موسسات کاریابی در سوئیس

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در سوئیس
  • نرخ بیکاری در سوئیس
  • لیست مشاغل مورد نیاز سوئیس 2021
  • میزان حقوق مشاغل در سوئیس
  • بررسی روش های کاریابی در سوئیس
  • مؤسسات کاریابی در سوئیس
  • ویزای کار سوئیس
  • مدارک ویزای کار در سوئیس
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در سوئیس
  • موسسات کاریابی در سوئیس و سخن پایانی
وسسات کاریابی در سوئیس

موسسات کاریابی در سوئیس و مقدمه ای بر آن

موسسات کاریابی در سوئیس، مهاجرت به سوئیس، شرایط و قوانین کار در کشور سوئیس، نگاهی به لیست مشاغل مورد نیاز سوئیس، تحقیق و بررسی موارد مهمی مانند نرخ بیکاری و حقوق کار در سوئیس و معرفی پردرآمد ترین شغل سوئیس از مهم ترین عناوین و موضوعات مورد بررسی در مقاله موسسات کاریابی در سوئیس می باشد. تاثیر موسسات کاریابی در سوئیس برای پیدا کردن شغل برای متقاضیان خارج از اتحادیه اروپا چه مقدار است؟ آیا مهاجرت به سوئیس و ورود به بازار کار برای ایرانیان امکان پذیر است؟ حقوق کار در سوئیس برای هر سال کار در این کشور چه مقدار است؟ تصمیم داریم تا در این مقاله به سوالات پاسخ داده و مطالب مفیدی را در خصوص مهاجرت به سوئیس و کاریابی از طریق موسسات کاریابی در سوئیس را برای شما عزیزان به اشتراک بگذاریم. موسسه حقوقی ملک پور با پیشینه و سابقه و اعتبار بلند مدت در امور مهاجرت، به افراد متقاضی که تمایل دارند تا در خارج از کشور به کار، تحصیل و سرمایه گذاری مشغول شوند کمک می کند تا به اهداف خود دست یابند. شما عزیزان این امکان را دارید تا پس از برقرار نمودن تماس با موسسه به صورت رایگان و بدون هزینه به دریافت اطلاعات مهاجرتی بپردازید و مشاورین با تجربه ما به شما کمک می کنند تا بتوانید با توجه به شرایط خود بهترین مسیر و بهترین کشور را برای مهاجرت خود انتخاب نمایید.

شرایط عمومی کار در سوئیس:

سوئیس کشوری در قلب اروپا، محصور در خشکی با مساحت 41285 کیلومتر مربع است، آلمان، لیختن اشتاین، ایتالیا و فرانسه و اتریش مرز مشترک دارد، طبق قانون اساسی فدرال، سوئیس هیچ پایتختی ندارد اما شهر برن مقر مقامات این کشور می باشد، شهر های زوریخ و ژنو مهم ترین شهر های کشور سوئیس به شمار می آیند، این کشور به 26 کانتون تقسیم شده، واحد پول در سوئیس فرانک سوئیس می باشد، 4 زبان آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی و رومانیش زبان های هستند که در سوئیس به رسمیت شناخته شده می باشد. سوئیس به عنوان یک کشور ارائه دهنده خدمات مالی و یک کشور صنعتی به عنوان یک کشور مهم تجاری شناخته شده است، و به لطف شرایط سیاسی و اقتصاد پایدار بسیاری زیادی از شرکت های بین المللی مقر اصلی خود را در سوئیس دارند. یکی از ویژگی های سوئیس تولید محصولات با کیفیت بسیار بالا می باشد که بخش عمده ای از محصولات صنعتی به خارج از سوئیس صادر می شود. اصلی ترین شاخه های صنعتی و تجاری در سوئیس صنایع شیمیایی، دارویی و غذایی، ساخت دستگاه ها و ماشین آلات، صنعت ساعت و فناوری فلزات است. مهاجرت سوئیس به دلیل بازار کار جذاب با دستمزد های بالا، رونق و زیر ساخت درجه یک، امنیت سیاسی و ثبات در جامعه و تنوع زبانی به عنوان یک کشور عالی برای کار و زندگی به شمار می آید. در ادامه به بررسی موسسات کاریابی در سوئیس می پردازیم.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار و ویزای کاری

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار و ویزای کاری

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

نرخ بیکاری در سوئیس:

نرخ بیکاری در هر کشوری می تواند شرایط بازار کار و اقتصاد ان کشور را نشان دهد. نیرو های کاری و افراد دارای مهارت و تخصص هنگام مهاجرت باید در نظر داشته باشند که بررسی نرخ بیکاری می تواند به آن ها در  انتخاب کشور مقصد کمک کند.هر کشوری که نرخ بیکاری بالاتری را داشته باشد قطعا شرایط کاریابی در آن مشکل تر خواهد بود. گفتیم که سوئیس کشوری مرفه و ثروتمند در اروپا می باشد که از شرایط اقتصادی خوبی برخوردار است، به دلیل بالا بودن حقوق کار در سوئیس و شرایط خوب زندگی در این کشور می توان گفت که سوئیس کشوری مناسب برای نیرو های کاری ماهر به شمار آید. شما عزیزان باید در نظر داشته باشید که برای مهاجرت به بهترین کشور های دنیا نیز باید در ابتدا تحقیقات لازم را انجام داد تا مطمئن شوید که آن کشور با توجه به شرایط کاری و زندگی شما برای شما مناسب است. یکی از این پارامتر های مهم که نیاز به بررسی دارد میزان نرخ بیکاری است، نرخ بیکاری در کشور سوئیس در ماه فوریه سال 2021 از 3.7 درصد در ماه قبل به 3.6 درصد کاهش داشته است و تعداد بیکاران 1800 نفر کاهش یافته است. نمودار نرخ بیکاری در سوئیس را در ادامه قرار داده ایم:

نرخ بیکاری در سوئیس

لیست مشاغل مورد نیاز در سوئیس2021

در هر کشور مشاغلی وجود دارند که با کمبود نیرو در آن مشاغل مواجه می باشند، مسلماً نیرو های کاری که در این مشاغل دارای تخصص و مهارت هستند شانس بیشتری در پیدا کردن کارفرما خواهند داشت، البته باید گفت که داشتن مهارت و تخصص مهم ترین نیاز برای مهاجرت کاری می باشد اما به تنهایی نمی تواند منجر به مهاجرت شود و متقاضی باید شرایط دیگری مانند سطح زبان و سابقه کار و تحصیلات دانشگاهی داشته باشد. لیست مشاغل مورد نیاز سوئیس در هر سال توسط دولت سوئیس منتشر می شود، کشور سوئیس در بخش مهندسی، خدمات مالی، آی تی و داروسازی با کمبود نیرو مواجه است. افراد دارای تخصص در این بخش ها می توانند در کشور سوئیس شانس خود را برای کاریابی امتحان کنند و با پیدا کردن کارفرما در کشور سوئیس می توانند به این کشور مهاجرت نمایند. لیست مشاغل مورد نیاز در کشور سوئیس را در قالب یک جدول برای شما قرار داده ایم:

لیست مشاغل مورد نیاز سوئیس 2021
مهندسین الکترونیک
مهندسین عمران
مهندسین الکترونیک
مهندسین شیمی
تکنسین ها – به عنوان مثال تکنسین های گرمایش ، تهویه و تهویه مطبوع
مشاغل امانتداری – حسابداران ، حسابرسان و مشاوران مالیاتی
IT – تحلیلگران و برنامه نویسان
پزشکی
 متخصصان فنی
حقوقی مشاغل
مشاغل پیش نویس فنی
داروسازی
پرستار

میزان حقوق مشاغل در سوئیس:

همان گونه که گفتیم سوئیس برای کارگران خارجی بسیار جذاب است زیرا یکی از بالاترین سطح دستمزد را به نیرو ها ارائه می دهد. گفتیم که نرخ بیکاری مطابق با استاندارد های بین المللی بسیار پایین است. در سال های اخیر تعداد نیرو های کار خارجی به طور مداوم افزایش داشته است. پس از نگاهی به لیست مشاغل مورد نیاز سوئیس و اطلاع از شغل های که در سوئیس با کمبود نیرو مواجه هستند، یکی دیگر از موضوعاتی که از اهمیت زیادی برخوردار است بررسی میزان حقوق کار در سوئیس است که نیاز است تا نیرو های مایل به کار در این کشور مورد بررسی قرار دهند تا نسبت به تخصص خود از حدود درآمد در سوئیس اطلاع پیدا نمایند.

    • حداقل حقوق در کشور سوئیس در مشاغلی که پایین ترین درآمد را دارند از 31.300 فرانک شروع می شود و بالاترین سطح حقوق در پردرآمدترین شغل سوئیس تا 553.000 فرانک می رسد، میانگین حقوق در سوئیس به صورت متوسط 124.000 فرانک می باشد.

در ادامه برای شما لیستی را از میزان حقوق مشاغل مختلف در سوئیس تهیه کرده ایم که می توانید به بررسی آن بپردازید و از حقوق کار در سوئیس در برخی مشاغل اطلاع پیدا نماید، همچنین لیستی از پر درآمد ترین مشاغل در این کشور را آماده کرده ایم که شما می توانید با بررسی این لیست با پردرآمد ترین شغل سوئیس در بخش های مختلف آشنا شوید. بررسی پردرآمد ترین شغل سوئیس به شما کمک می کند تا در صورتی که در این مشاغل دارای تخصص و مدرک می باشید از محدوده حقوق در این مشاغل مطلع شوید.

لیست 10شغل با بالاترین درآمد در کشور سوئیس:

پر درآمد ترین مشاغل  حداق حقوق حداکثر حقوق
پزشکان و جراهان 240.000 فرانک 705.000 فرانک
قضات 201.000 فرانک 592.000 فرانک
وکلا 163.000 فرانک 479.000 فرانک
مدیران بانک 153.000 فرانک 451.000 فرانک
مدیران ارشد اجرایی 144.000 فرانک 423.000 فرانک
مدیران ارشد مالی 134.000 فرانک 395.000 فرانک
ارتودنتیست ها 129.000 فرانک 381.000 فرانک
اساتید دانشگاه 115.000 فرانک 338.000 فرانک
خلبان 95.800 فرانک 282.000 فرانک
مدیران بازاریابی 86.300 فرانک 254.000 فرانک
میانگین حقوق و درآمد در مشاغل مختلف در سوئیس
تحلیلگر مالی فرانک 160.000
حسابدار فرانک 91.000
طراح گرافیک فرانک 79.800
عکاس فرانک 71.800
مهماندار هواپیما فرانک 88.300
مهندسین هوافضا فرانک 158.000
خلبان فرانک 210.000
معمار فرانک 155.000
اتوکد کار فرانک 62.000
معلم فرانک 95.600
مترجم زبان فرانک 114.000
تحلیلگر کسب و کار فرانک 153.000
مهندس عمران فرانک 121.000
مدیر پروژه ساخت و ساز فرانک 220.000
مسئول ایمنی و بهداشت فرانک 54.700
مهندس برق فرانک 130.000
مهندس مکانیک فرانک 122.000
سر آشپز فرانک 75700
دندان پزشک فرانک 301.000
پرستار فرانک 99.800
تکنسین کامپیوتر فرانک 101.000
برنامه نویس فرانک122.000
مهندس شبکه فرانک 110.000
وکیل فرانک 245.000
داروساز فرانک 160.000

بررسی روش های کاریابی در سوئیس:

کشور سوئیس با جمعیت 8.6 میلیون نفری کشوری تقریباً کوچک به شمار می آید، گفتیم که سوئیس یکی از با ثبات ترین اقتصاد های جهان را دارا است و نرخ بیکاری در آن نسبت به کشور های اروپایی دیگر به مراتب پایین تر است. بسیاری از نیرو های خارجی و نیرو های ماهر با موفقیت در سوئیس کار پیدا می کنند اما باید گفت رقابت برای مشاغل شدید است. اقتصاد کشور سوئیس تحت سلطه بخش خدمات است و همچنین این کشور دارای صنعت گردشگری پر رونقی می باشد، مشاغل گردشگری و مهمان نوازی در سراسر کشور در دسترس است، همچنین علاقه مندان به مشاغل بانکی و بیمه می توانند در زوریخ فرصت های شغلی خوبی را پیدا کنند و نیرو های که به دنبال کار در بخش مواد شیمیایی و یا دارویی می باشند می توانند در بازل فرصت های شغلی مناسبی پیدا نمایند. اما سوالی که وجود دارد این است که نیرو های ماهر و متخصص خارجی که از شهروندان خارج از اتحادیه می باشند چگونه باید در سوئیس کار مرتبط با تخصص خود را پیدا کنند؟ باید گفت یکی از بهترین روش ها برای کاریابی و استخدام در سوئیس به عنوان یک شهروند خارجی، جستجوی آنلاین می باشد، بسیاری از شرکت ها از طریق سیستم های آنلاین فرصت های شغلی خود را تبلیغ می کنند و همچنین از طریق موسسات کاریابی در سوئیس به معرفی فرصت های شغلی خود می پردازند. افراد جویای کار برای این که بتوانند در سوئیس موفق به کاریابی شوند باید از روش های مختلف به جستجو بپردازند، روش های مانند سایت های کاریابی و استخدام و قرار دادن اطلاعات کاری و شخصی در آن ها برای برقراری ارتباط با کارفرما، مراجعه به وب سایت های شرکت ها و ارسال رزومه کاری خود برای آن ها، کاریابی از طریق فامیل و دوستان در سوئیس از اصلی ترین روش های کاریابی در کشور سوئیس به شمار می روند. افرادی که دارای آمادگی می باشند و واجد شرایط کار در سوئیس هستند، از این روش ها می توانند شانس بسیار زیادی برای کاریابی در سوئیس داشته باشند

موسسات کاریابی در سوئیس:

تا این قسمت از مقاله موسسات کاریابی در سوئیس موارد مختلفی را برای شما مورد بررسی قرار دادیم، از لیست مشاغل مورد نیاز در سوئیس تا میزان نرخ بیکاری و حقوق کار در سوئیس از موضوعات مورد بحث تا این قسمت از مقاله بود. گفته شد که نیاز اصلی جهت کار در کشور سوئیس، دریافت پیشنهاد شغلی از داخل این کشور و از سمت یک کارفرمای سوئیسی می باشد. روش های مختلفی برای کاریابی در سوئیس نام برده شد که مهم ترین آن ها مراجعه به موسسات کاریابی در سوئیس و ثبت نام در وب سایت های این مراکز می باشد، موسسات کاریابی در سوئیس پس از دریافت اطلاعات کاری از متقاضی واجد شرایط کار در سوئیس رزومه کاری را برای کارفرما در سوئیس ارسال می نمایند و کارفرما در صورت تمایل می تواند با نیروی کار متقاضی مصاحبه انجام دهد و در صورت رضایت برای آن نیرو دعوت نامه کاری ارسال نماید. در ادامه تعدادی از سایت و موسسات کاریابی در سوئیس را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

سایت های موسسات کاریابی در سوئیس
www.approachpeople.com
www.experis.ch
www.swisslinx.com
www.randstad.ch
we-recruit.ch
www.academicwork.ch
www.manpower.ch
www.c-staffing-agency.com
www.oneagency.ch

ویزای کار سوئیس:

موضوعات مختلف برای مهاجرت کاری به سوئیس را بررسی کردیم، سوئیس از بهترین کشور های جهان است که با دست مزد بالا در مشاغل و مالیات پایین و همچنین سطح رفاه بسیار بالا یک گزینه بسیار مناسب برای نیرو های ماهر و واجد شرایط به شمار می رود. افرادی که با هدف پیشرفت و ساخت یک زندگی بهتر مایل هستند تا به سوئیس مهاجرت کنند باید واجد شرایط مهاجرت کاری باشند و در رشته های مورد نیاز کشور اتریش دارای تخصص و مهارت باشند، همچنین برای کاریابی در این کشور بی نظیر باید از سطح زبان خوبی برخوردار باشند و بتوانند به یکی از 4 زبان رسمی در این کشور صحبت نمایند. پس از این که افراد واجد شرایط تصمیم خود را برای مهاجرت به سوئیس گرفتند باید برای اخذ دعوت نامه و پیشنهاد شغلی به جستجوی کار در سوئیس بپردازند، از روش های گوناگون ذکر شده این امکان فراهم است تا نیروی های کاری شانس خودشان را برای پیدا کردن کارفرما امتحان نمایند. با پیدا کردن کار و دریافت دعوت نامه کاری از سمت کارفرما در سوئیس، این امکان برای متقاضی کار فراهم می شود تا برای اخذ روادید یا ویزای کاری سوئیس قدم در این راه و پروسه اخذ ویزا بگذارد. ویزای تایپ D ویزای کاری کشور سوئیس می باشد. متقاضی با مراجعه به کنسولگری سوئیس در کشور خود و ارائه درخواست خود برای دریافت ویزای تایپ D اولین مرحله برای مهاجرت به سوئیس ر انجام می دهد. پس از ثبت درخواست در سفارت باید مدارک مورد نیاز را به افسر ویزا ارائه نمایند، پس از ثبت درخواست و تحویل مدارک، سفارت سوئیس به بررسی پرونده متقاضی می پردازد و در صورت تایید ویزای کاری را برای فرد متقاضی صادر می نماید.

مدارک ویزای کار سوئیس:

پروسه اخذ روادید یا ویزای سوئیس در مطالب بالا توضیح داده شد. سوئیس کشوری با طبیعت و مناظر منحصر به فرد در قلب اروپا می باشد. افرادی که از شهروندان کشور های اتحادیه اروپا هستند برای کار ورود به نروژ نیازی به اخذ ویزا ندارند اما افرادی که تابعیت آن ها از کشور های خارج از اتحادیه اروپا می باشد برای این که بتوانند به هر دلیلی وارد سوئیس شوند باید ویزای این کشور را دریافت کنند. همان گونه که گفتیم ویزای تایپ D برای افراد خارجی که می خواهند به واسطه دعوت نامه شغلی به این کشور مهاجرت کنند در برنامه مهاجرتی سوئیس قرار دارد. افرادی که موفق می شوند تا از سمت یک کارفرما در سوئیس دعوت نامه دریافت کنند باید بدانند که دریافت نامه پیشنهاد کار به تنهایی منجر به مهاجرت به سوئیس نخواهد شد و مهم ترین مرحله برای مهاجرت با سوئیس اخذ ویزای این کشور می باشد. در مطالب بالا گفتیم که پس از دریافت دعوت نامه از سمت کارفرما باید با مدارک مورد نیاز به کنسولگری سوئیس در کشور خود مراجعه نموده و درخواست خود را به ثبت برسانید، با بررسی مدارک و شرایط متقاضی توسط افسر ویزا و در صورتی که تمامی مدارک کامل و بدون نقص باشد باشد و مشکلی در مدارک ارائه شده وجود نداشته باشد ویزای کاری سوئیس برای متقاضی صادر می شود. در بخش زیر مدارکی را که باید جهت اخذ ویزا به کنسولگری سوئیس ارائه شود را قرار داده ایم:

  • عکس پاسپورتی 4 قطعه
  • امضا و تکمیل 3 فرم درخواست روادید جهت اقامت بلند مدت به دو زبان فرانسوی و آلمانی
  • سند مسافرتی دارای اعتبار یا گذرنامه با حداقل دو صفحه خالی و 3 ماه اعتبار
  • قرارداد بسته شده با کارفرمای سوئیسی و ارائه کپی آن به سفارت
  • ثابت نمودن فعالیت حرفه ای فرد متقاضی
  • کپی و اصل مدارک تحصیلی
  • ریز نمرات و جزئیات مرتبط با تحصیلات
  • بیمه سفر
  • ثابت نمودن تمکن مالی
  • مدارک تحصیلی

اقامت و تابعیت در سوئیس از طریق کار:

توضیحاتی در خصوص موارد گوناگونی مانند پروسه اخذ ویزا سوئیس و مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزا، شرایط کاریابی و موسسات کاریابی در سوئیس، فرصت های شغلی و لیست مشاغل مورد نیاز سوئیس، پردرآمد ترین شغل سوئیس در بخش های مختلف و میزان حقوق کار در سوئیس در مشاغل گوناگون داده شد. با بررسی مواردی که در مقاله موسسات کاریابی در سوئیس داده شد و دیگر موارد مرتبط به زندگی در سوئیس می توان متوجه شد که بی شک سوئیس یک انتخاب کم نظیر می باشد و افرادی که در این کشور به عنوان نیروی ماهر مشغول به کار می شوند بی شک شرایط خوبی را خواهند داشت. مقاله موسسات کاریابی در سوئیس با تحقیق و تلاش تیم مشاوره و تیم آی تی موسسه حقوقی ملک پور مورد نگارش قرار گرفت، استفاده از  مطالبی که در وب سایت های موسسه حقوقی ملک پور می باشد غیر قانونی به شمار می رود و از نظر شرعی کپی برداری از این مطالب حرام محسوب می شود. افرادی که موفق می شوند در پروسه مهاجرت به سوئیس ویزای کاری را اخذ نمایند می توانند به این کشور مهاجرت کنند. با مهاجرت نیروی کاری ماهر به کشور سوئیس در ابتدا یک اقامت 2 ساله موقت به وی اعطا می شود. در صورتی که فرد به مدت 10 سال در کشور سوئیس مشغول به کار و زندگی باشد و در این مدت یکی از زبان های رسمی در سوئیس را یاد گرفته باشند و قوانین و مقررات کشور سوئیس را رعایت نموده باشند می توانند برای اقامت دائم این کشور درخواست دهند. پس اخذ اقامت دائم متقاضی می تواند با گذشت مدتی برای دریافت تابعیت سوئیس اقدام کند و با شرکت در آزمون تابعیت کشور سوئیس و قبولی در این آزمون تابعیت سوئیس را دریافت کنند.

موسسات کاریابی در سوئیس و سخن پایانی:

موسسات کاریابی در سوئیس، فرصت های کاری در لیست مشاغل مورد نیاز سوئیس، شرایط مهاجرت به سوئیس و نکات مرتبط به چگونگی اخذ ویزای کاری و مدارک مورد نیاز برای اخذ این ویزا، راه های کاریابی و موسسات کاریابی در سوئیس، حقوق کار در سوئیس و پردرآمد ترین شغل سوئیس در بخش های مختلف و … از مهم ترین عناوینی بودند که ما در مقاله موسسات کاریابی در سوئیس مورد بررسی علمی قرار دادیم و به نگارش در آوردیم. سوئیس کشوری مدرن، پیشرفته و زیبا می باشد، یکی از کشور های ثروتمند جهان، امن ترین کشور جهان، مرکز قرار های سیاسی و مقر معروف ترین بانک های جهان همه از ویژگی های این کشور منحصر به فرد هستند. افرادی که دارای مهارت و تخصص و تحصیلات عالیه در مشاغل مختلف می باشند می توانند با تحقیق در خصوص شرایط مهاجرت به سوئیس و داشتن شرایط جهت مهاجرت به سوئیس اقدام کنند. موسسه حقوقی ملک پور با پیشینه و سابقه و اعتبار بلند مدت در امور مهاجرت، به افراد متقاضی که تمایل دارند تا در خارج از کشور به کار، تحصیل و سرمایه گذاری مشغول شوند کمک می کند تا به اهداف خود دست یابند. شما عزیزان این امکان را دارید تا پس از برقرار نمودن تماس با موسسه به صورت رایگان و بدون هزینه به دریافت اطلاعات مهاجرتی بپردازید و مشاورین با تجربه ما به شما کمک می کنند تا بتوانید با توجه به شرایط خود بهترین مسیر و بهترین کشور را برای مهاجرت خود انتخاب نمایید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه موسسات کاریابی در سوئیس

امکان اخذ تابعیت سوئیس برای افرادی که در این کشور مشغول به کار و زندگی می باشند چه مدت زمان می برد؟
افرادی که در کشور سوئیس به مدت 10 سال به کار و زندگی مشغول باشند می توانند با تسلط به زبان رسمی این کشور و قبولی در آزمون تابعیت، حق شهروندی این کشور را اخذ کنند.


✅ میانگین حقوق کار در سوئیس برای هر سال کار در این کشور چه مقدار است؟
افرادی که در کشور سوئیس مشغول به کار می باشند به صورت متوسط برای هر سال کار 124.000 فرانک درآمد دارند.

✅ بهترین و کم هزینه ترین روش برای مهاجرت به سوئیس و پیدا کردن کار در این کشور چیست؟
افراد واجد شرایط برای کاریابی و مهاجرت به سوئیس می توانند از طریق ثبت نام در موسسات کاریابی در سوئیس شانس خود را برای پیدا کردن کار امتحان کنند.


✅ از مهم ترین مواردی که متقاضیان کار قبل از هر نوع اقدام برای مهاجرت به سوئیس باید مورد بررسی قرار دهند چیست؟
بررسی نرخ بیکاری، بررسی لیست مشاغل مورد نیاز در سوئیس، میزان درآمد در مشاغل مختلف، بررسی شرایط و مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا از مهم ترین موضوعات جهت بررسی می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *