شرایط کار پس از تحصیل در فنلاند

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار پس از تحصیل در فنلاند
  • شرایط تبدیل ویزای تحصیلی به اقامت کاری در فنلاند
  • مدارک و شرایط مورد نیاز جهت اخذ اقامت کار پس از تحصیل در فنلاند
  • بررسی نرخ بیکاری در فنلاند
  • لیست مشاغل مورد نیاز فنلاند 2021
  • میزان حقوق و درآمد مشاغل در فنلاند
  • نحوه کاریابی در فنلاند
  • مؤسسات کاریابی در فنلاند
  • شرایط کار پس از تحصیل در فنلاند و بررسی ویزای همراه
  • وضعیت اقامت و اخذ تابعیت از طریق کار در فنلاند
  • خدمات موسسه حقوقی ملک پور
  • شرایط کار پس از تحصیل در فنلاند و سخن پایانی
شرایط کار پس از تحصیل در فنلاند

شرایط کار پس از تحصیل در فنلاند و مقدمه ای بر آن

شرایط کار پس از تحصیل در فنلاند، مدارک مورد نیاز ویزای تحصیلی فنلاند و اقامت کاری پس از تحصیل در فنلاند از مهم‌ ترین گزینه‌ هایی هستند، که در مقاله شرایط کار پس از تحصیل در فنلاند مورد بررسی قرار می‌ گیرند. در باب مهاجرت تحصیلی به فنلاند برخی از مهاجران با سوالاتی مبهم مواجه می گردند. شرایط کار پس از تحصیل در فنلاند چه می باشد؟ مدارک مورد نیاز ویزای تحصیلی فنلاند کدامند؟ آیا اقامت پس از تحصیل در فنلاند امکان پذیر می باشد؟ شما خوبان می توانید با همراهی ما تا پایان ارزیابی این نوشتار، به تمامی این سوالات پاسخ دریافت نمایید. علاوه بر این، مقالات علمی دیگری در وب سایت های موسسه حقوقی ملک پور(ملک پور اتریش) موجود می باشد، که با پرداختن به مطالعه این مقاله از اطلاعات بیشتری بهره مند می گردید و در صورت نیاز با کارشناسان این موسسه می توانید تماس تلفنی گرفته و از مشاوره علمی بدون پرداخت هزینه بهره مند گردید.

شرایط عمومی کار پس از تحصیل در فنلاند:

فنلاند کشوری با مناظر بسیار زیبا می باشد، که مسبب جذابیت این کشور جهت کار و زندگی می‌باشد. فلاند از نظر امنیت بسیار مناسب جهت زندگی می باشد. این موارد از گزینه‌ های مناسب جهت مهاجرت به این کشور از طریق ویزای دانشجویی فنلاند و ویزای کاری فنلاند می باشد. افراد تمایل دارند تا در کشوری به زندگی بپردازند، که از نظر اقتصادی در سطح بالایی قرار دارد و همچنین اقتصاد آن رو به رشد می باشد. از متقاضیان دانشجویی که به کشور فنلاند مهاجرت می نمایند، برخی از آنان درصدد هستند تا کار پس از تحصیل در فنلاند داشته باشند. از این جهت، برای اخذ اجازه کار در فنلاند اقداماتی انجام می‌ دهند و می‌ توانند اقامت کار پس از تحصیل در فنلاند داشته باشد. در ادامه به بررسی اقدامات لازم جهت اخذ ویزای کاری فنلاند می پردازیم.

ویدئو توضیحات کارشناس ارشد موسسه حقوقی ملک پور در رابطه با 4 کشور مهم با گارانتی کار پس از تحصیل

  • 0 ثانیه
  • 22 K
  • ارسال

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

شرایط تبدیل ویزای تحصیلی به اقامت کاری در فنلاند:

آیا پس از تحصیل می توانم به منظور کاریابی در فنلاند بمانم؟ سوال ارائه شده در این قسمت سوال بسیاری از داوطلبان تحصیل در فنلاند پس از فارغ التحصیلی می باشد. در این قسمت قرار است به چنین سوالاتی پاسخ منطقی دهیم و اطلاعاتی در رابطه با اقامت پس از تحصیل در فنلاند را ارائه دهیم.  اگر به عنوان دانشجوی خارجی دوره های تحصیلی خود را در فنلاند گذرانده باشید و مدرک معتبری از دانشگاه یا موسسات عالی این کشور دریافت کرده باشید، می توانید پس از تحصیل در کشور فنلاند بمانید. در واقع شما حق ساکن شدن در یکی از شهرهای فنلاند را دارید. ولی در این میان برای این که اقامت شما به مشکل برنخورد باید اقامت تحصیلی خود را به اقامت کاری تبدیل نمایید. برای این منظور باید شغل متناسبی را در خاک کشور فنلاند بیابید. به طور کلی برای یافتن شغل تمام وقت و ثابت و برای بستن قرارداد کاری با کارفرمای فنلاندی تا یک سال فرصت دارید. اگر در این مدت موفق به بستن قرارداد نشوید بایستی از فنلاند خارج شوید. ولی پس از این که کار مد نظر خود را یافتید می‌توانید، اقدامات لازم را به منظور تغییر ویزای موقت تحصیلی خود به اقامت کاری انجام دهید. قابل ذکر است که اگر مدرک تحصیلی شما در زمینه مکانیکی، مهندسی ساخت و تولید باشد، از گارانتی کار برخوردار می شوید. لطفاً توجه نمایید که، کشور فنلاند پس از ۵ سال برای شما کار اقامت دائم صادر می‌ کند.

فایل تصویری مدیریت موسسه حقوقی ملک پور در خصوص شرایط کاریابی در خارج از کشور

فایل صوتی این ویدئو

مدارک و شرایط مورد نیاز جهت اخذ اقامت کار پس از تحصیل در فنلاند:

اخذ ویزای کاری فنلاند جهت اقامت کار پس از تحصیل در فنلاند، نیازمند ارائه مدارکی معتبر و دارا بودن شرایط مورد نیاز می باشد. همچنین یافتن یک کار فرمای معتبر در حین تحصیل و درخواست یک شغل از وی از شرایطی می باشد، که بسیار مناسب برای دریافت پیشنهاد کار پس از تحصیل و منعقد قرارداد شغلی می باشد. در ادامه این روند، دانشجوی متقاضی باید مدارک مورد نیاز ویزای تحصیلی فنلاند را به درستی و بی نقص ارائه نماید. در غیر این صورت درخواست اخذ ویزای کاری وی ممکن است نادیده گرفته شود. این مدارک عبارتند از:

ارائه قرار داد منعقد شده بین فرد و کار فرما

ارائه نامه‌ ای مبنی بر سلامت فردی

ارائه مدارکی ازجمله شناسنامه و سایر مدارک هویتی

ارائه مدرک تحصیلی معتبر به همراه ریز جزئیات

ارائه مجوز کار در فنلاند

بررسی نرخ بیکاری در فنلاند:

در این بخش از مقاله شرایط کار پس از تحصیل در فنلاند، به بررسی نرخ بیکاری در فنلاند می‌ پردازیم. با توجه به نموداری که در زیر این مطلب ترسیم کرده ایم، به این نتیجه می‌ رسیم، که نرخ بیکاری در این کشور با توجه به ویروس همه گیر کرونا باعث شده تا از سال گذشته تا سال جاری این نرخ رو به افزایش باشد. با این وضعیت، نرخ بیکاری در فنلاند در حدود ۸.۱ درصد می باشد. در چنین شرایطی کاریابی در فنلاند برای اشخاصی که قصد مهاجرت کاری دارند، کمی دشوار و زمان بر باشد و دولت فنلاند در چنین وضعی ابتدا به افراد بومی کار می دهد.

نمودار نرخ بیکاری در فنلاند

لیست مشاغل مورد نیاز فنلاند2021:

کشور فنلاند که هر ساله با بحران نیرو مواجه می گردد، در سال جاری بسیار متفاوت از سال‌ های دیگر می‌ باشد. لیست مشاغل مورد نیاز فنلاند ۲۰۲۱ در رابطه با مشاغل اداری، صنعتی، فنی، هنری و مدیریتی می باشد. آگاهی از مشاغل مورد نیاز فنلاند می‌ تواند برای افراد متقاضی کار بسیار جذاب باشد، زیرا افراد می توانند با شرایط تحصیلی و مدارک تحصیلی که در دست دارند، در زمینه ای متناسب به جستجوی کار بپردازند. به طور کلی بر اساس تحقیقات به دست آمده، لیست برخی از مشاغل مورد نیاز فنلاند ۲۰۲۱ به شرح جدول زیر می باشد.

لیست مشاغل مورد نیاز فنلاند 2021

تجارت
فناوری اطلاعات
مراقبت های بهداشتی
توریسم
منابع طبیعی
مدیریت
مهندسی فناوری
مراقبت های ورزشی
فرهنگ و هنر

میزان حقوق و درآمد مشاغل در فنلاند:

متقاضیانی که در نظر دارند ویزای کاری فنلاند را اخذ نمایند، به میزان حقوق در فلاند توجه می نمایند. این اشخاص ممکن است از دانشجویانی باشند که قصد کار در حین تحصیل در فنلاند را دارند و میزان حقوق و دستمزد کار دانشجویی فنلاند برای آنان حائز اهمیت می باشد. طبق قانون و مقررات، حقوق و دستمزد مشاغل در هر کشوری باید متناسب با نوع و سختی کار باشد. همچنین حقوق و درآمد مشاغل در فنلاند علاوه بر نوع کار و سختی کار، بر اثر سطح مهارت و سوابق کاری، مدرک تحصیلی فرد متقاضی، جنسیت اشخاص و روند رشد متوسط حقوق سالانه افزایش می یابد. به طور کلی ما در این قسمت از متن، با توجه به تمامی این عوامل و به علاوه حداقل و حداکثر حقوق در فنلاند، متوسط حقوق برخی از مشاغل را در جدول زیر شرح داده ایم. شایان ذکر است درآمد کار دانشجویی در فنلاند در هر ساعت ۸ الی ۱۰ یورو می باشد.

عنوان شغل متوسط حقوق ماهیانه (یورو)
حسابدار 37800
دفتر دار 24500
مهماندار هواپیما 38600
خلبان 93200
معمار 67300
مترجم 49200
مدیر توسعه تجارت 88300
مربی مهد کودک 21400
مهندس عمران 52800
مهندس برق 50900
مهندس مکانیک 51500
مدیر ارشد مالی 117000
مدیر هتل 99700
مسئول پذیرش 20000
دندانپزشک 130000
پرستار 42400
تکنسین کامپیوتر 42700
مامور پلیس 34100
روزنامه نگار 60000
وکیل 106000
مدیر فروش 89600
معلم دبیرستان 43900

نحوه کاریابی در فنلاند:

نحوه کاریابی مشاغل در هر کشور، یکی دیگر از مهم ترین عناوینی است، که افراد می‌ توانند با کاریابی صحیح در سریع‌ ترین زمان ممکن شغل مورد نظر خویش را بیابند. همان گونه که محضر شما عزیزان بیان شد، نرخ بیکاری در این کشور به دلیل شیوع ویروس کووید 19 حدوداً بالا می باشد و ممکن است مدت زمان کاریابی به درازا بیانجامد، یا حتی ممکن است اداره کار در این کشور به دلیل بیکار بودن افراد بومی، به اشخاص خارجی کار ندهد. ولی به طور کلی شخص متقاضی می تواند در زمانی مطلوب و در مواقع نیازمند بودن فلاند به نیروی کار، با کاریابی از طریق موسسات کاریابی و ساخت رزومه ای مناسب شغل مرتبط با مهارت و تحصیلات خویش را بیابند. همچنین متقاضیان می توانند فارغ از هزینه‌ های هنگفت، با اخذ ویزای توریستی، گردشگری، سرمایه‌ گذاری، درمانی و … به فنلاند مهاجرت نموده و شخصاً به کاریابی بپردازند. همچنین اشخاص در صورتی که قوم و خویشی در فنلاند داشته باشند، می توانند از آنان جهت کاریابی طلب یاری نمایند.

مؤسسات کاریابی در فنلاند:

در متن فوق انواع روش هایی که یک شخص متقاضی می تواند به کاریابی در فنلاند بپردازد، عنوان کردیم و قصد داریم برخی از موسسات کاریابی در فنلاند را معرفی نماییم. تهیه و تنظیم تمامی مقالات علمی در وب سایت رسمی موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش حاصل زحمات تیم کارشناس این موسسه می باشد. لذا این موسسه هیچ گونه رضایتی در قبال رونوشت از این مقالات بدون ذکرمنبع را نخواهد داشت و شرعاً و قانوناً حرام می باشد. به طور کلی برخی از موسسات معتبر کاریابی در فنلاند در لیست زیر آورده شده است.

https://www.monster.fi

www.jobsinhelsinki.com

www.oikotie.fi

شرایط کار پس از تحصیل در فنلاند و بررسی ویزای همراه:

موضوع متاهل بودن هر فرد، ارتباط مستقیمی بر تصمیم مهاجرتی وی جهت مهاجرت به سایر کشور ها دارد. زیرا شخص متقاضی قطعا می خواهد تا همسر و فرزندان خویش را در کنار خود به کشور مقصد ببرد. برای این خواسته متقاضیان، اکثر کشور های دنیا اجازه الحاق خانواده به فرد متقاضی را می دهند. ولی این اجازه در کشور فنلاند دارای شروطی خاص می‌باشد.

    • شرط اول: ویزای همراه فقط به همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال فرد متقاضی تعلق می گیرد.
    • شرط دوم: فرد متقاضی باید ثابت نماید از پس هزینه‌ های زندگی برمی آید. همچنین فرد باید به ازای هر نفر بالغ ۱۰۰۰ یورو و هر فرد زیر ۱۸ سال ۵۰۰ یورو درآمد داشته باشد.

همچنین، همراهان باید جهت اخذ ویزای همراه مدارکی ارائه بدهند. این مدارک عبارتند از:

گذرنامه معتبر

عکس مخصوص (رنگی)

کپی تمام صفحات گذرنامه

اثبات کردن ارتباط خویشاوندی درجه یک

اثبات اقامت قانونی فرد

وضعیت اقامت و اخذ تابعیت از طریق کار در فنلاند:

مهاجرین عزیزی که قصد مهاجرت به کشور های خارجی را دارند، ضمن بررسی های تحصیل و کار در کشور مقصد لازم است، در زمینه کلیات کشور مقصد از جمله شرایط اقامت و تابعیت تحقیق نمایند. زیرا برخی کشور ها آثار اقامتی و تابعیتی مناسبی ندارند و شخص نمی تواند اقامت دائم اخذ نماید. بدین ترتیب مجبور به ترک کشور می‌شود. ولی لازم است بدانید، کشور فنلاند از جمله کشور هایی می باشد که افراد زیادی به آن مهاجرت نموده اند و در این کشور به کار پرداخته اند و با دادن مالیات توانسته اند پس از گذشت ۴ سال از ورود به خاک این کشور، درخواست اقامت دائم بدهند و در نهایت اقامت خود را دائمی نمایند. همچنین این کشور از گزینه های بسیار مناسبی جهت اخذ پاسپورت و تابعیت می باشد، زیرا فلاند تابعیت دوگانه را می پذیرد. شرایط لازم جهت اخذ تابعیت فنلاند عبارتند از:

گذر مدت زمانی معین از اقامت دائم

سطح زبان فنلاندی مناسب و رو به رشد

عدم ارتکاب به جرم

تمکن مالی مناسب

سازگاری با فرهنگ فنلاند

احترام به قوانین و فرهنگ این کشور

خدمات موسسه حقوقی ملک پور

موسسه حقوقی ملک پور(ملک پور اتریش) یکی از بزرگ‌ ترین موسسات در ارائه خدمات در رابطه با حقوق بین الملل و قوانین مهاجرتی می باشد. قطعاً بانک اطلاعاتی شما با خواندن مقالات در وب سایت های معتبر موسسه حقوقی ملک پور(ملک پور اتریش) افزایش می‌ یابد. زیرا در مقاله شرایط کار پس از تحصیل در فنلاند و دیگر مقالات این موسسه اطلاعات به روز قرار داده شده است. در واقع شما با انتخاب این موسسه مراحل پروسه مهاجرتی خود را به راحتی پشت سر خواهید گذاشت. بعلاوه این موسسه علاوه بر ارائه خدمات به روز با وکلای با تجربه همکاری دارد. بنابراین پیشنهاد می کنیم؛ قبل از برنامه ریزی برای مهاجرت به فنلاند از مشاوره های رایگان این موسسه بهره مند شوید.

شرایط کار پس از تحصیل در فنلاند و سخن پایانی:

شرایط کار پس از تحصیل در فنلاند، ویزای کاری فنلاند و اقامت پس از تحصیل در فنلاند از عناوین مرتبط و مهم با شرایط کار پس از تحصیل در فنلاند بودند، که در این نوشتار به بررسی این عوامل پرداختیم و از روش اخذ اقامت، تابعیت و ویزای الحاق آگاه شدیم. در نوشتار شرایط کار پس از تحصیل در فنلاند عنوان شد، نرخ بیکاری در کشور فنلاند در حال حاضر حدود ۸.۱ درصد میباشد، که یکی از عوامل مهم در افزایش این نرخ، شیوع ویروس کووید19 می باشد. همچنین بیان شد، فرد متقاضی در صورتی می‌ تواند خانواده خویش را همراه بیاورد، که بتواند هزینه‌ های لازم جهت برآورد کردن مخارج زندگی را فراهم نماید. اگر شما عزیزان می خواهید در کشور زیبای فنلاند به تحصیل و کار بپردازید، لازم است از شرایط کلی و مزایای کار و تحصیل در این کشور آگاهی داشته باشید. به این منظور توصیه می نماییم، در اسرع وقت با کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور تماس تلفنی برقرار نمایید و از آن ها مشاوره رایگان درخواست کنید. مشاوران این موسسه بهترین مشاوره علمی را به شما عزیزان خواهند داد. در صورت رضایت مندی از این مقاله، سطح رضایت خود را با دادن ۵ ستاره ارزشمند مشخص نمایید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه شرایط کار پس از تحصیل در فنلاند

✅ درآمد کار دانشجویی در فنلاند به چه میزان می باشد؟

دانشجویان در فنلاند به طوری که مشاغل آن ها تخصصی نیست، در هر ساعت ۸ الی ۱۰ یورو درآمد دارند.

✅ مدارک مورد نیاز ویزای تحصیلی فنلاند برای دانشجویان کدامند؟

ارائه نامه قرارداد کاری بین فرد و کارفرما، ارائه نامه مبنی بر سلامت فردی، ارائه مدارک هویتی، ارائه مدارک تحصیلی، مجوز کار در فنلاند

✅ اخذ ویزای کاری فنلاند دارای چه شرایطی می باشد؟

اخذ ویزای کاری فنلاند، نیازمند دریافت پیشنهاد شغلی از سوی کار فرمای فنلاندی بوده، همچنین دارا بودن شرایط و مدارک لازم از شروط اصلی اخذ ویزا می باشد.

✅ آیا دانشجویان با اخذ اقامت پس از تحصیل در فنلاند می‌ توانند اقامت دائم فنلاند را دریافت نمایند؟

بله، آنان با اقامت ۴ ساله و پرداخت مالیات می توانند اقامت دائم فنلاند را درخواست بدهند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *