شرایط استخدام داروساز و ماما در فرانسه

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط استخدام داروساز و ماما در فرانسه
  • ویزای کار داروساز و ماما در فرانسه
  • مراحل معادلسازی مدرک داروساز و مامای در فرانسه
  • لزوم یادگیری زبان و کلاس های زبان فرانسوی  برای متقاضیان
  • هزینه های زندگی در فرانسه
  • نکات مثبت و مزایای مهاجرت داروساز و ماما به فرانسه
  • شرایط اخذ اقامت و پاسپورت فرانسه
  • شرایط استخدام داروساز و ماما در فرانسه و شرایط ویزای همراه
  • مشاغل درمانی مورد نیاز برای کار در فرانسه
  • شرایط استخدام داروساز و ماما در فرانسه و سخن پایانی

شرایط مهاجرت کادر درمان به فرانسه در 30 ثانیه

شرایط استخدام داروساز و ماما در فرانسه و مقدمه ای بر آن

شرایط استخدام داروساز و ماما در فرانسه، بررسی مهاجرت داروسازان به فرانسه، میزان حقوق داروساز در فرانسه، شرایط کار مامایی در فرانسه، بررسی بهترین کشور برای مهاجرت ماما و داروساز و دیگر عناوینی که به هر شکل با موضوع شرایط استخدام داروساز و ماما در فرانسه مرتبط می باشند را به صورت علمی مورد بررسی و تفسیر علمی قرار خواهیم داد. شرایط استخدام داروساز و ماما در فرانسه چگونه می باشد؟ آیا ماما ها و داروسازان برای کار در فرانسه نیاز به انجام معادل سازی دارند؟ بهترین کشور جهت مهاجرت داروسازان و ماما ها کدام است؟ سعی داریم تا به صورت علمی پاسخ سوالات شما عزیزان را در این نگارش بدهیم. موسسه حقوقی ملک پور با در اختیار داشتن وکلای با تجربه و همچنین مشاورین کار بلد می تواند به شما عزیزان خدمات مهاجرتی بسیار مناسبی را ارائه نماید. در نظر داشته باشید که موسسه حقوقی ملک پور این امکان را فراهم آورده تا شما عزیزان با تماس با دفاتر موسسه به صورت رایگان به مشاوره مهاجرتی بپردازید.

شرایط استخدام داروساز و ماما در فرانسه:

در مورد شرایط استخدام داروساز و ماما در فرانسه باید گفت قبل از هر گونه اقدام فرد متقاضی باید با شرایط عمومی این کشور آشنا شوند. کشور فرانسه از کشور های غرب اروپا می باشد، فرانسه از کشور های مهم و تاثیر گذار در اتحادیه اروپا به شمار می آید. کشور های بلژیک، لوکزامبورگ، ایتالیا، اسپانیا از همسایگان فرانسه می باشند. کشور فرانسه از کشور های مهم و تاثیر گذار در اتحادیه اروپا می باشد. این کشور در زمینه بهداشت و درمان از کشور های سطح اول جهان به شمار می رود و همچنین یکی از مطرح ترین کشور ها برای تحصیل داروسازان و ماما ها می باشد و این مساله باعث شده تا فرانسه به یکی از محبوب ترین کشور ها برای مهاجرت کاری و تحصیلی داروسازان و ماما ها و کادر درمان به شمار آید. البته باید به این نکته اشاره داشت که داروسازان و ماما ها که مدارک تخصصی خود را در کشور خود از سازمان نظام پزشکی دریافت نموده اند، در صورت مهاجرت به کشور های دیگر، در صورتی که مدرک تخصصی آن ها مورد تایید نظام پزشکی کشور مقصد نباشد باید دوره های معادل سازی را در آن کشور پشت سر بگذارند و پس از اتمام معادل سازی این امکان را خواهند داشت که تحت عنوان کادر درمان مشغول به کار شوند. معادل سازی در کشور فرانسه همانند دیگر کشور های اروپا می باشد و به این صورت است که داروسازان و ماما ها در مرحله اول باید به یادگیری زبان فرانسوی بپردازند و با اتمام دوره زبان و رسیدن به سطح مورد نیاز مراحل معادل سازی را پشت سر بگذارند. نکته قابل توجه این است که در برنامه های مهاجرتی کشور فرانسه ویزای تحت عنوان معادل سازی کادر درمان وجود ندارد و متقاضیان باید از روش های تحصیلی و یا تمکن مالی به این کشور مهاجرت نمایند. در ادامه این نگارش به بررسی شرایط استخدام دارو ساز و ماما در فرانسه خواهیم پرداخت. در قسمت نمودار نرخ بیکاری در کشور فرانسه را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

نرخ بیکاری در فرانسه

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص مهاجرت پزشکان به فرانسه

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص مهاجرت پزشکان به فرانسه

ویزای کار داروساز و ماما در فرانسه:

در خصوص شرایط استخدام داروساز و ماما در فرانسه باید گفت که داروسازان و ماما های ایرانی که تمایل دارند وارد بازار کار داروسازی در فرانسه شوند و یا تحت عنوان ماما به کار مامایی در فرانسه بپردازند باید در ابتدا پروسه معادل سازی مدارک خود را در فرانسه پشت سر بگذارند. همان طور که گفتیم مرحله اول در پروسه معادل سازی برای داروسازان و ماما ها یاد گیری زبان فرانسوی می باشد و متقاضیان باید بتوانند به سطح C1 زبان فرانسوی برسند و با رسیدن به سطح C1 زبان فرانسوی می توانند به ادامه مراحل معادل سازی بپردازند. همان طور که اشاره شد داروسازان و ماما ها برای ورود به فرانسه نیاز دارند تا از طریق روش های تحصیلی و یا تمکن مالی به فرانسه مهاجرت نمایند و با اقامت در این کشور فرصت کافی را جهت معادل سازی مدارک خود داشته باشند. داروسازان و ماما های که قصد دارند تا در کشور فرانسه دوره معادل سازی خود را بگذرانند و تحت عنوان دارو ساز و ماما وارد بازار کار شوند می توانند از روش تحصیل در دوره زبان فرانسوی که تنها برای ماما ها، داروسازان، پزشکان و متخصصین برگذار می شود به این کشور مهاجرت نمایند. داروسازان و ماما های واجد شرایط این امکان را دارند که با ثبت نام در این دوره های زبان در کشور فرانسه و با تمکیل بودن مدارک خود برای اخذ ویزای این کشور اقدام کنند. از دیگر روش های مهاجرت ماما ها و مهاجرت داروسازان به فرانسه می توان به روش تمکن مالی اشاره نمود. در این روش فرد متقاضی با اثبات تمکن مالی بالا و داشتن شرایط این امکان را دارد تا برای مهاجرت به فرانسه اقدام نماید، باید گفت روش تمکن مالی از روش های زیر شاخه سرمایه گذاری بوده و فرد متقاضی برای اخذ این نوع ویزا باید دارای شرایط مالی مناسبی باشد. 

مراحل معادل سازی مدرک داروساز و ماما در فرانسه:

در ادامه موضوع شرایط استخدام داروساز و ماما در فرانسه، به تحلیل مراحل معادل سازی مدارک داروسازان و ماما ها خواهیم پرداخت. مشاغلی مانند داروسازان و ماما ها به علت حساسیت بالا که در شغل آن ها وجود دارد باید در ابتدا لایسنس و اجازه کار را در کشور فرانسه دریافت کنند، به همین علت داروسازان و ماما ها باید به معادل سازی در فرانسه مشغول شوند. مراحل معادل سازی در کشور فرانسه تحت عنوان PAE (مخفف (procédure d’autorisation d’exercice)) شناخته شده می باشد، معادل سازی PAE تنها مخصوص داروسازان، ماما ها، متخصصین و پزشکان متقاضی به مهاجرت به فرانسه می باشد. معادل سازی در کشور فرانسه شامل 3 بخش می باشد که بخش اول یادگیری زبان فرانسوی و رسیدن به سطح C1 می باشد، به این دلیل که ماما ها و داروسازان در ارتباط با بیماران می باشند و در ارتباط با قسر وسیعی از جامعه می باشند نیاز است که به زبان فرانسوی تسلط لازم را داشته باشند. مرحله دوم معادل سازی در رابطه با اثبات علم و دانش فرد متقاضی می باشد و به همین منظور باید در یک آزمون دو مرحله ای شرکت نمایند، این آزمون دو مرحله ای که با نام EVC (مخففépreuve de vérification des connaissances) شناخته شده می باشد. آزمون EVC تنها یک بار در طول سال برگذار می شود و حضور در کشور فرانسه از الزامات شرکت در این امتحان می باشد. آزمون EVC تشکیل شده از دو امتحان تئوری و عملی است. ثبت نام نمودن در این آزمون خود دو مرحله می باشد که در ابتدا فرد متقاضی باید به صورت اینترنتی به ثبت نام در این آزمون بپردازد و سپس در مرحله دوم باید مدارک خود را همراه با فرم ثبت نام به اداره بهداشت فرانسه تحویل دهند و پس از بررسی توسط اداره بهداشت و در صورتی تایید توسط این اداره فرد می تواند در آزمونEVC شرکت نماید. با قبولی در آزمون دو مرحله ای EVC  فرد می تواند در مرحله سوم و آخر معادل سازی شرکت کند، در این مرحله دارو سازان و ماما ها  به گذراندن دوره معادل سازی مشغول می شوند و با گذراندن حداقل یک تا سه سال دوره کار آموزی می توانند تحت عنوان ماما و دارو ساز در فرانسه مشغول به کار شوند.

شرایط_استخدام_داروساز_و_ماما_در_فرانسه

لزوم یادگیری زبان و کلاس های زبان های فرانسوی برای متقاضیان:

همان گونه که در عناوین قبلی گفته شد، رسیدن به سطح C1 زبان فرانسوی جهت انجام معادل سازی در فرانسه و شروع فعالیت به عنوان ماما و دارو ساز از اصلی ترین نیاز های شروع این پروسه می باشد. در کشور فرانسه مانند اکثر کشور های سطح اول جهان روابط داروسازان و ماما ها بر پایه احترام و اعتماد به یک دیگر است و ماما ها و داروسازان باید تشخیص خود را با زبان و روشی قابل درک به بیمار منتقل نمایند به همین علت است که یاد گرفتن زبان فرانسوی دارای ضروریت بسیاری می باشد. ماما ها و دارو سازان این امکان را دارند تا با ثبت نام در دوره های زبان تخصصی که تنها برای ماما ها، داروسازان، پزشکان و متخصصین می باشد به کشور فرانسه مهاجرت نمایند و با شرکت در این دوره ها سطح زبان فرانسوی خود را ارتقا دهند و به سطح C1 برسانند. ماما ها و دارو سازان این امکان را دارند تا همراه با گذراندن دوره های زبان فرانسوی در این کشور به صورت همزمان به فراگیری زبان تخصصی بپردازند. باید گفت هزینه ثبت نام در این دوره ها ما بین هفت الی هشت هزار یورو می باشد، نکته دیگر در خصوص این دوره ها این است که این روش نسبت به سایر روش های مهاجرت به کشور فرانسه از هزینه های بسیار پایین تری برخوردار است.

هزینه های زندگی در فرانسه:

در ادامه موضوع شرایط استخدام داروساز و ماما به بررسی هزینه های زندگی در فرانسه خواهیم پرداخت. قطعاً قبل از مهاجرت ماما ها و مهاجرت داروسازان به فرانسه باید مسائلی بسیاری توسط افراد متقاضی مورد بررسی قرار گیرد، یکی از اصلی ترین موارد بررسی هزینه های زندگی در فرانسه می باشد. با بررسی این موضوع افراد متقاضی می توانند از شرایط درک بهتری را به دست آورند و پس از بررسی هزینه ها می توانند با دید باز تری فرانسه را به عنوان مقصد مهاجرتی خود انتخاب نمایند. ما در این بخش سعی داریم تا برای شما عزیزان برخی از هزینه های زندگی ئر کشور فرانسه را مورد بررسی قرار دهیم:

کالا مقدار قیمت
آب معدنی 1.5 لیتر 0.72 یورو
برنج 1 کیلو 1.80 یورو
پنیر 1 کیلو 15.50 یورو
تخم مرغ 12 عدد 3 یورو
پرتقال 1 کیلو 2.50 یورو
موز 1 کیلو 2 یورو
سیب 1 کیلو 2.65 یورو
سیب زمینی 1 کیلو 1.85یورو
نان 500 گرم 1.45یورو
مرغ 1 کیلو 10 یورو
گوشت 1 کیلو 16.40 یورو
نوع مسکن وضعیت مسکن هزینه 
آپارتمان اجاره ای 1 خواب – مرکز شهر 670 یورو
آپارتمان اجاره ای 3 خواب – مرکز شهر 1.260 یورو
آپارتمان اجاره ای 1 خواب – خارج از مرکز شهر 512 یورو
آپارتمان اجاره ای 3 خواب – خارج از مرکز شهر 955 یورو
خرید هر متر مربع ملک در مرکز شهر 5.660 یورو
خرید هر متر مربع ملک در خارج از مرکز شهر 3.800 یوور

نکات مثبت و مزایای مهاجرت داروساز و ماما به فرانسه:

کشور فرانسه یکی مهم ترین و اصلی ترین کشور های اتحادیه اروپا می باشد. فرانسه یکی از زیبا ترین کشور های اروپا و جهان می باشد که هر ساله افراد بیشماری برای بازدید به این کشور مهاجرت می کنند. یکی دیگر از مسائلی که افراد واجد شرایط استخدام داروساز و ماما در فرانسه باید مورد بررسی و تحلیل قرار دهند، نکات مثبت و مزایای مهاجرت کاری تحت عنوان داروساز و ماما می باشد. کشور فرانسه از کشور ها سطح اول در جهان در زمینه درمان و بهداشت می باشد و این موضوع یکی از برترین نکات مثبت برای مهاجرت ماما ها و مهاجرت داروسازان به فرانسه می باشد. از دیگر نکات مثبت که می تواند برای داروسازان و ماما ها بسیار جذاب باشد این است که آن ها این امکان را دارند تا در صورت قبول نشدن در آزمون دو مرحله ای EVC تا 3 بار دیگر در این آزمون شرکت نمایند، همچنین میزان حقوق ماما ها و داروسازان از دیگر نکات مثبت برای مهاجرت این افراد به فرانسه می باشد. حقوق داروساز در فرانسه برای هر سال کاری به صورت میانگین 63.200 یورو می باشد و محدوده حقوق از 30.300 یورو در پایین ترین حالت شروع می شود و در بالاترین حالت تا 99.200 یورو می رسد. حقوق ماما ها نیز در فرانسه برای هر سال کار به صورت متوسط 46.500 یورو می باشد و محدوده حقوق در پایین ترین حالت 23.700 یورو و در بالاترین حالت 71.700 یورو می باشد.

شرایط اخذ اقامت و پاسپورت فرانسه:

در این نگارش موضوعات مختلفی نظیر مراحل و شرایط معادل سازی داروسازان و ماما ها، میزان درآمد و حقوق داروساز در فرانسه و همچنین میزان حقوق ماما ها در فرانسه و سایر موضوعات مربوط با موضوع شرایط استخدام داروساز و ماما در فرانسه را مورد بررسی قرار دادیم.  داروسازان و ماما های که موفق میشوند در کشور فرانسه با موفقیت دوره معادل سازی را پشت سر بگذارند این شرایط برایشان فراهم می گردد تا تحت عنوان ماما و داروساز به وارد بازار کار شوند و به فعالیت بپردازند. بی شک داروسازان و ماما های که دوره معادل سازی را با موفقیت به اتمام می رسانند تمایل دارند تا به اقامت دائم و تابعیت کشور فرانسه دست یابند. افرادی که به مدت 5 سال در فرانسه به کار و زندگی مشغول باشند این امکان برایشان فراهم است تا در صورت واجد شرایط بودن برای اخذ اقامت دائم این کشور اقدام نمایند. پس از اخذ اقامت دائم می توانند با گذشت 6 سال در صورتی که به زبان فرانسوی تسلط داشته باشند و همچنین در جامعه فرانسه ادغام شده باشند با قبولی در آزمون تابعیت فرانسه می توانند پاسپورت این کشور را اخذ نمایند.

کار داروساز و ماما در فرانسه و شرایط ویزای همراه:

قطعاً یکی از مهم ترین دغدغه های که متقاضیان ماما و داروساز هنگام مهاجرت به فرانسه خواهند داشت، همراهی خانواده با آن ها می باشد، مطمعناً همراه نبودن خانواده با شخص اصلی در هنگام مهاجرت می تواند مشکلات زیادی را به همراه داشته باشد، در مبحث مهاجرت همراه به همسر و فرزندان زیر 18 سال شخص اصلی گفته می شود. همان گونه که اشاره شد کشور فرانسه برای مهاجرت ماما ها و داروسازان برنامه مهاجرتی را قرار نداده است اما با تلاش های فراوان وکلاء موسسه حقوقی ملک پور این امکان برای نخستین بار فراهم گردیده تا داروسازان، ماما ها، پزشکان و متخصصان بتوانند برای گذراندن دوره زبان فرانسوی به این کشور مهاجرت نمایند. داروسازان و ماما ها این امکان را دارند تا پس از ثبت نام در این دوره زبان و با اخذ ویزای فرانسه پس از ورود به این کشور و شروع دوره زبان برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خود درخواست ویزای الحاق دهند. باید به این موضوع اشاره نمود که داروسازان و ماما های که دارای شرایط مالی مناسب هستند می توانند برای مهاجرت به فرانسه از طریق برنامه تمکن مالی اقدام نمایند. در این برنامه افراد می توانند با نشان دادن تمکن مالی مناسب برای خود و همراهان اقامت فرانسه را به صورت همزمان اخذ کنند.

مشاغل درمانی مورد نیاز برای کار در فرانسه:

در مقاله شرایط استخدام داروساز و ماما در فرانسه عناوین مختلفی را مورد بررسی و تحلیل قرار دادیم، موضوعاتی چون مراحل پروسه معادل سازی داروسازان و ماما ها، میزان حقوق داروسازان و ماما ها در فرانسه، شرایط اخذ ویزا و .. اصلی ترین موضوعاتی می باشند که در مقاله شرایط استخدام داروساز و ماما در فرانسه مورد بررسی قرار گرفت. داروسازان و ماما های که تمایل دارند تا برای ادامه زندگی و کار خود به کشور فرانسه مهاجرت کنند باید در مرحله نخست به انجام تحقیقات در مورد موضوعات مختلف بپردازند. از دیگر مسائل دارای اهمیت که متقاضیان ورود به بازار کار درمان در کشور فرانسه باید مورد بررسی قرار دهند مشاغل مورد نیاز در فرانسه می باشد. مقاله شرایط استخدام داروساز و ماما در فرانسه توسط تیم مشاوره ای موسسه حقوقی ملک پور مورد نگارش قرار گرفته است و هر نوع کپی برداری از آن شرعاً و قانوناً بر خلاف مقررات می باشد. در ادامه جدولی را تهیه نموده ایم که در آن لیستی از مشاغل درمانی بهداشتی مورد نیاز در کشور فرانسه را قرار داده ایم:

مشاغل درمانی و بهداشتی مورد نیاز در فرانسه
دستیار تغذیه
چشم پزشک
فیزیوتراپ
پزشک قانونی
متخصص گوش حلق بینی
پزشک کودک و اطفال
پزشک بیماری عفونی
پزشک قلب و عروق
متخصص زنان و زایمان
متخصص آلرژی
روانشناس بالینی
متخصص پوست
پزشکان اورژانس
پزشک عمومی
متخصص مغز و اعصاب
شرایط استخدام داروساز و ماما در فرانسه و سخن پایانی:

شرایط استخدام داروساز و ماما در فرانسه، شرایط ورود به بازار کار داروسازی در فرانسه، بررسی مهاجرت داروسازان به فرانسه، نگاهی به حقوق دارو ساز در فرانسه و میزان درآمد ماما در این کشور، و دیگر موضوعات مربوط به شرایط استخدام داروساز و ماما در فرانسه به صورت علمی مورد بررسی قرار گرفت. فرانسه از کشور های پیشرو در علوم پزشکی و درمانی می باشد. داروسازان و ماما های متقاضی ایرانی این امکان را دارند تا از روش تحصیل در دوره های زبان به فرانسه مهاجرت نمایند و با رسیدن به سطح C1 زبان فرانسوی به انجام معادل سازی مدارک خود مشغول شوند. موسسه حقوقی ملک پور با سال ها تخصص در امور مهاجرت و مشاوره مهاجرتی می تواند به شما افراد متقاضی به مهاجرت به کشور های سطح اول جهان خدمات بی نظیری را ارائه نماید. این امکان برای شما متقاضیان ورود به بازار کار ماما و بازار کار داروسازی در فرانسه فراهم است تا با مراجعه به وب سایت های رسمی موسسه حقوقی ملک پور به مطالعه مقالاتی مرتبط با شرایط استخدام داروساز و ماما در فرانسه و مهاجرت داروسازان به فرانسه بپردازید. همچنین می توانید پس از برقراری تماس با دفاتر موسسه به مشاوره رایگان با مشاورین کار بلد موسسه بپردازید تا آن ها با اطلاعات بالای خود بهترین روش مهاجرتی را به شما پیشنهاد دهند.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه شرایط استخدام داروساز و ماما در فرانسه

✅ دوره زبان تخصصی زبان برای کادر درمان برای کدام تخصص ها امکان پذیر می باشد؟

دوره زبان فرانسوی برای ماما ها، داروسازان، پزشکان و متخصصین می باشد

✅ داروسازان و ماماها تا چند مرتبه می توانند در آزمون معادل سازی EVC شرکت نمایند؟

متقاضیان این امکان را دارند تا 3 بار در این آزمون شرکت نمایند.

✅ میانگین حقوق یک دارو ساز در فرانسه برای هر سال کار چه مقدار است؟

میانگین حقوق داروساز در فرانسه برای هر سال کار در فرانسه 63200 یورو می باشد.

✅ آزمون EVC شامل چند مرحله می باشد؟

آزمون EVC شامل دو مرحله آزمون تئوری و عملی می باشد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *