لیست مشاغل مورد نیاز ایرلند

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در ایرلند
  •  ویزای کاری ایرلند
  • مدارک مورد نیاز ویزای کار در ایرلند
  • نرخ بیکاری در ایرلند
  • لیست مشاغل مورد نیاز ایرلند 2021
  • میزان حقوق برای کار در ایرلند
  • نحوه کاریابی در ایرلند
  • مؤسسات کاریابی در ایرلند
  • بررسی ویزای همراه ایرلند
  • اخذ اقامت و تابعیت از طریق کار در ایرلند
  • لیست مشاغل مورد نیاز ایرلند و سخن پایانی
✅ لیست مشاغل مورد نیاز ایرلند ✅ شرایط کار در ایرلند در مقاله حاضر توسط کارشناسان مؤسسه حقوقی ملک پور (ملک پور اترش) مورد بررسی علمی قرار می گیرد.

لیست مشاغل مورد نیاز ایرلند و مقدمه ای بر آن

لیست مشاغل مورد نیاز ایرلند ، شرایط کار در ایرلند و موضوعات پیرامون آن در مقاله حاضر مورد بررسی و تحلیل علمی قرار می گیرد. لیست مشاغل مورد نیاز کشور ایرلند چیست؟ آیا ایرلند کشور مناسبی برای کار است؟ ما در این مقاله به سوالات شما پیرامون لیست مشاغل مورد نیاز ایرلند نرخ بیکاری در این نوع و نحوه کاریابی در این کشور می پردازیم. شما می توانید پس از مطالعه مقاله در صورتی که سوالی دارید در انتهای همین مقاله در قسمت دیدگاه ها سوالات و نظرات خود را وارد نموده و پاسخ آن را به صورت رایگان دریافت کنید. مشاورین ما در مؤسسه  حقوقی ملک پور  آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان می باشند.

شرایط عمومی کار در ایرلند:

ایرلند یکی از با قدمت ترین و کهن ترین کشورهای اروپاست. مناظر طیبعی شگفت انگیز شهرهای تاریخی و سواحل زیبا، ایرلند را به یکی از مناطق جذاب در سطح جهان تبدیل کرده است. کشور ایرلند به لحاظ سطح آموزش وپرورش در زمره کشورهای پیشرفته قرار دارد. این کشور مقر برخی از بزرگترین و برترین شرکت های دنیا می باشد. شرایط کاری و زندگی در این کشور اروپایی می تواند فرصت مناسبی برای افراد متقاضی بوجود آورد. با توجه به اینکه یکی از بهترین و برجسته ترین نظام های آموزشی را در سطح جهان دارد و تحصیلات در این کشور به زبان انگلیسی برگزار می شود، متقاضیان زیادی را به خود جذب می کند. پایتخت این کشور شهر زیبای دوبلین است. مساحت کشور ایرلند 84.821 کیلومتر مربع و جمعیت این کشور 6.600.000 هزار نفر می باشد.

ایرلند

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

ویزای کار ایرلند:

همانطور که می دانید ویزای کار دو نوع است ویزای جستجوی کار و ویزای پیشنهاد کار. جستجوی کار به این صورت است که با توجه به تحصیل و تخصص، می توانید برای ۶ ماه ویزای جستجوی کار دریافت نمایید که البته فاکتورهایی برای دریافت این نوع ویزا از قبیل سن و مدرک زبان سابقه کار و غیره وجود دارد. با این ویزای ۶ ماهه شما به کشور مقصد رفته و در عرض ۶ ماه به جستجوی کار می پردازیم در صورتی که کار پیدا کنید، می توانید اقامت کاری دریافت نمایید. این نوع ویزا در کشور ایرلند وجود ندارد. نام دیگر ویزا ویزای پیشنهاد کار یا جاب آفر است. در این نوع ویزا باید از طریق سایت های کاریابی و با توجه به لیست مشاغل مورد نیاز آن کشور، اقدام به کار یابی و پیدا کردن کارفرما نماید. در صورتی که بتواند کارفرمای پیدا کرده و نامه پیشنهاد کار دریافت کند می تواند برای ویزا اقدام نماید. برای کار در کشور ایرلند ابتدا باید به لیست مشاغل مورد نیاز توجه کنید و سپس برای ویزای جاب آفر اقدام نمایید.

مدارک مورد نیاز ویزای کار در ایرلند:

برای دریافت جاب آفر در ایرلند ابتدا باید لیست مشاغل مورد نیاز ایرلند را مطالعه نمایید. در صورتی که شغل و تخصص شما در لیست مشاغل مورد نیاز وجود دارد، باید مدرک تحصیلی مرتبط با شغل مورد تقاضا و همچنین سابقه حداقل سه سال کار مرتبط داشته باشید. علاوه بر این مدارک ایرانی جهت اخذ ویزا باید تهیه نمایید، که در ادامه به آن می پردازیم.

  • پاسپورت معتبر با حداقل یک و نیم سال اعتبار
  • مدرک تحصیلی حداقل لیسانس
  • سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی حداقل ۳ سال
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • گواهی تمکن مالی
  • فرم درخواست ویزا
  • مدرک زبان ایرلندی

نرخ بیکاری در ایرلند:

برای کار در هر کشوری و اقدام به مهاجرت کاری توجه به نرخ بیکاری بسیار ضروری است. نرخ پایین بیکاری نشان از اقتصاد پویا و قدرتمند کشورها دارد. این یعنی اینکه برای کار در آن کشور با مشکل مواجه نخواهید شد.  نرخ بیکاری بالا نشان از تزلزل اقتصادی و اقتصاد ضعیف دارد و در کشورهایی که نرخ بیکاری بالایی دارند. کار کردن نیز دشوار خواهد بود شما در نمودار زیر می توانید نرخ بیکاری در ایرلند را مشاهده نمایید:

نرخ بیکاری در ایرلند

لیست مشاغل مورد نیاز ایرلند 2021:

در کشورهای اروپایی معمولاً مشاغل مورد نیاز یکسان هستند. لیست مشاغل مورد نیاز ایرلند نیز شامل مشاغل رشته های پرستاری مهندسی مکانیک مهندسی. مهندسی آی تی و رشته های مدیریتی است که در زیر تعدادی از آن ها را می توانید مشاهده کنید.

مشاغل مورد نیاز ایرلند
۲۱۱۱ محققان شیمی در تولید (از جمله مواد غذایی و نوشیدنی،دستگاه های پزشکی)، توسعه تولید، توسعه تحلیلی، مراقبت بالینی، یا بیوتکنولوژی و یا افراد با مهارت های تخصصی ،صلاحیت ها  و تجربیات مربوطه
۲۱۱۲ محققان علوم آزمایشگاهی، محققان بیولوژیکی و بیوشیمی در تولید (از جمله مواد غذایی و نوشیدنی، دستگاه های پزشکی)، توسعه تولید، توسعه تحلیلی، مراقبت بالینی، یا بیوتکنولوژی و یا افراد با مهارت های تخصصی، صلاحیت ها  و تجربیات مربوطه
۲۱۱۳ محققان فیزیک در تولید (از جمله مواد غذایی و نوشیدنی، دستگاه های پزشکی)، توسعه تولید، توسعه تحلیلی، مراقبت بالینی، یا بیوتکنولوژی و یا افراد با مهارت های تخصصی، صلاحیت ها و تجربیات مربوطه
۲۱۲۲ متخصصین مهندسی مکانیک، کنترل کیفیت، و یا اعتبار سنجی و مهندسی قواعد (صنعت پیشرفته، مواد غذایی و نوشیدنی)، و یا مهندسی مکانیک (به خصوص مهارت های مهندسی پلیمر در زمینه های دارو، تجهیزات پزشکی و یا اقتصاد سبز)، و یا مهندسی فرآیند شیمیایی، و یا مهندسی فرایند اتوماسیون، تولید توان، انتقال و توزیع و یا افراد با مهارت های تخصصی ، صلاحیت ها  و تجربیات مربوطه
۲۱۲۳ متخصصین مهندسی برق، طراحی تراشه، مهندسی آزمون، و یا مهندسی کاربردی، مهندسی اتوماسیون فرآیند، تولید توان، انتقال و توزیع، و یا افراد با مهارت های تخصصی، صلاحیت ها  و تجربیات مربوطه
۲۱۲۳ مهندسین الکترونیک و متخصص در طراحی تراشه، مهندسی آزمون، و یا مهندسی کاربردی، مهندسی اتوماسیون فرآیند، تولید توان، انتقال و توزیع، و یا افراد با مهارت های تخصصی ، صلاحیت ها  و تجربیات مربوطه
۱۱۳۶ مدیران فناوری اطلاعات و ارتباطات از راه دور
۲۱۳۵ تحلیلگران تجاری و اقتصادی، معماران و طراحان سیستم
۲۱۳۶ برنامه نویسان و متخصصان توسعه نرم افزار
۲۱۳۷ متخصصان طراحی وب و توسعه
۲۲۱۱ پزشکان
۲۲۱۳ داروسازان صنعتی
۲۲۱۷ پرتونگاران، رادیوتراپیست ها، فیزیولوژیست عروقی، فیزیولوژیست دستگاه گوارش، فیزیولوژیست تنفسی
۲۲۱۹ متخصصان شنوایی سنجی و تزریقات
۱۱۸ هیات مدیره و مدیران بهداشت و خدمات اجتماعی
۱۱۸۱ خدمات بهداشتی ارشد و مدیران بهداشت عمومی
۲۲۳ پرستاری و مامایی حرفه ای
۲۲۳۱ پرستاران ثبت شده (RGN، MHN، ID و پرستاران کودکان)، متخصصان پرستار بالینی، مدیران پرستاری بالینی
۲۲۲ متخصصان درمان
۳۲۱ متخصصان دانشیاری بهداشت
۳۲۱۸ متخصصان اندامهای مصنوعی و ارتوپتیست ها
۳۲۱۳ امدادگران PHECC ثبت شده و پزشکان امدادگر PHECC پیشرفته ثبت شده
۲۴۲ کسب و کار، تحقیقات و حرفه های اداری
۲۴۲۳ مشاوران مدیریت و تحلیلگران کسب و کار و متخصص در تجزیه و تحلیل داده های بزرگ با مهارت در فناوری اطلاعات، داده کاوی، مدل سازی، و ریاضی پیشرفته دارای مهارت های تخصصی مرتبط
۲۴۲ کسب و کار، تحقیقات و حرفه های اداری
۲۴۲۴ مدیریت کسب و کار و پروژه های مالی و متخصص در امور مالی و تجزیه و تحلیل سرمایه گذاری ، تجزیه و تحلیل ریسک، اعتبار، تجزیه و تحلیل تقلب و دارای مهارت های تخصصی مرتبط، صلاحیت ها و تجربیات
۲۴۶۱ مهندسان کنترل کیفیت و برنامه ریزی
۲۴۶ متخصصان کیفیت و تنظیم مقررات
۲۴۶۳ متخصصان بهداشت محیط زیست
۳۵۴ متخصصان فروش، بازاریابی و کاردانی مرتبط
۳۵۴۲ مدیران اجرایی فروش و متخصص در نقش فروش بین المللی و یا فروش ITB2B و با تسلط به زبان رسمی یک کشور(بجز زبان انگلیسی) که عضوی از منطقه اقتصادی اروپا نیستند.
۳۵۴ بازاریابی ودانش مرتبط، کارشناسان بازاریابی جهانی با دامنه دانش مورد نیاز متخصص در توسعه استراتژی محصول و با دانش مدیریت فنی محصولات / خدمات (دارویی، دستگاه های پزشکی، نرم افزار B2B ، محصولات SaaS)

میزان حقوق برای کار در ایرلند:

میزان حقوق در ایرلند بر اساس لیست مشاغل مورد نیاز ایرلند به این صورت است که حداقل و حداکثری دارد میزان حقوق بسته به رشته و تخصص فرد و اینکه کارگر باشد یا کارفرما، پزشک یا مهندس متفاوت است. در ایرلند حداقل میزان حقوقی که باعث می شود به فرد اجازه اخذ ویزا داده شود،  معادل ۳۰ هزار یورو در سال است. باید توجه داشته باشید این میزان، حداقل حقوق است و شما با توجه به تخصص و نوع کاری که انجام می دهید حتی می توانید تا ۱۶۰ هزار یورو و بالاتر نیز دریافت نمایید.

نحوه کاریابی در ایرلند:

برای کاریابی در کشور ایرلند ابتدا باید به لیست مشاغل مورد نیاز ایرلند توجه نمایید و در صورتی که شغل شما در این لیست قرار دارد مرحله بعدی اقدام به کاریابی است. برای کاریابی دو روش وجود دارد کاریابی به صورت اینترنتی و کاریابی حضوری است. برای کار در این کشور، شما باید حداقل به زبان انگلیسی یا ایرلندی آشنایی داشته باشید. کاریابی اینترنتی به این صورت است که شما در سایت های کاریابی معتبر. به دنبال کار مورد نظر خود هستید و باید رزومه و مدرک تحصیلی خود را طی مکاتبه با کارفرماها برایشان ارسال نمایید. در صورت تایید از سوی کارفرما احتمالاً جلسه مصاحبه آنلاین با شما ترتیب خواهند داد و پس از تایید به شما نامه پیشنهاد کاری خواهند داد.

در کاریابی از طریق موسسات معتبر کاریابی شما در صورتی که در کشور ایران حضور داشته باشید، می توانید به این موسسات مراجعه و کار پیدا کنیم اما در صورتی که در کشور ایرلند حضور ندارید بهتر است از طریق آنلاین و با مکاتبه در جستجوی شغل مورد نظر خود باشید.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص نکات کاریابی در اروپا

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص نکات کاریابی در اروپا

مؤسسات کاریابی در ایرلند:

همانطور که ذکر شد برای کاریابی به صورت غیر حضوری، موسسات کاریابی بسیار موثر هستند. با مراجعه به وب سایت های این موسسات، می توانید رزومه خود را برای بررسی کافرمایان ارسال فرمایید. این موسسات در واقع پل ارتباطی متقاضیان کار و کارفرمایان بوده و راهی سریع و مطمئن برای رسیدن به شغل مناسب هستند. در ادامه لیستی از وب سایت های کاریابی در کشور ایرلند را مشاهده خواهید کرد.

  • CV Library
  • Career Builder
  • Dublin Work
  • Hays
  • FRS Recruitment
  • Career Jet
  • Irish Jobs
  • Grafton Recruitment
  • Indeed
  • Headhunt International

بررسی ویزای همراه در ایرلند:

ویزای همراه در واقع ویزای الحاق خانواده است که برای افراد متاهل اهمیت زیادی دارد. نحوه اخذ ویزای همراه و مدت زمان الحاق خانواده بسته به اینکه فرد به عنوان نیروی ماهر وارد می شود یا نه، متفاوت است. همراه شامل همسر و فرزندان زیر 18 سال وابسته است. افرادی که به عنوان نیروی کار ماهر پیشنهاد کار دریافت کرده اند، می توانند به صورت هم زمان نیز برای همراه خود درخواست دهند. هم چنین می توانند پس از ورود به کشور ایرلند، درخواست ویزای همراه را ارائه نمایند. بررسی این درخواست ممکن است 6 ماه زمان ببرد. اگر شخص اصلی به عنوان نیروی کار ماهر شناخته نشود، برای درخواست ویزای همراه باید یک سال بعد درخواست دهد.

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت در ایرلند:

طبق قوانین کلی اقامت و تابعیت وقتی شخص در مدت معینی که از سوی دولت این کشور ها تعیین می شود، در کشوری کار کند و بیمه و مالیات پرداخت نماید، می تواند برای اقامت دائم و سپس تابعیت آن کشور اقدام کند. در کشور ایرلند شما اگر به مدت ۵ سال کار و زندگی کنید و بیمه و مالیات پرداخت کرده باشید می توانید درخواست اقامت دائم دهید. یک سال پس از اقامت دائم در صورت سازگاری با محیط، آشنایی به زبان ایرلندی و همچنین آشنایی به تاریخی کشور ایرلند نیز می توانید درخواست پاسپورت خود را ارائه دهید.

لیست مشاغل مورد نیاز ایرلند و سخن پایانی:

لیست مشاغل مورد نیاز ایرلند نرخ بیکاری سایت های کاریابی و نحوه کاریابی در این کشور در مقاله حاضر مورد تحلیل و بررسی علمی قرار گرفت. برای کار در کشور ایرلند شما نیاز به جاب آفر یا پیشنهاد کار دارید. پس از آن می توانید برای ویزای کاری ایرلند اقدام نموده و همزمان برای همراهان که شامل همسر و فرزندان. ۱۸ سال هستند نیز درخواست ویزا کنیم همچنین در این شرایط تحصیل فرزندان شما نیز در ایرلند رایگان خواهد بود شما پس از مطالعه مقاله می توانید سوالات خود را. پیرامون لیست مشاغل مورد نیاز ایرلند در انتهای مقاله مطرح نموده و پاسخ رایگان دریافت کنید همچنین در صورت نیاز به مشاوره در ارتباط با لیست مشاغل مورد نیاز. می توانید با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نمایید و مشاوره رایگان دریافت کنید

پاسخ به سوالات متداول در زمینه لیست مشاغل مورد نیاز ایرلند

✅ چگونه می توان برای اخذ ویزای کار کشور ایرلند اقدام کرد؟

فرد در صورتی که بتواند کارفرمای پیدا کرده و نامه پیشنهاد کار دریافت کند می تواند برای ویزا اقدام نماید

✅ حداقل حقوق دریافتی در ایرلند به چه میزان است؟

حداقل میزان حقوقی که به فرد اجازه اخذ ویزا می‌دهد معادل ۳۰ هزار یورو در سال است

✅ آیا امکان ویزای همراه در ویزای کاری ایرلند وجود دارد؟

در صورتی که فرد با نامه پیشنهاد کاری اقدام به اخذ ویزا نماید، می‌تواند برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود نیز اقامت دریافت کند.

2 پاسخ
    • ghasemi
      ghasemi گفته:

      در کشور ایرلند شما اگر به مدت ۵ سال کار و زندگی کنید و بیمه و مالیات پرداخت کرده باشید می توان. درخواست اقامت دائم نموده و یک سال پس از اقامت دائم در صورت سازگاری با محیط آشنایی به زبان ایرلندی و همچنین آشنایی به تاریخی کشور ایرلند میتوانید درخواست پاسپورت خود را ارائه دهید.

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *