پر درآمدترین مشاغل در آلمان

آنچه در این مقاله میخوانید

  • پر درآمد ترین شغل ها در آلمان و شرایط عمومی آن
  • لیست مشاغل پر درآمد در آلمان
    • پزشکی و دندانپزشکی
    • وکیل
    • مهندسی صنایع
    • مهندسی
    • ریاضیات و علوم کامپیوتر
    • علوم طبیعی
    • تجارت و اقتصاد
    • معماری
    • روانشناسی
    • زمین شناسی
    • معلم
  • پر درآمد ترین شغل ها در آلمان و سخن پایانی
✅ پر درآمد ترین شغل ها در آلمان✅درآمد مشاغل در آلمان✅ بهترین شغل برای مهاجرت به آلمان توسط کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور در این مقاله مورد بررسی قرار گرفت.

پر درآمدترین شغل ها در آلمان و مقدمه ای بر آن

پر درآمد ترین شغل ها در آلمان ، درآمد مشاغل در آلمان، بهترین شغل برای مهاجرت به آلمان و پر طرفدار ترین مشاغل در آلمان را در این نوشتار مورد بررسی علمی قرار خواهیم داد. درآمد مشاغل در آلمان  به چه میزانی می باشد؟ بهترین شغل برای مهاجرت به آلمان کدام است؟ پر طرفدار ترین مشاغل در آلمان دارای چه ویژگی هایی هستند؟ پر درآمد ترین شغل ها در آلمان کدام اند؟ در ادامه به بررسی این سوالات و نکات در خصوص پر درآمد ترین شغل ها در آلمان خواهیم پرداخت. آلمان کشوری در قاره اروپا است. این کشور به دلیل صنعتی بودن آن دارای اقتصادی توسعه یافته و یکی از برترین اقتصاد های جهان قلمداد می گردد. به دلیل جمعیت پایین در آلمان، این کشور هر ساله پذیرای نیروی کار متخصص در زمینه صنعت و خدمات می باشد و برای افراد شرایط مناسبی در این کشور ایجاد می کند. به همین دلیل مهاجرین در این کشور به دنبال پر درآمد ترین شغل ها در آلمان و بهترین شغل برای مهاجرت به آلمان می گردند. در ادامه به بررسی چند مورد از این مشاغل خواهیم پرداخت. شما همراهان عزیز می توانید برای مشاوره رایگان در زمینه پر درآمد ترین شغل ها در آلمان با مشاورین خبره موسسه حقوقی ملک پور تماس برقرار نمایید. همچنین می توانید با مطالعه و بررسی مقالات در وب سایت های معتبر این موسسه بهترین روش های مهاجرت به کشور های سطح اول دنیا پیدا کنید.

پر درآمد ترین شغل ها در آلمان و شرایط عمومی آن:

آلمان با نام رسمی جمهوری فدرال آلمان کشوری در قاره اروپا است و با دریای شمال، دانمارک، دریای بالتیک، لهستان، جمهوری چک، اتریش، سوئیس، لوکزامبورگ، فرانسه، بلژیک و هلند همسایگی دارد. مساحت کشور آلمان 357,386 کیلومتر مربع و پایتخت آن شهر برلین است. جمعیت کشور آلمان بیش از 83 میلیون نفر و زبان رسمی این مردم آلمانی است. وجه رایج در کشور آلمان یورو می باشد. آلمان دارای یک بازار اقتصادی اجتماعی با نیروی کار مجرّب، سرمایه مالی بزرگ، سطح پایین فساد و سطح بالا از نوآوری است. آلمان بزرگ‌ترین اقتصاد ملی در اروپاست و هم چنین جزو چهار تولیدکننده بزرگ در دنیا می باشد. بخش خدمات در حدود 71 درصد، صنعت 28 درصد و کشاورزی 1 درصد از اقتصاد این کشور را تشکیل داده است. در آلمان بیش از 37 شرکت بزرگ دنیا وجود دارند و به همین دلیل این کشور خواهان نیروی کار مجرب می باشد. به دلیل اقتصاد پویا و همچنین کمبود نیروی کار مجرب در این کشور، هر ساله مهاجران زیادی از سراسر دنیا به کشور آلمان وارد می شوند و به دلیل درآمد مناسب در این کشور، دارای شرایط رفاهی مناسبی هستند. درآمد مشاغل در آلمان در چند سال گذشته افزایش یافته است به طوری که امروزه متوسط درآمد به بیش از 40 هزار یورو در سال افزایش یافته است. متخصصین مهاجر با دانستن همین امر و همچنین پر درآمد ترین شغل ها در آلمان  می توانند برای مهاجرت به این کشور برنامه ریزی کنند. در نمودار زیر میزان رشد درآمد متوسط سالیانه برای مشاغل آلمان را مشاهده می نمایید:

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در پاسخ به مخاطب عزیز موسسه در باب کمک موسسه ملک پور و اجازه کار در آلمان

فایل صوتی این ویدئو

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور آلمان

لیست مشاغل پر درآمد در آلمان:

به دلیل اقتصاد توسعه یافته و همچنین نرخ بیکاری پایین در کشور آلمان مهاجران زیادی برای کار در این کشور و دریافت تابعیت آلمان اقدام می کنند. به همین دلیل بررسی بهترین شغل برای مهاجرت به آلمان و پر طرفدار ترین مشاغل در آلمان باید پیش از هر گونه اقدام برای دریافت ویزای کار این کشور صورت گیرد. چرا که ممکن است تخصص فرد در یکی از این مشاغل بوده و به عنوان انگیزه برای مهاجرت تلقی گردد. بنابراین درآمد مشاغل مختلف در آلمان برای متخصصان علاقه مند به مهاجرت به آلمان از طریق کار همواره مهم بوده است. از این رو پر درآمد ترین شغل ها در آلمان و درآمد مشاغل در آلمان به شرح زیر می باشد:

پزشکی و دندان پزشکی:

پزشکان و دندان پزشکان دارای ارزش زیادی در سراسر جهان هستند. سلامت به عنوان یکی از مهم ترین عوامل داشتن رفاه بالا در هر کشور است. به همین دلیل مشاغل پزشکی در آلمان بالا ترین درجه حقوق را دارند. برای کار در رشته پزشکی افراد باید مدرک تحصیلی در این رشته را داشته باشند و پس از سپری کردن دوره های کار آموزی در برخی کلنیک های پزشکی می توانند افراد در آلمان مشغول به کار شوند. همچنین برای داشتن تخصص افراد باید به همراه تحصیلات پزشکی عمومی به مدت 12 سال به تحصیل بپردازند. متقاضیان خارجی همچنین باید دارای سابقه کار معتبر باشند تا بتوانند در این رشته کار کنند. پزشک یا دندان پزشک به طور متوسط 79 هزار یورو در سال درآمد دارند و میزان درآمد آن ها به سابقه کار بستگی دارد از آنجا که رشته پزشکی در حال حاضر نیز در آلمان مورد نیاز است، امکان معادل سازی مدرک پزشکی در آلمان برای علاقه مندان وجود دارد. به همین دلیل این رشته یکی از پر درآمد ترین شغل ها در آلمان و بهترین شغل برای مهاجرت به آلمان می باشد.

وکیل:

داشتن یک سیستم عدالت خوب باعث می شود که کشور از نظر مردم توسعه یافته تر و عادلانه تر باشد. نقش وکیل در حوزه های قضایی بسیار متفاوت است. به طور کلی آن ها در موارد حقوقی مانند مالکیت و حقوق شخصی به مشتریان مشاوره می دهند و در صورت لزوم آن ها را در اختلافات و دادگاه ها کمک می کنند. برای وکالت در آلمان افراد باید در رشته حقوق مشغول به تحصیل باشند و همچنین دوره های کسب مهارت علمی و آزمون وکالت را سپری کرده باشند. کل روند ممکن است 7 سال یا بیشتر طول بکشد و شرایط در هر یک از ایالت های آلمان متفاوت است. میزان درآمد در رشته وکالت به سابقه کار و شرکتی که فرد در آن مشغول به کار است بستگی دارد و به طور متوسط 74 هزار یورو در سال میزان درآمد در کشور برای این گونه شغل است.

مهندسی صنایع:

به دلیل صنعتی بودن اقتصاد آلمان این کشور دارای کارخانه های متعددی در زمینه تولید محصولات می باشد. به همین دلیل مهندس صنایع یکی از پر طرفدار ترین مشاغل در آلمان به حساب می آید. این شاخه از مهندسی به بررسی کارایی بیشتر شرکت ها و سازمان ها می پردازد و می توانند با محصولات و یا خدمات کار کنند. برای کار در زمینه مهندسی صنایع افراد باید حداقل مدرک لیسانس در این رشته را داشته باشند و برای متقاضیان خارجی داشتن سابقه کار از اهمیت بالایی برخوردار است. به دلیل اینکه تمام کارخانه به دنبال افزایش کارایی خود می باشند درآمد مشاغل در آلمان در این زمینه بالا است و به طور متوسط بیش از 70 هزار یورو در سال درآمد دارند.

مهندسی:

وظیفه مهندسی با توجه به شاخه مورد نظر آن ها تعیین می گردد. مهندسان وظیفه طراحی مواد، سازه ها و سیستم ها را دارند و در عین حال مقررات، ایمنی و هزینه را در نظر دارند. مهندسان هر رشته باید مدارک تحصیلی مربوط به آن رشته کاری را داشته باشند و‌ حداقل میزان تحصیلات برای مشاغل مهندسی در صورت دریافت درآمد بالا باید مدرک فوق لیسانس باشد. مدرک مهندسی به دلیل ماهیت علمی از سخت ترین مدارک هستند و در صورت هر گونه مشکل در کار مهندسان عواقب بزرگ به دنبال دارد. به همین دلیل مهندسی جزو یکی از پر درآمد ترین مشاغل در آلمان تلقی می شود و درآمد بیش از 69 هزار یورو در سال به طور متوسط برای آن ها در نظر گرفته شده است.

ریاضیات و علوم کامپیوتر:

ریاضی دانان با پیچیدگی به محاسبات آنچه که در این رشته به آن ها مربوط است می پردازند. آن ها مدل ها و فرمول هایی که مشکلات دشوار را حل می کنند ارائه می دهند. از طرف دیگر دانشمندان در حوزه کامپیوتر الگوریتم ها و مدل هایی ایجاد می کنند که باعث پیشرفت بشریت در حوزه کامپیوتر می شود. به دلیل پیشرفت جامعه امروزه به سمت کار های کامپیوتری وجود متخصصین در علوم کامپیوتر و ریاضیات بسیار مهم است و افراد باید حداقل مدرک لیسانس خود را جهت کار در این زمینه ها دریافت کند. به دلیل نیاز های امروزه، متوسط درآمد در این مشاغل بیش از 68 هزار یورو در سال تلقی شده است.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص ویزای جستجوی کار آلمان

فایل صوتی این ویدئو

علوم طبیعی:

متخصصین در علوم طبیعی می توانند به مردم در ساخت مواد دقیق، قوانین دنیای طبیعی و‌ کشف موجودات دیگر کمک کنند. به کمک علم های دیگر مانند فیزیک، شیمی و زیست شناسی به درک دقیقی از محیط اطراف برسند. به همین دلیل می توانند در اکثر شرکت های موجود در کشور آلمان مشغول به کار شوند. برای کار در این زمینه افراد باید مدرک حداقل لیسانس در یکی از علوم اشاره شده داشته باشند و میزان درآمد آن ها به سابقه کار بستگی دارد. میزان حقوق در این مشاغل 66 هزار یورو در سال در نظر گرفته شده است.

تجارت و اقتصاد:

تمام شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی به متخصص در زمینه اقتصاد نیاز دارند. به دلیل وجود کارخانه های متعدد و شرکت های خصوصی در کشور آلمان شغل های مرتبط با اقتصاد و تجارت بیشترین درخواست را داشته و بهترین شغل برای مهاجرت به آلمان تلقی می گردد. داشتن حداقل مدرک لیسانس در زمینه حساب داری، اقتصاد یا مدیریت از شرط های لازم برای کار در این گونه رشته ها می باشد و متخصصین خارجی باید برای درخواست این شغل ها سابقه کار مرتبط داشته باشند. متوسط درآمد در این زمینه کاری بیش از 65 هزار یورو در سال است.

روانشناسی:

یکی دیگر از پر درآمد ترین شغل ها در آلمان روانشناسی است. متخصصین در این زمینه همانند پزشکان به بررسی و بهبود سلامت روح و روان بیماران می پردازند. به دلیل مشکلات به وجود آمده در دنیای امروز، روانشناسان اهمیت بالایی در بهبود روان جامعه دارند. همانند رشته های پزشکی افراد باید مدرک دانشگاهی در رشته روانشناسی و به مدت 5 سال داشته باشند و پس از آن به عنوان کار آموز در یکی از مطب های روانشناسی مشغول به کار شوند. افراد می توانند به صورت خود اشتغال یا در یکی از مراکز روانشناسی در آلمان به کار مشغول باشند. متوسط درآمد در رشته روانشناسی به طور متوسط 55 هزار یورو در سال است که با توجه به سابقه کار، مدرک تحصیلی و همچنین تعداد مراجعه کننده ها این میزان افزایش می یابد.

معماری:

به دلیل ساخت بنا های پیشرفته و مدرن در کشور آلمان از معماران خلاق در این کشور بسیار استفاده می شود. معماران ساختمان ها و بنا های مسکونی و تجاری را طراحی می کنند و یکی از عوامل زیبا سازی کشور آلمان می باشد. متخصصان معماری باید بسیار خلاق و دارای مدرک دانشگاهی باشند و البته سابقه کار نیز دارای اهمیت است. متوسط درآمد معماران سالیانه بیش از 55 هزار یورو است.

زمین شناسی:

دانشمندان در رشته زمین شناسی به بررسی و مطالعه زمین و جزئیات آن می پردازند. در شرکت های خصوصی یا دولتی که به تولید منابع طبیعی مشغول هستند این گونه متخصصین کاربرد دارند. همچنین این متخصصان در مورد تغییر شرایط آب و هوایی مشغول هستند. به دلیل داشتن دانش سطح بالا در زمینه زمین شناسی افراد باید دارای تحصیلات عالی دانشگاهی باشند به همین دلیل این شغل جزو پر درآمد ترین شغل ها در آلمان است. متوسط درآمد سالیانه برای زمین شناسان بیش از 53 هزار یورو در سال است.

معلم:

در کشور های توسعه یافته معلم نقش بسیار مهمی در جامعه دارد به همین دلیل یکی از پر طرفدار ترین مشاغل در آلمان تلقی می گردد. از این رو افراد خارجی برای کار در رشته معلمی باید دارای مدرک لیسانس برای معلمین مدرسه و مدرک فوق لیسانس در زبان آلمانی برای معلم های سطح کالج باشند. شرایط استخدام معلم به ایالت و محل کار بستگی دارد و فرد باید در کشور آلمان مدارک تحصیلی خود را دریافت کرده باشد. میزان درآمد در شغل معلمی به ایالت و پایه تحصیلی بستگی دارد و متوسط درآمد سالیانه برای معلمان در آلمان 50 هزار یورو در سال است.

پر درآمد ترین مشاغل آلمان
مشاغل پر درآمد درآمد بر حسب یورو توضیحات
پزشکی و دندان پزشکی 79 هزار پر درآمد ترین شغل در آلمان است و افراد برای کار در این زمینه باید مدارک تحصیلی پزشکی به مدت 12 سال و همچنین سابقه کار مناسب داشته باشند.
وکیل 74 هزار از اصلی ترین مشاغل در کشور های توسعه یاقته است و افراد با داشتن تحصیلات و کار آموزی و همچنین آزمون وکالت به مدت 7 سال می توانند این شغل را دریافت کنند. میزان حقوق در این زمینه به سابقه کار بستگی دارد و می توانند به صورت خصوصی یا برای شرکت خاص مشغول به کار شوند.
مهندسی صنایع 70 هزار یکی از پر طرفدار ترین مشاغل در آلمان به دلیل وجود کارخانه های متعدد در آلمان است و بیشتر کارخانه ها در این کشور با مهندس صنایع کار می کنند.
مهندسی 69 هزار مهندسی شاخه های زیادی دارد و افراد در این زمینه کاری دارای شرایط سختی می باشند. همچنین پایان دوره های مهندسی در کشور آلمان دشوار می باشد به همین دلیل میزاین درآمد در این کشور برای مشاغل بالا است.
ریاضیات و علوم کامپیوتر 68 هزار ارائه الگوریتم های پیشرفته در ریاضیات و کامپیوتر باعث پیشرفت بشیریت شده است و افراد برای کار در این تخصص باید دارای حداقل مدرک لیسانس باشند. به دلیل نیاز امروزه شرکت ها این گونه مشاغل درآمد بالایی دارند.
علوم طبیعی 66 هزار افراد در این زمینه در شرکت های خصوصی یا دولتی می توانند استخدام شوند و با کمک سایر رشته های زیستی به بررسی زمین اطراف بپردازند. داشتن سابقه کار برای کار در این زمینه دارای اهمیت است.
تجارت و اقتصاد 65 هزار شرکت های موجود در آلمان نیاز فراوانی به تحلیلگران اقتصادی دارند و افراد برای کار در این زمینه باید مدارک تحصیلی مربوط به اقتصاد و حسابداری داشته باشند.
معماری 55 هزار افراد خلاق در رشته معماری دارای بیشترین دستمزد هستند و به دلیل پیشرفت و توسعه بناها در آلمان از این مشاغل بیشترین استفاده می گردد.
روانشناسی 55 هزار افراد پیش از کار در رشته روانشناسی باید 5 سال در این رشته تدریس کنند و از سوی دیگر به کار آموزی در مطب های روانشناسی مشغول می شوند. میزان درآمد در این رشته به تعداد افراد بیمار بستگی دارد.
زمین شناس 53 هزار این افراد در شرکت هایی که به تولید منابع طبیعی مشغول هستند می توانند کار کنند و لازمه کار در این شغل داشتن تحصیلات عالی دانشگاهی می باشد.
معلم 50 هزار معلمی در نقش مهمی در کشور های توسعه یافته هستند و افراد برای کار در این شغل باید مدرک لیسانس و بالا تر را از دانشگاه های داخل این کشور دریافت کنند. شرایط کار در زمینه معلمی در هر یک از ایالت های آلمان متفاوت است.

پر درآمد ترین شغل ها در آلمان و سخن پایانی:

پر درآمد ترین شغل ها در آلمان ، درآمد مشاغل در آلمان، بهترین شغل برای مهاجرت به آلمان و پر طرفدار ترین مشاغل در آلمان را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم. آلمان به دلیل توسعه اقتصادی بالا و سطح رفاه مناسب هدف بسیار خوبی برای مهاجرین و متخصصین کشور های همسایه یا سایر کشور ها است. به دلیل بازار کار مناسب و همچنین نرخ بیکاری پایین بسیاری از مهاجران در آلمان برای کار به این کشور سفر می کنند. دانستن زبان آلمانی از الزامات کار در این کشور می باشد. پس از بررسی های انجام شده پر درآمد ترین مشاغل در آلمان و همچنین بهترین شغل برای مهاجرت به آلمان رشته های پزشکی و رشته های مرتبط با اقتصاد می باشد. این رشته ها به دلیل تقاضای بالا و همچنین داشتن تخصص دارای درآمد بالایی می باشند و داشتن تخصص و مدرک تحصیلی در این زمینه ها واجب است. شما همراهان گرامی می توانید با مطالعه سایر مقالات در وب سایت های رسمی موسسه حقوقی ملک پور بهترین روش برای مهاجرت به کشور های سطح اول جهان و مشاغل پر درآمد در این کشور ها پیدا کنید. همچنین می توانید با تماس با مشاورین این موسسه، مشاوره رایگان در زمینه پر درآمد ترین شغل ها در آلمان دریافت نمایید. در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص پر درآمد ترین شغل ها در آلمان می توانید با مطرح کردن پرسش های خود در قسمت دیدگاه ها، جواب آن را در کم ترین زمان ممکن دریافت کنید. در صورت رضایت از این مقاله می توانید با ثبت امتیاز پنج ستاره کارشناسان ما را در نوشتن بیشتر مقالات ترغیب نمایید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه پر درآمدترین مشاغل در آلمان

درآمد مشاغل در آلمان در چه میزانی می باشد؟

درآمد مشاغل در آلمان بیشتر از 40 هزار یورو در سال است.

بهترین شغل برای مهاجرت به آلمان کدام است؟

بهترین شغل برای مهاجرت به آلمان به دلیل درآمد بالا و نیاز مبرم به نیروی کار پزشکی و اقتصاد است.

پر طرفدار ترین مشاغل در آلمان دارای چه ویژگی هایی هستند؟

پر طرفدار ترین مشاغل در آلمان درآمد بالا و همچنین میزان تقاضا بالا در این کشور را دارند.

پر درآمد ترین شغل ها در آلمان کدام اند؟

پزشکی و وکالت پر درآمد ترین شغل ها در آلمان می باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *