موسسات کاریابی در آلمان

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در آلمان
  • نرخ بیکاری در آلمان
  • لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021
  • میزان حقوق مشاغل در آلمان
  • بررسی روش های کاریابی در آلمان
  • مؤسسات کاریابی در آلمان
  • ویزای کار آلمان
  • مدارک ویزای کار در آلمان
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در آلمان
  • موسسات کاریابی در آلمان و سخن پایانی

شرایط دوره کار تحصیل آلمان در 30 ثانیه

موسسات کاریابی در آلمان و مقدمه ای بر آن

موسسات کاریابی در آلمان، بررسی شرایط کاریابی در آلمان برای ایرانیان، اخذ ویزای کار آلمان، شرایط کاریابی در آلمان و نگاهی به آگهی استخدام در آلمان برای مشاغل مختلف، بررسی نرخ بیکاری آلمان و شرایط اخذ ویزای این کشور، از مهم ترین عناوینی است که در مقاله موسسات کاریابی در آلمان مورد بررسی و ارزیابی به صورت علمی و تخصصی قرار خواهیم داد. آیا کاریابی در آلمان برای ایرانیان از طریق موسسات کاریابی در آلمان امکان پذیر است؟ آگهی استخدام در آلمان برای کدام مشاغل بیشتر است؟ آیا ویزای جستجوی کار JOB SEKEER))  در آلمان برای ایرانیان متقاضی به کار در این کشور امکان پذیر است؟ در این نگارش قصد داریم تا به صورت کلی به بررسی شرایط کاریابی از طریق موسسات کاریابی در آلمان بپردازیم و عناوینی که با این موضوع در ارتباط می باشد را به صورت علمی بررسی کنیم. موسسه حقوقی ملک پور(ملک پور اتریش) با سابقه فعالیت در زمینه مهاجرت می تواند به شما عزیزان متقاضی خدمات مشاوره ای ارائه نماید و به متقاضیان مهاجرت خدمات ارائه نماید. با حاصل نمودن تماس با دفاتر موسسه می توانید از مشاورین خبره و کار بلد این مجموعه اطلاعات مناسبی در خصوص موسسات کاریابی در آلمان و سایر روش های مهاجرتی به دست آورید.

شرایط عمومی کار در آلمان:

شاید بتوان گفت که پرطرفدار ترین کشور در اروپا برای نیرو های کاری که از تخصص و حرفه خاصی برخوردار می باشند و تمایل به مهاجرت دارند کشور آلمان باشد. کشور آلمان با توجه به اقتصاد پویا و قوی در رتبه اول برترین اقتصاد اروپا قرار دارد. با توجه به این که مهاجرت کردن یکی از مهم ترین تصمیمات در زندگی هر فرد می باشد، پیشنهاد ما به افرادی که می خواهند به آلمان مهاجرت کاری داشته باشند، این است که قبل از این که وارد پروسه مهاجرت به آلمان شوند شرایط کاری و شرایط زندگی در آلمان را مورد بررسی و نقد قرار دهند. امکان کاریابی در آلمان برای ایرانیان از طریق اخذ ویزای جستجوی کار(JOB SEKEER) امکان پذیر است، آلمان از معدود کشور های است که امکان اخذ ویزای جستجوی کار(JOB SEKEER) برای ایرانیان را فراهم نموده است. برای شروع ارزیابی و تحقیقات در خصوص کشور آلمان می توان با بررسی شرایط عمومی این کشور قدم اول در راه مهاجرت به آلمان را برداشت. آلمان چهارمین کشور در میان برترین اقتصاد های دنیا می باشد، کشور آلمان با 357.387 کیلومتر مربع مساحت در رتبه هفتم وسیع ترین کشور های اروپا قرار گرفته و همچنین با جمعیتی بیش از 84 میلیون نفر از کشور های پر جمعیت در اروپا به شمار می رود. از نظر موقعیت جغرافیایی آلمان در اروپا در غرب و مرکز اروپا قرار گرفته است و در همسایگی خود کشور های اتریش، سوئیس، فرانسه، لوکزامبورگ، لهستان، چک و هلند را دارد که میتوان متوجه شد موقعیت جغرافیایی آلمان در اروپا بسیار مهم می باشد. زبانی که در کشور آلمان به عنوان زبان رسمی شناخته شده می باشد زبان آلمانی می باشد که از معروف ترین زبان ها در سطح دنیا می باشد که در کشور های نظیر اتریش و سوئیس، لوکزامبورگ، لیختن اشتاین و .. به عنوان زبان رسمی شناخته شده می باشد که نشان از اهمیت فرهنگ و زبان آلمان در سطح اروپا می باشد. برلین به عنوان پایتخت آلمان شناخته شده می باشد و شهر های هامبورگ و مونیخ از شهر های مهم در آلمان شناخته شده می باشند. ادر ادامه این مقاله به بررسی نحوه جستجوی آگهی استخدام در آلمان و ورود به بازار کار از طریق موسسات کاریابی در آلمان خواهیم پرداخت.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص ویزای جستجوی کار در آلمان

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص ویزای جستجوی کار در آلمان

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

نرخ بیکاری در آلمان:

متقاضیانی که با هدف رشد و پیشرفت در کار و تخصص خود و همچنین برای ساختن یک آینده خوب کشور آلمان را هدف مهاجرت خود قرار می دهند پس از آشنا شدن با این کشور و بررسی شرایط عمومی آلمان باید به ارزیابی و تحقیق درباره موضوعات مهم و تاثیر گذار در انتخاب این کشور به عنوان مقصد کاری بپردازیم. مسلماً نرخ بیکاری در هر کشور نشان از وضعیت بازار کار آن کشور می باشد و هر کشوری که نرخ بالاتری در بیکاری دارد، قطعاً در بازار آن کشور فرصت های کمتری برای استخدام متقاضیان و نیرو های کاری خارجی وجود دارد، البته به این معنی نیست که در کشوری که نرخ بیکاری بالایی دارد امکان کاریابی وجود ندارد اما به صورت عمومی در این دسته از کشور ها شرایط کاریابی مشکل تر است. از آن جا که آلمان برترین اقتصاد در منطقه یورو به حساب می آید مسلماً نرخ بیکاری در آن پایین می باشد. در این بخش به بررسی نرخ بیکاری در آلمان می پردازیم. نرخ بیکاری در ماه ژانویه سال 2021 بدون تغییر در 5 ماه گذشته بر روی 4.6 درصد بوده و تعداد بیکاران در این ماه 02/2 میلیون نفر بوده است و اشتغال در آلمان در این ماه به 18/42 میلیون رسیده است. نموداری که در پایین این مطلب قرار داده ایم نشان دهنده وضعیت نرخ بیکاری آلمان از ماه آپریل سال 2020 تا ژانویه سال 2021 می باشد.

موسسات کاریابی در آلمان

لیست مشاغل مورد نیاز در آلمان2021

همان گونه که اشاره شد متوجه شدیم که کاریابی در آلمان برای ایرانیان ممکن است و طبق گفته ها در مطالب، باید عناوین مختلف را که می تواند در انتخاب آلمان به ما کمک کند بررسی کنیم. متوجه شدیم که کشور آلمان یک کشور با ثبات اقتصادی و نرخ بیکاری پایین در مرکز اروپا است که با توجه به صنعتی بودن آن و با وجود شرکت های قدرتمند و معروف که محصولات بی نظیر آن ها در کشور های ابر قدرت جهان مانند آمریکا، انگلستان، کانادا و .. بسیار پر طرفدار است و با شرکت های مختلف در کشورهای ابر قدرت های جهان در رقابت می باشد، محصولاتی مانند فولکس واگن، بی ام دبلیو، مرسدس بنز، آئودی، بوش و چندین و چند شرکت و کمپانی معروف از محصولات کشور آلمان به شمار می آیند. با توجه به این موضوع می توان متوجه شد که آلمان می تواند یک مقصد بی نظیر برای افراد ماهر و دارای تخصص باشد. با این وجود موضوع دیگری که باید به آن توجه نمود، بررسی مشاغلی است که کشور آلمان در آن مشاغل کمبود نیرو را اعلام کرده است. افراد دارای تخصص که رشته آن ها در لیست مشاغل مورد نیاز آلمان است به مراتب شانس بیشتری برای پیدا کردن کار در بازار کار آلمان دارند، البته باید در نظر داشت که متخصصین متقاضی باید با زبان آلمانی در سطح بالا آشنا باشند تا بتوانند برای کاریابی و برقراری ارتباط با کارفرما مشکلی نداشته باشد، همچنین از اصلی ترین شروط اخذ ویزای کار آلمان داشتن مدرک زبان است. لیستی از مشاغلی که کشور آلمان در آن بخش ها با کمبود نیروی کار مواجه است را در جدول زیر قرار داده ایم:

لیست مشاغل مورد نیاز آلمان 2021
مهندسی مخابرات
مهندسی خودرو
مهندسی مکانیک
مهندسی برق
مهندسی علوم کامپیوتر
توسعه نرم افزار و برنامه نویسی
مکانیک صنعتی
پرستار
پزشک
دندان پزشک
ساخت و ساز، املاک و مستغلات
بازاریابی، تبلیغات، روابط عمومی
کاریابی برای پرستاران در آلمان. کار تضمینی پرستار در آلمان
نکته مهم:

نکته مهمی که برای کاریابی در خارج از کشور لازم است در نظر بگیرید، این است که با وکلایی کار کنید که قبلا روش مورد نظر را تجربه کرده و موفق بوده اند. وکلایی که خود مهاجرت موفقی داشته اند، به دلیل داشتن تجربیات موفق، تمامی مشکلات و شرایط مهاجرت را می دانند و شما را نیز از راه ها و تجربیات موفق و مورد تایید آگاه می کنند. ما بهترین وکلا را در هر کشوری به شما معرفی می کنیم و روش های متعددی را برای شما اقدام خواهیم کرد. در گام به گام تا اخذ اقامت و هم چنین ویدئوهای گام به گام تا کار خارج از کشور و ویدئوهای رایگان شما می توانید تمامی مشکلات، راهکارها و روند مهاجرت را دریابید.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در پاسخ به مخاطب عزیز موسسه در باب کمک موسسه ملک پور و اجازه کار در آلمان

  • 0 ثانیه
  • 25 K
  • ارسال

میزان حقوق مشاغل در آلمان:

برای این که بتوان یک آینده روشن برای خود و خانواده خود داشته باشیم و بتوان در یک کشور خارجی مانند آلمان زندگی خوبی را داشته باشیم نیاز به درآمد و دارایی مناسب می باشد. قطعاً مهم ترین موضوعی که می تواند هدف مهاجرتی یک متقاضی را تغییر دهد میزان درآمد در مشاغل کشور مورد نظر می باشد. متقاضی کار باید میزان درآمد در مشاغل در کشور آلمان را مورد بررسی قرار دهد، این ارزیابی به شخص کمک می کند تا اطلاعاتی درباره حقوق و درآمد در حرفه خود را به دست آورد و با مقایسه با هزینه زندگی و مخارج در آلمان بتواند به نتیجه مناسب دست پیدا کند. مشاغلی که کشور آلمان در آن ها با کمبود نیرو مواجه هستند از حقوق و درآمد بالاتری برخوردار هستند، البته همان طور که میدانید حقوق در هر شغل بسته به عوامل مختلف متفاوت است. در این قسمت ما قصد داریم تا به صورت کلی حقوق مشاغل در آلمان را مورد بررسی قرار دهیم. حداقل و حداکثر حقوق و میانگین حقوق را در کشور آلمان برای شما مورد بررسی قرار می دهیم.

  • کمترین حقوق در کشور آلمان در ضعیف ترین مشاغل برای هر سال کار 11.600 یورو می باشد و بالاترین سطح حقوق در مشاغلی با سطح تخصص بالا برای هر سال کار در آلمان 204.000 یورو می باشد. بنا بر بالاترین و پایین ترین میزان حقوق مشاغل در آلمان و بررسی بسیاری از مشاغل دیگر میانگین و متوسط حقوق در آلمان برای هر سال کار 49400 یورو می باشد. به این معنی که نیمی(50درصد) از افرادی که در آلمان در مشاغل مختلف مشغول به کار می باشند حقوقی کمتر از 49400 یورو درآمد دارند و نیمی (50 درصد) دیگر حقوقشان بالاتر از این میزان است. 25درصد از نیرو های کار در آلمان حقوقی کمتر از 27.400 یورو برای هر سال کار درآمد دارند و 75درصد دیگر از نیرو های کار بالا تر از این مبلغ درآمد دارند، از طرفی دیگر تنها 25 درصد از نیرو های شاغل در آلمان برای هر سال کار حقوقی بالاتر از 137.000 یورو درآمد کسب می کنند و 75درصد دیگر حقوقی کمتر از 137.000 یورو دریافت می کنند.

در جدول زیر لیستی از میانگین حقوق و درآمد مشاغل مختلف در آلمان را قرار داده ایم:

مشاغل میانگین حقوق
مدیریت حسابداری EURO 68.000
حسابدار EURO 30.000
خزانه دار شرکت EURO 59.300
تحلیل گران مالی EURO 56.300
عکاس EURO 24.100
طراحان گرافیکی EURO 28.400
کنترل کننده ترافیک هوایی EURO 45.900
مهمانداران هواپیما EURO31.100
خلبانان EURO78.200
معمار ها EURO 53.600
اتوکد کار EURO 23.300
مترجمین EURO 39.400
پرستاران بچه EURO 18.500
مربی مهد کودک EURO 15.900
مهندسان عمران EURO 40.000
مدیر پروژه ساخت و ساز EURO 69.600
مهندسان برق EURO 44.100
مهندسان مکانیک EURO 41.800
سر آشپز EURO 28.500
دندان پزشک EURO 104.000
متخصص تغذیه EURO 86.500
تکنسین آزمایشگاه EURO 33.200
پرستار EURO 34.800
تکنسین کامپیوتر EURO 34.200
مدیر پایگاه داده EURO 43.600
توسعه دهنده – برنامه نویس EURO 41.700
مدیریت فناوری اطلاعات EURO 76.100
مهندسان شبکه EURO 39.700
وکیل EURO 86.100
مامور پلیس EURO 25.700
روزنامه نگار EURO 48.000
مهندسان پزشکی EURO 37.100
داروساز EURO 55.100
معلم دبستان EURO 30.900
معلم دبیرستان EURO 36.900

در نمودار زیر درصد میزان تفاوت حقوق نیرو های کار که با مدارک تحصیلی مختلف از زیر دیپلم، دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری در آلمان مشغول به کار می باشند را قرار داده ایم:

درصد تفاوت حقوق مشاغل در آلمان بر اساس مدارک تحصیلی

شرایط کاریابی در آلمان از طریق موسسه ملک پور:

همانطور که می دانید طی دو سال اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا امر کار در کشور آلمان برای مهاجران کمی سخت تر شده بود. در حال حاضر با توجه به ورود واکسن کرونا به بازار، احتمال کاریابی و جذب نیروی کار در آلمان بیشتر شده است. خصوصا برای رشته های فنی مهندسی از جمله مهندسی برق، الکترونیک، برق قدرت، مکاترونیک، کامپیوتر و … . بر اساس قوانین کاریابی در اروپا، موسسات کاریابی هیچ هزینه های را بابت کاریابی از نیروی کار دریافت نمی کند. موسسه ملک پور اتریش نیز برای کاریابی از شما هزینه ای را دریافت نمی کند. در واقع پس از کاریابی، هزینه کاریابی از کارفرما اخذ خواهد شد. در آینده نزدیک موسسه ملک پور هم از بین کسانی که رزومه مناسبی داشته و شرایط کار در آلمان را داشته باشند، پرونده هایی را برای کاریابی در آلمان می پذیرد.

افرادی که برای کاریابی در آلمان اقدام می کنند می بایست قبلا رزومه خود را آماده کرده و شرایط تجربه کار و زبان و … را نیز داشته باشند. کسایی که تمایل دارند زودتر امر کاریابی را شروع کنند، می توانند با یادگیری تمامی مراحل و شرایط کاریابی، از طریق پکیج گام به گام تا کار خارج از کشور، این کار را آغاز نمایند. تمام آنچه که ما و سایر موسسات کاریابی در اروپا انجام می دهیم در این پکیچ به طور کامل آموزش داده شده است. امور مهمی مانند تهیه سی وی، چگونگی ارتباط با شرکت ها، ارسال سی وی، مصاحبه با کارفرما و …. . در پکیج گام به گام تا کار در خارج از کشور تمام نکاتی که برای کاریابی باید بدانید، به شما آموزش داده می شود.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در رابطه با کاریابی رایگان در آلمان

فایل صوتی این ویدئو

بررسی روش های کاریابی در آلمان:

گفتیم که کاریابی در آلمان برای ایرانیان امکان پذیر است و باید گفت آلمان از معدود کشور های است که به ایرانیان ویزای جستجوی کار را در صورت داشتن شرایط اعطا می کند، که این ویزا می تواند به خودی خود یک دلیل مناسب برای انتخاب آلمان به عنوان مقصد مهاجرت باشد. این ویزا یکی از اصلی ترین روش های کاریابی در آلمان می باشد، ویزای جستجوی کار به متقاضی این امکان را خواهد داد که به کشور آلمان ورود کرده و در مدت زمان 6 ماه به جستجو و کاریابی در آلمان بپردازد و در صورت یافتن شغل مرتبط با تخصص در صورتی که در آن شغل حداقل حقوقی را که دولت آلمان مشخص نموده است دریافت نماید می تواند اقامت کاری آلمان را دریافت کند. برای اخذ ویزای کار جاب سیکر آلمان نیروی کار باید واجد 4 شرط اصلی باشد که به ترتیب سن، مدرک زبان شخص، مدرک تحصیلی حداقل لیسانس و سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی می باشد. با توجه به پیشرفته بودن کشور های سطح اول جهان و انجام تمام کار ها به صورت آنلاین، می توان گفت بهترین روش که می توان از آن طریق با کمترین هزینه به جستجوی آگهی استخدام در آلمان پرداخت، موسسات کاریابی در آلمان و سایت های استخدام در آلمان می باشد، همچنین می توان در سایت های شرکت های بزرگ که به دنبال جذب نیرو هستند مدارک خود را بار گذاری نمایید و در صورت داشتن شرایط، از طرف شرکت و یا کارفرما در آلمان با شما ارتباط برقرار شود. می توان گفت در صورتی که شخص دارای شرایط مهاجرت کاری به آلمان باشد، جستجوی کار از طریق موسسات کاریابی در آلمان می تواند شانس بالایی برای پیدا کردن کار را به وجود آورد.

موسسات کاریابی در آلمان:

توضیحات کاملی در خصوص نرخ بیکاری در آلمان، حقوق در مشاغل مختلف در این کشور، شغل های مورد نیاز آلمان و سایر مسائل داده شد، گفتیم که کاریابی در آلمان برای ایرانیان ممکن است و افرادی که دارای مدرک تحصیلی حداقل لیسانس می باشند و 3 سال سابقه کاری مرتبط با مدرک تحصیلی خود دارند و همچنین دارای مدرک زبان B1 آلمانی می باشند، واجد شرایط کار در آلمان هستند و این امکان برایشان فراهم می گردد تا بتوانند جهت اخذ ویزای کار آلمان، از دو روش جستجوی کار(JOB SEKEER) و پیشنهاد کار(JOB OFFER) اقدام کنند. کارفرمایان آگهی استخدام در آلمان را از طریق سایت های استخدام و موسسات کاریابی در آلمان، روزنامه ها، فضای مجازی در این کشور منتشر می نمایند و متقاضیان می توانند از این روش ها برای کاریابی در آلمان اقدام کنند، همچنین می توانند با اخذ ویزای جستجوی کار آلمان به مدت 6 ماه به کاریابی در آلمان مشغول شوند، افرادی که این ویزا را اخذ می کنند این امکان برای آن ها نیز وجود دارد که به دفاتر موسسات کاریابی در آلمان مراجعه کنند و برای کاریابی در آلمان اقدام کنند. در بخش زیر موسسات کاریابی در آلمان و همچنین سایت های کاریابی در این کشور را برای شما قرار دادیم:

موسسات کاریابی در آلمان سایت های کاریابی در آلمان
TTA Personal INDEED.DE
ORANGE QUARTER  STEPSTONE.DE
DESIGN ERDOCK MONSTER.DE
German Jobs JOBBOERSE.ARBEITSAGENTUR.DE
PSD XING.COM
PURE JOBBOERSE.DE
RECRUITING GERMANY LINKEDIN.COM
SIRE MEINESTADT.DE
URBAN JOBS EBAY-KLEINANZEIGEN.DE
WORK IN BERLIN JOB.DE

ویزای کار آلمان:

می توان گفت آلمان یک کشور مناسب در اروپا می باشد که به دلایل مختلف از جمله بالا رفتن سن نیرو های کاری، شرایط را برای افراد ماهر و متخصصین از جمله نیرو های کادر درمان و مهندسین در بخش های مختلف فراهم آورده تا بتوانند به آلمان مهاجرت کنند. توضیحاتی درباره کاریابی در آلمان برای ایرانیان از طریق موسسات کاریابی در آلمان و دیگر روش های کاریابی داده شد، همچنین به این موضوع پرداخته شد و متوجه شدیم آلمان از معدود کشور های است که امکان اخذ ویزای جستجوی کار را برای ایرانیان ممکن کرده است، نرخ بیکاری و مشاغل مورد نیاز همراه با حقوق در مشاغل مختلف نیز از دیگر مواردی بود که به آن ها پرداختیم. بعد از بررسی این موضوعات و دیگر مواردی که برای مهاجرت به آلمان باید مورد بررسی قرار داد می توان این کشور را برای مهاجرت کاری انتخاب نمود و برای کاریابی در این کشور اقدام کرد. افرادی که واجد شرایط اخذ ویزای جستجوی کار آلمان (JOB SEKEER) هستند در صورتی که واجد شرایط باشند می توانند جهت اخذ این ویزا اقدام کنند، افرادی هم که موفق شدند پس از پیدا کردن آگهی استخدام در آلمان از طریق روش های کاریابی نام برده مانند سایت های کاریابی و موسسات کاریابی در آلمان دعوت نامه کاری را از طرف کارفرما در آلمان دریافت نمایند این امکان را دارند تا برای ویزای کار آلمان (JOB OFFER) اقدام نمایند. در هر دو نوع ویزا شخص متقاضی باید واجد شرایط اعلام شده باشد.

مدارک ویزای کار آلمان:

افراد واجد شرایط پس از تصمیم گیری برای مهاجرت به آلمان در صورتی که تمایل داشته باشند می توانند تا به صورت حضوری به آلمان سفر کنند و در مدت زمان 6 ماه به جستجوی کار بپردازند، اما افرادی که می خواهند تا از روش های دیگری مانند موسسات کاریابی در آلمان به جستجوی کار مشغول شوند پس از این که موفق شدند تا دعوت نامه شغلی را از سوی کارفرمای آلمان دریافت نمایند باید برای اخذ ویزای کار آلمان اقدام کنند. کسانی که موفق به دریافت دعوت نامه کاری از سوی کارفرما از آلمان می شوند باید بدانند که اخذ دعوت نامه کاری به تنهایی منجر به ویزا نخواهد شد و اخذ ویزای کار آلمان در گرو بررسی مدارک در سفارت این کشور می باشد و در صورتی که مدارک کامل نباشد اخذ هیچ کدام از ویزا های کاری آلمان امکان پذیر نمی باشد. مدارکی که در بخش زیر قرار داده ایم از اصلی ترین مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای کار آلمان می باشد:

  • گذرنامه با اعتبار مدت مان حداقل 6 ماه
  • دریافت فرم درخواست ویزا و تکمیل و امضا
  • عکس
  • ارائه مدارک نشان دهنده هویت فرد مانند کارت ملی و شناسنامه همراه با ترجمه
  • دعوت نامه یا پیشنهاد کاری که از طرف کارفرمای معتبر در آلمان دریافت شده باشد.
  • مدرک تحصیلی متقاضی به انضمام ریز نمرات متقاضی با ترجمه رسمی
  • ارائه مدرک زبان آلمانی حداقل B1
  • ارائه CV و مدارک نشان دهنده سابقه کاری
  • نامه عدم سوء پیشینه
  • پرداخت مبلغ 75 یورو هزینه ویزا

اقامت و تابعیت در آلمان از طریق کار:

همان گونه که می دانید مهاجرت و اخذ ویزای کاری یکی از کم هزینه ترین و بهترین روش های مهاجرت به کشور آلمان به شمار می رود. آلمان یک کشور پیشرفته همراه با اقتصادی پایدار و قوی می باشد که قدرتمند ترین اقتصاد اروپا نیز به شمار می رود. متقاضیانی که تمایل دارند تا با توجه به شرایط خود به آلمان مهاجرت کاری داشته باشند قطعا به فکر اخذ اقامت و تابعیت این کشور سطح اول هستند، به همین دلیل پیشنهاد می شود تا اطلاعاتی را در خصوص اخذ اقامت دائم و تابعیت آلمان را نیز مورد بررسی قرار دهند. مقاله موسسات کاریابی در آلمان به دست نیرو های موسسه حقوقی ملک پور مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت، استفاده از این مقاله بدون ذکر کردن نام منبع، شرعاً و قانوناً حرام است. پس از اخذ ویزای جستجوی کار(JOB SEKEER) نیروی کار ماهر در مدت زمان 6 ماه باید موفق شود تا در این کشور از طرف یک کارفرما استخدام گردد می تواند اقامت کاری آلمان را اخذ نماید، این موضوع برای افرادی که مستقیماً با دعوت نامه کاری وارد بازار کار آلمان می شوند نیز صدق می کند. پس از عقد قرار داد کاری فرد یک اقامت یک ساله موقت را دریافت می کند که قابلیت تمدید را دارد، در صورتی که فرد متقاضی در مدت زمان 5 سال در آلمان مشغول به زندگی و کار باشد و در این مدت زمان مالیات را پرداخته باشد و مرتکب جرمی نشده باشد و همچنین زبان آلمانی را کامل فرا گرفته باشد می تواند جهت اخذ اقامت دائم اقدام نماید. پس از موفقیت در اخذ اقامت دائم آلمان این امکان برای متقاضی به وجود می آید که با گذشت 3 سال از اخذ اقامت دائم و 8 سال پس از وارد شدن به آلمان برای دریافت شهروندی و تابعیت آلمان اقدام نماید. برای اخذ تابعیت آلمان فرد باید با فرهنگ و جامعه آلمان کاملاً ادغام شده باشد و به آن احترام بگذارد و در امتحان تابعیت کشور آلمان نمره قبولی را کسب نماید. قابل ذکر است برای دریافت تابعیت آلمانی متقاضی باید بدون سابقه کیفری باشد و بتواند از پس هزینه های زندگی خود بر آید.

موسسات کاریابی در آلمان و سخن پایانی:

موسسات کاریابی در آلمان، شرایط اخذ ویزای کار آلمان و امکان کاریابی در آلمان برای ایرانیان، نرخ بیکاری در کشور آلمان، حقوق در مشاغل مختلف در آلمان، نحوه جستجو و پیدا کردن آگهی استخدام در آلمان از طریق موسسات کاریابی در آلمان و سایر موضوعاتی که با موضوع موسسات کاریابی در آلمان در ارتباط می باشند در این مقاله مورد ارزیابی قرار گرفت و به صورت علمی بررسی شد. آلمان را می توان یک کشور مناسب جهت کار و زندگی دانست، وجود شرکت های بزرگ همراه با نرخ بیکاری پایین و فرصت های شغلی مناسب می تواند این را ثابت کند که آلمان یک انتخاب مناسب برای مهاجرت می باشد. موسسه حقوقی ملک پور از بهترین موسسات مهاجرتی در سطح خاورمیانه به شمار می رود. افرادی که می خواهند قدم در راه مهاجرت بگذراند و تمایل دارند تا از جدیدترین اطلاعات مهاجرتی مانند نحوه کاریابی از طریق موسسات کاریابی در آلمان و سایر اطلاعات مهاجرتی بهرمند شوند می توانند پس از برقرار کردن تماس با موسسه به صحبت با مشاوران خبره و متخصص بپردازند و این اطلاعات را کسب کنند و می توانند از تجربیات مشاورین جهت انتخاب بهترین مسیر و بهترین کشور جهت مهاجرت خودشان استفاده نمایند.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه موسسات کاریابی در آلمان

متقاضیان اخذ ویزای کار آلمان باید چه شرایطی داشته باشند؟

جهت اخذ ویزای کاری آلمان شخص متقاضی باید دارای حداقل مدرک لیسانس، حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط با مدرک تحصیلی و مدرک زبان b1 آلمانی باشند.

پس از اخذ ویزای جستجوی کار آلمان متقاضی چند ماه فرصت دارد تا در این کشور به کاریابی بپردازد؟

افرادی که موفق به اخذ ویزای جستجوی کار در آلمان می شوند 6 ماه فرصت دارند تا در این کشور وارد بازار کار شوند.

موسسات کاریابی در آلمان تا چه اندازه می توانند به افراد جویای کار برای پیدا کردن شغل مورد نظر کمک کنند؟

با توجه به کمبود نیروی کار ماهر در کشور آلمان افراد واجد شرایط این شانس را خواهند داشت تا با بارگذاری شرایط خود در سایت های موسسات کاریابی در آلمان از سمت کارفرما به مصاحبه کاری دعوت شوند.

شرایط اخذ اقامت دائم و تابعیت آلمان برای نیرو های کاری پس از چند سال امکان پذیر است؟

افرادی که موفق به کاریابی در آلمان می شوند می توانند با 5 سال کار و زندگی در آلمان و با رعایت قوانین این کشور اقامت دائم این کشور را اخذ نمایند و با گذشت 3 سال از اخذ اقامت دائم می توانند برای دریافت تابعیت این کشور اقدام کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *