موسسات کاریابی در ایتالیا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در ایتالیا
  • نرخ بیکاری در ایتالیا
  • لیست مشاغل مورد نیاز ایتالیا 2021
  • میزان حقوق مشاغل در ایتالیا
  • بررسی روش های کاریابی در ایتالیا
  • مؤسسات کاریابی در ایتالیا
  • ویزای کار ایتالیا
  • مدارک ویزای کار در ایتالیا
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در ایتالیا
  • موسسات کاریابی در ایتالیا و سخن پایانی
موسسات کاریابی در ایتالیا

موسسات کاریابی در ایتالیا و مقدمه ای بر آن

موسسات کاریابی در ایتالیا، بررسی شرایط درآمد در ایتالیا در مشاغل مختلف، نگاهی به شرایط کار و تحصیل در ایتالیا، بررسی راه های کاریابی در ایتالیا، بررسی سایت کاریابی در ایتالیا، نگاهی به نرخ بیکاری این کشور و سایر موضوعات مربوط به موسسات کاریابی در ایتالیا را مورد بررسی قرار می دهیم. موسسات کاریابی در ایتالیا تا چه اندازه در پیدا کردن کارفرما به افراد متقاضی کمک می کنند؟ درآمد در ایتالیا برای مشاغل مختلف چه مقدار است؟ آیا افراد دارای شرایط کار و تحصیل در ایتالیا می توانند به صورت همزمان کار و تحصیل را انجام دهند؟ این سوالات عموماً ذهن افراد متقاضی به مهاجرت را درگیر می کند و ما سعی داریم تا در مقاله موسسات کاریابی در ایتالیا این سوالات را رفع نماییم. موسسه حقوقی ملک پور با تجربه و تبحری که در زمینه مهاجرت دارد می تواند به افرادی که تمایل دارند تا در راه مهاجرت قدم بردارند کمک نماید. شما می توانید با برقرار کردن تماس به موسسه به صورت رایگان مشاوره مهاجرتی دریافت کنید. 

شرایط عمومی کار در ایتالیا:

ایتالیا از اصلی ترین و مهم ترین کشور های عضو اتحادیه اروپا و حوزه شینگن به شمار می رود. این کشور به عنوانی مقصدی جذاب برای افرادی به شمار می رود که دارای شرایط کار و تحصیل در ایتالیا می باشند. جهانگردی، صنعت مد و خودرو و مواد غذایی از اصلی ترین صنایع در ایتالیا به شمار می روند. می توان گفت که بخش شمالی ایتالیا دارای صنعتی پبشرفته تر می باشد و مرکز شرکت های خصوصی می باشد و قطب جنوبی این کشور حول محور محصولات کشاورزی می چرخد. ایتالیا از برترین اقتصاد های جهان به شمار می رود و در این رده بنده جایگاه هشتمین اقتصاد برتر جهان را به خود اختصاص داده است. ایتالیا به صنایع خدماتی و تولیدی کشور خود وابستگی بسیاری دارد. تولید کالا های بسیار لوکس مانند مبلمان، انواع خودرو های لوکس و صنعت مد  و دیگر صنایع این کشور بخش قابل توجهی از تولیدات ایتالیا را تشکیل می دهد. با ثبات نبودن سیاست و اقتصاد ایتالیا باعث شده تا افزایش نرخ بیکاری در این کشور شکل بگیرد و تا دو رقمی شدن این آمار پیش برود. کشور ایتالیا از معروف ترین و بزرگ ترین صادر کننده های میوه و روغن زیتون در جهان به شمار می رود. با توجه به این که ایتالیا کشوری صنعتی به شمار می آید افراد دارای تبحر و تخصص می توانند برای پیدا کردن کار در این کشور از طریق موسسات کاریابی در ایتالیا و سایر روش های کاریابی اقدام نمایند.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور و کاریابی

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور و کاریابی

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

نرخ بیکاری در ایتالیا:

در ادامه مبحث موسسات کاریابی در ایتالیا باید بدانیم که جهت مهاجرت کاری به ایتالیا یکی از مسائل مهم قابل بررسی وضعیت نرخ بیکاری می باشد. با بررسی و نگاه به نرخ بیکاری ایتالیا می توان از وضعیت کار در این کشور اطلاع پیدا کرد و متوجه این موضوع شد که آیا ایتالیا می تواند مقصد مناسبی برای مهاجرت کاری باشد یا خیر. باید گفت نرخ بیکاری در ایتالیا نسبت به کشور های سطح اول اروپا مانند آلمان، اتریش، سوئد، دانمارک و.. بسیار بالاتر می باشد. با توجه به آخرین آماری که از نرخ بیکاری در ایتالیا منتشر شده است این کشور در ماه فوریه سال 2021 نرخ بیکاری 10/2 درصد را تجربه می کند. البته قابل ذکر است این آمار نسبت به ماه قبل در همین سال روند کاهشی داشته است. در نمودار زیر نرخ بیکاری در ایتالیا را برای شما به نمایش در آورده ایم:

لیست مشاغل مورد نیاز در ایتالیا 2021

در ادامه مبحث موسسات کاریابی در ایتالیا قصد داریم تا به بررسی لیست مشاغل مورد نیاز در ایتالیا 2021 بپردازیم. با توجه به آمار بالای نرخ بیکاری در ایتالیا متقاضیان باید برای مهاجرت به این کشور باید تمامی جوانب را مورد بررسی قرار دهند. یکی از مهم ترین موارد جهت بررسی لیست مشاغل مورد نیاز در ایتالیا می باشد. این موضوع می تواند به متقاضیان کار کمک کند تا در صورت نیاز در ایتالیا به تخصص آن ها برای مهاجرت به این کشور اقدام کنند. متقاضیانی که تخصص آن ها جز مشاغل مورد نیاز این کشور می باشد این امکان را دارند تا با دریافت دعوت نامه از سمت کارفرما به این کشور مهاجرت کنند. در جدول زیر مشاغل مورد نیاز ایتالیا را برای شما قرار داده ایم:

لیست مشاغل مورد نیاز ایتالیا 2021
شاغل مرتبط با سلامتی
متخصصان فناوری اطلاعات و ارتباطات
متخصصان بازاریابی ، خلاقیت و طراحی
مشاغل بنیادی
شاغل مرتبط با سلامتی

میزان حقوق مشاغل در ایتالیا:

از مهم ترین مواردی که متقاضیان کار باید در موضوع مهاجرت کاری به ایتالیا به آن توجه کنند حقوق و درآمد در ایتالیا می باشد. با بررسی حقوق در مشاغل مختلف در ایتالیا می توان به این مهم دست یافت که آیا با توجه به تخصص فرد متقاضی میزان درآمد می تواند هزینه های زندگی را پوشش دهد؟ آیا این میزان حقوق می تواند برای زندگی در ایتالیا کافی باشد؟ در ادامه این بخش قصد داریم تا حقوق  و درآمد در ایتالیا در مشاغل مختلف را مورد بررسی قرار دهیم تا شما عزیزان بتوانید با بررسی این موضوع بهترین انتخاب را داشته باشید. باید گفت حداقل حقوق یک نیروی کار در ایتالیا برای یک سال کار 11.100 یورو می باشد و این مقدار به صورت متوسط برای هر سال کار در این کشور 43.800 یورو می باشد. در جدول زیر میزان حقوق در مشاغل مختلف در ایتالیا را مورد بررسی قرار می دهیم:

مشاغل  میزان حقوق سالیانه
حسابداران 32.600 یورو
مدیر مالی 88.700 یورو
طراح گرافیک 29.200 یورو
عکاس 26.000 یورو
مهندس هوا و فضا 55.700 یورو
مهمانداران هواپیما 32.200 یورو
خلبان 74.500 یورو
معلمین 33.500 یورو
مترجم ها 39.700 یورو
مدیر های پروژه 55.100 یورو
مهندسان عمران 41.700 یورو
مدیران پروژه های ساخت و ساز 74.700 یورو
مهندسان عمران 42.900 یورو
مهندسان برق 46.300 یورو
مهندسان مکانیک 44.300 یورو

بررسی روش های کاریابی در ایتالیا:

پس از بررسی موضوعات مختلف در مورد مهاجرت به ایتالیا باید بدانیم که مهم ترین امر برای مهاجرت کاری به این کشور برای افراد خارج از اتحادیه اروپا دریافت دعوت نامه کاری از سمت کار فرما می باشد. حال ممکن است این سوال برای شما پیش آید که چگونه می توان برای کاریابی در ایتالیا اقدام کرد. افرادی که واجد شرایط کار در ایتالیا می باشند و دارای تخصص و مدرک تحصیلی مرتبط و سابقه کار و همچنین دارای سطح زبان ایتالیایی می باشند، پس از بررسی موارد مختلف که در مطالب بالا ذکر شد می توانند از روش های مختلف برای پیدا کردن کارفرما اقدام کنند، می توان گفت بهترین روش و کم هزینه ترین روش برای کاریابی در ایتالیا ثبت نام در موسسات کاریابی در ایتالیا می باشد، این موسسات به متقاضیان این امکان را می دهند تا رزومه کاری و سوابق خود را در سایت های موسسات کاریابی در ایتالیا بار گذاری نمایند تا کارفرمایان در صورت تمایل به بررسی آن ها بپردازند و در صورت نیاز پس از انجام مصاحبه کاری برای نیروی مورد نظر دعوت نامه کاری ارسال کنند، از دیگر روش ها برای کاریابی در ایتالیا روش سرمایه گذاری و یا روش تحصیل در این کشور می باشد که باید گفت این روش ها  هزینه های بالایی دارند.

موسسات کاریابی در ایتالیا:

پیروی مطالب در خصوص موسسات کاریابی در ایتالیا به این نتیجه رسیدیم که متقاضیان خارج از اتحادیه که تمایل به مهاجرت کاری به ایتالیا را دارند این شانس را دارند تا در صورت داشتن تخصص مورد نیاز در ایتالیا شانس خود را برای کاریابی در این کشور امتحان کنند. گفتیم که بهترین روش و کم هزینه ترین روش برای کاریابی در ایتالیا ارسال رزومه کاری و ثبت نام در سایت ها و موسسات کاریابی در این کشور می باشد. قابل ذکر است افرادی که به زبان ایتالیایی تسلط دارند شانس بالایی برای پیدا کردن کارفرما در این کشور دارند. در جدول زیر نام سایت ها و موسسات کاریابی در ایتالیا را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

موسسات کاریابی در ایتالیا
Monster Italy TipTopJobs
Stepstone Jobs Italy Jobbio
Glassdoor Italy Bancalavora Jobs
CareerJet Italy Total Jobs Italy
Carrierain Amazon Jobs Italy
LinkedIn Indeed Italy

ویزای کار ایتالیا:

متقاضیانی که به بررسی تحقیقات در خصوص جوانب و موضوعات مختلف مهاجرت کاری در ایتالیا پرداخته اند و تصمیم دارند تا به عنوان یک نیروی کار به این کشور مهاجرت کنند باید پس از دریافت دعوت نامه کاری برای اخذ ویزای کاری ایتالیا اقدام کنند. همان گونه که گفتیم نیروی های کاری متقاضی به مهاجرت به ایتالیا باید واجد شرایط باشند تا بتوانند در این کشور کار مورد نظر خود را پیدا کنند و از سمت کارفرما به کار دعوت شوند. باید گفت دریافت دعوت نامه کاری به این معنی نمی باشد که فرد متقاضی به طور حتم ویزای کاری ایتالیا را دریافت می نماید. باید توجه داشت که شهروندان کشور های اتحادیه اروپا نیازی به اخذ ویزای ایتالیا نخواهند داشت و تنها شهروندان خارج از اتحادیه ملزم به دریافت این ویزا هستند. ویزای کاری ایتالیا ویزای نوع D نام دارد. باید توجه داشت که افرادی که دعوت نامه کاری از سمت کارفرما دریافت کرده اند باید مطمعن شوند که این امکان را دارند تا برای اخذ ویزای کاری ایتالیا اقدام نمایند زیرا ایتالیا تنها چند ماه در طول سال این امکان را به متقاضیان می دهد تا برای اخذ ویزای کاری این کشور اقدام کنند.

مدارک ویزای کار ایتالیا:

مسائل مختلفی را در خصوص موسسات کاریابی در ایتالیا مورد بررسی قرار دادیم. مطالب مهمی چون نرخ بیکاری، لیست مشاغل میزان درآمد، ویزای کاری ایتالیا و …، باید توجه داشت افرادی که قصد دارند تا برای اخذ ویزای ایتالیا اقدام نمایند، هنگام مراجعه به این کشور باید مدارک خود را به صورت کامل و مرتب تحویل سفارت این کشور نمایند. در صورتی که افراد مدارک جعلی و تقلبی تحویل سفارت این کشور دهند تبعات جبران ناپذیری در انتظار آن ها خواهد بود. مقاله نگارش شده توسط مشاورین موسسه حقوقی ملک پور تهیه شده است و هر نوع کپی برداری شرعاً و قانوناً تلخف محسوب می شود. در قسمت زیر مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کار ایتالیا را برای شما قرار داده ایم:

  • ارائه قرار داد کاری امضا شده
  • دعوت نامه کاری همراه با کپی
  • پر کردن فرم درخواست ویزای بلند مدت ایتالیا
  • ارائه گذرنامه با اعتبار و 2 صفحه خالی
  • مدارک شناسایی جهت اثبات تابعیت
  • ثابت کردن محل اقامت در ایتالیا
  • ثابت کردن تمکن مالی
  • پرداخت هزینه ویزا
  • مدارک تحصیلی
  • مدارک مربوط با سابقه کاری متقاضی

اقامت و تابعیت در ایتالیا از طریق کار:

کشور ایتالیا یکی از با قدمت ترین کشور های جهان با تمدن بلند مدت می باشد، این کشور یکی از کشور های مورد علاقه مردمان جهان می باشد. کشوری بی نظیر همراه با مردمی شیک پوش و جذاب، ساختمان های مجلل و زیبا و با شکوه دلایل محبوبیت این کشور در بین مردمان جهان می باشد. البته باید توجه داشت افرادی که دارای شرایط تحصیل و کار در ایتالیا می باشند باید در ابتدا موضوعات مختلفی را مورد بررسی قرار دهند، زیرا ممکن است در صورت نداشتن اطلاعات کافی در راه مهاجرت به ایتالیا با شکست مواجه شوند. قطعاً افرادی که به ایتالیا مهاجرت می کنند و در این کشور به کار و زندگی مشغول می شوند تمایل دارند تا اقامت دائم و تابعیت این کشور را اخذ کنند. پس از دریافت دعوت نامه از سمت کارفرما و اخذ ویزای این کشور متقاضیان اقامت کاری این کشور را اخذ می نمایند و مانند سایر کشور های حوزه اتحادیه در صورتی که به مدت 5 سال در ایتالیا به کار و زندگی مشغول باشند و در این مدت دچار جرم و جنایت نشوند و مالیات کاری خود را پرداخت نمایند می توانند اقامت دائم ایتالیا را دریافت کنند و پس از 10 سال می توانند با داشتن شرایط مانند تسلط به زبان ایتالیایی و آشنایی با فرهنگ و تمدن و اقدام با جامعه این کشور می توانند تابعیت این کشور را اخذ کنند.

موسسات کاریابی در ایتالیا و سخن پایانی:

موسسات کاریابی در ایتالیا، بررسی بهترین رشته های در ایتالیا جهت مهاجرت کاری، بررسی میزان درآمد در ایتالیا، نگاهی به شرایط کار و تحصیل در ایتالیا، نرخ بیکاری، سایت کاریابای در ایتالیا، لیست مشاغل در ایتالیا و … از مهم ترین موضوعات عنوان شده در مقاله موسسات کار یابی در ایتالیا می باشد که به صورت علمی مورد بررسی قرار گرفت. همان گونه که گفته شد نیرو های کاری خارج از اتحادیه باید برای مهاجرت به ایتالیا از سمت کارفرما در این کشور دعوت نامه کاری اخذ نمایند. پیشنهاد موسسه حقوقی ملک پور به شما متقاضیان کار این می باشد که برای مهاجرت کاری کشور های را مورد انتخاب قرار دهند که شرایط کاری و اقتصاد مناسبی داشته باشند، از بهترین کشور های که شما متقاضیان به کار می توانید برای مهاجرت به آن ها اقدام کنید کشور های نظیر اتریش و آلمان می باشد زیرا این دو کشور برای شهروندان ایرانی برنامه مهاجرتی جستجوی کار را قرار داده اند. موسسه حقوقی ملک پور(ملک پور اتریش) با سابقه بلند مدت در امور مهاجرتی می توانند به شما متقاضیان کار کمک نماید. شما می توانید در وب سایت های موسسه در خصوص موسسات کاریابی در ایتالیا و مهاجرت به ایتالیا به مطالعه مقالات بپردازید. همچنین امکان برقراری تماس و صحبت با مشاورین موسسه به صورت رایگان برای شما عزیزان وجود دارد.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه موسسات کاریابی در ایتالیا

✅میانگین درآمد در کشور ایتالیا برای هر سال کار چه مقدار است؟

میانگین درآمد به صورت متوسط برای هر سال کار در این کشور 43.800 یورو می باشد.

✅موسسات کاریابی در ایتالیا تا چه اندازه می توانند به افراد در کاریابی کمک کنند؟

افرادی که واجد شرایط کاریابی در ایتالیا می باشند می توانند با ارسال رزومه کاری خود برای موسسات کاریابی در این کشور شانس خودشان را جهت کاریابی در ایتالیا امتحان کنند. افرادی که با زبان ایتالیایی آشنا می باشند شانس بالایی برای کاریابی خواهند داشت.

✅افراد پس از کاریابی در ایتالیا پس از گذشت چند سال می توانند اقامت دائم این کشور را اخذ نمایند؟

متقاضیان پس از ورود به ایتالیا و شروع به کار می توانند با گذشت 5 سال با رعایت قوانین و شرایط کشور ایتالیا جهت اخذ اقامت دائم این کشور اقدام کنند.

✅میزان نرخ بیکاری در کشور ایتالیا در سال 2021 چند درصد می باشد؟

با توجه به آخرین آمار منتشر شده نرخ بیکاری در کشور ایتالیا در ماه ژانویه 10.2 درصد بوده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *