حقوق و درآمد پرستاران در کانادا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در کانادا
  • حقوق و درآمد پرستاران در کانادا
  • تاثیر تجربه کار بر درآمد پرستاران در کانادا
  • تاثیر سطح تحصیلات بر درآمد پرستاران در کانادا
  • روند رشد متوسط حقوق سالانه پرستاران در کانادا
  • مزایا و پاداش های کار پرستاری در کانادا
  • سایر عوامل تاثیر گذار در درآمد پرستاران در کانادا
  • هزینه های زندگی در کانادا
  • حقوق و درآمد پرستاران در کانادا و سخن پایانی
حقوق و درآمد پرستاران در کانادا

حقوق و درآمد پرستاران درکانادا و مقدمه ای بر آن

حقوق و درآمد پرستاران در کانادا، هزینه های زندگی در کانادا، تاثیرات عواملی مانند سن، جنسیت، مدرک تحصیلی و تجربه بر حقوق و درآمد پرستاران در کانادا و تمام موضوعاتی که به هر شکل به موضوع حقوق و درآمد پرستاران در کانادا ارتباط دارد را در این مقاله به صورت تخصصی مورد تحلیل و بررسی قرار خواهیم داد و اطلاعات کامل و جامعی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. کشور کانادا از بهترین کشور های جهان و یکی از مقاصد مورد علاقه پرستاران متقاضی به مهاجرت از سراسر جهان می باشد. موسسه حقوقی ملک پور(ملک پور اتریش) با سابقه و تخصص بالا در زمینه اخذ ویزا و انجام کلیه امور مهاجرتی با افتخار در کنار شما عزیزان می باشد .در صورت تمایل برای بررسی شرایط می توانید با تماس با موسسه به صورت رایگان شرایط خود را با مشاورین موسسه در میان بگذارید تا آن ها با بررسی شرایط بهترین نوع مهاجرت را به شما عزیزان پیشنهاد دهند.

شرایط عمومی کار در کانادا:

کشور کانادا بعد از روسیه رتبه دومین کشور پهناور جهان را به خود اختصاص داده است، مساحت این کشور می باشد. این کشور که در شمال قاره آمریکا قرار گرفته است نزدیک به دو پنجم قاره آمریکای شمالی را اشغال کرده است و طولانی ترین مرز جهان را با ایالت متحده دارا است که توسط نیروهای نظامی کنترل نمی شود. با وجود این موضوع که کانادا دومین کشور پهناور جهان محسوب می شود اما این کشور با نزدیک به 38 میلیون نفر جمعیت از کم جمعیت ترین کشورهای جهان محسوب می شود. کانادا کشوری دو زبانه می باشد و زبان های رسمی در این کشور انگلیسی و فرانسوی می باشد که این نشان دهنده تاریخ این کشور به عنوان کشوری است که در زمان گذشته دو قدرت بزرگ اروپا فرانسه و انگلیس بر سر تصاحب آن اختلاف داشته اند. اُتاوا چهارمین شهر بزرگ کانادا و پایتخت این کشور است اما مهم ترین شهر های کانادا ترنتو، ونکوورر و مونترال می باشند. در کانادا فرصت های شغلی زیادی را در زمینه های مختلف وجود دارد که همین موضوع باعث شده تا بسیاری از مهاجران به دلیل شرایط خوب، حقوق مناسب و کیفیت عالی زندگی ، کار در کانادا را انتخاب کنند. کانادایی ها افرادی سخت کوش و فداکار و مشتاق نسبت به کاری هستند که انجام می دهند ، بنابراین اگر واجد شرایط باشید و امیدوار به مهاجرت باشید ، خبر خوب این است که کانادا به دنبال افرادی مانند شما است. در ادامه این مقاله به صورت دقیق تر به بررسی حقوق و درآمد پرستاران در کانادا می پردازیم

فایل تصویری توضیحات مشاور رسمی مهاجرت کانادا جناب افضلی در خصوص کار پرستاران در کانادا

فایل صوتی توضیحات مشاور رسمی مهاجرت کانادا جناب افضلی در خصوص کار پرستاران در کانادا

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

حقوق و درآمد پرستاران در کانادا:

از مهم ترین عواملی که انسان برای انتخاب شغل آینده و حرفه کاری خود برای ورود به بازار کار در نظر می گیرد میزان حقوق و درآمد از آن کار و حرفه می باشد. کار پرستاری یکی از مشاغل سخت می باشد که نیاز به داشتن تخصص و تحصیلات دانشگاهی دارد. از مهم ترین عواملی که پرستاران هنگام مهاجرت کاری به آن توجه بسیار ویژه دارند، میزان حقوق و درآمد پرستاران در کشور مورد نظر می باشد. کانادا از کشور های سطح اول و پیشرفته و مهاجر پذیر جهان می باشد که به دلایلی چون بالا بودن رفاه و امنیت اجتماعی، نرخ بیکاری پایین، فرهنگ متنوع و سطح بالای علم و تکنولوژی هر ساله پرستاران بی شماری از سراسر جهان برای ادامه زندگی و کار به آن مهاجرت می نمایند و کشور کانادا نیز به دلیل کمبود مداوم پرستار از آن ها حمایت می نماید، البته شایان به ذکر است که پرستارانی که تمایل به ورود به کانادا را دارند باید از شرایط خوبی برخوردار باشند. همان گونه که گفته شد میزان حقوق دریافتی از مهم ترین دغدغه های پرستارانی می باشد که تمایل به مهاجرت به کانادا دارند در ادامه به بررسی حقوق و درآمد پرستاران در کانادا خواهیم پرداخت:

  • محدوده حقوق و درآمد پرستاران در کانادا:

    محدوده حقوق و درآمد پرستاران در کانادا در پایین ترین حالت خود از 50.600 دلار کانادا شروع می شود و در بالا ترین حالت تا 145.000 دلار کانادا می باشد.

  • حقوق متوسط

    حقوق متوسط و میانگین حقوق در سال 89.700 دلار کانادا (CAD) می باشد و این به این معنی می باشد که 50% از پرستاران کمتر از 89.700 دلار کانادا (CAD) دریافت و می کنند و 50% دیگر بیشتر از 89.700 دلار کانادا (CAD)دریافت می کنند

نمودار افزایش حقوق و درآمد پرستاران در کانادا

درصدها:

همانگونه که در تصویر فوق شاهده می نمایید 25% و 75% نزدیک ترین درصد ها به میانه حقوق می باشند. با مشاهده نمودار توزیع حقوق و درآمد پرستاران در کانادا می توان فهمید که 25% از پرستار ها کمتر از 63،200 دلارکانادا (CAD) حقوق دارند در حالی که 75% پرستاران در کانادا بیشتر از63،200 دلار کانادا(CAD) درآمد دارند، همچنین در نمودار نشان داده است که 75% پرستاران کمتر از 110،000دلار کانادا(CAD) حقوق دارند و تنها 25% درصد از پرستاران بیش از 110،000 دلار کانادا (CAD) درآمد دارند.

تاثیر تجربه کار بر درآمد پرستاران در کانادا:

از اصلی ترین عوامل برای افزایش میزان دستمزد و حقوق افراد در هر کار و حرفه ای میزان تجربه و تخصص فرد می باشد، هر چقدر تجربه در کار بالاتر باشد به همان مقدار میزان حقوق و دستمزد و اعتبار افراد بالاتر می رود. این موضوع در کار پرستاران نیز صدق می کند و مسلماً داشتن تجربه در شغل پرستاری باعث بیشتر شدن حقوق و دستمزد و اعتبار و تخصص فرد می شود. در کشور کانادا نیز پرستارانی که از تجربه کاری بیشتره برخوردار هستند حقوق و درآمد بیشتری نسبت به هم نوعان خود با تجربه کمتر هستند درجدول زیر به تفکیک هر سال تجربه کاری میزان حقوق و درآمد پرستاران در کانادا رو توضیح خواهیم داد:

نمودار افزایش حقوق و درآمد پرستاران در کانادا

تاثیر سطح تحصیلات بر درآمد پرستاران در کانادا:

از دیگر موارد تاثیر گذار برای افزایش حقوق و همچنین اخذ ویزای کار کانادا و ورود به شغل پرستاری ارائه مدارک معتبر دانشگاهی در رشته پرستاری است. قابل ذکر است که تنها فارغ التحصیلان در مقاطع لیسانس به بالا در رشته پرستاری امکان ورود به بازار کار پرستاران در کانادا را دارند. همه اطلاع داریم که تحصیلات عالی دانشگاهی معادل است با دریافت مزایا و حقوق بیشتر، اما مدرک تحصیلی دانشگاهی به چه مقدار می تواند به افزایش حقوق در ماه یک پرستار کمک کند؟ ما حقوق و درآمد پرستاران را بر اساس میزان تحصیلات تقسیم کردیم تا برای شما دوستان عزیز مقایسه کنیم. در یک شرایط برابر، حقوق پرستاری که موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد در رشته پرستاری شده است 127000 دلار کانادا می باشد این در حالیست که پرستاری که دارای مدرک کارشناسی می باشد در همان شرایط 65700 دلار کانادا برای یک سال حقوق می گیرد و به این معنی می باشد که پرستاری که مدرک کارشناسی ارشد دارد 93% بیشتر از پرستار با مدرک کارشناسی حقوق دریافت می کند.

نمودار افزایش حقوق بر اساس مدرک تحصیلی

روند رشد متوسط حقوق سالانه پرستاران در کانادا:

روند رشد حقوق سالیانه پرستاران رابطه مستقیم با افزایش تجربه پرستاران دارد. به طور کلی افزایش حقوق و درآمد پرستاران در کانادا برای همه افراد به یک شکل نیست و عوامل متعددی در این افزایش حقوق نقش دارندکه می توان از مهم ترین عوامل به تاثیر نیروی کاری در رشد و موفقیت مجموعه و موسسه اشاره نمود، همان طور که ذکر شد بالا رفتن میزان تجربه و تخصص بیشتر نیرو رابطه مستقیم در افزایش حقوق خواهند داشت. مقاله ای که درحال مطالعه آن می باشید توسط تیم مشاوره و تیم آی تی موسسه حقوقی ملک پور تهیه شده است و استفاده از آن برخلاف قوانین می باشد و شرعا نیز حرام می باشد. متوسط افزایش حقوق سالیانه برای اکثر مشاغل در هر 15 ما 9% می باشد اما در شغل پرستاری این مدت زمان به 17 ماه و نرخ افزایش حقوق 10% کل حقوق می باشد.

مزایا و پاداش های کار پرستاری در کانادا:

گاهی اوقات برخی از شرکت ها تمایل دارند تا درآمد و سود خود را با کارکنان خود به عنوان پاداش هایی که به همه اعطا می شود پرداخت نمایند، میزان پاداش احتمالاً بسته به نقش آنها در سازمان از فردی به فرد دیگر متفاوت خواهد بود. و برای مثال مدیریت و کارمندان ارشد به طور طبیعی از میزان پاداش بالا تری نسبت به کم تجربه تر ها دریافت می کنند. به قطع یقین هر نیرو از دریافت پاداش و مزایا در کار خود بسیارر خوشحال می شود و این موضوع افزایش روحیه و دوچندان شدن تلاش آن نیرو کمک بسیاری می کند. کار پرستاری به دلیل سود آور نبودن از جمله مشاغلی نمی باشد که در آن مرتباً به کادر خود پاداش و مزایا اعطا کند و این در حالی است که در سالی که گذشت تنها 29% از پرستاران پاداش دریافت نموده اند و 71 درصد از پرستاران هیچ گونه پاداشی دریافت نکرده اند میزان پاداش در کانادا برای پرستاران 1 تا 3 درصد حقوقشان می باشد.

سایر عوامل تاثیر گذار در درآمد پرستاران در کانادا:

کانادا از کشور های جهان اول و از بهترین کشور های جهان می باشد و در این کشور مهاجر پذیر مردم از فرهنگ ها و نژاد های گوناگونی زندگی می کند. در این کشور به برابری بین حقوق مرد و زن توجه بسیاری می شود و این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است اما این موضوع در بعضی موارد مانند پرداخت حقوق کارکنان ممکن است تحت تاثیر قرار بگیرد، به عنوان مثل حقوق و درآمد پرستاران در کانادا برای خانم ها 5% بیشتر از آقایان می باشد البته این موضوع ممکن است در مشاغل دیگر متفاوت یا برابر باشد. در مطالب بالا از اهمیت و تاثیر مستقیم عواملی چون تجربه و تحصیلات و نوع جنسیت پرستاران در میزان درآمد و حقوق دریافتی آن ها توضیحاتی داده شد، از موارد دیگری که ممکن است در حقوق و درآمد پرستاران در کانادا تاثیر گذار باشد دولتی یا خصوصی بودن محل کار می باشد، در بعضی از کشور ها میزان حقوق دریافتی پرستاران در بخش های خصوصی بالا تر از بخش های دولتی می باشد اما این موضوع در مورد کانادا صدق نمی کند و میزان حقوق پرستاران در بخش دولتی4% بیشتر از بخش خصوصی می باشد. از دیگر عوامل تاثیر گذار در میزان حقوق و درآمد پرستاران در کانادا می توان به ایالت و شهر محل کار پرستار اشاره نمود، مسلماً پرستاران با کارکردن در شهر های بزرگ کانادا از شرایط بهتری بهرمند می شوند که در جدول زیر میزان حقوق دریافتی پرستاران را در شهر های مختلف کانادا را برای شما قرار داده ایم:

شهر میزان حقوق دریافتی
شهر ونکوور 97،000 دلار کانادا
کبک 92،100 دلار کانادا
شهر اُتاوا 96،800 دلار کانادا
شهر تورنتو 105،000 دلار کانادا
شهر مونترال 102،000 دلار کانادا

هزینه های زندگی در کانادا:

پس از اطلاع از میزان حقوق هر پرستار در کانادا و بررسی مواردی که منجر به افزایش حقوق و درآمد پرستاران در کانادا می گردد، پرستاران متقاضی به مهاجرت کانادا باید به بررسی موارد مهم دیگری بپردازند که با بررسی این موارد می توانند انتخاب دقیقتر و بهتری داشته باشند. با بررسی و توجه به هزینه های زندگی در کشور کانادا می توان به این مهم دست یافت که آیا با توجه به درآمد و حقوق دریافتی از شغل پرستاری و با توجه به هزینه های زندگی در کانادا آیا کانادا می تواند مقصد مناسب برای مهاجرت کاری باشد؟ کانادا یکی از کشور های سطح اول جهان می باشد که هزینه های زندگی در آن در هر شهر نسبت به شهر دیگر متفاوت است ما به صورت کلی هزینه زندگی یک نفر در اوتاوا پایتخت کانادا برای هر ماه بدون در نظر گرفتن هزینه مسکن 900 تا 1200 دلار کانادا می باشد. در ادامه به بررسی قیمت بعضی از اجناس اولیه در شهر اوتاوا خواهیم پرداخت:

هزینه مقدار کالا
CAD1.64 1 کیلو سیب
9.68 CAD 1 لیتر شیر
CAD8.93 1 کیلو گوشت
CAD1.46 1 کیلو برنج
CAD3.17 12 عدد تخم مرغ
CAD5.31 1 کیلو پنیر
CAD5.64 1 کیلو مرغ
CAD1.69 1.5 لیتر آب معدنی
قیمت خرید هر متر آپارتمان در مرکز شهر اُتاوا 504 دلار کانادا
قیمت خرید هر متر آپارتمان در خارج مرکز شهر اُتاوا 287 دلار کانادا
اجاره اپارتمان 1 خواب در مرکز شهر اُتاوا 1300 تا 2000 دلار کانادا
اجاره اپارتمان 1 خواب در خارج از مرکز شهر اُتاوا 1000 تا 1600 دلار کانادا
اجاره آپارتمان 3 خواب در مرکز شهر اُتاوا 2200 تا 3500 دلار کانادا
اجاره آپارتمان 3 خواب در خارج از مرکز شهر اُتاوا 1650 تا 2500 دلار کانادا
حقوق و درآمد پرستاران در کانادا و سخن پایانی:

حقوق و درآمد پرستاران در کانادا، بررسی مواردی که منجر به افزایش حقوق و درآمد پرستاران در کانادا می شود مانند جنسیت، مدرک تحصیلی، تجربه و میزان هزینه های زندگی در کانادا را در این مقاله به صورت علمی و تخصصی به رشته تحریر درآورده ایم. کانادا از کشور های تاپ و سطح اول جهان م باشد که متقاضیان بسیاری هر ساله به دنبال ورود به خاک این کشور هستند. کشور کانادا با نرخ بیکاری پایین و کمبود نیروی پرستار و انگلیسی بودن زبان رسمی این کشور یکی از کشور های مورد علاقه برای پرستاران از سراسر جهان می باشد. موسسه حقوقی ملک پور با سابقه ای درخشان همراه با تخصص در امور مهاجرت با افتخار به شما عزیزان خدمات بی نظیر جهت مهاجرت شما عزیزان ارائه می نماید. متقاضیان می توانند با اتصال تماس با موسسه، شرایط مهاجرتی خود را به صورت رایگان با مشاورین با تجربه موسسه در میان بگذارید تا پس از بررسی شرایط شما بهترین نوع مهاجرت به شما عزیزان پیشنهاد شود. در صورتی که برای شما دوستان سوال و یا ابهامی به وجود آمد می توانید در بخش پرسش و پاسخ مقاله مطرح کنید تا کارشناسان مجموعه در اولین فرصت به آن ها پاسخ دهند.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه حقوق و درآمد پرستاران در کانادا

متقاضی کار در ایرلند تحت چه شرایطی می تواند ویزای کار ایرلند را درخواست کند؟

اخذ ویزای کار در صورتی که متقاضی پیشنهاد کار یا Joboffer داشته باشد امکان پذیر است و کارفرما ابتدا باید ثابت کند که هیچگونه نیروی کار مناسبی در ایرلند و اتحادیه اروپا برای آن شغل وجود ندارد.

متوسط درآمد برای کار در ایرلند چه میزان است؟

متوسط ​​حقوق در ایرلند 38500 یورو در سال است.

کارآمدترین راه برای جستجوی کار در ایرلند چه راهی است؟

کارآمدترین راه برای جستجوی کار در ایرلند، استفاده از برخی وب سایت های تبلیغاتی شغلی مانندIndeed.com ،Jobs.ie  و.. است.

اخذ اقامت دائم پس از چه مدت زمان امکان پذیر است؟

پس از پنج سال اقامت از طریق اجازه کار عمومی، می توانید برای اقامت طولانی مدت در ایرلند اقدام کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *