راه های ورود به بازار کار خارج از کشور

آنچه در این مقاله میخوانید

  • راه های ورود به بازار کار خارج از کشور و روش تحصیل:
  • راه های ورود به بازار کار خارج از کشور و روش کار تحصیل:
    • دوره کار تحصیل آلمان:
    • دوره کار تحصیل انگلستان:
    • دوره کوآپ کانادا:
  • راه های ورود به بازار کار خارج از کشور و دریافت پیشنهاد کار
  • راه های ورود به بازار کار خارج از کشور و  ویزای جستجوی کار:
    • شرایط اخذ ویزای جستجوی کار اتریش:
    • شرایط اخذ ویزای جستجوی کار آلمان:
  • راه های ورود به بازار کار خارج از کشور و جذب نیروی کار حرفه ای(اسکیل ورکر):
    • اسکیل ورکر کانادا:
    • اسکیل ورکر استرالیا:
  • روش های کاریابی
  • راه های ورود به بازار کار خارج از کشور و سخن پایانی

راه های ورود به بازار کار خارج از کشور و مقدمه ای بر آن

راه های ورود به بازار کار خارج از کشور، استخدام در خارج از کشور، شرایط سنی کار در خارج از کشور، بررسی روش کار تحصیل در آلمان و انگلستان، نگاهی به مهاجرت کاری از روش پیشنهاد کار و ویزاهای جستجوی کار و سایر عناوینی که به موضوع راه های ورود به بازار کار خارج از کشور مرتبط می باشند را مورد نگارش و بررسی علمی قرار خواهیم داد. شرایط سنی کار در خارج از کشور برای متقاضیان به مهاجرت چند سال می باشد؟ برای استخدام در خارج از کشور متقاضیان باید واجد چه شرایطی باشند؟ راه های ورود به بازار کار خارج از کشور کدامند؟ در این مقاله به تمامی سوالات شما پیرامون راه های ورود به بازار کار خارج از کشور پاسخ خواهیم داد. قطعاً تمامی افراد تمایل دارند تا برای ادامه زندگی و کار به  بهترین کشور های جهان مهاجرت نمایند، کشور های نظیر انگلستان، اتریش، آلمان، کانادا و کشور های های سطح اول جهان این امکان را برای متقاضیان فراهم آورده اند تا متقاضیان بتوانند از روش های مختلف به آن ها مهاجرت نمایند و به کار و زندگی مشغول شوند. موسسه حقوقی ملک پور با تبحر و تخصص در زمینه مهاجرت و مشاوره مهاجرتی می تواند به شما عزیزان در راستای مهاجرت به کشور های مطرح جهان خدمات بی نظیری ارائه نماید.

فایل تصویری کارشناس ارشد موسسه ملک پور در رابطه با راه های ورود به بازار کار خارج از کشور

  • 4 دقیقه
  • 2 K
  • ارسال

فایل صوتی این ویدئو

راه های ورود به بازار کار خارج از کشور از روش تحصیل:

روش های مختلفی برای ورود به بازار کار خارج از کشور وجود دارد. بسیاری از افراد بر این عقیده هستند که یکی از راحت ترین راه های ورود به بازار کار خارج از کشور این می باشد که متقاضی در خاک کشور مورد نظر از سمت یکی از دانشگاه ها پذیرش تحصیلی گرفته تا پس از فارغ التحصیلی بتواند در اولویت استخدام شدن قرار بگیرد. قطعا تحصیل در خارج از کشور می تواند تاثیر مثبتی برای ورود هر چه سریع تر به بازار کار داشته باشد. رشته های وجود دارند که به صورت عمومی در اکثر کشور ها بازار کار بسیار مناسبی دارند، از معروف ترین این رشته ها می توان به رشته آی تی و گرایشات آن اشاره کرد، در کنار این رشته می توان به رشته های مانند رشته های مانند مدیریت گردشگری، مدیریت فروش، رشته مدیرت کسب و کار اشاره کرد که به صورت جنرال و عمومی می باشند و خیلی از افراد می توانند در آن ها تحصیل نمایند، در کنار این رشته ها می توان به رشته MBA که یکی از بهترین و مطرح ترین و پر متقاضی ترین رشته ها می باشد و افراد می توانند در آن به تحصیل بپردازند اشاره کرد، افرادی که موفق می شوند از این رشته فارغ التحصیل می شوند اکثرا وارد بازار کار می شوند. در سالی که گذشت اکثریت افرادی که تمایل به تحصیل در رشته های مدیریتی و سایر رشته های تحصیلی را داشته اند موفق به اخذ پذیرش تحصیلی شده اند. دانشجویانی که تمایل دارند تا در رشته MBA به تحصیل بپردازند برای پذیرش در برخی از دانشگاه های مطرح جهان باید نشان دهند که سابقه کار مدیریتی دارند. دانشجویانی که موفق می شوند تا از سمت دانشگاه در خارج از کشور پذیرش تحصیلی را اخذ نمایند می توانند جهت مهاجرت به کشور مقصد جهت اخذ ویزای کار اقدام نمایند. به صورت کلی افرادی که در رشته های مدیریتی مانند MBA تحصیل می نمایند و موفق به فارغ التحصیلی در این رشته ها می شوند فرصت های شغلی بسیاری را خواهند داشت. خیلی از افرادی که تمایل دارند تا برای تحصیل و کار پس از تحصیل به دیگر کشور ها مهاجرت نمایند، تمایل دارند تا به همراه همسر و فرزندان خود به صورت همزمان مهاجرت نمایند، به همین منظور افراد باید کشور های را انتخاب نمایند که به صورت همزمان به همراهان آن ها نیز ویزا دهند. موسسه حقوقی ملک پور (ملک پورا اتریش) در سال جدید روش ها و راه های جدیدی را برای مهاجرت تحصیلی به شما معرفی می نماید تا شما عزیزان بتوانید در رشته های مطرح با هزینه های مناسب در کشور های سطح اول و تاپ جهان مانند سوئیس، اتریش، هلند، آلمان، فنلاند و نروژ درس بخوانید و پس از اتمام تحصیلات فرصت مناسب برای ورود به بازار کار را داشته باشید.

فایل تصویری توضیحات مشاور ارشد موسسه در رابطه با کشورهای مهم برای تحصیل با گارانتی کار

  • 0 ثانیه
  • 23 K
  • ارسال

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

راه های ورود به بازار کار خارج از کشور و روش کار تحصیل:

با توجه به شرایط و بالا رفتن قیمت ارز در سال های اخیر، اکثریت متقاضیانی که تمایل به مهاجرت تحصیلی را دارند تمایل دارند تا با پایین ترین هزینه ها به تحصیل بپردازند و به دنبال کار در هنگام تحصیل در کشور مقصد می باشند. این امکان برای متقاضیان وجود دارد که در بعضی از برترین و مطرح ترین کشور های دنیا مانند آلمان، انگلستان، کانادا، هلند، فنلاند، اتریش و.. به صورت همزمان به تحصیل و کار مشغول شوند. اجازه کار در حین تحصیل در خارج از کشور این شرایط را برای دانشجو فراهم می کند تا بخشی از هزینه های تحصیل و زندگی خود را جبران نماید. به طور کل دانشجویان در مقاطع مختلف در اکثر کشور های جهان این اجازه را دارند تا به صورت پارت تایم در کنار تحصیل به کار بپردازند، باید گفت میزان ساعاتی که یک دانشجو اجازه کار خواهد داشت در مقاطع مختلف متفاوت است. برای مثال در مقطع لیسانس و فوق لیسانس در اکثریت کشور ها دانشجویان اجازه کار به مدت 20 ساعت در هفته را خواهند داشت. اجازه کار به صورت پارت تایم در اکثر کشور های جهان به دانشجو داده می شود اما این که دانشجو بتواند در بدو ورود وارد بازار کار گردد و گارانتی کار پس از تحصیل را داشته باشد تنها در بعضی از کشور ها وجود دارد. در کشور های نظیر آلمان، انگلستان و کانادا در برخی از دوره های تحصیلی این امکان برای دانشجو فراهم می شود که دانشجو بتواند با گارانتی کار پس از تحصیل دوران تحصیل خود را پشت سر بگذرانند. در ادامه به بررسی دقیق دوره های کار تحصیل در کشور های آلمان، انگلستان و کانادا خواهیم پرداخت:

دوره کار تحصیل آلمان:

در این قسمت قصد داریم تا شرایط تحصیل در آلمان و کار دانشجویی در آلمان از طریق دوره های کار تحصیل را مورد بررسی قرار دهیم. همان طور که اشاره شد تنها در برخی از کشور ها و در برخی از دانشگاه ها امکان ورود در دوره های کار تحصیل وجود دارد. در کشور آلمان در برخی از دانشگاه های معتبر این امکان برای دانشجویان فراهم شده تا بتوانند به صورت همزمان به تحصیل و کار با گارانتی کار پس از تحصیل بپردازند. در کشور آلمان تحصیل در اکثریت دانشگاه ها به صورت رایگان می باشد و بعضی از دانشگاه های این کشور هزینه های جزیی را دریافت می کنند. دوره کار تحصیل در کشور آلمان با هدف جذب نیروی کار تحصیل کرده و آشنا با بازار کار برگزار می شود، افرادی که مایل هستند تا در کشور آلمان وارد دوره های کار تحصیل شوند باید واجد شرایط باشند، از شرایط اصلی برای ورود در این دوره ها باید به شرایط سنی مناسب(18 تا 22 سال)، مدرک دیپلم 12 ساله با معدل بالای 18 و داشتن مدرک زبان آلمانی در سطح C1 اشاره کرد. در دوره کار تحصیل در کشور آلمان دانشجو پس از ورود به دوره تحصیل و در همان ابتدای شروع تحصیلات، با شرکت های معتبر طرف قرار داد دانشگاه قرار داد کاری را امضا می کنند و در این شرکت ها مشغول به کار می شوند. دانشجویان در این دوره های می توانند در رشته های مانند مکاترونیک، رشته های خدماتی(مدد کاری اجتماعی)، رشته های مدیریتی(مدیریت بهداشت و سلامت، دیجیتال مارکتینگ، مدیرت تجاری و مالی و فیزیوتراپی) به تحصیل بپردازند. هزینه تحصیل برای افرادی که در این دوره ها به کار دانشجویی در آلمان مشغول می شوند برای هر ماه بین 200 تا 600 یورو می باشد که هزینه تحصیل دانشجو بعلاوه کمک هزینه زندگی توسط شرکتی که دانشجو درآن به کار مشغول می شود پرداخت می شود. دانشجو پس از اتمام تحصیلات این امکان را دارد تا در صورت رضایت کارفرما در همان شرکت به کار مشغول شود و همچنین می تواند به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر بپردازد. از دیگر دوره های کار تحصیل در آلمان می توان به دوره آوسپیلدونگ آلمان اشاره کرد. تفاوت دوره آوسپیلدونگ با دوره کار تحصیل در آلمان این می باشد که در دوره آوسپیلدونگ مدارک فارغ التحصیلی دانشجو مورد تایید دانشگاه ها نمی باشد و دانشجو نمی تواند در مقاطع بالاتر به تحصیل بپردازد، همچنین اخذ ویزای دوره آوسپیلدونگ آلمان نسبت به دوره کار تحصیل آلمان سخت تر می باشد. شما عزیزان می توانید جهت بررسی دقیق تر دوره کار تحصیل آلمان در این قسمت به بررسی بپردازید.

تحصیل در المان

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص دوره آوسپیلدونگ آلمان

فایل صوتی این ویدئو

دوره کار تحصیل انگلستان:

از دیگر کشور های مطرح و سطح اول جهان که این امکان را برای دانشجویان فراهم کرده تا آن ها بتوانند با گارانتی کار پس از تحصیل به آن جا مهاجرت نمایند و به تحصیل و کار بپردازند، کشور انگلستان می باشد. انگلستان به دلیل خروج از اتحادیه اروپا نیازمند به نیرو های کار متخصص می باشد و دانشجویانی که در سال 2021 به تحصیل در انگلستان مشغول شوند این امکان را دارند تا پس از اتمام تحصیلات و اخذ مدرک فارغ التحصیلی به مدت 2 تا 3 سال در این کشور به جستجوی کار مشغول شوند. شرایط ورود و تحصیل در دوره های کار تحصیل انگلستان به این صورت می باشد که دانشجویان به تحصیل در برخی از دانشگاه های معتبر این کشور که این دوره ها را ارائه می نماید می پردازند، دانشجویان در مقطع لیسانس در سال سوم تحصیلات خود توسط دانشگاه به شرکت های و کمپانی های طرف قرار داد معرفی می شوند و دانشجویان به کار در این شرکت ها در رشته های مرتبط با تحصیل خود می پردازند. در این سال دانشجو از پرداخت شهریه دانشگاه معاف خواهد شد و از سمت شرکتی که در آن مشغول به کار می باشد حقوق ماهیانه دریافت می کند. با اتمام دوره کارآموزی دانشجو، در سال چهارم دانشجو به ادامه تحصیلات خود می پردازد و پس از اتمام تحصیلات در صورت رضایت کارفرما دانشجو می تواند در همان شرکت مشغول به کار شود، در غیر این صورت دانشجو این امکان را دارد تا به مدت 2 تا 3 سال در انگلستان به کاریابی بپردازد. در مقطع کارشناسی ارشد نیز دانشجو می تواند در سال دوم در شرکت های طرف قرار داد دانشگاه مشغول به کار شود. هزینه تحصیل در دوره کار تحصیل در انگلستان برای هر سال نزدیک به 12000 پوند می باشد و  همچنین حقوقی که دانشجو در دوره کارآموزی دریافت می کند برای هر ماه بین 1200 تا 1500 پوند می باشد.

فایل ویدئویی صحبت های کارشناس ارشد موسسه ملک پور‌ در خصوص تحصیل ارزان در انگلستان به همراه کار

فایل صوتی این ویدئو

دوره کواپ کانادا:

در این قسمت به بررسی دوره کار تحصیل یا کوآپ کانادا خواهیم پرداخت. کانادا نیز مانند کشور های انگلستان و آلمان برای دانشجویان متقاضی این شرایط را فراهم آورده تا دانشجویان بتوانند با شرکت در دوره های کار تحصیل در این کشور به تحصیل و کار همزمان بپردازند. دانشجویان برای شرکت در این دوره ها باید دارای شرایط مناسب سنی همراه با معدل بالا و سطح زبان مناسب باشند. دوره های کوآپ کانادا به مدت زمان یک تا دو سال در برخی از دانشگاه های کانادا برگزار می شود، در این دوره ها دانشجویان در مدت زمان 1 تا دو سال به کار و تحصیل در کانادا مشغول می شنود. دانشجویان پس از ورود به کانادا در شرکت های مورد تایید دانشگاه دوره کارورزی در کانادا را خواهند گذراند و با اتمام این دوره در صورت رضایت کارفرما از کار دانشجو در مدت زمان کار آموزی در کانادا این امکان وجود دارد تا دانشجو در همان شغل به ادامه کار بپردازد، در غیر این صورت دانشجو این امکان را دارد تا با شرکت در برنامه مهاجرتی اسکیل ورکر کانادا اقامت این کشور را اخذ نماید. رشته های که دانشجو می تواند در دوره کوآپ کانادا در آن ها به تحصیل بپردازد شامل رشته هتلداری، توریسم، دیجیتال مارکتینگ و آی تی می باشد. هزینه این دوره ها بین 12000 تا 20000 هزار دلار کانادا می باشد. حقوقی که دانشجو در حین کار همزمان با تحصیل دریافت می کند معادل با هزینه های دانشگاه می باشد.

فایل ویدئویی موسسه ملک پور‌ در خصوص دوره های کواپ کانادا

فایل صوتی این ویدئو

راه های ورود به بازار کار خارج از کشور و دریافت پیشنهاد کار:

در ادامه مبحث راه های ورود به بازار کار خارج از کشور  به بررسی مهاجرت کاری از روش پیشنهاد کاری خواهیم پرداخت. به صورت عمومی و کلی مهاجرت کاری برای افراد خارجی در اکثریت کشور های جهان مانند اکثریت کشور های اروپایی، آسیایی و آمریکایی به این صورت است که فرد متقاضی باید از سمت یک کارفرما در کشور مورد نظر دعوت نامه کاری دریافت نماید. در این روش افراد متقاضی در صورتی که واجد شرایط باشند می توانند از روش های مختلف برای کاریابی در کشور مقصد اقدام نمایند. شهروندان ایرانی که تمایل دارند تا در خارج از کشور وارد بازار کار شوند باید بدانند در اکثریت کشور های اروپایی باید از سمت کارفرما به کار دعوت شوند و تنها در کشور های اتریش و آلمان امکان اخذ ویزای جستجوی کار برای متقاضیان وجود دارد. در روش مهاجرت کاری و استخدام در خارج از کشور افراد متقاضی باید واجد شرایط باشند و دارای مدرک تحصیلی، سابقه کار، سطح زبان و دارای شرایط سنی کار در خارج از کشور باشند. افراد واجد شرایط می توانند از طرق مختلف به کاریابی در کشور مورد نظر بپردازند که از اصلی ترین این روش ها می توان به کاریابی از روش ثبت نام و ارسال رزومه به موسسات کاریابی در کشور مقصد اشاره نمود. باید گفت کشور های نظیر کانادا، استرالیا و نیوزلند برای جذب نیرو کاری مورد نیاز خود برنامه های مهاجرتی خود را بر اساس امتیاز بندی قرار داده اند و متقاضیان با اخذ امتیازات لازم می توانند برای کار در این کشور ها اقدام نمایند.

راه های ورود به بازار کار خارج از کشور و ویزای جستجوی کار:

از دیگر روش های مهاجرت کاری به کشور های سطح اول جهان و کاریابی در این کشور ها روش اخذ ویزای جستجوی کار می باشد. متقاضیان ایرانی که مایل می باشند تا در کشور های اروپایی مشغول به کار شوند باید بدانند تنها کشور های که این امکان را به شهروندان ایرانی می دهند که جهت اخذ ویزای جستجوی کار اقدام نمایند کشور های اتریش و آلمان می باشند. قابل ذکر است که ویزای جستجوی کار برای برخی از دیگر کشور های اروپایی نیز وجود دارد اما امکان اخذ این نوع ویزا برای شهروندان ایرانی در دیگر کشور های اروپایی وجود ندارد. شرایط اخذ ویزای جستجوی کار بر اساس شرایط فرد متقاضی اعطا می شود. متقاضیانی که دارای شرایط می باشند بر اساس شرایط سنی، میزان تحصیلات، سطح زبان و سابقه کار می توانند برای اخذ این ویزا برای دو کشور آلمان و اتریش اقدام نمایند. در ادامه به بررسی شرایط اخذ ویزا در دو کشور آلمان و اتریش خواهیم پرداخت:

ویزای جستجوی کار اتریش:

کشور اتریش این امکان را برای شهروندان ایرانی فراهم آورده است تا متقاضیان واجد شرایط بتوانند با اخذ این نوع ویزا به مدت زمان 6 ماه به کاریابی در اتریش بپردازند و در صورتی که شخص متقاضی بتواند در این مدت در کشور اتریش از سمت یک کارفرما به کار دعوت شود، می تواند اقامت کاری اتریش را اخذ نمایند. ویزای جستجوی کار در کشور اتریش بر اساس امتیاز بندی می باشد، متقاضیان برای قبولی در این برنامه باید بتوانند از 100امتیاز که بر اساس 4 پارامتر اصلی سن، تحصیلات، سابقه کار و مدرک زبان می باشند حداقل 70 امتیاز کسب نمایند. قابل ذکر است که پارامتر های دیگری مانند کار در کشور اتریش، کسب جوایز و مدارک نیز به افراد در کسب امتیازات بیشتر کمک می نماید. در قسمت زیر جدول امتیازات برای اخذ ویزای جستجوی کار اتریش را برای شما قرار داده ایم:

شرایط

امتیازات

مدارک تحصیلی

بالاترین امتیاز 30

مدرک کارشناسی 20 امتیاز
مدرک کارشناسی ارشد 30 امتیاز
سوابق پژوهشی و ثبت اختراع 20 امتیاز
جوایز معتبر علمی 20 امتیاز
مدرک زبان  بالاترین امتیاز 10
آیلتس با نمره 5.5 5 امتیاز
آیلتس با نمره 6 10 امتیاز
مدرک A1 زبان آلمانی 5 امتیاز
مدرک A2 زبان آلمانی 10 امتیاز
سوابق کاری بالاترین امتیاز 30
سوابق کاری مرتبط با رشته 2 امتیاز
سوابق کاری در اتریش به مدت 6 ماه 10 امتیاز
حقوق 60 تا 70 هزار یورو برای هر سال کار در اتریش 20 امتیاز
حقوق 70 هزار یورو برای هر سال کار در اتریش 25 امتیاز
حقوق بالاتر از 70 هزار یورو 30 امتیاز
سن بالاترین امتیاز 20
24 تا 35 سال 20 امتیاز
از 35 تا 40 سال 15 امتیاز
از 40 تا 45 سال 10 امتیاز
کل امتیازات 100 امتیاز
حداقل امتیاز 70 امتیاز

ویزای جستجوی کار آلمان:

کشور آلمان نیز مانند کشور اتریش از دیگر کشور های سطح اول جهان می باشد که شرایط اخذ ویزای جستجوی کار را برای شهروندان ایرانی فراهم آورده است. در این برنامه که کشور آلمان در برنامه مهاجرتی خود قرار داده است فرد متقاضی در صورتی که واجد شرایط باشد این امکان را دارد تا جهت اخذ ویزای جستجوی کار آلمان اقدام نماید. کشور آلمان نیز مانند کشور اتریش به افراد واجد شرایط این امکان را می دهد تا به مدت زمان 6 ماه در خاک آلمان به جستجوی کار بپردازند و در صورت موفقیت در کاریابی در این کشور می توانند اقامت کاری آلمان را اخذ نمایند. اخذ ویزای جستجوی کار آلمان یکی از راه های ورود به بازار کار خارج از کشور می باشد که به دلیل هزینه های پایین در این روش متقاضیان زیادی خواهان مهاجرت از روش جستجوی کار در آلمان می باشند. اخذ ویزای جستجوی کار آلمان بر خلاف ویزای جستجوی کار اتریش بر اساس امتیاز بندی نمی باشد و افراد باید دارای شرایط خاصی باشند، در ادامه شرایط اخذ ویزای جستجوی کار آلمان را برای شما قرار داده ایم:

    • داشتن شرایط سنی مناسب حداکثر 40 سال
    • داشتن حداقل مدرک لیسانس
    • داشتن حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط

فایل ویدئویی موسسه ملک پور‌ در خصوص ویزای جستجوی کار

فایل صوتی این ویدئو

راه های ورود به بازار کار خارج از کشور و جذب نیروی کار حرفه ای (اسکیل ورکر):

تا این قسمت از مقاله راه های ورود به بازار کار خارج از کشور  به بررسی موضوعات مختلفی پرداختیم. در این قسمت قصد داریم تا به بررسی مهاجرت کاری از طریق سیستم امتیاز بندی کانادا، استرالیا بپردازیم.

اسکیل ورکر کانادا:

کشور کانادا از مطرح ترین کشور های جهان و قاره آمریکا به شمار می رود که به دلیل مهاجر پذیر بودن این کشور هر ساله افراد زیادی خواهان مهاجرت به آن می باشند. از اصلی ترین روش های مهاجرت به کانادا برنامه اسکیل ورکر این یا ویزای نیروی کار ماهر می باشد. این برنامه که بر اساس امتیاز بندی می باشد در دو بخش استانی و فدرال طی دو مرحله انجام می شود. در برنامه اسکیل ورکر فدرال که طی دو بخش انجام می شود شخص متقاضی باید در مرحله اول از مجموع 100 امتیاز حداقل امتیاز 67 را اخذ نماید، با کسب حداقل امتیاز فرد مجاز به ورود به مرحله بعد و قرار گرفتن در استخر (POOL) خواهد شد. در مرحله دوم و ورود به استخر این امکان وجود دارد که فرد تا 1200 امتیاز کسب نماید. افراد دارای شرایط بر حسب امتیازات کسب شده بر اساس بالاترین امتیاز  و دریافت دعوت نامه می توانند اقامت دائم کانادا را اخذ نمایند. افراد می توانند تا یک سال در استخرPOOL بمانند و در صورتی عدم دریافت دعوت نامه پس از یک سال از استخر خارج خواهند شد و مجددا باید در این برنامه ثبت نام نمایند. افراد متقاضی باید بتوانند دارای شرایط سنی مناسب، مدرک زبان آیلتس 7 به بالا، مدرک تحصیلی حداقل لیسانس و سوابق کاری مرتبط به مدت حداقل 3 سال باشند. در برنامه اسکیل ورکر و پس از ورود به استخر، در صورت تاهل فرد شرایط همسر نیز در کسب امتیازات تاثیر گذار است.

اسکیل ورکر استرالیا:

کشور استرالیا نیز مانند کشور کانادا برای جذب نیروی کاری ماهر از سیستم امتیاز بندی استفاده می نماید. در برناهم اسکیل ورکر استرالیا افراد متقاضی این امکان را دارند تا بر اساس شرایط خود جهت شرکت در این برنامه اقدام نمایند. همان طور که گفتیم مهاجرت کاری به استرالیا بر اساس سیستم امتیاز بندی می باشد و متقاضیانی که بتوانند بالاترین امتیاز را نسبت به سایر متقاضیان اخذ نمایند می توانند برای اخذ این ویزا اقدام کنند. در این برنامه افراد متقاضی بر اساس شرایط سنی، مدارک تحصیلی، سوابق کاری، سطح زبان و تمکن مالی برای اسکیل ورکر استرالیا اقدام به کسب امتیاز می کنند. ویزا های کاری کشور استرالیا دارای چند دسته می باشد، اما متقاضیانی ایرانی که تمایل دارند برای مهاجرت کاری به استرالیا اقدام نمایند تنها می توانند در برخی از این برنامه ها شرکت نمایند. ساب کلاس های 189 و 190 در کشور استرالیا این امکان را فراهم کرده تا متقاضیان بتوانند با توجه به شرایط خویش برای اخذ ویزای کار و اقامت استرالیا اقدام نمایند. در ساب کلاس 189 فرد متقاضی نیازی به اسپانسر نخواهد داشت و تنها با کسب حداقل 65 امتیاز این امکان را دارد تا برای اخذ ویزای استرالیا اقدام نماید. در ساب کلاس 190 فرد متقاضی باید از سمت یکی از ایالت های استرالیا مورد حمایت قرار گیرد و در صورت کسب امتیازات لازم از شرایط فردی می تواند برای مهاجرت به کشور استرالیا اقدام نماید.

فایل ویدئویی توضیحات کارشناس ارشد موسسه حقوقی ملک پور(ملک پور‌ اتریش) در خصوص اسکیل ورکر کانادا

فایل صوتی توضیحات کارشناس ارشد موسسه حقوقی ملک پور( ملک پور‌ اتریش) در خصوص اسکیل ورکر کانادا

نکات مهم برای کاریابی در خارج از کشور:

1-  کجا دنبال کار می گردید؟ اولین نکته ای که می بایست برای کاریابی خارج از کشور در نظر بگیرید این است که کشوری که به عنوان مقصد مهاجرت کاری خود انتخاب کرده اید و در این کشور در جستجوی کار هستید، اصلا به تخصص شما نیاز دارد یا خیر؟ به این معنا که شغل شما در کشور مد نظر، مورد نیاز باشد.

2- نکته مهم دیگر تهیه رزومه بر اساس اصول درست و صحیح است.

3- بررسی نرخ بیکاری کشور مقصد نکته مهم دیگری است که حتما می بایست بررسی نمایید.

4- بررسی و چک کردن قوانین کار در کشور مقصد نیز بسیار مهم است. باید بررسی کنید که اگ جاب افر دریافت کنید، می توانید ویزای کار کشور مقصد را نیز دریافت کنید یا خیر؟

5- تمامی مدارکی که برای دریافت ویزای کار مورد نیاز است را تهیه کنید.

6- سایت ها و موسسات کاریابی معتبر را بشناسی و با استفاده از موسسات معتبر اقدام به کاریابی کنید.

توجه داشته باشید که ثبت نام در سایتهای کاریابی رایگان است و هیچ موسسه کاریابی حق ندارد که از کارمند و نیروی کار پول درخواست کند بلکه هزینه کاریابی را از کارفرما دریافت می کنند.

تمام اطلاعات و نکات مهم در خصوص این موارد را می توانید در پکیج گام به گام کاریابی در خارج از کشور دریافت کنید.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در رابطه با آموزش کاریابی خارج از کشور

  • 2 دقیقه
  • 12 K
  • ارسال

فایل صوتی این ویدئو

راه های ورود به بازار کار خارج از کشور و روش های کاریابی:

در مقاله راه های ورود به بازار کار خارج از کشور به موضوعات مختلف مانند استخدام در خارج از کشور، شرایط سنی کار در خارج از کشور و .. پرداختیم. همانگونه که گفته شد شهروندان ایرانی که تمایل به کار در کشور های دیگر را دارند تنها در برخی از کشور ها مانند کانادا، استرالیا، نیوزلند می توانند در برنامه های امتیاز بندی  و اسکیل ورکر شرکت نمایند. شهروندان ایرانی برای مهاجرت کاری به اکثریت کشور های جهان نیاز دارند تا دعوت نامه کاری از سمت کارفرما در کشور مقصد اخذ نمایند. از این رو شهروندان باید بتوانند از روش های مختلف برای پیدا کردن کار در کشور مقصد اقدام نمایند. افرادی که واجد شرایط کار در خارج از کشور می باشند می توانند از روش های مختلفی مانند مهاجرت تحصیلی و سرمایه گذاری در کشور های مورد نظر اقدام نمایند و پس از ورود به کشور مورد نظر با پیدا کردن کار می توانند اقامت خود را به اقامت کاری تغییر نمایند. همچنین افراد می توانند با مراجعه به موسسات کاریابی و سایت های استخدامی در کشور مقصد به جستجوی کار مورد نظر خود بپردازند. این مقاله توسط کارشناسان و تیم آی تی موسسه حقوقی ملک پور تهیه و تدوین شده است و هر نوع استفاده از این مطالب غیر قانونی می باشد و از نظر شرعی حرام می باشد.

راه های ورود به بازار کار خارج از کشور و سخن پایانی:

راه های ورود به بازار کار خارج از کشور، استخدام در خارج از کشور، شرایط سنی کار در خارج از کشور، بررسی شرایط اخذ وبزای اسکیل ورکر کانادا، اسکیل ورکر استرالیا، بررسی اخذ ویزای جستجوی کار اتریش، ویزای جستجوی کار آلمان و سایر موارد و عناوین مربوط به موضوع راه های ورود به بازار کار خارج از کشور را مورد بررسی علمی قرار دادیم. همان طور که در متن مقاله خواندید روش های مختلفی برای ورود به بازار کار خارج از کشور وجود دارد که به بررسی هر یک از آن ها پرداختیم. متقاضیان واجد شرایط کار در صورت دارا بودن شرایط سنی کار در خارج از کشور می توانند برای کشور های مختلف از روش ها گوناگون اقدام نمایند. موسسه حقوقی ملک پور با سوابق بلند مدت و تبحر بالا در زمینه اخذ ویزا از روش های مختلف، به شما عزیزان متقاضی خدمات ویژه ای ارائه می نماید. شما این امکان را دارید تا با برقراری تماس با دفاتر موسسه حقوقی ملک پور به صورت رایگان به مشاوره مهاجرتی بپردازید و جدیدترین اطلاعات را در خصوص راه های ورود به بازار کار خارج از کشور را به دست آورید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *