موسسات کاریابی در کانادا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در کانادا
  • نرخ بیکاری در کانادا
  • لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2021
  • میزان حقوق مشاغل در کانادا
  • بررسی روش های کاریابی در کانادا
  • مؤسسات کاریابی در کانادا
  • ویزای کار کانادا
  • مدارک ویزای کار در کانادا
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در کانادا
  • موسسات کاریابی در کانادا و سخن پایانی
موسسات کاریابی در کانادا

موسسات کاریابی در کانادا و مقدمه ای بر آن

موسسات کاریابی در کانادا، استخدام در کانادا، هزینه استخدام در کانادا، آگهی استخدام در کانادا، بررسی حقوق مشاغل در کانادا، لیست مشاغل مورد نیاز کشور کانادا و دیگر موضوعات مرتبط با عنوان موسسات کاریابی در کانادا را در این مقاله به صورت علمی مورد بررسی قرار خواهیم داد. موسسات کاریابی در کشور کانادا  چگونه به افراد جویای کار در این کشور کمک می کنند؟ هزینه کاریابی در کانادا چه مقدار است؟ افراد متقاضی برای استخدام در کانادا باید واجد چه شرایطی باشند؟ این سوالات ممکن است ذهن شما را نیز برای مهاجرت کاری به کانادا مشغول کرده باشد. در ادامه این نگارش به بررسی موضوع کار در کانادا و پیدا کردن کار از طریق موسسات کاریابی در کانادا خواهیم پرداخت. موسسه حقوقی ملک پور از موسسات مهاجرتی با سابقه در سطح خاورمیانه ی باشد که می تواند در راستای مهاجرت های قانونی به سراسر جهان به شما عزیزان خدمات ارائه نماید. شما این امکان را خواهید داشت تا با برقراری تماس با دفاتر موسسه حقوقی ملک پور به صورت رایگان با کارشناسان مجموعه به مشاوره مهاجرتی بپردازید.

شرایط عمومی کار در کانادا:

کانادا از پهناور ترین و وسیع ترین کشور های جهان می باشد که با مساحتی بالغ بر 9 میلیون کیلومتر مربع در قاره آمریکا واقع شده است. پایتخت این کشور شهر اُتاوا می باشد. به دلیل موقعیت جغرافیایی کانادا این کشور تنها با کشور آمریکا دارای مرز مشترک می باشد و اطراف این کشور را دریاها دربر گرفته اند. علاوه بر شهر اتاوا که پایتخت کانادا می باشد شهر های ونکوور، مونترال، تورنتو از مهم ترین شهر های این کشور به شمار می روند. کانادا با جامعه ای که اکثریت آن را مهاجران تشکیل داده اند یکی از بهترین مقاصد برای مهاجرت به شمار می رود و افراد بسیاری در طول هر سال از راه های مختلف به این کشور مهاجرت می نمایند. یکی از مورد علاقه ترین روش های مهاجرت به کانادا برای متقاضیان روش مهاجرت کاری می باشد که افراد واجد شرایط با شرکت در برنامه مهاجرتی کانادا که بر اساس سیستم امتیاز بندی می باشد، می توانند با اقامت دائم وارد این کشور شوند.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص این که آیا می توانیم در خارج از کشور کار پیدا کنیم؟

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص این که آیا می توانیم در خارج از کشور کار پیدا کنیم؟

نرخ بیکاری در کانادا:

هر فردی که تمایل دارد تا به سایر کشور های جهان مهاجرت نماید تا ادامه زندگی خود را با هدف آرامش و موفقیت پشت سر بگذارد باید بتواند بهترین مقصد را برای خود انتخاب نماید. برای داشتن یک انتخاب مناسب و دقیق افراد متقاضی باید قبل از شروع پروسه مهاجرت کاری به بررسی موضوعات مختلف بپردازند، موضوعاتی که بررسی آن ها و تحقیق در خصوص آن ها می تواند یک مسیر مناسب را برای فرد به وجود آورد. یکی از مواردی که باید قبل از مهاجرت کاری به دیگر کشور ها مورد بررسی و تحقیق قرار بگیرد، نرخ بیکاری می باشد. نرخ بیکاری در کشور کانادا در ماه آپریل سال 2021 به 8.1 درصد رسید که نسبت به ماه قبل 0.6 درصد افزایش داشته است. با توجه به نرخ بیکاری در کشور کانادا می توان متوجه شد که این کشور می تواند یک مقصد مناسب برای افراد جویای کار باشد. در ادامه این قسمت نموداری از نرخ بیکاری در کانادا را برای شما قرار داده ایم:

نرخ بیکاری در کانادا

لیست مشاغل مورد نیاز در کانادا 2021

از دیگر موضوعات مهم در زمینه مهاجرت کاری به کشور کانادا، اطلاع از مشاغل مورد نیاز در این کشور می باشد، کشور کانادا نیز مانند تمامی کشور های مهاجر پذیر در جهان، در هر سال لیستی از مشاغل مورد نیاز برای استخدام در کانادا را منتشر می کند. این لیست نشان دهنده مشاغلی است که کشور کانادا در آن ها با کمبود نیروی کاری مواجه است. بررسی این لیست این امکان را به متقاضیان مهاجرت به کانادا می دهد که در صورت وجود رشته کاری آن ها در لیست مشاغل مورد نیاز کانادا بتوانند با شانس بالاتری جهت مهاجرت کاری به این کشور اقدام نمایند. لیست مشاغل مورد نیاز در کانادا که با نام NOC شناخته می شود در دسته های مختلف برای رشته های تحصیلی گوناگون دسته بندی می شود، افرادی واجد شرایط مهاجرت کاری به کشور کانادا می شوند که رشته تحصیلی آن ها در دسته بندی های 0.A.B باشد

در ادامه این عنوان نام تعدادی از مشاغل مورد نیاز در کشور کانادا را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2021
پزشکان
سرآشپز
حسابداران رسمی
وکلا
مهندس نرم افزار
معلمان
مهندس مکانیک
مهندس برق
جوشکار
مدیر فروش و بازاریابی
تکنسین غذا
دندانپزشک
پرستاران

میزان حقوق مشاغل در کانادا:

تا این بخش از مقاله موسسات کاریابی در کانادا به بررسی موضوعاتی نظیر لیست مشاغل مورد نیاز کانادا و نرخ بیکاری این کشور پرداختیم. متقاضیانی که تمایل دارند تا برای کار به کشور کانادا مهاجرت نمایند باید از میزان حدودی حقوق در این کشور در مشاغل خود اطلاع پیدا نمایند تا با بررسی هزینه های زندگی در این کشور و مقایسه میزان حدودی درآمد و هزینه های زندگی در کانادا بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند. با توجه به آخرین آمار منتشر شده از میزان حقوق در کشور کانادا، میانگین درآمد در این کشور برای هر سال کار 120.000 دلار کانادا می باشد، محدوده حقوق نیز در کانادا در پایین ترین میزان خود برای یک سال کار در کانادا 30.200 دلار کانادا می باشد و بالاترین میزان حقوق در آین کشور برای هر سال کار 534.000 دلار کانادا می باشد. در ادامه جدولی را برای شما عزیزان قرار داده ایم که نشان دهنده میزان متوسط حقوق در مشاغل مختلف در کانادا می باشد:

مشاغل درآمد
داروساز CAD 151.000
مهندس پزشکی CAD 98.500
وکیل CAD 244.000
مامور پلیس CAD 72.100
مهندس شبکه CAD 99.400
مدیر فناوری اطلاعات CAD 189.000
برنامه نویس CAD 117.000
تکنسین کامپیوتر CAD 92.600
دندان پزشک CAD 274.000
مهندس مکانیک CAD 118.000
مهندس برق CAD 116.000
مهندس عمران CAD 107.000
پرستار بچه CAD 47.900
معلم CAD 93.700
مترجم CAD 104.000
معمار CAD 147.000
خلبان CAD 205.000
حسابدار CAD 80.600

بررسی روش های کاریابی در کانادا:

در ادامه مبحث موسسات کاریابی در کانادا به موضوع نحوه و روش های کاریابی برای استخدام در کانادا خواهیم پرداخت. با توجه به این موضوع که مهاجرت کاری به کشور کانادا از طریق برنامه اسکیل ورکر(SKILLED WORKER) امکان پذیر است متقاضیان باید در مرحله اول واجد شرایط مهاجرت به این کشور باشند تا بتوانند با شرکت در برنامه اسکیل ورکر که در دو مرحله می باشد، امتیازات لازم را اخذ نمایند. افرادی که موفق می شوند تا از شرایط خود مانند سن، مدرک تحصیلی دانشگاهی، سابقه کار مرتبط و مدرک زبان و… امتیازات لازم را کسب نمایند مجاز به مهاجرت به کشور کانادا خواهند شد و در بدو ورود اقامت دائم این کشور را دریافت می کنند. پس از ورود به کانادا متقاضیان می توانند جهت کاریابی در این کشور از روش های مختلفی اقدام نمایند. از جمله این روش ها مراجعه به سازمان های ارائه خدمات به مهاجرین می باشد، این سازمان ها به افراد تازه وارد کمک می کنند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن وارد بازار کار شوند، ارائه جلسات آموزشی نوشتن و ارائه رزومه کاری، کمک به متقاضیان در امر کاریابی از مهمترین خدمات این سازمان ها می باشد. همچنین فرد متقاضی می تواند با مراجعه به موسسات کاریابی در کانادا و ارائه رزومه کاری خود برای کاریابی در این کشور اقدام نماید. از دیگر روش های محبوب برای کاریابی در کانادا مراجعه به وب سایت های کاریابی می باشد که می تواند از معروف ترین و معتبر ترین آن ها به وب سایت Linked In اشاره نمود. افراد می توانند در این سایت ها رزومه کاری خود را آپلود نمایند تا در صورت نیاز از سمت کارفرما با آن ها ارتباط برقرار شود. قابل ذکر است هزینه کاریابی در کانادا از سوی کارفرما به مراکز و موسسات کاریابی در کانادا پرداخت می شود.

موسسات کاریابی در کانادا:

در ادامه موضوع موسسات کاریابی در کانادا در این بخش قصد داریم تا به معرفی برخی از معتبر ترین موسسات کاریابی در کانادا بپردازیم. با توجه به این موضوع که افراد متقاضی و واجد شرایطی که تمایل دارند تا از طریق برنامه مهاجرت کاری به کانادا مهاجرت کنند، ورود به بازار کار در این کشور از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. همان گونه که اشاره شد روش های گوناگونی برای ورود به بازار کار در کشور کانادا وجود دارد که مراجعه به موسسات کاریابی در کانادا و ثبت نام در سایت های کاریابی از بهترین روش های جستجوی کار و استخدام در کانادا می باشند. کارفرمایان با آگهی استخدام در کانادا برای نیروی کاری مورد نیاز خود و بستن قرار داد با موسسات کاریابی در این کشور این شرایط را فراهم می کنند تا افراد بتوانند با ارسال رزومه کاری برای این موسسات شانس خود را برای ورود به بازار کار در کانادا امتحان نمایند. در جدول زیر نام معروف ترین موسسات کاریابی در کانادا را برای شما قرار داده ایم:

موسسات کاریابی در کانادا
Global Hire Placement Services
Hays – Recruitment Agency Calgary
Canadian International Recruitment Services Inc
Canadian Staffing Consultants Ltd
RSC Inc. (Employment and Recruitment Services of Canada)
Work Global Canada Inc
Canadian Staffing Services
Global Hire Placement Services
Goldbeck Recruiting
International Labor Centre & Immigration Recruitment Services Canada Inc
TEKsystems

ویزای کار کانادا:

در این قسمت از مقاله موسسات کاریابی در کانادا به بررسی ویزای کار کشور کانادا خواهیم پرداخت. همان گونه که در مطالب بالا اشاره شد، مهاجرت کاری به کانادا از طریق برنامه اسکیل ورکر که بر اساس امتیاز بندی تحت سیستم اکسپرس اینتری می باشد امکان پذیر است. در این برنامه فرد متقاضی بر اساس مهارت های فردی خود باید در طی دو مرحله امتیازات لازم را کسب نماید. متقاضی واجد شرایط باید بتواند از شرایط خود چون تحصیلات، سطح زبان، سن، سابقه کار، تطابق پذیری و.. امتیاز کسب نماید.

مرحله اول: 

در مرحله نخست افرادی که واجد شرایط باشند و بتوانند بر اساس شرایط نام برده از 100 امتیاز حداقل 67 امتیاز را کسب نمایند مجاز به ورود به مرحله دوم خواهند شد. برای شرکت و ثبت نام در مرحله اول متقاضیان باید واجد شرایط زیر باشند:

    • ارائه مدرک دیپلم 12 ساله
    • ارائه مدرک زبان معادل با آیلتس 6
    • ارائه تمکن مالی مناسب
    • داشتن حداقل 3 سال سابقه کاری مرتبط
    • قرار داشتن رشته تحصیلی متقاضی در دسته بندی0-A-B لیست مشاغل مورد نیاز کانادا NOC

 مرحله دوم:

پس از کسب امتیازات لازم(حداقل امتیاز 67) در مرحله اول فرد مجاز به ورود به مرحله دوم خواهد شد. در مرحله دوم که با نام استخر(POOL) شناخته شده است افراد وارد رقابت با یکدیگر خواهند شد. در استخر افرادی که بتوانند بالاترین امتیاز را کسب کنند مجاز به مهاجرت به کانادا خواهند شد. حداکثر امتیاز در این بخش 1200 امتیاز می باشد. افراد مجاز هستند تا به مدت یک سال در استخر بمانند و امتیازات خود را افزایش دهند و در صورتی که امتیازات لازم را کسب نکنند پس از یک سال از استخر خارج خواهند شد.

مدارک ویزای کار کانادا:

متقاضیانی که موفق می شوند امتیازات لازم را در برنامه اسکیل ورکر به دست آورند از سمت دولت کانادا دعوت نامه دریافت خواهند کرد. این افراد باید با مراجعه به سفارت کانادا جهت اخذ ویزای این کشور اقدام نمایند. مقاله موسسات کاریابی در کانادا توسط تیم مشاوره و آی تی موسسه حقوقی ملک پور تهیه و تدوین شده است و استفاده از آن خلاف مقررات می باشد و نارضایتی موسسه حقوقی ملک پور را خواهد داشت. در ادامه مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کشور کانادا را برای شما قرار داده ایم:

  • پاسپورت معتبر
  • دعوت نامه صادره از سوی دولت کانادا
  • نامه تمکن مالی
  • ارائه نامه سلامت پزشکی
  • نامه عدم سوء پیشینه
  • ارائه مدارک هویتی
  • مدارک و سوابق کاری
  • مدارک تحصیلی

اقامت و تابعیت در کانادا از طریق کار:

تا این بخش از مقاله موسسات کاریابی در کانادا، عناوین گوناگونی را مورد تحلیل و بررسی قرار دادیم. موضوعاتی چون میزان حقوق و درآمد مشاغل در کانادا، موسسات کاریابی در کانادا، نحوه کاریابی در کانادا، شرایط استخدام در کانادا و … را مورد بررسی قرار دادیم. در این بخش قصد داریم شرایط اخذ اقامت و تابعیت کانادا را بیان کنیم. بدون شک متقاضیانی که تمایل دارند تا کشور کانادا را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب کنند تمایل دارند تا بتوانند پس از ورود به این کشور افرادی که موفق می شوند تا در برنامه اسکیل ورکر کانادا امتیازات لازم را دریافت کنند پس از گذراندن مراحل اخذ ویزا با اقامت دائم وارد کشور کانادا می شوند و می توانند در این کشور به کار و زندگی بپردازند. افراد پس از ورود به کانادا و اخذ اقامت دائم این کشور در صورتی که در مدت 5 سال حداقل 3 سال را در کشور کانادا حضور داشته باشند و به کار در این کشور مشغول باشند می توانند برای اخذ تابعیت کانادا اقدام نمایند. متقاضیان باید بتوانند به زبان رسمی کانادا تسلط داشته باشند و در آزمون اعطای تابعیت نمره قبولی را کسب کنند.

موسسات کاریابی در کانادا و سخن پایانی:

موسسات کاریابی در کانادا، استخدام در کانادا، هزینه کاریابی در کانادا، آگهی استخدام در کانادا، مشاغل مورد نیاز در کانادا، حقوق و درآمد در مشاغل مختلف در کانادا و دیگر مواردی را که به هر نحو با موضوع موسسات کاریابی در کانادا مرتبط می باشند را در این مقاله به صورت علمی مورد تحلیل قرار دادیم. در این نگارش متوجه شدیم که متقاضیان به کار در کشور کانادا در صورتی که واجد شرایط باشند می توانند از طریق برنامه اسکیل ورکر کانادا و کسب امتیازات لازم به این کشور مهاجرت کاری داشته باشند. همچنین اشاره شد که هزینه کاریابی در کانادا به عهده کارفرمایان می باشد و متقاضیانی که موفق می شوند تا از روش های مختلف مانند مراجعه به موسسات کاریابی در کانادا در این کشور وارد بازار کار شوند نیازی نیست برای کاریابی به این موسسات هزینه ای پرداخت کنند. موسسه حقوقی ملک پور با سال ها سوابق در امور مهاجرت و مشاوره مهاجرتی می تواند خدمات بی نظیری را در زمینه مهاجرت به شما عزیزان ارائه نماید. شما می توانید با تماس با دفاتر موسسه حقوقی ملک پور به صورت رایگان به مشاوره مهاجرتی با مشاورین با تجربه ما بپردازید. در صورت رضایت از مطالب می توانید در انتها به این مقاله امتیاز دهید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه موسسات کاریابی در کانادا

✅مهاجرت کاری به کانادا از چه روش های امکان پذیر است؟

متقاضیان کار در کانادا می توانند از طریق برنامه اسکیل ورکر که بر اساس سیستم امتیاز بندی می باشد می توانند برای کار در کانادا اقدام نمایند.

✅مشاغل مورد نیاز کانادا در سال 2021 کدامند؟

از برخی از مشاغل مورد نیاز کانادا می توان به پزشکان، پرستاران، دندان پزشکان، مهندسین برق، مهندسین مکانیک اشاره کرد.

✅میانگین درآمد مشاغل در کانادا برای هر سال کار چه مقدار است؟

میانگین درآمد در این کشور برای هر سال کار 120.000 دلار کانادا می باشد

✅موسسات کاریابی در کانادا چه خدماتی را به متقاضیان ارائه می نماید؟

موسسات کاریابی در کانادا به افراد تازه وارد کمک می کنند تا بتوانند به بهترین شکل ممکن وارد بازار کار شوند، ارائه جلسات آموزشی نوشتن و ارائه رزومه کاری، کمک به متقاضیان در امر کاریابی از مهمترین خدمات این سازمان ها می باشد.                   

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *