پر درآمدترین شغل ها در نیوزلند

آنچه در این مقاله میخوانید

  • پر درآمدترین شغل ها در نیوزلند و شرایط عمومی آن
  • لیست مشاغل پر درآمد در نیوزلند
    • وکیل
    • مشاور مدیریت
    • مهندس نرم افزار
    • مدیر ساخت و ساز
    • مهندس نفت و گاز
    • حسابدار
    • بنگاه املاک و مستغلات
    • معمار سیستم
    • متخصص بیهوشی
    • دامپزشک
  • پر درآمد ترین شغل ها در نیوزلند و سخن پایانی

پر پر درآمدترین شغل ها در نیوزلند و مقدمه ای بر آن

پر درآمدترین شغل ها در نیوزلند ، مهارت های مورد نیاز نیوزلند و شغل های مورد نیاز نیوزلند در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار خواهد گرفت. کار در نیوزلند به چه نحو است؟ شغل های مورد نیاز نیوزلند کدام اند؟ پر درآمدترین شغل ها در نیوزلند کدامند؟ در ده سال گذشته حقوق در نیوزلند به طور متوسط ​​در حال افزایش بوده است. برای کسانی که می خواهند شغل جدیدی را تجربه کنند یا آغاز کنند، لازم است بدانند که چقدر می توانند در یک حرفه جدید درآمد کسب کنند. با این حساب، نگاهی به برخی از پر درآمدترین شغل ها در نیوزلند می اندازیم. ما در این مقاله که توسط مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ نگارش شده است. چندین شغل را به صورت متنوع در چندین صنعت مختلف بررسی کرده ایم. علاوه بر شرح ​​حقوق، ما همچنین شرایط لازم برای ورود به هر حرفه را ارزیابی می کنیم. می توان گفت شما با خواندن این مطالب اطلاعات کاملی در مورد پر درآمدترین شغل ها در نیوزلند را به دست می آورید. در صورتی که به مشاوره نیاز داشته باشید می توانید با کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ تماس حاصل کرده و از مشاوره رایگان این مجموعه استفاده کنید.

پر درآمد ترین شغل ها در نیوزلند و شرایط عمومی آن:

نیوزلند کشوری در جنوب غربی اقیانوس آرام است، این کشور از دو جزیره بزرگ و تعداد زیادی جزیره کوچک تشکیل شده است. ولینگتون پایتخت این کشور بوده و واحد پول آن دلار نیوزلند (NZD) است. زبان رسمی مردم آن انگلیسی و مائوری است. نیوزلند دارای مساحت 268،680 کیلومتر مربع بوده و بیش از 4،8 میلیون نفر جمعیت دارد. برای کار در نیوزلند به ویزای کار نیاز دارید و باید کاریابی در نیوزلند را انجام دهید. برخی از ویزاهای کاری همچنین می توانند منجر به اقامت شوند. یعنی حق زندگی، تحصیل و کار در نیوزلند را برای مدت نامحدود به شما می دهند. برای درخواست، شما باید مهارت، تجربه و صلاحیت لازم را برای نیروی کار نیوزلند داشته باشید. وقتی مشاغلی در لیست مهارت های مورد نیاز نیوزلند وجود دارد، دولت فعالانه کارگران ماهر را از خارج از کشور تشویق می کند تا به نیوزلند بیایند و در این شغل مشغول به کار شوند. هنر، رسانه، گردشگری و تفریح، ​​کشاورزی، ماهیگیری، جنگلداری و معادن، ساخت و ساز، تجارت، IT ، آموزش و علوم اجتماعی، مهندسی حمل و نقل، تدارکات، علوم مراقبت و حفاظت از حیوانات از شغل های مورد نیاز نیوزلند هستند. در سال جاری حداقل دستمزد در نیوزلند به ساعتی 18.90 NZD افزایش یافته است. نمودار زیر رشد حداقل دستمزد را در نیوزلند نشان می دهد.

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

لیست مشاغل پر درآمد در نیوزلند:

با وجود چشم اندازهای زیبا و ناهموار، سبک زندگی آرام و برخورد دوستانه در نیوزلند تعجب آور نیست که این کشور مقصد جذابی برای کسانی باشد که به فکر نقل مکان و مهاجرت به این کشور هستند. همچنین این کشور با متوسط ​​حقوق بالا در همه صنایع، یکی از بهترین مکان ها در جهان برای کار است. سؤالی که در این باره وجود دارد این است که چه کسی بیشترین درآمد را دارد؟ ما برای کشف این موضوع تعداد زیادی از مشاغل را بررسی کرده ایم، بنابراین با ما همراه شوید تا به10 شغل پردرآمد در نیوزلند بپردازیم.

وکیل:

فارغ از اینکه در کجای دنیا هستید، قانون یک گزینه شغلی نسبتاً محکم است و نیوزلند نیز از این قاعده مستثنی نیست. وکلای مدافع و وکلای دادگستری مشاغلی هستند که همیشه مورد تقاضا هستند و جزء پر درآمدترین شغل ها در نیوزلند می باشند، قانون مالیات و قانون مالی زمینه های سودآوری برای این شغل هستند. اگر شما از خارج از کشور می آیید، باید در دادگستری و وکلای دادگاه عالی نیوزلند پذیرفته شوید، همچنین دارای یک گواهینامه از انجمن حقوقی نیوزلند باشید. به این معنی که بسته به شرایط شما ممکن است نیاز باشد تا آزمون شغلی بدهید. علاوه بر این، حتی ممکن است از شما بخواهند برای رشته های خاص مدارک دانشگاهی اضافی را کسب کنید. رنج حقوق وکلا در نیوزلند از 130،000 تا 374،000 NZD در سال است.

مشاور مدیریت:

اگر سابقه حقوقی یا شغلی دارید، دارای مهارت های بین فردی قوی و دانش صنعت خوبی هستید، حرفه مشاوره مدیریت می تواند برای شما مناسب باشد. زیرا متوسط ​​حقوق برای مشاوران به طور قابل توجهی بالا است و یکی از پر درآمدترین شغل ها در نیوزلند است. حتی فارغ التحصیلان می توانند با دستمزدی در حدود 50،000 NZD در یکی از برترین شرکت های نیوزلند مشاوره را شروع کنند. اگر برای این شغل تجربه خوبی داشته باشید حقوق شما تا مرز 200،000 NZD می رسد. این حقوق ها به طور سالانه محاسبه شده اند.

مهندس نرم افزار:

در حال حاضر تعداد کمی از شغل ها به اندازه مهندسی نرم افزار محبوب و مورد تقاضا هستند و برنامه نویسان با استعداد می توانند در مورد آینده شغلی خود فرصت های خوبی را به دست آورند. طبق گفته دولت نیوزلند، بخش IT یکی از سریع ترین رشد ها را در این کشور داشته است و از پر درآمدترین شغل ها در نیوزلند است. بنابراین اکنون زمان مناسبی برای مشارکت در این زمینه است. مهندسان نرم افزار در توسعه و ساخت نرم افزار سیستم های رایانه ای یا نرم افزار کاربردی تخصص دارند. این دو زمینه به ترتیب شامل سیستم های عملیاتی (back end) و برنامه های رو به کاربر (front end) هستند. با ظهور انواع برنامه های دیجیتال، اگر چه برای تبدیل شدن به یک مهندس نرم افزار هیچ الزام خاصی وجود ندارد، ولی شما به دانش زیادی در مورد این رشته احتیاج دارید. در نتیجه، داشتن مدرک تحصیلی در علوم کامپیوتر، محاسبات تجاری یا موارد مشابه معمولاً برای شما مفید است. همینطور، صدور گواهینامه مبتنی بر صنعت و تجربه کار برای کاریابی در نیوزلند بسیار تأثیر گذار است. حقوق یک مهندس نرم افزار در این کشور سالیانه بین 54،000 تا 178،000 NZD است.

مدیر ساخت و ساز:

صنعت ساخت و ساز از جمله پر درآمدترین شغل ها در نیوزلند است و بازار کار خوبی در این کشور دارد. مدیران ساخت و ساز، از مزایای خوبی در این شغل بهره می برند، در حالی که بسیاری از پروژه های بزرگ دولتی در مرحله برنامه ریزی هستند. در نیوزلند، هیچ شرط لازمی برای ورود به این شغل ندارد، اما تجربه قابل توجه و گسترده یک امر ضروری برای اشتغال در این بخش است. علاوه بر این، داشتن سابقه مهندسی عمران یا نقشه برداری یا مدرک دیپلم در مدیریت ساخت می تواند برای کسب این شغل به شما کمک کند. محدوده حقوق برای این شغل سالانه از76،100 تا 263،000 NZD است.

مهندس نفت و گاز:

مهندس نفت و گاز تخصص و شغلی است که زیر رشته های بسیاری دارد که در صنعت انرژی کار می کنند، در درجه اول این مهندسان نفت هستند که سود کلانی می برند و با توجه به ذخایر غنی این کشور در دسته پر درآمدترین شغل ها در نیوزلند قرار دارند. آن ها از دانش خود در زمینه آب، نفت و گاز به منظور شناسایی و تأیید مکان های بالقوه حفاری استفاده می کنند. چندین میدان نفتی فعال در نیوزلند وجود دارد که در درجه اول در حوزه تراناکی در ساحل غربی کشور واقع شده است. به عبارت دیگر، فرصت های شغلی فراوانی برای مهندسان در خصوص گذران زندگی سالم در این کشور وجود دارد. بسیاری از مهندسان نفت و گاز همچنین دارای مدرک تحصیلات تکمیلی در رشته های مرتبط با مهندسی هستند. به طور سالانه حقوق مهندسین نفت در نیوزلند از 170،000 تا 212،000 NZD است.

حسابدار:

حسابداری از پر درآمدترین شغل ها در نیوزلند است. بسیاری از حسابداران در زمینه مدیریت مالی یا مشاوره تخصص دارند و از تخصص خود برای نقش های اجرایی استفاده می کنند. آموزش حسابداری در نیوزلند بین دو تا شش سال طول می کشد. شما باید با یک مدرک حسابداری یا یک موضوع مرتبط با تجارت شروع به کار کنید. علاوه بر مدرک تحصیلی شما به سه سال تجربه حرفه ای و همچنین صلاحیت از سازمان Chartered Accountants Australia New Zealand ( (CA ANZ نیاز خواهید داشت. حقوق سالانه این شغل از 33،100 تا 108،000 NZD متغیر است.

بنگاه املاک و مستغلات:

بنگاه املاک و مستغلات از پر درآمدترین شغل ها در نیوزلند است. به دلیل رونق ساخت و ساز در نیوزلند، اکنون این کشور مکان خوبی برای شغل مشاور املاک است. به دلیل در حال افزایش بودن جمعیت این کشور مکان های اصلی شهری مانند اوکلند، ولینگتون و کانتربری به کانون های سازندگان املاک تبدیل شده اند. برآورد حقوق و دستمزد بر اساس عملکرد فروش این مشاغل متغیر است، اما به عنوان یک مکان مطلوب برای مهاجران ماهر و محلی، فرصت های زیادی برای استفاده از مشاوران املاک وجود دارد. همچنین لازم به ذکر است که قبل از شروع فروش باید مجوز املاک و مستغلات را از سازمان املاک و مستغلات (REA) دریافت کنید. حقوق سالانه این شغل از 50،000 تا 150،000 NZD متغیر است.

معمار سیستم:

معماران سیستم هنوز هم یکی از پر درآمدترین شغل ها در نیوزلند هستند. در واقع، معماران سیستم در بسیاری از کشورها، مقام اول تقاضا را به خود اختصاص می دهند. این امر عمدتاً به این دلیل است که معماری سیستم چیزی فراتر از داشتن زیرکی فنی است. کسانی که در این حوزه کار می کنند همچنین باید قدرت رهبری، مهارت های سازمانی و درک نیازهای تجاری کارفرمای خود را نشان دهند. چنین ترکیبی از استعدادها، آنها را بسیار با ارزش می کند و جای تعجب نیست که در سال گذشته معمار سیستم به عنوان پر درآمدترین شغل در نیوزلند رتبه بندی شود. حقوق سالانه معماران سیستم بین63،000 تا 239،000 NZD است.

متخصص بیهوشی:

متخصص بیهوشی پزشکی است که در بیهوشی تخصص دارد و در کاهش یا پیشگیری از درد بیمار کمک می کند. آن ها مسئول مراقبت از بیماران قبل، حین و بعد از عمل و سایر اقدامات پزشکی هستند. مسئولیت این شغل زیاد است و آن را به یکی از پر درآمدترین شغل ها در نیوزلند تبدیل کرده است. برای اینکه متخصص بیهوشی شوید، ابتدا باید برای یک دوره پنج ساله لیسانس پزشکی و لیسانس جراحی (MBChB) تحصیل کنید. در مرحله بعدی، شما حداقل به اندازه یک دکتر ارشد تحت نظارت در بیمارستان کار خواهید کرد. سپس، قبل از عضویت در کالج بیهوشی استرالیا و نیوزلند، به پنج سال آموزش تخصصی نیاز دارید. حقوق سالانه یک متخصص بیهوشی بین50،000 تا 115،000 NZD است.

دامپزشک:

دامپزشک یک متخصص پزشکی است که وظیفه تشخیص و درمان بیماری ها، آسیب ها و اختلالات را در حیوانات بر عهده دارد. آن ها همچنین به صاحبان دام مشاوره می دهند که چگونه از حیوانات خانگی و دام خود مراقبت کنند. این نقشی است که نیاز به دانش تخصصی و مهارت خاصی دارد و آن را در زمره پر درآمدترین شغل ها در نیوزلند قرار می دهد. برای تبدیل شدن به دامپزشک در نیوزلند، باید دوره لیسانس علوم دامپزشکی را به پایان برسانید. پس از آن باید تجربه کسب کنید و در شورای دامپزشکی نیوزلند ثبت نام کنید. حقوق سالانه یک دامپزشک از 33،000 تا 85،000 NZD است.

پر درآمد ترین مشاغل نیوزلند
مشاغل پر درآمد محدوده درآمد توضیحات
وکیل 130،000 تا 374،000 NZD اگر شما از خارج از کشور می آیید، باید در دادگستری و وکلای دادگاه عالی نیوزلند پذیرفته شوید، همچنین دارای یک گواهینامه از انجمن حقوقی نیوزلند باشید.
مشاور مدیریت 50،000 تا 200،000 NZD اگر سابقه حقوقی یا شغلی دارید، دارای مهارت های بین فردی قوی و دانش صنعت خوبی هستید، حرفه مشاوره مدیریت می تواند برای شما مناسب باشد.
مهندس نرم افزار 54،000 تا 178،000 NZD اگر چه برای تبدیل شدن به یک مهندس نرم افزار هیچ الزام خاصی وجود ندارد، ولی شما به دانش زیادی در مورد این رشته احتیاج دارید. در نتیجه، داشتن مدرک تحصیلی در علوم کامپیوتر، محاسبات تجاری یا موارد مشابه معمولاً برای شما مفید است.
مدیر ساخت 76،100 تا 263،000 NZD تجربه قابل توجه و گسترده یک امر ضروری برای اشتغال در این بخش است. علاوه بر این، داشتن سابقه مهندسی عمران یا نقشه برداری یا مدرک دیپلم در مدیریت ساخت می تواند برای کسب این شغل به شما کمک کند.
مهندس نفت و گاز 170،000 تا 212،000 NZD بسیاری از مهندسان نفت و گاز همچنین دارای مدرک تحصیلات تکمیلی در رشته های مرتبط با مهندسی هستند.
حسابدار 33،100 تا108،000 NZD آموزش حسابداری در نیوزلند بین دو تا شش سال طول می کشد. شما باید با یک مدرک حسابداری یا یک موضوع مرتبط با تجارت شروع به کار کنید. علاوه بر مدرک تحصیلی شما به سه سال تجربه حرفه ای نیاز دارید.
بنگاه املاک و مستغلات 50،000 تا150،000 NZD قبل از شروع فروش باید مجوز املاک و مستغلات را از سازمان املاک و مستغلات (REA) دریافت کنید.
معمار سیستم 63،000 تا 239،000 NZD کسانی که در این حوزه کار می کنند همچنین باید قدرت رهبری، مهارت های سازمانی و درک نیازهای تجاری کارفرمای خود را نشان دهند.
متخصص بیهوشی 50،000 تا 115،000 NZD برای اینکه متخصص بیهوشی شوید، ابتدا باید برای یک دوره پنج ساله لیسانس پزشکی و لیسانس جراحی (MBChB) تحصیل کنید. در مرحله بعدی، شما حداقل به اندازه یک دکتر ارشد تحت نظارت در بیمارستان کار خواهید کرد. سپس، قبل از عضویت در کالج بیهوشی استرالیا و نیوزلند، به پنج سال آموزش تخصصی نیاز دارید.

 

دامپزشک 33،000 تا 85،000 NZD برای تبدیل شدن به دامپزشک در نیوزلند، باید دوره لیسانس علوم دامپزشکی را به پایان برسانید. پس از آن باید تجربه کسب کنید و در شورای دامپزشکی نیوزلند ثبت نام کنید.
پر درآمد ترین شغل ها در نیوزلند و سخن پایانی:

پر درآمدترین شغل ها در نیوزلند ، مهارت های مورد نیاز نیوزلند و شغل های مورد نیاز نیوزلند در این نوشتار بررسی شد. با بیان این مطالب و اشاره به کاریابی در نیوزلند درمیابیم که وکیل، مشاور مدیریت، مهندس نرم افزار، مدیر ساخت، مهندس نفت، حسابدار، بنگاه املاک، معمار سیستم، متخصص بیهوشی و دامپزشکی از پر درآمدترین شغل ها در نیوزلند هستند. در صورتی که در این بخش ها تخصص داشته باشید با طی کردن فرایند اخذ ویزای کار نیوزلند می توانید در این کشور مشغول به کار شوید. در غیر این صورت و با سختی راه اخذ ویزا برای این کشور می توانید به سایت مؤسسه حقوقی ملک پور مراجعه کنید و پر درآمدترین شغل های کشور هایی چون کانادا و اتریش را مطالعه نمائید. کارشناسان ما در این مؤسسه آماده پاسخگویی به سؤالات و ارائه مشاوره به شما عزیزان هستند. کافی است با کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور ؛ تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید یا در قسمت ثبت دیدگاه سؤالات خود را بیان کنید. همچنین در صورت تمایل می توانید با امتیاز دهی ستاره ای از مجموعه ما حمایت کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پاسخ به سوالات متداول در زمینه پر درآمد ترین شغل ها در نیوزلند

کار در نیوزلند به چه نحو است؟

برای کار در نیوزلند به ویزای کار نیاز دارید و باید کاریابی در نیوزلند را انجام دهید. برخی از ویزاهای کاری همچنین می توانند منجر به اقامت شوند. یعنی حق زندگی، تحصیل و کار در نیوزلند را برای مدت نامحدود به شما می دهند.

شغل های مورد نیاز نیوزلند کدام اند؟

هنر، رسانه، گردشگری و تفریح، ​​کشاورزی، ماهیگیری، جنگلداری و معادن، ساخت و ساز، تجارت، IT ، آموزش و علوم اجتماعی، مهندسی حمل و نقل، تدارکات، علوم مراقبت و حفاظت از حیوانات از شغل های مورد نیاز نیوزلند هستند.

مهارت های مورد نیاز نیوزلند چه مهارت هایی هستند؟

وقتی مشاغلی در لیست مهارت های مورد نیاز نیوزلند وجود دارد، دولت فعالانه کارگران ماهر را از خارج از کشور تشویق می کند تا به نیوزلند بیایند و در این مشاغل مشغول به کار شوند. فناوری اطلاعات، گردشگری و ساخت و ساز از این دسته هستند.

کاریابی در نیوزلند چگونه است؟

برای کاریابی در نیوزلند باید از طریق سایت های کاریابی، آژانس های کاریابی و شبکه های حرفه ای کاریابی شغل مورد نظر خود را بیابید. اگر شما در رشته کاری خود تخصص و تجربه قابل توجهی را داشته باشید شانس کاریابی برای شما بیشتر است.