حقوق و درآمد مشاغل در انگلستان

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در انگلستان
  • حقوق و درآمد مشاغل در انگلستان
  • تاثیر تجربه کار بر درآمد مشاغل در انگلستان
  • تاثیر جنسیت بر درآمد مشاغل در انگلستان
  • تاثیر سطح تحصیلات بر درآمد مشاغل در انگلستان
  • روند رشد متوسط حقوق سالانه مشاغل در انگلستان
  • مزایا و پاداش های مشاغل در انگلستان
  • سایر عوامل تاثیر گذار بر درآمد مشاغل در انگلستان
  • هزینه های زندگی در انگلستان
  • حقوق و درآمد مشاغل در انگلستان و سخن پایانی
✅حقوق و درآمد مشاغل در اتریش ✅تاثیر تجربه کار و تحصیلات بر میزان حقوق در اتریش

حقوق و درآمد مشاغل در انگلستان و مقدمه ای بر آن

حقوق و درآمد مشاغل در انگلستان، هزینه های زندگی در انگلستان، کدرآمد ماهیانه در انگلیس و تمامی شرایط و ضوابط در این زمینه را مورد تحلیل و بررسی علمی قرار خواهیم داد. حقوق و درآمد مشاغل در انگلستان چگونه می باشد؟ هزینه های زندگی در انگلستان به طور متوسط به چه میزان می باشد؟ آیا کار در انگلستان بدون مدرک تحصیلی ممکن است؟ با ما تا انتهای این نوشتار همراه باشید تا جویای پاسخ سوالات خود در زمینه حقوق و درآمد مشاغل در انگلستان شوید. انگلستان به دلیل اقتصاد و تنوع کاری بسیاری که دارد، کشور مناسبی برای اشخاص با مدرک تحصیلی بالای لیسانس می باشد. شما مهاجران عزیز می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر به مطالعه دیگر مقالات موسسه حقوقی ملک پور (ملک پور  اتریش) بپردازید. همچنین در صورت نیاز به مشاوره می توانید با کارکنان این موسسه تماس حاصل کرده و مشاوره رایگان آنان بهره مند شوید.

شرایط عمومی کار در انگلستان:

انگلستان کشور جزیره ای می باشد، که در سواحل شمال غربی سرزمین اصلی اروپا واقع شده است. این کشور یکی از محبوب ترین مقاصد عالی جهت کار، تحصیل و زندگی می باشد. سالانه بیش از 500 هزار متقاضی از سراسر جهان درخواست ویزای تحصیلی و ویزای کاری این کشور را می دهند. انگلیس به دلیل داشتن اقتصاد عالی و از سوی دیگر ثروتمند بودن کشورش، جهت کارو تحصیل مناسب می باشد. اشخاص از روش های گوناگونی می توانند به این کشور مهاجرت کنند. اکثر اشخاصی که تصمیم به مهاجرت می گیرند، درصدد دریافت اقامت و تابعیت این کشور هستند. اگر متقاضی کار در این کشور می باشید و تصمیم دارید به منظور کار به کشور انگلستان مهاجرت کنید، بهتر است ابتدا با سیستم کاری این کشور آشنا شوید. شما برای کار در انگلستان ابتدا باید دعوت نامه شغلی از یک کارفرمای انگلیسی دریافت کنید. دعوت نامه شما باید توسط اداره مهاجرت انگلستان به تایید برسد. پس از گذراندن این مراحل ممکن است موفق به دریافت دعوت نامه شوید. انگلستان به دلیل داشتن دوره های کار تحصیل نیز مقصدی جذاب برای مهاجرت کاری به حساب می آید. افراد با شرکت در در دوره های کار تحصیل می توانند علاوه بر تحصیل در این کشور، در بهترین کمپانی ها نیز مشغول کارورزی شده و حقوق دریافت کنند. شانس دریافت پیشنهاد کاری پس از تحصیل و دریافت حقوق و درآمد بالا نیز برای این افراد بسیار زیاد است. پس از دریافت پیشنهاد شغلی می توانید، درخواست ویزای کاری کشوری را بدهید. کشور انگلستان بی شک یکی از بهترین ها در تولید ناخالص داخلی می باشد و نرخ بیکاری در آن تقریباً ناچیز است. یکی از مواردی که باید بدان دقت نمایید، میزان حقوق و درآمد مشاغل در انگلستان می باشد. میزان حقوقی که کارمندان در انگلستان دریافت می نمایند، به عوامل مختلفی از جمله: تجربه کاری، سطح تحصیلات، نوع شرکت و غیره بستگی دارد. در ادامه شما را با هر یک از عناوینی که در زیر این متن آمده است، آشنا خواهیم کرد.

کار در انگلستان مساحت و جمعیت انگلستان درباره انگلستان پایتخت انگلیس زبان رسمی انگلیس

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص ویزای کار تحصیل در انگلستان

فایل صوتی این ویدئو

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

حقوق و درآمد مشاغل در انگلستان:

بی تردید دانستن حقوق و درآمد مشاغل در کشوری که قصد مهاجرت به آن را دارید یکی از ابهامات ذهنی اکثر متقاضیان به شمار می‌رود. تحقیقاتی در این زمینه لازم می باشد تا افراد با در نظر گرفتن میزان مهارت خود در زمینه کسب و کار، میزان درآمد خود را تخمین بزنند. بر اساس تحقیقات انجام شده کمترین دستمزد دریافتی در  انگلستان 18000 پوند در سال و بیشترین دستمزد دریافتی 317000 پوند می باشد. به طور کلی یک کارگر ساده در انگلستان به طور متغیر 18000 پوند تا 71000 پوند درآمد دارد. در نمودار زیر می توانید متوسط حقوق و درآمد مشاغل در انگلستان را مشاهده کنید.

درآمد مشاغل
45000 پوند پزشکی و دندانپزشکی
35000 پوند حقوق
۳۴۴۵۱پوند مهندسی عمران
41950 پوند مهندسی نرم افزار
66500 پوند مهندسی مکانیک
49400 پوند حسابداری
40788 پوند معماری

فایل تصویری استاد ملک پور در خصوص اصول کار در خارج از کشور

فایل صوتی استاد ملک پور در خصوص اصول کار در خارج از کشور

تاثیر تجربه کار بر درآمد مشاغل در انگلستان:

سابقه کار یکی از عوامل مهم در دریافت حقوق بالا می باشد. کارفرمایان تجربه را به عنوان شاخصی از عملکرد در یک نقش یا صنعت مشابه در نظر می‌گیرند. به بیان دیگر، تجربه کار اثبات کننده توانایی افراد می باشد و حقوق اولیه آن ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. همچنین تجربه کاری بالا در تعیین افزایش و ارتقا حقوق نقش به سزایی دارد. انگلستان یکی از بهترین کشورهای اروپایی با اقتصاد عالی و دارای فرصت‌های شغلی فراوان می باشد. در واقع می‌توان گفت اشخاصی که تجربه کاری بالایی دارند، کارشان تضمین شده می باشد. لطفاً توجه نمایید هر اندازه سابقه کار بالایی داشته باشید به همان اندازه حقوق بیشتری دریافت می کنید. به عنوان مثال اگر 10 سال سابقه کاری داشته باشید، 21 درصد بیشتر از اشخاصی که تازه وارد هستند، حقوق دریافت می کنید.

نمودار حقوق و درآمد مشاغل در انگلیس بر اساس سابقه کار

تاثیر جنسیت بر درآمد مشاغل در انگلستان:

با این که در جوامع امروزی تبعیض جنسیتی در حال کم شدن می باشد، با این حال میزان بسیار کمی از این تبعیض در درآمد مشاغل زن و مرد دیده می شود. در کشور انگلیس این تبعیض جنسیتی در مشاغل بسیار کم می باشد به گونه ای که کارمندان مرد نسبت به کارمندان زن در تمامی زمینه ها تنها به میزان 4 الی 5 درصد حقوق بیشتری دریافت می‌کنند.

تاثیر سطح تحصیلات بر درآمد مشاغل در انگلستان:

یکی از سوالات پرتکرار موکلین این است که، آیا داشتن سطح تحصیلات بالاتر منجر به افزایش متوسط حقوق می شود؟ طبق اداره آمار ملی هرچه تحصیلات متقاضیان کار در انگلستان پیشرفت کرده باشد، به همان میزان حقوق آنان در طول زندگی بالاتر می‌رود. در حالی که کسانی که دوره کارآموزی را می گذرانند و سن پایینی دارند، حقوق کمتری نسبت به فارغ‌التحصیلان دانشگاه دریافت می‌کنند. به بیان دیگر، اشخاصی که دوره کارآموزی را گذرانده‌اند و موفق به کسب مدرک کارشناسی شده اند، بیشتر از اشخاصی که دیپلم دارند حقوق دریافت می‌کنند. البته اگر سطح تحصیلات شما کارشناسی باشد نسبت به مقطع قبلی، درصد بیشتر حقوق دریافت می کنید و به همین ترتیب این روال ادامه دارد.

نمودار تاثیر تحصیلات بر رشد درآمد در انگلستان

روند رشد متوسط حقوق سالانه مشاغل در انگلستان:

در اکثر نقاط دنیا شاهد روند رشد متوسط حقوق به صورت سالانه ( هر 12 ماه ) می باشیم. به افزایش حقوق، رشد سالانه متوسط حقوق می گویند. در کشور انگلستان متوسط حقوق هر 15 ماه یک بار به میزان  9 درصد مشاهده می شود. اگر این روند را سالانه حساب کنیم، یعنی هر 12 ماه حدود 7.5 درصد افزایش حقوق به وضوح مشاهده می‌ شود. همراهان همیشگی این مقاله توسط کاردانان موسسه حقوقی ملک پور تهیه و تنظیم گردیده است. هر گونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع شرعاً و قانوناً حرام می باشد و این موسسه هیچگونه رضایتی ندارد.

مزایا و پاداش های مشاغل در انگلستان:

پاداش و مزایا توسط کافرمایان به کارکنان برجسته اعطا می شود. مزایا سبب افزایش رفاه و اشتیاق کارمندان در محیط کار می شود. طبق قانون کار در کشورها، برخی از مزایا  به منظور متمرکز کردن کارکنان به آنان تعلق می گیرد.

در ذیل این متن انواع مزایای مشاغل در انگلستان آورده شده است:

  • غذا و نوشیدنی رایگان
  • وعده های غذایی با تخفیف
  • برنامه های مراقبت از دندان
  • عضویت در سالن ورزشی (یارانه ای)
  • ماشین
  • کوپن های مراقبت از کودکان
  • برنامه های سلامتی
  • پاداش عملکرد افراد
  • پاداش هدف های موفق شرکت
  • پاداش عملکرد شرکت در جهت پیشرفت
  • پاداش تعطیلات و پایان سال

سایر عوامل تاثیر گذار در درآمد مشاغل در انگلستان:

در این قسمت از مقاله به بررسی سایر عواملی که می‌تواند تاثیر شگرفی در یافتن کار مناسب و افزایش حقوق داشته باشد، می پردازیم. اگر به دنبال کار خاصی در رشته خود هستید، احتمال این که در مناطق و شهرهای مختلف انگلستان موقعیت های کاری با حقوق و درآمد متفاوت بیابید وجود دارد. در شهر های بزرگتر حقوق و درآمد بیشتری در انتظار شماست. هر چند هزینه های زندگی خصوصا اجاره مسکن نیز در شهرهای بزرگتر، بیشتر خواهد بود. به علاوه از آن جا که برخی از شهرهای انگلستان اقتصاد عالی دارند، گزینه مناسبی جهت یافتن کار می باشند. اگر به دنبال کسب درآمد بالا می باشید و رزومه کاری عالی دارید توصیه می‌کنیم، رزومه خود را به کارفرمایانی ارسال نمایید که شرکتشان معتبر بوده و واقع در بهترین شهرهای انگلستان باشد. در واقع آینده شغلی شما در صورت استخدام در شرکت‌های دولتی و شهرهای با سطح کیفیت بالا تضمین شده می باشد.

هزینه های زندگی در انگلستان:

اگر قصد دارید به منظور کار به کشور بی نظیر انگلستان مهاجرت نمایید، بهتر است ابتدا شرایط خود را بررسی نمایید و انتظارات دقیق در مورد هزینه زندگی در انگلستان ‌داشته باشید. به طور کلی هزینه زندگی در این کشور به عواملی مانند: محل اقامت و نوع زندگی شما بستگی دارد. در شهرهای بزرگ انگلستان که سطح کیفیت زندگی بسیار بالا می باشد، هزینه مسکن، بالاتر از شهرهایی می باشد که  سطح کیفیت متوسطی دارند. البته دقت نمایید به دلیل امکانات عالی که این شهرها ارائه می دهند ارزش آن را دارد که هزینه‌های بالایی را متحمل شوید. لازم به ذکر است که متوسط هزینه های زندگی در انگلستان به طور میانگین 1500 الی 2000 پوند در ماه می باشد. به این نکته توجه داشته باشید که قطعاً با یافتن کار در شهرهای بزرگ درآمد بیشتری کسب خواهید کرد‌. در جدول زیر برخی هزینه های زندگی آورده شده است.

قیمت  کالاهای اساسی
0.75 پوند قرص نان
1.20 پوند یک کیلو گرم برنج
0.90 پوند 500 گرم ماکارونی
0.85 پوند یک کیلو گرم سیب زمینی
1.00 پوند بسته سوسیس
1.50 پوند 500 گرم گوشت گاو
180 پوند 200 گرم پنیر
1.20 پوند 6 عدد تخم مرغ
اجاره مسکن
300 پوند به بالا اتاق در آپارتمان مشترک
570-1330 پوند سوئیت
700-1750 پوند آپارتمان تک خوابه
880-2600 پوند آپارتمان دو خوابه
1000-4200 پوند آپارتمان سه خوابه
حقوق و درآمد مشاغل در انگلستان و سخن پایانی:

حقوق و درآمد مشاغل در انگلستان، درآمد ماهیانه در انگلیس، شرایط کار در انگلستان برای ایرانیان و دیگر عناوین موثر بر حقوق و درآمد مشاغل در انگلستان مورد ارزیابی قرار گرفت. به ما در این نوشتار آموخته شد، برای کار در انگلستان، شخص ایرانی باید از کارفرمایی از این کشور که دارای یک شرکت معتبر در انگلستان است، یک دعوت نامه کاری و پیشنهاد (Job Offer) از یک کارفرمای مجاز دریافت کند. شایان ذکر است که فرد متقاضی هم باید شرایط آن کار را داشته باشد. همچنین دریافتیم که ویزای جستجوی کار در انگلستان وجود ندارد. اگر متقاضی کار در انگلستان می باشید، با مراجعه به مقالات موسسه حقوقی ملک پور اطلاعات خود را افزایش دهید. همچنین مشاوران این موسسه آماده ارائه مشاوره رایگان در راستای مهاجرت به کشورهای خارجه می باشند. اگر پس از دریافت مشاوره همچنان سوالات دیگری داشتید، می توانید در بخش پرسش و پاسخ سوالات خود را مطرح کنید. کاردانان ما در اولین فرصت پاسخ شما را خواهند داد. اگر این مقاله را مطالعه کرده و رضایت داشتید 5 ستاره بدهید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه حقوق و درآمد مشاغل در انگلستان

✅ عوامل موثر بر حقوق و درآمد مشاغل در انگلستان کدامند؟

عواملی چون میزان تخصص و تجربه کار، تحصیلات، جنسیت، شهر محل کار از جمله مهمترین عوامل تاثیرگذار بر حقوق و درآمد مشاغل در انگلستان هستند.

شرایط کار در انگلستان برای ایرانیان چگونه است؟

شخص ایرانی باید از یک کارفرمای مجاز که دارای یک شرکت معتبر می باشد، یک یک دعوت نامه کاری و پیشنهاد کاری    (Job Offer) دریافت کند.

هزینه های زندگی در انگلستان چه مقدار می باشد؟

هزینه زندگی یک ماه در انگلستان به طور متوسط ۱۵۰۰ الی ۲۰۰۰ پوند می باشد.

آیا مدرک تحصیلی در میزان درآمد کار در انگلستان موثر است؟

بله اشخاصی که دوره کارآموزی را گذرانده‌اند و موفق به کسب مدرک کارشناسی شده اند، بیشتر از اشخاصی که دیپلم دارند حقوق دریافت می‌کنند. البته اگر سطح تحصیلات شماکارشناسی باشد نسبت به مقطع قبلی، درصد بیشتر حقوق دریافت می کنید

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *