مشاغل و رشته های پولساز در استرالیا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی مشاغل و رشته های پولساز در استرالیا
  • لیست مشاغل مشاغل و رشته های پولساز در استرالیا
    • تجارت و مدیریت
    • پزشکی
    • حسابداری
    • دندانپزشکی
    • حقوق
    • اینترنت اشیا
    • آموزش
    • مهندسی
    • زمین شناسی
    • علوم کامپیوتر
  • مشاغل و رشته های پولساز در استرالیا و سخن پایانی
مشاغل و رشته های پولساز در استرالیا

مشاغل و رشته های پولساز در استرالیا و مقدمه ای بر آن

مشاغل و رشته های پولساز در استرالیا ، کار در استرالیا و پر درآمد ترین شغل ها در استرالیا را در ادامه این نوشتار مورد بررسی علمی قرار می دهیم. درآمد در استرالیا چه مقدار می باشد؟ کار در استرالیا زمینه مهندسی چه مزایا ای دارد؟ پر درآمد ترین شغل ها در استرالیا در چه زمینه ای می باشند؟ رشته های پولساز در استرالیا موجب دریافت تابعیت می گردند؟ در ادامه این مقاله به جواب این گونه سوالات و نکات مهم در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در استرالیا می پردازیم. استرالیا کشوری پهناور و ثروتمند در نیمه جنوبی زمین قرار دارد. دانشگاه ها در کشور استرالیا بسیار مطرح می باشند و نیروی کار در این کشور پایین است. از این رو افراد زیادی هر ساله به کشور استرالیا مهاجرت می نمایند. شما همراهان گرامی می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در استرالیا با مشاورین و متخصصین موسسه حقوقی ملک پور تماس تلفنی حاصل نمایید. همچنین به منظور دریافت جدید ترین روش های مهاجرتی می توانید به بررسی سایت های این موسسه در فضای مجازی بپردازید. این مقاله توسط کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور تهیه شده و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

شرایط عمومی مشاغل و رشته های پولساز در استرالیا:

استرالیا یا با نام رسمی قلمرو همسود استرالیا کشوری بزرگ در نیم کره جنوبی قرار دارد. مساحت کشور استرالیا بیش از 7.6 میلیون کیلومتر مربع و ششمین کشور پهناور جهان به حساب می آید. این کشور در سال 1901 از بریتانیا استقلال یافته است و وجه رایج این کشور دلار استرالیا می باشد. جمعیت کشور استرالیا بیش از 25 میلیون نفر می باشد و این کشور هیچگونه زبان رسمی ندارد اما انگلیسی استرالیایی زبان رایج در بین مردم این کشور می باشد. استرالیا با هیچ کشوری مرز مشترک ندارد و از شرق با اقیانوس آرام، از جنوب با اقیانوس منجمد جنوبی و از غرب با اقیانوس هند و از شمال چندین دریا و خلیج در بر گرفته شده است. پایتخت استرالیا شهر کانبرا و مرکز اصلی دولت در آن قرار دارد. و شهر های سیدنی و ملبورن دو شهر بزرگ استرالیا و مراکز اقتصاد این کشور به حساب می آیند. استرالیا کشوری توسعه یافته با اقتصاد بر پایه بازرگانی و کشاورزی است. در سال 2005 از نظر تولید نا خالص داخلی استرالیا در رده پانزدهمین کشور جهان قرار داشت. بر اساس گزارشات از نظر شاخص توسعه انسانی در سال 2006 استرالیا سومین کشور توسعه یافته در دنیا به شمار رفته است. دانشگاه ها در استرالیا دارای رتبه ها در سطح جهانی می باشند. دانشگاه های ملبورن و سیدنی جزو 20 دانشگاه برتر دنیا در زمینه های مختلف هستند. این دانشگاه ها هر ساله میزبان دانشجویان بین المللی از سراسر نقاط دنیا می باشد. به دلیل پایین بودن جمعیت در استرالیا و کمبود نیروی کار، افراد پس از پایان دوره های تحصیلی خود می توانند به کار در استرالیا مشغول شوند. از این رو درآمد در استرالیا به طور متوسط بیش از 1300 دلار در هفته می باشد که رقمی بالا است. نمودار زیر نشان دهنده متوسط درآمد هفتگی در استرالیا می باشد:

درآمد در استرالیا رشد درآمد در استرالیا

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور استرالیا

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار و ویزای کاری

فایل صوتی این ویدئو

لیست مشاغل و رشته های پولساز در استرالیا:

به دلیل درآمد بالا و کمبود نیروی کار متخصص و همچنین دانشگاه های معتبر در کشور استرالیا افراد می توانند پس از تحصیل در رشته های مورد نظر به کار در استرالیا مشغول شوند. از این رو دانستن پر درآمد ترین شغل ها در استرالیا و همچنین رشته های پول ساز می تواند به افراد برای مهاجرت و دریافت کار مناسب کمک بنماید. لیست مشاغل و رشته های پول ساز در استرالیا به شرح زیر است:

تجارت و مدیریت:

مدیریت به عنوان یکی از پر درآمد ترین شغل ها در استرالیا در نظر گرفته می شود و بسیاری از افراد علاقه مند به رهبری و تجارت وجود دارد که در این زمینه علاقه مند به تحصیل می باشند. دانشگاه های استرالیا در زمینه مدیریت و تجارت در زمینه بین المللی بسیار مشهور هستند و افراد برای کار در زمینه های متفاوت می توانند به مدت 3 سال برای دریافت مدرک کارشناسی خود در این دانشگاه ها تحصیل بنمایند. درآمد در استرالیا در زمینه مدیریت و تجارت به طور متوسط 110 هزار دلار در سال می باشد که افراد می توانند با توجه به نوع کار و سمت خود میزان بالا تری دریافت نمایند.

تجارت و مدیریت در استرالیا مشاغل پولساز در استرالیا

پزشکی:

پزشکان و متخصصین سلامت در استرالیا یکی از سخت ترین و پر درآمد ترین شغل ها در نظر گرفته می شود. درآمد در زمینه پزشکی بیش از 118 هزار دلار در سال می باشد که این میزان با توجه به سطح تحصیلات فرد متفاوت است. برای کار در استرالیا در زمینه های پزشکی افراد باید در ابتدا به مدت 5 تا 6 سال مدرک پزشکی خود را دریافت نمایند. پس از سپری کردن دوره های کار آموزی متقاضیان می توانند در زمینه پزشک عمومی یا پزشک خانواده به کار مشغول شوند. از سوی دیگر برای دریافت تخصص خود در زمینه های مختلف پزشکی باید به مدت 4 سال به تحصیل در زمینه تخصص بپردازند. چند نمونه از تخصص های پر درآمد مرتبط با رشته پزشکی در استرالیا به شرح زیر است:

تخصص های پر درآمد در زمینه پزشکی در استرالیا
جراح عمومی متخصص اطفال
متخصص قلب پزشک عمومی
متخصص داخلی پزشک خانواده
پزشکی در استرالیا رشته های پولساز در استرالیا

حسابداری:

شرکت های بزرگ و چند ملیتی در سراسر جهان به یک حسابدار خبره و حرفه ای نیاز دارند. در استرالیا شرکت های بزرگ و معتبری وجود دارد که به نیروی کار متخصص در زمینه مالی و حسابداری احتیاج دارد. به همین دلیل افراد می توانند با دریافت مدرک حسابداری و همچنین داشتن تجربه کاری مناسب به کار در استرالیا مشغول شوند. متوسط درآمد در استرالیا برای کار در زمینه حسابداری 95 هزار دلار در سال می باشد. افراد می توانند با سپری کردن دوره لیسانس به مدت 3 سال در استرالیا در زمینه حسابداری به کار در این تخصص مشغول شوند.

حسابداری در استرالیا

دندانپزشکی:

با افزایش جمعیت در کشور استرالیا تقاضا برای کار در زمینه دندان پزشکی در این کشور دچار افزایش گشته است. دندان پزشکی یکی از پر درآمد ترین شغل ها در استرالیا به حساب می آید و درآمد در این زمینه به بیش از 214 هزار دلار در سال می رسد که این میزان می تواند با محل کار و تعداد مراجعه کنندگان بستگی دارد. برای کار در استرالیا در زمینه دندان پزشکی افراد باید به مدت 4 سال به تحصیل در زمینه دندان پزشکی عمومی و 3 سال در زمینه تخصص به تحصیل مشغول باشند. پس از پایان دوره های تحصیلی و سپری کردن دوره کار آموزی، متقاضیان می توانند در یک کلنیک دندان پزشکی یا بیمارستان مشغول به کار شوند. چند نمونه از مشاغل دندان پزشکی در استرالیا به شرح زیر است:

تخصص های مرتبط با دندانپزشکی در استرالیا
جراح دندان ارتودنتیست
دندانپزشک معمولی ایمپلنت های دهانی
پروتز های دندانی دندانپزشکی کودکان
دندانپزشکی در استرالیا رشته های پولساز در استرالیا

حقوق:

حقوق به عنوان یکی از محبوب ترین مشاغل در بین دانش آموزان در استرالیا می باشد. تحصیل در زمینه حقوق بسیار سخت بوده و متقاضیان خارجی باید به زبان انگلیسی تسلط کامل داشته باشد. از این رو برای دریافت مدرک لیسانس در زمینه حقوق 5 سال و مدرک ارشد به مدت 3 سال تحصیل بنمایند. افراد پی از پایان دوره های خود می توانند کار مورد نظر را دریافت نمایند و متوسط درآمد در استرالیا در این زمینه 186 هزار دلار در سال است که به موارد گوناگونی همچون نوع کار و سابقه کار بستگی دارد. افراد پس از پایان دوره های خود می توانند به عنوان وکیل، قاضی یا سر دفتر مشغول به کار شوند.

حقوق در استرالیا مشاغل پولساز در استرالیا

اینترنت اشیا:

رشته اینترنت اشیا به عنوان یکی از جدید ترین رشته های تحصیلی در دنیا شناخته می شود. به دلیل پیشرفت تکنولوژی و فناوری اطلاعات در کشور استرالیا درخواست برای کار در زمینه اینترنت اشیا افزایش یافته است. افراد در این زمینه به تحقیق و توسعه و همچنین راه اندازی رباط ها و وسایل الکتریکی که به اینترنت متصل می شوند می پردازند. مدت زمان لازم برای تحصیل در مقطع کارشناسی اینترنت اشیا 3 سال و کارشناسی ارشد آن 2 سال است. درآمد متخصصین در زمینه اینترنت اشیا به بیش از 87 هزار دلار در سال می رسد. این رشته در اکثر کشور های دنیا کاربرد دارد و افراد می توانند کار مناسب خود را در کشور های مختلف پیدا نمایند.

اینترنت اشیا در استرالیا

آموزش:

شغل معلمی و آموزش در استرالیا در جایگاه بالایی قرار دارد و به عنوان یکی از ارکان پیشرفت در این کشور محسوب می گردد. معلمان با افراد در تمامی سنین می توانند ارتباط داشته باشند و به همین منظور افرادی که توانایی بر قراری ارتباط بالای دارند برای این رشته مناسب هستند. برای کار در استرالیا در زمینه معلمی افراد باید به مدت 4 سال در این رشته مشغول به تحصیل شوند. درآمد معلمان در استرالیا به طور متوسط به بیش از 74 هزار دلار در سال می رسد که میزان آن می تواند با توجه به سابقه کار و محل تدریس افزایش یابد. معلمان می توانند در مدارس خصوصی، مدارس دولتی، آموزشگاه های خصوصی و همچنین به عنوان معلم خصوصی در استرالیا به کار مشغول شوند.

آموزش در استرالیا

مهندسی:

مهندسی دامنه گسترده ای را در بر میگیرد. مهندسی مکانیک و مهندسی برق به عنوان پر طرفدار ترین رشته ها در استرالیا محسوب می شود و هر ساله افراد زیادی برای کار در زمینه مهندسی در این کشور درخواست می دهند. دوره های مهندسی در استرالیا در زمینه لیسانس به مدت 3 الی 4 سال به طول می انجامد. پس از پایان دوره های تحصیلی در رشته های مهندسی افراد می توانند در شرکت ها و کارخانه های متنوعی در استرالیا مشغول به کار شوند. از این رو مهندسان دارای درآمد متنوعی می باشند و متوسط درآمد در استرالیا در زمینه های مهندسی بیش از 76 هزار دلار در سال است. زمینه های مهندسی محبوب در استرالیا به شرح زیر می باشد:

زمینه های مهندسی در استرالیا
مهندس عمران مهندس نفت
مهندس صنایع مهندسی مواد
مهندس شیمی مهندسی کشاورزی
مهندسی در استرالیا

زمین شناسی:

منابع طبیعی فراوانی در کشور استرالیا وجود دارد که برای استخراج آن ها زمین شناسان و کارشناسان در این زمینه باید به بررسی و مطالعه بپردازند. زمین شناسان می توانند با شرکت های خصوصی و دولتی در زمینه استخراج مواد معدنی همکاری بنمایند. برای کار در استرالیا در این زمینه افراد باید به مدت 3 سال در رشته زمین شناسی در دانشگاه های استرالیا مشغول به تحصیل شوند. درآمد زمین شناسان در استرالیا به طور متوسط به بیش از 92 هزار دلار در سال می رسد که این میزان با توجه به شرکت مورد نظر و‌ میزان تحصیلات می تواند افزایش یابد.

زمین شناسی در استرالیا

علوم کامپیوتر:

پیشرفت تکنولوژی و فناوری اطلاعات در کشور استرالیا رشد چشم گیری داشته است و از این رو به دلیل کمبود نیروی کار متخصص تقاضا برای کار در این زمنیه بسیار بالا می باشد. برای داشتن صلاحیت و کار در استرالیا افراد باید حداقل مدرک لیسانس در زمینه علوم کامپیوتر داشته باشند که به مدت 3 سال به طول می انجامد. درآمد مهندسین در زمینه علوم کامپیوتر به طور متوسط به بیش از 156 هزار دلار در سال می رسد. متخصصین در زمینه علوم کامپیوتر می توانند در زمینه هایی همچون مدیریت پایگاه داده، برنامه نویس وب، برنامه نویس نرم افزار و متخصص امنیت به کار مشغول شوند.

مشاغل و رشته های پولساز در استرالیا
مشاغل و رشته های پولساز درآمد بر حسب دلار استرالیا توضیحات
تجارت و مدیریت 110 هزار دانشگاه های استرالیا در این زمینه زمینه تحصیلی بسیار مشهور می باشند و افراد برای کار در زمینه های متفاوت باید دوره 3 ساله در این رشته را سپری نمایند.
پزشکی 118 هزار دوره لازمه برای پزشکی عمومی در استرالیا 5 تا 6 سال می باشد و افراد برای کار در زمینه های مختلف تخصصی باید 4 سال دیگر در رشته های مرتبط را سپری نمایند.
حسابداری 95 هزار به دلیل وجود صنایع متفاوت، یکی از رشته های پر تقاضا در سراسر دنیا می باشد و طول دوره لیسانس در استرالیا برای این زمینه 3 سال می باشد.
دندانپزشکی 214 هزار تقاضا برای کار در زمینه دندانپزشکی در استرالیا بالا می باشد و درآمد افراد به تعداد مراجعه کنندگان بستگی دارد. طول دوره دندانپزشکی عمومی 4 سال و دوره های تخصصی 3 سال می باشد.
حقوق 186 هزار رشته حقوق در میان دانش آموزان استرالیا دارای محبوبیت بالایی است و دوره لیسانس در استرالیا در زمینه حقوق 5 سال و مدرک ارشد این رشته 3 سال به طول می انجامد.
اینترنت اشیا 87 هزار این رشته یکی از جدید ترین رشته های شناخته می شود و افراد برای کار در این حوزه باید دوره کارشناسی آن را در مدت 3 سال سپری کنند.
آموزش 74 هزار آموزش یکی از شغل های مهم در استرالیا به حساب می آید و افراد برای تحصیل در این زمینه باید به زبان انگلیسی تسلط کامل داشته باشند. طول دوره تحصیل در این زمینه 4 سال می باشد.
مهندسی 76 هزار مهندسی یکی از رشته های پر طرفدار در استرالیا به حساب می آید و افراد باید بین 3 تا 4 سال برای تحصیل در زمینه های مهندسی سپری نمایند.
زمین شناسی 92 هزار به دلیل وجود منابع طبیعی متنوع در استرالیا، این رشته مورد استقبال بالایی قرار گرفته است و افراد پس از پایان دوره 3 ساله خود در مقطع لیسانس می توانند در شرکت های متنوعی مشغول به کار شوند.
علوم کامپیوتر 156 هزار به دلیل پیشرفت استرالیا در زمینه فناوری اطلاعات این زمینه تقاضای بالایی در استرالیا دارد. به همین دلیل افراد با پایان دوره 3 ساله در این رشته می توانند در زمینه های متنوعی مشغول به کار شوند.
مشاغل و رشته های پولساز در استرالیا و سخن پایانی:

مشاغل و رشته های پولساز در استرالیا ، درآمد در استرالیا، کار در استرالیا و پر درآمد ترین شغل ها در استرالیا را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم. استرالیا کشوری ثروتمند، بزرگ و با جمعیت پایین می باشد. اقتصاد استرالیا جزو برترین ها در دنیا است و درآمد در این کشور بالا می باشد. دانشگاه های کشور استرالیا جزو دانشگاه های مطرح در سطح دنیا هستند و به دلیل کمبود نیروی کار، افراد پس از پایان دوره های تحصیلی خود می توانند در این کشور مشغول به کار شوند. در صورت کار در استرالیا پس از مدتی معلوم افراد می توانند تابعیت کشور استرالیا را دریافت نمایند. به همین منظور شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره رایگان تخصصی در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در استرالیا با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور تماس تلفنی برقرار نمایید. همچنین با بررسی سایر مقالات در وب سایت های رسمی این موسسه، از جدید ترین روش های مهاجرتی مطلع شوید. شما می توانید با ثبت امتیاز پنج ستاره رضایت خود را از این نوشتار به کارشناسان ما ابلاغ نمایید. در صورت داشتن سوال در خصوص مشاغل و رشته های پولساز در استرالیا با مطرح کردن آن، در کم ترین زمان جواب خود را از کارشناسان ما دریافت نمایید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه مشاغل و رشته های پولساز در استرالیا

درآمد در استرالیا چه مقدار می باشد؟

درآمد در استرالیا به بیش از 1304 دلار در هفته رسیده است.

کار در استرالیا زمینه مهندسی چه مزایایی دارد؟

بازار کار و درآمد در زمینه مهندسی بسیار گسترده می باشد و کاریابی در این زمینه آسان تر است.

پر درآمد ترین شغل ها در استرالیا در چه زمینه ای می باشند؟

این شغل ها بیشتر در زمینه های پزشکی و حقوق می باشند.

✅رشته های پولساز در استرالیا موجب دریافت تابعیت می گردند؟

افراد می توانند پس از پایان تحصیلات در این رشته ها کار مناسب و درآمد بالا داشته باشند و پس از مدتی معین تابعیت استرالیا را دریافت نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *