موسسات کاریابی در مجارستان

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در مجارستان
  • نرخ بیکاری در مجارستان
  • لیست مشاغل مورد نیاز مجارستان 2021
  • میزان حقوق مشاغل در مجارستان
  • بررسی روش های کاریابی در مجارستان
  • مؤسسات کاریابی در مجارستان
  • ویزای کار مجارستان
  • مدارک ویزای کار در مجارستان
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در مجارستان
  • موسسات کاریابی در مجارستان و سخن پایانی
موسسات کاریابی در مجارستان

موسسات کاریابی در مجارستان و مقدمه ای بر آن

موسسات کاریابی در مجارستان، شرایط زندگی و کار در مجارستان، شغل های مورد نیاز در مجارستان،  میزان حقوق و درآمد در مجارستان و دیگر عناوینی که به هر شکل به موضوع موسسات کاریابی در مجارستان مرتبط می باشند را در این مقاله به صورت علمی مورد بررسی قرار خواهیم داد. موسسات کاریابی در مجارستان تا چه مقدار به افراد جهت پیدا کردن کارفرما کمک خواهند کرد؟ میزان حقوق و درآمد در مجارستان در مشاغل مختلف چه مقدار است؟ شغل های مورد نیاز در مجارستان کدامند؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت نمایید. موسسه حقوقی ملک پور با سابقه بیش از 20 سال فعالیت در زمینه مهاجرت می تواند به شما عزیزان در خصوص مهاجرت قانونی به کشور های سطح اول جهان خدمات ارائه نماید. شما عزیزان این امکان را دارید تا برای دریافت اطلاعات دقیق تر و بررسی شرایط خود با دفاتر موسسه تماس حاصل نمایید و به صورت رایگان با مشاورین ما به مشاوره بپردازید.

شرایط عمومی کار در مجارستان:

مجارستان از کشور های واقع شده در قاره اروپا و عضو اتحادیه اروپا و معاهده شینگن می باشد. این کشور در مرکز اروپا واقع گردیده و از همسایگان این کشور می تواند به اتریش، اسلواکی و اسلوونی اشاره نمود. مجارستان به دلیل عضویت در اتحادیه اروپا و معاهده شنگن یکی از کشور های می باشد که به عنوان راه ورود به اروپا شناخته شده است. شهر زیبای بوداپست پایتخت این کشور است. جمعیت مجارستان نزدیک به 9 میلیون نفر می باشد. کشور مجارستان از کشور های متوسط در اروپا می باشد. زبان رسمی مردم در این کشور زبان مجاری می باشد و فورینت واحد پول رسمی در مجارستان است. کشور مجارستان از نظر میزان تولید ناخالص داخلی در میان 28 کشور عضو اتحادیه اروپا در رده 23 قرار دارد که می توان متوجه تفاوت این کشوربا کشور های سطح اول اروپا مانند آلمان، دانمارک، اتریش و.. شد. مجارستان یکی از راه های اصلی ورود متقاضیان به اروپا می باشد و افراد زیادی هر ساله از راه های مختلف به کشور مجارستان مهاجرت می نمایند و پس از ورود به این کشور فرصت کافی را جهت تغییر کشور در اروپا را دارند. در ادامه به بررسی دقیق زندگی و کار در مجارستان و ورود به بازار کار از طریق موسسات کاریابی در مجارستان خواهیم پرداخت.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور و کاریابی

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور و کاریابی

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

نرخ بیکاری در مجارستان:

کشور مجارستان کشوری با هزینه های پایین زندگی می باشد. متقاضیانی که تمایل به مهاجرت کاری به این کشور را دارند باید به بررسی و تحلیل موضوعات مختلف بپردازند. از اصلی ترین این موضوعات می توان به نرخ بیکاری در این کشور اشاره کرد. بررسی نرخ بیکاری در هر نوع مهاجرتی یکی از اصلی ترین فاکتور ها برای بررسی می باشد. نرخ بیکاری در کشور مجارستان در ماه دسامبر و فوریه سال 2021 از 3.5 درصد در همین ماه ها در سال گذشته به 4.5 درصد رسیده است و تعداد بیکاران 53 هزار نفر افزایش داشته است. کشور مجارستان از سال 2013 به بعد رو به پیشرفت اقتصادی می باشد و با توجه به نرخ بیکاری این کشور در سال 2021 میتوان متوجه شد که درصد بیکاری در این کشور رو به کاهش بوده است. در نمودار پایین نرخ بیکاری این کشور را برای شما قرار داده ایم:

نرخ بیکاری مجارستان 2021

لیست مشاغل مورد نیاز در مجارستان2021

در ادامه موضوع موسسات کاریابی در مجارستان به بررسی مشاغل مورد نیاز در این کشور خواهیم پرداخت. در پروسه مهاجرت به مجارستان از طریق کار و زندگی در این کشور باید تمامی جوانب مورد بررسی قرار بگیرد. یکی از مواردی که متقاضیان کار در مجارستان باید مورد بررسی قرار دهند بررسی شغل های مورد نیاز در مجارستان می باشد. بررسی لیست مشاغل مورد نیاز در مجارستان به شما این امکان را می دهد تا نسبت به رشته و تخصص خود برای مهاجرت به این کشور تصمیم بگیرید. در صورتی که تخصص شما جز مشاغل مورد نیاز در مجارستان باشد شما در صورت واجد شرایط بودن این شانس را خواهید داشت تا در این کشور وارد بازار کار شوید. افراد متقاضی به کار در مجارستان این امکان را دارند تا با اخذ ویزای تحصیلی مجارستان در رشته های مورد نیاز این کشور به تحصیل بپردازند و پس از اتمام تحصیلات وارد بازار کار شوند. در ادامه جدولی از شغل های مورد نیاز در مجارستان را برای شما قرار داده ایم:

لیست مشاغل مورد نیاز مجارستان2021
متخصصان فناوری اطلاعات و ارتباطات
مهندسان و متخصصان علوم طبیعی
پزشکان
پرستار و ماما
سایر متخصصان بهداشت
مدیران و متخصصان اقتصادی و مالی

میزان حقوق مشاغل در مجارستان:

بررسی درآمد در مجارستان در مشاغل مختلف از دیگر فاکتور ها جهت بررسی می باشد. بررسی حقوق و درآمد در مشاغل می تواند به شما کمک کند تا درک مناسبی از محیط کار در مجارستان به دست آورید و همچنین به شما کمک می کند تا از محدوده حقوق خود در این کشور اطلاع پیدا نمایید. میزان حقوق و درآمد در مجارستان در مشاغل به مسائل مختلفی بستگی دارد که باعث افزایش حقوق و درآمد یک نیروی کار می شوند. مسائلی چون تجربه کاری، سطح تحصیلات و تخصص از مهم ترین عواملی هستند که در افزایش حقوق یک نیروی کار تاثیر مستقیم دارند. فردی که در مجارستان کار می کند به طور متوسط سالیانه حقوقی معادل با 5.920.000 فورینت درآمد دارد و محدوده حقوق در این کشور از 1.500.000 فورینت (پایین ترین میزان حقوق) شروع می شود و تا 26.400.000 فورینت (بالاترین میزان حقوق) ادامه دارد. قابل ذکر است که میزان درآمد در مشاغل مختلف به شدت متفاوت است. در جدول زیر حقوق و درآمد در مجارستان در مشاغل مختلف را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

مشاغل دآمد سالانه(فورینت)
مدیریت حسابداری  8.800.000
حسابدار 3.690.000
خزانه دار شرکت 7.500.000
تحلیل گران مالی 7.310.000
عکاس 3.230.000
طراحان گرافیکی 3.680.000
کنترل کننده ترافیک هوایی 6.280.000
مهمانداران هواپیما 3.860.000
خلبانان 9.560.000
معمار ها 6.570.000
اتوکد کار 2.770.000
مترجمین 5.050.000
پرستاران بچه 2.230.000
مربی مهد کودک 2.220.000
مهندسان عمران 5.290.000
مدیر پروژه ساخت و ساز 8.980.000
مهندسان برق 5.630.000
مهندسان مکانیک 5.280.000
سر آشپز 3.380.000
دندان پزشک 13.300.000
متخصص تغذیه 11.100.000
تکنسین آزمایشگاه 4.190.000
پرستار 4.460.000
تکنسین کامپیوتر 40.60.000

بررسی روش های کاریابی در مجارستان:

در ادامه مبحث موسسات کاریابی در مجارستان به بررسی روش های کاریابی در این کشور خواهیم پرداخت. نیرو های کاری که تمایل به مهاجرت کاری به مجارستان را دارند باید قبل از مهاجرت به مجارستان در ابتدا در این کشور به واسطه شرایط فردی خود توسط یک کارفرما به کار دعوت شوند و سپس برای اخذ ویزای کار مجارستان اقدام نمایند. نکته قابل توجه این است که شهروندان تبعه اتحادیه اروپا برای کار در مجارستان نیازی به اخذ ویزای کاری نخواهند داشت اما شهروندان خارجی برای مهاجرت کاری به مجارستان باید ویزای کاری این کشور را اخذ نمایند و جهت اخذ ویزای کاری مجارستان، شهروندان خارج از اتحادیه اروپا باید دعوت نامه کاری را از سمت کارفرمایان معتبر در مجارستان دریافت نمایید. حال ممکن است این سوال موجود آید که چگونه می توان در مجارستان به جستجوی کار مشغول شد؟ در جواب باید گفت روش های مختلف و متنوعی برای کاریابی در مجارستان وجود دارد. همان طور که اشاره شد متقاضیان دارای شرایط می توانند برای تحصیل به مجارستان اقدام نمایند و سپس در این کشور با توجه به شرایط خود به کاریابی مشغول شوند و در صورت پیدا کردن کار می توانند اقامت خود را به اقامت کاری تغییر دهند. باید گفت مهاجرت از طریق تحصیل برای افراد واجد شرایط مهاجرت کاری روشی مقرون به صرفه نمی باشد. افراد متخصص که در کشور خود دارای سوابق کاری و مدارک تحصیل عالیه و همچنین آشنا با زبان رسمی مجارستان می باشند می توانند از طریق ثبت نام در موسسات کاریابی در مجارستان و مراجعه به سایت های استخدام در مجارستان و ارسال رزومه کاری خود برای این موسسات و سایت ها شانس خود را برای کاریابی در مجارستان امتحان کنند. در قسمت بعد به معرفی موسسات کاریابی در مجارستان خواهیم پرداخت.

موسسات کاریابی در مجارستان:

تا این بخش از مقاله موسسات کاریابی در مجارستان موضوعات مختلفی را مورد بررسی علمی قرار دادیم، موضوعاتی نظیر میزان حقوق و درآمد در مجارستان، شرایط زندگی و کار در مجارستان، شغل های مورد نیاز در مجارستان، مورد تحلیل قرار گرفت. گفته شد که یکی از بهترین و مناسب ترین روش ها برای کاریابی در مجارستان مراجعه به سایت ها و موسسات کاریابی در مجارستان می باشد، همچنین گفته شد که افراد می توانند از طریق مهاجرت تحصیلی فرصت جستجوی کار در مجارستان را داشته باشند. افرادی که دارای تخصص و تبحر در حرفه ی خاصی می باشند و همچنین دارای مدرک تحصیلی حداقل لیسانس می باشند و با زبان مجاری آشنا هستند و در شغل و حرفه خود دارای سوابق کاری می باشند می توانند با ثبت نام در موسسات کاریابی در مجارستان و بارگزاری مدارک و رزومه کاری خود به دنبال کار در کشور مجارستان باشند. در قسمت زیر نام برخی از معتبر ترین موسسات کاریابی در مجارستان را برای شما قرار داده ایم:

موسسات کاریابی در مجارستان
Hays Hungary
Serendi (Hungary) Kft
Job-Center Személyzeti Tanácsadó Iroda
GMN Hungary Ltd.
Adecco
A-Team Health Recruitment
EU Jobs Ltd.
TempoEast (ТемпоІст)
Reed Specialist Recruitment Hungary

ویزای کار مجارستان:

مانند تمامی کشور های اروپایی شهروندان خارجی برای ورود به کشور مجارستان و زندگی و کار در مجارستان باید در ابتدا ویزای کاری این کشور را اخذ نمایند. افرادی که دارای شرایط مهاجرت کاری می باشند پس از کاریابی در مجارستان و دریافت دعوت نامه کاری از طرف کارفرما در مجارستان، جهت مهاجرت و ورود به این کشور باید ویزای کاری این کشور را اخذ نمایند. اخذ ویزای کار در مجارستان از دو روش ممکن می باشد:

    • اخذ دعوت نامه کاری از سمت یک شرکت و کارفرما در مجارستان
    • داشتن مالکیت و یا داشت سمت مدیریت اجرایی در یک شرکت در مجارستان

در روش اول شخص کارفرما باید واجد شرایط زیر باشد:

    • انعقاد تفاهم نامه کاری با دولت مجارستان
    • کارفرما باید برای جذب نیروی کاری مورد نظر در ابتدا باید شغل مورد نظر به مدت 15 روز آگهی نماید و در صورت نبود نیروی کار داخلی می تواند از نیرو های کار خارجی استفاده نماید.
    • موسسه و یا شرکت باید فعالیت سود آور داشته باشد و همسو با رشد اقتصادی کشور مجارستان باشد.

متقاضیان واجد شرایط پس از اخذ دعوت نامه کاری از سمت شرکت و کارفرما در مجارستان می توانند همراه با مدارک خود برای اخذ ویزای کار مجارستان اقدام کنند.

مدارک ویزای کار مجارستان:

در این قسمت از مقاله به بررسی مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کار مجارستان خواهیم پرداخت. در مطالب بالا گفته شد که متقاضیان خارجی که از شهروندان کشور های خارج از اتحادیه اروپا می باشند و تمایل به مهاجرت کاری به مجارستان را دارند باید جهت اخذ ویزای کاری این کشور همراه با مدارک خود به سفارت مجارستان در کشور خود مراجعه نمایند و درخواست خود را برای اخذ ویزای کاری مجارستان به سفارت این کشور ارائه نمایند. مقاله موسسات کاریابی در مجارستان توسط مشاورین موسسه حقوقی ملک پور تهیه و تدوین گردیده است و هر نوع کپی بر داری از آن خلاف مقررات است. در ادامه مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کاری مجارستان را برای شما قرار داده ایم:

  • گذرنامه معتبر
  • مدارک هویتی متقاضی
  • عکس
  • تکمیل فرم درخواست ویزا
  • مدارک تحصیلی همراه با کپی آن ها
  • مدارک نشان دهنده سوابق کاری
  • دعوت نامه اخذ شده از سمت کارفرما در مجارستان
  • ارائه قرار داد کاری
  • اثبات محل سکونت در مجارستان

اقامت و تابعیت در مجارستان از طریق کار:

تا این قسمت از مقاله موسسات کاریابی در مجارستان موضوعات مختلفی را در خصوص کار در این کشور مورد بررسی قرار دادیم. متوجه شدیم که افرادی که از شهروندان خارج از اتحادیه اروپا می باشند جهت ورود و کار در کشور مجارستان نیاز به دریافت دعوت نامه کاری از سوی کارفرما می باشند. بدون شک باید گفت افرادی که تمایل دارند تحت عنوان نیروی کاری به مجارستان مهاجرت نمایند، تمایل دارند در این کشور به اقامت دائم و تابعیت دست یابند. البته بسیاری از افرادی که از روش های مختلف به مجارستان مهاجرت می نمایند تمایل دارند تا به کشور های سطح اول اروپا مانند آلمان، اتریش و… مهاجرت نمایند و مجارستان برای این افراد مسیری برای رسیدن به کشور های سطح اول اروپا می باشد. به صورت کلی افرادی که تمایل دارند تا در کشور مجارستان اقامت دائم را کسب کنند باید به مدت 5 سال در مجارستان به زندگی و کار مشغول شوند و در این مدت باید تابع قوانین مجارستان باشند، با گذشت 5 سال از کار و زندگی در این کشور و اخذ اقامت دائم مجارستان فرد متقاضی می تواند با گذشت دو تا سه سال برای اخذ تابعیت این کشور اقدام نماید.

موسسات کاریابی در مجارستان و سخن پایانی:

موسسات کاریابی در مجارستان، شرایط زندگی و کار در مجارستان، شرایط مهاجرت به مجارستان، شغل های مورد نیاز در مجارستان و دیگر موضوعات مرتبط با موضوع موسسات کاریابی در مجارستان را در این مقاله مورد بررسی و تحلیل علمی قرار دادیم. در این مقاله متوجه شدیم که متقاضیان کار در مجارستان برای مهاجرت به این کشور باید در مرحله نخست جهت پیدا کردن کار در این کشور اقدام نمایند و در صورت دریافت دعوت نامه کاری این امکان را دارند تا برای اخذ ویزای کاری مجارستان اقدام نمایند. همین طور متوجه شدیم که یکی از بهترین روش های برای پیدا کردن کار در این کشور، مراجعه به سایت ها و موسسات کاریابی در مجارستان می باشد. موسسه حقوقی ملک پور از برترین موسسات مهاجرتی در اسط خاورمیانه می باشد و با در اختیار داشتن کادر مجرب و متخصص در زمینه مهاجرت و مشاوره مهاجرتی می تواند به شما متقاضیان مهاجرت به خارج از کشور خدمات مناسبی را ارائه نماید. شما این امکان را خواهید داشت که با برقرار نمودن تماس با دفاتر موسسه حقوقی ملک پور به صورت رایگان با کارشناسان خبره ما به مشاوره مهاجرتی بپردازید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه موسسات کاریابی در مجارستان

✅موسسات کاریابی در مجارستان تا چه مقدار در کاریابی به نیرو های کاری کمک می کند؟

افراد این امکان را دارند تا با ارسال رزومه خود برای موسسات کاریابی در مجارستان در صورت وجود شرایط مناسب کار از سمت کارفرما به کار دعوت شوند.

✅مشاغل مورد نیاز در مجارستان کدامند؟

از اصلی ترین مشاغل مورد نیاز در مجارستان می توان به مشاغلی مانند متخصصان فناوری اطلاعات و ارتباطات، مهندسان و متخصصان علوم طبیعی، پزشکان، پرستار و ماما، سایر متخصصان بهداشت اشاره نمود.

✅متوسط حقوق درآمد در مجارستان برای هر سال چه مقدار می باشد؟

فردی که در مجارستان کار می کند به طور متوسط سالیانه حقوقی معادل با 5.920.000 فورینت درآمد دارد.

✅اخذ ویزای مجارستان از چند روش امکان پذیر است؟

اخذ ویزای کاری مجارستان از دو روش امکان پذیر است که روش اول اخذ دعوت نامه کاری از سمت یک شرکت و کارفرما در مجارستان و روش دوم داشتن مالکیت و یا داشت سمت مدیریت اجرایی در یک شرکت در مجارستان می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *