مشاغل و رشته های پولساز در مجارستان

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی مشاغل و رشته های پولساز در مجارستان
  • لیست مشاغل و رشته های پولساز در مجارستان
    • معماری
    • مدیریت بازرگانی
    • شیمی
    • علوم کامپیوتر
    • مهندسی مکانیک
    • مالی و حسابداری
    • روانشناسی
    • ریاضیات
    • دندانپزشکی
    • پزشکی
  • مشاغل و رشته های پولساز در مجارستان و سخن پایانی
مشاغل و رشته های پولساز در مجارستان

مشاغل و رشته های پولساز در مجارستان و مقدمه ای بر آن

مشاغل و رشته های پولساز در مجارستان ، درآمد در مجارستان و شغل های پر درآمد در مجارستان را در ادامه این مقاله مورد بررسی علمی قرار می دهیم. شغل های پر درآمد در مجارستان در کدام زمینه می باشند؟ درآمد در مجارستان به چه اندازه رشد داشته است؟ مهاجرت به مجارستان از طریق رشته های پولساز چه مزایایی دارد؟ طول مدت تحصیل در رشته معماری چقدر است؟ در ادامه این نوشتار به پاسخ این سوالات و نکات در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در مجارستان می پردازیم. مجارستان کشوری توسعه یافته در اروپای مرکزی است و یکی از کشور های محبوب برای گردشگری در اروپا به حساب می آید. دانشگاه های مجارستان توسعه یافته و دانشجویان بین المللی می توانند در بیشتر زمینه های تحصیلی در آن ها به تحصیل بپردازند و پس از آن به کار در مجارستان مشغول گردند. شما همراهان گرامی می توانید به منظور مطلع شدن از جدید ترین روش های مهاجرتی به وب سایت های معتبر موسسه حقوقی ملک پور در فضای مجازی مراجعه نمایید. همچنین با ایجاد تماس تلفنی با مشاورین این موسسه، در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در مجارستان مشاوره رایگان دریافت نمایید.

شرایط عمومی مشاغل و رشته های پولساز در مجارستان:

مجارستان کشوری در اروپای مرکزی و در حوزه پانونی است و دارای مساحت 93,030 کیلومتر مربع می باشد. این کشور جزو کشور های متوسط اتحادیه اروپا می باشد که با کشور های اسلواکی، اوکراین، رومانی، صربستان، کرواسی، اسلوونی و اتریش مرز مشترک دارد. جمعیت کشور مجارستان بیش از 9.7 میلیون نفر و زبان رسمی در بین این مردم، زبان مجاری می باشد. پایتخت و پر جمعیت ترین شهر در مجارستان بوداپست و وجه رایج در این کشور فورینت است. اقتصاد کشور مجارستان در بین 191 کشور دنیا، رتبه پنجاه و هشتم را بر اساس تولید ناخالص داخلی در دنیا دارد. مجارستان جزو کشور های پر درآمد با استاندارد بالای زندگی است و از سال 2004 عضو اتحادیه اروپا می باشد. مجارستان یازدهمین کشور محبوب اروپا در بین کشور های گردشگری است و سالیانه بیش از 15 میلیون گردشگر به این کشور سفر می نمایند. بیش از نیمی از صادرات مجارستان ماشین آلات کشاورزی و ابزار مهندسی تشکیل می دهد. دانشگاه ها در کشور از سطح بالای علمی برخوردار هستند و هر ساله تعداد زیادی از دانشجویان بین المللی را پذیرش دارند. افراد زیادی هر ساله برای مهاجرت به مجارستان از طریق تحصیل اقدام می نمایند. درآمد در مجارستان در سطح مناسبی قرار دارد و به میزان 9.1 درصد افزایش یافته است. به طوری که میزان متوسط درآمد در مجارستان در حدود 400 هزار فورینت در ماه رسیده است. به دلیل پایین بودن جمعیت و وجود صنعت های متفاوت در کشور مجارستان، افراد می توانند پس از اتمام دوران تحصیلی خود در مقاطع مختلف در صورت علاقه، به کار در مجارستان مشغول شوند. از این رو رشته های پولساز می تواند یکی از راه های مهاجرت به مجارستان و دریافت تابعیت این کشور باشد. نمودار زیر نشان دهنده افزایش میزان درآمد متوسط در کشور مجارستان است:

درآمد در مجارستان پولساز ترین رشته ها در مجارستان

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور مجارستان

لیست مشاغل و رشته های پولساز در مجارستان:

اقتصاد کشور مجارستان در سطح مناسبی قرار دارد و همچنین دانشگاه های کشور مجارستان توسعه یافته و رتبه های مناسبی در بین دانشگاه های دنیا دارند که افراد خارجی می توانند برای مهاجرت به مجارستان در یکی از آن ها ثبت نام کنند. از این رو دانستن شغل های پر درآمد در مجارستان و رشته های پولساز می تواند به افراد برای کار در مجارستان و کسب درآمد بالا کمک شایانی انجام دهد. لیست مشاغل و رشته های پولساز در مجارستان به شرح زیر می باشد:

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار و کاریابی در خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار و کاریابی در خارج از کشور

معماری:

یکی از زمینه هایی که دانشگاه های کشور مجارستان در آن ها بیشترین پذیرش را دارند و همچنین یکی از شغل های پر درآمد در مجارستان معماری است. این رشته یکی از بهترین رشته ها برای مهاجرت به مجارستان می باشد. به دلیل وجود گردشگری در مجارستان، این کشور برای مدرن سازی و ساخت مراکز مناسب برای گردشگران، به معماران ماهر و خلاق نیازمند است. از این رو افراد برای کار به عنوان معمار در کشور مجارستان می بایست مدرک تحصیلی در این زمینه را دریافت نمایند. افراد برای تحصیل در زمینه معماری در مقطع لیسانس 3 سال و برای تحصیل در مقطع ارشد 2 سال را باید سپری نمایند. درآمد معماران در مجارستان در به طور متوسط 458 هزار فورنیت در ماه می باشد که افراد می توانند با توجه به میزان تحصیلات و سابقه کار، درآمد بالا تری داشته باشند.

معماری مشاغل پولساز

مدیریت بازرگانی:

مدیریت یکی از رشته های پر درآمد در کشور مجارستان می باشد و به دلیل صادرات و وجود شرکت های متنوع در این کشور تقاضا برای کار در زمینه مدیریت بازرگانی بالا می باشد. مدیران بازرگانی در اکثر زمینه ها از جمله زمینه های مالی می توانند به کار مشغول باشند و از این رو افراد باید 3.5 سال در کشور مجارستان به تحصیل در این زمینه مشغول باشند. همچنین مدت دریافت مدرک ارشد 2 سال و دکتری در زمینه مدیریت بازرگانی 4 سال می باشد. درآمد در مجارستان در زمینه مدیریت بازرگانی بیش از 667 هزار فورینت در ماه است. افراد می توانند با داشتن مدرک مدیریت بازرگانی در زمینه های زیر مشغول به کار شوند:

زمینه های مرتبط با رشته مدیریت بازرگانی در مجارستان
مدیریت شرکت ارتباطات تجاری
کارشناس بازاریابی روابط عمومی
مدیریت محیط زیست کارشناس تدارکات
کارشناس روابط اقتصادی اتحادیه اروپا مدیر بازاریابی
مدیریت بازرگانی لیست مشاغل مورد نیاز

شیمی:

شیمی امروزه به عضو جدایی ناپذیری از زندگی در دنیا تبدیل گشته است و به دلیل وجود صنعت های متفاوت در کشور مجارستان، درخواست در این زمینه بالا می باشد. شیمی دانان در تمام زمینه ها از جمله بهداشت و مواد مصرفی می توانند به کار مشغول شوند. درآمد شیمی دانان در مجارستان ماهیانه 915 هزار فورینت می باشد که این میزان بستگی به نوع محصول و بزرگی شرکت دارد. افراد برای کار در مجارستان در زمینه شیمی باید مدرک تحصیلی در این زمینه را دریافت نمایند. از این رو، برای دریافت مدرک کارشناسی 3 سال و ارشد 2 سال باید به تحصیل مشغول باشند. همچنین برای دریافت حقوق بالا تر و همچنین کار های مناسب تر افراد می توانند به مدت 4 سال در این زمینه به تحصیل مشغول شوند. افراد می توانند با داشتن مدرک شیمی در زمینه های زبر مشغول به کار شوند:

مراکز مرتبط با رشته شیمی در مجارستان
موسسات تحقیقاتی موسسات آموزش عالی
شرکت های محافظت از محیط زیست بخش های دولتی
صنعت داروسازی مراقبت های بهداشتی
شیمی صنعتی شرکت های غذا و نوشیدنی
علم پزشکی قانونی روزنامه نگاری علمی
شیمی رشته های پولساز

علوم کامپیوتر:

تکنولوژی و فناوری اطلاعات در زندگی امروزه بشر و همچنین مردم و صنعت ها در کشور مجارستان جایگاه به خصوصی دارد. از این رو این رشته یکی از شغل های پر درآمد در مجارستان و یکی از بهترین رشته ها برای مهاجرت به مجارستان به حساب می آید. درآمد در مجارستان در زمینه علوم کامپیوتر 713 هزار فورینت در ماه است که این میزان با توجه به زمینه تخصصی و سابقه کار متفاوت می باشد. افراد برای کار در مجارستان در زمینه علوم کامپیوتر باید به مدت 3 سال مشغول به تحصیل در مقطع لیسانس در این زمینه باشند. افراد می توانند در زمینه های برنامه نویسی کامپیوتر، مهندسی نرم افزار و توسعه دهنده وب مشغول به کار شوند.

علوم کامپیوتر مشاغل پولساز

مهندسی مکانیک:

صنعت ساخت ماشین آلات و ابزار ها در کشور مجارستان توسعه یافته می باشد و از این رو مهندسین مکانیک شانس بالایی در پیدا کردن کار در بخش صنعت و تولیدات دارند. مهندسین مکانیک می توانند در کارخانه های تولیدی و شرکت ها در این کشور مشغول به کار شوند. درآمد مهندسین مکانیک در کشور مجارستان به نوع صنعت و سابقه کار آن ها بستگی دارد. درآمد یک مهندس مکانیک در کشور مجارستان بیش از 440 فورینت در ماه است. افراد برای کار در مجارستان باید مدرک تحصیلی این رشته ر داشته باشند که برای دوره لیسانس زمان لازم 3 سال می باشد. البته برای دوره های بالا تر مانند ارشد این میزان به 2 سال کاهش می یابد.

مهندسی مکانیک مشاغل مورد نیاز

مالی و حسابداری:

حسابداری یکی از شاخه های مهم در زمینه مالی می باشد و افراد می توانند با داشتن این مدرک در شرکت های متنوعی مشغول به کار شوند. شرکت های بزرگ در بخش مالی بهترین افراد را جذب می نمایند زیرا این بخش عامل توسعه و پیشرفت یک شرکت می باشد. تحصیل در زمینه مالی بیش از 3.5 سال به طول می انجامد و درآمد افراد در این زمینه ماهیانه 508 هزار فورینت می باشد. به دلیل دقتی که در این بخش وجود دارد، افراد با داشتن سابقه کار و میزان تحصیلات می توانند درآمد بالا تری داشته باشند. البته تاثیر سمت و نوع شرکت برای افزایش درآمد بیشتر است.

مالی و حسابداری رشته های پر درآمد

روانشناسی:

بهداشت در کشور مجارستان در سطح بالایی می باشد و به همین دلیل روانشناسان در این کشور برای جلوگیری و رفع بیماری های روحی و روانی دارای وظایف متعدد و تقاضا برای این زمینه بالا می باشد. از این رو برای کار در زمینه روانشناسی افراد باید مدرک این زمینه را داشته باشند. افراد برای کار به عنوان روانشناس مستقل باید حداقل مدرک کارشناسی ارشد که به مدت 2 سال به طول می انجامد را دریافت نمایند. همچنین برای کار در مجارستان در زمینه روانشناسی، افراد باید مدرک لیسانس خود را در مدت 3 سال به دست آورند. تحصیل در این زمینه به داشتن دانش در زبان مجاری و انگلیسی مربوط است و درآمد افراد در این زمینه ماهیانه به طور متوسط 745 هزار فورینت می باشد. متقاضیان می توانند با داشتن مدرک روانشناسی در زمینه های تحلیلگر رفتاری، دستیار مدیر منابع و دستیار تحقیقات روانشناسی به کار مشغول شوند.

روانشناسی رشته ها و شغل های پر درآمد

ریاضیات:

امروزه ریاضیات در بیشتر بخش های زندگی و در اکثر صنایع در کشور مجارستان از جمله صنعت فناوری اطلاعات و تحلیل داده کاربرد فراوانی دارد. از این رو افراد با داشتن مدرک ریاضیات در مجارستان شانس بالایی برای کاریابی دارند و این رشته یکی از بهترین رشته ها برای مهاجرت به مجارستان می باشد. درآمد در مجارستان در زمینه ریاضیات بیش از 7.86 میلیون فورینت در سال می باشد. تحصیلات در زمینه ریاضیات 3 سال در مقطع لیسانس، 2 سال در زمینه ارشد و 4 سال در زمینه دکتری می باشد. برای تحصیل در این زمینه افراد باید به زبان انگلیسی تسلط داشته باشند و مدرک IELTS یا TOFEL  داشته باشند.

ریاضیات شغل های پر درآمد

دندانپزشکی:

همانطور که اشاره کردیم، بهداشت در مجارستان در سطح بالایی قرار دارد و با افزایش جمعیت، درخواست برای دندانپزشکان، که مسئول مراقبت از بهداشت دهان و دندان افراد هستند، بالا می باشد. از این رو افراد برای کار در مجارستان به عنوان دندانپزشک باید به مدت 5 سال در این زمینه تحصیل نمایند. این رشته هم به زبان مجاری و هم به زبان انگلیسی در این کشور ارائه می شود. همچنین برای دریافت مدرک تخصص در زمینه های مختلف دندانپزشکی افراد باید به مدت 2 سال دیگر در زمینه تخصص تحصیل نمایند. دندانپزشکی یکی از شغل های پر درآمد در مجارستان به حساب می آید و درآمد افراد در این زمینه به بیش از 1.1 میلیون فورینت در ماه می باشد. نا گفته نماید درآمد افراد به تعداد مراجعین و همچنین نوع تخصص بستگی دارد. افراد می توانند در زمینه های جراحی دندان، پروتز های دندانی، ایمپلنت و دندانپزشکی ترمیمی به کار مشغول شوند.

دندانپزشکی مشاغل پولساز

پزشکی:

پزشکی یکی ار مشاغل و رشته های پولساز در مجارستان به حساب می آید. پزشکان اولین افرادی هستند که با فرد بیمار ارتباط دارند و نقشی حساس و مهم را در مورد سلامت جامعه ایفا می کنند. افراد برای کار در مجارستان در زمینه پزشکی باید دوره 6 ساله در این زمینه را سپری نمایند. همچنین برای کار به عنوان متخصص در زمینه های مختلف همچون متخصص چشم یا قلب باید به مدت 4 سال دیگر به تحصیل مشغول شوند. رشته پزشکی در مجارستان به زبان انگلیسی ارائه می گردد و افراد می توانند پس از پایان دوره تحصیلی خود در یکی از کشور های اتحادیه اروپا مشغول به کار شوند. درآمد در مجارستان در خصوص رشته پزشکی به طور متوسط ماهیانه 1.16 میلیون فوریت می باشد.

پزشکی شغل های پولساز
مشاغل و رشته های پولساز در مجارستان
مشاغل و رشته های پولساز درآمد بر حسب فورینت توضیحات
معماری 458 هزار این رشته یکی از بهترین رشته  ها برای مهاجرت به مجارستان می باشد و پذیرش دانشجو در این رشته بالا است. طول مدت تحصیل در این زمینه 3 سال در مقطع لیسانس و 2 سال در مقطع ارشد است.
مدیریت بازرگانی 667 هزار مشاغل مرتبط با این رشته در مجارستان متنوع است و افراد می توانند پس از سپری کردن 3.5 سال تحصیل در مقط کارشناسی و یا 2 سال در مقطع ارشد در این شغل ها مشغول شوند.
شیمی 915 هزار این رشته به عضوی جدایی ناپذیر اکثر صنایع غذایی و بهداشتی تبدیل گشته است و تقاضا در این زمینه بالا می باشد. به همین منظور مدت تحصیل در این رشته 3 سال در مقطع کارشناسی و 2 سال در مقطع ارشد می باشد.
علوم کامپیوتر 713 هزار درآمد در مجارستان در این زمینه با توجه به زمینه کاری متفاوت است و این رشته یکی از زمینه های پر تقاضا در مجارستان می باشد. طول دوره تحصیل در این زمینه 3 سال است.
مهندسی مکانیک 440 هزار به دلیل وجود صنایع متفاوت در مجارستان، این رشته دچار تحول و تقاضا شده است و افراد برای کار در این زمینه ها باید دوره 3 ساله در مقطع کارشناسی را سپری نمایند.
مالی و حسابداری 508 هزار شرکت های بزرگ در مجارستان برای پیشرفت به دنبال حسابداران ماهر می باشند. از این رو افراد برای کار در شرکت های مختلف می توانند پس از پایان دوره 3.5 ساله در این زمینه، به کاریابی در مجارستان مشغول شوند.
روانشناسی 745 هزار بهداشت در مجارستان در سطح بالایی قرار دارد و به همین دلیل رشته روانشناسی تقاضا بالایی در این کشور دارد. طول مدت تحصیل در مقطع کارشناسی 3 سال می باشد و افراد با دریافت مدرک ارشد در 2 سال می توانند به صورت مستقل در این زمینه کار کنند.
ریاضیات 7.86 میلیون این رشته در بیشتر صنایع از جمله فناوری اطلاعات کاربرد دارد و افراد برای تحصیل در این رشاه باید مدرک زبان انگلیسی داشته باشند. طول دوره تحصیلی در مقطع کارشناسی 3 سال می باشد.
دندانپزشکی 1.1 میلیون این رشته ها به زبان مجاری و هم به زبان انگلیسی در مجارستان تدریس می گردد و طول دوره آن نیز 5 سال می باشد.
پزشکی 1.16 میلیون پزشکان نقش مهمی در جامعه دارند و افراد باید یک دوره 6 سال در زمینه پزشکی را سپری نمایند. همچنین دوره های تخصصی در پزشکی 4 سال می باشد.
مشاغل و رشته های پولساز در مجارستان و سخن پایانی:

مشاغل و رشته های پولساز در مجارستان ، کار در مجارستان، درآمد در مجارستان، مهاجرت به مجارستان و شغل های پر درآمد در مجارستان را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم. مجارستان کشوری مناسب و توسعه یافته در اروپای مرکزی می باشد. درآمد در مجارستان در سطح مناسبی قرار دارد و دانشگاه ها در این کشور پذیرای دانشجویان خارجی در سراسر جهان می باشند. از این رو افراد با داشتن مدرک زبان می توانند در یکی از دانشگاه های این کشور به تحصیل بپردازند. از سوی دیگر به دلیل وجود صنعت های متفاوت در مجارستان و کم بود نیروی کار متخصص، افراد می توانند با کاریابی در مجارستان به کار در این کشور بپردازند و پس از مدتی معلوم تابعیت مجارستان را دریافت نمایند. درست است که این روشی طولانی برای تابعیت مجارستان می باشد اما یکی از بهترین روش ها برای افرادی است که می خواهند تابعیت این کشور را دریافت نمایند. شما می توانید به منظور دریافت مشاوره رایگان در خصوص مشاغل و رشته های پولساز در مجارستان با مشاورین خبره موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نمایید. همچنین برای مطلع شدن از جدید ترین روش های مهاجرتی می توانید به سایت های معتبر این موسسه مراجعه کنید. شما می توانید در قسمت دیدگاه ها سوالات خود را در خصوص مشاغل و رشته های پولساز در مجارستان مطرح نمایید تا کارشناسان ما در کم ترین زمان ممکن جواب آن را برای شما ارسال نمایند. با ثبت امتیاز پنج ستاره می توانید کارشناسان ما را در نوشتن بیشتر مقالات ترغیب کنید. این مقاله توسط تیم کارشناسی موسسه ملک پور تنظیم گردیده است و کپی برداری از آن حرام می باشد.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در مجارستان

شغل های پر درآمد در مجارستان در کدام زمینه می باشند؟

شغل ها در زمینه مهندسی و بهداشت بیشترین درآمد را در این کشور دارند.

درآمد در مجارستان به چه اندازه رشد داشته است؟

درآمد در مجارستان رشد 9.1 درصدی را تجربه کرده است.

مهاجرت به مجارستان از طریق رشته های پولساز چه مزایایی دارد؟

افراد می توانند پس از تحصیل و کار در این زمینه ها پس از مدتی معلوم تابعیت این کشور را دریافت نمایند.

✅طول مدت تحصیل در رشته معماری چقدر است؟

افراد در رشته معماری باید در مقطع لیسانس 3 سال و در مقطع ارشد 2 سال به تحصیل بپردازند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *