موسسات کاریابی در پرتغال

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در پرتغال
  • نرخ بیکاری در پرتغال
  • لیست مشاغل مورد نیاز پرتغال 2021
  • میزان حقوق مشاغل در پرتغال
  • بررسی روش های کاریابی در پرتغال
  • مؤسسات کاریابی در پرتغال
  • ویزای کار پرتغال
  • مدارک ویزای کار در پرتغال
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در پرتغال
  • موسسات کاریابی در پرتغال و سخن پایانی
موسسات کاریابی در پرتغال

موسسات کاریابی در پرتغال و مقدمه ای بر آن

موسسات کاریابی در پرتغال، شرایط و وضعیت کار در پرتغال، بررسی مشاغل مورد نیاز در پرتغال، نگاهی به نرخ بیکاری در پرتغال، بررسی روش های کاریابی و موسسات کاریابی در پرتغال از مهم ترین عنوان های می باشد که در این مقاله به تفسیر آن ها خواهیم پرداخت. آیا متقاضیان ایرانی که تمایل به کاریابی در پرتغال دارند می توانند ویزای جستجوی کار این کشور را اخذ کنند؟ موسسات کاریابی در پرتغال تا چه اندازه به پیدا کردن کار در این کشور کمک می کنند؟ وضعیت کار در پرتغال چگونه می باشد؟ در مقاله موسسات کاریابی در پرتغال ما سعی داریم تا به سوالاتی که شما عزیزان در خصوص مهاجرت کاری به پرتغال و کاریابی در این کشور پاسخ دهیم. موسسه حقوقی ملک پور با کادری حرفه ای و مجرب از برترین موسسات مهاجرتی خاورمیانه می باشد که خدمات بسیار بی نظیری را در خصوص مهاجرت به شما متقاضیان ارائه می نماید. شما می توانید پس از برقرار نمودن ارتباط تلفنی با دفاتر موسسه به صورت رایگان با مشاورین با تجربه موسسه به صحبت بپردازید.

شرایط عمومی کار در پرتغال:

اصولاً افرادی که تمایل دارند به خارج از کشور مهاجرت کاری نمایند باید موضوعات مختلف و اساسی را مورد بررسی قرار دهند. یکی از موضوعات مهم هنگام مهاجرت کاری بررسی شرایط عمومی آن کشور می باشد. پرتغال کشوری زیبا با طبیعتی فوق العاده در شبه جزیره ایبری می باشد و مشترک با اسپانیا بخش عمده ای از این شبه جزیره را در بر گرفته اند. پرتغال به دلیل آب و هوای بسیار خوب و همچنین مناطق توریستی بسیار زیاد به یکی از قطب های گردش گری در اروپا بدل گردیده و می توان گفت صنعت گردش گری یکی از مهم ترین صنایع در اقتصاد پرتغال می باشد. از دیگر شغل های که در کشور پرتغال دارای طرف داران بسیاری می باشد می توان به صنعت ارتباطات، هوا فضا، املاک اشاره نمود. پرتغال در سال های اخیر پیشرفت چشم گیری را در اقتصاد خود داشته است و این باعث گردیده تا متقاضیان زیادی از سراسر جهان پرتغال را به عنوان مقصد مهاجرتی خود قرار دهند. در راستای موضوع این نگارش باید گفت افرادی که از شهروندان خارج از اتحادیه اروپا می باشند و  تمایل دارند تا در پرتغال به عنوان یک نیروی کاری به کار مشغول شوند باید بدانند برای ورود به بازار کار در پرتغال و مهاجرت کاری به این کشور باید در مرحله اول از سمت یک کارفرما در پرتغال دعوت نامه کاری اخذ نمایند.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور و کاریابی

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور و کاریابی

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

نرخ بیکاری در پرتغال:

اصلی ترین موضوعی که متقاضیان به کار در کشور های دیگر هنگام مهاجرت باید مورد بررسی قرار دهند نرخ بیکاری در آن کشور می باشد. بررسی نرخ بیکاری در پرتغال می تواند به افراد جویای کار کمک کند تا با دید باز برای مهاجرت به این کشور اقدام نمایند. باید گفت نرخ بیکاری در پرتغال نسبت به کشور های سطح اول اروپا مانند اتریش و آلمان، دانمارک و نروژ و… بالاتر می باشد. اما در صورتی که افراد در مشاغل مورد نیاز در پرتغال تخصص داشته باشند این امکان برای آن ها موجود است تا در پرتغال به کار مشغول شوند. نرخ بیکاری در کشور پرتغال در اوایل سال 2021 به 7.1 درصد کاهش یافت. نمودار نرخ بیکاری در پرتغال را در ادامه این مطلب برای شما قرار داده ایم:

نرخ بیکاری در پرتغال

لیست مشاغل مورد نیاز در پرتغال2021

در ادامه مبحث موسسات کاریابی در پرتغال به بررسی لیست مشاغل مورد نیاز در پرتغال می پردازیم. بررسی مشاغل مورد نیاز در پرتغال یکی از مهم ترین مواردی است که متقاضیان برای مهاجرت به پرتغال باید مورد بررسی قرار دهند. بررسی لیست مشاغل در پرتغال می تواند به افراد متقاضی این امکان را بدهد تا در صورتی که شغل و حرفه آن ها جز مشاغل مورد نیاز در پرتغال باشد بتوانند برای مهاجرت کاری به این کشور اقدام نمایند. در صورتی که لیست مشاغل مورد نیاز در پرتغال مورد بررسی قرار نگیرد و بدون داشتن این علم فردی بخواهد برای مهاجرت کاری به پرتغال اقدام نماید ممکن است با مشکلات زیادی روبرو شوند. در ادامه این مطلب لیست مشاغل مورد نیاز در پرتغال را برای شما قرار داده ایم:

لیست مشاغل مورد نیاز پرتغال 2021
توسعه دهندگان وب  
نمایندگان فروش
خدمه ی رستوران
متصدی بار
پشتیبانی مشتری (نه تنها در مرکز تماس ، بلکه در شرکتهای چند ملیتی با دفاتر در پرتغال)
سرپرستان تیم
پشتیبانی از بازی آنلاین
آژانس معاملات املاک
پزشکان
وکلا
مهندسین
حسابداران
معماران
مدیران پروژه

میزان حقوق مشاغل در پرتغال:

میزان حقوق و درامد در مشاغل پرتغال از دیگر موضوعاتی است که قصد داریم به بررسی آن ها بپردازیم. با توجه به نیازمند بودن اکثریت کشور های اروپایی به نیروی کار ماهر، افرادی که دارای شرایط مهاجرت کاری می باشند باید با بررسی موضوعات مختلف بتوانند بهترین انتخاب را جهت مهاجرت کاری خود داشته باشند. البته نمی توان گفت میزان درآمد و حقوق در مشاغل به تنهایی منجر به انتخاب یک کشور به عنوان مقصد کاری می شود اما این موضوع نیز یکی از مهم ترین موضوعات جهت بررسی می باشد. برای مثال اگر فردی در کشوری به کار مشغول شود اما میزان درآمد آن فرد از هزینه های زندگی در آن کشور کمتر باشد، می تواند مشکلات جدی را برای آن شخص به وجود بیاورد. ما در این قسمت میزان حقوق در مشاغل کشور پرتغال را مورد بررسی قرار می دهیم. طبق آخرین آمار میانگین حقوق در کشور پرتغال برای هر سال کاری 33.000 یورو می باشد و محدوده حقوق در این کشور در پایین ترین میزان 8.630 یورو و در بالاترین میزان حقوق 147.000 یورو می باشد. در ادامه مبحث موسسات کاریابی در پرتغال برای اطلاع شما عزیزان از وضعیت کار در پرتغال جدولی از میزان حقوق و درآمد در مشاغل مختلف در پرتغال را برای شما عزیزان آماده کردیم:

میزان درآمد مشاغل
یورو 29.100 مهندسین عمران
یورو 29.500 مهندسین مکانیک
یورو 31.700 مهندسین برق
یورو54.700 مدیر در پروژه ساخت و ساز
یورو 53.500 خلبان
یورو 23.200 معلم ها
یورو 29.500 مترجم
یورو 22.100 مهمانداران هواپیما
یورو 17.700 عکاس
یورو 21.100 طراحان گرافیکی
یورو 61.300 مدیران مالی
یورو 22.100 حسابدار
یورو 41.300 تحلیل گران مالی
یورو 38900 معمار
یورو 20.100 سر آشپز

بررسی روش های کاریابی در پرتغال:

در ادامه موضوع موسسات کاریابی در پرتغال به این نتیجه رسیدیم که افراد جویای کار در خارج از کشور که از شهروندان خارج از اتحادیه اروپا می باشند باید در مرحله اول بتوانند از سمت یک کارفرما دعوت نامه کاری اخذ کنند و سپس جهت اخذ ویزای کاری کشور پرتغال اقدام کنند. باید گفت افرادی که از شهروندان اتحادیه اروپا می باشند نیازی به اخذ ویزای کاری پرتغال نخواهند داشت. همان گونه که گفته شد برای کار در پرتغال باید بتوان از سمت کارفرما دعوت نامه کاری دریافت کرد. افرادی که دارای مدرک تحصیلی حداقل لیسانس، سابقه کاری و مدرک زبان پرتغالی می باشند این شانس را دارند تا از روش های مختلف به کاریابی در پرتغال مشغول شوند. این سوال ممکن است در ذهن شما عزیزان به وجود آید که چگونه می توان در کشور پرتغال به جستجوی کار پرداخت؟ برای کاریابی در پرتغال روش های مختلفی وجود دارد، روش های مانند مهاجرت تحصیلی و یا مهاجرت از طریق سرمایه گذاری این امکان را به اشخاص می دهند که پس از ورود به این کشور به کاریابی مشغول شوند اما این روش ها شامل هزینه های سنگینی می باشد و برای افرادی که تمایل به کار در پرتغال را دارند مقرون به صرفه نمی باشد، از بهترین روش های کاریابی در پرتغال می توان به ثبت نام در موسسات کاریابی در پرتغال اشاره نمود، در این روش فرد متقاضی با ثبت نام و بارگذاری مدارک و رزومه کاری خود در سایت های کاریابی و موسسات کاریابی در پرتغال می تواند این شانس را داشته باشد که از سمت کارفرمایان در کشور پرتغال به کار دعوت شود. روش کاریابی از طریق موسسات کاریابی در پرتغال یکی از کم هزینه ترین روش ها جهت جستجوی کار در پرتغال می باشد.

موسسات کاریابی در پرتغال:

در عنوان بالا گفته شد که بهترین روش و کم هزینه ترین روش برای کاریابی در پرتغال مراجعه به سایت ها و موسسات کاریابی در پرتغال می باشد. افرادی که دارای شرایط و رزومه کاری خوبی می باشند و با زبان پرتغالی آشنا می باشند شانس بالایی برای کاریابی در پرتغال خواهند داشت. این افراد همان طور که گفته شد می توانند رزومه کاری خود را برای سایت ها و موسسات کاریابی ارسال کنند و کارفرمایان در صورت نیاز می توانند به بررسی رزومه کاری افراد بپردازند. در این بخش به معرفی بهترین موسسات کاریابی در پرتغال در قالب یک جدول خواهیم پرداخت:

موسسات کاریابی در پرتغال
CROSS BORDER TALENTS ManpowerGroup Portugal
Foreign Workers Boyden Global Executive Search
Work Supply Trabalho Temporario Lda Kelly Services – Porto
Adecco, Faro – Recursos Humanos, Lda Kelly Services – Emprego e Recrutamento
Sucess Work-company Work Temporary Ld Gi Group Faro
Greatjob ManiJobs

ویزای کار پرتغال:

همان گونه که در مطالب بالا اشاره کردیم به طور کلی افرادی که از شهروندان حوزه اتحادیه اروپا می باشند برای کار در کشور پرتغال نیازی به اخذ ویزای کاری پرتغال نخواهند داشت، اما این موضوع در صورتی که شهروندان اتحادیه اروپا تمایل داشته باشند بیشتر از 90 روز در کشور پرتغال بمانند باید درخواست خود به اداره مهاجرت پرتغال ارائه نمایند. اما نیرو های کاری خارج از اتحادیه اروپا برای ورود به این کشور به عنوان نیروی کار نیاز دارند تا همراه با دعوت نامه کاری خود و دیگر مدارک مورد نیاز به سفارت این کشور مراجعه نمایند و درخواست خود جهت اخذ ویزای کاری پرتغال را به کنسولگری پرتغال در کشور خود تسلیم نمایند. برای در یافت اطلاعات دقیق تر در خصوص ویزای کار پرتغال می توانید در این قسمت به مطالعه مقالات مرتبط بپردازید. 

مدارک ویزای کار پرتغال:

در مطالب بالا عناوین مختلفی را مورد تحلیل و بررسی قرار دادیم، موضوعاتی نظیر مشاغل مورد نیاز در پرتغال، وضعیت کار در پرتغال، نرخ بیکاری در پرتغال و دیگر موارد مربوط به موسسات کاریابی در پرتغال مورد بررسی قرار گرفت. با بررسی موضوعات مختلف و پس از کاریابی در پرتغال و اخذ دعوت نامه کاری از سمت یک کارفرما در پرتغال، شخص باید به سفارت پرتغال برای اخذ ویزای کاری این کشور اقدام نماید. مقاله موسسات کاریابی در پرتغال توسط تیم آی تی و تیم مشاوره موسسه حقوقی ملک پور مورد نگارش و تدوین قرار گرفته است و هر گونه استفاده و کپی برداری شرعا و قانونا خلاف مقررات می باشد. مدارکی که جهت اخذ ویزای کاری پرتغال مورد نیاز است به شرح زیر است:

  • عکس پاسپورتی 2 قطعه
  • گذرنامه دارای اعتبار (حداقل 6 ماه)
  • ارائه دعوت نامه کاری
  • ارائه اصل قرار داد و کپی آن
  • ارائه بیمه نامه مسافرتی
  • ارائه گردش حساب و تمکن مالی
  • ارائه مدارک دال بر اثبات محل اقامت در پرتغال
  • تکمیل و امضا فرم درخواست ویزا
  • مدارک و سوابق کاری
  • مدارک تحصیلی
  • پرداخت نمودن هزینه های ویزا

اقامت و تابعیت در پرتغال از طریق کار:

از مباحث دیگری که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و قبل از ورود به پروسه مهاجرت کاری به پرتغال نیرو های ماهر باید مورد نظر قرار دهند اخذ اقامت دائم و تابعیت پرتغال می باشد. نیرو های کاری پس از اخذ دعوت نامه کاری از سمت کارفرمای واجد شرایط در پرتغال و اخذ ویزای کاری این کشور در ابتدا یک اقامت 1 ساله موقت را دریافت می نمایند و در صورت ادامه همکاری با کارفرما خود این اقامت تا دو سال دیگر قابل تمدید می باشد و با اتمام دو سال فرد می تواند اقامت خود را مجدد تمدید نماید. با گذشت 5 سال متقاضی می تواند برای اقامت دائم پرتغال اقدام نماید. افرادی که به مدت 5 سال در این کشور بدون داشتن سوء پیشینه به زندگی و کار مشغول می باشند و به زبان پرتغالی تسلط دارند می توانند پس از سال پنجم تابعیت پرتغال را اخذ نمایند. جهت اخذ تابعیت و دریافت پاسپورت پرتغال افراد باید با فرهنگ، زبان و تمدن کشور پرتغال آشنا باشند و در آزمون اعطای تابعیت شرکت نمایند.

موسسات کاریابی در پرتغال و سخن پایانی:

موسسات کاریابی در پرتغال، وضعیت کار در پرتغال، بررسی نرخ بیکاری، نگاهی به مشاغل مورد نیاز در پرتغال، نرخ بیکاری در پرتغال، شرایط اخذ ویزای پرتغال و دیگر موارد مرتبط با موسسات کاریابی در پرتغال را در این مقاله مورد بررسی و تفسیر علمی قرار دادیم. افرادی که واجد شرایط مهاجرت کاری می باشند می توانند با جستجوی کار در موسسات کاریابی در پرتغال به این مهم دست یابند و با دریافت دعوت نامه کاری از طرف کارفرما و اخذ ویزای کاری پرتغال به این کشور مهاجرت نمایند. همان گونه که در مطالب بالا گفته شد روش های مانند تحصیل، خرید ملک و تمکن مالی از دیگر روش های مهاجرت به پرتغال می باشند که از طبق این روش ها می توان با حضور در این کشور به کاریابی پرداخت. موسسه حقوقی ملک پور می تواند با تجربیات بیشتر از 20 سال سابقه در امور مهاجرت به شما کمک نماید تا بهترین روش برای مهاجرت را انتخاب نمایید. شما می توانید پس از برقرار نمودن ارتباط با موسسه به صورت کاملا رایگان به بررسی شرایط مهاجرتی خود بپردازند.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه موسسات کاریابی در پرتغال

✅بهترین روش برای کاریابی در پرتغال کدام روش ها می باشد؟

بهترین روش ها جهت کاریابی در پرتغال مراجعه به وب سایت ها و موسسات کاریابی در پرتغال می باشد. افراد با ارسال رزومه کاری برای این موسسات می توانند از موقعیت های کاری در کشور پرتغال استفاده نمایند.

✅میانگین درآمد مشاغل در کشور پرتغال برای هر سال کار چه مقدار است؟

به صورت متوسط میانگین حقوق در پرتغال برای هر سال کار 33.000 یورو می باشد.

✅مهم ترین و اصلی ترین نیاز یک نیروی کار جهت مهاجرت کاری به پرتغال چیست؟

نیرو های کاری که تمایل به مهاجرت کاری به پرتغال را دارند باید در ابتدا بتوانند از سمت یک کارفرما در پرتغال به کار دعوت شوند. اخذ دعوت نامه کاری از سمت کارفرما مهم ترین نیاز جهت اخذ ویزای کاری پرتغال می باشد.

✅نیرو های کاری پس از ورود به بازار کار در پرتغال پس از چند سال امکان اخذ اقامت دائم را خواهند داشت؟

نیرو های کاری که به مدت 5 سال در کشور پرتغال مشغول به کار می باشند در صورت تسلط به زبان این کشور و پرداخت به موقع مالیات بر درآمد خود می توانند با رعایت قوانین این کشور اقامت دائم و سپس تابعیت پرتغال را اخذ کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *