حقوق و درآمد پزشکان در نیوزلند

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در نیوزلند
  • حقوق و درآمد پزشکان در نیوزلند
  • تاثیر تجربه کار بر درآمد پزشکان در نیوزلند
  • تاثیر جنسیت بر درآمد پزشکان در نیوزلند
  • روند رشد متوسط حقوق سالانه پزشکان در نیوزلند
  • مزایا و پاداش های پزشکان در نیوزلند
  • سایر عوامل تاثیر گذار بر درآمد پزشکان در نیوزلند
  • هزینه های زندگی در نیوزلند
  • حقوق و درآمد مشاغل در نیوزلند و سخن پایانی
حقوق و درامد پزشکان در نیوزلند

حقوق و درآمد پزشکان در نیوزلند و مقدمه ای بر آن

حقوق و درآمد پزشکان در نیوزلند، درآمد در نیوزلند، کار در نیوزلند برای ایرانیان، مهاجرت‌ کاری نیوزلند و دیگر عناوین مرتبط با حقوق و درآمد پزشکان در نیوزلند را مورد بررسی علمی واقع کردیم. اگر شما هم قصد مهاجرت به کشور نیوزلند را دارید، قطعاً با چنین سوالاتی رو به رو خواهید شد. حقوق و درآمد پزشکان در نیوزلند چگونه است؟ درآمد در نیوزلند به طور متوسط برای مشاغل چگونه است؟ شرایط کار نیوزلند برای ایرانیان چگونه است؟ مهاجرت کاری نیوزلند برای افراد دارای صلاحیت چگونه می باشد؟ با ما تا انتهای این نوشتار همراه باشید زیرا در طول نگارش این مقاله به تمامی سوالات شما عزیزان پاسخ خواهیم داد. افراد مختلف در زمینه شغلی مانند پزشکان، در صورت دارا بودن شرایط مناسب سنی و تحصیلی، می توانند امتیازات لازم در سیستم اسکیل ورکر نیوزلند را اخذ نموده و پا به خاک این کشور جهت کار بگذارند. اگر سوالاتی در زمینه مهاجرت به کشور نیوزلند دارا می باشید، می توانید با ارتباط تلفنی با کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور از مشاوره علمی و رایگان بهره مند شوید. و یا در بخش پرسش و پاسخ سوالات خود را مطرح نمایید. در اولین فرصت ممکن پاسخی علمی از سوی کارشناسان ما دریافت خواهید کرد.

شرایط عمومی کار در نیوزلند:

نیوزلند کشوری می باشد که تشکیل شده از جزایر کوچک و ۲ جزیره بزرگ در جنوب غربی اقیانوس آرام می باشد. دریای تاسمان بین دو کشور نیوزلند و استرالیا واقع شده است. کشور استرالیا به عنوان نزدیک ترین همسایه به کشور نیوزلند ۲۰۰۰ کیلومتر فاصله دارد. این کشور به دلیل وجود اقتصاد رو به رشد و نرخ بیکاری پایین، متخصصان و کارمندان ماهر را ضمن دارا بودن شرایط لازم، برای کار می پذیرد. همچنین دیگر اشخاص هر ساله از طریق های متفاوتی به این کشور مهاجرت می‌ کنند. ایرانیان نیز تمایل دارند تا به کشور زیبا نیوزلند مهاجرت نموده و برای کار اقدام نمایند. اتباع خارجی می توانند با کسب امتیازات لازم در سیستم امتیاز بندی نیوزلند، جهت کار در این کشور اقدام نمایند. مهاجرت پزشکان به کشور نیوزلند مهاجرت کاری می باشد و حقوق و درآمد پزشکان در این کشور در مواجهه با شرایط بسیاری تحت تاثیر قرار می گیرد. که در ادامه به بررسی عوامل تاثیرگذار بر حقوق و درآمد پزشکان در کشور نیوزلند می پردازیم. نموداری که در این قسمت قرار داده ایم نرخ بیکاری نیوزلند را نمایش می دهد.

نرخ بیکاری در نیوزلند

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص مهاجرت پزشکان

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص مهاجرت پزشکان

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

حقوق و درآمد پزشکان در نیوزلند:

پزشکانی که قصد دارند به نیوزلند مهاجرت نمایند و این کشور را برای کار انتخاب کرده‌ اند، ملزم به بررسی مواردی هستند که قبل از مهاجرت باید به آن ها پرداخت. از جمله این موارد، درآمد در نیوزلند می باشد که تحت تاثیر عواملی همچون تجربیات شخصی، تبعیض جنسیتی، روند رشد متوسط حقوق و یا سایر عوامل شهری و اقتصادی می باشد. در ادامه این مطلب نموداری شرح می دهیم که گفته های زیر را تایید می‌ کند.  میانگین حقوق پزشکان در کشور نیوزلند ۱۹۱۰۰ دلار نیوزلند، کمترین میزان حقوق پزشکان ۶۹۹۰ دلار نیوزلند و بیشترین حقوقی که پزشکان دریافت می‌کنند ۳۲۲۰۰ دلار نیوزلند، در یک ماه می باشد.

در جدول زیر حقوق دیگر مشاغل پزشکی را مورد بررسی قرار می دهیم.

درآمد (سالانه(دلار نیوزلند)) مشاغل
182000 متخصصین آلرژی
116000 متخصصین کایروپراکتیک
310000 روانشناس بالینی
300000 متخصصین پوست
195000 متخصصین تغذیه
235000 فیزیولوژیست ورزشی
242000 پزشکی قانون
157000 مشاور ژنتیک
386000 متخصصین قلب و عروق
269000 متخصص زنان و زایمان
205000 پزشک چشم
334000 پزشک بیهوشی
219000 پزشک اورژانس

در قسمت پایین نمودار توضیع حقوق پزشکان در استرالیا را برای شما قرار داده ایم:

نمودار توضیع حقوق پزشکان در نیوزلند

تاثیر تجربه کار بر درآمد پزشکان در نیوزلند:

متقاضیان کار پزشکی و یا دیگر متقاضیانی که قصد دارند در کشور نیوزلند به کار بپردازند، لازم است تا کمی در زمینه تجربیات کاری آگاهی داشته باشند. امروزه در اکثر دنیا می توان مشاهده کرد، که کار فرمایان، برای استخدام نیروی کار در صنعت کاری، ابتدا از تجربیات کاری اشخاص سوال می نمایند. بنابراین افرادی که تجربیات بیشتر و تخصصی تری داشته باشند، در کار استخدام می شوند. در کشور نیوزلند، علاوه بر استخدام نیروی کاری با تجربه درخشان، پزشکان و یا دیگر کارمندان بر اساس تجربیات خویش از حقوق و درآمد بیشتری برخوردار می شوند. این روند به گونه‌ای عمل می‌ کند، که هر چه طول مدت زمان کار یک پزشک افزایش یابد، بر حقوق آنان نیز می افزاید. به عنوان نمونه ، یک پزشکی که با مدت ۲۰ سال تجربه کاری نسبت به افراد کم تجربه تر ارشدیت دارد، 112 درصد حقوق و درآمد بیشتری کسب می کند. در نمودار زیر می توانید میزان افزایش حقوق پزشکان در نیوزلند را نسبت به سطح تجربیات آنان مشاهده نمایید.

تاثیرات تجربه بر درآمد حقوق پزشکان در نیوزلند

تاثیر جنسیت بر درآمد پزشکان در نیوزلند:

مهاجرت پزشکان به نیوزلند می‌تواند به دلایل و عوامل متعددی بستگی داشته و یکی از برترین این دلیل ها، در آمد در نیوزلند به میزان بالا می باشد. ولی نکته ای که وجود دارد تبعیض میان حقوق و درآمد پزشکان زن و مرد می باشد، که امری است، از قدیم تا به امروز رو به کاهش بوده و با این حال، اکنون نیز در برخی موارد مانند زمینه کاری و پزشکی دیده می شود. تهیه و تدوین نمودار زیر و همچنین تحریر مقاله حقوق و درآمد پزشکان در نیوزلند، توسط تیم متخصص موسسه حقوقی ملک پور می باشد. هرگونه کپی برداری از آن بدون ذکر نکردن منبع غیر قانونی و حرام می باشد. در نیوززلند  حقوق پزشکان زن ۵ درصد از پزشکان مرد پایین تر می باشد.  به طور کلی پزشکان آقا به هنگام دریافت حقوق و دستمزد، به صورت میانگین حقوقی معادل با  235000 دلار نیوزلند دریافت می کنند و پزشکان خانوم، 223000 دلار نیوزلند حقوق دریافت می نمایند.

روند رشد متوسط حقوق سالانه پزشکان در نیوزلند:

در مطالب فوق بیان کردیم که درآمد پزشکان در کشور نیوزلند به عوامل مختلفی همچون تجربه کاری، جنسیت پزشکان و یا حقوق پزشکان بر اساس کاری که انجام می‌ دهند، بستگی دارد. روند رشد متوسط حقوق سالانه پزشکان از عوامل دیگری است، که حقوق پزشکان را هر ساله رو به افزایش می برد، بدون آن که شخص پزشک دخالتی در این امر داشته باشند. زیرا این روند، نرخی است که هر ساله دولت برای پزشکان و تمامی مشاغل تعیین می کند. در کشور نیوزلند، روند رشد متوسط حقوق پزشکان، هر ۱۵ ماه ۱۲ درصد می باشد. شایان به ذکر است، روند رشد متوسط حقوق سالانه ملی در نیوزلند هر ۱۶ ماه ۸ درصد می‌ باشد. در نمودار ترسیم شده در زیر این مطلب، متوسط حقوق سالانه پزشکان را می توانید مشاهده نمایید.

نمودار روند افزایش حقوق پزشکان در نیوزلند

مزایا و پاداش های پزشکان در نیوزلند:

مهاجرت کاری نیوزلند به گونه ای است که پزشکان دارای صلاحیت پس از ورود به کسب و کار در نیوزلند، علاوه بر حقوق و درآمدی که طی عوامل متفاوتی نسبت به یکدیگر دریافت می‌ کنند، از مزایا و پاداش های کاری نقدی و غیر نقدی بهره مند می شوند. انواع پاداش های نقدی و غیر نقدی که به پزشکان در نظر گرفته شده، در سال اخیر فقط به ۸۲ درصد از آنان تعلق گرفته است و ۱۸ درصد پزشکان این کشور بیان کرده اند که پاداشی به آنان تعلق نگرفته است. پاداش ها به طرز رقابتی و مناسبتی پرداخت می شود. در خصوص پرداخت پاداش رقابتی، می‌ توان گفت معیار افزایش حقوق برای هر کارفرما کار ها و خدمات هر شخص می باشند و در صورت رضایت به نیروی کاری پاداش اعطا می گردد.

سایر عوامل تاثیر گذار بر درآمد پزشکان در نیوزلند:

پروسه افزایش حقوق و درآمد پزشکان در نیوزلند عوامل مهمی را شامل می‌ شود، که از موارد مهم آن، تاتیر تجربیات کاری، تاثیر جنسیت پزشکان را مورد تحلیل قرار دادیم. ولی دیگر عواملی هستند که بر حقوق پزشکان در نیوزلند تاثیر می گذارند که از جمله آن ها، سطح ارشدیت پزشکی می باشد که نسبت به کم تجربه ها، مسئولیت‌ های بیشتری عهده دار هستند و حقوق بیشتری دریافت می‌ کنند. شهر ها و دولتی بودن محل کار نیز در افزایش درآمد موثر بوده که برای انتخاب محل زندگی، جدول  زیر را تهیه و تدوین داده‌ ایم.

میانگین درآمد دلار نیوزلند(سالانه) شهر
242000 کریستچریچ
210000 روتوروا
254000 اوکلند
220000 همیلتون
233000 ولینگتون

هزینه های زندگی در نیوزلند:

تا رسیدن به این بخش از مقاله حقوق و درآمد پزشکان در نیوزلند، عوامل مختلفی که بر حقوق پزشکان تاثیر گذار بوده اند، را مورد بازبینی علمی قرار دادیم. پزشکان مهاجر به کشور نیوزلند قبل از قدم برداشتن در مسیر مهاجرت، لازم است یکی دیگر از عنوان های اصلی زندگی در این کشور را مورد سنجش قرار دهند. این عامل مهم هزینه زندگی در نیوزیلند می باشد، که در شهر ها و ایالت های نیوزلند میزان آن متفاوت است. به طور کلی متوسط هزینه زندگی در نیوزلند بدون احتساب هزینه مسکن ۳۶۹ دلار نیوزلند برای یک ماه در نظر گرفته می‌ شود. شما پزشکان محترم می توانید، جدول زیر را جهت آگاهی از هزینه زندگی و مسکن در نیوزلند، می توانید مورد بررسی قرار دهید.

قیمت (دلار نیوزلند) ضروریات زندگی در نیوزلند
2.52 نان 500 گرم
2.99 برنج 1 کیلو
5.48 12 عدد تخم مرغ
10.74 پنیر 1 کیلو
13.16 فیله مرغ 1 کیلو
19.78 گوشت گاو 1 کیلو
2.99 سیب زمینی 1 کیلو
2.50 پیاز 1 کیلو
2.88 کاهو 1 راس
3.77 سیب 1 کیلو
3.91 پرتقال 1 کیلو
3.03 موز 1 کیلو
3.50 گوجه فرنگی 1 کیلو
اجاره ماهانه (دلار نیوزلند) مسکن
2131.72 آپارتمان سه خوابه در خارج از مرکز شهر
1612.82 آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر
1261.44 آپارتمان یک خوابه  در خارج از مرکز شهر
2640.79 آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر
حقوق و درآمد پزشکان در نیوزلند و سخن پایانی:

حقوق و درآمد پزشکان در نیوزلند، شرایط مهاجرت کاری به نیوزلند، مهاجرت پزشکان به نیوزلند و دیگر عناوین مرتبط با حقوق و درآمد پزشکان در نیوزیلند را به طریق علمی مورد بررسی قرار دادیم. اصلی ترین نیاز جهت کار در نیوزلند برای اتباع خارجی، برخورداری از امتیازات بالا در سیستم امتیاز بندی نیوزلند می باشد که همانند کشور کانادا می باشد. ولی لازم به ذکر است، کشور کانادا در مقایسه با کشور نیوزلند، مهاجر پذیر تر از نیوزلند می باشد. متقاضیان گرامی شما می توانید برای بهره‌ مندی از اطلاعات دقیق کشور ها خصوصاً کشور هایی که پزشکان را به راحتی و با روش‌ های مناسبی برای کار دعوت می نمایند، با مشاوران موسسه حقوقی ملک پور تماس تلفنی برقرار نموده و مشاوره رایگان علمی دریافت نمایید. توجه داشته باشید این موسسه همچنین مقالات علمی دیگری در رابطه با مهاجرت را دارا می باشد که شما عزیزان می توانید با پرداختن به مطالعه آن ها از دانش مهاجرتی بالایی برخوردار شوید. در صورت رضایت داشتن از مقاله حقوق و درامد پزشکان در نیوزلند ۵ ستاره هدیه دهید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه حقوق و درآمد پزشکان در نیوزلند

شرایط کار در نیوزلند برای ایرانیان چگونه است؟

از شرایط کاری نیوزلند برای ایرانیان داشتن پیشنهاد شغلی و برخورداری از امتیاز بالا در سیستم امتیاز بندی می باشد.

دلایل مهاجرت پزشکان به نیوزلند چیست؟

بالا بودن سطح استاندارد در زندگی، امکان پذیر بودن اخذ اقامت دائم با کسب امتیازات لازم و حقوق و درآمد بالا می تواند از اصلی ترین دلایل یک پزشک برای مهاجرت به کشور نیوزلند باشد.

مهاجرت کاری نیوزلند برای افراد دارای صلاحیت چگونه می باشد؟

سن زیر ۵۶ سال، مهارت داشتن در زبان انگلیسی، کسب امتیازات کافی در سیستم امتیازبندی و معال سازی مدرک پزشکی پس از دریافت اقامت

درآمد در نیوزیلند برای پزشکان به طور متوسط چگونه است؟

میانگین حقوق پزشکان در کشور نیوزلند ۱۹۱۰۰ دلار نیوزلند است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *