مشاغل و رشته های پولساز در اسپانیا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی مشاغل و رشته های پولساز در اسپانیا
  • لیست مشاغل و رشته های پولساز در اسپانیا
    • پزشکی
    • مالی و حسابداری
    • دندانپزشکی
    • حقوق
    • بازاریابی
    • علوم کامپیوتر
    • مهندسی مکانیک
    • طراح صنعتی
    • معماری
    • مهندسی برق
  • مشاغل و رشته های پولساز در اسپانیا و سخن پایانی
مشاغل و رشته های پولساز در اسپانیا

مشاغل و رشته های پولساز در اسپانیا و مقدمه ای بر آن

مشاغل و رشته های پولساز در اسپانیا درآمد در اسپانیا و پر درآمد ترین شغل ها در اسپانیا را در این نوشتار مورد بررسی و تفحص علمی قرار می دهیم. کار در اسپانیا در رشته های پولساز چه شرایطی ایجاد می نماید؟ پر درآمد ترین شغل ها در اسپانیا در کدام دسته قرار دارند؟ متوسط درآمد در اسپانیا به چه میزان می باشد؟ مدت زمان تحصیل در زمینه دندانپزشکی در اسپانیا چقدر است؟ در ادامه بحث به بررسی این سوالات و نکات در خصوص مشاغل و رشته های پولساز در اسپانیا می پردازیم. اسپانیا کشوری توسعه یافته و پادشاهی در غرب قاره اروپا می باشد. دانشگاه ها در اسپانیا دارای شرایطی مناسب برای دانشجویان بین المللی هستند و برخی از آن ها جزو برترین دانشگاه ها در دنیا به حساب می آیند. از این رو افراد می توانند پس از پایان دوره های تحصیلی خود به کار در اسپانیا بپردازند. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مهاجرت به اسپانیا به بررسی سایر مقالات در سایت های رسمی موسسه حقوقی ملک پور بپردازید. همچنین می توانید با ایجاد تماس تلفنی با مشاورین این موسسه، مشاوره رایگان در خصوص مشاغل و رشته های پولساز در اسپانیا دریافت نمایید. این مقاله توسط کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور تنظیم گردیده و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

شرایط عمومی مشاغل و رشته های پولساز در اسپانیا:

اسپانیا با نام رسمی پادشاهی اسپانیا با مساحت 505,990 کیلومتر مربع در شبه جزیره ایبری و در اروپا غربی می باشد و همچنین عضو اتحادیه اروپا است. اسپانیا با دریای مدیترانه، جبل الطارق، فرانسه، آندورا، خلیج بیسکای، پرتغال و اقیانوس اطلس هم مرز است که مرز اسپانیا و پرتغال به طول 1,214 کیلومتر طولانی ترین مرز یکپارچه در اتحادیه اروپا است. جمعیت کشور اسپانیا بیش از 46.7 میلیون نفر می باشد و زبان رسمی این کشور اسپانیایی است. اسپانیایی زبان مادری بیش از 483 میلیون نفر شناخته می شود. و در حدود 570 میلیون نفر به این زبان سخن می گویند. پایتخت کشور اسپانیا شهر مادرید و وجه رایج در این کشور یورو می باشد. اقتصاد در اسپانیا توسعه یافته و سرمایه داری می باشد و از این رو این کشور سیزدهمین اقتصاد بزرگ دنیا و پنجمین اقتصاد بزرگ اتحادیه اروپا به شمار می رود. اسپانیا دارای تعداد بسیاری شرکت های چند ملیتی می باشد و این کشور بعد از آمریکا یکی از بزرگ ترین سرمایه گذاران خارجی در آمریکا لاتین به حساب می آید. همچنین این شرکت ها در آسیا شرقی و هند نیز گسترش یافته اند که باعث ایجاد برتری رقابتی در برابر دیگر همسایگان اروپایی گشته است. دانشگاه ها در کشور اسپانیا دارای شرایط مناسبی برای پذیرش دانشجویان خارجی می باشد و از این رو افراد باید بر اساس نوع رشته تحصیلی به زبان انگلیسی یا اسپانیایی و در بعضی موارد به هر دو زبان تسلط کافی داشته باشند. برخی از دانشگاه های اسپانیا جزو برترین دانشگاه ها در دنیا به حساب می آیند و به دلیل صنعتی بودن این کشور، افراد شانس بالایی در پیدا کردن کار در زمینه تخصص دارند. محدوده درآمد در اسپانیا از 830 تا 11,400 یورو در ماه می باشد. متوسط درآمد در اسپانیا در چند وقت گذشته دچار کاهش گشته است و از 2000 یورو به 1804 یورو در ماه تبدیل شده است. نمودار رشد متوسط درآمد در اسپانیا به شرح زیر می باشد:

درآمد در اسپانیا رشد درآمد در اسپانیا

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور اسپانیا

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور

لیست مشاغل و رشته های پولساز در اسپانیا:

به دلیل وجود دانشگاه های معتبر و صنعت های متفاوت در اسپانیا متقاضیان خارجی می توانند پس از تحصیل، با کاریابی مناسب، به کار در اسپانیا مشغول شوند. از این رو آشنایی با رشته ها و پر درآمد ترین شغل ها در اسپانیا می تواند شرایط مناسبی برای کار، تحصیل و همچنین دریافت تابعیت اسپانیا ایجاد نماید. لیست مشاغل و رشته های پولساز در اسپانیا به شرح زیر می باشد:

پزشکی:

پزشکی یکی از سخت ترین رشته ها و پر درآمد ترین شغل ها در اسپانیا به حساب می آید. این رشته یکی از طولانی ترین دوره های تحصیلی در اسپانیا را دارد و از این رو دوره های پایه برای رشته پزشکی 6 سال می باشد. از این رو افراد پی از پایان دوره تحصیلی می توانند به عنوان پزشکی عمومی در بیمارستان های اسپانیا به کار  مشغول شوند. متوسط درآمد پزشکان در اسپانیا 6,120 یورو در ماه می باشد. از سوی دیگر برای کار در اسپانیا در زمینه های تخصصی پزشکی افراد باید دوره لازمه را سپری نمایند. برخی از زمینه های تخصصی در پزشکی به شرح زیر می باشد:

 تخصص های پولساز در زمینه پزشکی در اسپانیا 
متخصص چشم متخصص ارتوپدی
متخصص مغز و اعصاب متخصص اطفال
فوق تخصص جراحی قلب جراح عمومی
پزشک عمومی متخصص بیماری های عفونی
پزشکی رشته های پولساز

مالی و حسابداری:

به دلیل وجود شرکت های چند ملیتی متعدد و همچنین شرکت های بزرگ در اسپانیا و همچنین اهمیت بخش مالی در تمام زمینه های کاری باعث افزایش تقاضا در رشته مالی و حسابداری گشته است. از این رو افراد برای کار در زمینه های مالی باید به مدت 4 سال در این رشته به تحصیل بپردازند. همچنین افراد می توانند پس از پایان دوره تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و با داشتن سابقه کار می توانند در زمینه های مدیریتی با درآمد بالا به کار مشغول شوند. افراد با داشتن مدرک لیسانس می توانند در بانک ها، بخش های مالی شرکت های خصوصی و همچنین ادارات دولتی به کار مشغول شوند. متوسط درآمد در اسپانیا برای تحصیل کردگان رشته مالی در حدود 2,800 یورو در ماه می باشد و این میزان می تواند یا توجه به سابقه کار، سطح تحصیلات و سمت کاری افزایش یابد.

مالی و حسابداری مشاغل پر درآمد

دندانپزشکی:

یکی دیگر از محبوب ترین رشته ها و پر درآمد ترین شغل ها در اسپانیا رشته دندان پزشکی می باشد. این رشته به جلوگیری از بیماری های دهان و دندان و همچنین بهبود بیماری های دهان می پردازد و از این رو یکی دیگر از سخت ترین رشته ها در اسپانیا به حساب می آید. برای کار در اسپانیا در زمینه دندان پزشکی افراد باید به مدت 5 سال در مقطع کارشناسی به تحصیل مشغول شوند پس از پایان تحصیلات افراد می توانند به عنوان دندان پزشک عمومی در بیمارستان ها و کلنیک های دندان پزشکی به کار مشغول شوند. درآمد دندان پزشکان در اسپانیا به تعداد مراجعه کنندگان بستگی دارد و متوسط درآمد در اسپانیا در این زمینه 6,570 یورو در ماه می باشد. همچنین افراد پس از پایان دوره تحصیلی دندان پزشکی می توانند در زمینه های تخصصی زیر به کار و تحصیل بپردازند:

 تخصص های پولساز در زمینه دندانپزشکی در اسپانیا 
جراح فک و دهان پروتز های دندانی
دندان پزشکی اطفال متخصص ارتودنسی
متخصص رادیولوژی فک و صورت متخصص بیماری های لثه
دندانپزشکی رشته های پولساز

حقوق:

حقوق یکی از محبوب ترین رشته ها در بین دانش آموزان در اسپانیا به شمار می رود و یکی از پر درآمد ترین شغل ها در اسپانیا می باشد. با داشتن مدرک حقوق متقاضیان می توانند در زمینه های متعددی همچون وکالت، قضاوت و به عنوان سر دفتر در اسپانیا مشغول به کار شوند. شرایط تحصیلی در زمینه حقوق سخت می باشد و از این رو متقاضیان خارجی باید به زبان اسپانیایی تسلط کامل داشته باشند. دوره تحصیلی در زمینه حقوق 5 سال می باشد و پس از پایان تحصیلات افراد باید به مدت 2 سال به عنوان کار آموز در وزارت دادگستری به عنوان کار آموز مشغول به کار شوند و پس از آن نمره قبولی را در آزمون ایالتی به دست آورند. درآمد افراد در زمینه حقوق ماهیانه 5,260 یورو می باشد که به نوع کار و سابقه کار بستگی دارد.

حقوق در اسپانیا مشاغل پر درآمد

بازاریابی:

بازاریابی امروزه به یکی از رشته های پر طرفدار در اسپانیا تبدیل گشته است. از آن جایی که شرکت های تولیدی و محصولات متنوعی در اسپانیا وجود دارد. بازاریابی به یکی از مشاغل پر متقاضی تبدیل گشته است. از این رو افراد برای کار به عنوان بازاریاب باید به مدت 3 سال در این زمینه مشغول به تحصیل شوند. از سوی دیگر افراد با داشتن سابقه کار مناسب می توانند به عنوان مدیر بازار یابی در شرکت های گوناگون در اسپانیا مشغول به کار شوند. درآمد در اسپانیا در زمینه بازاریابی بیش از 3 هزار یورو در ماه  می باشد که این افراد می توانند با کار در زمینه مدیریت بازاریابی 5,420 یورو در ماه درآمد داشته باشند.

بازاریابی مشاغل پر درآمد

علوم کامپیوتر:

به دلیل پیشرفت فناوری اطلاعات و همچنین کاربرد های گسترده کامپیوتر در صنایع امروزی، رشته علوم کامپیوتر به یکی از پر متقاضی ترین زمینه ها در اسپانیا تبدیل گشته است. افراد می توانند با داشتن این مدرک تحصیلی در زمینه های متفاوتی همچون رباتیک و ساخت برنامه های صنعتی و همچنین کاربرد ریاضیات در علوم کامپیوتر مشغول به کار شوند. درآمد در زمینه علوم کامپیوتر 4,100 یورو در ماه می باشد. برای کار در اسپانیا در زمینه علوم کامپیوتر افراد باید به مدت 3 سال در مقطع کارشناسی مشغول به تحصیل شوند. زمینه های کاری مرتبط با علوم کامپیوتر مانند بانک ها، مدیریت پایگاه داده ها و تحلیلگر سیستم می باشند.

علوم کامپیوتر رشته های پولساز

مهندسی مکانیک:

مهندسی مکانیک یکی دیگر از رشته های پر طرفدار در اسپانیا به حساب می آید و تقاضا در این زمینه به دلیل وجود کارخانه های تولیدی در اسپانیا بالا می باشد. از این رو مهندسان مکانیک می توانند در طراحی و تولید محصولات متنوع کاربرد فراوانی داشته باشند. طول مدت تحصیل در زمینه مهندسی مکانیک 4 سال می باشد و افراد پس از پایان دوره تحصیلی خود می توانند به کاریابی در اسپانیا بپردازند. درآمد در اسپانیا در زمینه مهندسی مکانیک در حدود 2,700 یورو در ماه است که این میزان با توجه به نوع صنعت و سمت فرد می تواند افزایش یابد

مهندسی مکانیک مشاعل پر درآمد

طراح صنعتی:

طراحان صنعتی جایگاه بالایی در صنایع در کشور اسپانیا دارند. طراحان صنعتی به طراحی و تولید محصولات جدید و بر طبق نیاز مردم جامعه می پردازند. دوره تحصیلی در زمینه طراحی صنعتی 4 سال می باشد و افراد باید با جدید ترین متد های طراحی آشنایی کامل داشته باشند. درآمد طراحان صنعتی در اسپانیا به طور متوسط 37 هزار یورو در سال می باشد. درآمد طراحان صنعتی می تواند بر اساس محصولی که طراحی می کنند و نوع صنعت متفاوت باشد. این افراد حتی می توانند به عنوان یکی از پر درآمد ترین شغل ها در اسپانیا محسوب شوند

طراح صنعتی رشته های پولساز

معماری:

اسپانیا در زمینه گردشگری توسعه یافته می باشد و هر ساله تعداد زیادی گردشگری به این کشور سفر می کنند. از این رو دولت اسپانیا برای توسعه بیشتر گردشگری به ساخت فروشگاه های مدرن و همچنین مناطق زیبا برای گردشگران به معماران نیازمند است. دوره تحصیلی در زمینه معماری در اسپانیا بین 5 تا 6 سال می باشد و به همین دلیل معماران یکی از سخت ترین دوره های تحصیلی در اسپانیا را دارند به همین دلیل معماران اسپانیایی به عنوان خلاق ترین افراد در اروپا شناخته می شوند. درآمد معماران در اسپانیا حدود 3,400 یورو در ماه است که میزان آن با توجه به نوع پروژه ها متفاوت می باشد.

مهندسی برق:

زندگی امروزه افراد به برق و صنایع برقی وابسته شده است و از این رو مهندسان برق یکی از پر تقاضا ترین زمینه های تحصیلی در اسپانیا می باشد. مدت تحصیل در زمینه برق 4 سال می باشد و افراد می توانند با داشتن این مدرک تحصیلی به کار در اسپانیا در زمینه های برق قدرت و برق صنعتی بپردازند. همچنین این صنایع در بخش های دولتی و خصوصی می باشد و درآمد مهندسان برق در اسپانیا در حدود 2,900 یورو در ماه است. افراد می توانند به عنوان طراح محصولات الکتریکی و همچنین در مناطق تولید انرژی الکتریکی به کار مشغول شوند.

مهندسی برق رشته های پر درآمد
مشاغل و رشته های پولساز در اسپانیا
مشاغل و رشته های پولساز درآمد بر حسب یورو توضیحات
پزشکی 6.1 هزار پزشکی یکی از دوره های طولانی در اسپانیا با 6 سال دوره تحصیل می باشد. افراد می توانند در صورت کار در زمینه های مرتبط باید دوره تخصص را سپری نمایند.
مالی و حسابداری 2.8 هزار وجود شرکت های بزرگ و متعدد در اسپانیا باعث رونق کار در این زمینه شده است. به همین دلیل افراد می توانند پس از پایان دوره 4 ساله در این زمینه، در یکی از این شرکت ها کار کنند.
دندانپزشکی 6.5 هزار یکی از رشته های پر درآمد در اسپانیا است و افراد برای کار در این زمینه باید 5 سال به تحصیل مشغول شوند.درآمد دندانپزشکان به تعداد مراجعه کنندگان بستگی دارد.
حقوق 5.2 هزار یکی از رشته های محبوب در بین دانش آموزان اسپانیایی به حساب می آید. افراد پس از پایان دوره 5 ساله خود در زمینه حقوق باید 2 سال به عنوان کار آموز در دادگستری این کشور مشغول به کار شوند.
بازاریابی 5.4 هزار به دلیل وجود تولیدات متنوع در اسپانیا، بازاریابی به یکی از رشته های پر تقاضا در این کشور تبدیل شده است. طول دوره تحصیل در این زمیته 3 سال می باشد.
علوم کامپیوتر 4.1 هزار یکی از پر کاربرد ترین بخش ها در صنایع در کشور اسپانیا می باشد. همچنین افراد می توانند با داشتن مدارک دیگر نیز در این زمینه به کار مشغول شوند. طول دوره تحصیل در این زمینه 3 سال است.
مهندسی مکانیک 2.7 هزار یکی از رشته های پر طرفدار و پر کاربرد در اسپانیا می باشد و افراد می توانند پس از پایان دوره 4 ساله در این زمینه، به کار در مشاغل گوناگون بپردازند.
طراح صنعتی 37 هزار طراحان جایگاه بالایی در صنعت اسپانیا دارند و به طراحی موارد گوناگون می پردازند. دوره لیسانس در این زمنیه 4 سال به طول می انجامد.
معماری 3.4 هزار اسپانیا به دلیل گردشگری از معماران برای ساخت مناطق گردشگری مدرن استفاده می کند به همین دلیل این زمینه دارای تقاضا در این کشور می باشد. دوره تحصیل در زمینه معماری 5 تا 6 سال می باشد.
مهندسی برق 2.9 هزار مهندسی برق یکی از اجزای صنعت در زندگی مدرن می باشد و به همین دلیل افراد می توانند در موارد گوناگون به کار بپردازند. طول دوره تحصیلی در این زمینه 4 سال می باشد.
مشاغل و رشته های پولساز در اسپانیا و سخن پایانی:

مشاغل و رشته های پولساز در اسپانیا ، درآمد در اسپانیا و پر درآمد ترین شغل ها در اسپانیا را مورد بررسی و تفحص کامل قرار دادیم. اسپانیا کشوری توسعه یافته و پادشاهی در اروپای غربی می باشد. دانشگاه ها در اسپانیا قابلیت پذیرش دانشجویان بین المللی را دارند و به دلیل وجود شرکت های متنوع در اسپانیا، افراد می توانند با کاریابی مناسب در صورت پایان دوره های تخصصی خود، به کار در اسپانیا بپردازند. همچنین این افراد می توانند با کار در کشور اسپانیا تابعیت این کشور را در مدتی معلوم به دست بیاورند. شما عزیزان می توانید با مطالعه سایر مقالات در وب سایت های موسسه حقوقی ملک پور از دیگر شرایط مهاجرت به اسپانیا مطلع شوید. همچنین می توانید با ایجاد تماس با مشاورین این موسسه در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در اسپانیا مشاوره رایگان دریافت نمایید. در صورت رضایت از این نوشتار می توانید امتیاز پنج ستاره را ثبت نمایید. همچنین می توانید سوالات خود را در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در اسپانیا در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید تا کارشناسان ما در کم ترین زمان ممکن جواب سوال شما را ارسال نمایند.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در اسپانیا

کار در اسپانیا در رشته های پولساز چه شرایطی ایجاد می نماید؟

افراد با تحصیل و کار در رشته های پولساز می توانند شانس کاریابی و درآمد بالایی داشته باشند و اقامت اسپانیا را دریافت نمایند.

پر درآمد ترین شغل ها در اسپانیا در کدام دسته قرار دارند؟

مشاغل در زمینه های دندانپزشکی و مالی و همچنین حقوق درآمد بالایی دارند.

✅متوسط درآمد در اسپانیا به چه میزان می باشد؟

متوسط درآمد در اسپانیا از 2 هزار یورو در ماه به 1,800 یورو کاهش داشته است.

✅مدت زمان تحصیل در زمینه دندانپزشکی در اسپانیا چقدر است؟

برای کار در زمینه دندانپزشکی افراد باید به مدت 5 سال به تحصیل در این زمینه بپردازند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *