بهترین رشته ها برای مهاجرت به استرالیا از طریق کار

آنچه در این مقاله میخوانید

شرایط عمومی کار در استرالیا

بهترین رشته ها برای مهاجرت به استرالیا از طریق کار

    • متخصصین بیهوشی
    • مهندسین معدن
    • مهندس برق
    • حسابدار
    • جراح
    • پرستاران و کادر پزشکی
    • روانپزشک
    • وکلا
    • مهندس مکانیک
    • مهندس کامپیوتر
  • بهترین رشته ها برای مهاجرت به استرالیا از طریق کار و سخن پایانی
بهترین رشته ها برای مهاجرت به استرالیا از طریق کار

بهترین رشته ها برای مهاجرت به استرالیا از طریق کار و مقدمه ای بر آن

بهترین رشته ها برای مهاجرت به استرالیا از طریق کار، وضعیت کار در استرالیا، مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص، لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا 2021 و دیگر عناوین مهم در باب بهترین رشته ها برای مهاجرت به استرالیا را به صورت علمی بررسی می نمایم. بهترین رشته ها برای مهاجرت به استرالیا از طریق کار کدامند؟ وضعیت کار در استرالیا چگونه می باشد؟ مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص چگونه می باشد؟ لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا 2021 کدامند؟ برای دریافت پاسخ برای سوالات خود، پیشنهاد می کنیم ما را تا پایان مقاله بهترین رشته ها برای مهاجرت به استرالیا از طریق کار همراهی نمایید. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از کشور استرالیا، مقالاتی که در زمینه استرالیا به نگارش درآمده اند، را در وب سایت معتبر موسسه حقوقی ملک پور (ملک پور اتریش) مطالعه بفرماییید. همچنین شما خوبان پس از مطالعه این مقالات می توانید برای دریافت راهنمایی و مشاوره در زمینه مهاجرت به استرالیا و یا دیگر کشور های برتر جهان، با تماس تلفنی، از کارشناسان کار بلد این موسسه مشاوره رایگان و علمی دریافت نمایید.

شرایط عمومی کار در استرالیا:

از اساسی ترین دلایلی که مردمان سرزمین های دیگر به کشور استرالیا مهاجرت می نمایند، وجود مناظر کوهستانی، جنگل های بارانی و چشم انداز های زیبا می باشد. اشخاص و اتباع خارجی زیادی هر ساله جهت تحصیل و کار به کشور استرالیا می آیند و این امر موجب پدید آمدن چند زبان دیگر به غیر از زبان اصلی مردم استرالیا می باشد. زبان اصلی در کشور استرالیا، زبان انگلیسی می باشد. همچنین به دلیل جمعیت اتباع خارجی در این کشور، 20 درصد از مردمان این کشور بی دین، 5 درصد مسلمان و حدود 60 درصد مسیحی می باشند. استرالیا همیشه یک سیاست روشن و منصفانه در مورد مهاجرت داشته و از کارمندان مهاجر استقبال کرده است. اگر به عنوان یک فرد متخصص می خواهید به استرالیا مهاجرت کاری داشته باشید، می توانید از طریق کسب امتیازات لازم در سیستم امتیاز بندی استرالیا (skill select) به عنوان یک نیروی ماهر به استرالیا مهاجرت نمایید. مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص، مسلما با داشتن وکیل مهاجرت به استرالیا بسیار راحت تر می باشد. شما می توانید با داشتن یک وکیل مهاجرت خوب و با سابقه، مهاجرتی آسان را برای کار داشته باشید. در ادامه به بررسی بهترین رشته ها برای مهاجرت کاری به استرالیا می پردازیم.

نمودار زیر نرخ بیکاری در کشور استرالیا می باشد.

نرخ بیکاری در استرالیا

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

فایل ویدئویی توضیحات مدیریت موسسه حقوقی ملک پور در خصوص کار و ویزای کاری

فایل صوتی توصیحات مدیریت موسسه حقوقی ملک پور در خصوص کار و ویزای کاری

متخصص بی هوشی

متخصصین بیهوشی:

یکی از بهترین رشته ها برای مهاجرت کاری به استرالیا متخصص بیهوشی می باشد، که با توجه به شرایط جذب نیروی کار در استرالیا در زمینه پزشکی و کادر درمان، متخصصین بیهوشی می توانند در اسرع وقت با دارا بودن شرایط لازم و معادل سازی در استرالیا، به کار تخصصی خویش بپردازند. متخصص بیهوشی بخشی از یک تیم جراحی است که وظیفه آن اطمینان از تجویز صحیح سطح بیهوشی عمومی یا موضعی می باشد. شرایط کار در استرالیا برای متخصصان بیهوشی به گونه ای است، که متوسط درآمد آنان 320000 دلار استرالیا در یک سال می باشد، که طبق اداره آمار استرالیا نیمی از افراد در این رشته تخصصی درآمد بیشتری در یک سال دارند. برای کار در این زمینه، شما باید یک مدرک پزشکی را پشت سر بگذارید و پس از آن چند سال در بیمارستان ها آموزش دیده باشید. به طور کلی در استرالیا، یک متخصص بیهوشی باید 5 سال آموزش تخصصی را در کالج بیهوشی استرالیا و نیوزلند بگذراند.

مهندسین معدن:

مهندسین معدن جنبه مهندسی مکان یابی و استخراج مواد معدنی،  نفت و گاز طبیعی از زمین را برنامه ریزی و هدایت می نمایند. آنان برای تعیین منابع موجود، امکان طراحی و توسعه فرایند استخراج، بررسی مقدماتی از ذخیره مواد، نفت و گاز طبیعی را دارند. در این شغل حدود 11000 کارگر استخدام شده می باشد. این رویه نسبت به 5 سال گذشته می باشد و انتظار می رود تا 2022 این تعداد از کارکنان به 11900 نفر افزایش یابد. مهندسین معدن برای یک سال کار در استرالیا، 80800 دلار استرالیا دستمزد دریافت می کنند. شرایط لازم برای ورود به این شغل در استرالیا، به شرح لیست زیر می باشد.

  • درجه لیسانس
  • تجربه کاری بالا
  • ثبت نام و صدور مجوز
  • میزان مهارت بالا
مهندس برق

مهندسین برق:

با توجه به رشد رشته کاری برق در استرالیا، این کشور به نیروی مهندس برق نیازمند می باشد. مهندسین برق می توانند با دارا بودن شرایط ذیل، به عنوان مهندس برق به کشور استرالیا مهاجرت نمایند و متوسط حقوقی معادل 92800 دلار استرالیا در یک سال دریافت نمایند. شرایط لازم برای کار مهندس برق در استرالیا به شرح زیر است.

  • لیسانس مهندسی برق
  • سطح متوسط تا بالا تخصص در مهندسی خدمات ساخت و ساز و مستندات طراحی ساختمان
  • تجربه صنعت 2 الی 5 سال در پروژه های خدمات ساختمانی استرالیا از بخش هایی مانند تجارت، بهداشت، دفاع و آموزش
  • مهارت های فنی مربوط به مهندسی برق، ایده آل در یک محیط مهندسی مشاور
  • درک و اجرای استاندارد ها و کد های  مربوط در پروژه های خدمات ساختمانی
  • توانایی برقراری ارتباط و هماهنگی موثر با کلیه ذینفعان داخلی و خارجی در طول چرخه عمر پروژه
  • مهارت های فردی و ارتباط توسعه یافته

حسابدار:

مطابق با اطلاعات منتشر شده در وب سایت دولت استرالیا Job Outlook، طی دو سال گذشته، رشد اشتغال در این منطقه تقریباً سه برابر بیشتر از همه مشاغل بوده است و تخمین زده می شود که تعداد حسابداران در استرالیا تقریباً به 220 هزار نفر برسد. برای تبدیل شدن به یک حسابدار کاملاً واجد شرایط ، باید صلاحیت CA (حسابدار خبره) یا CPA (حسابدار رسمی مجاز ) را داشته باشید . برای واجد شرایط بودن برای انجام مطالعه CA یا CPA ابتدا باید مدرکی در تجارت داشته باشید، که توسط هر سازمان پذیرفته شود. داشتن صلاحیت CA یا CPA، مهارت ها و دانش بیشتری را برای تبدیل شدن به یک رهبر کسب و کار ایجاد می کند. حسابداران می توانند در کشور استرالیا از متوسط حقوقی برابر با 66100 دلار استرالیا در یک سال بهره مند گردند.

جراح:

برای ورود به استرالیا تحت عنوان یک جراح در ابتدا نیازمند مدرک پزشکی معادل سازی شده در کشور استرالیا می باشد، که دارای مراحل خاص می باشد و پس از آن یک جراح می تواند جهت کار در استرالیا اقدام نماید. جراح شخصی است که وظیفه تشخیص، عمل و درمان بیمار را بر عهده دارد. متوسط درآمدی که یک جراح در طی یک سال کار در استرالیا کسب می نماید، حقوقی بالغ بر 294000 دلار استرالیا می باشد. برای کار در این زمینه در استرالیا، شما باید یک دوره پزشکی 4 ساله و تحصیلات تکمیلی را دنبال نمایید و سپس 5 الی 6 سال آموزش جراحی داشته باشید. همه جراحان باید آموزش خود را به عنوان جراح عمومی شروع نمایند و سپس می توانند انتخاب خود را در رشته تخصصی داشته باشند.

پرستاران و کادر پزشکی:

استرالیا مقصد مناسبی برای هر پرستار یا سایر کادر پزشکی می باشد و مناسب برای کار و درآمد می باشد. با توجه به این که این یک صنعت در حال رشد است، همراه با این واقعیت که تعداد زیادی پرستار و کارمند پزشکی وجود دارند، که به زودی به سن بازنشستگی می رسند، تقاضا برای پرستاران افزایش می یابد و سقف شغلی بالایی را برای نقش در این بخش فراهم می کند. صنعت مراقبت های بهداشتی به طور کلی در 5 سال بیشترین افزایش و رشد را داشته است و انتظار می رود، این روند تا سال 2022 ادامه داشته باشد. پرستاران در کشور استرالیا متوسط حقوقی که دریافت می نمایند، 73800 دلار استرالیا است و کادر پزشکی در این کشور، 136000 دلار استرالیا، طی یک سال کار حقوق و دستمزد دریافت می نمایند. کادر پزشکی برای طبابت در کشور استرالیا نیاز به معادل سازی داشته و پرستاران نیازمند مدرک دانشگاهی مربوط به رشته کاری خویش را دارند.

روانپزشک:

روانپزشکان، پزشکانی می باشند، که در زمینه بهداشت روان تخصص دارند. به عنوان یک روانپزشک، به افرادی که اختلال فکری و عصب دارند، کمک خواهید کرد. شما بیماران خود را خواهید شناخت و به داستان های آنها گوش خواهید داد. با استفاده از مهارت های پزشکی، روانشناختی و فردی خود، قادر به تشخیص و درمان پیچیده ترین موارد خواهید بود.

برای تبدیل شدن به یک روانپزشک باید:

    • مدرک پزشکی را کامل کنید.
    • حداقل در مدت 12 ماه باید در محل کار(بیمارستان) آموزش دیده باشید
    • ثبت نام و آموزش کامل در تخصص پزشکی روانپزشکی

روانپزشک چه کاری انجام می دهد؟ به عنوان یک روانپزشک ، شما قادر خواهید بود:

    • به صحبت های افراد آسیب پذیر و خانواده های آن ها گوش می دهید و مراقبت های تخصصی را برای درمان انجام می دهید.
    • پیشگیری ، تشخیص و درمان شرایط بهداشت روانی
    • تیم های دیگری از پزشکان و متخصصان بهداشت را رهبری کنید.
    • تحقیق در زمینه دست یابی به موفقیت در روانپزشکی و بهداشت روان
    • پرورش نسل جدید روانپزشکان
    • ارائه نظر کارشناس به جامعه، دولت و دادگاه

روانپزشکان پس از بررسی های این شغل در استرالیا، در صورتی که می خواهند در استرالیا مشغول به کار شوند، لازم است در ابتدا به روش معادل سازی مدرک پزشکی خود پرداخته و به کار روانپزشکی بپردازند. روانپزشکان در استرالیا، متوسط حقوقی سالانه 238000 دلار استرالیا دریافت می نمایند.

وکلا

وکلا:

اگرچه بازار کار در سال های اخیر به دلیل تغییر در قوانین ویزای استرالیا محدود شده است، وکلا می توانند طبق قوانین جدید به این کشور مهاجرت نمایند. وکلا به طور معمول در رشته حقوق به تحصیل پرداخته و می توانند به عنوان یک قاضی، وکیل و یا در دفتر اسناد رسمی و … به کار بپردازند. وکلا برای شروع کار وکالت و یا به عنوان قاضی در استرالیا، لازم است تا در آزمون آیلتس شرکت نمایند و حداقل امتیاز لازم را بدست بیاورند و علاوه بر این آزمون، به ویزای کار حقوق، اقامت دائم و یا تابعیت استرالیا نیازمند می باشند. البته لازم به ذکر است، بسته به شرایط شما، گزینه های مختلف ویزا برای متقاضیان خارج از کشور موجود می باشد. داشتن دانش کافی زبان انگلیسی نوشتاری و گفتاری برای کار در عمل حقوقی مهم و ضروری است. حداقل نمره آیلتس برای وکالت در استرالیا به شرح جدول زیر می باشد.

آزمون آیلتس حداقل امتیاز
استماع 7.0
خواندن 7.0
نوشتن 8.0
صحبت کردن 7.5

شایان ذکر است، وکلا در کشور استرالیا می توانند متوسط حقوقی سالانه 186000 دلار استرالیا دریافت نمایند.

مهندس کامپیوتر:

از آن جایی که وضعیت کار در استرالیا برای مهندسین کامپیوتر مناسب بوده و استرالیا در حال حاضر کمبود نیروی مهندسی را دارا می باشد، متقاضیانی که قصد کار رشته کامپیوتر در این کشور را دارند، می توانند جهت کار در استرالیا اقدام نمایند. البته توجه داشته باشید مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص کامپیوتر دارای شرایط خاصی از جمله امتیاز در سیستم امتیاز بندی PBS می باشد. اشخاص می توانند از طریق مواردی که در زیر ذکر کرده ایم، امتیازات لازم را کسب نموده و به عنوان مهندس کامپیوتر به کشور استرالیا مهاجرت نمایند. مهندسی کامپیوتر در این کشور در سطح بالایی می باشد و شخص می تواند در این رشته، متوسط حقوقی سالانه 77813 دلار استرالیا کسب نماید.

مهندس مکانیک

مهندس مکانیک:

تخصص مکانیک یکی از بهترین رشته ها برای کار و درآمد در استرالیا می باشد. به دلیل کمبود نیروی مهندس مکانیک در استرالیا، اشخاص از سر تا سر دنیا این شانس را خواهند داشت تا به کشور استرالیا مهاجرت نمایند. در کشور استرالیا تعداد مهندس مکانیکان حدود 35000 نفر می باشد، که نشان دهنده فقدان مهندس مکانیک در این کشور است. اگرچه مهندسی مکانیک در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا 2021 قرار دارد، ولی با این حال اشخاصی که قصد مهاجرت به استرالیا را دارند، باید واجد شرایط برای مهاجرت نیز باشند. برخی از شرایطی که مهندسان کامپیوتر برای مهاجرت به استرالیا باید دارا باشند، عبارتند از: دارای مدرک تحصیلی حداقل لیسانس، بیش از 3 سال سابقه کاری، مدرک زبان و تسلط کافی، سن مناسب، که همگی این موارد جهت قبولی در سیستم امتیاز بندی skill select می باشد. این سیستم این امکان را به افراد متخصص و ماهر می دهد تا با جمع آوری 65 امتیاز از موارد ذکر شده، به استرالیا مهاجرت نمایند. متوسط حقوقی که یک مهندس مکانیک در استرالیا دریافت می نماید، به طور متوسط 91800 دلار استرالیا در یک سال می باشد. همراهان گرامی مقاله بهترین رشته ها برای مهاجرت به استرالیا از طریق کار توسط تیم کاردان موسسه حقوقی ملک پورملک پور) اتریش) تهیه و تنظیم گردیده است. هر گونه کپی برداری از مطالب آن بدون ذکر منبع شرعا و قانونا حرام می باشد.

بهترین رشته ها برای مهاجرت به استرالیا از طریق کار و سخن پایانی:

بهترین رشته ها برای مهاجرت به استرالیا از طریق کار، جذب نیروی کار در استرالیا و بهترین رشته ها برای مهاجرت کاری به استرالیا را به روش علمی بررسی کردیم و دانستیم، کشور استرالیا در حال حاضر با کمبود نیروهای ماهر، غیر ماهر، متخصص، مهندس و … رو به رو می باشد و از افراد واجد شرایط برای کار استقبال می نماید. اگر شما هم خواهان مهاجرت کاری به کشور استرالیا می باشد، می توانید با مراجعه به لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا 2021 از نیروهای مورد نیاز این کشور مطلع شده و سپس برای مهاجرت اقدام نمایید. موسسه حقوقی ملک پور دارای سوابق کاری بالا و بی نظیر در زمینه مهاجرت به کشور های برتر جهان می باشد. کارشناسان کاربلد این موسسه آماده یاری رسانی به شما عزیزان در زمینه مهاجرت به بهترین روش به برترین و تاپ ترین کشور ها می باشند. شما عزیزان می توانید از طریق برقراری تماس تلفنی از مشاوره های رایگان کارشناسان ما بهره مند گردید. در صورت رضایت از این مقاله 5 ستاره بدهید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه بهترین رشته ها برای مهاجرت به استرالیا از طریق کار

✅ بهترین رشته ها برای مهاجرت کاری به استرالیا کدامند؟

با توجه به درآمد عالی و گستردگی بازار کار در استرالیا، می توان مشاغل متخصصین بیهوشی، مهندسین معدن، مهندس برق، حسابدار، وکلا، مهندس کامپیوتر، مهندس مکانیک، پرستاران، کادر پزشکی، جراح و روتنپزشک را نام برد.

✅ متوسط حقوق مهندسین کامپیوتر در استرالیا برای هر سال کار چه مقدار می باشد؟

متوسط حقوق سالانه مهندسین کامپیوتر در این کشور 77813 دلار استرالیا می باشد.

✅ نیرو های متخصص برای مهاجرت کاری به استرالیا از چه روشی می توانند اقدام کنند؟

با توجه به این موضوع که برنامه مهاجرت کاری کشور استرالیا بر اساس امتیاز بندی می باشد، متقاضیان واجد شرایط باید از طریق ثبت نام و کسب امتیازات لازم در برنامه skill select اقدام به مهاجرت نمایند.

✅ وضعیت نرخ بیکاری در کشور استرالیا چگونه می باشد؟

با توجه به اخرین آمار منتشر شد، نرخ بیکاری در ماه ژانویه سال 2021 نزدیم به 5.6 درصد بوده است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *