بهترین رشته ها برای مهاجرت به اتریش از طریق کار

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط عمومی کار در اتریش
  • بهترین رشته ها برای مهاجرت به اتریش از طریق کار
    • پزشک
    • پرستار
    • مهندسی برق
    • معلم
    • حقوق
    • مهندس مکانیک
    • مهندس کامپیوتر
    • خلبان
    • حسابدار
    • داروساز
  • بهترین رشته ها برای مهاجرت به اتریش از طریق کار و خدمات موسسه ملک پور
  • بهترین رشته ها برای مهاجرت به اتریش از طریق کار و سخن پایانی
✅بهترین رشته ها برای مهاجرت به اتریش از طریق کار✅ مهاجرت کاری به اتریش توسط کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور  در این مقاله مورد بررسی و به تفصیل بیان شده است.

بهترین رشته ها برای مهاجرت به اتریش از طریق کار و مقدمه ای بر آن

بهترین رشته ها برای مهاجرت به اتریش از طریق کار، مهاجرت به اتریش و میزان حقوق در اتریش را در طی بررسی بهترین رشته ها برای مهاجرت به اتریش از طریق کار ارزیابی می نماییم. بهترین رشته ها برای مهاجرت به اتریش از طریق کار کدامند؟ آیا مهاجرت به اتریش فقط پس از اخذ دعوت نامه شغلی امکان پذیر می باشد؟ میزان حقوق در اتریش برای بهترین رشته ها به چه میزان می باشد؟ شما عزیزان می توانید، در وب سایت موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش، ضمن صرف زمان جهت مطالعه بهترین رشته ها برای مهاجرت به اتریش از طریق کار، به بررسی دیگر مقالات ما بپردازید. همچنین امکان دریافت مشاوره رایگان برای شما عزیزان از طریق تماس تلفنی با کارشناسان ما فراهم می باشد. لطفاً قبل از اقدام جهت مهاجرت به اتریش مشاوره دریافت کرده و تصمیم صحیحی بگیرید.

شرایط عمومی کار در اتریش:

کشور زیبا و کم جمعیت اتریش، در اروپای مرکزی قرار گرفته و مرزی مشترک با کشور هایی از جمله لیختن اشتاین، مجارستان، سوئیس، اسلوونی، ایتالیا، اسلواکی، جمهوری چک و آلمان دارد. اتریش از نظر جمعیت، حدود ۹ میلیون نفر داشته و مساحت آن ۸۳۸۷۹ کیلومتر مربع می باشد. دولت اتریش شهر بسیار زیبای وین را پایتخت خود قرار داد و یورو را واحد پول اتریش در نظر گرفته است. همچنین زبان آلمانی در جمهوری اتریش زبان ملی می‌ باشد. کشور اتریش از نظر اقتصادی بسیار ثروتمند بوده و شریک تجاری آن کشور آلمان است. شایان ذکر است ویزای جستجوی کار در اتریش و آلمان به افراد خارجی اعطا می گردد. مهاجرت به اتریش از روش های بسیاری امکان پذیر بوده و تحصیل در اتریش، بهترین گزینه جهت یافتن یک شغل مناسب و ایده آل می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بهترین رشته ها برای مهاجرت به اتریش از طریق کار ما را همراهی کنید. نمودار تدوین داده شده در ذیل این مطلب، نرخ بیکاری در کشور اتریش را نشان می‌ دهد.

نرخ بیکاری اتریش

فایل تصویری استاد ملک پور در خصوص اقامت کاری و بدون اجازه کار در اتریش

با مشاهده این ویدئو پاسخ سوالات زیر را خواهید یافت :

  • چه کشورهایی برای مهاجرت کاری و کاریابی مناسب تر است؟
  • در چه کشورهایی شانس کاریابی بیشتر است؟
  • چگونه می توانیم از لیست مشاغل مورد نیاز اتریش و سایر کشورها مطلع شویم؟
  • اقامت کاری و بدون کار در اتریش چگونه است؟
  • کاریابی در خارج از کشور را چگونه شروع کنیم؟
  • چه مشاغلی در اتریش مورد نیاز است؟
  • آیا موسسه ملک پور مجوز کاریابی دارد؟
  • هزینه کاریابی در اروپا به عهده چه کسی است؟
  • متقاضی کار در اروپا چه هزینه هایی را برای کاریابی خواهد داشت؟
  • خدمات موسسه ملک پور در زمینه کاریابی در اروپا چیست؟
  • اقامت بدون کار در اتریش چگونه است؟
  • حداقل حقوق برای اخذ کارت قرمز سفید قرمز و بلو کارت چه میزان است؟
  • خودحمایتی چگونه منجر به اخذ اقامت می شود؟
  • وضعیت اقامت دائم و پاسپورت با کار یا بدون کار در اتریش چگونه است؟
  • در خصوص اقامت با کار یا بدون کار اتریش چگونه می توانیم اطلاعات کاملی به دست آوریم؟

فایل صوتی این ویدئو

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

معرفی بهترین رشته ها برای مهاجرت کاری به اتریش:

همان گونه که در شرایط کلی کشور اتریش مشاهده کردید، تحصیل در اتریش از گزینه های بسیار مناسب جهت مهاجرت به اتریش می باشد و متقاضیانی که به تحصیل در این کشور می‌پردازند، اجازه داده می‌ شود تا پس از تحصیل به کاریابی در زمینه شغلی مرتبط بپردازند. همچنین اشخاص می توانند جهت مهاجرت کاری به اتریش از طریق ویزای جستجوی کار در اتریش بهره مند شوند. یا جهت کار در برخی مشاغل می‌ توانند، در سایت کاریابی در اتریش به جستجوی کار پرداخته و دعوت نامه شغلی اخذ نمایند. به طور کلی قرار است در این نوشتار، به بررسی ۱۰ رشته بهتر جهت مهاجرت به اتریش از طریق کار را مورد ارزیابی قرار دهیم، که درآمد بالایی دارند و بازار کار آنان بسیار مناسب می باشد. در جدول زیر نام ۱۰ رشته بهتر جهت مهاجرت به اتریش را همراه با درآمد سالانه آنان ذکر کرده ایم.

شغل میزان درآمد سالانه به یورو
پزشک 116000
پرستار 35000
مهندس برق 44500
مهندس مکانیک 44800
مهندس کامپیوتر 68088
خلبان 78300
حقوق 36000
مدیر ارشد مالی 100000
حسابدار 46800
داروساز 56800

پزشکی:

در مطالب قبل بیان کردیم، ویزای جستجوی کار در اتریش روشی جذاب جهت مهاجرت به این کشور و کاریابی می‌ باشد. ولی شرایط پزشکان جهت مهاجرت به اتریش کمی متفاوت بوده و اقدام از چنین ویزایی روشی اشتباه می باشد. در واقع پزشکان جهت کار در کشور اتریش بایستی به معادل سازی مدرک پزشکی بپردازند و سپس به کاریابی بپردازد. با در نظر گرفتن این موضوع و در نظر گرفتن مدت اعتبار ویزای جستجوی کار در اتریش به مدت ۶ ماه، نتیجه حاصل می‌ شود این مدت زمان برای انجام این پروسه کم می باشد و پزشکان فرصت کافی جهت معادل سازی و کاریابی نخواهند داشت. از این رو پزشکان یا از طریق تحصیل در اتریش در زمینه پزشکی به کار می پردازند و یا دعوت نامه شغلی اخذ کرده و سپس به اتریش مهاجرت می نمایند. از آن جایی که پزشکی رشته کاری مورد نیاز در همه کشور ها می‌باشد و ویروس کرونا در حال حاضر این نیاز را بیشتر کرده است، اتریش نیز به نیروی پزشکی نیاز شدیدی دارد. شرایطی که یک فرد باید جهت کار پزشکی در اتریش داشته باشد، عبارتند از

    • شرکت در دوره های پزشکی به مدت ۶ سال
    • پرداختن به دوره کار آموزی به مدت ۶ ماه

همچنین شرایط لازم برای پزشکان متخصص، علاوه بر گذراندن این دوره ها، باید ۵ تا ۶ سال به تحصیل تخصصی بپردازند. لازم به ذکر است درآمد پزشکی در اتریش سالانه ۱۱۶۰۰۰ یورو می باشد.

پزشکی شغل های پولساز

پرستاری:

در بحث قبلی مطالعه کردید، که پزشکان جهت پزشکی در اتریش به معادل سازی نیاز دارند. همین شرایط برای پرستاران نیز وجود دارد و سبب گشته تا نتوانند از طریق ویزای جستجوی کار در اتریش اقدام به عمل بیاورند. بدین ترتیب اقدام از روش تحصیل در رشته پرستاری در اتریش راهی مطلوب جهت کاریابی برای پرستاران و پزشکان می باشد. لازم به ذکر است، با شیوع بیماری کووید-19، اکثر کشور های جهان به پرستار و کادر درمان نیازمند می باشد و راه مهاجرت برای پزشکان و پرستاران به کشور اتریش و دیگر کشور های نیازمند کادر درمان، معادل سازی و دریافت اجازه کار است. اگر شخص متقاضی موفق به کار پرستاری در اتریش شود، در یک سال می‌ تواند ۳۵۰۰۰ یورو درآمد کسب کند. برای واجد شرایط بودن یک پرستار جهت کار در این کشور، دارا بودن مدرک تحصیلی معتبر از دانشگاهی معتبر و داشتن شرایط سنی مناسب ، می باشد.

 

پرستاری رشته های پولساز

مهندسی برق:

در این بخش از متن مقاله بهترین رشته ها برای مهاجرت به اتریش از طریق کار، می خواهیم شرایط مورد نیاز برای ورود مهندس برق به بازار کار اتریش را بررسی نماییم. مهندسی برق نیز از رشته های کاری بسیار مناسب در این کشور می باشد. فارغ التحصیلان مهندسین برق از دانش خود برای طراحی، ایجاد، نصب و آزمایش تجهیزات، دستگاه ها و سیستم هایی که از برق استفاده می کنند، استفاده می نمایند. اگر مجذوب کار کردن با اسم مهندس برق  در جامعه اتریش هستید، باید یک مدرک تحصیلی معتبر در رشته مهندسی برق دریافت کنید. سواد IT داشته باشید و به زبان رسمی اتریش مسلط باشید. دانش زبان های خارجی تاثیر بسزایی در روند کاریابی خواهد داشت. تاثیر تجربه کار نیز می تواند در کاریابی مشاهده شود، به علاوه سبب افزایش درآمد نیز می شود. میانگین درآمد مهندسین برق در کشور اتریش، 44500 یورو به صورت سالانه می باشد.

مهندس برق مشاغل پر درآمد رشته های پولساز

مدیر ارشد مالی:

اتریش مکانی فوق العاده برای مدیران ارشد مالی می باشد. افسران ارشد مالی (CFO) بر عملیات مالی شرکت های خود نظارت می کنند و رهبری و تمرکز خود را به بخش های حسابداری و دارایی می دهند تا اطمینان حاصل شود که آن ها به طور موثر کار می کنند و مطابق با قوانین و سیاست های شرکت قابل اجرا هستند. کار آن ها برای ارائه یک تصویر مطلوب از شرکت در عین صرفه جویی در هزینه از هر لحاظ ضروری است. مدیر مالی ممکن است بر اداراتی که در خرید، قیمت گذاری، سرمایه گذاری ها، مالیات، مدیریت بدهی و حساب های قابل پرداخت یا دریافتنی نقش دارند، نظارت کند. مهارت های قوی رایانه ای در این موقعیت برای ایجاد محاسبات و گزارشات مهم است و دانش پیشرفته حسابداری، بودجه بندی و امور مالی ضروری است. بعضی از سفر ها ممکن است گاهی اوقات لازم باشد. مدرک کارشناسی در امور مالی یا حسابداری به طور کلی توسط کارفرمایان مورد نیاز است و سال ها سابقه کار قبلی نیز ممکن است مورد نیاز باشد. وظایف اساسی مدیریتی مربوط به استخدام، منابع انسانی و جهت و نظم کارکنان نیز ممکن است بخشی از شغل باشد. درآمد یک مدیر ارشد مالی در یک سال 100000 یورو می باشد.

حقوق:

از بهترین رشته ها جهت مهاجرت به کشور اتریش رشته حقوق می باشد. برتری این رشته، از نظر پر درآمد بودن و قدیمی بودن آن در اتریش می باشد، که حتی بسیاری از متقاضیان از طریق تحصیل در اتریش اقدام به کار می نمایند. شما خوبان می توانید جهت کار در رشته حقوق در اتریش، زبان آلمانی در حد مطالعه بلد بوده تا بتوانید انواع نوشته های طولانی مربوط به کار حقوقی را مطالعه و درک نمایید. رشته حقوق در اتریش دارای ۹ ترم استاندارد می باشد، که به دو بخش ترم پایه و اصلی تقسیم می‌شود. به طور کلی اشخاصی که در رشته حقوق به کار مشغول شده‌ اند، 36000 یورو دریافت می نمایند. این میزان از درآمد در شروع کار حقوقی بوده و برای یک سال کاری می باشد.

حقوق

مهندسی مکانیک:

از عوامل مهمی که یک مهندس مکانیک باید قبل از اقدام برای مهاجرت به اتریش در نظر بگیرد، عناوین و وظایف شغلی وی می باشد. در واقع یک مهندس مکانیک ممکن است، در طراحی سیستم های مکانیکی و یا تحقیق و توسعه سیستم‌ های الکترو مکانیکی به کار بپردازد. همچنین یک مهندس مکانیک جهت اقدام به کار در اتریش، می‌ تواند پس از دارا بودن شرایط زیر، با اخذ ویزای جستجوی کار در اتریش و یا جستجو در سایت کاریابی در اتریش به جستجوی شغل مهندس مکانیک باشد. شرایط لازم جهت قدم گذاشتن در بازار کار مهندس مکانیک در اتریش عبارتند از:

    • سن شما کمتر از ۴۵ و یا ۴۵ سال باشد.
    • لیسانس مهندسی مکانیک اخذ کرده باشید. سوابق ماهرانه و مرتبط دارا باشید.
    • مدرک زبان آلمانی و انگلیسی در حد A2 داشته باشید.

شما عزیزان می توانید با این وضعیت، در یک سال کاری در اتریش ۴۴۸۰۰ یورو درآمد کسب نمایید. توجه داشته باشید، این میزان از درآمد با افزایش تجربه بیشتر خواهد شد.

مهندسی مکانیک در سوئد

مهندسی کامپیوتر:

از آن جایی که شغل مهندس کامپیوتر در لیست مشاغل مورد نیاز اتریش قرار داشته و شغلی پر درآمد و برتر در این کشور می‌ باشد، راه‌ های متفاوت و بسیار آسانی برای مهاجرت به این کشور وجود دارد. روش های مهاجرت به اتریش از طریق جستجوی کار در سایت کاریابی در اتریش، جستجوی کار از روش اخذ ویزای جستجوی کار در اتریش و تحصیل در اتریش می باشد.

اقدام به کار مهندس کامپیوتر از طریق سایت های رسمی نیازمند کسب ۵۵ امتیاز می باشد. البته این روند، نیازمند دریافت جاب آفر از طرف دولت اتریش می باشد.

اقدام به کار مهندس کامپیوتر از طریق جستجوی شغل حضوری، نیازمند کسب ۷۰ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز می باشد و نیازی به جاب آفر ندارد.

با این وجود، شخصی که از طریق تحصیل اقدام به کار می نماید، نیاز به کسب امتیاز ندارد و می‌ تواند پس از اتمام تحصیلات خویش در زمینه مهندسی کامپیوتر، به کار بپردازد. در طول یک سال کار مهندسی کامپیوتر در این کشور، حقوقی معادل ۶۸۰۸۸ یورو پرداخت می شود.

مهندس کامپیوتر مشاغل پر درآمد رشته های پولساز مشاغل مورد نیاز مهندس نرم افزار

خلبانی:

متقاضیان عزیزی که قصد دارند در کشور زیبای اتریش در کار خلبانی شاغل شوند، در ابتدا باید در نظر بگیرند آنان می‌ توانند خلبان مسافر بری و یا بار بری باشند. لذا شرایط شغل خلبانی در اتریش کمی متفاوت بوده و اشخاص می توانند جهت آگاهی از این شرایط، با دفاتر مربوطه در اتریش ارتباط تلفنی برقرار نمایند. جهت امر خلبانی در کشور اتریش می توانید با دارا بودن شرایط مربوطه، وارد بازار کار اتریش شوید و یا از همان ابتدا جهت تحصیل در اتریش اقدام نموده و در رشته خلبانی به تحصیل بپردازید. بدین ترتیب، در صورتی که قصد دارید از طریق کار به اتریش مهاجرت نمایید، می بایست

    • 2 سال آموزش خلبانی داشته باشید.
    • سوابق کاری کسب نمایید.

درآمد رشته خلبانی در اتریش سالانه ۷۸۳۰۰ یورو می باشد، که از مشاغل پر درآمد در اتریش به شمار می رود.

حسابداری:

مهاجرت به اتریش به عنوان یک حسابدار، دارای شرایطی خاص می باشد، که اگر شخص واجد شرایط باشد، می‌ تواند در اتریش به کار حسابداری بپردازد. همراهان عزیز مقالات موجود در موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش حاصل تحقیقات تیم کارشناسی موسسه می باشد. هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع شرعاً حرام و غیر قانونی می باشد. به طور کلی یک شخص پس از اخذ مدرک دانشگاهی CPA، داشتن سه سال سابقه کار در آموزش به ثبت رسیده در KSW، قبولی در آزمون مربوطه و قسم‌ خوردن محضر وزارت دارایی، می‌ تواند به عنوان حسابدار در اتریش شروع به کار نماید. میزان حقوق در اتریش برای حسابداران ۴۶۸۰۰ یورو در یک سال می باشد.

اقتصاد مدیر مالی حسابداری مشاغل پر درآمد رشته های پولساز

داروسازی:

داروسازی یکی دیگر از مشاغلی می‌ باشد که در اکثر کشور ها و به خصوص در کشور اتریش مورد نیاز می باشد. متقاضیان می توانند از طریق سایت کاریابی در اتریش اقدام به کاریابی در اتریش کرده و از کار فرمایان این کشور شرایط لازم جهت داروساز شدن را مطلع شوند. داروسازی در اتریش درآمدی حدود ۵۶۸۰۰ یورو در یک سال دارد و رشته مناسبی جهت کار می باشد. روش مناسب تر برای ورود متقاضیان  به بازار کار دارو سازی در اتریش، از طریق تحصیل در اتریش به عنوان داروساز است. به طور کلی یک داروساز جهت کار در اتریش

    • بایستی یک سال آموزش ببیند.
    • پس از اخذ مدرک دانشگاهی در بیمارستان و یا یک داروخانه به کار مشغول شوید.
    • در اتریش یک دوره ۱۰ الی ۱۲ روز در اتاق داروسازان تشکیل می‌شود و لازم است در این دوره‌ها شرکت شود.
    • در نهایت بایستی در آزمون داروسازی قبول شده و می تواند بدون زیر نظر بودن، به کار مشغول شود.
داروساز مشاغل پر درآمد رشته های پولساز

خدمات موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش:

حال که با بهترین رشته های برای مهاجرت کاری به اتریش آشنا شدید، در انتخاب رشته تحصیلی خود و هم چنین بررسی شانس کاریابی خود بهتر عمل می کنید. اگر شما هم از جمله افرادی هستید که روش تحصیل را برای مهاجرت خود و کار و زندگی در اتریش انتخاب کرده اید، با مطالعه مقالات وب سایت های موسسه ملک پور و هم چنین با مشاوره و راهنمایی های دقیق کارشناسان این موسسه، می توانید برای انتخاب رشته تحصیلی خود اقدام کنید. قطعا با انتخاب بهترین رشته برای مهاجرت می توانید شانس خود را برای دریافت ویزای کار و یافتن شغل مناسب در اتریش افزایش دهید. این موسسه خدماتی ایده آلی را برای شما متقاضیان مهاجرت درنظر گرفته است. مطمئنا با سپردن پروسه مهاجرتی خود به این موسسه مسیر مهاجرتی آسان را تجربه خواهید کرد. در صورتی که در هر یک از مشاغل مورد نیاز در اتریش تخصص دارید و می خواهید روش کاری را برای مهاجرت انتخاب کنید، پیشنهاد می کنیم قبل از هر گونه اقدامی محصول گام به گام تا اخذ کار را از سایت رسمی موسسه تهیه نمایید. این محصول به شما کمک می کند تا با صفر تا صد کاریابی در کشورهای اروپایی و اتریش آشنایی پیدا کنید. موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش، در رابطه با روش ویزای جستجوی کار در اتریش نیز می تواند کلیه خدمات مشاوره ای و حقوقی را ارائه دهد.

بهترین رشته ها برای مهاجرت به اتریش از طریق کار و سخن پایانی:

بهترین رشته ها برای مهاجرت به اتریش از طریق کار، تحصیل در اتریش و ویزای جستجوی کار در اتریش را بررسی و به تفصیل بیان کردیم. برخی از رشته ها همچون پزشکی و پرستاری نیاز به معادل سازی دارند. از این نظر متقاضیانی که قصد دارند، به عنوان پزشک یا پرستار به کشور اتریش مهاجرت نمایند، نمی توانند از طریق ویزای جستجوی کار در اتریش اقدام کنند. زیرا این ویزا، مدت زمان لازم برای معادل سازی و کاریابی را ندارد. شما عزیزان مهاجری که قصد دارید، در بهترین رشته ها در اتریش به کار بپردازید، بهتر است برای تحصیل در این رشته ها که بازار کار مناسبی دارند، با مشاوران موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس بگیرید و از شرایط لازم برای مهاجرت به روش مطلوب، اگاه شوید. ما در مقاله بهترین رشته ها برای مهاجرت به اتریش از طریق کار نکات مهمی جهت کار در برخی رشته ها بیان کردیم و امید واریم شما عزیزان با دادن 5 ستاره در پایان مقاله رضایت خویش را بیان نمایید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه بهترین رشته ها برای مهاجرت به اتریش از طریق کار

✅آیا تحصیل در اتریش روش مناسبی جهت اقدام به کار می باشد؟

بله، زیرا برخی از مدارس و دانشگاه ها این کشور، تحصیل رایگان ارائه می دهند و همچنین اشخاص پس از تحصیل در اتریش، می توانند در شغلی مرتبط با رشته تحصیلی شاغل شوند.

✅آیا ویزای جستجوی کار در اتریش به تمامی کارجویان در این کشور اعطا می گردد؟

کارجویانی که موفق به کسب حداقل 70 امتیاز می شوند، می توانند برای اخذ ویزای جستجوی کار اقدام کنند. رشته های مهندسی که در کشور اتریش مورد نیاز هستند، شانس بیشتری دارند.

✅مهاجرت به اتریش از طریق کار چگونه امکان پذیر است؟

 متقاضیان کار در اتریش جهت امور مهاجرت، بایستی پیشنهاد شغلی داشته و یا از طریق ویزای جاب سیکر در این کشور، کاریابی کرده و یک پیشنهاد کاری منعقد نمایند.

✅میزان حقوق در اتریش برای بهترین رشته ها چگونه می باشد؟

حقوق و درآمد بهترین رشته ها در اتریش، در حد بالا بوده و برخی از این مشاغل، از مشاغل پر درآمد در اتریش به شمار می روند و حقوقی بیش از 100000 یورو در سال دریافت می نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *