حقوق و درآمد مشاغل در دانمارک

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در دانمارک
  • حقوق و درآمد مشاغل در دانمارک
  • تاثیر تجربه کار بر درآمد مشاغل در دانمارک
  • تاثیر جنسیت بر درآمد مشاغل در دانمارک
  • تاثیر سطح تحصیلات بر درآمد مشاغل در دانمارک
  • روند رشد متوسط حقوق سالانه مشاغل در دانمارک
  • مزایا و پاداش های مشاغل در دانمارک
  • سایر عوامل تاثیر گذار بر درآمد مشاغل در دانمارک
  • هزینه های زندگی در دانمارک
  • حقوق و درآمد مشاغل در دانمارک و سخن پایانی
✅حقوق و درآمد مشاغل در دانمارک ✅هزینه های زندگی در دانمارک✅ عوامل موثر بر حقوق مشاغل مختلف در دانمارک

حقوق و درآمد مشاغل در دانمارک و مقدمه ای بر آن

حقوق و درآمد مشاغل در دانمارک، مشاغل مورد نیاز دانمارک، حقوق مشاغل مختلف در دانمارک و تمامی مواردی که بر روند حقوق و درآمد مشاغل در دانمارک تاثیر گذار می باشند را به طور علمی بررسی خواهیم کرد. درآمد مشاغل در دانمارک چگونه است؟ مشاغل مورد نیاز دانمارک کدامند؟ شرایط دریافت ویزای کار دانمارک به چه صورت می باشد؟ با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا پاسخ سوالات ذهنی خود را دریافت نمایید. دانمارک یکی از کشورهای مهاجر پذیر می باشد که راه های مهاجرت به آن متنوع می باشد. امروزه بسیاری از اشخاص بنا به شرایطی که دارند، خواهان اخذ ویزای کاری دانمارک می باشند. چنانچه پس از مطالعه مقاله حقوق و مشاغل پردرآمد نیاز به کسب اطلاعات بیشتری در خصوص مهاجرت به دانمارک داشتید، می توانید، با برقراری تماس با کارکنان مجرب موسسه حقوقی ملک پور مشاوره رایگان دریافت نمایید.

شرایط عمومی کار در دانمارک:

دانمارک واقع در لبه جنوبی اسکاندیناوی می باشد که به دلیل داشتن منابع تاریخی فراوان، یکی از ثروتمندترین کشورها در جهان محسوب می شود. این کشور به توسعه کشاورزی، ماهی گیری و صنایع معدنی کمک می‌کند که امروزه  به یک مقصد محبوب تجاری بین المللی تبدیل گشته است. یکی از روش های متنوع مهاجرت به کشور دانمارک، مهاجرت کاری می باشد، متقاضیان کار در این کشور تنها در صورتی می توانند اقدام به اخذ ویزای کاری نمایند، که از کارفرمای دانمارکی پیشنهاد شغلی دریافت کرده باشند. اکثر متقاضیانی که از این روش مهاجرت می کنند خواهان دریافت حقوق بیشتری می باشند. در ادامه به بررسی تمام عوامل موثر بر حقوق و درآمد مشاغل در دانمارک می پردازیم.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص ویزای کار دانمارک

فایل صوتی این ویدئو

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

حقوق و درآمد مشاغل در دانمارک:

دانمارک یکی از کشورهای پرطرفدار و محبوب می باشد که طیف متنوعی از مشاغل را ارائه می دهد‌. به عبارت دقیق تر، مشاغل بسیار زیادی با درآمد عالی در این کشور موجود می باشد. حقوق و درآمد مشاغل در دانمارک مانند سایر کشورها بسته به نوع شغل متفاوت می باشد. ولی با این حال میانگین حقوقی در نظر گرفته شده است.

متوسط حقوق و دستمزد نیروی کار در دانمارک ۴۰۶۰۰ کرون دانمارک می باشد. همچنین حداقل حقوق در کشور دانمارک ۱۰۳۰۰ کرون دانمارک و بیشترین میزان حقوق دریافتی ۱۸۱۰۰۰ کرون دانمارک می باشد. جدول زیر وضعیت حقوق و درآمد مشاغل در دانمارک و را نمایش می دهد. دانمارک یکی از مقاصد محبوب پزشکان می باشد و مهاجرت پزشکان به دانمارک به دلیل اینکه جزو مشاغل مورد نیاز است و علاوه بر ارائه ویزا به متقاضیان دارای درآمد مناسبی نیز می باشد، بسیار مورد توجه است.

حقوق سالیانه کرون دانمارک مشاغل
250000 حسابدار
400000 معمار
427000 مدیر بازاریابی
330000 پرستار
350000 پزشک عمومی
476000 مهندس نرم افزار
300000 آموزگار
339000 توسعه دهنده وب
535000 مدیر فروش
205000 مشاور محیط زیست
264000 روزنامه نگار
720000 مدیر تولید

تاثیر تجربه کار بر درآمد مشاغل در دانمارک:

طبیعی است که اگر در یک صنعت سال ها مشغول به کار باشید، میزان تجربیات شما افزایش می یابد. تجربه کار یکی از عواملی است که در تعیین میزان حقوق اشخاص دلالت دارد. در پی این موضوع، میان حقوق افرادی که سال ها تجربه دارند و افرادی که تازه وارد هستند، تفاوت هایی می باشد. در جدول زیر افزایش حقوق افراد بر اساس تجربیات آن ها را مورد بررسی قرار داده ایم‌.

2 الی 5 سال سابقه 23 درصد افزایش حقوق از حقوق اولیه
نزدیک به مرز 10 سال سابقه 36 درصد افزایش حقوق نسبت به 5 سال سابقه
بیش از 10 سال سابقه بر اساس دو برابر حقوق اولیه را دریافت می کنند
15بیش از سال سابقه 14 درصد افزایش حقوق نسبت به 10 سال سابقه

نمودار زیر تاثیر تجربه کار بر درآمد مشاغل در دانمارک را نمایش می دهد.

تاثیر سطح تجربه کار بر درآمد مشاغل در دانمارک

تاثیر جنسیت بر درآمد مشاغل در دانمارک:

دانمارک دارای کمترین نابرابری در جهان است و وقتی صحبت از برابری جنسیت می شود، زنان نقش برجسته ای در تجارت دارند و مردان نیز در تربیت کودکان مشارکت می کنند. تاثیر جنسیت بر میزان حقوق دریافتی کارکنان در دانمارک بسیار ناچیز می باشد. به طور متوسط زنان کارمند ۴ درصد کمتر از مردان کارمند حقوق و دستمزد دریافت می کنند. به عنوان مثال حقوق دریافتی در یک زمینه برای مردان ۴۱۵۰۰ فرانک دانمارک و برای زنان ۳۹۸۰۰ فرانک دانمارک می باشد. متقاضیان عزیز، مقاله حقوق و درآمد مشاغل در دانمارک توسط تیم  موسسه حقوقی ملک پور به تحریر در آمده است‌‌‌‌‌. هر گونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع شرعا و قانونا حرام می باشد و این موسسه هیچ گونه رضایتی ندارد.

تاثیر سطح تحصیلات بر درآمد مشاغل در دانمارک:

هنگامی که به دنبال کار در دانمارک می گردید، ممکن است منطقی باشد که تحصیلات خارجی خود را توسط سیریوس ارزیابی کنند. این معادل دانمارکی، سطح تحصیلات شما را نشان می دهد و کار فرمایان بالقوه از این طریق می توانند صلاحیت شما را مورد بینش قرار دهند. در صورت تایید صلاحیت در کار توسط کار فرما، بنا به مدرک تحصیلی خود حقوق دریافتی شما تعیین می شود. میزان حقوق دریافتی بر اساس تحصیلات به شرح جدول زیر می باشد.

اشخاصی که موفق به کسب مدرک دیپلم شده اند، از افرادی که مدرک تحصیلی آنها زیر دبیرستان است، 17 درصد حقوق بیشتری در یافت می کنند

اشخاصی که موفق به کسب مدرک لیسانس شده اند، 24 درصد از دیپلم داران حقوق بیشتری دریافت می کنند.

اشخاصی که موفق به کسب مدرک کارشناسی ارشد شده اند، 29 درصد از کارشناسی ها حقوق بیشتری دریافت می کنند.

اشخاصی که موفق به کسب مدرک دکترا شده اند، 23 درصد از کارشناسی ارشد حقوق دریافت می کنند.

نمودار زیر بیانگر تاثیر سطح تحصیلات بر درآمد مشاغل در دانمارک می باشد

تاثیر سطح تحصیلات بر درآمد مشاغل در دانمارک

روند رشد متوسط حقوق سالانه مشاغل در دانمارک:

روند رشد حقوق در کشور های مختلف از گزینه هایی می باشد که مهاجران توجه بسیاری به آن دارند. روند رشد متوسط حقوق سالانه بر میزان حقوق دریافتی کارمندان می افزاید. به طور میانگین، روند رشد متوسط حقوق سالانه مشاغل در دانمارک هر ۱۵ ماه یک بار، به میزان ۹ درصد افزایش می یابد. شایان ذکر است که محاسبات حقوق در اکثر کشورها به صورت سالانه یا هر ۱۲ ماه یک بار می باشد. در این صورت روند رشد متوسط حقوق در دانمارک سالانه ۷ درصداست‌.

مزایا و پاداش های مشاغل در دانمارک:

اگر شما هم یکی از متقاضیان کار در دانمارک می باشید، پیشنهاد می کنیم، علاوه بر میزان حقوق به پاداش و مزایایی که کارفرمایان درطول سال به کارکنان اعطا می نمایند، توجه نمایید تا بهتر بتوانید برای آینده شغلی خود تصمیم  بگیرید. مزایا و پاداش کاری، قطعاً تمرکز شما را بر کاری که انجام می دهید، بیشتر خواهد کرد. در زیر این متن انواع مزایا و انواع پاداش های کشور دانمارک آورده شده است:

 مزایای تامین اجتماعی

 مزایای زایمان و فرزندان و مراقبت از کودک

 مزایای بهداشتی (سلامت دندان ها و …)

 مزایای بیماری از جمله مراقبت از بستگان (معلول یا بیمار)

انواع پاداش های نقدی کشور دانمارک عبارتنداز:

  • پاداش تشویق جهت کار فوق العاده کارگر
  • پاداش سود به دست آمده شرکت (فروش اقلام، قرار دادهای موفق)
  • پاداش عملکرد موفق شرکت (موفق شدن در تحویل کار به موقع)
  • پاداش قدر دانی که در آخر سال یا تعطیلات به کارمندان تعلق می گیرد.

سایر عوامل تاثیر گذار در درآمد مشاغل در دانمارک:

اگر قصد مهاجرت به کشور دانمارک را داشته باشید، قطعاً به دنبال راهی برای افزایش حقوق خود در این کشور می باشید. از عواملی که بر درآمد مشاغل در دانمارک تاثیر گذار می باشند، مشاغلی هستند که شما در آن مشغول به کار خواهید شد. مثلا کار در شرکت های دولتی واقع در شهرهایی که اقتصاد بالایی دارند، بر افزایش حقوق شما تاثیر بسزایی دارد. به خاطر داشته باشید که، شرکت های دولتی در این کشور ۶ درصد نسبت به شرکت های خصوصی حقوق بیشتری به کارمندان خود اعطا می کنند. در ادامه این نوشتار به بررسی علمی هزینه های زندگی در دانمارک می پردازیم.

هزینه های زندگی در دانمارک:

هزینه های زندگی در خارج از کشور، که یکی از اساسی ترین دغدغه های مهاجران می باشد‌. متقاضیان قبل از مهاجرت اطلاعاتی از میزان متوسط هزینه های زندگی در کشور مقصد را جمع آوری می کنند و به کمک آن، می توانند میزان درآمد و هزینه های زندگی خود را تخمین بزنند. هزینه زندگی در دانمارک به مراتب گران تر از بسیاری از کشورهای اروپایی است و به طور متوسط، هزینه زندگی در این کشور ۱۲۰۰ الی ۲۰۰۰ یورو در ماه می باشد.

در ذیل این مطلب هزینه های زندگی در دانمارک را، به صورت جدول نمایش داده ایم.

قیمت به کرون دانمارک اقلام خوراکی
14.05 یک کیلو گرم برنج
8.66 یک لیتر شیر
17.08 500 گرم نان (یک قرص نان)
22.86 12 عدد تخم مرغ
63.79 یک کیلو سینه مرغ بدون استخوان
18.39 یک کیلو گرم سیب
17.53 یک کیلو گرم موز
11.36 یک کیلو گرم سیب زمینی
9.42 یک کیلو گرم پیاز
19.21 یک کیلو گرم پرتقال
قیمت به کرون دانمارک مسکن
6.434.67 آپارتمان تک خوابه در مرکز شهر
4.737.35 آپارتمان تک خوابه در خارج از مرکز
12.088.59 آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر
9.152.99 آپارتمان سه خوابه در خارج از مرکز شهر
35.481.39 قیمت خرید یک متر مربع آپارتمان در مرکز شهر
25.530.02 قیمت خرید یک متر مربع در خارج از مرکز شهر
حقوق و درآمد مشاغل در دانمارک و سخن پایانی:

حقوق و درآمد مشاغل در دانمارک، هزینه های زندگی در دانمارک، حقوق مشاغل مختلف در دانمارک و دیگر مواردی که بر حقوق و درآمد مشاغل در دانمارک تاثیر می گذارند را مورد سنجش قرار دادیم. مقاله حقوق و درآمد مشاغل در دانمارک به ما آموزش داد که این کشور دارای ویزای جست و جوی کار نمی باشد. از این رو اشخاص جهت جستجوی کار در دانمارک می توانند به صورت آنلاین و با کمک سایت های کاریابی در این کشور، به جستجوی کار بپردازند. البته از آن جا که دریافت ویزای کاری بسیار دشوار می باشد، توصیه می شود، اگر شرایط اولیه برای کاریابی را دارید جهت کار به کشور آلمان و یا اتریش بروید زیرا شرایط کار در این کشورها راحت تر از سایر کشورها می باشد. امید به آن می رود که توانسته باشیم اطلاعات مورد نیاز در زمینه حقوق و درآمد مشاغل در دانمارک را اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم. همراهان عزیز شما می توانید دیگر مقالات موجود در وب سایت رسمی موسسه حقوقی ملک پور را مطالعه کرده و از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مجرب این مجموعه اطلاعان لازم را کسب نمایید. همچنین می توانید سوالات خود در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید. کارشناسان ما پاسخگوی تمامی سوالات شما می باشند. خواهشمندیم در صورت رضایت از این مقاله ۵ ستاره بدهید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه حقوق و درآمد مشاغل در دانمارک

متوسط حقوق مشاغل مختلف در دانمارک به چه میزان می باشد؟

متوسط حقوق و دستمزد نیروی کار در دانمارک ۴۰۶۰۰ کرون دانمارک می باشد.

✅هزینه زندگی در دانمارک به چه میزان می باشد؟

هزینه های زندگی در دانمارک به طور میانگین 1200 الی 2000 یورو در ماه می باشد.

✅روند رشد متوسط حقوق سالانه مشاغل در دانمارک به چه صورت است ؟

روند رشد متوسط حقوق سالانه مشاغل در دانمارک هر ۱۵ ماه یک بار، به میزان ۹ درصد افزایش می یابد.

✅تفاوت حقوق افراد با 10 سال سابقه کار در دانمارک نسبت به فردی که 5 سال سابقه کار دارد چه میزان است؟

افراد دارای 10 سال سابقه کار، 36 درصد افزایش حقوق نسبت به 5 سال سابقه خواهند داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *