بهترین کشور ها برای تحصیل با گارانتی کار

آنچه در این مقاله میخوانید

  • بررسی و معرفی انواع دوره های تحصیل همراه با گارانتی کار در کشور های سطح اول جهان
  • شرایط کار و تحصیل ارزان در کشور فنلاند
  • شرایط کار و تحصیل ارزان در کشور هلند
  • شرایط دوره کار تحصیل انگلستان همراه با گارانتی کار
  • شرایط دوره کار تحصیل آلمان همراه با گارانتی کار
  • شرایط دوره کو آپ کانادا همراه با گارانتی کار
  • بهترین کشورها برای تحصیل با گارانتی کار و مقایسه هزینه های زندگی
  • سخن پایانی در خصوص بهترین کشور ها برای تحصیل با گارانتی کار

معرفی 4 کشور مهم برای کار با گارنتی کار در 30 ثانیه

بهترین کشور ها برای تحصیل با گارانتی کار و مقدمه ای بر آن

بهترین کشور ها برای تحصیل با گارانتی کار، راحت ترین کشور ها برای تحصیل و کار، بررسی شرایط بهترین کشور برای مهاجرت، بررسی دوره های کار تحصیل انگلستان، نگاهی به شرایط تحصیل و کار در کانادا، بررسی تحصیل و کار در آلمان هلند و فنلاند و سایر موضوعاتی که با موضوع بهترین کشور ها برای تحصیل با گارانتی کار مرتبط می باشند را در این مقاله به صورت تخصصی و علمی به رشته تحریر در خواهیم آورد. شرایط ورود به دوره های کار تحصیل آلمان و یا انگلستان چیست؟ بهترین کشور برای تحصیل با گارانتی کار کدام است؟ آیا کار همزمان با تحصیل در کشور فنلاند امکان پذیر است؟ در این نگارش سعی داریم تا پاسخ سوالات شما عزیزان را به صورت علمی پاسخ دهیم. موسسه حقوقی ملک پور از برترین موسسات مهاجرتی در سطح ایران و خاورمیانه می باشد که به شما عزیزان متقاضی برای مهاجرت به بهترین کشور ها برای تحصیل با گارانتی کار خدمات ویژه ای ارائه می نماید. شما می توانید پس از برقراری تماس با موسسه حقوقی ملک پور(ملک پور  اتریش) به صورت رایگان با کارشناسان مجرب مجموعه به صحبت بپردازید و از جدیدترین و بهترین روش های مهاجرت با توجه به شرایط خود اطلاع پیدا نمایید.

بررسی و معرفی انواع دوره های تحصیل همراه با گارانتی کار در کشور های سطح اول جهان

در سالیان اخیر و با توجه به شرایط و افزایش قیمت ارز، اکثریت دانشجویانی که تمایل به مهاجرت و تحصیل در خارج از کشور را دارند به دنبال تحصیل ارزان و کار در حین تحصیل در کشور های خارجی می باشند. باید گفت این امکان برای دانشجویان وجود دارد که در برخی از بهترین کشور های جهان مانند انگلستان، آلمان، کانادا، هلند، آلمان، فنلاند و.. به صورت همزمان به کار و تحصیل مشغول شوند تا بتوانند بخشی و یا تمام هزینه های تحصیل خود را جبران نمایند. به طور کلی در تمامی کشور ها دانشجویان در مقاطع مختلف اجازه کار به صورت پارت تایم را دارند، در اکثر کشور ها دانشجویان در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اجازه کار تا 20 ساعت در هفته را دارند و همین طور در مقطع دکترا اجازه کار به مدت 40 ساعت در هفته را خواهند داشت. این شرایط در اکثر کشور ها فراهم می باشد اما این که یک کشور از همان بدو ورود دانشجو تضمین کار و گارانتی کار پس از تحصیل را بدهد تنها در برخی از کشور ها و در بعضی از دوره ها امکان پذیر است، از مطرح ترین این دوره ها می توان به دوره کار تحصیل انگلستان، دوره کار تحصیل آلمان، دوره کو آپ کانادا اشاره کرد. همچنین کشور های مانند هلند و فنلاند دارای شرایط ارزان تحصیل می باشند که در ادامه به بررسی دقیق هر یک خواهیم پرداخت.

فایل تصویری توضیحات مشاور ارشد موسسه در خصوص بهترین کشور ها برای تحصیل با گارانتی کار

فایل صوتی توضیحات مشاور ارشد موسسه در خصوص بهترین کشور ها برای تحصیل با گارانتی کار

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

بهترین کشور ها برای تحصیل با گارانتی کار

شرایط کار و تحصیل ارزان در هلند:

در ادامه مبحث بهترین کشور ها برای تحصیل با گارانتی کار به بررسی شرایط کار در هلند برای ایرانیان در حین و بعد تحصیل خواهیم پرداخت. هلند از زیباترین و خوش آب و هواترین کشور های اتحادیه اروپا به شمار می رود. هلند دارای نظام آموزشی و اقتصاد بسیار قوی می باشد. دانشگاه های هلند نیز در رنک جهانی از جایگاه بسیار خوبی برخوردار می باشند. شرایط تحصیل در کشور هلند و ورود به دانشگاه های این کشور بسیار مناسب است، متقاضیانی که تمایل به تحصیل در مقطع لیسانس را دارند می توانند تا سن 31 سال و برای مقطع فوق لیسانس تا سن 37 سال اقدام کنند. یکی از نکات مثبت برای تحصیل در دانشگاه های هلند و زندگی در این کشور این می باشد که تقریبا اکثریت جامعه هلند با زبان انگلیسی آشنایی دارند و این موضوع شرایط کاریابی در هلند را برای متقاضیان راحت تر می کند. دانشجویان در هلند این امکان را دارند تا در مقطع لیسانس به مدت 20 ساعت و در مقطع فوق لیسانس به مدت 30 ساعت در هفته مشغول به کار شوند. دانشجویان می توانند در برخی از دانشگاه های هلند که دارای اعتبار می باشند با هزینه های بسیار پایین به تحصیل مشغول شوند، هزینه تحصیل در این دانشگاه ها برای هر سال بین 7 تا 8 هزار یورو می باشد. شروع ترم در برخی از دانشگاه ها در هلند در طول هر سال تا 6 بار نیز می باشد و این امکان را به دانشجویان متقاضی می دهد که در هر زمان از سال بتوانند برای پذیرش این دانشگاه ها اقدام نمایند. این دانشگاه ها به افرادی که موفق به اتمام تحصیل می شوند به صورت رایگان مشاوره های شغلی ارائه می نمایند و دانشجویان را آماده می کنند تا بتوانند وارد بازار کار در هلند شوند. متقاضیان همچنین این امکان را دارند تا پس از اتمام تحصیلات خود به کاریابی در هلند مشغول شوند و با اخذ دعوت نامه کاری از سوی کارفرمای هلندی در این کشور به کار بپردازند. افرادی که موفق به اخذ پذیرش از سمت دانشگاه در هلند می شوند این امکان را دارند تا برای اخذ ویزای تحصیلی اقدام نمایند. از نکات مثبت در اخذ ویزای هلند این است که اگر دانشجو واجد شرایط باشد شانس بسیار زیادی جهت اخذ ویزای تحصیلی هلند دارد. افراد متاهل نیز می توانند پس از ورود به کشور هلند با شروع تحصیل خود برای همسر و فرزندان زیر 18 سال خود درخواست الحاق دهند. مدت زمان پروسه الحاق خانواده در بیشترین زمان ممکن است تا 3 ماه به طول انجامد. در ادامه این مطلب برای شما عزیزان و آگاهی از نرخ بیکاری در کشور هلند نمودار نرخ بیکاری در این کشور را قرار داده ایم:

نمودار نرخ بیکاری هلند 2021

شرایط دوره کار تحصیل انگلستان همراه با گارانتی کار:

در ادامه موضوع بهترین کشور ها برای تحصیل با گارانتی کار به بررسی تحصیل در دانشگاه های انگلستان، دوره های کار تحصیل انگلستان و تحصیل و کار در انگلستان خواهیم پرداخت. همان طور که شما عزیزان می دانید انگلستان از ابر قدرت های جهان می باشد و نظام آموزشی این کشور پس از ایالات متحده دومین نظام آموزشی برتر در دنیا می باشد. از نکات مثبت و مزایای تحصیل و کار در انگلستان می توان به زبان این کشور اشاره نمود، اکثر دانشجویان ایرانی تمایل دارند تا در کشور های انگلیسی زبان به تحصیل بپردازند. تحصیل در کشور انگلستان در مقاطع مختلف امکان پذیر است، مدت زمان تحصیل در مقطع لیسانس در انگلستان در مدت زمان 3 سال به اتمام می رسد ولی دانشجویان می توانند برای پایین آوردن هزینه تحصیل در انگلستان در بعضی از دانشگاه های این کشور دوره لیسانس را در مدت زمان دو سال به اتمام برسانند، همچنین تحصیل در مقطع فوق لیسانس در انگلستان به مدت 1 سال می باشد. با توجه به این موضوع که انگلستان از اتحادیه اروپا خارج شده است این کشور به نیروی کار نیازمند می باشد و دانشجویانی که از ماه ژانویه سال 2021 در دانشگاه های این کشور به تحصیل مشغول می شوند این امکان را دارند تا در انگلستان به مدت زمان دو سال به جستجوی کار بپردازند. دانشجویان در مقطع دکترا پس از اتمام تحصیل نیز به مدت 3 سال این امکان را دارند تا در انگلستان به جستجوی کار بپردازند. در برخی از دانشگاه های انگلستان برای برخی از رشته های خاص، دوره های کار و تحصیل برگزار می شود، شرایط شرکت در دوره کار و تحصیل انگلستان به این صورت است که دانشجویان در سال سوم تحصیلات خود توسط دانشگاه به شرکت های که کار و حرفه آن ها مرتبط با رشته دانشجو می باشد معرفی می شوند و در این شرکت ها به کار مشغول می شوند، دانشجویان در سال سوم و پس از شروع کار آموزی از پرداخت شهریه دانشگاه معاف می شوند و همچنین ماهیانه از سمت شرکت طرف قرار داد حقوق کار دریافت می کنند. با اتمام یک سال کار آموزی و در سال چهارم دانشجویان به تحصیل مشغول می شوند. دانشجویان در مقطع فوق لیسانس نیز در سال دوم در شرکت های طرف قرار داد به کار مشغول می شوند. عموماً دانشجویان با اتمام تحصیل و در صورت رضایت کارفرما می توانند در همان شرکت ها به کار مشغول شوند. در غیر این صورت این امکان برای آن ها فراهم است تا به مدت 2 سال به کاریابی در انگلستان بپردازند. در خصوص هزینه های تحصیل در دوره های کار تحصیل انگلستان باید گفت هزینه این دوره های برای هر سال نزدیک به 12 هزار پوند می باشد، دانشجویانی که در دوره های کار تحصیل انگلستان به کار مشغول می شوند برای هر ماه کار در شرکت های طرف قرار داد حقوقی معادل با 1200 تا 1500 پوند دریافت می کنند. در ادامه برای آشنایی بیشتر شما عزیزان با وضعیت کار در انگلستان نمودار نرخ بیکاری این کشور را قرار داده ایم:

نرخ بیکاری انگلستان 2021

فایل ویدئویی صحبت های کارشناس ارشد موسسه ملک پور‌ در خصوص تحصیل ارزان در انگلستان به همراه کار

فایل صوتی این ویدئو

شرایط کار و تحصیل ارزان در کشور فنلاند:

فنلاند یکی از مطرح ترین کشور های اروپا و جهان که در چندین سال گذشته در بالاترین رتبه در لیست شادترین کشور های دنیا و اروپا قرار دارد و از نظر اقتصادی، نرخ بیکاری، رضایت مردم از زندگی، سطح آموزش بالا و .. در سطح بسیار عالی می باشد. فنلاند یکی از مقاصد اصلی دانشجویان از سراسر جهان می باشد. شرایط عالی تحصیل ارزان در فنلاند باعث شده تا تقاضا برای ادامه تحصیل در این کشور بالا باشد. این کشور شرایطی را فراهم آورده تا متقاضیان به تحصیل در مقطع لیسانس بدون شرایط سنی و همچنین بدون داشتن مدرک زبان بالا بتوانند به تحصیل در دانشگاه های معتبر این کشور مشغول شوند. برای وارد شدن به دانشگاه های کشور فنلاند دانشجویان متقاضی باید در آزمون ورود به دانشگاه که به صورت آنلاین برگزار می شود نمره قبولی را کسب کنند. دانشجویان جهت افزایش شانس قبولی در این آزمون باید در سطح آیلتس 5.5 به زبان انگلیسی تسلط داشته باشند. دانشگاه های فنلاند این امکان را برای دانشجویان خارجی قرار داده اند که در صورت یادگیری زبان فنلاندی در سال اول که به صورت رایگان می باشد می توانند جهت دریافت بورسیه تحصیلی اقدام نمایند و به زبان فنلاندی به ادامه تحصیل بپردازند. دانشجویانی که در فنلاند مشغول به تحصیل می باشند این امکان را دارند که در طول هفته به مدت 25 ساعت به کار در حین تحصیل مشغول شوند. در صورت تاهل دانشجو این امکان وجود دارد که همسر به صورت تمام وقت به کار مشغول شود و همچنین در صورت داشتن فرزند شرایط فراهم است تا فرزندان به صورت رایگان به تحصیل بپردازند. از نکات مثبت مهاجرت تحصیلی به فنلاند بالا بودن شانس ویزا می باشد و افراد واجد شرایط در بد ترین حالت 70 درصد شانس اخذ ویزا را دارند. هزینه تحصیل و زندگی در فنلاند نیز نسبت به سایر کشور های سطح اول بسیار مناسب می باشد، هزینه تحصیل در دانشگاه های فنلاند نزدیک به 10.000 یورو برای هر سال تحصیلی می باشد که همان گونه که گفته شد با یادگیری زبان فنلاندی می تواند مقدار بسیار زیادی از هزینه های تحصیل را نیز کاهش داد. در ادامه برای متقاضیان کار و تحصیل در فنلاند نمودار نرخ بیکاری در این کشور را قرار داده ایم:

نرخ بیکاری فنلاند 2021

شریط دوره کوآپ کانادا همراه با گارانتی کار :

تا این بخش از مقاله بهترین کشور ها برای تحصیل با گارانتی کار به بررسی موضوعات مختلف مانند راحت ترین کشور ها برای تحصیل رایگان، بهترین کشور برای مهاجرت تحصیلی با کار همزمان در کشور های مختلف را مورد بررسی علمی قرار دادیم. در این بخش قصد داریم تا شرایط تحصیل و کار در کانادا و کار همزمان با تحصیل در کانادا را مورد بررسی قرار دهیم. کانادا از پر طرفدار ترین کشور های جهان برای کار، تحصیل و زندگی به شمار می رود و اکثریت مردمان این کشور را مهاجران تشکیل می دهند. دانشگاه های کشور کانادا از برترین دانشگاه های جهان در رنکینگ جهانی می باشند و همین مساله باعث شده تا متقاضیان بسیاری برای تحصیل در کانادا اقدام کنند. همچنین انگلیسی بودن زبان رسمی در کانادا نیز از دیگر عوامل تاثیر گزار در مهاجرت دانشجویان به این کشور می باشد. کشور کانادا مانند کشور آلمان و انگلستان این امکان را فراهم کرده است تا دانشجویان بتوانند از طریق شرکت در دوره های کوتاه مدت کار همزمان با تحصیل در کانادا به این کشور مهاجرت کنند. در این دوره ها دانشجویان واجد شرایط که شرایط سنی مناسبی دارند و معدل آن ها بالا می باشد و همچنین دارای مدرک زبان می باشند می توانند برای شرکت در دوره CO-OP شرکت کنند. دوره های کوآپ کانادا به این صورت است که دانشجویان در مدت زمان یک تا دو سال به تحصیل و کار همزمان مشغول شوند. در این دوره دانشجو دوران کارورزی خود را در شرکت های کانادایی پشت سر می گزارد و در صورت رضایت کارفرما و اعطا دعوت نامه کاری به دانشجو متقاضی می تواند به کار مشغول شود در غیر این صورت دانشجو پس از اتمام دوره می تواند با شرکت در برنامه اسکیل ورکر کانادا اقامت این کشور را اخذ نماید. رشته های که دانشجویان در دوره کوآپ کانادا می توانند به تحصیل و کار همزمان در آن ها مشغول شوند شامل: مدیریت، IT، دیجیتال مارکتینگ، هتلداری، توریسم می باشند. هزینه های تحصیل در دوره کوآپ کانادا از 12 تا 20 هزار دلار کانادا متغیر می باشد. به صورت کلی حقوق دریافتی دانشجو در کار هنگام تحصیل معادل با شهریه دانشگاه می باشد. در قسمت زیر نمودار نرخ بیکاری در کشور کانادا را برای شما قرار داده ایم:

نرخ بیکاری کانادا 2021

فایل ویدئویی موسسه ملک پور‌ در خصوص دوره های کواپ کانادا

فایل صوتی این ویدئو

شرایط دوره کار تحصیل آلمان همراه با گارانتی کار:

در ادامه مبحث بهترین کشور ها برای تحصیل با گارانتی کار موضوعات و کشور های مختلفی را مورد بررسی قرار دادیم. در این بخش به بررسی تحصیل و کار در آلمان، شرایط اخذ اجازه کار در آلمان و تحصیل و کار همزمان در آلمان می پردازیم. کشور آلمان یکی از بزرگ ترین اقتصاد های مطرح در اروپا و جهان به شمار می رود و لقب صنعتی ترین کشور اروپا به این کشور داده شده است. آلمان به یکی از مطرح ترین کشور های جهان برای تحصیل دانشجویان تبدیل شده است و هر ساله افراد زیادی از کشور های مختلف با هدف تحصیل و کار در آلمان به این کشور مهاجرت می کنند. تحصیل در اکثریت دانشگاه های آلمان به صورت رایگان می باشد و برخی از دانشگاه ها هزینه های جزیی را دریافت می کنند. دوره های کار تحصیل در آلمان برای دانشجویانی که تمایل دارند تا در این کشور در حین تحصیل به کار مشغول شوند برگزار می شود. از اصلی ترین شرایط جهت ثبت نام در دوره کار تحصیل آلمان می توان به شرایط سنی بین 18 تا 22 سال اشاره نمود که البته در بعضی از شرایط خاص تا 24 سال امکان ثبت نام وجود دارد، همچنین افراد متقاضی باید دارای دیپلم تحصیلی 12 ساله با معدل بالای 18 باشند. از دیگر لزومات اصلی برای تحصیل در دوره کار تحصیل  آلمان داشتن مدرک زبان C1 آلمانی می باشد. قابل ذکر است که دانشجویانی که سطح زبان آن ها پایین تر از C1 است می توانند برای شرکت در دوره های زبان آلمانی در این کشور اقدام نمایند. دوره های کار تحصیل در آلمان تنها در بعضی از دانشگاه های کشور آلمان برگزار می شود. در دوره کار تحصیل در کشور آلمان شخص دانشجو در همان ابتدای امر و با شروع تحصیل می تواند به کار در کمپانی ها و شرکت های طرف قرار داد با دانشگاه بپردازد. رشته های که دانشجویان می توانند در دوره های کار تحصیل آلمان در آن ها مشغول به تحصیل شوند شامل رشته های مکاترونیک، فیزیوتراپی، رشته های خدماتی مانند مدد کاری اجتماعی، رشته های زیر شاخه رشته مدیریت مانند دیجیتال مارکتینگ، مدیریت بهداشت و سلامت، مدیریت تجاری و مدیریت مالی می باشد. هزینه تحصیل در این دوره های به صورت متوسط 200 تا 600 یورو به صورت ماهیانه می باشد که این هزینه ها توسط شرکت ها و کمپانی ها که دانشجویان در آن ها مشغول به کار می باشند به دانشگاه پرداخت می شود. از نکات مثبت و مزایای شرکت در این دوره ها اعتبار مدارک فارغ التحصیلی از سمت دانشگاه می باشد که به دانشجو اجازه می دهد تا در مقاطع بالاتر به تحصیل بپردازد. تفاوت دوره های کار تحصیل آلمان با دوره آوسپیلدونگ این است که مدارک اخذ شده در دوره های آوسپیلدونگ دارای اعتبار نمی باشند و دانشجویان نمی توانند با اخذ مدرک از دوره آوسپیلدونگ به تحصیل در مقاطع بالاتر بپردازند اما دانشجویانی که به تحصیل در دوره کار تحصیل در آلمان مشغول هستند مدارک خود را از دانشگاه های معتبر دریافت می کنند و می توانند به تحصیل در مقطع فوق لیسانس بپردازند. در قسمت زیر نکات مثبت تحصیل در دوره کار تحصیل آلمان را قرار داده ایم، همچنین برای اطلاع شما عزیزان از وضعیت کار در کشور آلمان نمودار نرخ بیکاری در این کشور را برای شما قرار داده ایم:

  • معتبر بودن مدارک اخذ شده از سمت دانشگاه و امکان تحصیل در مقاطع بالاتر
  • تضمین کار دانشجو پس از اتمام تحصیلات
  • ورود به بازار کار در آلمان و آشنایی با شرایط کار در کشور آلمان
  • امکان دریافت دعوت نامه کاری در صورت رضایت شرکت از کار دانشجو
  • امکان اخذ ویزا با شانس بالا نسبت به دوره های آوسپیلدونگ
  • رایگان بودن هزینه تحصیل و پرداخت کمک هزینه برای زندگی دانشجو
  • توصیه نامه و انگیزه نامه دانشجو برای شرکت در دوره های کار تحصیل آلمان
نرخ بیکاری در آلمان

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص دوره آوسپیلدونگ آلمان

فایل صوتی این ویدئو

بهترین کشور ها برای تحصیل با گارانتی کار و هزینه های زندگی: 

در ادامه مبحث بهترین کشور ها برای تحصیل با گارانتی کار به بررسی و مقایسه هزینه زندگی کشور های نام برده خواهیم پرداخت. قطعاً برای متقاضیانی که تمایل دارند تا در کشور های سطح اول جهان مانند آلمان، انگلستان، هلند، کانادا، فنلاند و.. به تحصیل بپردازند هزینه های زندگی از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. بررسی هزینه های زندگی در کشور های نام برده می تواند به شخص کمک کند تا بهترین انتخاب را جهت مهاجرت داشته باشند. در ادامه به بررسی هزینه های زندگی در کشور های مختلف خواهیم پرداخت:

کشور هزینه های ماهیانه زندگی دانشجویی(اجاره خورد و خوراک و حمل و نقل)
آلمان به صورت متوسط با  احتساب تمام هزینه ها 850 تا 1000یورو
انگلستان به صورت متوسط و با احتساب تمام هزینه ها 14001200 تا پوند
کانادا به صورت متوسط و با احتساب تمام هزینه ها 1000 دلار کانادا
 هلند به صورت متوسط و با احتساب تمام هزینه ها 700 تا 1000 یورو
فنلاند به صورت متوسط و با احتساب تمام هزینه ها 700 تا 1100 یورو
سخن پایانی در خصوص بهترین کشور ها برای تحصیل با گارانتی کار

بهترین کشور ها برای تحصیل با گارانتی کار، بررسی بهترین کشور برای تحصیل رایگان، بهترین کشور برای مهاجرت دانشجویان متقاضی به کار هنگام تحصیل، بررسی دوره های کار تحصیل در آلمان، انگلستان و کانادا، شرایط تحصیل ارزان در کشور های سطح اول اروپا را در مقاله بهترین کشور ها برای تحصیل با گارانتی کار به صورت علمی مورد بررسی قرار دادیم. در این مقاله متوجه شدیم که دانشجویان متقاضی می توانند در صورت واجد شرایط بودن در کشور های سطح اول جهان به تحصیل و کار به صورت همزمان مشغول شوند و با هزینه های بسیار پایین در کشور های مانند انگلستان، آلمان، هلند، فنلاند و کانادا به تحصیل و کار بپردازند. موسسه حقوقی ملک پور با سوابق بلند مدت در امور مهاجرت می تواند به شما عزیزانی که تمایل به مهاجرت به بهترین کشور ها برای تحصیل با گارانتی کار را دارید خدمات مناسبی ارائه نماید. در صورت تمایل جهت دریافت اطلاعات دقیقتر می توانید با دفاتر موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نمایید و به صورت رایگان به دریافت اطلاعات مهاجرتی بپردازید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *