حقوق و درآمد پزشکان در سوئیس

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در سوئیس
  • حقوق و درآمد پزشکان در سوئیس
  • تاثیر تجربه کار بر درآمد پزشکان در سوئیس
  • تاثیر جنسیت بر درآمد پزشکان در سوئیس
  • روند رشد متوسط حقوق سالانه پزشکان در سوئیس
  • مزایا و پاداش های پزشکان در سوئیس
  • سایر عوامل تاثیر گذار بر درآمد پزشکان در سوئیس
  • هزینه های زندگی در سوئیس
  • حقوق و درآمد مشاغل در سوئیس و سخن پایانی
✅حقوق و درآمد پزشکان در سوئیس✅ عناوین تاثیرگذار بر حقوق و درآمد کار پزشکان در سوئیس

حقوق و درآمد پزشکان در سوئیس و مقدمه ای بر آن

حقوق و درآمد پزشکان در سوئیس مقاله علمی و دارای نکات دانش مهاجرتی می باشد که در آن عناوین نظیر هزینه زندگی در سوئیس، درآمد پزشکان در سوئیس و عوامل مهم و تاثیرگذار بر روند حقوق و درآمد کار پزشکان در سوئیس را مورد بازبینی قرار خواهیم داد. اگر شما هم کشور سوئیس را مقصدی ایده آل برای زندگی و درآمد بهتر در نظر گرفته اید، ما را تا پایان این نوشتار همراهی کنید و به سوالات ابهامی متداول و احتمالی خود پاسخ دهید. حقوق درآمد پزشکان در سوئیس چقدر است؟ هزینه زندگی در سوئیس به چه میزان می باشد؟ درآمد پزشکان در سوئیس به عواملی بستگی دارد؟ سوئیس یک کشور اروپایی می باشد که افراد ماهر و با سابقه کاری بالا تمایل زیادی به کار در این کشور دارند. شما عزیزان می توانید برای دریافت راهنمایی در خصوص بهترین راه مهاجرت به انواع کشور ها با مطالعه مقالات علمی در وب سایت رسمی و معتبر موسسه حقوقی ملک پور اطلاعات علمی دریافت نمایید. همچنین شما خوبان می توانید با تماس تلفنی با کارشناسان این موسسه از مشاوره رایگان و علمی در تصمیمات خود جهت مهاجرت بهره مند شوید.

شرایط عمومی کار پزشکان در سوئیس:

کشور سوئیس واقع شده در غرب اروپا با مساحتی معادل  ۴۱.۲۸۵ کیلومتر مربع است که حدود ۸.۵ میلیون جمعیت دارا می باشد. این کشور با دیگر کشور هایی همچون اتریش، ایتالیا، فرانسه، لیختن اشتاین و آلمان مرزی مشترک دارد و شهر های مهم اقتصادی آن ژنو و زوریخ می باشد. جهت کار پزشکی در کشور سوئیس افراد نیازمند معادل سازی مدرک پزشکی می باشند، که در نهایت طی قبولی در آزمون های پایان دوره کارورزی می توانند در زمینه پزشکی شاغل شوند. حقوق و درآمد پزشکان در سوئیس، از عوامل مهمی می باشد که هر پزشکی قبل از مهاجرت به سوئیس، به بررسی این امر و دیگر عوامل تاثیر گذار بر درآمد پزشکان در سوئیس می پردازد. همچنین نرخ بیکاری این کشور از عوامل بسیار قابل توجهی است که تعیین کننده سطح مشاغل در سوئیس می باشد. در ذیل این متن نمودار نرخ بیکاری کشور سوئیس را تهیه و تدوین داده ایم.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص مهاجرت پزشکان

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص مهاجرت پزشکان

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

حقوق و درآمد پزشکان در سوئیس:

از اصلی ترین مسئله ورود به بازار کار هر کشوری و حائز اهمیت ترین عوامل جهت مهاجرت کاری افراد در هر حرفه‌ ای، میزان حقوق و دستمزد شغل مورد نظر می باشد. برای جامعه پزشکی اهمیت بسیار بالایی دارد که چه میزان درآمدی در کشور سوئیس دارند. زیرا میزان درآمد آنان با آینده مهاجرت رابطه مستقیمی دارد. پزشکی از بهترین شغل ها در سوئیس به شمار می رود و حداقل حقوق پزشکان، متوسط حقوق پزشکان و حداکثر حقوق پزشکان در سوئیس به ترتیب 107000 فرانک سوئیس، 291000 فرانک سوئیس و 492000 فرانک سوئیس در سال می باشد.

در جدول زیر حقوق و درآمد انواع پزشک را به نوشتار دراورده ایم.

میانگین درآمد ماهانه (فرانک سوئیس) عنوان شغل پزشکی
182000 دستیاران تغذیه پیشرفته
23000 متخصصیت آلرژی
147000 متخصصین کایروپراکتیک
144000 متخصص بهداشت و رفتار
408000 روانشناسان بالینی
257000 متخصص تغذیه
396000 متخصصین پوست
326000 پزشک قانونی
200000 مشاور ژنتیک
492000 متخصصین قلب و عروق

در نمودار زیر می توانید روند توزیع حقوق پزشکان را مشاهده نمایید.

توزیع حقوق پزشکان

تاثیر تجربه کار بر درآمد پزشکان در سوئیس:

درآمد مشاغل در سوئیس به صورت چشمگیری در سطح بالا می باشد، زیرا این کشور یکی از ثروتمند ترین کشور های اروپایی می باشد. از این رو حقوق و دستمزدی که یک پزشک می تواند کسب نماید، در صورت شرایط مناسب کاری بالا می باشد. از عواملی که یک شخص متقاضی می تواند به راحتی در کشور سوئیس کاریابی کرده و شاغل شود، تجربه کاری می باشد. تجربه کاری بر روند افزایش حقوق هر فرد پزشک و یا دیگر مشاغل می افزاید. به صورتی یک فرد با دارا بودن سابقه کاری بالای 10 سال، 36 درصد از فرادی که زیر 5 سال سابقه کار دارد، حقوق دریافت می کند. در ذیل این نوشتار علمی برای اطلاع متقاضیان عزیز نموداری تنظیم کرده‌ ایم که روند افزایش درآمد پزشکان بر اساس تجربه کاری در کشور سوئیس را نمایش می دهد. با توجه به نمودار قرار گرفته در این قسمت، می توان دریافت که یک پزشک با سابقه کاری بالای 20 سال، 9 در صد بیشتر از شخصی که 15 الی 20 سال سابقه دارند، حقوق و دستمزد دریافت می نماید.

تاثیر تجربه کار بر درآمد پزشکان در سوئیس

تاثیر جنسیت بر درآمد پزشکان در سوئیس:

جنسیت از عواملی می باشد که هر شخص به خودی خود نقشی در ایفای آن نداشته و خواستار  تبعیض در حقوق خود نمی باشد. تبعیض جنسیتی در سوئیس از مواردی می باشد، که سبب گشته تا زنان و مردان پزشک در قبال کار برابری که انجام می دهند، حقوق و دستمزد متفاوتی دریافت نمایند. زنان پزشکی که خواستار کار در کشور سوئیس می باشند، آگاه باشند در این کشور ۴ درصد حقوق کمتری نسبت به مردان دریافت می نمایند. این در حالی است که یک پزشک زن همانند یک پزشک مرد توانایی درمان یک بیمار را دارا می‌ باشد ولی به هنگام پرداخت حقوق پزشک مرد اندازه ۲۹۷ هزار فرانک سوئیس در سال، پزشک زن ۲۸۵ هزار فرانک سوئیس در سال حقوق و دستمزد دریافت می کند. در ادامه مطلب نموداری ترسیم کرده‌ ایم تا بتوان تاثیر جنسیت بر درآمد پزشکان در سوئیس را مشاهده نمود.

تاثیر جنسیت بر درآمد پزشکان در سوئیس

روند رشد متوسط حقوق سالانه پزشکان در سوئیس:

روند افزایش حقوق و درآمد پزشکان در سوئیس، طی عوامل مختلفی می باشد که یکی از این عوامل، تجربیات کاری هر شخص است، که پیش تر به بررسی آن پرداختیم. تجربه کاری، محل اسکان، استخدام در موسسات دولتی و یا خصوصی از دیگر عوامل مهم در افزایش حقوق و دستمزد پزشکان محسوب می شوند. همه این  موارد به غیر از روند رشد متوسط حقوق سالانه مواردی می باشد که به شرایط پزشک بستگی دارد. ولی روند رشد متوسط حقوق سالانه از عواملی می باشد که ربطی به شرایط پزشک ندارد و تمامی پزشکان در سوئیس هر دوازده ماه و یا بیش از ۱۲ ماه درصدی بر حقوق مشاغل در سوئیس می افزاید. به طور کلی درصد افزایشی حقوق پزشکان نسبت به دیگر مشاغل متفاوت می باشد. به صورتی که هر ۱۴ ماه ۱۳ درصد افزایش حقوق دارند. این در حالی است که مشاغل دیگر در سوئیس هر ۱۵ ماه ۹ درصد افزایش حقوق دارند. نمودار زیر بیانگر روند رشد متوسط حقوق سالانه پزشکان در سوئیس می باشد.

روند رشد متوسط حقوق سالانه پزشکان در سوئیس:

مزایا و پاداش های پزشکان در سوئیس:

رشته پزشکی یکی از بهترین شغل ها در سوئیس می باشد که همانند دیگر شغل ها در این کشور به علاوه حقوق و دستمزدی که هر ماه به ازای کار خود دریافت می‌ کنند، مزایا و پاداش را دریافت می نمایند. در کشور سوئیس ۷۸ درصد از پزشکان به دلیل انجام کار خویش به نحو احسنت پاداش دریافت کرده‌ اند و ۲۲ درصد از پزشکان هیچ گونه پاداش کسب نکرده‌ اند. پاداش ها یکی از مزایای زندگی در سوئیس می باشند، که علاوه بر پزشکان دیگر مشاغل را نیز شامل می شود. همراهان گرامی و ارجمند این نوشتار توسط تیم کاربرد موسسه حقوقی ملک پور تهیه و گردآوری شده است. رونوشت از مطالب مقالات این موسسه بدون ذکر منبع غیرقانونی و شرعاً حرام است. همچنین این موسسه هیچگونه رضایتی در قبال کپی برداری بدون ذکر منبع را ندارد.

سایر عوامل تاثیر گذار در درآمد پزشکان در سوئیس:

در بررسی عوامل تاثیر گذار بر درآمد پزشکان در سوئیس، به بررسی عواملی نظیر مزایا و پاداش پزشکان، تاثیر تجربه کار بر درآمد پزشکان، تاثیر جنسیت و … پرداختیم. دیگر عواملی وجود دارند که می توانند حقوق یک پزشک را افزایش دهند، که به بررسی چنین مواردی می پردازیم. به عنوان مثال پزشکی که در بخش دولتی کار می‌ کند و یا پزشکی که یکی از شهر های اقتصادی سوئیس را برای زندگی بر می گزیند، همچنین پزشکی که در صورت سابقه کاری بالا، سطح ارشدیت بالاتری داشته باشد، حقوق و درآمد بالاتری خواهد داشت. در نظر داشته باشید راه اندازی یک مطب و یا کلینیک شخصی در شهر های اقتصادی، درآمدی بالا را برای پزشکان به ارمغان می آورد. در جدول زیر حقوق و درآمد پزشکان را در شهر های مختلف سوئیس بررسی کرده ایم.

میانگین درآمد سالانه(فرانک سوئیس) شهر
315000 ژنو
298000 برن
276000 لوگانو
271000 بیل
310000 بازل
304000 لوزان
288000 لوزرن

هزینه های زندگی در سوئیس:

متقاضیان عزیزی که قصد مهاجرت کاری به کشور سوئیس را دارند، پس از بررسی بهترین شغل در سوئیس و تصمیم‌ گیری جهت کار پزشکی در این کشور نیازمند ارزیابی دیگر موارد مهم می باشند. هزینه زندگی در سوئیس از این مباحث می باشد. دانستن میزان مخارج و مسکن کمک شایانی در تصمیمات هر شخص دارد تا بتواند تصمیمی قطعی برای مهاجرت بگیرد. به طور کلی با در نظر نگرفتن هزینه های مسکن، هزینه زندگی در سوئیس ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ فرانک سوئیس می باشد. در جدول ترسیم شده در ذیل این مطلب، هزینه‌ های برخی اقلام خوراکی در سوئیس را آورده‌ ایم.

قیمت به یورو میزان اقلام خوراکی
1.57 یک لیتر شیر
2/87 یک کیلو برنج
2.75 500 گرم قرص نان
3.88 یک کیلو سیب
2/81 یک کیلو موز
3/38 یک کیلو پرتقال
2.54 یک کیلو پیاز
2.56 یک کیلو سیب زمینی
49.54 یک کیلو گوشت گاو
25.55 یک کیلو فیله مرغ
2/29 یک راس کاهو
هزینه اجاره آپارتمان
2653.95 آپارتمان سه خوابه در بیرون شهر
3692.65 آپارتمان سه خوابه در شهر
1439.85 آپارتمان یک خوابه در بیرون شهر
13072.70 خرید یک متر آپارتمان در شهر
8920.59 خرید یک متر آپارتمان در بیرون شهر
حقوق و درآمد پزشکان در سوئیس و سخن پایانی:

حقوق و درآمد پزشکان در سوئیس و عناوین تاثیرگذار بر حقوق و درآمد کار پزشکان در سوئیس را به تفصیل علمی بیان کردیم. ما در این نوشتار علمی عواملی که سبب تغییر حقوق یک پزشک در شهر های مختلف سوئیس می شود را بررسی کردیم. شایان ذکر است معادل سازی مدرک پزشکی در کشور های دانمارک و آلمان به دلیل نیاز به پزشک، بسیار آسان تر از کشور سوئیس می باشد، که مهاجرت را برای افراد راحت تر می نماید. برای دریافت اطلاعات دقیق در خصوص بهترین مسیر در جهت مهاجرت پزشکان، می‌ توانید با مشاوران حاذق موسسه حقوقی ملک پور تماس تلفنی برقرار کرده و مشاوره علمی و کاملا رایگان دریافت نمایید. و در صورتی که سوالاتی در زمینه مهاجرت داشتید، می توانید سوالات خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید و پاسخی علمی کسب کنید. همراهان گرامی توجه داشته باشید، در صورتی که فرم درخواست تماس را به صورت کامل و صحیح تکمیل نمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت. در صورت رضایت مندی از این مقاله پنج ستاره ارزشمند بدهید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه حقوق و درآمد پزشکان در سوئیس

✅ هزینه زندگی در سوئیس به چه میزان می باشد؟

به صورت میانگین و بدون در نظر گرفتن هزینه مسکن، هزینه زندگی در سوئیس 1500 الی 2000 فرانک سوئیس می باشد.

✅ درآمد پزشکان در سوئیس تحت چه شرایطی افزایش می یابد؟

درآمد یک پزشک می تواند تحت عناوین بسیاری، از جمله تجربه کار، محل سکونت شهری، موسسه کاری (دولتی یا خصوصی بودن) و … افزایش بیابد، که در مقاله تمامی این موارد را ذکر کرده ایم.

✅ حقوق و درآمد پزشکان در سوئیس به چه میزان می باشد؟

متوسط حقوق درآمد یک پزشک در کشور سوئیس، 291000 فرانک سوئیس می باشد.

✅ روند رشد متوسط حقوق سالانه پزشکان در سوئیس چه مقدار است؟

به طور کلی درصد افزایش حقوق پزشکان در سوئیس نسبت به دیگر مشاغل متفاوت می باشد. به صورتی که حقوق پزشکان در سوئیس در هر ۱۴ ماه ۱۳ درصد افزایش میابد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *