حقوق و درآمد مشاغل در اسپانیا

آنچه در این مقاله میخوانید

    • شرایط عمومی کار در اسپانیا
    • حقوق و درآمد مشاغل در اسپانیا
    • تاثیر تجربه کار بر درآمد مشاغل در اسپانیا
    • تاثیر جنسیت بر درآمد مشاغل در اسپانیا
    • تاثیر سطح تحصیلات بر درآمد مشاغل در اسپانیا
    • روند رشد متوسط حقوق سالانه مشاغل در اسپانیا
    • مزایا و پاداش های مشاغل در اسپانیا
    • سایر عوامل تاثیر گذار بر درآمد مشاغل در اسپانیا
    • هزینه های زندگی در اسپانیا
    • حقوق و درآمد مشاغل در اسپانیا و سخن پایانی
حقوق و درآمد مشاغل در اسپانیا

حقوق و درآمد مشاغل در اسپانیا و مقدمه ای بر آن

حقوق و درآمد مشاغل در اسپانیا، درآمد داروساز در اسپانیا، درآمد شغل های مختلف در اسپانیا و دیگر عناوین آن نظیر تجربه و تاثیر تحصیلات بر درآمد مشاغل در اسپانیا را بررسی و به روش علمی بیان می نماییم. برخی از مهاجران قبل از اقدام به مهاجرت با سوالاتی مواجه می گردند. حقوق و درآمد مشاغل در اسپانیا چگونه می باشند؟ درآمد داروساز در اسپانیا به چه میزان می باشد؟ درآمد شغل های مختلف در اسپانیا به چه میزان می باشد؟ در ادامه به تمامی این قبیل سوالات پاسخ خواهیم داد. چنانچه پس از مطالعه مقاله حقوق و درآمد مشاغل در اسپانیا همچانان نیاز به اطلاعات و پاسخ های بیشتری در رابطه کار و مهاجرت به این کشور دارا می باشید، می توانید سایر مقالاتی که در وب سایت های موسسه حقوقی ملک پور موجود است را مطالعه نمایید. همچنین شما خوبان می توانید از طریق تماس تلفنی با کادر کاردان این موسسه، مشاوره ای کاملا رایگان دریافت نمایید.

شرایط عمومی کار در اسپانیا:

کشور اسپانیا عضوی از اتحادیه اروپا بوده و کشوری مستقل در شبه جزیره ایبری می باشد، که قرار گرفته در جنوب غربی اروپا است. این کشور مساحتی حدود 505.992 کیلومتر مربع را دارا بوده، جزو کشور های بزرگ جهان و در رده پنجاه و دومین کشور جهان از نظر وسعت می باشد. اسپانیا همسایگان بسیاری را در مرز های خود دارا می باشد که اقیانوس اطلس از شمال غرب با این کشور هم مرز می باشد. در اسپانیا مردم به چند زبان صحبت می نمایند در حالی که زبان اصلی این کشور اسپانیایی یا اسپانیولی می باشد. پایتخت اسپانیا،  مادرید و بزرگترین شهر آن می باشد. این کشور جمعیت 50 میلیون نفر را دارا بوده و واحد پولی آن یورو می باشد. اسپانیا دارای مشاغل بسیاری نبوده و در صورت لزوم به نیروهای ماهر و متخصص، افراد بومی را، در آغاز دعوت به کار می نماید. به طور کلی در ادامه مقاله حقوق و درامد مشاغل در اسپانیا به بررسی هزینه زندگی در اسپانیا و دیگر عناوین مهم آن به صورت علمی می پردازیم. اسپانیا از جمله کشورهایی با نرخ بیکاری بالا و طبق نمودار زیر می باشد.

نرخ بیکاری در اسپانیا

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور و کاریابی

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار در خارج از کشور و کاریابی

حقوق و درآمد مشاغل در اسپانیا:

از جمله زوایای مهم و حائز اهمیت قبل از مهاجرت، پرداختن به ارزیابی هایی در زمینه میانگین درآمد در اسپانیا برای مشاغل مختلف می باشد. در کشور اسپانیا متوسط حقوقی که اشخاص در صنایع مختف در یافت می نمایند، 2710 یورو در ماه می باشد. همچنین حداقل و حداکثر حقوق در این کشور برای مشاغل 830 یورو و 11400 یورو در ماه می باشد. برای نمایان کردن درآمد شغل های مختلف در اسپانیا و درآمد دارو ساز در اسپانیا جدول زیر را تهیه و تنظیم نموده ایم. طبق این جدول در می یابیم برخی از مشاغل در اسپانیا به صورت کلی از میانگین حقوق در این کشور بالا تر است و همچنین برخی از مشاغل در اسپانیا، به عنوان رشته های کاری پولساز در اسپانیا می باشند. شاید شما هم مشتاق به دانستن برخی مشاغل پر درآمد در اسپانیا می باشید، به این منظور می توانید به این قسمت از مقاله مراجعه فرمایید. 

میزان درآمد مشاغل
داروساز 3650
مهندس پزشکی 2420
مدیر فروش 4600
معلم دبیرستان 1980
صندوق دار 1140
معلم دبستان 1980
وکیل 5260
روزنامه نگار 3300
مامور پلیس 1710
تکنسین کامپیوتر 2200

نمودار زیر، نمودار توزیع دستمزد مشاغل در اسپانیا می باشد.

 

تاثیر تجربه کار بر درآمد مشاغل در اسپانیا:

میانگین در اسپانیا همان گونه که در متون فوق ملاحظه فرمودید، گرچه در یک سطح بوده، ولی این میزان حقوق با تجربیات کاری هر شخص افزایش می یابد و این شانس را به افراد می دهد تا بتوانند به صورت دائم در شغلی که به آن علاقه مند هستند، استخدام شوند. این امر بدین می باشد که هر کارفرما یا شرکت داران تجربیات کاری افراد را در اولویت رزومه کاری آنان قرار می دهند و به دنبال اشخاصی می باشند که دارای تجارب حرفه ای و ماهرانه باشند. به طور کلی افزایش حقوق یک فرد شاغل در اسپانیا طبق قانون تجربه کار، طبق نمودار وضع شده در زیر این مطلب می باشد. در نمودار زیر بیان شده است که افراد با تجربه کاری 10 ساله، 89 درصد و نزدیک به دو برابر حقوق فرد بی سابقه را دریافت می نمایند.

تاثیر جنسیت بر درآمد مشاغل در اسپانیا:

جوانب برابری میان زنان و مردان باید به گونه ای باشد که یک زن تحت هیچ شرایطی احساس متفاوت بودن نکرده و از هر جنبه ای با یک مرد برابری کامل داشته باشد و قوانین حاکم بر این وضع وجود داشته باشد. از دیر زمان این امر میان اشخاص وجود داشته و اما تا حد زیادی از میان رفته است. ولی با این حال در اکثر کشور ها همانند اسپانیا تبعیض میان جنسیت ها به وضوح دیده می شود. مثلا در اسپانیا گرچه زنان و مردان در یک صنعت خاص کار برابری را انجام می دهند، ولی 4 درصد حقوق زنان کم تر از مردان می باشد. همراهان عزیز مقالات علمی موجود در وب سایت رسمی موسسه حقوقی ملک پور حاصل ارزیابی های کاردانان این موسسه می باشد. در صورت کپی برداری بدون ذکر منبع، نارضایتی موسسه حقوقی ملک پور را به همراه خواهد داشت و همچنین از نظر شرعی حرام می باشد. در کشور اسپانیا حقوق آقایان 4درصد به صورت کلی از حقوق خانم ها بالاتر می باشد.

تاثیر سطح تحصیلات بر درآمد مشاغل در اسپانیا:

مسلماً تحصیلات عالیه مشاغل عالی را برای خواهان کار در اسپانیا به ارمغان می آورد و مشاغل عالی در هر کشوری نیازمند مدرک تحصیلی معتبر و مربوط به رشته کاری می باشد. تحصیلات تاثیرات و فواید مثبت دیگری را برای یک شخص دارد و می‌ تواند افزایش درآمد اشخاص در مشاغل را به وجود آورد. در اسپانیا اشخاص نسبت به مدرک تحصیلی خود افزایش حقوق مشاهده خواهند کرد و به عنوان مثال اشخاصی که با مدارک دکترا وارد صنعت کاری اسپانیا می‌شوند، ۹۳ درصد از دیگر اشخاصی که هیچ گونه مدرک تحصیلی ندارند، حقوق بیشتری کسب می نمایند. حقوق و درآمد اشخاص در مشاغل اسپانیا نسبت به تحصیلاتی که دارند براساس نمودار و لیست زیر می باشد.

17 درصد افزایش حقوق در اسپانیا با ارائه مدرک تحصیلی دیپلم
41 درصد افزایش حقوق در اسپانیا با ارئه مدرک تحصیلی لیسانس
70 درصد افزایش حقوق در اسپانیا با ارائه مدرک کارشناسی ارشد
93 درصد افزایش حقوق در اسپانیا با ارائه مدرک تحصیلی دکترا

روند رشد متوسط حقوق سالانه مشاغل در اسپانیا:

دانستن عواملی که می تواند هر ساله بر میزان درآمد مشاغل اسپانیایی بیافزاید، اشتیاق اشخاص را برای کار در این کشور افزایش می‌ دهد. وجود روند رشد متوسط حقوق سالانه مشاغل در اسپانیا به اشخاص شاغل در این کشور این وضعیت را فراهم می آورد تا هر ۱۷ ماه ۸ درصد افزایش حقوق داشته باشند. روند رشد متوسط حقوق سالانه در هر کشوری وجود داشته و بر حقوق مشاغل بر اساس فرمول (افزایش نرخ × افزایش فرکانس = حقوق سالانه) محاسبه می گردد. با وجود این فرمول اگر بخواهیم روند رشد متوسط حقوق سالانه مشاغل در اسپانیا را به صورت ۱۲ ماه حساب کنیم، اشخاص افزایش حقوق ۶ درصدی را شامل می‌ شوند. در زیر این توضیحات، نمودار روند رشد متوسط حقوق سالانه مشاغل در اسپانیا را تدوین داده ایم.

نمودار روند افزایش حقوق در اسپانیا

مزایا و پاداش های مشاغل در اسپانیا:

در کشور مستقل اسپانیا میانگین درآمد افراد بنا به عواملی که بیان شد، افزایش می یابد. مزایا و پاداش مشاغل در اسپانیا عملی خود سرانه از سوی کار فرمایان این کشور می باشد که پاداش های نقدی ۳ الی ۶ درصدی را به کارمندان اعطا می نماید و سبب می شوند افراد در شرکت ها و صنایع مختلف چالش های رقابتی را پیش رو گرفته و بر حسب کاری که به طور عالی به انجام می رسانند، پاداش دریافت نمایند. در سال گذشته در کشور اسپانیا 53 درصد از افراد شاغل شامل مزایا و پاداش شده اند. در زیر این مطلب جدولی از پاداش های مشاغل در اسپانیا را تهیه و تنظیم کرده‌ ایم.

موفقیت های فروختن اقلام و امضای قرداد سود آور
موفقیت های جمعی کارمندان و کارفرما در شرکت
عملکرد های کارمندان به صورت دریافت پاداش (فقط کارمندان عالی کار)
نوعی تشکر و قدر دانی در تعطیلات پایان سال

سایر عوامل تاثیر گذار در درآمد مشاغل در اسپانیا:

بررسی کردن این قسمت از مقاله پس از بررسی‌ های عوامل مختلفی که بر میانگین درآمد در اسپانیا موثر بوده و بر میزان درآمد شغل های مختلف اسپانیا می‌ افزاید، این امکان را به متقاضیان می دهد تا در جریان دیگر روند هایی باشند که بر میزان درآمد آنان می افزاید. از این رو می توان مشاغل دولتی را که در شهر های بزرگ و دارای جمعیت فراوان و اقتصاد قوی هستند مثال زد، در این مشاغل حقوق و درآمد اشخاص نسبت مشاغل خصوصی ۵ درصد بیشتر می باشد. در زیر این مطلب جدولی ترسیم کرده ایم تا بتوانیم میزان درآمد شهر های مختلف اسپانیا را بررسی نماییم.

میزان درآمد (یورو) شهر
2690 بیلبائو
3190 مادرید
2860 مورسیا
3020 سویا
2970 ساراگوسا
3130 بارسلونا
2740 لاس پالماس
2910 مالاگا
2800 پالما دو مایورکا
3080 والنسیا

هزینه های زندگی در اسپانیا:

برخی از مهاجرین عزیز سوالات و دغدغه های بسیاری در رابطه با درآمد و مخارج کشور های خارجی را در ذهن دارند و سعی دارند میانگین هزینه زندگی در اسپانیا را برای مقایسه با در آمدی که دارند، بدانند. برای این منظور آنان تحقیقاتی در زمینه کشور اسپانیا جمع‌ آوری کرده و به بررسی و ارزیابی آن ها می پردازند. از این طریق می‌ توانند در نظر بگیرند که ممکن است سلیقه فردی نسبت به سطح رفاهی که در زندگی نیاز دارند، رابطه ای مستقیم با هزینه زندگی در اسپانیا دارد. لزوماً میل کردن یک وعده غذا در رستوران های لوکس اسپانیا هزینه های بیشتری را نسبت به میل کردن غذای خانگی در پی خواهد داشت. برای بیان و درک بهتر این مطلب، جدول زیر را تشریح کرده ایم.

قیمت به یورو مسکن (خرید و اجاره)، اقلام خوراکی مورد نیاز
2.50 آبجو کیفیت داخلی نیم لیتر
1.65 کاپوچینو
1.18 آب بطری 0.33
10.97 غذا در رستوران ارزان قیمت
10.36 گوشت گاو 1 کیلو
5.97 گوشت مرغ 1 کیلو
1.00 برنج 1 کیلو
9.50 پنیر 1 کیلو
0.99 نان سفید 500 گرمی
1.41 پرتقال 1 کیلو
0.94 کاهو یک راس
1.59 موز 1 کیلو
1.13 سیب زمینی 1 کیلو
1.73 سیب 1 کیلو
1.15 پیاز کیلویی
1.63 گوجه فرنگی 1 کیلو
646 آپارتمان شهری تک خواب
496 آپارتمان برون شهری تک خواب
1.029 آپارتمان شهری سه خواب
757 آپارتمان برون شهری سه خواب
2.948 خرید یک متر متر آپارتمان شهری
1.958 خرید یک متر آپارتمان برون شهر
حقوق و درآمد مشاغل در اسپانیا و سخن پایانی:

حقوق و درآمد مشاغل در اسپانیا، هزینه زندگی در اسپانیا، میانگین درآمد در اسپانیا و دیگر عناوین مهم و اصلی آن را بررسی و ارزیابی کردیم. ما در مقاله حقوق و درآمد در اسپانیا بررسی کردیم و دانستیم این کشور از نرخ بیکاری بالایی برخوردار بوده و مشاغل در آن در حدی می باشد که در ابتدای امر، افراد بومی را به همکاری دعوت می نماید و کار فرمایان در وضعیتی که بومیان این کشور بیکار باشند، به افراد خارجی دعوت نامه شغلی ارسال نمی نمایند. از این رو به شما پیشنهاد می کنیم کشور های را جهت مهاجرت انتخاب نمایید که مهاجر پذیر بوده و امکانت بسیار خاصی را برای شما متقاضیان عزیز به ارمغان بیاورند. مهاجرت به کانادا که کشوری مهاجر پذیر می باشد، از طریق اسکیل ورکر کانادا بسار آسان می باشد. همچنین با ویزای جستجوی کار می توانید مستقیمما به کشور آلمان یا اتریش مهاجرت کرده و به صورت حضوری کاریابی نمایید. شما خوبان برای دریافت راهنمایی های بیشتر در مورد کشور های اروپایی و مناسب جهت کار می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور تماس تلفنی برقرار نموده و مشاوره ای رایگان و علمی دریافت نمایید. در صورت رضایت مندی از مقاله حقوق و درآمد پزشکان در پرتغال ۵ ستاره بدهید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه کار در ایرلند

✅میانگین درآمد در اسپانیا برای تمامی مشاغل به چه میزان می باشد؟

به طور متوسط اشخاص شاغل در اسپانیا حقوقی معادل 2710 یورو در یک ماه کارکرد دریافت می نمایند.

✅هزینه زندگی در اسپانیا نسبت به آلمان چگونه است؟

 هزینه زندگی در اسپانیا به مراتب 16.8 درصد ارزان تر از هزینه ها در آلمان می باشد.

✅درآمد داروساز در اسپانیا به چه میزان می باشد؟

 یک داروساز در کشور اسپانیا سالانه 43800 یورو درآمد کسب می نماید.

✅درآمد شغل های مختلف در اسپانیا چگونه تعیین می گردد؟

درآمد یک شخص متقاضی کار در اسپانیا، نسبت به نوع کار، تحصیلات شخصی، جنسیت شخص، میزان تجربه کاری شخص و نرخ مصوب سالانه تعیین می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *