موسسات کاریابی در فنلاند

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در فنلاند
  • نرخ بیکاری در فنلاند
  • لیست مشاغل مورد نیاز فنلاند 2021
  • میزان حقوق مشاغل در فنلاند
  • بررسی روش های کاریابی در فنلاند
  • مؤسسات کاریابی در فنلاند
  • ویزای کار فنلاند
  • مدارک ویزای کار در فنلاند
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در فنلاند
  • موسسات کاریابی در فنلاند و سخن پایانی
موسسات کاریابی در فنلاند

موسسات کاریابی در فنلاند و مقدمه ای بر آن

موسسات کاریابی در فنلاند، بهترین شغل ها در فنلاند، آسان ترین راه مهاجرت به فنلاند از طریق کار، کار های پر درآمد در فنلاند، لیست مشاغل مورد نیاز در فنلاند، بررسی روش های کاریابی در فنلاند و دیگر عناوین مرتبط با موسسات کاریابی در فنلاند را در این مقاله به صورت علمی به رشته تحریر در خواهیم آورد. موسسات کاریابی در فنلاند تا چه اندازه می توانند به کاریابی افراد در این کشور کمک کنند؟ کار های پر درآمد در فنلاند کدامند؟ مقرون به صرفه ترین روش برای کاریابی در فنلاند کدام روش می باشد؟ در این مقاله به تمامی ابهامات شما در خصوص موسسات کاریابی در فنلاند و روش های کاریابی در این کشور پاسخ خواهیم داد. موسسه حقوقی ملک پور با کادری مجرب و وکلای با سابقه و ماهر در امور مهاجرت خدمات بسیار عالی را در این زمینه ارائه می نماید. شما متقاضیان به مهاجرت می توانید برای دریافت اطلاعات کامل و جامع با دفاتر موسسه حقوقی ملک پور به صورت رایگان با کارشناسان مجموعه به مشاوره مهاجرتی بپردازید.

شرایط عمومی کار در فنلاند:

کشور فنلاند، کشوری واقع شده در شمال قاره اروپا و از کشور های حوزه اسکاندیناوی می باشد، جمعیت این کشور پیش از 5 میلیون نفر می باشد. شهر هلینسکی پایتخت کشور فنلاند می باشد. زبان رسمی مردم در کشور فنلاند زبان های فنلاندی و سوئدی است. کشور فنلاند تنها کشور از حوزه اسکاندیناوی و شمال اروپا می باشد که از یورو به عنوان پول رسمی و ملی استفاده می کند. فنلاند از کشور های سطح اول جهان به شمار می رود و مانند دیگر کشور های شمال اروپا مانند نروژ، سوئد و دانمارک در راس شادترین کشور های جهان قرار دارد. فنلاند کشوری با قدرت اقتصادی قوی، امید بالا به زندگی در میان مردم، فساد بسیار پایین، نظام درمانی و بهداشتی قوی و نرخ بیکاری پایین می باشد که این مسائل این کشور را به یکی از مورد علاقه ترین کشور ها برای مهاجرت تبدیل کرده است و هر ساله متقاضیان زیادی تمایل دارند تا کشور فنلاند را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب کنند. باید به این مساله اشاره کرد که متقاضیان خارج از اتحادیه اروپا که تمایل دارند کشور فنلاند را به عنوان مقصد کاری خود انتخاب نمایند با بتوانند به کاریابی در این کشور بپردازند و در صورتی که موفق شوند از سمت یک کارفرما به کار دعوت شوند می توانند برای اخذ ویزای کاری و مهاجرت به فنلاند اقدام نمایند. در ادامه به بررسی موضوعات مختلف در باب موسسات کاریابی در فنلاند خواهیم پرداخت.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص نکات اریابی در اروپا

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص نکات کاریابی در اروپا

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

نرخ بیکاری در فنلاند:

در این قسمت از مقاله موسسات کاریابی در فنلاند به بررسی نرخ بیکاری در این کشور خواهیم پرداخت. بررسی نرخ بیکاری قبل از ورود به پروسه مهاجرت به هر کشوری از اصلی ترین مواردی است که باید توسط متقاضیان مورد بررسی قرار بگیرد. با نگاهی به نرخ بیکاری هر کشور می توان از وضعیت و شرایط کار در آن کشور اطلاعات کافی را به دست آورد. نرخ بیکاری در کشور فنلاند در ماه فوریه سال 2021 به 8.1 درصد افزایش داشته است که نسبت به ماه مشابه در سال قبل 1.2 درصد افزایش داشته است. تعداد بیکاران با 35 هزار نفر افزایش به 220 هزار نفر رسیده. باید به این مساله اشاره داشت که یکی از علل افزایش نرخ بیکاری در کشور های جهان شیوع ویروس همه گیر کرونا می باشد. کشور فنلاند از بهترین کشور های جهان برای مهاجرت کاری و تحصیلی به شمار می رود. در ادامه نمودار نرخ بیکاری کشور فنلاند را برای شما قرار داده ایم:

نرخ بیکاری فنلاند 2021

لیست مشاغل مورد نیاز در فنلاند 2021:

بررسی لیست مشاغل مورد نیاز و بهترین شغل ها در فنلاند برای نیرو های کاری نیز از مهم ترین مسائلی است که باید متقاضیان باید قبل از مهاجرت به این کشور مورد بررسی و تحلیل قرار دهند. این موضوع می تواند به فرد کمک کند تا در مرحله اول با شرایط بازار کار در فنلاند آشنا شود و سپس می تواند فرد را از وضعیت و شرایط کار و تخصص خود در فنلاند آگاه نماید. امروزه ، بیشتر افراد شاغل در فنلاند در بخش خدمات کار می کنندبخشهایی که بیشترین تعداد افراد را به کار می گیرند تجارت، حمل و نقل، خدمات هتل و پذیرایی، آموزش ، خدمات بهداشتی و اجتماعی و سایر خدمات هستند. انتظار می رود اشتغال در بخش خدمات در آینده افزایش یابد. در جدول زیر مشاغل مورد نیاز در فنلاند را برای شما قرار داده ایم:

لیست مشاغل مورد نیاز فنلاند2021
کاردانی پرستاری
  حرفه ای مددکاری اجتماعی و مشاوره
  شنوایی شناس و گفتاردرمانگر
پزشکان عمومی
  مربیان کودک
دستیارهای مراقبت های بهداشتی
پزشکان متخصص پزشکی
روانشناسان
معلمان 
دندانپزشکان
تکنسین های آزمایشگاهی پزشکی و آسیب شناسی
کارگران مراقبت شخصی در منزل
تماس با فروشندگان مرکز
برنامه نویسان برنامه
توسعه دهندگان نرم افزار

میزان حقوق مشاغل در فنلاند:

تا این بخش موضوعاتی نظیر نرخ بیکاری در فنلاند، مشاغل مورد نیاز و بهترین شغل ها در فنلاند و شرایط عمومی این کشور را مورد بررسی قرار دادیم که می توان گفت همگی این موضوعات از مهم ترین موارد جهت بررسی قبل از شروع پروسه مهاجرت می باشد. همانگونه که ذکر شد کشور فنلاند از کشور های مطرح در اروپا می باشد و به واسطه شرایط عالی زندگی و کار در این کشور متقاضیان زیادی خواهان مهاجرت به فنلاند می باشند. از موضوعات حائز اهمیت دیگری که برای مهاجرت کاری به فنلاند باید مورد بررسی قرا گیرد میزان حقوق در مشاغل مختلف این کشور می باشد. کشور فنلاند از کشور های ثروتمند در اروپا می باشد و حقوق و درآمد مشاغل در این کشور از سطح خوبی برخوردار می باشد، اما متقاضیان باید با توجه به رشته و تخصص خود این موضوع را مورد بررسی قرار دهند و با هزینه ای زندگی در فنلاند مقایسه نمایند. به طور متوسط حقوق و درآمد در فنلاند برای هر سال کار در این کشور 56300 یورو می باشد. پایین ترین میزان حقوق در مشاغل سطح پایین برای هر سال کار 14200 یورو می باشد و بالاترین میزان حقوق برای کار های پر درآمد در فنلاند برای هر سال کار 251000 یورو می باشد. باید گفت که عوامل و علل مختلفی در افزایش حقوق یک نیروی کار نقش دارند. مسائلی مانند تجربه کاری و تحصیلات عالیه باعث می شود حقوق و درآمد افراد در مشاغل مختلف افزایش یابد. در جدول زیر حقوق و درآمد برخی از مشاغل در کشور فنلاند را برای شما قرار داده ایم:

مشاغل میزان درآمد
حسابدار 37.800 یورو
تحلیل گر مالی 69.500 یورو
عکاس 31.400 یورو
خلبان 93.200 یورو
معمار 67.300 یورو
معلمان 42.800 یورو
مترجم 49.200 یورو
پرستار کودک 22.900 یورو
مهندس عمران 52.800 یورو
مهندس برق 50.900 یورو
مهندس مکانیک 51.500 یورو
دندان پزشک 130.000 یورو
متخصص تغزیه 103.000 یورو
پرستار 42.400 یورو
تکنسین کامپیوتر 42.700 یورو
مهندس شبکه 46.400 یورو

بررسی روش های کاریابی در فنلاند:

در مقاله موسسات کاریابی در فنلاند، عناوین و موضوعات مختلفی را مورد بررسی قرار دادیم که از مهم ترین آن ها می توان به نرخ بیکاری در فنلاند، لیست مشاغل مورد نیاز و بهترین شغل ها در فنلاند، میزان حقوق و درآمد در این کشور اشاره نمود. همان طور که در ابتدای این نگارش اشاره شد شهروندان خارج از حوزه اروپا و اتحادیه اروپا برای این که بتوانند در فنلاند مشغول به کار شوند باید در ابتدا از سوی یک کارفرمای فنلاندی به کار دعوت شوند و با شرط داشتن دعوت نامه کاری این امکان وجود دارد که یک فرد متقاضی بتواند برای کار به فنلاند مهاجرت نماید. بدون شک حضور فیزیکی فرد در کشور فنلاند می تواند تاثیر بسزایی در کاریابی در این کشور داشته باشد اما برای حضور فیزیکی و کاریابی در این کشور نیز نیاز به اخذ ویزا می باشد که می توان گفت فرد متقاضی می تواند با تحصیل در کشور فنلاند فرصت کاریابی در این کشور را داشته باشد، اما باید گفت که روش مهاجرت تحصیلی برای افرادی که دارای شرایط کار می باشند ممکن است روش مقرون به صرفه و مناسبی نباشد. نیرو های متخصصی که دارای مدرک دانشگاهی حداقل لیسانس می باشند و همچنین در حوزه تخصص تحصیلی خود دارای سوابق کاری می باشند و با زبان فنلاندی و یا سوئدی آشنا می باشند این امکان را دارند تا از طریق موسسات کاریابی در فنلاند و ثبت نام در این موسسات، شانس خود را برای جستجوی کار امتحان نمایند. روند ثبت نام در موسسات کاریابی به این صورت می باشد که شخص متقاضی پس از ثبت نام در سایت های این موسسات می توانند رزومه کاری خود را بارگذاری نمایند. از دیگر روش های کاریابی می توان به بررسی فرصت های شغلی در سایت های شرکت های خصوصی و دولتی در کشور فنلاند اشاره نمود و در صورتی که واجد شرایط شغل مورد نیاز آن شرکت ها می باشید می توانید رزومه و سوابق کاری خود را برای کارفرما ارسال نموده تا در صورت تایید و قبولی در مصاحبه کاری برای مراحل مهاجرت کاری به فنلاند اقدام نمایید.

موسسات کاریابی در فنلاند:

متوجه شدیم که برای کاریابی در فنلاند می توان از روش های گوناگونی اقدام کرد. با توجه به سطح پایین نرخ بیکاری در فنلاند و بالا بودن سن نیرو های کاری در این کشور شانس کاریابی برای نیرو های واجد شرایط در این کشور بالا می باشد. باید گفت آشنایی و داشتن سطح زبان فنلاندی و یا سوئدی یکی از عوامل تاثیر گذار در کاریابی در فنلاند می باشد و افرادی که دارای مدرک تحصیلی عالیه و سوابق کاری می باشند و سطح زبان بالایی داشته باشند می توانند در کار های پر درآمد در فنلاند و در بهترین شغل ها در فنلاند مشغول به کار شوند. گفته شد که ِیکی از آسان ترین راه های مهاجرت به فنلاند از طریق کار و پیدا کردن کارفرما موسسات کاریابی در فنلاند می باشد. ما در این قسمت برای شما نام برخی از موسسات کاریابی در فنلاند را در جدول زیر قرار داده ایم:

موسسات کاریابی در فنلاند
Academic work
VMP Group
Seure
Atalent
VPS Group
Barona
Rekrytointi
Boyden Finland

ویزای کار فنلاند:

موضوعات متعدد و مختلفی را در باب موسسات کاریابی در فنلاند و مهاجرت کاری به فنلاند را مورد بررسی قرار دادیم. در این بخش قصد داریم تا مهم ترین بخش در زمینه مهاجرت را مورد بررسی قرار دهیم. باید گفت بررسی موارد گوناگون، انتخاب یک کشور برای مقصد، اخذ دعوت نامه کاری و تمامی مراحل برای مهاجرت به یک کشور تنها زمانی نتیجه خواهد داد که شخص بتواند ویزای کشور مقصد را اخذ نماید. پس می تواند گفت اخذ ویزای کاری فنلاند مهم ترین قسمت در پروسه مهاجرت می باشد. افرادی که موفق می شوند تا از سمت کارفرما در کشور فنلاند دعوت نامه اخذ کنند در صورت دارا بودن شرایط و تکمیل مدارک می توانند برای اخذ ویزای کاری فنلاند به سفارت فنلاند در کشور خود مراجعه نمایند و درخواست خود را جهت اخذ ویزای کاری به سفارت فنلاند ارائه کنند. متقاضیان باید بدانند که در صورت استفاده از مدارک جعلی امکان اخذ ویزا را غیر ممکن می کند و تبعات جبران ناپذیری در امر مهاجرت برای شخص به وجود می آید.

مدارک ویزای کار فنلاند:

همان طور که اشاره شد در امر مهاجرت کاری اخذ ویزا مهم ترین قسمت می باشد و تنها افرادی که بتوانند ویزای کاری کشور فنلاند را اخذ کنند امکان مهاجرت کاری به این کشور را خواهند داشت. تا این بخش از مقاله موسسات کاریابی متوجه شدیم که برای اخذ ویزای کاری فنلاند دریافت دعوت نامه کاری و داشتن شرایط مهاجرت از الزامات اصلی میباشد. مقاله موسسات کاریابی در فنلاند توسط تیم مشاوره و تیم آی تی موسسه حقوقی ملک پور نگارش و تدوین گردیده، هر نمونه استفاده و کپی برداری از این مطالب غیر قانونی میباشد. در ادامه مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کار فنلاند را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

  • تکمیل فرم درخواست ویزای کار فنلاند و امضای آن
  • پاسپورت دارای اعتبار
  • مدارک هویتی
  • عکس
  • ارائه دعوت نامه شغلی همراه با قرار داد کاری
  • بیمه نامه سفر
  • ارائه نامه تمکن مالی و یا نامه حمایت مالی کارفرما
  • ارائه گواهی عدم سوء پیشینه
  • مدارک تحصیلی همراه با ترجمه
  • سوابق کاری همراه با ترجمه

اقامت و تابعیت در فنلاند از طریق کار:

متقاضیان واجد شرایط که تمایل به کار در فنلاند را دارند باید تمامی جوانب جهت مهاجرت به این کشور را مورد بررسی قرار دهند. ما در این مقاله سعی بر آن داریم تا اطلاعات دقیق و مناسبی را در اختیار شما عزیزانی که تمایل دارید تا از روش کار به کشور فنلاند مهاجرت نمایید قرار دهیم. تا این قسمت متوجه شدیم که کشور فنلاند از مطرح ترین کشور های اروپا می باشد و اقتصاد قوی این کشور همراه با نرخ بیکاری پایین و امنیت بالا و قرار داشتن در بین شادترین کشور های جهان باعث گردیده تا افراد زیادی به فکر مهاجرت کاری به این کشور باشند. افراد واجد شرایطی که موفق می شوند تا در فنلاند از سمت کارفرما به کار دعوت شوند، پس از گذراندن پروسه اخذ ویزای کاری این کشور می توانند وارد بازار کار در فنلاند شوند. قطعاً افرادی که موفق به اخذ ویزای کاری فنلاند می شوند تمایل دارند تا در این کشور اقامت دائم و سپس تابعیت این کشور ر ا اخذ نمایند. نیرو های کاری در بدو ورود به کشور فنلاند یک اقامت موقت 2 ساله را دریافت می کنند که این اقامت قابل تمدید می باشد، نیرو های کاری در صورتی که در کشور فنلاند به مدت پنج سال مشغول به کار باشند و قوانین این کشور را رعایت نمایند و مالیات بر درآمد خود را پرداخت نمایند و در فنلاند دچار جرم و جنایتی نشده باشند می توانند اقامت دائم این کشور را اخذ نمایند. متقاضیانی که موفق به اخذ اقامت دائم فنلاند می شوند می توانند در سال ششم برای اخذ تابعیت این کشور اقدام نمایند. کشور فنلاند از جمله کشور های می باشد که قانون دو تابعیتی را قبول دارد.

موسسات کاریابی در فنلاند و سخن پایانی:

موسسات کاریابی در فنلاند، کار های پر درآمد در فنلاند، بررسی بهترین شغل ها در فنلاند برای مهاجرت کاری، بررسی آسان ترین راه مهاجرت به فنلاند از طریق کار، حقوق و درآمد مشاغل در فنلاند و دیگر عناوین و موضوعات مرتبط را در مقاله موسسات کاریابی در فنلاند مورد تحلیل علمی قرار دادیم. کشور فنلاند برای افرادی که واجد شرایط می باشند یکی از بهترین مقاصد جهت مهاجرت کاری می باشد. در این نگارش متوجه شدیم که برای مهاجرت کاری به فنلاند دریافت دعوت نامه کاری برای متقاضیانی که از شهروندان خارج از اتحادیه اروپا می باشند از الزامات می باشد. گفته شد که یکی از بهترین روش های کاریابی مراجعه به موسسات کاریابی در فنلاند می باشد و نیرو های واجد شرایط می توانند با قرار دادن رزومه کاری، شانس خود را برای پیدا کردن کارفرما در فنلاند امتحان کنند. موسسه حقوقی ملک پور با تخصص و سابقه بیش از 20 سال فعالیت در امور مهاجرتی، با در اختیار داشتن کارشناسان و وکلای ماهر می تواند به شما عزیزان در پروسه مهاجرت و اخذ ویزا از روش های گوناگون، خدمات ویژه ای را ارائه نماید. در صورتی که تمایل دارید تا اطلاعات دقیق تری در خصوص مهاجرت به کشور های سطح اول جهان از روش های گوناگون را به دست آورید می توانید با تماس با دفاتر موسسه حقوقی ملک پور به صورت رایگان با کارشناسان موسسه به مشاوره بپردازید. هم چنین می توانید با مراجعه به وب سایت های موسسه به مطالعه مقالات مختلف در خصوص مهاجرت کاری به فنلاند و دیگر کشور ها بپردازند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *