بهترین مسیر جهت مهاجرت پزشکان

آنچه در این مقاله میخوانید

  • راه های مهاجرت پزشکان
  • معادل سازی مدارک پزشکان در خارج از کشور:
    • آلمان
    • آمریکا
    • دانمارک
    • سوئد
    • اتریش
    • انگلستان
  • بررسی بهترین کشور های دنیا برای مهاجرت پزشکان
  • میزان درآمد پزشکان در کشور های خارجی:
    • کانادا
    • دانمارک
    • سوئیس
    • آمریکا
    • سوئد
  • بررسی بهترین مسیر مهاجرت برای پزشکان و سخن پایانی

بهترین طریق برای مهاجرت پزشکی در 30 ثانیه

بررسی بهترین مسیر جهت مهاجرت پزشکان و مقدمه ای بر آن

بهترین مسیر جهت مهاجرت پزشکان، تحقیق در مورد بهترین کشور های جهان برای مهاجرت پزشکان و دندان پزشکان، بررسی و تحقیق درباره بهترین مسیر ها برای مهاجرت پزشکان ایرانی، نگاهی به راحت ترین کشور برای مهاجرت پزشکان، روند معادل سازی مدارک پزشکان در کشور های خارجی و دیگر مواردی که با موضوع بهترین مسیر جهت مهاجرت پزشکان مرتبط می باشند را در این مقاله به صورت تخصصی و علمی به رشته تحریر در می آوریم. کدام کشور برای مهاجرت پزشکان بهترین مسیر می باشد؟ بهترین کشور ها برای مهاجرت پزشکان ایرانی کدام کشور ها می باشند؟ راحت ترین کشور برای مهاجرت پزشکان جهت انجام معادل سازی کدام کشور می باشد؟ ما سعی داریم تا به این سوالات که شما پزشکان عزیز مطرح نموده اید در این مقاله به صورت علمی و دقیق پاسخ مناسب دهیم. موسسه حقوقی ملک پور با سابقه بلند مدت در زمینه اخذ ویزا از روش های گوناگون مانند روش کار، تحصیل، سرمایه گذاری و.. از بهترین کشور های جهان، این افتخار را دارد تا به شما عزیزانی که تمایل به مهاجرت دارید، خدمات بی نظیری برای مهاجرت به بهترین کشور های جهان ارائه نماید و شما را در مسیر مهاجرت یاری نماید. پزشکان و دیگر متقاضیان مهاجرت از انواع روش ها، این امکان را دارند تا با برقرار نمودن ارتباط و تماس با دفاتر موسسه با مشاورین مجموعه به صحبت و مشاوره بپردازند تا مشاورین متخصص اطلاعاتی دقیق در خصوص بهترین مسیر جهت مهاجرت پزشکان و دیگر اطلاعات مهاجرتی را در اختیار آن ها قرار دهند. همچنین مشاورین موسسه با دریافت اطلاعات مهاجرتی شما عزیزان می توانند بهترین مسیر مهاجرت را به شما پیشنهاد دهند.

راه های مهاجرت پزشکان:

برای انتخاب بهترین مسیر جهت مهاجرت پزشکان، باید در ابتدا به بررسی شرایط پزشک و همین طور به بررسی شرایط کشور ها پرداخت تا بتوان بهترین مسیر را برای مهاجرت پزشکان انتخاب نمود. به طور کلی پزشکان متقاضی مهاجرت به خارج از کشور به دو دسته تقسیم می شوند.

  • گروه اول پزشکان متقاضی مهاجرت کاری 

همان گونه که می دانید روش کار یکی از اصلی ترین و بهترین روش های مهاجرت به کشور های دیگر به شمار می آید. می توان گفت بهترین مسیر جهت مهاجرت پزشکان مهاجرت از روش کار می باشد. مهاجرت کاری یکی از مطلوب ترین و بهترین روش های مهاجرتی به شمار می آید، البته باید در نظر داشت که مهاجرت پزشکان ایرانی به کشور های سطح اول جهان و اروپا و شروع کار آن ها به عنوان پزشک در گرو معادل سازی مدارک آن ها در آن کشور ها می باشد و پزشکان در صورتی می توانند در کشور های سطح اول جهان به کار مشغول شوند که بتوانند با موفقیت دوره معادل سازی مدارک را پشت سر بگذارند. پزشکان پس از انجام معادل سازی در کشور های مقصد می توانند در این کشور ها به عنوان پزشک مشغول به کار شوند، حال این سوال به وجود می آید که پزشکان چگونه می توانند برای معادل سازی به یک کشور مهاجرت نمایند؟ در بعضی از کشور ها برای ورود پزشکان خارجی به آن کشور با هدف انجام معادل سازی برای پزشکان و دندان پزشکان، ویزایی تحت عنوان ویزای معادل سازی پزشکان وجود دارد، از جمله کشور های که برای جبران کمبود نیروی پزشک، دندان پزشک، پرستار یا ماما ویزای معادل سازی را در برنامه های مهاجرتی خود قرار داده است می توان به کشور دانمارک و سوئد، نروژ و آلمان اشاره نمود. اما کشور های نیز وجود دارند که ویزای معادل سازی در برنامه مهاجرتی آن ها تعریف نشده است، اما این امکان وجود دارد تا از روش های دیگر مانند روش تحصیل و یا روش های سرمایه گذاری و سرمایه داری در ابتدا اقامت بلند مدت آن کشور را اخذ نمایند و سپس با حضور در آن کشور اقدام به یادگیری زبان آن کشور و انجام معادل سازی نمایند. قابل ذکر است که جهت معادل سازی در هر کشوری یاد گیری زبان آن کشور اصلی ترین لازمه برای انجام معادل سازی می باشد. در کشورهایی مانند هلند و اتریش ویزای برای معادل سازی مدرک صادر نمی شود، اما پزشکان در صورتی که از روش های تحصیلی یا روش های دیگر اقامت این کشورها را بدست آورند، می توانند مدرک پزشکی خود را معادل نمایند. روش های که توضیح داده شد برای پزشکانی می باشد که تمایل به ادامه زندگی و کار در کشور های سطح اول جهان را دارند و می توانند پس از یادگیری زبان کشور مقصد و انجام معادل سازی به کار و زندگی در کشور مقصد مشغول شوند.

  • گروه دوم پزشکانی که تمایلی به کار کردن در خارج از کشور به عنوان پزشک ندارند و به دنبال اقامت در بهترین کشورها هستند. 

حال ممکن است پزشکان در کشور خود شرایط کاری مناسبی را داشته باشند و تمایلی به ادامه کار در کشور های خارجی نداشته باشند و تنها تمایل دارند با حفظ بیزنس خود در ایران، اقامت یکی از برترین کشور های جهان را برای خود و خانواده خود اخذ نمایند، باید گفت این موضوع امکان پذیر است، در صورتی که پزشکان از وضع مالی خوبی برخوردار باشند این امکان را دارند تا از روش های سرمایه گذاری مانند خرید ملک و یا خود حمایتی اقامت کشور های نظیر اسپانیا، پرتغال، فرانسه و یونان را به دست آورند و به دلیل نداشتن شرط حضور در روش خرید ملک اسپانیا، پرتغال و یونان و روش خود حمایتی فرانسه، آن ها می توانند به صورت آزادانه در کشور های اتحادیه اروپا به زندگی مشغول شوند و همچنین در مواقع دلخواه به کشور خود بازگردند، در این روش ها پزشکان می توانند در صورت یادگیری زبان معادل سازی مدارک را نیز انجام دهند. پزشکان می توانند بسته به شرایط خود از روش های که توضیح داده شد اقدام به مهاجرت نمایند.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص مهاجرت پزشکان

فایل صوتی توضیحات استاد ملک پور در خصوص مهاجرت پزشکان

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

معادل سازی مدارک پزشکان در خارج از کشور:

در مطالب بالا گفته شد که اصلی ترین و بهترین مسیر جهت مهاجرت پزشکان روش مهاجرت کاری و معادل سازی می باشد. با توجه به این موضوع که در اکثر کشور های سطح اول جهان مدارک پزشکان و دندان پزشکان ایرانی مورد تایید نمی باشد متقاضیان باید برای ادامه کار در این کشور ها پروسه معادل سازی را بگذرانند. همین طور گفته شد که کشور های مانند دانمارک، سوئد، آلمان و نروژ که نیاز به نیروی پزشک و دندان پزشک دارند برای جذب پزشکان خارجی در برنامه های مهاجرتی خود ویزا های معادل سازی را تعریف کرده اند. همچنین گفتیم که پروسه معادل سازی در کشور های که ویزای معادل سازی را در برنامه های مهاجرتی خود ندارند امکان پذیر می باشد. اصلی ترین شرط معادل سازی مدارک پزشکان و دندان پزشکان حضور شخص متقاضی در آن کشور می باشد. پزشکان واجد شرایط این امکان را دارند تا پس از مهاجرت در کشور مقصد خود به پروسه معادل سازی مدارک مشغول شوند. مراحل معادل سازی در برخی از بهترین کشور های جهان را برای شما به رشته تحریر در آورده ایم:

بهترین مسیر جهت مهاجرت پزشکان

آلمان:

قصد داریم تا در بررسی بهترین مسیر جهت مهاجرت پزشکان به بررسی معادل سازی در کشور آلمان بپردازیم. با توجه به کمبود نیروی پزشک و دندان پزشک در آلمان، این کشور برنامه مهاجرتی برای پزشکان و دندان پزشکان قرار داده است. پزشکان و دندان پزشکان که حداقل دارای 2 سال سابقه کار می باشند می توانند با ارسال درخواست خود برای یک کلینیک و یا یک مرکز درمانی به عنوان یک دکتر مهمان برای انجام پروسه معادل سازی وارد آلمان شوند. این مراکز پس از بررسی مدارک پزشکان و دندان پزشکان در صورت تایید برای آن ها نامه پذیرش ارسال می نماید. قابل ذکر است که پزشکان برای معادل سازی باید مدرک C1 زبان آلمانی را ارائه نمایند. خبر خوشایند برای پزشکان متقاضی این است که آن ها می توانند در کشور خود به سطح A2 زبان آلمانی برسند (البته بهتر است در سطح B1 باشند) و پس از ورود به آلمان در کلاس های زبان آلمانی که خود دولت آلمان مشخص نموده شرکت نمایند. پزشکان می بایست سطح زبان خود را به C1 برسانند. پس از رسیدن به سطح C11، پزشکان و دندان پزشکان باید در آزمون زبان شرکت نمایند. با قبولی در آزمون زبان دو سال زمان دارند تا در آزمون دانش پزشکی در آلمان شرکت نمایند و در این آزمون نمره قبولی را کسب کنند تا مدارک آن ها مورد تایید واقع گردد و اجازه کار به صورت دائم پیدا کنند. پزشکان و دندان پزشکان با گذراندن این مراحل این امکان را دارند تا تحت عنوان دستیار پزشکی یا رزیدنت (Assistenzarzt) با حقوق ماهیانه به کار مشغول شوند و پس از گذشت 2 سال می توانند به عنوان پزشک کار خود را ادامه دهند.

دانمارک:

برای مهاجرت پزشکان به دانمارک و معادل سازی در کشور دانمارک این امکان وجود دارد تا پزشکان و دندان پزشکان با اخذ ویزای معادل سازی وارد این کشور شوند. برای مهاجرت پزشکان به دانمارک و معادل سازی مدارک برای پزشکان و دندان پزشکان در کشور دانمارک، متقاضیان باید به سطح C1 زبان دانمارکی برسند و پس از رسیدن به این سطح می توانند پروسه معادل سازی را شروع کنند و در آزمون معادل سازی شرکت نمایند. قابل ذکر است متقاضیان می توانند در دوره های زبانی که در کشور دانمارک برای پزشکان برگزار می شود شرکت نمایند و در این دوره ها به سطح C1 زبان دانمارکی برسند. پس از قبولی در آزمون معادل سازی، پزشکان متقاضی باید دوره کار آموزی پزشکی خود را به مدت 6 ماه زیر نظر پزشکان دانمارکی بگذرانند و دوره های مربوط به مقررات و قوانین بهداشت در کشور دانمارک را پشت سر بگذارند. با اتمام این مراحل به پزشکان و دندان پزشکان مجوز شروع کار پزشکی داده می شود.

آمریکا:

جهت معادل سازی مدارک پزشکان در کشور آمریکا، پزشکان و دندان پزشکان باید در یک آزمون به نام آزمون USMLE شرکت نمایند، این آزمون شامل 3 مرحله می باشد. در مرحله اول در این آزمون اطلاعات پزشکان درباره علوم پایه مورد بررسی واقع می گردد. در مرحله دوم که خود از 2 بخش تشکیل گردیده، پزشکان متقاضی در بخش اول باید در آزمون مهارت های کلینیکی شرکت نمایند و در بخش دوم سوالاتی در مورد ارتباط پزشک با بیمار و معاینه بیمار توسط پزشک در شرایط اورژانسی مطرح می شود. این بخش به صورت شفاهی می باشد و پزشکان و دندان پزشکان باید از سطح زبان بسیار خوبی بهرمند باشند. در مرحله سوم این آزمون در خصوص مدیریت بیمار از شروع بیماری تا پایان درمان و رسیدن بیمار به بهبودی از پزشکان سوال می شود. این قسمت به صورت آنلاین بوده و شامل نمره منفی می باشد. پزشکان با قبولی در این سه مرحله مجاز به شروع کار پزشکی در آمریکا می باشند.

سوئد:

پزشکانی که تمایل دارند تا به کشور سوئد مهاجرت نمایند و در این کشور معادل سازی انجام دهند مانند دیگر کشور ها باید به سطح C1 زبان سوئدی برسند تا امکان معادل سازی مدارک برای شما فراهم شود. سوئد نیز مانند کشور دانمارک ویزای معادل سازی پزشکان و دندان پزشکان را در برنامه های مهاجرتی خود قرار داده. در این برنامه در ابتدا به متقاضیان یک فرصت 1 ساله برای آموزش زبان سوئدی داده می شود و پزشکان در سوئد به آموزش زبان این کشور می نشینند و پس از گذشت 1 سال و رسیدن به سطح C1 زبان سوئدی در آزمون زبان این کشور شرکت می نمایند. در صورتی که پزشکان و دندان پزشکان در این آزمون قبول شوند می توانند در آزمون معادل سازی شرکت نمایند و در صورتی که با موفقیت این آزمون را پشت سر بگذارند، ملزم می باشند تا برخی از دروس و واحد های دانشگاهی که با نظام پزشکی سوئد مرتبط هستند را بگذرانند و همچنین به مدت 6 ماه در دوره کار آموزی، زیر نظر پزشکان سوئدی آموزش می بینند. پزشکان و دندان پزشکانی که موفق می شوند این مراحل را پشت سر بگذارند مجوز کار تحت عنوان پزشک در کشور سوئد را دریافت می کنند.

اتریش:

گفته شد که کشور اتریش در برنامه های مهاجرتی خود ویزا ای تحت عنوان معادل سازی پزشکان ندارد، و پزشکان متقاضی به کار در اتریش باید بتوانند از روش های گوناگون وارد این کشور شوند و با داشتن زمان لازم در این کشور به معادل سازی بپردازند. از روش های ورود به کشور اتریش روش تحصیل و سرمایه گذاری بهترین روش ها می باشند. پزشکان و دندان پزشکان باید برای معادل سازی به سطح C1 زبان آلمانی برسند تا امکان انجام معادل سازی برای آن ها فراهم گردد. با رسیدن با سطحC1 زبان آلمانی و قبولی در آزمون زبان، پزشک یا دندان پزشک متقاضی باید مدارک خود را برای ارزیابی ارسال نماید و پس از تایید مدارک متقاضی امکان شرکت در آزمون معادل سازی را خواهد داشت و با قبولی در آزمون معادل سازی و گذراندن دوره کارآموزی، مجوز فعالیت به عنوان پزشک یا دندان پزشک برای وی صادر خواهد شد.

انگلستان:

پزشکان و دندان پزشکانی که تمایل دارند تا در انگلستان معادل سازی خود را انجام دهند باید در این کشور در آزمونی دو مرحله ای به  نام PLAB شرکت نمایند، این آزمون در دو مرحله می باشد که در مرحله اول آزمون به صورت تئوری می باشد که در خصوص اطلاعات پزشکی عمومی و تخصصی می باشد و مرحله دوم آزمون PLAB به صورت بالینی می باشد. متقاضیان برای شرکت در این آزمون و انجام معادل سازی باید از سطح زبان انگلیسی بسیار بالا برخوردار باشند.

پادکست توضیحات کارشناس ارشد موسسه ملک پور در خصوص راه های مطمئن مهاجرت پزشکان

بررسی بهترین کشور های دنیا برای مهاجرت پزشکان:

انتخاب راحت ترین کشور برای مهاجرت پزشکان و همچنین انتخاب کشوری که از شرایط مناسبی از نظر میزان حقوق، شرایط مناسب زندگی، سطح رفاه بالا و .. برخوردار باشد، از دغدغه های اصلی پزشکان و دندان پزشکانی می باشد که تمایل دارند تا در کشور های خارجی به ادامه کار و زندگی مشغول شوند. برای این که بتوان بهترین و راحت ترین کشور برای مهاجرت پزشکان را انتخاب نمایید نیاز است تا به مقایسه میان کشور های مختلف بپردازید و معایب و مزایای هر کشور را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دهید تا بتوانید بهترین کشور را انتخاب نمایید. بعضی از پزشکان و دندان پزشکان تمایل دارند تا دوران بازنشستگی خود را در کشور های اروپایی بگذرانند و هدف آن ها ادامه کار به عنوان پزشک و دندان پزشک نمی باشد، برای این دسته افراد روش های مانند روش سرمایه داری یا خود حمایتی بهترین گزینه می باشد و با نشان دادن میزان سرمایه خود می توانند از کشور های نظیر فرانسه، اسپانیا، سوئیس، اتریش، پرتغال و یونان اقامت اخذ نمایند، همچنین روش خرید ملک می تواند یکی دیگر از گزینه های مناسب برای این دسته از پزشکان که تمایل به ادامه کار به عنوان پزشک را ندارند باشد، این افراد می توانند با خرید ملک در کشور های مانند پرتغال، اسپانیا و یونان اقامت این کشور ها را بدون شرط حضور اخذ نمایند و در هر کدام از کشور های اتحادیه اروپا و حوزه شینگن به زندگی بپردازند. اما برای پزشکان و دندان پزشکانی که تمایل دارند تا کار پزشکی و دندان پزشکی خود را در کشور های دیگر ادامه دهند و در این کشور ها به ادامه زندگی مشغول شوند شرایط متفاوت است. باید گفت برای این عزیزان نیز شرایط خوب و مناسبی برای مهاجرت وجود دارد، با توجه به نیاز مبرم و شدید کشور های مانند آلمان، دانمارک، سوئد و نروژ به کادر درمان مخصوصاً پزشکان و دندان پزشکان و قرار دادن ویزای معادل سازی برای پزشکان و کادر درمان در برنامه های مهاجرتی این کشور ها، متقاضیان می توانند در صورت واجد شرایط بودن برای اخذ این ویزا اقدام نمایند. همچنین کشور های نظیر اتریش و یا کانادا که برای آن ها ویزا های معادل سازی وجود ندارد، این امکان برای پزشکان و دندان پزشکان وجود دارد تا از طریق برنامه های تحصیلی یا سرمایه گذاری به این کشور ها وارد شوند و در آن جا به انجام دوره معادل سازی مشغول شوند. این مقاله و دیگر مقالات و مطالب مهاجرتی که در سایت های موسسه حقوقی ملک پور مطالعه می کنید، توسط مشاورین این موسسه نوشته شده و مورد تدوین قرار گرفته است، هر گونه استفاده و کپی برداری از این مطالب غیر قانونی بوده و همچنین از نظر شرعی حرام است. به صورت کلی کشور های برتر اروپایی و یا کانادا و آمریکا می تواند مقصد مناسبی برای پزشکان و دندان پزشکان باشد زیرا این کشور ها از نظر میزان درآمد، سطح بالای فرهنگ و رفاه و شرایط مناسب زندگی برخوردار می باشند.

بهترین کشور های دنیا برای مهاجرت پزشکان

فایل تصویری توضیحات موسسه ملک پور در خصوص معادل سازی مدرک پزشکان

فایل صوتی این ویدئو

کانادا:

در کشور کانادا بیشتر از 90000 پزشک مشغول به کار می باشند و رشد سریع تری نسبت به جمعیت کانادا دارند. میانگین درآمد پزشکان متخصص در کشور کانادا برای هر سال کار به صورت متوسط 338000 دلار کانادا می باشد و میزان درآمد پزشکان عمومی برای هر سال کار  به صورت متوسط 270000 دلار کانادا می باشد. البته قابل ذکر است که میزان درآمد پزشکان در ایالت های مختلف کانادا متفاوت است و میزان حقوق گفته شد حد میانگین می باشد.

دانمارک:

پزشکانی متخصصی که در کشور دانمارک مشغول به فعالیت می باشند برای هر سال کار در این کشور به صورت میانگین حقوقی معادل با 155000 یورو دریافت می کنند. پزشکان عمومی نیز در کشور دانمارک برای هر سال کار به صورت میانگین حقوقی معادل با 97900 یورو درآمد کسب می کنند.

سوئیس:

پزشکان متخصصی که در کشور سوئیس مشغول به کار می باشند برای هر سال کار حقوقی معادل با 400000 یورو درآمد دارند، پزشکان عمومی نیز در کشور سوئیس برای هر سال کار به صورت میانگین 237000 یورو درآمد کسب می کنند.

آمریکا:

پزشکان متخصصی که در آمریکا مشغول به کار می باشند برای هر سال کار در این کشور به صورت میانگین 350000 دلار درآمد دارند، همچنین پزشکان عمومی برای هر سال کار در آمریکا به صورت میانگین 223000 دلار درآمد دارند.

سوئد:

پزشکان متخصصی که در کشور سوئد مشغول به کار می باشند برای هر سال کار در این کشور حقوقی معادل با 210000 یورو درآمد کسب می کنند. همچنین پزشکان عمومی در سوئد برای هر سال کار حقوقی معادل با 126000 یورو درآمد کسب می کنند.

بررسی بهترین مسیر مهاجرت برای پزشکان و سخن پایانی

بهترین مسیر مهاجرت برای پزشکان، بررسی شرایط مهاجرت پزشکان ایرانی در خارج از کشور، مراحل معادل سازی پزشکان در کشور های سطح اول جهان، نگاهی به راحت ترین کشور برای مهاجرت پزشکان و میزان حقوق پزشکان در کشور های سطح اول جهان و دیگر موضوعاتی که با مقاله بهترین مسیر جهت مهاجرت پزشکان مرتبط می باشند را در این مقاله مورد بررسی قرار دادیم. گفته شد که مهاجرت از روش کار بهترین مسیر مهاجرت برای پزشکان به شمار می آید. برای انتخاب راحت ترین کشور برای مهاجرت پزشکان باید به بررسی مراحل معادل سازی در آن کشور ها پرداخت و به این موضوع که آیا آن کشور ویزای معادل سازی پزشکان را در برنامه های مهاجرتی خود قرار داده توجه کرد، زیرا کشور های که ویزای معادل سازی را به پزشکان اعطا می کنند به دلیل نیاز به کادر درمان شرایط بهتری برای معادل سازی دارند. موسسه حقوقی ملک پور با سابقه طولانی در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا از بهترین کشور های جهان از روش های گوناگون مانند روش کار، تحصیل، سرمایه گذاری و.. این افتخار را دارد تا به شما عزیزانی که تمایل به مهاجرت دارید، خدمات بی نظیری برای مهاجرت به بهترین کشور های جهان ارائه نماید و شما را در مسیر مهاجرت یاری نماید. پزشکان و دیگر متقاضیان مهاجرت از انواع روش ها، این امکان را دارند تا با برقرار نمودن ارتباط و تماس با دفاتر موسسه با مشاورین مجموعه به صحبت و مشاوره بپردازند تا مشاورین متخصص اطلاعاتی دقیق در خصوص بهترین مسیر جهت مهاجرت پزشکان و دیگر اطلاعات مهاجرتی را در اختیار آن ها قرار دهند. همچنین مشاورین موسسه با دریافت اطلاعات مهاجرتی شما عزیزان می توانند بهترین مسیر مهاجرت را به شما پیشنهاد دهند.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه بهترین مسیر جهت مهاجرت پزشکان

بهترین کشور ها برای مهاجرت پزشکان و دندان پزشکان برای معادل سازی کدام است؟

بهترین کشور ها برای مهاجرت پزشکان و دندان پزشکان کشور های می باشند که ویزای معادل سازی را در برنامه های مهاجرتی خود قرار داد اند، کشور های نظیر آلمان، دانمارک، سوئد و نروژ از بهترین کشور ها برای معادل سازی پزشکان و دندان پزشکان به شمار می رود.

مهم ترین نیاز پزشکان برای معادل سازی در کشور های اروپایی چیست؟

پزشکانی که تمایل دارند تا در کشور های سطح اول جهان به معادل سازی مشغول شوند باید به زبان کشور مقصد مسلط باشند تا بتوانند معادل سازی در کشور مقصد را شروع کنند.

راحت ترین کشور برای مهاجرت پزشکان ایرانی کدام است؟

با توجه به این موضوع که مدارک پزشکان ایرانی در کشور های سطح اول دنیا مورد تایید نمی باشد نیاز است تا پزشکان در این کشور ها به معادل سازی مدارک خود مشغول شوند، کشور های دانمارک، سوئد و آلمان برای مهاجرت پزشکان ایرانی بهترین شرایط معادل سازی را دارند.

حداقل مدرک زبانی که پزشکان متقاضی مهاجرت به دانمارک و آلمان باید ارائه دهند چه مدرکی می باشد؟

پزشکان و دندان پزشکان متقاضی به معادل سازی در کشور های دانمارک و آلمان باید مدرک c1 زبان را ارائه نمایند، متقاضیان مهاجرت به آلمان می توانند در کشور خودشان به سطح A2  در زبان آلمانی برسند و پس از ورود به آلمان در این کشور در کلاس های زبان شرکت نمایند و مدرک C1 را اخذ کنند. برای کشور دانمارک نیز پزشکان می توانند در این کشور در کلاس های زبان دانمارکی شرکت نمایند و به سطح C1 برسند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *