موسسات کاریابی در ترکیه

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در ترکیه
  • نرخ بیکاری در ترکیه
  • لیست مشاغل مورد نیاز ترکیه 2021
  • میزان حقوق مشاغل در ترکیه
  • بررسی روش های کاریابی در ترکیه
  • مؤسسات کاریابی در ترکیه
  • ویزای کار ترکیه
  • مدارک ویزای کار در ترکیه
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در ترکیه
  • موسسات کاریابی در ترکیه و سخن پایانی

موسسات کاریابی در ترکیه و مقدمه ای بر آن

موسسات کاریابی در ترکیه، لیست مشاغل مورد نیاز ترکیه، کسب و کار در ترکیه پر درآمد ترین شغل در ترکیه، میزان حقوق و درآمد در ترکیه و دیگر عناوینی که به هر شکل به موضوع موسسات کاریابی در ترکیه مرتبط می باشند را در این مقاله به صورت علمی مورد بررسی قرار خواهیم داد. موسسات کاریابی در ترکیه تا چه مقدار به افراد جهت پیدا کردن کارفرما کمک خواهند کرد؟ میزان حقوق و درآمد در ترکیه در مشاغل مختلف چه مقدار است؟ شغل های مورد نیاز در ترکیه کدامند؟ در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت نمایید. موسسه حقوقی ملک پور با سابقه بیش از 20 سال فعالیت در زمینه مهاجرت می تواند به شما عزیزان در خصوص مهاجرت قانونی به کشور های سطح اول جهان خدمات ارائه نماید. شما عزیزان این امکان را دارید تا برای دریافت اطلاعات دقیق تر و بررسی شرایط خود با دفاتر موسسه تماس حاصل نمایید و به صورت رایگان با مشاورین ما به مشاوره بپردازید.

شرایط عمومی کار در ترکیه:

ترکیه کشوری واقع در غرب آسیا و جنوب شرق اروپا می باشد که باعث گردیده تا کشور ترکیه به دو بخش آسیایی و اروپایی تقسیم شود. از همسایگان کشور ترکیه در قاره آسیا می توان ایران، سوریه، عراق، ارمنستان و گرجستان اشاره نمود و از کشور های اروپایی همسایه با ترکیه می توان به یونان و بلغارستان اشاره کرد. پایتخت کشور ترکیه شهر آنکارا می باشد اما مهم ترین شهر این کشور شهر زیبای استانبول می باشد. ترکی استانبولی زبان رسمی در کشور ترکیه می باشد و لیر واحد پول رسمی در این کشور می باشد. به دلیل شرایط و موقعیت مناسب جغرافیایی کشور ترکیه این کشور به یکی از راه های ارتباطی میان اروپا و آسیا تبدیل شده است. ترکیه کشوری با فرهنگ و تمدن چند هزار ساله می باشد و از نظر فرهنگی دارای تنوع می باشد. یکی از صنایع پر رونق در کشور ترکیه صنعت گردشگری می باشد و این صنعت یکی از تاثیر گذار ترین صنایع در اقتصاد کشور ترکیه می باشد. افرادی که تمایل دارند تا به کشور ترکیه مهاجرت کاری نمایند باید قبل از هر نوع اقدامی جهت مهاجرت کاری به کشور ترکیه موضوعات مختلفی را مورد بررسی قرار دهند که در ادامه مقاله موسسات کاریابی در ترکیه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور و کاریابی

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور و کاریابی

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

نرخ بیکاری در ترکیه:

همان گونه که اشاره شد نیرو های کاری که تمایل دارند تا به دیگر کشور های جهان مهاجرت نمایند و در آن کشور ها به کار و زندگی مشغول شوند باید در ابتدا به تحقیق در خصوص موضوعات مختلف بپردازند. تحقیق در خصوص نرخ بیکاری و وضعیت اشتغال در کشور مقصد یکی از اصلی ترین موارد جهت بررسی برای مهاجرت کاری می باشد. نرخ بیکاری در کشور ترکیه در مارس 2021 نسبت به 13.2 درصد در ماه قبل به 13.1 درصد کاهش یافته است. تعداد بیکاران با 59 هزار نفر افزایش به 4.236 میلیون نفر رسید. در ادامه نمودار نرخ بیکاری در کشور ترکیه را برای شما قرار داده ایم.

نرخ بیکاری در ترکیه

لیست مشاغل مورد نیاز در ترکیه2021

در ادامه مبحث موسسات کاریابی در ترکیه به بررسی لیست مشاغل مورد نیاز ترکیه خواهیم پرداخت. بدون شک انجام مهاجرت کاری به خارج از کشور بدون بررسی و تحقیقات ممکن است تبعات جبران ناپذیری را در بر داشته باشد. از این رو افرادی که تمایل به شروع کسب و کار در ترکیه و دیگر کشور های جهان را دارند باید به تحقیقات گسترده در خصوص شرایط کشور مقصد بپردازند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. یکی از مهم ترین موضوعات در هنگام بررسی برای مهاجرت کاری تحقیق و بررسی لیست مشاغل مورد نیاز کشور مقصد می باشد. کشور ترکیه نیز مانند دیگر کشور های جهان در هر سال لیست مشاغل مورد نیاز خود را منتشر می کند و افراد واجد شرایط این امکان را خواهند داشت تا در صورتی که حرفه آن ها در لیست مشاغل مورد نیاز ترکیه وجود داشته باشد، برای کاریابی در این کشور اقدام نمایند. به دلیل محدودیت های دولت ترکیه، استخدام در زمینه های حقوقی، پزشکی و معدن برای همه متقاضیان بین المللی ممنوع می باشد و افراد برای ورود به بازار کار این رشته ها باید در ترکیه در این رشته ها به تحصیل بپردازند. در جدول زیر لیست مشاغل مورد نیاز ترکیه را برای شما قرار داده ایم:

لیست مشاغل مورد نیاز ترکیه2021
مهندسی نساجی
معماری داخلی
معمار
مهندس آی تی
طراح صنعتی
خلبان
شنوایی شناس
مهندسی عمران
دامپزشک
دارو ساز

میزان حقوق مشاغل در ترکیه:

از دیگر موضوعات قابل بررسی و دارای اهمیت برای مهاجرت کاری و شروع کسب و کار در ترکیه، میزان حقوق و درآمد در مشاغل مختلف این کشور می باشد. بررسی حقوق به متقاضیان این امکان را می دهد تا با دید بازتر نسبت به انتخاب ترکیه به عنوان کشور مقصد نگاه کنند و با بررسی سایر موضوعات مانند هزینه های زندگی در این کشور و مقایسه حقوق و درآمد با هزینه های زندگی بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند. اقتصاد کشور ترکیه به رغم جایگاه خود به عنوان یک کشور پیشرفته و در حال توسعه، به دلیل بحران ارزی و بدهی های اخیر این کشور با کاهش شدیدی روبرو بوده است. از این رو پیشنهاد می شود تا شما عزیزان قبل از انتخاب این کشور به عنوان مقصد جهت مهاجرت کاری تمام جوانب آن را در نظر بگیرید. میزان حقوق در مشاغل کشور ترکیه به صورت میانگین برای هر سال کار 94.000 لیر می باشد. حداقل و حداکثر حقوق در ترکیه برای هر سال کار در این کشور به ترتیب 23.800 و 419.000 لیر می باشد. در ادامه جدولی از حقوق و درآمد در مشاغل مختلف را برای شما قرار داده ایم:

مشاغل متوسط حقوق سالانه(لیر ترکیه)
خلبان 171.000 لیر
مهماندار هواپیما 67.900 لیر
مهندس هوافضا 117.000 لیر
حسابدار 66.800 لیر
عکاس 54.700 لیر
معمار 110.000 لیر
معلم 75.600 لیر
پرستار بچه 40.300 لیر
مهندس عمران 85.400 لیر
مهندس برق 92.600 لیر
مهندس مکانیک 94.900 لیر
دندان پزشک 218.000 لیر
مهندس شبکه 86.500 لیر

بررسی روش های کاریابی در ترکیه:

در مقاله موسسات کاریابی در ترکیه موضوعات مختلفی را تا این بخش مورد بررسی قرار داده ایم. کاریابی در ترکیه از راه ها و روش های گوناگون امکان پذیر می باشد. افرادی که دارای تخصص می باشند این امکان را دارند تا از روش های مختلف برای پیدا کردن کار در ترکیه اقدام کنند. باید گفت که اصلی ترین شرط برای مهاجرت کاری و شروع کسب و کار در ترکیه دریافت دعوت نامه کاری از سمت یک کارفرما در این کشور می باشد. افرادی که دارای تخصص می باشند و همچنین دارای سطح زبان ترکی می باشند می توانند با پیدا کاریابی در این کشور در پر درامد ترین شغل در ترکیه در رشته کاری خود مشغول به کار شوند. در ادامه انواع روش های کاریابی در ترکیه را برای شما قرار داده ایم:

کاریابی در ترکیه از روش ارسال رزومه و مشخصات خود برای موسسات کاریابی در ترکیه

کاریابی در کشور ترکیه از روش سفر تفریحی و توریستی به این کشور و داشتن زمان مناسب برای پیدا کردن کارفرما

مراجعه به سایت ها و موتور های جستجوی کاریابی در ترکیه مانند ELEMAN.NET

مراجعه به برنامه ها و اپلیکیشن های جستجوی کار در ترکیه

کاریابی در ترکیه از طریق تحصیل در این کشور

موسسات کاریابی در ترکیه:

در ادامه مبحث فوق در این قسمت به بررسی و معرفی سایت ها و موسسات کاریابی در ترکیه خواهیم پرداخت. تا این قسمت از مقاله متوجه شدیم که افراد متقاضی به مهاجرت کاری و شروع کسب و کار در ترکیه باید موضوعات مختلفی را مانند نرخ بیکاری در ترکیه، لیست مشاغل مورد نیاز در ترکیه، میزان حقوق و درآمد در این کشور و .. را مورد ارزیابی قرار دهند. همچنین گفته شد که افراد واجد شرایط برای کار در کشور ترکیه نیاز دارند تا از طرف یک شرکت و یا کارفرمای معتبر در این کشور دعوت نامه کاری دریافت کنند تا به واسطه دریافت دعوت نامه شغلی بتوانند جهت مهاجرت کاری به ترکیه اقدام کنند. کاریابی در ترکیه از راه های مختلفی امکان پذیر می باشد، اما از بهترین روش ها که به متقاضیان امکان کاریابی در ترکیه را می دهد می توان به موسسات کاریابی در ترکیه و سایت های کاریابی در این کشور اشاره کرد. در ادامه نام برخی از بهترین و معتبر ترین سایت ها و موسسات کاریابی در ترکیه را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

موسسات کاریابی در ترکیه
Marmaris International Recruitment Ltd
Michael Page | Recruitment Agency
Manpower Head Office
Adecco
REED Recruitment Agency Turkey
Pak Turkey manpower services
KRM Yönetim Danışmanlık A.Ş.

ویزای کار ترکیه:

پس از بررسی موضوعات مختلف در باب موضوع موسسات کاریابی در ترکیه به مبحث ویزای کار در کشور ترکیه خواهیم پرداخت. همان طور که گفته شد برای کار در کشور ترکیه و مهاجرت کاری به این کشور در ابتدا دریافت دعوت نامه کاری از سمت کارفرما نیاز است. متقاضیانی که می توانند به واسطه شرایط خود مانند تحصیلات دانشگاهی، تجربه کاری بالا، سطح زبان مناسب و.. از طرف کارفرما در این کشور به کار دعوت شوند باید همراه با مدارک خود برای پردازش اولیه به سفارت این کشور مراجعه نمایند. پس از حضور در این قرار ملاقات و ارائه مدارک ، کارفرمای شما درخواست ویزا شما را با وزارت کار و تأمین اجتماعی ترکیه ظرف مدت ده روز انجام می دهد.

مدارک ویزای کار ترکیه:

در این قسمت از مقاله موسسات کاریابی در ترکیه به بررسی مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کاری ترکیه می پردازیم. افرادی که متقاضی مهاجرت به ترکیه هستند پس از اخذ دعوت نامه کاری با مراجعه با سفارت ترکیه و درخواست کارفرما برای ویزای شما به وزارت کار کشور ترکیه فرد متقاضی می تواند با ارائه مدارک خود ویزای کاری ترکیه را اخذ نماید. این مقاله توسط مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور تهیه شده است و استفاده از این مقاله بدون ذکر نام منبع خلاف قوانین می باشد و رضایت این موسسه را به همراه نخواهد داشت. در ادامه مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کاری ترکیه را برای شما قرار داده ایم:

نامه عدم سوء پیشینه

بیمه درمانی معتبر

دعوت نامه شغلی همراه با جزئیات شغلی فرد

گذرنامه با اعتبار حداقل 90روز

عکس

مدارک تحصیلی

اقامت و تابعیت در ترکیه از طریق کار:

در مقاله موسسات کاریابی در ترکیه موضوعات و عناوین مختلفی از جمله لیست مشاغل مورد نیاز ترکیه، شرایط کسب و کار در ترکیه، ورود به پر درآمد ترین شغل در ترکیه، نرخ بیکاری و.. را مورد تحلیل و بررسی قرار دادیم. افرادی که در کشور ترکیه موفق می شوند تا وارد باز کار شوند این امکان را دارند تا برای اخذ اقامت دائم و پاسپورت این کشور اقدام نمایند. اخذ اقامت دائم ترکیه برای افراد شاغل به این صورت می باشد که شخص باید به صورت مستمر به مدت 8 سال در این کشور به کار بپردازند و در این مدت جرم و جنایتی مرتکب نشده باشد و هم چنین مالیات بر درامد خود را پرداخت کرده باشد. در این شرایط فرد می تواند با گذشت 8 سال برای اخذ اقامت دائم اقدام نماید. پس از اخذ اقامت دائم این امکان برای متقاضیان وجود دارد که جهت اخذ پاسپورت ترکیه اقدام کنند. به دلیل قدرت پایین پاسپورت کشور ترکیه، پیشنهاد ما به افرادی که دارای شرایط مهاجرت کاری می باشند و تمایل به اخذ اقامت دائم و تابعیت سایر کشور ها را دارند این است که برای کشور های سطح اول جهان مانند اتریش و آلمان اقدام نمایند، زیرا این کشور ها از برترین کشور های جهان می باشند و اخذ اقامت و تابعیت در آن ها در مدت زمان سریع تر امکان پذیر می باشد.

موسسات کاریابی در ترکیه و سخن پایانی:

موسسات کاریابی در ترکیه، لیست مشاغل مورد نیاز ترکیه، پر درآمد ترین شغل در ترکیه، شرایط کسب و کار در ترکیه و دیگر موضوعات مربوط به عنوان موسسات کاریابی در ترکیه را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم. افراد جویای کار این امکان را دارند تا به واسطه سایت ها و موسسات کاریابی در ترکه به کاریابی در این کشور بپردازند و در صورت موفقیت جهت کار به این کشور مهاجرت نمایند. ترکیه از همسایگان ایران می باشد که هر ساله افراد بسیار زیادی به واسطه کار و تحصیل به این کشور مهاجرت می نمایند. همانگونه که گفته شد کشور ترکیه به دلیل مشکلات و بحران ارزی در حال حاظر شرایط اقتصادی مناسبی ندارد و متقاضیان برای مهاجرت به این کشور باید به این موضوع توجه داشته باشند. افراد واجد شرایط می توانند برای کار و زندگی کشور های نظیر آلمان و اتریش و کانادا را که از برترین کشور های جهان می باشند را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب نمایند. موسسه حقوقی ملک پور با تخصص در زمینه اخذ ویزا از روش های مختلف مانند کار، تحصیل و سرمایه گذاری، می تواند به شما متقاضیان برای مهاجرت به کشور های سطح اول جهان خدمات بسیار مناسبی ارائه نماید. شما عزیزان می توانید با مراجعه با وب سایت های موسسه مقالات مرتبط با موسسات کاریابی در ترکیه را مطالعه نمایید، همچنین می توانید با تماس با دفاتر موسسه به صورت رایگان با کارشناسان مجموعه به مشاوره مهاجرتی بپردازید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه موسسات کاریابی در ترکیه

متوسط حقوق مشاغل در ترکیه برای هر سال کار چه مقدار است؟

متوسط حقوق مشاغل در ترکیه برای هر سال کار 94.000 لیر می باشد.

بهترین روش برای کاریابی در ترکیه کدام است؟

می توان گفت بهترین و مقرون به صرفه ترین روش برای کاریابی در ترکیه مراجعه به سایت ها و موسسات کاریابی در ترکیه می باشد.

اصلی ترین نیاز برای اخذ ویزای کار ترکیه چیست؟

مهم ترین و اصلی ترین نیاز جهت دریافت ویزای کاری ترکیه و مهاجرت به این کشور، اخذ دعوت نامه کاری از سمت کارفرما در ترکیه می باشد.

اخذ اقامت دائم ترکیه پس از چند سال امکان پذیر است؟

متقاضیان برای اخذ اقامت دائم ترکیه نیاز است تا به مدت 8 سال به صورت مستمر در این کشور حضور داشته باشند و به کار بپردازند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *