ویزای کار آلمان

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در آلمان
  • ویزای کار آلمان
  • شرایط متقاضی دریافت ویزای کار آلمان
  • مراحل دریافت ویزای کار آلمان
  • مدارک مورد نیاز کار در آلمان
  • نرخ بیکاری در آلمان
  • لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021
  • میزان حقوق کار در آلمان
  • نحوه کاریابی در آلمان
  • مؤسسات کاریابی در آلمان
  • بررسی ویزای همراه در آلمان
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در آلمان
  • ویزای کار آلمان و سخن پایانی
✅ویزای کار آلمان ✅ شرایط کار در آلمان ✅ همچنین ویزای جستجوی کار در آلمان

ویزای کار آلمان و مقدمه ای بر آن

ویزای کار آلمان ، شرایط کار در آلمان و همچنین ویزای جستجوی کار در آلمان موضوعاتی هستند که در این مقاله مورد بررسی های علمی قرار خواهند گرفت. مراحل دریافت ویزای کار آلمان چگونه است؟ شرایط کار در آلمان برای ایرانیان چیست؟ بازار کار در آلمان چگونه است؟ مهاجرت به آلمان از طریق کار از چه روش های امکان پذیر است؟ تغییرات قانون جدید کار در آلمان شامل چگونه است؟ به تمامی این سؤالات در این مقاله پاسخ داده خواهد شد. کشور آلمان یک کشور محبوب برای اشخاصی که متقاضی کار در خارج از کشور هستند می باشد، زیرا چهارمین اقتصاد بزرگ در جهان است و محل زندگی شرکت های شناخته شده و معتبر در سراسر جهان است. این کشور این امکان را برای نیروهای متخصص خبره خارجی فراهم آورده که به وسیله ویزای کار آلمان به این کشور ورود کرده و با استفاده از ویزای جستجوی کار و یا در مواقعی داشتن جاب آفر از کارفرما در آلمان مشغول به کار شوند؛ در ادامه بیشتر در رابطه با شرایط گرفتن ویزای کار آلمان سخن خواهیم گفت. شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ویزای کار آلمان با مشاوران ما، در مؤسسه حقوقی ملک پورملک پور اتریش تماس گرفته و از مشاوره تلفنی رایگان با کارشناسان ما بهره مند شوید.

شرایط عمومی کار در آلمان:

جهت آشنایی بیشتر با شرایط کار در آلمان و همچنین ویزای کار آلمان، شرایط عمومی این کشور را در این عنوان مورد بررسی قرار می دهیم. آلمان با نام رسمی جمهوری فدرال آلمان، با نام بین المللی Germany، کشوری در قاره اروپاست که پایتخت آن برلین می باشد. آلمان از شمال با دریای بالتیک، دریای شمال و همچنین دانمارک، از شرق با لهستان و چک، از جنوب با سوئیس و اتریش، از غرب با لوکزامبورگ، فرانسه، هلند و بلژیک هم مرز است. آلمان دارای 83 میلیون نفر جمعیت و مساحت آن 357.386 کیلومتر مربع معادل 137.988 مایل مربع است. زبان رسمی این کشور آلمانی و واحد پول آن یورو (EUR) است. تا این جا به صورت مختصر اطلاعاتی از کشور آلمان ارائه دادیم حال به تفضیل شرایط عمومی کار در آلمان را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا شما عزیزانی که متمایل به دریافت ویزای کار آلمان هستید آشنایی ها لازم را داشته باشید. آلمان ملقب به سرزمین اختراعات و نوآوری ها علاوه بر پذیرش شهروندان خود، پذیرای افرادی که از کشورهای درحال توسعه هستند، جهت کار در آلمان می باشد. شرایط مهاجرت به آلمان و گرفتن ویزای کار آلمان به این گونه است که به دارنده خود این امکان را می دهد که حداکثر دو سال با امکان تمدید مجدد ویزا و بعد درخواست بلو کارت اتحادیه اروپا و یا دیگر انواع اقامت وارد آلمان شده و مشغول به کار شود. اشخاصی که شهروندان اتحادیه اروپا، ایالات متحده آمریکا و یا کشورهایی که عضو EEA هستند، نیازی به دریافت ویزای کار آلمان، برای کار در آلمان نخواهند داشت، استرالیا، کانادا، اسرائیل، ژاپن، نیوزلند، سوئیس و جمهوری کره، اما دیگر کشورها ملزم به دریافت ویزای کار آلمان هستند که در عنوان زیر بیشتر با آن آشنا خواهیم شد. برای پيدا كردن کار در آلمان می توانید به دنبال کار آنلاین باشید، سایت های مشاغل عمومی آلمان را بررسی کنید، به سایت های آژانس کاریابی مراجعه کنید، همچنین می توانید وبسایت های استخدام آلمانی را بررسی کنید و در نهایت می توانید از طریق اخذ ویزای جستجوی کار در آلمان در محیط به دنبال کار بگردید.

درباره آلمان پایتخت آلمان مساحت و جمعیت آلمان واحد پول آلمان

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در پاسخ به مخاطب عزیز موسسه در باب کمک موسسه ملک پور و اجازه کار در آلمان

فایل صوتی این ویدئو

ویزای کار آلمان:

اگر بخواهیم به صورت کلی ویزای کار آلمان را معرفی نماییم باید بگوییم که عموماً ویزای طولانی مدت مد نظر است که آن هم 5 نوع است که در ذیل آورده شده است:

  • اشتغال:

    اگر که قبلاً جاب آفر یا پیشنهاد کاری دریافت کرده باشید؛

  • خود اشتغالی:

    اگر که می خواهید در آلمان شغلی را تأسیس کنید و یا به عنوان فریلنسر کار کنید؛

  • ویزای جستجوی کار در آلمان:

    اگر می خواهید در حالی که در آلمان حضور دارید به دنبال کار بگردید؛

  • کار به عنوانAu pair:

    برای بزرگسالانی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه های فرهنگی و زبان آلمانی می باشند؛

  • ویزای تعطیلات کاری:

    برای جوانان کشورهای متعددی که توافق نامه ویزای کاری تعطیلات را قبلاً با آلمان امضاء کرده بودند.

دو نوع ویزای جاب آفر و جاب سیکر در این لیست، پرکاربردتر است و اکثرا افراد برای دریافت ویزای کار آلمان از یکی از این دو ورش اقدام می کنند. در آلمان نیز مانند اکثر کشورهای دنیا، داشتن پیشنهاد کاری معتبر یکی از بهترین راه های دریافت ویزای کار است و هزینه مهاجرت به آلمان از این روش در کمترین حالت قرار دارد. روش مرسوم دیگر ویزای جستجوی کار است. ویزای جستجوی کار در آلمان یک مجوز اقامت بلند مدت است که به شما اجازه می دهد، شش ماه در آلمان بمانید و در محیط به دنبال کار بگردید، اگر پس از سپری نمودن این شش ماه کار و محل کار متناسب با خود را پیدا نمودید به شما ویزای کار آلمان داده خواهد شد. این نکته را مد نظر قرار دهید که ویزای جستجوی کار آلمان مبنی بر این نیست که شما بلافاصله پس از اخذ آن بتوانید در آلمان مشغول کار بشوید، بلکه به این معنی است که شما با استفاده از این ویزا به آلمان سفر کرده و به دنبال کار بگردید. شرایط متقاضی دریافت ویزای کار آلمان از این دو طریق را در ادامه مشاهده می کنید.

کاریابی برای پرستاران در آلمان. کار تضمینی پرستار در آلمان

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص ویزای جستجوی کار آلمان

فایل صوتی این ویدئو

مراحل دریافت ویزای کار آلمان:

حال به این سؤال می پردازیم که چگونه می توان برای ویزای کار آلمان اقدام کرد یا به عبارتی مراحل دریافت ویزای کار آلمان چگونه است؟

  • دریافت پیشنهاد کاری در آلمان؛
  • اطلاعاتی در مورد جایی که قرار است درخواست ویزای کاری خود را به آن جا ارائه دهید (سفارت آلمان) داشته باشید. اطلاعاتی نظیر زمان نوبت دهی، شرایط و مدارک مورد نیاز اخذ ویزای کار آلمان
  • تمامی اسناد و مدارک مورد نیاز را مطابق دستورالعمل جمع آوری نمایید؛
  • وقت مصاحبه برای ویزا بگیرید؛
  • هزینه های مربوطه را پرداخت نمایید
  • در مصاحبه شرکت کنید؛
  • منتظر پاسخ در رابطه با ویزای خود باشید.

مدت زمان مجوز اقامت شما بستگی به مدت زمان قرارداد شما با کارفرما دارد، برای مثال اگر دو ساله باشد، مجوز اقامت شما نیز دوساله می شود، این را هم بدانید که تا زمانی که شما وضعیت شغلی خود را حفظ کنید می توانید مجوز اقامت خود را تمدید نمایید. در انتها می توان پروسه دریافت ویزای کار آلمان را 1 روز الی 3 ماه عنوان کرد که این مدت زمان بستگی به شرایط شما و همچنین تعداد درخواست هایی که سفارت همزمان با شما دریافت می کند دارد. در عنوان بعدی مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کار آلمان را بررسی خواهیم کرد.

شرایط متقاضی دریافت ویزای کار آلمان:

تا به این قسمت از بحث ویزاهای طولانی مدتی که برای کار در آلمان معرفی شده اند را نام بردیم، حال می خواهیم اشخاصی را که واجد شرایط برای دریافت ویزای کار آلمان هستند را دسته بندی کنیم که این را هم باید متذکر شد که در صورت واجد شرایط بودن تمامی اتباع خارجی، می توانند برای ویزای اشتغال درخواست دهند. متقاضیان خارجی دریافت ویزای کار آلمان، یکی از دو گروه زیر هستند.

  • محققانی که دارای دانش فنی خاصی هستند و به منظور آموزش به پرسنل علمی در مناصب برجسته وارد آلمان می شوند. (مناصب مورد نیاز درون شرکت ها مدیران یا متخصصین در موضوع کاری شرکت می باشند.)
  • شهروندان کشورهای در حال توسعه به شرط دارا بودن شرایط. یعنی برخی از افراد با توجه به این که کمبود نیروی کار در برخی از زمینه های شغلی وجود دارد، برای دریافت ویزای کار آلمان از طرق جاب آفر یا جستجوی کار، اقدام می کنند.

جهت اخذ ویزای جستجوی کار آلمان، بایستی حداقل مدرک کاردانی داشته باشید، حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط با تحصیل خود داشته باشید، دانستن زبان آلمانی تا سطح B1 نیز از دیگر شرایط می باشد. سن مناسب برای دریافت ویزای کار آلمان سن زیر 40 سال است. متقاضیان کار که سن بالای 40 سال دارند در رقابت با افراد جوان تر با شرایط مشابه، شانس کمتری خواهند داشت. دلیل این امر نزدیک بودن این افراد به سن بازنشستگی است. فاکتور سن برای کارفرمایان در اکثر کشورها و رشته ها بسیار مهم است به همین دلیل با بالا رفتن سن بیشتر از 40 سال احتمال موفقیت در دریافت ویزای کار آلمان کمتر می شود. توصیه می شود که قبل از 40 سالگی برای دریافت ویزای کار آلمان از طریق جاب سیکر اقدام کنید. مگر اینکه با داشتن تخصص و مهارت ویژه موفق به دریافت پیشنهاد کار معتبر گردید.

پادکست توضیحات استاد ملک پور در خصوص سن مناسب برای ویزای کار آلمان

مدارک مورد نیاز اخذ ویزای کار آلمان:

برای این که به کنسولگری و یا سفارت آلمان موجود در محل زندگی خود اثبات نمایید که شرایط دریافت ویزای کار آلمان را دارا هستید، باید اسناد و مدارکی را دال بر این هستند که شما صلاحیت دریافت ویزای کار آلمان را دارید ارائه دهید. در ذیل این مدارک را بررسی خواهیم نمود.

  • دو فرم در خواست که تکمیل شده و در انتها امضاء شده باشد؛
  • دو عکس مشابه عکس گذرنامه
  • گذرنامه ملی معتبر
  • تأیید سکونت در محل کنسولگری، گواهینامه رانندگی و یا قبض ابزار به نام شما؛
  • بیمه سلامت، گواهی اجباری از سوی کارفرما از زمان استخدام معتبر می باشد، اگر بیمه درمانی اجباری گنجانده نشده باشد بایستی یک بیمه مسافرتی در بازه ورود به آلمان تا زمان آغاز کار ارائه شود؛
  • یک قرارداد کار، پیشنهاد کاری الزام آور به همراه جزئیات حقوق ناخالص سالیانه مضاف بر شرح کامل شغل در آلمان؛
  • تصویب آژانس استخدامی فدرال در صورت وجود؛
  • رزومه بروز شما که متشکل از مدارک تحصیلی و سوابق کاری شماست؛
  • اثبات اصالت مدارک تحصیلی و دیگر اسنادی که ارائه می دهید؛
  • انگیزه نامه که حاوی هدف دقیق شما از ورود به آلمان و همچنین مدت اقامت شما در آلمان باشد؛
  • اعلامیه ای مبنی بر صحت اطلاعات.
  • گواهی عدم سوءپیشینه کیفری؛
  • گواهی پرداخت هزینه ویزا (هزینه ویزای طولانی مدت آلمان 75 یورو می باشد) ؛

نرخ بیکاری در آلمان:

نرخ بیکاری کشور آلمان از سال 2010 کاهش چشم گیری داشته است که می توان رقم شاخص سال 2010 را 6.97 اعلام کرد این در حالی است که در سال 2020 این رقم به 3.03 رسیده است و این نشان دهنده این است که یافتن کار در آلمان سخت نخواهد بود و همانطور که در مراحل دریافت ویزای کار آلمان بیان شد بایستی با توجه به رزومه خود مشاغل مورد نیاز در آلمان و یا نیروی کار مورد نیاز در آلمان در مشاغل خاص را بررسی نمود، در هر صورت این نمودار به صورت کلی نشان دهنده نرخ بیکاری در آلمان است و مبنی بر این نیست که چه شغلی بیشتر طالب نیروی کار است. جهت بررسی شرایط کار در آلمان برای ایرانیان  و همچین بازار کار در آلمان در نمودار زیر نرخ بیکاری در آلمان بررسی شده است :

نرخ بیکاری در آلمان

لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021:

بازار کار در آلمان به زنان و مردان آموزش دیده و متخصص نیاز دارد، که این موضوع جالب توجه است که به نیروی کار خارجی توجه ویژه ای دارند. فرصت های شغلی در آلمان در سال 2021 و بعد از آن ترکیبی از مشاغل تازه ایجاد شده، نیاز به جایگزینی برای اشخاص بازنشسته و یا اشخاصی که یک سری مهارت ها را رها کرده و به سراغ شغل و مهارت های جدید می روند می تواند از علل کمبود نیروی با مهارت در آلمان باشد. در جدول زیر هر یک از مشاغل مورد نیاز را معرفی و توضیح مختصری در مورد آن داده خواهد شد:

مشاغل مورد نیاز آلمان 2021
مشاغل توضیحات شرایط
متخصصان پزشکی و یا پزشکان، پرستاران به دلیل نیاز کشور آلمان به مراقبت های بهداشتی و همچنین افزایش سالخوردگان، تقاضای زیادی بر پرستاران و مراقبان خواهد داشت؛ اکثر درخواست ها از جنوب و شرق آلمان می باشد. متقاضیانی که دارای مدرک پزشکی هستند از اتحادیه اروپا و همچنین غیر اتحادیه اروپا می توانند اقدام نمایند؛ مدرک آن ها باید برابر با مدرک پزشکی آلمان باشد.
متخصصان مهندسی مهندسی سازه

مهندسی کامپیوتر

مهندس مکانیک

مهندس برق

مهندس خودرو

مهندس مخابرات

فرصت های شغلی در توسعه فنی، توسعه نرم افزار، برنامه نویس و مشاور برنامه IT موجود است.

داشتن مدرک تحصیلی دانشگاهی
فرصت های شغلی MINT

ریاضیات- فناوری اطلاعات- علوم طبیعی و فناوری

افراد دارای مدارک در این زمینه ها در بخش خصوصی و مؤسسات فرصت شغلی خواهند داشت. داشتن مدارک تحصیلی مرتبط
مشاغل در مناطق غیر تخصصی این مشاغل نیازی به مدارک تخصصی مانند پرستاری، مکانیک صنعتی و خرده فروشی ندارد.

در جدول بالا مشاغل مورد نیازی که به صورت تقریباً تخصصی وجود داشت نام برده شد، در جدول زیر مشاغلی را معرفی خواهیم نمود که بیشترین تقاضا را داشته و جزو برترین مشاغل هستند وخوب است در جهت اخذ ویزای کار آلمان با آشنایی داشته باشید:

برترین مشاغل مورد تقاضا
فناوری اطلاعات
امور بانکی
ارتباطات از راه دور
منابع انسانی
مهندسی
بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی
ساخت و ساز املاک و مستغلات

میزان حقوق برای کار در آلمان:

در این قسمت از مقاله مشاغل پر طرفدار و برتر را عنوان نموده و میزان حقوق ماهیانه هرکدام را آورده ایم تا آن دسته از عزیزانی که قصد اخذ ویزای کار آلمان را دارند با بازار کار در آلمان آشنا شوند؛ این مقاله توسط متخصصین مجرب مؤسسه حقوقی ملک پور (ملک پور اتریش) تهیه و نگارش شده است هرگونه کپی برداری و نشر آن بدون ذکر نام منبع عملی غیرقانونی و حرام می باشد. مشاغل زیادی در آلمان هستند که نیازمند نیروی کار خارجی می باشند که به تبع باید توضیحات مفصلی در رابطه با آن ها داده شود در این قسمت به معرفی مختصر شغل های پرطرفدار به همراه میانگین درآمد اکتفا نمودیم اما شما عزیزان می توانید در صورت لزوم به سایت های کاریابی آلمانی مراجعه نموده و مشاغل و شرایط مورد نیاز آن ها را بررسی نمایید. جهت دریافت ویزای کار آلمان مشاغل جدول زیر بر اساس سال 2021 آورده شده اند و میانگین درآمد آن ها نیز به روز است.

برترین مشاغل مورد تقاضا متوسط درآمد ماهیانه به یورو
فناوری اطلاعات 3.830
امور بانکی 4.140
ارتباطات از راه دور 3.360
منابع انسانی 3.600
مهندسی 3.220
بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی 4.270
ساخت و ساز املاک و مستغلات 2.240

نحوه کاریابی در آلمان:

در این عنوان نکاتی در باب نحوه کاریابی در آلمان در جهت اخذ ویزای کار آلمان بیان خواهد شد که می تواند راهنمای خوبی برای شما در یافتن کار در بازار کار در آلمان باشد؛ شما می توانید به صورت آنلاین از داخل ایران به کاریابی در آلمان بپردازید، که در این راستا می توانید به سایت مشاغل عمومی مراجعه کنید که آژانس های کاریابی بین المللی دارد و همواره اطلاعات مشاغل و یا فرصت های شغلی در آلمان را به اشتراک می گذارد، شما می توانید شغلی در آن پورتال یافته و به درگاه ارتباطی ایمیلی حاوی رزومه خود ارسال نمایید و یا برای مشاوره با آن ها تماس بگیرید. وبسایت های استخدامی آلمان را بررسی کنید بسیاری از سایت های آنلاین وجود دارند که هم برای آلمانی ها و هم برای اشخاص خارجی مشاغلی را ارائه می دهند. می توانید در آژانس های استخدامی ثبت نام کنید، هزینه ای بابت ثبت نام از شما دریافت می نمایند؛ همچنین می توانید با شرکت هایی که آگهی استخدام ندارند تماس گرفته و سؤالی مانند این که به کارمند خارجی با مهارت فلان احتیاج ندارید، مطرح کنید. اگر شغل مناسبی پیدا کردید باید اطلاعات و مدارک ذیل را برای آنها ارسال نمایید و معمولاً بیشتر شرکت ها طالب این مدارک می باشند:

  • CV شما
  • کپی گواهی نامه های آموزشی
  • اوصاف مدنظر کارفرما
  • نمونه کارهای شما

مؤسسات کاریابی در آلمان:

همانطور که در عنوان قبل بیان شد شما بایستی، در سایت های معتبر کاریابی به جستجوی کار بپردازید و یا این که در آژانس ها استخدامی ثبت نام کنید تا بتوانید با استفاده از آن ها شغل مناسب بیابید؛ همچنین می توانید برای کار در شرکت ها و اخذ ویزای کار آلمان مستقیماً به آن شرکت ها و یا مؤسسات نامه فرستاده و یا تماس بگیرید. در جدول زیر تعدادی سایت جستجوی کار در آلمان که عموماً مورد استفاده قرار می گیرد آورده شده است:

موسسات کاریابی در  آلمان
Ip.experteer.de Hemmersbach.com
www.jobvector.de Expatjobseeker.de
www.stepstone.de Indeed.de
www.monster.de/en www.linkedin.com

بررسی ویزای همراه در آلمان:

یکی از دغدغه های مهاجرین به کشورهای خارجی الحاق همراه است که معمولاً همسر و فرزندان زیر 18 سال می باشند. پس از گذراندن مراحل دریافت ویزای کار آلمان امکان الحاق خانواده به عنوان همراه پس از دریافت مجوز اقامت از طریق کار و یا قرارداد کاری که با کارفرما بسته می شود فراهم است؛ جالب توجه است که بدانید این یک امر قانونی است که در شرایط ویزای کار آلمان وجود دارد و این حق به اشخاصی که برای کار به کشور آلمان مهاجرت می نمایند وجود دارد. نکته ای که وجود دارد و باید ذکر شود این است که در ویزای جستجوی کار در آلمان (جاب سیکر) چنین مزیتی وجود ندارد و شخص در صورتی می تواند در خواست الحاق خانواده را نماید که پس از گذراندن 6 ماه و یافتن کار و دریافت ویزای کار آلمان و تمامی مراحل دریافت ویزای کار تا اخذ مجوز اقامت در آلمان را طی نموده باشد، سپس می تواند درخواست الحاق خانواده را بدهد.

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در آلمان:

راحت ترین راه برای اخذ اقامت آلمان از طریق کار و همچنین تابعیت و پاسپورت آلمان، مهاجرت کاری به آلمان است. شرایط کار برای ایرانیان در آلمان فراهم است؛ گذشته از این صحبت ها می خواهیم بدانیم که چگونه می توان اقامت دائم کشور آلمان را از طریق کار در این کشور پس از دریافت ویزای کار آلمان به دست آورد؟ آلمان یکی از کشور های اتحادیه اروپاست و پاسپورت این کشور قابلیت سفر بدون ویزا به 172 کشور را برای شهروندان فراهم نموده است. یکی از شرایط به دست آوردن پاسپورت آلمان اخذ اقامت دائم این کشور است، به این صورت که اگر شخصی بلوکارت آلمان را داشته باشد تقریباً پس از (33 ماه) 3 سال می تواند اقامت دائم این کشور را اخذ کند، اگر هم که بلو کارت ندارد و با ویزای کار آلمان وارد این کشور شده است، با گذشت 4 سال از اقامت در این کشور که بایستی حداقل 6 ماه در سال را در آلمان حضور داشته باشد، اقامت دائم این کشور را اخذ نماید. نکته ای که خوب و در بهترین کلمه مفید است بدانید این است که در صورت داشتن سطح B1 زبان آلمانی این مدت 4 ساله به 21 ماه کاهش می یابد. با داشتن اقامت دائم آلمان می توانید به کل اتحادیه اروپا بدون ویزا سفر نمایید؛ اما در نظر داشته باشید که به هر 172 کشور نمی توانید بدون ویزا سفر کنید. اقامت دائم آلمان بسیاری از مزایایی که برای شهروندان موجود است را برای اتباع خارجه مقیم نیز فراهم آورده که می توان تنها مزایایی مثل شرکت در انتخابات و یا دیگر تصمیمات سیاسی کشور را از آن کسر کرد. حال برسیم به بحث تابعیت و گرفتن پاسپورت آلمان، اصولاً پس از اخذ اقامت دائم آلمان می توانید در سال 5 یا 6 درخواست تابعیت و پاسپورت را به اداره مهاجرت این کشور بدهید.

ویزای کار آلمان و سخن پایانی:

ویزای کار آلمان موضوعی بود که در این مقاله مورد بررسی و تحلیل های علمی قرار گرافت. شرایط کار در آلمان برای ایرانیان مناسب است. قابل توجه است که در صورت تمایل به اخذ ویزای جستجوی کار در آلمان حتماً بایستی در سطح B1 زبان آلمانی را بلد باشید. امیدواریم که توانسته باشیم به سؤالات شما عزیزان در زمینه ویزای کار آلمان پاسخ داده باشیم، چرا که این یک موضوع مهم است زیرا اقدامی است که با آینده ی شما سر و کار دارد و اطلاعات هرچه بیشتر باشد زیان ها نیز کمتر خواهند بود. در این مقاله ما مشاغل مورد نیاز آلمان در سال 2021 را ارائه نمودیم و میزان درآمد و حقوق مشاغل برتر را نیز خدمت شما عرضه داشتیم. برای هر اقدام مهاجرتی مانند ویزای کار آلمان و… بهتر است از وکلای با تجربه در این امر کمک دریافت کنید و از وقت گران مایه خود به بهترین نحو استفاده نمایید. شما عزیزان می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با ویزای کار آلمان کلمه ویزای کار آلمان ملک پور را در موتورهای جستجو سرچ نمایید و هم چنین می توانید با ارائه رزومه خود به مشاوران ما از مشاوره رایگان تلفنی با کارشناسان ما بهره مند شوید. همچنین شما عزیزان می توانید در انتهای این مقاله سؤالات و نظرات خود را در قسمت ثبت دیدگاه (ثبت پرسش) مطرح نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ خود را دریابید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه ویزای کار آلمان

آیا امکان اخذ ویزای همراه برای کار در آلمان موجود است؟

بله، پس از دریافت مجوز اقامت در آلمان این امکان فراهم است.

شرایط اخذ ویزای جستجوی کار در آلمان چیست؟

ویزایی 6 ماهه است که شرایط اخذ آن داشتن سطح زبان B1 آلمانی و همچنین داشتن 3 سال سابقه کاری مرتبط در زمینه مدرک تحصیلی الزامی است.

اخذ اقامت دائم آلمان در صورت مهاجرت کاری به آلمان پس از چند سال امکان پذیر است؟

پس از 3 سال در صورت داشتن کارت آبی اتحادیه اروپا و پس از 4 سال در صورت ورود از طریق ویزای کار آلمان و در صورت داشتن سطح B1 زبان آلمانی پس از 21 ماه امکان اخذ اقامت دائم وجود دارد.

آیا شرایط کار در آلمان برای ایرانیان فراهم است؟

بله، متقاضیان می توانند از طریق سایت های کاریابی و همچنین با استفاده از ویزای جستجوی کار در آلمان، با یافتن کار مشغول به کار در آلمان بشوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *