حقوق و درآمد پزشکان در انگلستان

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در انگلستان
  • حقوق و درآمد پزشکان در انگلستان
  • تاثیر تجربه کار بر درآمد پزشکان در انگلستان
  • تاثیر جنسیت بر درآمد پزشکان در انگلستان
  • روند رشد متوسط حقوق سالانه پزشکان در انگلستان
  • مزایا و پاداش های پزشکان در انگلستان
  • سایر عوامل تاثیر گذار بر درآمد پزشکان در انگلستان
  • هزینه های زندگی در انگلستان
  • حقوق و درآمد مشاغل در انگلستان و سخن پایانی
حقوق ودرآمد پزشکان در انگلستان

حقوق و درآمد پزشکان در انگلستان و مقدمه ای بر آن

حقوق و درآمد پزشکان در انگلستان، درآمد و هزینه در انگلستان در پروسه مهاجرت پزشکان به انگلستان و عوامل موثر بر درآمد در انگلستان را مورد بررسی علمی قرار خواهیم داد. اگر شما هم متقاضی مهاجرت به کشور انگلستان می باشید، قطعاً با سوالاتی مواجه خواهید شد. حقوق و درآمد پزشکان در انگلستان به چه عواملی بستگی دارد؟ درآمد و هزینه در انگلستان چگونه است؟ شرایط مهاجرت پزشکان به انگلستان چه می باشد؟ متوسط درآمد در انگلستان به چه میزان می باشد؟ با ما همراه شوید و تا در طول مطالعه این مقاله برای تمامی سوالات خود پاسخ دریافت کنید. کشور انگلستان کشوری با اقتصاد عالی می باشد و زمینه شغلی بسیار مناسبی را دارا است که مهاجرین واجد شرایط، می توانند درآمد بسیار مناسبی داشته باشند. اگر سوالی در زمینه مهاجرت به کشور انگلستان برای کار پزشکی و یا کار پس از تحصیل در این انگلستان را دارید، می توانید مقالات علمی موجود در موسسه حقوقی ملک پور را مطالعه نمایید و برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان مجرب این موسسه تماس تلفنی برقرار نمایید.

شرایط عمومی کار در انگلستان:

انگلستان، یکی از کشورهای قدرتمند اروپایی می باشد که دارای اقتصاد بسیار قوی است. مهاجرت به این کشور از طریق ویزا های متنوعی امکان پذیر است که در آن میان ویزای Tier2 مختص مهاجرت از طریق کار است. یکی از گام‌ های مهم و اساسی جهت یافتن یک شغل مناسب در انگلستان فراهم نمودن یک دعوتنامه کاری از سوی یک کارفرما می باشد. این روش کاری برای تمام اشخاص به جز پزشکان صدق می‌کند. امروزه بسیاری از پزشکان و متخصصان ،کشورهای اروپایی را برای طبابت خود بر می‌گزینند. شرایط کاری برای پزشکان به این صورت است که آنان بایستی مدارک خود را در کشور مقصد معادل سازی نمایند. در این صورت به آنان اجازه کار داده می‌ شود. معادل سازی در کشورهای اروپایی و سایر کشورها همراه با آزمون است. اگر به عنوان پزشکان خواهان مهاجرت به انگلستان می باشید، بایستی مدارک خود را معادل سازی نمایید. برای این منظور بایستی در آزمون معادل سازی انگلستان قبول شوید. آزمون در انگلستان دو مرحله دارد، PLAP1 وPLAP2 برای شرکت در این آزمون ارائه حداقل مدرک آیلتس ۷ الزامی است. بدین صورت که پزشکان ابتدا در آزمون PLAP1 شرکت می کنند اگر قبول شوند، به عنوان دستیار پزشک حقوق دریافت می‌ کنند. و بعد از آن وارد مرحله دوم آزمون می‌ شوند. اگر مرحله دوم را نیز با موفقیت پشت سر بگذرانند می‌ توانند به عنوان پزشک در کشور انگلستان مشغول به کار شوند و از این طریق کسب درآمد کنند. لطفاً توجه نمایید که آزمون پزشکی در انگلستان بسیار سخت و دشوار است. یکی از اهداف پزشکان جهت مهاجرت به انگلستان کسب درآمد بالا می باشد؛ حقوق و دستمزد پزشکان در انگلستان نسبت به بسیاری از کشورها بالا است در ادامه شرایط حقوق و دستمزد پزشکان در انگلستان را با ذکر جزئیات توضیح خواهیم داد. نموداری که در زیر ترسیم نمودیم نرخ بیکاری در انگلستان را نشان می دهد.

نرخ بیکاری انگلستان 2021

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص معادل سازی پزشکان و پرستاران

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص معادل سازی پزشکان و پرستاران

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

حقوق و درآمد پزشکان در انگلستان:

اگر شما هم مانند هزاران پزشک دیگر قصد مهاجرت به کشور انگلستان را جهت کار دارید، ابتدا باید با میزان حقوق و درآمدی که می توانید در این کشور کسب نمایید، آشنا شوید. درآمد در انگلستان نسبت به سایر کشور های اروپایی نسبتاً بیشتر می باشد. در ادامه این نوشتار نموداری تنظیم کرده‌ایم که با مراجعه به چنین نموداری می توان دریافت، که متوسط حقوق یک پزشک در انگلستان ۳۰۵ هزار پوند در یک سال می باشد، که نیمی از افراد حقوقی کمتری از این میزان و به اندازه ۱۹۰ هزار پوند حقوق دریافت می نمایند.

نمودار توضیع حقوق پزشکان در انگلستان

در جدول زیر حقوق و درآمد پزشکان مختلف را در کشور انگلستان شرح داده ایم.

میانگین درآمد (ساللانه(پوند)) عناوین شغلی
182000 ارائه دهنده تمارین پیشرفته
266000 متخصصین آلرژی
164000 متخصص کایروپراکتیک
186000 دستیاران تغذیه پیشرفته
415000 متخصصین پوست
330000 دکتر
369000 پزشک قانونی
222000 مشاور ژنتیک
411000 متخصص داخلی
558000 متخصص قلب
423000 متخصص مغز و اعصاب
382000 متخصصی زنان و زایمان
290000 چشم پزشک
219000 فیزیوتراپیست
295000 پزشک اورژانس

تاثیر تجربه کار بر درآمد پزشکان در انگلستان:

تاثیر تجربه کار بر درآمد پزشکان در انگلستان، یکی از عوامل بسیار مهم برای اشخاصی می باشد که قصد دارند، تا برای ادامه کار و زندگی به این کشور مهاجرت نمایند. پزشکان در کشور انگلستان نسبت به تجربیاتی که دارند، حقوق بیشتری دریافت می‌ کنند. علاوه بر این، آنان می توانند با تجربه کاری بالایی که دارند، به راحتی در کار مورد نظر خود استخدام شوند و کار فرما را از مهارت خویش رضایتمند نمایند. حقوقی که پزشکان نسبت به تجربه کاری خود کسب می کنند، در نمودار زیر وضع شده است و به طور مثال پزشکانی که مابین ۱۵ الی ۲۰ سال سابقه کاری دارند، نسبت به پزشکانی که 10 الی 15 سال سابقه دارا می‌ باشند، 14 درصد درآمد بیشتری کسب می نماید.

تاثیرات تجربه کاری بر درآمد پزشکان در انگلستان

تاثیر جنسیت بر درآمد پزشکان در انگلستان:

افراد ماهر و دارای تخصص کاری و پزشکی هنگامی که کشوری مانند انگلستان را برای ادامه زندگی بر می گزینند، قطعا به دنبال درآمدی بالا برای پیشرفت در زندگی و سبک زندگی با رفاه بالا می باشند. ولی باید در نظر بگیرند که اکثر کشور ها قوانینی از جمله تبعیض جنسیتی را دارا می باشند و حقوقی نا برابر به پزشکان زن و مرد اعطا می نمایند. اگرچه جنسیت یک پزشک در طول درمان و معالجه یک شخص مریض تاثیری ندارد، ولی بر اساس تأثیری که تبعیض جنسیتی در کشور انگلستان برای پزشکان و یا دیگر مشاغل، میان زن و مرد می گذارد، به پزشکان زن در این کشور نسبت به مردان ۴ درصد حقوق کمتری پرداخت می شود.

روند رشد متوسط حقوق سالانه پزشکان در انگلستان:

کار در انگلستان برای پزشکان یک درآمد عالی را در پی دارد که با دقیق بودن عواملی همچون میزان سطح تجربه پزشکان، جنسیت پزشک یا حقوق تصویبی پزشکان و … حقوق و درآمد یک پزشک تحت تاثیر قرار گرفته و میزان آن می‌ تواند افزایش یابد. روند رشد متوسط حقوق سالانه پزشکان در انگلستان از دیگر عناوینی می باشد که حقوق پزشکی را بالا می برد. روند رشد متوسط حقوق سالانه پزشکان در انگلستان ۱۳ درصد هر ۱۴ ماه یکبار می باشد. در حالی که متوسط افزایش حقوق سالانه ملی هر ۱۵ ماه به میزان ۹ درصد است. نموداری در زیر این نوشتار طرح داده‌ ایم که میزان روند رشد متوسط حقوق سالانه پزشکان  در انگلستان را نمایش می‌ دهد.

نمودار روند افزایش حقوق پزشکان در انگلستان

مزایا و پاداش های پزشکان در انگلستان:

دریافت مزایا و پاداش های نقدی، بخشی از حقوق و درآمد یک پزشک در انگلستان به شمار می‌رود. پاداش‌ ها یا به صورت یک قدردانی هستند و یا نوعی سیاست برای تحریک کارمند برای کار بهتر می باشند. مزایا و پاداش به صورت در نظر گرفته شده، برای تمامی صنایع کاری می باشد که هر فردی که به بهترین نحو کار خود را انجام می‌رساند، پاداش و مزایایی کسب می نماید. مطابق با آخرین آمار منتشر شده، در کشور انگلستان در سال گذشته  ۲۲ درصد از پزشکان انگلیس پاداشی دریافت نکرده‌ اند و ۷۸ درصد از پزشکانی که پاداش دریافت کرده‌ اند، نرخ ۶  الی ۸ درصدی در یک سال را دریافت نموده اند. مقاله حقوق و درآمد پزشکان در انگلستان توسط تیم مشاوران و تیم آی تی موسسه حقوقی ملک پور مورد نگارش قرار گرفته است و استفاده از آن خلاف قانون و مقررات می باشد.

سایر عوامل تاثیر گذار بر درآمد پزشکان در انگلستان:

معادل سازی مدارک پزشکی در انگلستان یکی از شرایط لازم و ضروری جهت ورود پزشکان به بازار کار و کسب درآمد این کشور می باشد. درآمد پزشکان در کشورهای متفاوت و یا کشور انگلستان تحت عناوینی نظیر تجربیات کاری و میزان کیفیت کار و دریافت پاداش و یا روند رشد متوسط حقوق سالانه و … متغیر و قابل افزایش می باشد. اما دیگر عناوینی وجود دارند که حقوق پزشکان را در کشور انگلستان به چالش کشیده و بر میزان آن می‌افزاید. مثلاً یک پزشک نسبت به درجه ارشدیتی که نسبت به سایر پزشکان دارد، نوعی کمیسیون دریافت می‌ کنند. همچنین شهر محل کار پزشک نیز در میزان درآمد موثر است. شهری که از اقتصاد قوی و سطح رفاه زندگی بالایی برخوردار است، قاعدتاً مشاغل در آن دولتی بوده و توان پرداختی بالایی برای یک کارمند را دارد. برای نمونه جدولی از حقوق و درآمد یک پزشک در شهر های مختلف انگلستان را ترسیم نمودیم.

میانگین درآمد سالانه ( پوند ) شهر
20000 بیرمنگام
170000 گلوستر
189000 بردفورد
172000 اکستر
184000 برایتون
163000 دورهمی
197000 بریستول
185000 شهر آورد
169000 کمبریج
190000 کاونتری
159000 کانتربری
164000 چستر

هزینه های زندگی در انگلستان:

اشخاصی که موفق به معادل سازی مدرک پزشکی در انگلستان شده و قصد کار در این کشور را به عنوان پزشک دارا هستند، قطعاً برای زندگی با درآمد و هزینه در انگلستان مواجه می شوند. که درآمد در انگلستان را در عناوین قبلی بررسی نموده و قصد داریم در این جز از مقاله به بررسی هزینه زندگی در انگلستان بپردازیم، که از عواملی بسیار ضروری برای ارزیابی قبل از قدم گذاشتن در مسیر مهاجرت می باشد. از این رو پزشکان می توانند کشور انگلستان را از لحاظ درآمد و هزینه در انگلستان سنجیده و در نهایت با تصمیم گیری صحیح به این کشور مهاجرت نمایند. به طور کلی هزینه زندگی در انگلستان ۱۵۰۰ الی ۲۰۰۰ پوند در ماه متوسط هزینه می باشد. در جدول زیر برخی از هزینه های ضروری این کشور را آورده ایم.

هزینه اقلام خوراکی (پوند)
0.94 شیر 1 لیتر
1.50 برنج 1 کیلو
6.63 پنیر 1 کیلو
6.05 فیله مرغ 1 کیلو
9.82 گوشت گاو 1 کیلو
1.22 سیب زمینی 1 کیلو
1.16 پیاز 1 کیلو
1.11 موز 1 کیلو
2.58 گوجه فرنگی 1 کیلو
2.15 سیب 1 کیلو
1.92 پرتقال 1 کیلو
اجاره مسکن مسکن
1680.53 آپارتمان یک خوابه در شهر
1247.50 آپارتمان یک خوابه بیرون شهر
3170.45 آپارتمان سه خوابه در شهر
2085.67 آپارتمان سه خوابه بیرون شهر
حقوق و درآمد پزشکان در انگلستان و سخن پایانی:

حقوق و درآمد پزشکان در انگلستان، هزینه زندگی در انگلستان، معادل سازی مدرک پزشکی در انگلستان و دیگر عوامل مرتبط با حقوق و درآمد پزشکان در انگلستان را به روش علمی بررسی کردیم. ما در این نوشتار آموختیم از طریق اخذ مجوز از GNC و معادل سازی مدرک پزشکی در انگلستان، پزشکان می‌ توانند به این کشور مهاجرت نمایند. البته پیشنهاد ما به شما این است که، مهاجرت به انگلستان از روش مهاجرت تحصیلی بسیار آسان تر از مهاجرت کاری بوده و در نهایت اشخاص متقاضی می توانند اقامت خود را کاری نمایند. شما متقاضیان عزیز می توانید جهت دریافت اطلاعات لازم برای انتخاب مقصدی مناسب جهت مهاجرت، با مشاوران متخصص موسسه حقوقی ملک پور تماس تلفنی برقرار کرده و مشاوره رایگان علمی دریافت نمایید. همچنین می توانید در قسمت پرسش و پاسخ جوابی علمی برای ابهامات خود دریافت کنید. در صورت رضایت از مقاله حقوق و درآمد پزشکان در انگلستان پنج ستاره ارزشمند دهید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه حقوق و درآمد پزشکان در انگلستان

✅هزینه زندگی در انگلستان به چه مقدار می باشد؟

به طور متوسط و میانگین هزینه زندگی در انگلستان ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ پوند به مدت یک ماه می باشد.

✅شرایط مهاجرت پزشکان به انگلستان چه می باشد؟

پزشکان می توانند با دریافت مجوز از GNC و معادل سازی مدارک پزشکی به انگلستان مهاجرت کنند.

✅مرحله اول معادل سازی مدرک پزشکی در انگلستان چیست؟

شورای عمومی پزشکی در انگلیس آزمون های لازم PLAP را برای ارزشیابی از پزشکان برگزار می کنند.

✅متوسط درآمد در انگلستان برای پزشکان به چه میزان می باشد؟

متوسط درآمد ماهانه پزشکان در انگلستان، 26400 پوند می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *