لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در دانمارک
  •  ویزای کاری دانمارک
  • مدارک مورد نیاز ویزای کار در دانمارک
  • نرخ بیکاری در دانمارک
  • لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک 2021
  • میزان حقوق کار در دانمارک
  • نحوه کاریابی در دانمارک
  • مؤسسات کاریابی در دانمارک
  • بررسی ویزای همراه دانمارک
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در دانمارک
  • لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک و سخن پایانی
✅لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک ✅اخذ اقامت و تابعیت دانمارک از طریق کار توسط کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور مورد بررسی و تحلیل علمی قرار می گیرد.

لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک و مقدمه ای بر آن

لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک، اخذ ویزای کار دانمارک 2021 و اخذ اقامت و تابعیت دانمارک از طریق کار در این کشور مورد بررسی و تحلیل علمی قرار می گیرد. لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک 2021 کدام است؟ با توجه به لیست شغل های مورد نیاز دانمارک می توان به کاریابی در این کشور امیدوار بود؟ شرایط اخذ ویزای کار دانمارک 2021 چیست؟ در این مقاله برآنیم تا در مورد تمامی سوالات شما مبنی بر کاریابی در دانمارک و راه های اخذ اقامت از این طریق و همچنین لیست مشاغل مورد نیاز در دانمارک خدمت شما سروران، اطلاعات مناسبی را ارائه نماییم. کشور دانمارک یکی از کشورهای مطرح اروپا می باشد که به واسطه اقتصاد قوی، کیفیت بالای زندگی و نرخ پایین بیکاری بسیار مورد توجه هموطنان ما قرار دارد. کشور دانمارک به عنوان شادترین کشور دنیا شناخته شده است که این مطلب نشان از سطح بالای کیفیت زندگی در این کشور دارد. در این مقاله به روز ترین اطلاعات در خصوص مهاجرت کاری به دانمارک 2021 را بیان کرده ایم.

در صورتی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتری در باب کشور دانمارک و چگونگی جذب نیروی کار در دانمارک هستید از مقالات مؤسسه  حقوقی ملک پور  در کلیه سایت های این مؤسسه غافل نشوید. در صورتی که سوالاتی در باب لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک و به صورت کلی کار در دانمارک دارید می توانید سوالات خود را در بخش دیدگاه ها و یا پرسش و پاسخ همگانی مطرح نمایید تا در زمانی کوتاه به پاسخی کامل دست یابید. همچنین می توانید با تماس با خطوط مؤسسه، از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند گردید.

شرایط عمومی کار در دانمارک:

جمهوری دانمارک در کنار کشورهایی نظیر نروژ، سوئد و فنلاند در حوزه ی اسکاندیناوی در قاره ی سبز ( اروپا) است. زبان رسمی این کشور دانمارکی است که ریشه ای آلمانی دارد. مساحت کشور دانمارک قریب 43000 کیلومتر مربع است که جمعیتی بالغ بر 6 میلیون نفر را در خود جای داده است. آلمان تنها کشوری است که با دانمارک دارای مرز مشترک می باشد. بر خلاف تصور بسیاری، دانمارک عضو اتحادیه اروپا نیست و به همین سبب واحد پول مجزایی دارد که کرون دانمارک( DKK) نام دارد. کشور دانمارک به واسطه صنایع متعدد و رونق اقتصادی دارای بازار کاری پررونق است که این مسئله سبب ساز نرخ بیکاری در این کشور می باشد. نرخ بیکاری در دانمارک معادل 3.8 است که در میان کشورهای اروپایی دارای رتبه مطلوبی در باب نرخ بیکاری می باشد.

نرخ مالیات در دانمارک نسبتا بالاست و به عدد 55.8 درصد می رسد که این مسئله سبب ایجاد نگرانی در شهروندان این کشور نمی گردد؛ چرا که درآمدها نیز از سطح بسیار مطلوبی برخوردار است. پایتخت و بزرگترین شهر کشور دانمارک شهر کپنهاک می باشد. کشور دانمارک در سال های اخیر جزء شادترین کشور های دنیا بوده و هست. عواملی نظیر کیفیت زندگی، ارائه خدمات بالای رفاهی و اجتماعی به شهروندان از طرف دولت و همچنین امنیت بالای زندگی در این کشور، شرایط را برای شهروندان به گونه ای ساخته که جزء شادترین مردم دنیا هستند. دانمارک کشوری با نرخ فساد مالی و قضایی پایین و نظام آموزشی قوی می تواند مقصد بسیار مناسبی برای تحصیل، کار و زندگی باشد. برای اخذ ویزای کار دانمارک 2021 در این مقاله می توانید اطلاعات کاملی در خصوص آخرین قوانین جذب نیروی کار در دانمارک را مطالعه کنید. دانستن شغل های مورد نیاز در دانمارک تنها برای کسانی که قصد مهاجرت کاری به دانمارک 2021 را دارند مفید نیست بلکه افرادی که قصد ادامه تحصیل در این کشور را دارند برای انتخاب رشته تحصیلی خود می توانند از این لیست مدد جویند.

دانمارک

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور دانمارک

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در دانمارک

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در دانمارک

ویزای کار دانمارک:

به جهت کار در دانمارک اولین نکته ای که باید به آن قبل از لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک توجه نمود، امکان اخذ ویزای کاری و مجوز کار در این کشور می باشد. شهروندان اتحادیه اروپا و همچنین منطقه اقتصادی اروپا که سوییس را نیز شامل می شود به جهت کار در دانمارک نیازی به اخذ مجوز کاری یا ویزای کار دانمارک ندارند. اتباع کشورهای حوزه اسکاندیناوی نظیر نروژ، فنلاند، سوئد و ایسلند علاوه بر عدم نیاز به اخذ مجوز کار و همچنین ویزای کاری دانمارک برای کاریابی در این کشور دارای امتیازات بسیاری می باشند. در صورتی که اتباع کشورهای اتحادیه اروپا و یا حوزه اسکاندیناوی بیش از 3 ماه در کشور دانمارک مقیم و مشغول به کار باشند، نیاز است که اقامت خود را به صورت قانونی در کشور دانمارک ثبت نمایند. شهروندان سایر کشورهایی که عضو اتحادیه اروپا نیستند باید به جهت کار در دانمارک مراحلی نظیر اخذ مجوز کاری و ویزای کاری دانمارک را از سر بگذرانند. اتباع خارج از اتحادیه اروپا برای مهاجرت کاری به دانمارک 2021 نیاز به پیشنهاد کار خواهند داشت.

اولین گام برای شهروندان خارج از اتحادیه اروپا به جهت اخذ ویزای کار دانمارک 2021 یافتن یک کارفرما در این کشور است، که متقاضیان را در اخذ ویزای کاری دانمارک با ارائه job offer یا پیشنهاد کاری یاری رساند. در کشور دانمارک مشاغلی وجود دارد که کمبود نیروی متخصص در آنها به صورت محسوسی حس می گردد. اگر تمایل دارید بدانید که آیا شغل و تخصص شما در این دسته قرار دارد یا خیر؟ لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک 2021 به شما سروران کمک شایانی خواهد داشت. لیست شغل های مورد نیاز دانمارک شامل تخصص ها و رشته های مورد نیاز دانمارک است که در کشور دانمارک کمبود نیروی کاری متخصص وجود دارد. معمولا جذب نیروی کار در دانمارک در مشاغلی که در این لیست می باشد، بیشتر اتفاق می افتد. کشور دانمارک این مشاغل را تحت عنوان لیستی با نام لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک به جهت آگاهی عموم ارائه می دهد. در ادامه با انواع ویزای کار دانمارک 2021 آشنا خواهید شد:

  • ویزای پیشنهاد کاری یا job offer

    فرایند اخذ ویزای کاری با job offer بدین صورت خواهد بود که کارفرمای دانمارکی، موقعیت شغلی خود را در ابتدا به مدت 3 ماه در کشور دانمارک آگهی می کند و در صور ت نیافتن متقاضی، این آگهی در کل اتحادیه اروپا منتشر می گردد و در صورت یافت نشدن متقاضی برای موقعیت کاری ذکر شده، کارفرما می تواند نیروی کاری خارج از اتحادیه اروپا استخدام نماید و با ارائه مدارک مبنی بر یافت نشدن داوطلب تبعه اتحادیه اروپا، اقدام به اخذ مجوز کاری برای برای داوطلب خارج از اتحادیه اروپا نماید. پس از دریافت مجوز کاری برای داوطلب خارج از اتحادیه اروپا از اداره کار کشور دانمارک، می توان به جهت اخذ ویزای کاری دانمارک اقدام نمود. این فرایند بسیار زمانبر و پیچیده است که یک کارفرمای تبعه دانمارک خود را درگیر این پیچ و خم اداری نخواهد نمود، مگر اینکه شغل خاصی باشد و بحران نیروی کاری در این زمینه کارفرما را مجاب به اقدام این امر نماید. برای متقاضیانی که شهروند ایران هستند تنها این گزینه موجود می باشد.

  • ویزای جستجوی کار دانمارک job seeker

    در این نوع از ویزای کار دانمارک متقاضی از این امکان برخوردار است که با ویزای جستجوی کار ورود نموده و به مدت شش ماه در دانمارک به دنبال کار بگردد و در صورت یافتن کار مناسب، اقامت موقت خود را به اقامت کاری تبدیل نماید. این نوع ویزا تنها در صورتی به ایرانیان تعلق می گیرد که به واسطه ویزای تحصیلی وارد کشور دانمارک شده باشند.

  • گرین کارت دانمارک

    متقاضیانی موفق به دریافت گرین کارت دانمارک می گردند که حد نصاب امتیازات لازمه به جهت کار در دانمارک را اخذ نمایند. این نوع از ویزای کاری دانمارک در حال حاضر برای شهروندان ایرانی در دسترس نمی باشد.

مدارک مورد نیاز ویزای کار در دانمارک:

به جهت اخذ ویزای کاری دانمارک علاوه بر توجه به لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک باید در ارائه مدارک لازم نیز هوشیار عمل نمود که توصیه می کنیم به جهت انجام صحیح و دقیق این پروسه و ارائه درست مدارک از کمک وکیل مهاجرت مسلط به قوانین کلیه کشورها غافل نشوید. در صورتی که موقعیت شغلی شما مطابق با لیست مشاغل مورد نیاز در دانمارک باشد از شانس خوبی به جهت اخذ ویزای کاری دانمارک برخوردار می باشید. البته به شرط ارائه صحیح مدارک. در ادامه به مدارکی که به جهت اخذ ویزای کاری دانمارک نیاز خواهید داشت اشاره خواهیم داشت:

  • پاسپورت
  • عکس
  • ارائه قرارداد کاری امضا شده مابین کارفرما و متقاضی کار در دانمارک ( ذکر میزان حقوق ماهیانه و مدت زمان استخدام الزامی می باشد)
  • ارائه تمکن مالی
  • ارائه انگیزه نامه
  • ارائه مدارک تحصیلی با ترجمه رسمی
  • فرم تکمیل شده درخواست ویزای کاری دانمارک
  • ارائه عدم سوء سابقه کیفری
  • ارائه گواهی سلامت
  • ارائه سوابق کاری مرتبط با تحصیلات
  • بلیط رفت و برگشت
  • بیمه
  • اثبات دارا بودن محلی برای سکونت متقاضی
  • کلیه مدارک هویتی

نرخ بیکاری در دانمارک:

کشور دانمارک به سبب بازار پررونق و اقتصاد فعال و پیشرفته دارای بازار کار بسیار خوبی نیز هست به صورتی که همانطور که در نمودار زیر می توانید مشاهده کنید نرخ بیکاری در ماههای گذشته معادل 3.7 درصد می باشد که با این حساب می توان گفت در قیاس با بسیاری از کشورها رقم بسیار پایینی محسوب می شود. با این اوصاف شانس پیدا کردن کار در این کشور بالاست. در ادامه می توانید نموداری مبنی بر نرخ بیکاری در سالهای اخیر در کشور دانمارک را مشاهده نمایید:

نرخ بیکاری در دانمارک

همچنین در نمودار زیر می توانید نرخ مالیات بر درآمد در کشور دانمارک را مشاهده نمایید که در سالهای اخیر با کاهش محسوسی همراه بوده و این مطلب نشان دهنده همراهی دولت با مردم و کسر مبالغ کمتری از حقوق آنها به عنوان مالیات می باشد. عدد 44.8 درصد در سال2017 با توجه به سطح کیفی زندگی و رفاه شهروندی ایجاد شده برای مردم می تواند عادلانه باشد.

نمودار نرخ مالیات در برآمد دانمارک

لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک 2021:

 هر ساله کشور دانمارک لیستی تحت عنوان لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک را به جهت جذب نیروی کار مورد نیاز خود منتشر می کند. در صورتی که به دنبال کار در دانمارک هستید و یکی از تخصص های زیر را دارید می توانید شانس خود را به جهت اخذ ویزای کاری دانمارک امتحان نمایید. کشور دانمارک با وجود نرخ بیکاری پایین، شرایط مناسبی را به جهت زندگی برای افراد متخصص فراهم خواهد ساخت. منظور از افراد متخصص افرادی است که در زمینه یکی از مشاغلی که در لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک ذکر شده است، دارای سوابق کاری و مدرک تحصیلی هستند و موفق به دریافت ویزای کاری دانمارک شده اند. آیا می خواهید بدانید که مشاغل ایرانیان دانمارک چیست؟ ایرانیان نیز مانند اتباع سایر کشورها می بایست بر اساس قوانین برای کاریابی در دانمارک اقدام می کنند. بنابراین مشاغل ایرانیان دانمارک را نمی توان در دسته بندی خاصی قرار داد. در ادامه می توانید مشاغلی که با عنوان لیست مشاغل مور نیاز دانمارک 2021 منتشر شده را مشاهده نمایید. بر اساس این لیست می توان گفت رشته های پزشکی، پیراپزشکی و مهندسی جز رشته های مورد نیاز دانمارک است که افراد با تحصیل در آن ها نیز شانس کاریابی خوبی در دانمارک خواهد داشت.

لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک 2021
مهندس مکانیک مشاور پزشکی
مهندس ساختمان دکتر پزشکی
مهندس محیط زیست دکتر بیمارستان
مهندس انرژی مشاور پزشک / پزشک
مهندس برق دندانپزشک
مهندس فناوری اطلاعات پرستار جراحی
مدیریت مالی مشاور حقوقی
پرستار بیهوشی معمار فناوری اطلاعات
پرستار عمومی برنامه نویس و توسعه دهنده سیستم
رادیوگرافی مدیر و مشاور فناوری اطلاعات
تکنسین آزمایشگاه پزشکی معلم دبستان و دبیرستان
نقشه بردار مدرس
داروساز مدرس اجتماعی
روانشناس مدیریت بیزینس

میزان حقوق برای کار در دانمارک:

از جمله عواملی که در بحث کاریابی بسیار مطرح می باشد میزان حقوق می باشد. میانگین حقوق شاغلان در کشور دانمارک ۴۴٫۳۶۶ کرون می باشد که با توجه به هزینه می توان گفت حقوق مناسبی محسوب می گردد در ادامه به جهت کسب اطلاع از میزان حقوق در مشاغل مختلف و همچنین میزان فاصله میانگین حقوق در شهرهای مختلف دانمارک می توانید جداول تهیه شده زیر را مطالعه بفرمایید.

عنوان شغلی میزان حقوق (کرون)
حسابدار ۳۰،۲۲۹
معمار ۴۰،۴۶۱
وکیل ۶۲،۵۰
صندوقدار ۲۳۱۹۳
سرآشپز ۳۴،۱۳۷
مهندس عمران ۴۰،۳۸۳
دندانپزشک ۱۰۷،۱۸۲
برنامه نویس / برنامه نویس ۳۶،۵۳۱
مهندس برق ۴۱،۰۴۶
مهندس ۳۸،۵۱۲
مهماندار هواپیما ۳۷۳۵۶
مهندس مکانیک ۴۰،۴۵۵
پرستار ۳۴،۷۹۰
داروساز ۵۰،۸۶۹
عکاس ۲۹،۱۷۷
خلبان ۵۰،۹۲۰
مدیر پروژه ۴۶،۶۷۹
مدیر فروش ۷۰،۵۱۸
نام شهر میانگین حقوق (کرون)
کپنهاگ 535.900
ارهوس 475.237
آلبورگ 440.456
اودنسه 538.704
فردریکبرگ 564.685
جنتوفت 509.000

در ادامه می توانید نموداری در رابطه با قیاس میزان حقوق در سایر کشورها را مشاهده نمایید که همانطور که مشاهده می کنید کشورهای دانمارک و نروژ در میزان حقوق دریافتی شهروندانشان، رتبه 3 را در میان بسیاری از کشورهای پیشرفته به خود اختصاص داده اند.

میانگین حقوق در کشورهای مختلف

نمودار زیر نیز میزان حقوق دریافتی مشاغل مختلف در کشور دانمارک را نشان می دهد.

نحوه کاریابی در دانمارک:

اطلاع از چگونگی یافتن شغل مناسب برای متقاضیان کار در کشور دانمارک امری لازم است. یکی از روش های کاریابی در دانمارک، مراجعه به سایت های کاریابی این کشور است. در ادامه مقاله لیست مؤسسات کاریابی را مشاهده خواهید کرد. متقاضیان با استفاده سایت های کاریابی می توانند علاوه بر اطلاع از فرصت های شغلی و شغل های مورد نیاز دانمارک نسبت به ارسال رزومه خود به این مؤسسات اقدام نمایند. یکی دیگر از روش های کاریابی که معمولاً طرفدارانی هم دارد، دریافت پشنهاد کار از طریق آشنایان متقاضیان کاری است که اقامت دانمارک را دارند و در این کشور به عنوان کارفرما فعالیت می کنند. این روش به نظر ساده می آید ولی از آنجا که اولویت با افراد بومی است، ممکن است کارفرما موفق به این کار نشود.

با توجه به پیچ و خم فراوان پروسه job offer و یا پیشنهاد کاری، بهترین مسیر جهت یافتن شغل مناسب در کشور دانمارک ورود تحصیلی به این کشور است. با توجه به این مطلب که اکثر دانشگاه های دانمارک جهت ارائه خدمات به دانشجویان خود پس از فارغ التحصیلی آنها را به کمپانی های معتبر معرفی می کنند، می توان گفت راه مطمئن یافتن شغل در این کشور تحصیل در دانمارک و ورود به این کشور با ویزای تحصیلی می باشد؛ چرا که طول دوره ای که متقاضی می تواند به دنبال کار بگردد با توجه به مقطع تحصیلی افزایش می یابد. بنابراین شما می توانید بر اساس رشته های مورد نیاز دانمارک برای تحصیل در دانمارک و در نهایت کار در دانمارک اقدام کنید.

مؤسسات کاریابی در دانمارک:

با توجه به لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک که سالیانه به روز و اعلام می شود، می توان با مراجعه به سایت های مختلف کاریابی، موفق به یافتن شغل در این کشور شد. در ادامه به معرفی سایت های کاریابی جهت تسریع فرآیند کاریابی در دانمارک خواهیم پرداخت. شما سروران می توانید با ارسال رزومه کاری و تحصیلی خود به این سایت ها شانس خود را جهت یافتن کارمناسب در کشور دانمارک امتحان کنید.

نام سایت مؤسسات کاریابی
Forbundet Kommunikation og Sprog
Human Power
Manpower
Nordic Guru ApS
Avignon
Hartmanns
Jobcenter København
Capax Recruitment
. Jobcenter København
. Alexander Mann Solutions

بررسی ویزای همراه در دانمارک:

متقاضیانی که با بهره مند بودن از لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک موفق به یافتن کار مناسبی می گردند به این امر توجه و اهمیت ویژه ای قائل خواهند بود که به محض اسقرار خانواده خود را همراه خود داشته باشند. الحاق خانواده برای متقاضیان متاهل همیشه از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است. چه در بحث پروسه های کاری و چه در بحث پروسه های تحصیلی. همراهان در بحث مهاجرت به همسر و فرزندان زیر 18 سال اطلاق می گردند که متقاضی با یافتن کار در دانمارک می تواند خانواده را نیز با خود در این کشور به عنوان همراه داشته باشد. همراهان چه همسر و چه فرزندان وی قادر به ادامه تحصیل به صورت رایگان و همچنین قادر به داشتن شغل تمام وقت خواهند بود. تنها نکته ای که در پروسه الحاق خانواده باید بسیار به آن اهمیت داد و توجه کرد ارائه تمکن مالی مناسب توسط فرد متقاضی کار در دانمارک است، چرا که تنها با ارائه تمکن مالی مناسب و اثبات توانایی در تامین هزینه های زندگی خانواده در دانمارک می تواند خانواده خود را در کنارش داشته باشد.

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در دانمارک:

یکی از علل عمده مهاجرت از روش های مختلف اخذ اقامت و تابعیت می باشد. زمانی که متقاضی از میان لیست مشاغل مورد نیاز  دانمارک توانست شغل مورد نظر را یافته و به ویزای کاری این کشور دست یابد، اخذ اقامت دائم و پاسپورت دانمارک جزء دغدغه های عمده وی خواهند شد. در صورت کار در دانمارک به مدت 5 سال و پرداخت مالیات این کشور می توان اقامت دائم دانمارک را اخذ نمود. پس از گذشت 4 سال از دریافت کارت اقامت دائم، متقاضی می تواند با مراجعه به اداره مهاجرت این کشور و ارائه مدارک مورد نیاز موفق به کسب پاسپورت دانمارک گردد و شهروند این کشور گردد. لازم به ذکر است از جمله الزامات اخذ پاسپورت دانمارک تسلط به زبان این کشور، عدم سوء سابقه کیفری و همچنین قبولی در آزمون تاریخ و فرهنگ این کشور می باشد. پاسپورت کشور دانمارک از اعتبار بسیار بالایی برخوردار است و به واسطه این پاسپورت می توان به 171 کشور بدون نیاز به ویزا سفر نمود.

لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک و سخن پایانی:

لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک، ، قوانین اخذ ویزای کار دانمارک 2021 و اخذ اقامت و تابعیت دانمارک از طریق کار در آمد افراد شاغل، نرخ بیکاری و مالیات و سایر نکاتی که در این راه ممکن است برای شما عزیزان از اهمیت برخوردار باشد را در این مقاله بررسی کردیم. کار در دانمارک نیازمند داشتن پیشنهاد شغلی از سوی مؤسسه، کارفرما و یا شرکتی معتبر از کشور دانمارک است که می توان با لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک که هر ساله توسط دولت منتشر می گردد و مشاغل بسیاری در آن یافت می شود به این مهم دست یافت. همانگونه که گفته شد افراد متقاضی کار در دانمارک به دلیل نیاز این کشور به نیروی کار شانس برای پیدا کردن کار را دارند و می توانند با داشتن رزومه ی خوب و دانش زبان دانمارکی به کار مورد نظر خود دست یابند. اما با توجه به پیچ و خم های اداری بسیار، معمولا کارفرماها ترجیح به استخدام نیروی کاری شهروند اتحادیه را خواهند داشت. در صورتی که با مطالعه این نوشتار همچنان سوالاتی در این باب دارید می توانید در بخش دیدگاه ها و یا بخش پرسش و پاسخ همگانی مطرح نمایید و در زمانی کوتاه به پاسخ صحیح دست یابید. در صورت تکمیل به اطلاعات تکمیلی در باب لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک می توانید با خطوط مؤسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان تلفنی بهره مند شوید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک

✅ با توجه به لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک 2021 افراد متخصص چه مشاغلی شانس کاریابی بیشتری دارند؟

کشور دانمارک در حوزه پزشکی به نیروی کار بیشتری نیاز دارد. علاوه بر آن رشته هایی مانند فناوری اطلاعات، مدیریت بیزنس و مدیریت مالی از جمله مشاغل مورد نیاز کشور دانمارک است.

✅ میانگین حقوق شاغلان برای کار در  دانمارک به چه میزان است؟

میانگین حقوق شاغلان در کشور دانمارک ۴۴٫۳۶۶ کرون می باشد که با توجه به هزینه می توان گفت حقوق مناسبی محسوب می گردد.

✅ آیا با الحاق همراه در ویزای کار دانمارک 2021، اجازه کار و تحصیل برای همراه وجود دارد؟

بله همراهان چه همسر و چه فرزندان وی قادر به ادامه تحصیل به صورت رایگان و همچنین قادر به داشتن شغل تمام وقت خواهند بود.

2 پاسخ
    • ghasemi
      ghasemi گفته:

      سلام دوست عزیز
      با توجه به پیچ و خم فراوان پروسه job offer و یا پیشنهاد کاری، بهترین مسیر جهت یافتن شغل مناسب در کشور دانمارک ورود تحصیلی به این کشور است. با توجه به این مطلب که اکثر دانشگاه های دانمارک جهت ارائه خدمات به دانشجویان خود پس از فارغ التحصیلی آنها را به کمپانی های معتبر معرفی می کنند، می توان گفت راه مطمئن یافتن شغل در این کشور تحصیل در دانمارک و ورود به این کشور با ویزای تحصیلی می باشد.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *