موسسات کاریابی در دانمارک

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در دانمارک
  • نرخ بیکاری در دانمارک
  • لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک 2021
  • میزان حقوق مشاغل در دانمارک
  • بررسی روش های کاریابی در دانمارک
  • مؤسسات کاریابی در دانمارک
  • ویزای کار دانمارک
  • مدارک ویزای کار در دانمارک
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در دانمارک
  • موسسات کاریابی در دانمارک و سخن پایانی
موسسات کاریابی در دانمارک

موسسات کاریابی در دانمارک و مقدمه ای بر آن

موسسات کاریابی در دانمارک، بررسی و تحقیق درباره آگهی کار در دانمارک توسط موسسات کاریابی و استخدام توسط کارفرمایان در این کشور، شرایط مهاجرت کاری به دانمارک، لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک و فرصت های شغلی، نرخ بیکاری در این کشور و سایر مواردی که به موضوع مهاجرت کاری به دانمارک و موسسات کاریابی در دانمارک مرتبط هستند را در این مقاله به صورت علمی و تخصصی مورد بررسی قرار می دهیم. آیا امکان کاریابی از طریق موسسات کاریابی در دانمارک امکان پذیر می باشد؟ آیا امکان مهاجرت کاری به دانمارک برای شغل های که در لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک قرار دارند شرایط راحت تری دارد؟ در ادامه این مقاله و با بررسی موضوعات مختلف در باب موسسات کاریابی در دانمارک و مهاجرت کاری به این کشور سعی داریم تا ابهامات شما عزیزان را رفع نماییم. موسسه حقوقی ملک پور با داشتن شعب در سراسر دنیا و با در اختیار داشتن نیرو های متخصص در امور مهاجرتی به متقاضیان مهاجرت کاری به دانمارک و دیگر کشور های جهان خدماتی بی نظیر در این زمینه ارائه می نماید. شما می توانید با برقرار کردن تماس با دفاتر و شعب موسسه به صورت رایگان از جدیدترین اطلاعات در خصوص مهاجرت کاری به دانمارک مطلع شوید و به بررسی بهترین راه برای مهاجرت خود بپردازید.

شرایط عمومی کار در دانمارک:

دانمارک یکی از قدیمی ترین کشور های پادشاهی جهان و کشوری واقع در اتحادیه اروپا  و حوزه اسکاندیناوی می باشد، دانمارک مساحتی معادل با 42.916 کیلومتر مربع دارد و این کشور از 5.5 میلیون نفر تشکیل شده است. کپنهاگ پایتخت دانمارک و از مهم ترین شهر های کشور دانمارک به شمار می آید. کرون دانمارکی واحد پول در این کشور و زبان مردم دانمارکی و برخی آلمانی می باشد. دانمارک از کشور های سطح اول و پیشرفته جهان می باشد که با سطح بالای زندگی مردم همراه با رفاه و امنیت از شادترین و مرفه ترین کشور های جهان شناخته شود. کشور دانمارک به دلیل این که یکی از بهترین کشور های اروپایی به شمار می آید متقاضیان زیادی تمایل دارند تا این کشور را به عنوان مقصد کاری خود انتخاب کنند. متقاضیانی که قصد دارند تا دانمارک را به عنوان مقصد خود برای مهاجرت کاری انتخاب نمایند باید در مرحله اول با شرایط عمومی این کشور آشنا شوند، پس از آشنایی با فرهنگ و جامعه و قوانین زندگی نیاز است تا متقاضیان شرایط کاری را در این کشور مورد بررسی قرار دهند، شرایطی که از مهمترین آن ها می توان به میزان نرخ بیکاری در دانمارک، فرصت های شغلی و لیست مشاغل مورد نیاز و میزان حقوق در شغل های مختلف در دانمارک اشاره کرد و پس از بررسی این موضوعات باید از چگونگی کاریابی در این کشور مطلع شد و  به تحقیق و بررسی در خصوص راه های کاریابی در این کشور مانند موسسات کاریابی در دانمارک پرداخت. قصد داریم در ادامه به بررسی شرایط مهاجرت کاری به دانمارک و به بررسی نحوه کاریابی و موسسات کاریابی در دانمارک بپردازیم.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص ویزای کار دانمارک

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص ویزای کار دانمارک

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

نرخ بیکاری در دانمارک:

بررسی نرخ بیکاری در دانمارک برای افرادی که تمایل دارند تا مهاجرت کاری به دانمارک داشته باشند بسیار مهم می باشد، این موضوع به متقاضیان کار در دانمارک کمک می کند تا از وضعیت کار در دانمارک و بیکاری در این کشور مطلع گردند. همان گونه که گفته شد دانمارک از مرفه ترین کشور های اروپا و دنیا به شمار می رود و این موضوع می تواند دلیلی برای اثبات شرایط خوب کاری در این کشور باشد، با شیوع بیماری همه گیر کرونا در سال 2020 و ادامه دار بودن این بیماری اکثر کشور های جهان با بحران رو برو شدند، کشور های سطح اول جهان نیز از این قائده مستثنی نبودند، یکی از کشور های که در این وضعیت بسیار آگاهانه عمل کرد کشور دانمارک بود. نرخ بیکاری در کشور دانمارک در ماه ژانویه سال2021 تنها 4.4 درصد بوده که این میزان یکی از پایین ترین نرخ های بیکاری در سطح اروپا به شمار می آید و تعداد افراد بیکار از ماه مارس تا ماه ژانویه در سال 2021 با 1290 نفر کاهش به 126744 نفر رسیده است. نرخ بیکاری کشور دانمارک را به صورت نمودار در قسمت زیر قرار داده ایم:

نرخ بیکاری در دانمارک

لیست مشاغل مورد نیاز در دانمارک 2021:

 در اکثریت کشور های جهان هر ساله دولت ها به بررسی مشاغلی که در آن ها با کمبود نیروی کار مواجه هستند می پردازند و تحت عنوان لیست مشاغل مورد نیاز ارائه می نمایند، لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک نیز در هر سال دو بار توسط دولت دانمارک در تاریخ 1 ژانویه و 1 جولای منتشر می گردد که در این لیست مشاغلی که در کشور دانمارک با کمبود نیروی ماهر مواجه می باشند قرار دارد. افراد باید دارای تحصیلات مرتبط در مشاغل موجود در لیست باشند تا صلاحیت انجام این مشاغل را داشته باشند. متقاضیانی که شغل آن ها در لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک وجود دارد شانس بالاتری برای کاریابی در دانمارک خواهند داشت، اگر موقعیت کاری در لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک به فرد پیشنهاد شد، این امکان برای آن قرد به وجود می آید که درخواست ویزای کار و اقامت دانمارک را بدهد. آگهی کار در دانمارک برای مشاغلی که در لیست موجود می باشند بیشتر از مشاغل دیگر وجود دارد و این امکان وجود دارد تا متقاضیان از روش های گوناگون مانند موسسات کاریابی در دانمارک بتوانند موقعیت کاری برای خود پیدا کنند و از سمت یک کارفرما در دانمارک به کار دعوت شوند. برخی از شغل ها در لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک را در جدول زیر قرار داده ایم:

لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک 2021
مهندس مکانیک
مهندس عمران
مهندس پزشکی و فناوری
مهندس طراحی و نو آوری
مهندس برق
معمار داخلی
پزشک
دندان پزشک
کار درمانگر
معلم کالج
معلم دبستان و دبیرستان
حسابدار
برنامه نویس و توسعه دهنده سیستم

میزان حقوق مشاغل در دانمارک:

مهم ترین قسمت برای بررسی افرادی که تمایل دارند تا به دانمارک مهاجرت کاری داشته باشند، میزان حقوق در مشاغل می باشد، بررسی میزان حقوق در مشاغل مختلف در دانمارک این امکان را به وجود می آورد تا فرد بتواند نسبت به هزینه های زندگی در دانمارک بهترین انتخاب را داشته باشد. قطعا میزان حقوق هر شغل می تواند سطح زندگی و رفاه افراد را مشخص کند، برای مثال پزشکی که در کشور دانمارک مشغول به کار می باشد قطعا شرایط زندگی، فرصت های بهتر و رفاه بیشتری نسبت به یک کارگر ساده خواهد داشت. بررسی میزان حقوق هنگام مهاجرت می تواند به افراد کمک کند تا با توجه به نیاز آن جامعه به شغل آن ها و مقدار حقوقی که در آن کشور برای شغل آن ها در نظر گرفته شده است بهترین انتخاب را داشته باشن. در این بخش به حقوق مشاغل در کشور دانمارک خواهیم پرداخت:

    • در کشور دانمارک به صورت کلی محدوده حقوق از 10300 کرون دانمارکی در کمترین حالت شروع می شود و در بیشترین حالت حقوق برای مشاغل خاص تا 181000 کرون دانمارکی برای هر ماه کار می رسد. حقوق نیرو های کار در کشور دانمارک در یک ماه به صورت میانگین و متوسط 40600کرون دانمارکی می باشد.

در جدول زیر به تفکیک میزان حقوق در مشاغل مختلف در دانمارک را برای شما قرار داده ایم:

شغل میزان متوسط درآمد ماهیانه
دارو ساز کرون دانمارک 53200
مهندس پزشکی کرون دانمارک 34200
وکیل کرون دانمارک 78300
مهندس شبکه کرون دانمارک 33100
برنامه نویس کرون دانمارک 37600
پرستار کرون دانمارک 31800
دندان پزشک کرون دانمارک 99000
پیشخدمت کرون دانمارک 13100
مدیر هتل کرون دانمارک 74900
سر آشپز کرون دانمارک 24200
مهندس مکانیک کرون دانمارک 36200
مهندس برق کرون دانمارک 37900
مهندس عمران کرون دانمارک 36500
مدیر پروژه ساخت و ساز کرون دانمارک 66800
پرستار بچه کرون دانمارک 16000
مترجم کرون دانمارک 37500
معمار کرون دانمارک 49800
خلبان کرون دانمارک 68300
مهماندار هواپیما کرون دانمارک 27600
حسابدار کرون دانمارک 28500

بررسی روش های کاریابی در دانمارک:

با بررسی مقدار حقوق در مشاغل مختلف در دانمارک و موضوعاتی نظیر نرخ بیکاری و لیست مشاغل مور نیاز در دانمارک می توان متوجه شد که دانمارک یک کشور مناسب برای مهاجرت کاری به شمار می آید و افرادی که دارای مهارت می باشند و شغل آن ها در لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک می باشد این امکان برایشان وجود دارد تا در صورتی که از سمت کارفرما در دانمارک پیشنهاد شغلی دریافت نمایند برای کار به کشور دانمارک مهاجرت نمایند. حال ممکن است سوال پیش آید که چگونه می توان از طرف یک کارفرما در کشور دانمارک به کار دعوت شد و دعوت نامه دریافت کرد؟ افرادی که واجد شرایط مهاجرت کاری می باشند و جز نیرو های ماهر به شمار می آیند در صورتی که دارای مدرک تحصیلی حداقل لیسانس باشند و در رشته تحصیلی خود دارای مهارت و سابقه کاری باشند این شانس برایشان وجود خواهد داشت تا از روش های مختلف به کاریابی در دانمارک مشغول شوند و از سمت یک کارفرما دعوت نامه کاری دریافت کنند. متقاضیان باید بدانند که داشتن سطح زبان دانمارکی از الزامات مهاجرت می باشد زیرا برای و قانع نمودن کارفرما نیاز است تا فرد متقاضی بتواند در مصاحبه کاری شرکت نماید، همچنین داشتن سطح زبان شانس اخذ ویزا را بالا می برد. از روش های اصلی برای کاریابی در دانمارک می توان به روش های مهاجرت تحصیلی و یا سرمایه گذاری در دانمارک اشاره نمود، این روش های مهاجرتی به متقاضی این امکان را می دهد تا پس از ورود به دانمارک با حضور در این کشور به دنبال شغل مورد نظر خود باشند و در صورتی که موفق به پیدا کردن کار شدند می توانند اقامت خود را به اقامت کاری دانمارک تبدیل کنند. روش دیگر برای کاریابی در دانمارک مراجعه به سایت ها و موسسات کاریابی در دانمارک می باشد، در این روش متقاضی با انجام ثبت نام در سایت ها و موسسات کاریابی در دانمارک این امکان را دارد تا پس از قرار دادن اطلاعات و رزومه خود با کمترین هزینه شانس پیدا کردن کار در دانمارک را داشته باشد، در این روش کارفرمایان دانمارکی با مشاهده رزومه افراد متقاضی می توانند در صورت تمایل و نیاز به نیروی کار برای آن ها درخواست ارسال نمایند و با انجام مصاحبه کاری پس از رضایت برای نیروی مورد نظر دعوت نامه کاری ارسال نماید، از دیگر روش های کاریابی در دانمارک می توان به کاریابی از سمت دوستان و بستگان اشاره نمود.

موسسات کاریابی در دانمارک:

از روش های کاریابی در دانمارک به روش های کاریابی از طریق مهاجرت تحصیلی و سرمایه گذاری در دانمارک، کاریابی از طریق بستگان و دوستان در کشور دانمارک و همچنین کاریابی از طریق موسسات کاریابی در دانمارک اشاره شد. می توان گفت کم هزینه ترین و بهترین روش برای کاریابی در دانمارک مراجعه به موسسات کاریابی در دانمارک می باشد. موسسات کاریابی در دانمارک این امکان را برای کارفرمایان و متقاضیان فراهم کرده اند تا بتوانند به خواسته های خود دست یابند. نیرو های واجد شرایط با ثبت نام در موسسات کاریابی در دانمارک و یا موسسات کاریابی بین المللی، مدارک خود را که شامل مدارک کاری، مدارک تحصیلی و هویتی می باشد برای موسسات ارسال می نمایند، موسسات کاریابی در دانمارک با دریافت اطلاعات متقاضیان کار برای کارفرمایان در دانمارک شرایط متقاضی را ارسال می نمایند و کارفرمایان در صورتی که تمایل داشته باشند با نیروی متقاضی ارتباط برقرار می نمایند و به انجام مصاحبه با آن ها می پردازند. در این بخش قصد داریم تا به معرفی تعدادی از موسسات کاریابی در دانمارک بپردازیم:

موسسات کاریابی در دانمارک
JOB I DANSKE REGIONER JOOBLE.DK JOBSUPPORT.DK
ERGO-FYSIOTERAPEUTJOB.DK JOB-I-STATEN.DK JOB I EU
LÆGESEKRETÆRJOB.DK CAREERJET.DK GRADUATELAND
SYGEPLEJERSKEJOB.DK JOB I REGION HOVEDSTADEN MONSTER.DK
RADIOGRAFJOB.DK JOB I REGION SJÆLLAND JOBBANK.DK
BIOANALYTIKERJOB.DK JOB I REGION SYDDANMARK JOBBING.DK
LÆGEJOB.DK JOB I REGION MIDTJYLLAND BYGJOB.DK
SOSU-JOB.DK JOB I REGION NORDJYLLAND INDEED.COM
OFIR.DK STEPSTONE.DK JOBNET.DK

ویزای کار دانمارک:

مسائل و موضوعات مختلفی حول محور موسسات کاریابی در دانمارک مورد بررسی قرار گرفت، مواردی که متقاضیان مهاجرت کاری به دانمارک باید مورد بررسی قرار دهند شامل نرخ بیکاری در دانمارک، لیست مشاغل مورد نیاز در دانمارک، میزان حقوق در مشاغل مختلف و … می باشد، گفته شد که کارفرمایان برای جذب نیروی کاری مورد نیاز، پس از آگهی کار در دانمارک، توسط موسسات کاریابی در این کشور اطلاعات نیرو های کاری ماهر را دریافت می نمایند و پس از انجام مصاحبه کارفرما در صورت تمایل برای نیروی کار خارجی دعوت نامه کاری ارسال می نماید. متقاضیان خارجی پس از اخذ دعوت نامه کاری این امکان برایشان به وجود می آید تا جهت اخذ ویزای کاری دانمارک اقدام نمایند، قابل ذکر است که دریافت دعوت نامه از سمت کارفرما در دانمارک به منزله مهاجرت کاری به دانمارک نمی باشد و این امکان وجود دارد که علاوه بر داشتن دعوت نامه کاری با درخواست ویزای کاری به دلایل گوناگون موافقت نشود. متقاضیان به کار در دانمارک با نامه پیشنهاد کاری خود باید به سفارت دانمارک مراجعه کنند و درخواست خود را برای اخذ ویزای کاری دانمارک تحویل سفارت این کشور دهند.

مدارک ویزای کار دانمارک:

افراد و نیرو های ماهری که در رشته کاری خود دارای مدرک دانشگاهی می باشند و همچنین دارای تجربه و مهارت در زمینه شغلی مرتبط با رشته تحصیلی خود هستند، در صورتی که شغل آن ها در لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک قرار داشته باشد شانس بالایی در مهاجرت کاری به دانمارک خواهند داشت، قابل ذکر است که نیرو های کاری باید بتوانند با کارفرما در دانمارک ارتباط برقرار کنند و این ملزم به یادگیری زبان دانمارکی است، افرادی که از سطح زبان دانمارکی برخوردار هستند شانس بسیار بیشتری جهت کاریابی و اخذ ویزای دانمارک خواهند داشت، زیرا یکی از نیاز های زندگی و کار در هر کشوری ارتباط و صحبت با مردم در آن جامعه می باشد. گفته شد که پس از دریافت دعوت نامه کاری از سمت کارفرما در دانمارک، متقاضی باید با در دست داشتن نامه پیشنهاد به کار که از سمت کارفرما در دانمارک دریافت نموده است همراه با دیگر مدارک خود به کنسولگری دانمارک در کشور خود مراجعه نماید و درخواست خود را برای اخذ ویزای کار و مهاجرت کاری به دانمارک به سفارت این کشور بدهد. مقاله موسسات کاریابی در دانمارک و دیگر مقالاتی که شما عزیزان در سایت های موسسه حقوقی ملک پور مطالعه می کنید توسط کادر مشاوره و تیم آی تی موسسه حقوقی ملک پور نگارش شده است، هر نوع کپی برداری و استفاده از این مطالب خلاف مقررات می باشد و شرعاً حرام است. مدارک مورد نیاز جهت ارائه به کنسولگری دانمارک به شرح زیر است:

  • پاسپورت با اعتبار حداقل 3 ماه بیشتر از تاریخ ویزا
  • عکس گذرنامه که در 6 ماه قبل گرفته شده است.
  • اثبات وضعیت مالی مناسب
  • ارائه نامه پیشنهاد به کار
  • ارائه قرار داد و مدارکی که نشان دهنده علت درخواست متقاضی می باشد.
  • ارائه شرح کار ( اطلاعات کامل مانند میزان حقوق، نوع کار و ..)
  • امضا نمودن و تکمیل کردن فرم درخواست ویزا
  • پرداخت هزینه های مربوط به ویزا و ارائه کردن رسید پرداخت
  • مدرک تحصیلی همراه با ریز نمرات درسی با ترجمه
  • CV و سوابق کاری متقاضی
  • ارائه مدرک جهت اثبات محل اسکان در کشور دانمارک

اقامت و تابعیت در دانمارک از طریق کار:

تا این بخش از مقاله، موضوعاتی نظیر موسسات کاریابی در دانمارک، موارد مربوط به مهاجرت کاری به دانمارک را مورد تحقیق و بررسی قرار دادیم. تا ماه های پایانی سال 2016 کشور دانمارک به افراد متقاضی به مهاجرت کاری به این کشور، بر اساس سیستم امتیاز بندی ویزای کاری خود را اعطا می نمود، اما در این سال قوانین مهاجرتی کشور دانمارک دست خوش تغییرات شد و نیرو های مهاجرت کاری به دانمارک جهت مهاجرت به این کشور از روش کار باید حتما موفق به دریافت پیشنهاد کاری و دعوت نامه از سمت کارفرما شوند، پس از این که نیروی متقاضی مهاجرت کاری به دانمارک موفق به دریافت دعوت نامه گردید باید به سفارت دانمارک در کشور خود مراجعه نماید و برای ویزای کاری این کشور درخواست دهد. با دریافت ویزای کاری دانمارک متقاضی مجاز به مهاجرت به دانمارک می گردد و مجاز به کار در این کشور می باشد. بعد از ورود به کشور دانمارک به متقاضی یک اقامت موقت به مدت 3 سال داده می شود که این اقامت قابلیت تمدید خواهد داشت، با گذشت 4 سال از کار و زندگی در دانمارک فرد متقاضی در صورتی که بتواند به زبان دانمارکی تسلط پیدا کند و در این کشور دارای سو پیشینه ای نباشد این امکان را دارد تا درخواست خود برای دریافت اقامت دائم را به اداره مهاجرت دانمارک بدهد. با اخذ اقامت دائم دانمارک متقاضیان این امکان را دارند تا با گذشت یک سال برای اخذ تابعیت دانمارک اقدام نمایید و با داشتن شرایط مناسب و قبولی در آزمون تابعیت دانمارک به تابعیت این کشور دست یابید.

موسسات کاریابی در دانمارک و سخن پایانی:

موسسات کاریابی در دانمارک، لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک، بررسی شرایط آگهی کار در دانمارک توسط کارفرمایان و استخدام نیرو های کاری در این کشور، نگاهی به نرخ بیکاری و حقوق و درآمد مشاغل در دانمارک از موضوعات اصلی در مقاله موسسات کاریابی در دانمارک می باشد که مورد بحث و بررسی قرار گرفت. دانمارک کشوری در اتحادیه اروپا و اسکاندیناوی می باشد که مانند دیگر کشور های حوزه اسکاندیناوی سطح بسیار بالایی برای زندگی دارد. افراد متقاضی این امکان را دارند تا با دریافت دعوت نامه کاری از سمت کارفرما در دانمارک برای اخذ ویزای کاری و مهاجرت به این کشور اقدام نمایند. موسسه حقوقی ملک پور با داشتن شعب در سراسر دنیا و با در اختیار داشتن نیرو های متخصص در امور مهاجرتی به متقاضیان مهاجرت کاری به دانمارک و دیگر کشور های جهان خدماتی بی نظیر در این زمینه ارائه می نماید. شما می توانید با برقرار کردن تماس با دفاتر و شعب موسسه به صورت رایگان از جدیدترین اطلاعات در خصوص مهاجرت کاری به دانمارک مطلع شوید و به بررسی بهترین راه برای مهاجرت خود بپردازید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه موسسات کاریابی در دانمارک

✅کمترین و بالاترین میزان حقوق درآمد در مشاغل دانمارک چه مقدار است؟
میزان حقوق مشاغل در دانمارک در پایین ترین حالت برای هر ماه کار 10.300 کرون دانمارک و در بالاترین حالت 181.000 کرون دانمارکی می باشد.


✅لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک در هر سال چند بار ارائه می شود؟
لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک نیز در هر سال دو بار توسط دولت دانمارک در تاریخ 1 ژانویه و 1 جولای منتشر می گردد.


✅بهترین روش برای کاریابی در دانمارک چیست؟
کاریابی از طریق موسسات کاریابی در دانمارک بهترین روش و کم هزینه ترین روش برای جستجوی کار برای شهروندان خارج از اتحادیه اروپا می باشد.


✅ امکان اخذ اقامت دائم دانمارک برای افرادی که موفق به کاریابی در دانمارک شده اند پس از چند سال ممکن است؟
متقاضیانی که موفق به کاریابی در دانمارک می شوند در ابتدا یک اقامت موقت 3 ساله دریافت می کنند که قابل تمدید می باشد و با گذشت 5 سال می توانند برای اخذ اقامت دائم اقدام نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *