صنعتی و بزرگ ترین اقتصاد های جهان مانند آلمان، اتریش، ایتالیا، سوئیس و غیره در این قاره قرار گرفته اند. به دلیل شرایط مناسب و مهاجر پذیر کشور های ذکر شده، هر ساله متخصصین و مهاجران زیادی برای زندگی در مناطق بهتر و زندگی در رفاه بالا به این کشور ها مهاجرت می کنند. درآمد در اروپا در سطح مناسبی قرار دارد به طوری که متوسط درآمد در قاره اروپا 1869 یورو در ماه رسیده است. نمودار زیر نشان دهنده میزان درآمد در قاره اروپا در چند سال اخیر می باشد:

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص نکات کاریابی در اروپا

فایل صوتی این ویدئو

لیست مشاغل پر درآمد در اروپا:

به دلیل وجود کشور های سطح بالا و اقتصاد توسعه یافته در قاره اروپا و همچنین درآمد مناسب در این کشور، مهاجران زیادی به کشور های اروپایی سفر می کنند. از این رو دانستن پر طرفدار ترین شغل ها در اروپا و بهترین شغل ها برای مهاجرت به اروپا برای مهاجرین دارای اهمیت می باشد. لیست پر درآمد ترین شغل ها در اروپا به شرع زیر می باشد:

پزشک:

درآمد پزشکان در بیشتر مناطق دنیا در سطح بالایی می باشد. اما برخی مناطق وجود دارد که پزشکان ماهر حقوق بالا تری دریافت می کنند. پزشکان دارای شغل حساس همراه با سختی در فارغ التحصیل شدن را به همراه دارند. پزشکان می توانند به کشور های دنیا سفر کنند و به کار مشغول شوند. کشور های هلند و سوئیس بیشترین درآمد در بین کشور های اروپایی برای پزشکان را دارد و افراد باید مدرک پزشکی، گواهی تخصص و مجوز پزشکی را برای کار به عنوان پزشک دریافت کنند. پزشکی یکی از پر طرفدار ترین شغل ها در اروپا محسوب می شود و افراد درآمد سالیانه 120 تا 290 هزار دلار در این شغل دارند.

دندان پزشک:

دندانپزشکی شامل تخصص های متعددی همچون ایمپلنت و غیره می باشد. متخصصین در رشته دندانپزشکی به بهبود و پیشگیری از مشکلات دهان و دندان می پردازند. دندان پزشکان به عنوان عضوی از یک تیم یا به صورت پزشک عمومی به بهبود بیماران کمک می نمایند. افراد برای کار در زمینه دندانپزشکی باید دوره های تحصیلی این رشته را سپری کرده باشند و متخصصین خارجی باید سابقه کار در این زمینه را داشته باشند. درآمد در رشته دندانپزشکی در اروپا 100 تا 208 هزار دلار در سال درآمد دارد.

مالی:

برخی از پر درآمد ترین شغل ها در اروپا در زمینه مالی شامل تحلیلگر مالی و مدیر مالی است. این گونه مشاغل عمدتا در کشور های آسیایی متمرکز هستند اما شرکت ها در قاره اروپا در تلاش برای جذب نیروی کار ماهر در این زمینه های می باشند. متخصصین مهاجر با تجربه کاری بالا می توانند بهترین شغل ها را در زمینه مالی به دست آورند. افراد برای کار در زمینه های مالی باید مدرک تحصیلی مرتبط داشته باشند و داشتن مدرک MBA می تواند به کار در این زمینه ها کمک شایانی انجام دهد. متوسط درآمد سالیانه در زمینه های مالی 60 تا 200 هزار دلار است.

مهندس نفت:

یکی دیگر از پر درآمد ترین شغل ها در اروپا مهندس نفت می باشد. این شغل به دلیل سختی و حساسیتی که دارد دارای درآمد بالا نیز می باشد. مهندسین نفت بر روی سکو های نفتی در صورت هر گونه خطا باعث خسارت های فراوانی می گردند. به همین دلیل افراد برای کار در این زمینه شغلی باید دارای تخصص بالایی باشند. مدرک مورد نیاز برای کار به عنوان مهندس نفت باید حداقل لیسانس در زمینه مهندسی نفت باشد و متخصصین خارجی با همراه داشتن مدرک تحصیلی و سابقه کار در بعضی کشور های اروپایی که دارای نفت هستند می توانند مشغول به کار شوند. درآمد در اروپا برای مهندسین نفت 40 تا 150 هزار دلار دز سال است.

خلبان:

خلبانی یکی دیگر از رشته های حساس در بین مشاغل پر درآمد در اروپا می باشد. خلبانان دائما در حال سفر می باشند و زندگی متفاوتی دارند. خلبانان علاوه بر داشتن شرایط فیزیکی مانند قد، بینایی و قدرت تصمیم گیری بالا باید حداقل مدرک دیپلم در زمینه خلبانی داشته باشند. خلبانان دارای یکی از پر درآمد ترین شغل ها در اروپا می باشند و درآمد این افراد سالانه بین 50 تا 250 هزار دلار است. درآمد در رشته خلبانی به نوع هواپیما، میزان سابقه و شرکت هواپیمایی بستگی دارد.

معلم زبان انگلیسی:

کشور ها و مردمان زیادی در قاره اروپا وجود دارد که دارای گویش های متفاوتی هستند. انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی برای ارتباط افراد در نژاد ها و گویش های متنوع کاربرد بالایی دارد. به همین دلیل در بعضی از کشور های قاره اروپا معلم زبان انگلیسی یکی دیگر از مشاغل پر درآمد به حساب می آید. افراد برای کار در این زمینه شغلی باید مدرک زبان انگلیسی مانند IELTS یا متولد یکی از کشور های انگلیسی زبان باشند. درآمد در زمینه معلم انگلیسی 50 تا 210 هزار در سال یا 4 هزار دلار در ماه می باشد.

مجری خارجی:

شرکت ها برای تحقیق و توسعه یا ایجاد دفتر شرکت در کشور های اروپایی متخصصین زیادی را به این کشور ها ارسال می نمایند. کشور های مقصد این افراد در اروپا صربستان، بلغارستان و بلاروس می باشد. مجری های خارجی دارای درآمدی بالا و همچنین بسته های حمایتی از جمله مسکن، مسافرت و حمل نقل را دریافت می نمایند و می توانند زندگی با رفاه بالایی را در کشور مقصد ایجاد نمایند. درآمد در این زمینه کاری 35 تا 250 هزار دلار در سال تخمین زده شده است.

فناوری اطلاعات:

مهندسی فناوری اطلاعات یکی از پر طرفدار ترین شغل ها در اروپا می باشد. این صنعت بسیار گسترده در دنیا می باشد اما موقعیت های مهندسی فناوری اطلاعات درآمد بالایی در اروپا دارند. به همین دلیل تقاضا برای کار در این زمینه در تمام نقاط دنیا بالا می باشد. کشور هایی نظیر بلاروس و آلمان به افراد برای افرادی که دارای مهارت خاص و تجربه بالا هستند و با داشتن مدرک تحصیلی در زمینه فناوری اطلاعات درآمد بالایی را در نظر گرفته اند. درآمد در اروپا در زمینه فناوری اطلاعات 50 تا 150 هزار دلار در سال می باشد. رشته فناوری اطلاعات به دلیل درخواست و درآمد بالا یکی از بهترین شغل ها برای مهاجرت به اروپا می باشد.

داروساز:

جمعیت قاره اروپا در حال حاضر به سمت پیری سوق پیدا کرده است. به همین دلیل تقاضا برای کار به عنوان داروساز در این قاره بالا می باشد. در کشور ایرلند در چند سال گذشته به دلیل تقاضای خدمات دارویی میزان درآمد در زمینه داروسازی افزایش یافته است. این شغل سختی های زیادی ندارد به همین دلیل درآمد در این زمینه در حدود 65 تا 135 هزار دلار در سال می باشد. افراد برای کار در این زمینه باید مدرک تحصیلی مرتبط و اجازه کار داروسازی را داشته باشند. شغل داروسازی سختی چندانی ندارد به همین دلیل درآمد آن در سطح متوسطی می باشد.

مهندس:

مهندسان در قاره اروپا درآمد بالایی دارند از این رو برای کار به عنوان مهندس باید مهارت کافی داشته باشید. حقوق مهندسان به سطح مهارت آن ها بستگی دارد و کشور هایی که تقاضای زیادی برای مهندسان دارند، هزینه بیشتری به مهاجران پرداخت می کنند. در آلمان به دلیل تقاضای روز افزون درخواست برای مهندس برق و مکانیک به دلیل وجود صنعت و تولید گسترده در این کشور درآمد بالایی برای مهندسین در نظر گرفته شده است. برای داشتن صلاحیت در این زمینه افراد باید حداقل مدرک لیسانس در زمینه های تخصصی مورد نیاز و همچنین تجربه و سابقه کار برای متخصصین خارجی ضروری است. درآمد در اروپا برای رشته های مهندسی 50 تا 102 هزار دلار به صورت سالیانه می باشد. به دلیل جایگاه بالا صنعت در کشور های اروپایی، رشته های مهندسی دارای درخواست بالا می باشند و به همین دلیل رشته های مهندسی به عنوان بهترین شغل ها برای مهاجرت به اروپا شناخته می شوند.

پر درآمد ترین مشاغل اروپا
مشاغل پر درآمد درآمد بر حسب دلار توضیحات
پزشک 120 تا 290 هزار هلند و سوئیس بیشترین درآمد برای رشته پزشکی را در اروپا دارند و افراد باید دوره های مخصوص پزشکی را برای کار سپری کنند.
دندانپزشک 100 تا 208 هزار دندانپزشکان می توانند در تیم های دندانپزشکی یا به صورت عمومی در اروپا فعالیت داشته باشند و برای داشتن صلاحیت افراد باید دوره های تخصصی این رشته را سپری کرده باشند.
مالی 60 تا 200 هزار متخصصین خارجی برای کار در زمینه مالی باید مدرک تحصیلی و سابقه کار مرتبط با کار داشته باشند.
مهندس نفت 40 تا 150 هزار یکی از سخت ترین کار ها در اروپا می باشد و افراد برای کار در این زمینه باید حداقل مدرک لیسانس و تجربه کافی در این زمینه را داشته باشند.
خلبان 50 تا 250 هزار خلبانان باید علاوه بر شرایط فیزیکی مساعد، حداقل مدرک دیپلم در زمینه خلبانی داشته باشند.
معلم زبان 50 تا 210 هزار معلم انگلیسی در بعضی از کشور های اروپایی مورد درخواست هستند و افراد باید به این زبان جهت تدریس مسلط باشند.
مجری خارجی 35 تا 250 هزار شرکت ها به منظور تحقیق و توسعه متخصصین خود را به کشور های اروپایی نظیر صربستان، بلاروس و بلغارستان ارسال می نمایند.
فناوری اطلاعات 50 تا 150 هزار در کشور های بلاروس و آلمان رشته فناوری اطلاعات جایگاه خاصی دارد و این رشته یکی از بهترین شغل ها برای مهاجرت به اروپا به حساب می آید. افراد برای کار در این زمینه باید مدرک تحصیلی مرتبط داشته باشند.
داروساز 65 تا 135 هزار در ایرلند درآمد و میزان درخواست برای داروساز بالا می باشد. افراد برای کار در این رشته باید مدرک تحصلی داروسازی و اجازه کار در این زمینه را دریافت کنند.
مهندس 50 تا 102 هزار درخواست برای رشته های مهندسی از جمله مهندسی برق و مکانیک در اروپا و همچنین آلمان به دلیل صنعتی بودن آن بالا می باشد. متخصصین خارجی برای کار در این زمینه ها باید حداقل مدرک لیسانس و سابقه کار در زمینه مرتبط داشته باشند.

پر درآمد ترین شغل ها در اروپا و سخن پایانی:

پر درآمد ترین شغل ها در اروپا ، درآمد در اروپا، پر طرفدار ترین شغل ها در اروپا و بهترین شغل ها برای مهاجرت به اروپا را در این نوشتار مورد بررسی قرار دادیم. اروپا دومین قاره کوچک در دنیا است که در حدود 11 درصد از جمعیت جهان را در خود جای داده است. صنعت در بیشتر کشور های قاره اروپا جایگاه مهمی دارد و کشور های بزرگ صنعتی و کشور های مهم با اقتصاد قوی مانند آلمان و اتریش در این قاره قرار دارند. متوسط درآمد در اروپا 1869 یورو در ماه می باشد. به دلیل شرایط مساعد و رفاه بالا در اکثر کشور های اروپایی، هر ساله تعداد زیادی از متخصصین در سراسر دنیا به کشور های این قاره مهاجرت می نمایند. بهترین شغل ها برای مهاجرت به اروپا دارای درخواست بالا و درآمدی مناسب هستند. شما همراهان گرامی می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در خصوص پر درآمد ترین شغل ها در اروپا با مشاورین خبره موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نمایید. همچنین برای مطلع شدن از جدید ترین روش ها برای مهاجرت به کشور های سطح اول دنیا به بررسی مقالات در وب سایت های این موسسه بپردازید. درصورت داشتن هر گونه سوال در زمینه پر درآمد ترین شغل ها در اروپا با مطرح کردن آن در قسمت دیدگاه ها در کم ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریابید. در صورت داشتن رضایت از این نوشتار، با ثبت امتیاز پنج ستاره کارشناسان ما را در نوشتن بیشتر مقالات تشویق نمایید.

پاسخ به سوالات متداول پر درآمدترین شغل ها در اروپا

✅ متوسط درآمد در اروپا به چه میزان می باشد؟

درآمد در اروپا به طور متوسط 1869 یورو در ماه است.

پر درآمد ترین شغل ها در اروپا بیشتر در کدام دسته قرار دارند؟

پر درآمد ترین شغل ها در اروپا بیشتر در رشته های مهندسی و بهداشت می باشند.

بهترین شغل ها برای مهاجرت به اروپا کدام اند؟

رشته هایی مانند فناوری اطلاعات و مهندسی به دلیل درخواست و حقوق بالا به عنوان بهترین شغل ها برای مهاجرت به اروپا شناخته می شوند.

پر طرفدار ترین شغل ها در اروپا چه خصوصیاتی دارند؟

پر طرفدار ترین شغل ها در اروپا با نوع اقتصاد و همچنین فرهنگ مردم در آن منطقه ارتباط دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *