شرایط کار پس از تحصیل در هلند

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار پس از تحصیل در هلند
  • شرایط تبدیل ویزای تحصیلی به اقامت کاری در هلند
  • تبدیل ویزای تحصیلی به اقامت کاری هلند در حین تحصیل
  • مدارک و شرایط مورد نیاز جهت اخذ اقامت کار پس از تحصیل در هلند
  • بررسی نرخ بیکاری در هلند
  • لیست مشاغل مورد نیاز هلند 2021
  • میزان حقوق و درآمد مشاغل در هلند
  • نحوه کاریابی در هلند
  • مؤسسات کاریابی در هلند
  • شرایط کار پس از تحصیل در هلند و بررسی ویزای همراه
  • وضعیت اقامت و اخذ تابعیت از طریق کار در هلند
  • خدمات موسسه حقوقی ملک پور
  • شرایط کار پس از تحصیل در هلند و سخن پایانی
شرایط کار پس از تحصیل در هلند

شرایط کار پس از تحصیل در هلند و مقدمه ای بر آن

شرایط کار پس از تحصیل در هلند، مهاجرت کاری به هلند، مهاجرت تحصیلی به هلند، گرفتن اقامت هلند از طریق تحصیل و تحصیل در هلند را در مقاله شرایط کار پس از تحصیل در هلند بررسی و ارزیابی می نماییم. شرایط کار پس از تحصیل در هلند چیست؟ آیا مهاجرت کاری به هلند پر هزینه است؟ مهاجرت تحصیلی به هلند راه مناسبی جهت مهاجرت می باشد؟ آیا گرفتن اقامت هلند از طریق تحصیل امکان پذیر می باشد؟ آیا تحصیل در هلند منجر به اقامت کاری می شود؟ سعی داریم تا در این مقاله به این سوالات پاسخ علمی بدهیم و شما را از شرایط کار پس از تحصیل در هلند آگاه کنیم. شما عزیزان می توانید در موسسه حقوقی ملک پور  بسیاری دیگر از مقالات ما را مطالعه فرمایید و اطلاعات بیشتری از روش های مهاجرت به هلند کسب کنید. همچنین می توانید با تماس تلفنی با کارشناسان کاربلد موسسه، مشاوره علمی و رایگان دریافت نمایید و بهترین راه مهاجرت را یاری بگیرید. در ادامه مقاله شرایط کار پس از تحصیل در هلند با ما همراه باشید.

شرایط عمومی کار پس از تحصیل در هلند:

کشور هلند در اروپای غربی واقع شده است، که آلمان و بلژیک از همسایگان این کشور هستند. هلند کشوری برای نقاشان و هنرمندان است و نام معروف آن آسیاب‌ های بادی می باشد. پتروشیمی، صنایع غذایی و دارویی و ساخت فولاد از برترین صنایع این کشور در سطح جهان است. مهاجرین زیادی از کشور های مختلف به هلند مهاجرت می نمایند و راحت ترین راه مهاجرت به هلند، مهاجرت کاری به هلند، مهاجرت تحصیلی به هلند و سرمایه گذاری در هلند می باشد. ولی از آن جایی که برخی قصد تحصیل در هلند را دارند و مایلند پس از تحصیل در هلند به شغل مناسبی بپردازند، مهاجرت تحصیلی به هلند را ترجیح می‌ دهند. اشخاصی که از طریق تحصیل به هلند مهاجرت می نمایند، می توانند در آن واحد هم به تحصیل بپردازند و هم با کسب اجازه کار از وزارت کار هلند، به کار ضمن تحصیل بپردازند. از این رو، آن ها می‌توانند اقامت پس از تحصیل در هلند را کسب نمایند، که شامل دو روش اخذ اقامت کاری در حین تحصیل و پس از تحصیل می باشد و ما در ادامه به بررسی تمامی این عوامل می پردازیم.

ویدئو توضیحات کارشناس ارشد موسسه حقوقی ملک پور در رابطه با 4 کشور مهم با گارانتی کار پس از تحصیل

فایل صوتی این ویدئو

شرایط تبدیل ویزای تحصیلی به اقامت کاری در هلند:

دانش و استعداد در هلند ارزش گذاری می شود. به همین دلیل پس از فارغ التحصیلی شما به عنوان دانشجوی خارجی می توانید با ویزای کار پس از تحصیل در این کشور بمانید و به دنبال کار باشید. قابل ذکر است که دانشگاه های هلند ارتباط بسیار خوبی با شرکت های چند ملیتی مستقر در هلند دارند. شما به عنوان یک دانشجوی ثبت نام شده در دانشگاه های هلند به شبکه های تجاری، مربیان و مشاوران شغلی دسترسی خواهید داشت. آنان به شما کمک می کنند تا برای آینده شغلی خود آماده شوید. به طور کلی پروسه تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کاری و شرایط کار پس از تحصیل در هلند بدین صورت است که فارغ التحصیلان پس از اتمام دوره های تحصیلی تا یک سال اجازه دارند؛ در هلند بمانند و به دنبال کاری مرتبط با رشته ای که در آن تحصیل نموده اند باشند و پس از یافتن کارفرمای هلندی می توانند اقامت کاری دریافت نمایند. البته برای دریافت اقامت کاری و منعقد کردن قرارداد شما باید واجد شرایط باشید‌ اگر یکی از شرایطی که در ذیل آورده شده است را داشته باشید، مجوز کاری برای شما صادر می‌ شود.

  • دوره کارشناسی و یا کارشناسی ارشد مرتبط را در هلند به پایان رسانده باشید.
  • دوره تحصیلات تکمیلی، حداقل یک سال تحصیلی را در هلند گذرانده باشید.
  • مطالعه ای را در چهار چوب قانون سیاست گذاری فرهنگی در هلند به پایان رسانده باشید و به زبان هلندی تسلط کافی داشته باشید.

به منظور درخواست کارت اقامت کاری هلند شما می توانید به وب سایت Career مراجعه نمایید. توصیه می‌ کنیم؛ به منظور دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط کار در هلند و شرایط تبدیل ویزای تحصیلی به کاری قبل از برنامه‌ ریزی برای مسافرت و مهاجرت به این کشور با یک وکیل ویزا و مهاجرت مشورت کنید. برای ارتباط گرفتن با بهترین و مجرب ترین وکلا می توانید از موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش که به نوبه خود بهترین موسسه در امور مهاجرت قانونی است، کمک بگیرید.

تبدیل ویزای تحصیلی به اقامت کاری در هلند:

قبل از این که مطالبی در رابطه با مبحث تبدیل ویزای تحصیلی به کاری در ضمن تحصیل در هلند، ارائه دهیم می‌ خواهیم مطالبی را در خصوص کار دانشجویی به شما داوطلبان تحصیل در این کشور ارائه دهیم. بسیاری از دانشجویان بین المللی برای داشتن شغل نیمه وقت در هلند نیاز به اجازه کار دارند. در واقع اگر دانشجویی غیر اتحادیه اروپا می باشید نیاز به اجازه کار دارید. قانون هلند در خصوص کار دانشجویی بدین صورت است که تعداد ساعات کاری شما را به ۱۶ ساعت در هفته در هر ۳ مقطع تحصیلی محدود می‌ کند. انجام کار دانشجویی سبب می‌ شود که دانشجو تجربه کاری کسب نماید. اگر دانشجویی می باشید که قصد دارید،  به محض اتمام دوره تحصیلی خود، وارد بازار کار هلند شوید و تصمیم دارید هر چه زودتر با کارفرمایان معتمد این کشور ارتباط برقرار نمایید، توصیه می کنیم چند ماه قبل از پایان دوره های تحصیلی خود به دنبال کار ثابت بگردید. ناگفته نماند که، هیچ کارفرمایی بدون ارائه مدرک شما را استخدام نمی‌ کند. بنابراین بایستی صبور باشید و منتظر دریافت مدرک خود شوید. پس از این که مدرک خود را دریافت نمودید، می توانید درخواست خود را به منظور تغییر ویزای تحصیلی به ویزای کاری به اداره مهاجرت این کشور ارائه دهید. البته کارفرما مراحل استخدام و تاییدیه شما را بایستی طی کند.

فایل تصویری مدیریت موسسه حقوقی ملک پور در خصوص کار در هلند

فایل صوتی این ویدئو

مدارک و شرایط مورد نیاز جهت اخذ اقامت کار پس از تحصیل در هلند:

دانشجویانی که تمایل دارند تا اقامت پس از تحصیل هلند را به دست بیاورند، بر اساس مطالب فوق می توانند اقدام نمایند. ولی لازم است در پی اقدام در جهت کار پس از تحصیل در هلند، به آماده سازی مدارک لازم جهت اخذ ویزای کار بپردازند. این مدارک شامل مدارک شناسایی، تحصیلی (به همراه ریز نمرات)، قرار داد بسته شده با طرف کار، مدرک سلامت پزشکی، ارائه اسناد اثبات کننده توانایی مالی، عکس مربوط به پاسپورت و یا دیگر اسنادی که ممکن است، هنگام درخواست اقامت پس از تحصیل درخواست شود، می باشد. بدین امر، به شما توصیه می کنیم به روشی مطمئن و بی نقص مدارک را آماده سازی کرده و بدون هیچ گونه کسری تحویل دهید. در ادامه به بررسی سایر موضوعات مرتبط با شرایط کار پس از تحصیل در هلند می پردازیم.

بررسی نرخ بیکاری در هلند:

برخلاف اشخاصی که از طریق مهاجرت تحصیلی به هلند می آیند، بعضی مردم جهت کار به این کشور مهاجرت می‌ کنند و لازم است، قبل از پا نهادن در مسیر مهاجرت کاری به هلند، برخی شرایط و عوامل مهم را در نظر بگیرند. به عنوان یکی از عوامل مهم می‌ توان میزان نرخ بیکاری این کشور را مورد بررسی قرار داد. شما در نمودار زیر مشاهده می نمایید که نرخ بیکاری در هلند سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا رو به افزایش بوده و از اواخر سال گذشته تا سال جاری، درصد آن رو به کاهش بوده است و در حال حاضر حدود ۳.۵ درصد می باشد. لازم به ذکر است، نرخ بیکاری در حدود ۳.۵ درصد، مناسب بودن اشتغال را نشان می‌دهد و متقاضیان می‌ توانند در ادامه نوشتار، با توجه به لیست مشاغل مورد نیاز هلند ۲۰۲۱ و میزان حقوق و درآمد مشاغل در هلند، تصمیمی قطعی جهت مهاجرت کاری به هلند داشته باشند.

لیست مشاغل مورد نیاز هلند 2021:

در ادامه مبحث شرایط کار پس از تحصیل در هلند به بررسی مشاغل مورد نیاز این کشور خواهیم پرداخت. کشور هلند در بخش اشتغال و صنایع کاری خویش که شامل بخش های تخصصی و غیر تخصصی می باشد، به نیروی کاری نیازمند می باشد و از افراد واجد شرایط استقبال می نماید. در چنین شرایطی که هلند به نیروی کار نیاز دارد، لیست مشاغل مورد نیاز ۲۰۲۱ را به روز کرده و به انتشار در آورده است. در جدول زیر برخی از مشاغل مورد نیاز این کشور را نام برده ایم.

لیست مشاغل مورد نیاز هلند 2021

فیزیتراپیست ها نیروی خدمات
ممعار اطلاعات و رسانه
مهندس برق مهندس کامپیوتر و مکانیک
مدیر طراحی دندانپزشکان
نجاری تدارکات
پزشکان دامپزشکان

میزان حقوق و درآمد مشاغل در هلند:

کشور هلند، نسبت به دیگر کشور های اروپایی حقوق و دستمزد متوسطی به کارمندان و کارکنان خود اعطا می‌نماید و میزان مالیات‌ ها حدوداً در این سرزمین بیشتر می باشد. میزان حقوق در هلند بسته به نوع کار، سطح تجربه، تحصیلات و یا حقوقی که در ابتدای مصاحبه تعیین می‌ شود، بستگی دارد. میزان حقوق و درآمد مشاغل در هلند در لیست زیر آورده شده است. لذا با توجه به سطح ویژگی های کاری و تحصیلی و حداقل و حداکثر درآمد اشخاص در صنایع کار این کشور، در جدول زیر متوسط حقوق مشاغل ذکر شده است.

عنوان شغل متوسط حقوق ماهیانه (یورو)
حسابدار 3540
دستیار اداری 2680
عکاس 2640
مهندس هوا فضا 5970
مکانیک 1940
معلم 3890
مهندس مکانیک 4590
مدیر مالی 9560
مسئول پذیرش 2300
طراح گرافیک 2970
معمار 5900
مترجم 4360
مهندس برق 4800
مدیر ارشد اجرایی 10900

نحوه کاریابی در هلند:

اگر چه هلند کشوری کوچک می‌ باشد، ولی مشاغل صنعتی در آن فراوان است و افراد می‌ توانند با کاریابی صحیح به آسانی در این کشور شاغل شوند. اگر شما متقاضیان محترم به دنبال کار در هلند می باشید، می توانید در اینترنت به صورت آنلاین، سایت های کاریابی هلند را بررسی نمایید. شاید بعضی از شما متقاضیان مشتاق باشید، تا به کاریابی حضوری در هلند پردازید، اما جالب است بدانید که کشور هلند اجازه کاریابی حضوری به افراد خارجی نمی دهد و شما می توانید از طریق دیگر ویزا های درمانی، توریستی، سرمایه‌گذاری و … به هلند مهاجرت کرده و در عین حالی که در این کشور می باشید، به کاریابی نیز بپردازید. همراهان همیشگی مقاله شرایط کار پس از تحصیل در هلند، حاصل زحمات تیم کارشناس موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش می باشد. هرگونه کپی برداری از این مقاله بدون ذکر منبع شرعاً و قانوناً حرام بوده و موجب نارضایتی موسسه می گردد.

مؤسسات کاریابی در هلند:

همان گونه که دانستید، کاریابی در هلند می تواند به صورت حضوری نیز انجام پذیرد، ولی کاریابی به روش حضوری هزینه های فراوانی در بر می‌ گیرد و اکثر افراد مایلند تا به صورت غیر حضوری به کاریابی بپردازند. بدین طریق به وب سایت های رسمی هلند روی می‌آورند. در نظر بگیرید، برخی از آژانس های کاریابی در هلند، جهت کاریابی برای اتباع خارجه مشغول به کار می‌باشند و شما شانس بیشتری در یافتن شغل خواهید داشت. مثلا یک آژانس دولتی با نام رسمی (immigratieen natarali satiedients)، زیر نظر وزارت و امنیت هلند، یکی از آژانس های معتبر جهت رسیدگی به امور اشخاص خارجی می باشد. در جدول زیر نام برخی از موسسات کاریابی در هلند را آورده ایم.

Impraise

Oienk

Rvdb

Dag1

Vie people

tempoEast

icebreaking recruitment

blue lynx recruitment

IT human resources

Digital source

شرایط کار پس از تحصیل در هلند و بررسی ویزای همراه:

از آن جایی که یکی از راحت ترین راه مهاجرت به هلند، مهاجرت کاری می باشد، اشخاصی که قصد کار در هلند را دارند، با واجد شرایط بودن به هلند مهاجرت می نمایند. ولی آنان در صورتی که متاهل بوده و صاحب فرزند باشند، دغدغه های دیگری به هنگام مهاجرت خواهند داشت. شرایط اخذ ویزای همراه برای چنین اشخاصی، بسیار مهم و ضروری می باشد. این ویزا به اشخاص امکان می‌ دهد، تا همسر و فرزندان خود را نیز به عنوان همراه به هلند بیاورند. البته شرایطی در این زمینه وجود دارد، که این شرایط عبارتند از:

شغل شما از مشاغلی باشد که منجر به اخذ ویزای الحاق شود.

با شریک زندگی خود به طور رسمی ازدواج کرده باشید‌‌.

فرزندان شما زیر ۱۸ سال سن داشته باشند.

سن شما و همسرتان حداقل ۲۱ باشد.

در این صورت می توانید ویزای الحاق با اعتبار ۵ ساله را دریافت نمایید.

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت از طریق کار در هلند:

در مقاله شرایط کار پس از تحصیل در هلند موضوعات مختلفی را مورد بررسی قرار دادیم. متقاضیانی که مهاجرت تحصیلی به هلند داشته اند، پس از ورود به دانشگاه های هلند و تحصیل در این کشور، به فکر اقامت دائم هلند از طریق تحصیل می‌ باشند. اخذ اقامت دائم هلند از طریق تحصیل، بدین ترتیب می باشد، که فرد متقاضی پس از تحصیل در هلند و یا در حین تحصیل درخواست کار در این کشور را می‌دهد و می‌ تواند پس از فارغ التحصیلی بلافاصله به جستجوی شغل مربوطه پرداخته و شاغل شود. فرد با انجام این روش، ویزای تحصیلی خویش را به ویزای کار هلند تبدیل می‌نماید، که دارای اعتبار محدودی است. سپس شخص که با اعتبار محدود این ویزا به کار و زندگی در هلند می‌ پردازد، پس از گذشت ۵ سال از تاریخ اقامت موقت، می‌ تواند اقامت خود را دائمی نماید. به جهت این امر، درخواست اقامت دائمی می دهد. پس از گذر از این مراحل، شخص متقاضی به کار و زندگی در هلند ادامه داده و مالیات پرداخت می‌ کند. همچنین به جرم و جنایتی مرتکب نشده و با احترام به فرهنگ این کشور و یاد گیری و تسلط بر زبان هلندی، تابعیت و پاسپورت هلند را دریافت می نماید. شایان ذکر است، ممکن است فرد متقاضی جهت اخذ تابعیت هلند، ملزم به دست کشیدن از تابعیت قبلی خویش باشد، زیرا کشور هلند در معدود مواردی اجازه تابعیت دوگانه صادر می نماید.

خدمات موسسه حقوقی ملک پور

متقاضیان مهاجرت کننده به کشور هلند، سعی دارند تا مراحل اخذ ویزای خود را با موفقیت سپری نمایند و بتوانند ریسک موفقیت ویزای خویش را کاهش دهند. به این منظور، به دنبال راهی مناسب جهت یاری گرفتن و راهنمایی یافتن می‌ باشند. موسسه حقوقی ملک پور در زمینه مهاجرت به سایر کشور های دنیا آماده یاری رساندن به افراد در هر کجای دنیا می باشد. همکاری موسسه حقوقی ملک پور با وکلای کار بلد دیگر کشور ها سبب گشته، تا متقاضیان بتوانند راحت ترین شیوه مراحل اخذ ویزا را پشت سر بگذارند و با موفقیت و با یاری یک وکیل مهاجرت خوب و با تجربه، به کشور هلند و یا دیگر کشور ها مهاجرت نمایند. شما عزیزان این امکان را دارید تا با تهیه محصول گام به گام تا کار در خارج از کشور از وب سایت های موسسه حقوقی ملک پور و مشاهده آن در امر مهاجرت کاری به کشور های مطرح جهان اطلاعات بسیار مناسبی دریافت نمایید و در این راه خودتان همانند یک وکیل مهاجرت عمل کنید.

شرایط کار پس از تحصیل در هلند و سخن پایانی:

شرایط کار پس از تحصیل در هلند، اقامت پس از تحصیل در هلند، راحت ترین راه مهاجرت به هلند و دیگر عواملی نظیر اخذ اقامت و پاسپورت هلند را در مقاله شرایط کار پس از تحصیل در هلند مورد بررسی قرار دادیم و از شرایط و ضوابط کشور هلند در رابطه با اخذ ویزای همراه برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال آگاه شدیم. همچنین این نکته را دانستن، کاریابی در هلند به روش غیر حضوری و از طریق وب سایت های معتبر بسیار مقرون به صرفه بوده و جستجوی کار به صورت حضوری در هلند، نیازمند هزینه های بالایی می باشد. مهاجران عزیز شما می توانید بهترین راه و زمان مناسب مهاجرت را از کارشناسان خبره موسسه حقوقی ملک پور به صورت رایگان مشاوره بگیرید و اگر سوالی در زمینه مهاجرت داشته باشید، در بخش پایانی مقاله ذکر نمایید. کارشناسان مجموعه در اسرع زمان پاسخگو می باشند. در صورتی که از مقاله شرایط کار پس از تحصیل در هلند رضایت داشتید ۵ ستاره زیر این نوشتار را روشن نمایید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه شرایط کار پس از تحصیل در هلند

✅آیا گرفتن اقامت هلند از طریق تحصیل ممکن می‌ باشد؟

بله، دانشجویان ضمن تحصیل در هلند می توانند اجازه کار اخذ کرده و به کار بپردازند و همچنان پس از تحصیل در این کشور به کاری مرتبط با رشته تحصیلی مشغول شده و اقامت کاری هلند را دریافت نمایند.

✅اقامت دائم هلند از طریق تحصیل دارای چه مراحلی می باشد؟

اقامت دائم هلند از طریق تحصیل، نیازمند اجازه کار پس از تحصیل در هلند می باشد. بدین ترتیب، اشخاص می توانند پس از چند سال کار و زندگی در این کشور، اقامت دائمی درخواست بدهند.

✅مهاجرت کاری به هلند دارای چه شرایطی می باشد؟

شخص متقاضی بایستی از یک کار فرما پیشنهاد شغلی (جاب آفر) دریافت کرده و سپس با واجد شرایط بودن و ارائه مدارک مربوطه، می‌ تواند ویزای کار هلند را اخذ کرده و به هلند مهاجرت نماید.

✅راحت ترین راه مهاجرت به هلند کدام است؟

از بهترین راه‌ ها برای مهاجرت به هلند، مهاجرت تحصیلی به هلند، مهاجرت کاری به هلند و سرمایه گذاری می باشد. ولی شرایط شخصی هر فرد، بهترین راه را برای مهاجرت مشخص می نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *