موسسات کاریابی در اتریش

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در اتریش
  • نرخ بیکاری در اتریش
  • لیست مشاغل مورد نیاز اتریش 2021
  • میزان حقوق مشاغل در اتریش
  • بررسی روش های کاریابی در اتریش
  • مؤسسات کاریابی در اتریش
  • ویزای کار اتریش
  • مدارک ویزای کار در اتریش
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در اتریش
  • موسسات کاریابی در اتریش و سخن پایانی
موسسات کاریابی در اتریش

موسسات کاریابی در اتریش و مقدمه ای بر آن

موسسات کاریابی در اتریش، بررسی مقدار حقوق در اتریش، نگاهی به موسسات و سایت های کاریابی در اتریش، شرایط کار و نرخ بیکاری در کشور اتریش، مراحل و مدارک اخذ ویزای اتریش، شرایط اقامت و تابعیت در اتریش از جمله موضوعاتی هستند که در مقاله موسسات کاریابی در اتریش به بررسی آن ها می پردازیم. آیا جهت استخدام در خارج از کشور موسسات کاریابی بین المللی می توانند به افراد در پیدا کردن کار مناسب کمک کنند؟ بهترین موسسه کاریابی بین المللی در اتریش کدام است؟ برای کاریابی در خارج از کشور باید چه مدارکی را به موسسه کاریابی بین المللی ارائه نماییم؟ سعی کردیم تا ابهامات و سوالاتی که شما عزیزان در خصوص جستجوی کار از طریق موسسات کاریابی بین المللی برای مهاجرت به اتریش و استخدام در خارج از کشور دارید را در این مقاله به صورت علمی بررسی کنیم. موسسه حقوقی ملک پوراز موسسات مهاجرتی با سابقه در زمینه اخذ ویزا از کشور های مطرح جهان مانند اتریش، آلمان و کانادا و دیگر کشور های سطح اول جهان، خدمات مناسبی برای مهاجرت به شما ارائه می کند، جهت دریافت جدید ترین اطلاعات در خصوص موسسات کاریابی در اتریش و شرایط استخدام در خارج از کشور می توانید پس از برقرار کردن تماس با موسسه با مشاوران این مجموعه به صحبت بپردازید و اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایید، همچنین این امکان وجود دارد تا با صحبت با مشاورین از بهترین و مناسب ترین روش های مهاجرتی برای خود مطلع شوید.

شرایط عمومی کار در اتریش:

اتریش از برترین کشور های جهان و اروپا به شمار می آید، این کشور پیشرفته و سطح اول جهان یکی از کشور های مورد علاقه مهاجرین از روش های گوناگون می باشد، اتریش به واسطه شرایط خوب اقتصادی یک کشور مناسب برای مهاجرینی که تمایل دارند تا در کشور های دیگر کار کنند به شمار می آید. مهاجرت از روش کار به اتریش از راه های مختلفی امکان پذیر می باشد، اتریش یکی از معدود کشور های است که برای شهروندان ایرانی ویزای جستجوی کار را قرار داده است و این روش یکی از روش های محبوب در میان افرادی است که تمایل دارند تا در اتریش به کار مشغول شوند، البته برای اخذ ویزای جستجوی کار اتریش متقاضیان باید واجد شرایط مهاجرتی باشند تا بتوانند به اتریش مهاجرت کنند که در ادامه مقاله توضیحات کاملی در خصوص این روش خواهیم داد. توجه داشته باشید که در صورتی که تمایل دارید اطلاعات بیشتری در خصوص استخدام در خارج از کشور و کاریابی در اتریش از طریق موسسات کاریابی اطلاعات بیشتری کسب کنید، عبارت مورد نظر خود با با کلید واژه ملک پور سرچ کنید و از به روز ترین اطلاعات در این رابطه استفاده کنید. شما می توانید جدیدترین اطلاعات در رابطه با استخدام در خارج از کشور از طریق صفحات اجتماعی موسسه ملک پور و ویدئوهای رایگان دریافت کنید. 

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص ویزای جستجوی کار اتریش

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص ویزای جستجوی کار اتریش

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

فایل تصویری استاد ملک پور در خصوص اقامت کاری و بدون اجازه کار در اتریش

با مشاهده این ویدئو پاسخ سوالات زیر را خواهید یافت :

  • نرخ بیکاری در کشورهای مختلف چه تاثیری بر شانس کاریابی شما دارد؟
  • بررسی لیست مشاغل مورد نیاز اتریش چه تاثیری بر روند کاریابی دارد؟
  • چه مشاغلی در کشور اتریش به شدت مورد نیاز است؟
  • روش های دریافت اقامت کاری و بدون کار در اتریش چیست؟
  • کاریابی در خارج از کشور را از کجا آغاز کنیم؟
  • معتبرترین منبع برای یادگیری اصول کاریابی خارج از کشور چیست؟
  • هزینه کاریابی در اروپا به عهده چه کسی است؟
  • متقاضی کار در اروپا چه هزینه هایی را برای کاریابی خواهد داشت؟
  • خدمات موسسه ملک پور در زمینه کاریابی در اروپا چیست؟
  • میزان حقوق و درآمد در اتریش چقدر است؟
  • در خصوص اقامت با کار یا بدون کار اتریش چگونه می توانیم اطلاعات کاملی به دست آوریم؟

فایل صوتی این ویدئو

نرخ بیکاری در اتریش:

قبل از هر چیز متقاضیان مهاجرت از طریق کار باید بدانند که برای انتخاب یک کشور باید به صورت دقیق به تحقیق بپردازند و کشوری را برای مهاجرت کاری انتخاب نمایند که از جوانب مختلف برای زندگی و کار مناسب باشد، از مسائل مهمی که افراد جویای کار باید هنگام انتخاب یک کشور در نظر داشته باشند می توان به نرخ بیکاری آن کشور، شرایط اقتصادی، میزان حقوق در مشاغل، شرایط اقامتی و موارد دیگر. بررسی نرخ بیکاری اتریش می تواند شما را از وضعیت اشتغال در این کشور آگاه کند و به شما نشان دهد که در این کشور چه تعداد بیکار وجود دارد، همان طور که اشاره شد اتریش از برترین کشور های اروپا می باشد که علارغم جمعیت پایین اما جامعه و کشوری ثروت مند به شمار می آید. در سال 2021 و با شیوع و ادامه دار بودن ویروس کرونا اتریش مانند دیگر کشور های جهان برای پیشگیری از شیوع این ویروس منحوس مجبور به کنترل و تعطیلی مشاغل شدند. نرخ بیکاری اتریش در میان این محدودیت ها در ماه فوریه 2021 از  به 10.7 درصد رسید، که این میزان نسبت به فوریه سال قبل 2.6 درصد افزایش داشته است. قابل ذکر است که نرخ بیکاری در اتریش قبل از شیوع ویروس کرونا  از پایین ترین نرخ های اتحادیه اروپا به شمار می رفت. نمودار نرخ بیکاری اتریش را در قسمت زیر قرار داده ایم:

نرخ بیکاری در اتریش

لیست مشاغل مورد نیاز در اتریش 2021

بررسی لیست مشاغل مورد نیاز یک کشور  از مواردی می باشد که متقاضی باید قبل از انتخاب یک کشور به بررسی آن بپردازد، به صورت کلی شغل های مورد نیاز در یک کشور مانند اتریش به آن دسته از مشاغلی گفته می شود که در جامعه ی آن کشور تقاضای بیشتری دارد و خدمات در آن شغل در میان مردم اتریش استفاده بیشتری دارد، به دلیل تقاضای بالا برای آن خدمات و محصولات دولت اتریش برای رفع نیاز های جامعه سعی می کند در برنامه های مهاجرتی خود افرادی را در اولویت قرار دهند که در مشاغل مورد نیاز دارای مهارت می باشند و واجد شرایط کار در آن مشاغل هستند. هر کشور در هر سال لیستی از مشاغل مورد نیاز خود را اعلام می نماید و افرادی که دارای شرایط می باشند و شغل آن ها جز مشاغل مورد نیاز است شانس بالاتری برای استخدام در خارج از کشور دارند. از سوی دیگر موسسات کاریابی در اتریش برای رفع نیاز های کشور وظیفه دارند تا به نیرو های خارجی واجد شرایط خدمات ارائه نمایند. مشاغل مورد نیاز در اتریش را در قالب یک جدول برای شما قرار دادیم:

لیست مشاغل مورد نیاز اتریش 2021
مهندس برق تکنسین تهویه مطبوع
تولید کننده ماشین آلات ساختمانی مهندس صنایع
تحلیلگر سیستم طراح ابزار
برنامه نویس طراح ماشین
مهندس شبکه سقف ساز
مهندس فناوری انرژی پرستار کودک
مهندس مکانیک پرستار جراحی
پزشک متخصصین پزشکی ( تمامی تخصص ها)
لوله کش مهندس الکترونیک
جوشکار آلمینیوم جوشکار آرگون
تکنسین مکانیک آشپز

میزان حقوق مشاغل در اتریش:

 در جدول بالا برخی از مشاغل مورد نیاز اتریش نام برده شد، همچنین نرخ بیکاری در اتریش را مورد بررسی قرار دادیم، بررسی میزان حقوق در مشاغل اتریش یکی دیگر از مواردی است که متقاضی مهاجرت و کاریابی در اتریش باید به آن بپردازد، افراد متقاضی باید توجه داشته باشند که پایین ترین سطح حقوق که دولت اتریش برای نیروی کارگر در این کشور مشخص نموده و به صورت حداقل درآمد می باشد 960 یورو برای هر ماه است. ، افرادی که به اتریش مهاجرت می کنند و تحت عنوان یک نیروی کار سطح پایین و ضعیف در بازار کار این کشور مشغول به کار می شوند پایین ترین سطح حقوق را دریافت می کنند که این مقدار برای یک زندگی 1 نفره در اتریش کافی می باشد. قابل ذکر است که افرادی که در کشور اتریش وارد بازار کار می شوند و حقوق دریافت می کنند باید مبلغ مشخصی را به عنوان مالیات پرداخت کنند، این مبلغ هزینه های درمان و تحصیل رایگان و خدمات دولتی رایگان در اتریش را پوشش می دهد. نیرو های ماهر و متخصصی که در اتریش مشغول به فعالیت می شوند اگر مقدار حقوق آن ها از حقوق تعیین شده توسط دولت بالاتر باشد، این شرایط برایشان فراهم است تا جهت کارت قرمز سفید قرمز که کارت اقامت کشور اتریش می باشد اقدام نمایند. در جدول زیر حقوق و درآمد برخی از مشاغل در اتریش را برای شما قرار داده ایم:

میانگین حقوق ماهانه مشاغل در اتریش
شغل درآمد
حسابدار یورو 2750
عکاس یورو2240
مهندسین هوافضا یورو5060
مهماندار هواپیما یورو 2690
خلبان یورو6520
معمار یورو 4460
معلم یورو 2890
پرستار بچه یورو 1560
مهندس عمران یورو 3580
مهندس برق یورو 3710
مهندس مکانیک یورو3740
مدیر پروژه یورو 4450
پیشخدمت یورو 1210
دندان پزشک یورو9130
پرستار یورو2920
برنامه نویس یورو3850
وکیل یورو7840
داروساز یورو4730
صندوق دار یورو1490
مهندس شبکه یورو3290
سر آشپز یورو2450

مشاغلی که بالاترین درآمد را در کشور اتریش دریافت می کنند را در قالب یک جدول برای شما قرار داده ایم:

محدوده حقوق برخی از مشاغل پر درآمد در اتریش
شغل حداقل درآمد ماهیانه حداکثر درآمد ماهیانه
پزشکان و جراحان یورو 7.050 یورو 21.800
قاضی یورو 5.920 یورو 18.300
وکیل یورو 4.790 یورو 14.900
مدیران بانک یورو 4.510 یورو 14.000
مدیر ارشد اجرایی یورو 4.230 یورو 13.100
مدیر ارشد مالی  یورو 3.950 یورو 12.200
ارتودنتیست یورو 3.800 یورو 11.800
استاد دانشگاه یورو 3.380 یورو 10.500
خلبان ها یورو 2.820 یورو 8.740
مدیر بازریابی یورو 2.540 یورو 7.860

بررسی روش های کاریابی در اتریش:

به صورت کلی برای مطلع شدن از فرصت ها و مشاغل موجود در کشوری مانند اتریش راه و روش های زیادی موجود می باشد، از فضای اینترنت گرفته تا موسسات کاریابی و آژانس های کاریابی و دوستان و آشنایان همگی راه های برای کاریابی در اتریش به حساب می آیند. پیشنهاد ما به شما عزیزان متقاضی به کاریابی و استخدام در خارج از کشور این است که برای پیدا کردن کار تمامی روش ها را مورد بررسی قرار دهید و از تمامی روش های موجود برای پیدا کردن بهترین کار برای خود اقدام نمایید. شما با تحقیق و بررسی در خصوص شرایط بازار کار در اتریش در فضای اینترنت می توانید اطلاعات بسیار مناسبی از وضعیت بازار کار در اتریش به دست آورید. ما سعی کرده این تا این اطلاعات را برای شما مورد بررسی قرار دهیم. برای کاریابی در اتریش روش های مختلفی وجود دارد و به شما این امکان را می دهد تا در صورت واجد شرایط بودن و داشتن مدارک تحصیلی مناسب و سابقه کار، در شرکت های بزرگ و معروفی در اتریش مشغول به کار شوید. در ادامه اصلی ترین روش های کاریابی در اتریش را مورد بررسی قرار داده ایم:

    • کاریابی در اتریش از روش ویزای جستجوی کار(job seeker ):

در این روش شخص متقاضی این امکان را دارد تا با داشتن شرایط برای پیدا کردن کار به مدت 6 ماه به اتریش مهاجرت نماید و در صورتی که موفق شود تا از سمت کارفرمایی معتبر در اتریش به کار دعوت شود این شرایط برایش به وجود می آید که در اتریش مشغول به کار شود، در این روش فرد جویای کار باید از شرایط خاصی برخوردار باشد، این شرایط شامل : مدرک تحصیل در مقطع حداقل کارشناسی، سن مناسب متقاضیان، سابقه کار(باید با رشته تحصیل مرتبط باشد) و ارائه مدرک زبان آلمانی و یا انگلیسی می باشد. بر اساس این معیار ها متقاضیان باید بتوانند از 100 امتیاز حداقل امتیاز 70 را اخذ نمایند تا مجاز به اخذ ویزای جستجوی کار شوند. بعد از موفقیت در اخذ ویزای جستجوی کار کشور اتریش به فرد دارنده ویزا 6 ماه فرصت داده می شود تا مشغول به کاریابی در اتریش شود، در صورتی که متقاضی در این مدت زمان موفق به پیدا کردن کار با حقوقی بالاتر از حداقل تعیین شده توسط دولت اتریش شود، این شرایط را دارد تا جهت دریافت کارت قرمز سفید قرمز اتریش به اداره مهاجرت این کشور مراجعه نماید.

    • کاریابی از طریق سایت ها و موسسات کاریابی در اتریش:

      یکی دیگر از روش های کاریابی مراجعه کردن متقاضیان به سایت ها و موسسات کاریابی بین المللی می باشد. کارفرمایانی که تمایل به استخدام نیروی کاری دارند، اطلاعات نیروی مورد نظر خود را به موسسات کاریابی در اتریش می دهند و این موسسات کاریابی بین المللی اطلاعات نیرو های کاری را که درون این موسسات ثبت نام نموده اند را برای کارفرمایان ارسال می نماید، کارفرمایان پس از بررسی رزومه کاری می توانند با نیروی مورد نظر خود ارتباط برقرار نمایند و به انجام مصاحبه بپردازند و در صورت تمایل و رضایت می توانند برای نیروی مورد نظر دعوت نامه کاری ارسال کنند. البته قابل ذکر است که سایت ها و موسسات کاریابی در اتریش بسیار زیاد می باشند و متقاضیان این امکان را دارند تا مشاغل موجود را بر اساس دسته بندی مشاهده کنند. باید گفت که اکثریت موسسات کاریابی در اتریش و یا سایت های کاریابی در این کشور با زبان آلمانی مشغول به فعالیت می باشند و مشاغل موجود در این موسسات و یا سایت ها تمایل به استخدام نیرو های دارند که با زبان آلمانی آشنایی دارند.، باید به این موضوع اشاره کرد که شانس بالاتر را برای کاریابی در اتریش افرادی دارند که سطح زبان آلمانی خوبی دارند

موسسات کاریابی در اتریش:

گفته شد که برای جستجو و کاریابی در اتریش یکی از ارزان ترین و بهترین روش ها مراجعه به سایت ها و موسسات کاریابی در اتریش می باشد، افراد واجد شرایط می توانند با قرار دادن اطلاعات خود در سایت موسسات کاریابی بین المللی در اتریش برای پیدا کردن کار اقدام نمایند و در صورتی که واجد شرایط باشند شانس بالایی دارند تا از سمت کارفرما در اتریش به کار دعوت شوند. موسسات کاریابی در اتریش هم به صورت فیزیکی با وجود دفاتر کار می کنند و هم به صورت آنلاین و اینترنتی مشغول به کار می باشند. در جدول زیر تعدادی از موسسات و سایت های کاریابی در اتریش را برای شما قرار داده ایم:

موسسات کاریابی در اتریش
Perspective Global Executive Search
Manpower
Start People
Otti & Partner
Markus Baldauf
AMS
JOBBOX
Experis Personalberatung
PBS JOB SERVIES
Pers-Con Personal Consulting

ویزای کار اتریش:

تا این قسمت به بررسی موسسات کاریابی بین المللی، شرایط کار در اتریش و راه های کاریابی در این کشور، ویزای جستجوی کار و دیگر موارد مربوط به موسسات کاریابی در اتریش و استخدام در خارج از کشور پرداختیم. افراد متقاضی به کار و نیرو های ماهر برای مهاجرت به اتریش و کار در این کشور این امکان را دارند تا از دو روش ویزای کاری اتریش را اخذ نمایند. روش جاب آفر یا پیشنهاد کاری و روش جاب سیکر یا جستجوی کار. در هر دو این مسیر ها فرد می تواند به اتریش وارد شود، اما آن دسته از متقاضیانی که با دعوت نامه و پیشنهاد شغلی به اتریش وارد می شوند پس از ورود می توانند در اتریش در شغل مربوطه به کار مشغول شوند، اما متقاضیانی که موفق به دریافت ویزای جستجوی کار شده اند تنها 6 ماه این فرصت را دارند تا در اتریش کار مورد نظر خود را پیدا کنند و در غیر این صورت باید از اتریش خارج شوند، باید به این مساله اشاره کرد که هر دو روش نام برده بر اساس امتیاز بندی می باشد و افرادی که امتیازات لازم را کسب نمایند مجاز به اخذ ویزا می باشند، این موضوع به این معنی می باشد که حتی فردی که موفق به اخذ دعوت نامه شده است باید بتواند از 4 پارامتر سن، مدرک تحصیلی، مدرک زبان و سابقه کار حداقل امتیازات را کسب کند تا مجاز به اخذ ویزا باشد. این افراد در صورتی که امتیازات لازم را کسب کنند و حقوق آن ها بالاتر از یک حد مشخص باشد می توانند جهت اخذ کارت قرمز سفید قرمز اتریش اقدام نمایند.

مدارک ویزای کار اتریش:

متوجه شدیم که راه های مختلفی برای کاریابی در اتریش وجود دارد، موسسات کاریابی در اتریش و موسسات کاریابی بین المللی این شرایط را فراهم آورده اند تا متقاضیان برای استخدام در خارج از کشور با مراجعه به یک موسسه کاریابی بین المللی و ارائه مدارک به این موسسات شانس خود را جهت پیدا کردن کار در اتریش امتحان نمایند. برای اخذ ویزای کار اتریش در هر دو روش جاب آفر و یا جاب سیکر متقاضی باید درخواست خود را به سفارت اتریش ارائه نماید و مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کاری اتریش را تحویل سفارت این کشور دهد. مقاله موسسات کاریابی در اتریش و سایر مقالات که در سایت های موسسه حقوقی ملک پور قرار دارند را اعضای تیم مشاوره و تیم آی تی موسسه تهیه نموده اند و هر نوع استفاده از آن ها شرعاً حرام و خلاف مقررات است. در قسمت زیر مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کار اتریش را قرار داده ایم:

  • گذرنامه با اعتبار حداقل شش ماه
  • عکس گذرنامه
  • نامه گردش حساب بانکی و تمکن مالی (افراد متقاضی به اخذ ویزای جستجوی کار در اتریش باید ثابت کنند که از پس هزینه های زندگی خود در مدت زمان 6 ماه بر خواهد آمد.)
  • مدارک تحصیلی با ریز نمرات متقاضی اخذ ویزا همراه با ترجمه
  • اسناد سابقه کار(فیش حقوقی و بیمه)
  • مدرک شناسایی همراه با مهر تایید وزارت خارجه و ترجمه رسمی
  • مدرک زبان آلمانی یا انگلیسی در سطح A2

اقامت و تابعیت در اتریش از طریق کار:

مهاجرت از طریق کار به اتریش از کم هزینه ترین و اصلی ترین راه های مهاجرت به اتریش می باشد، متقاضیانی که تمایل دارند تا با دعوت نامه شغلی به اتریش مهاجرت نمایند و موفق شوند تا امتیازات لازم برای اخذ ویزا را کسب کنند و همچنین آن دسته افرادی که با ویزای جستجوی کار وارد اتریش می شوند در صورتی که آن ها هم بتوانند امتیازات لازم را کسب کنند و پس از مهاجرت به اتریش شغلی را در مدت زمان 6 ماه پیدا کنند می توانند در صورتی که حداقل حقوق را در مشاغل دریافت کنند اقامت کاری و کارت قرمز سفید قرمز اتریش را دریافت نمایند. این کارت یک اقامت دو ساله می باشد و در صورتی که تا 5 سال اقامت فرد متقاضی تمدید شود این امکان وجود دارد تا با داشتن شرایط برای اخذ اقامت دائم اتریش اقدام نماید، پس از اخذ اقامت دائم اتریش در صورتی که فرد متقاضی در اتریش جرم و جنایتی مرتکب نشده باشد و در مدت زمان کار خود مالیات مربوط به کار را پرداخت نموده باشد و به زبان آلمانی تسلط داشته باشد، می تواند در آزمون تابعیت شرکت نماید و در صورت قبولی پاسپورت اتریش را اخذ کند.

موسسات کاریابی در اتریش و سخن پایانی:

موسسات کاریابی در اتریش، بررسی عوامل مختلف مانند نرخ بیکاری، میزان درآمد و حقوق در مشاغل، معرفی موسسات کاریابی بین المللی در اتریش، لیست مشاغل مورد نیاز در اتریش و دیگر موارد مربوط به موسسات کاریابی در اتریش را مورد بررس قرار دادیم. اتریش از مطرح ترین کشور های اروپا می باشد که هر ساله افراد زیادی از روش های گوناگون به آن مهاجرت می کنند. اتریش از معدود کشور های می باشد که به شهروندان ایرانی امکان اخذ ویزای جستجوی کار در اتریش را می دهد. موسسه حقوقی ملک پوراز موسسات مهاجرتی با سابقه در زمینه اخذ ویزا از کشور های مطرح جهان مانند اتریش، آلمان و کانادا و دیگر کشور های سطح اول جهان، خدمات مناسبی برای مهاجرت به شما ارائه می کند، جهت دریافت جدید ترین اطلاعات در خصوص موسسات کاریابی در اتریش و شرایط استخدام در خارج از کشور می توانید پس از برقرار کردن تماس با موسسه با مشاوران این مجموعه به صحبت بپردازید و اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایید، همچنین این امکان وجود دارد تا با صحبت با مشاورین از بهترین و مناسب ترین روش های مهاجرتی برای خود مطلع شوید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه موسسات کاریابی در اتریش

آیا امکان اخذ ویزای جستجوی کار اتریش برای شهروندان ایرانی امکان پذیر می باشد؟
بله. کشور اتریش این امکان را برای نیرو های کاری واجد شرایط فراهم کرده است تا بتوانند از طریق اخذ این نوع ویزا برای جستجوی کار به مدت 6 ماه به اتریش مهاجرت نمایند.

✅ موسسات کاریابی بین المللی تا چه اندازه به استخدام افراد در خارج از کشور کمک می کنند؟
متقاضیان به کار در اتریش در صورت واجد شرایط بودن این امکان را دارند تا از طریق موسسات کاریابی بین المللی به با هزینه های بسیار پایین به جستجوی کار بپردازند و در صورت واجد شرایط بودن می توانند موفق به کاریابی شوند.

✅شرایط اخذ ویزای جاب سیکر اتریش چیست؟
جهت اخذ ویزای جاب سیکر اتریش متقاضیان بایید دارای حداقل مدرک لیسانس، سن مناسب، سابقه کاری مناسب و مدرک زبان آلمانی و یا انگلیسی باشند.

✅ حداقل امتیاز جهت اخذ ویزای جستجوی کار اتریش چند امتیاز می باشد؟
متقاضیان در صورتی که بتوانند بر اساس 4 پارامتر اصلی مدرک تحصیلی، سن، سابقه کار و مدرک زبان حداقل 70 امتیاز را کسب نمایند این امکان را خواهند داشت تا برای اخذ این ویزا اقدام کنند.

2 پاسخ
  1. tahan4050
    tahan4050 گفته:

    با سلام…. من معلم رسمی اموزش وپرورش هستم و 22 سال سن دارم آیلتس 7 هم دارم ….من فعلا 7 سال تعهد دارم و میخواهم در این مدت اگر نیاز باشد یک مدرک توی هر رشته ای که نیاز مهاجرت باشد هم بگیرم …البته اگر نشود در شغل معلمی کار پیدا کنم…میخواستم سوال کنم که من اولا میتوانم در شغل معلمی کار پیدا کنم ؟ و اگر نمیشود کدام رشته برای مهاجرت به اتریش مفید خواهد بود ….البته من توان مالی را دارم….ممنون

    پاسخ
    • ghasemi
      ghasemi گفته:

      سلام و عرض ادب همراه گرامی
      شغل معلمی در اکثر کشورهای دنیا، یک شغل حساس شناخته می شود و اکثرا از شهروندان خود برای استخدام در این شغل استفاده می کنند. بنابراین معلم شدن برای افراد خارجی بسیار سخت است. در حال حاضر کشور اتریش به شدت به رشته های پزشکی ، پرستاری و برخی از رشته های مهندسی مانند مهندسی کامپیوتر ، برق، مکانیک و … نیاز به نیروی کار دارد. اگر رشته تحصیلی شما جزو مشاغل مورد نیاز در این کشور باشد قطعا شانس زیادی برای کاریابی خواهید داشت. البته لازم به ذکر است که برای سال های آینده به هیچ وجه نمی توان نظر قطعی داد. چرا که امکان تامین شدن نیروی کار مورد نیاز در رشته های ذکر شده و کمبود نیرو در سایر رشته ها وجود دارد. البته شما علاوه بر روش کار بسته به شرایط ممکن است از روش های تحصیل و سرمایه گذاری هم امکان اقدام داشته باشید که برای یافتن بهترین روش مهاجرتی حتما با کارشناسان موسسه تماس گرفته و پاسخ مناسب را دریافت کنید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *