بهترین رشته ها برای مهاجرت به کانادا از طریق کار

آنچه در این مقاله میخوانید

  • لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2021
  • معرفی بهترین رشته ها برای مهاجرت کاری به کانادا :
    • پرستار ثبت شده
    • مهندس هوافضا
    • برقکار صنعتی
    • داروساز
    • خلبان هواپیما
    • مهندس نرم افزار یا طراح
    • روانشناس
    • فیزیوتراپ
    • مشاور مدیریت بازرگانی
  • سخن پایانی در باب بهترین رشته ها برای مهاجرت به کانادا از طریق کار:
بهترین رشته ها برای مهاجرت به کانادا از طریق کار

بهترین رشته ها برای مهاجرت به کانادا از طریق کار و مقدمه ای بر آن

بهترین رشته ها برای مهاجرت به کانادا از طریق کار، نگاهی به لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2021، معرفی بهترین شغل برای مهاجرت به کانادا و توضیحات در خصوص پر درآمد ترین مشاغل در کانادا، از سری عناوینی می باشد که با موضوع بهترین رشته ها برای مهاجرت به کانادا از طریق کار در ارتباط می باشد و ما قصد داریم تا تحت عنوان یک مقاله علمی برای شما دوستان گرامی به رشته تحریر در آوریم. کشور کانادا از محبوب ترین و عالی ترین کشور ها برای مهاجرت از طریق کار به شمار می آید و هر ساله متقاضیان زیادی به واسطه تخصص و تبحر در حرفه های خود تمایل دارند تا شانس خود را برای مهاجرت به این کشور زیبا و رویایی برای ساختن آینده ای بهتر امتحان نمایند. موسسه حقوقی ملک پور با سابقه درخشان در زمینه اخذ ویزای کانادا و با در اختیار داشتن بهترین وکلای سازمان ICCRC کانادا، می تواند به متقاضیانی که تمایل دارند به کانادا مهاجرت نمایند خدمات عالی ارائه نماید. همچنین با برقرار کردن تماس با دفاتر موسسه در تمامی دنیا، این امکان برای شما فراهم است تا به صورت رایگان اطلاعاتی در خصوص بهترین رشته های برای مهاجرت به کانادا از طریق کار به دست آورید و شرایط مهاجرتی خود را مورد بررسی قرار دهید.

لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2021:

اخذ ویزای کشور کانادا، به عنوان اولین حرکت جهت شروع زندگی و کار در کانادا به شمار می رود و افرادی که می خواهند از هر روش و راهی به این کشور مهاجرت کنند در وهله اول باید ویزای کانادا را اخذ نمایند. افرادی که تمایل به مهاجرت از طریق کار به کانادا را دارند باید با توجه به تخصص و رشته و مدرک تحصیلی خود در ابتدا به بررسی لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2021 بپردازند، با بررسی این لیست می توان بهترین شغل برای مهاجرت به کانادا را فهمید و با توجه به تخصص و مهارتی که شخص دارد در صورتی که در کشور کانادا رشته کاری او مورد نیاز باشد می تواند برای مهاجرت به این کشور از برنامه های مهاجرت کاری که کانادا قرار داده اقدام به اخذ ویزا نماید. کانادا یک کشور با طیف گسترده و وسیع از صنایع گوناگون و پر درآمد است. در کنار شغل های مانند فناوری اطلاعات، مراقبت های بهداشتی و امور مالی، صنایعی چون معدن، نفت و گاز و ساخت و ساز نیز جز مشاغل پر رونق با درآمد بالا در کانادا محسوب می شوند. البته میزان درآمد تنها دلیل بر خوب بودن یک شغل نمی تواند باشد و میزان علاقه شخص به آن رشته و آن شغل از مهم ترین موارد برای انتخاب یک شغل می باشد. علاقه مندان به مهاجرت کاری به کانادا بهتر است علاوه بر بررسی لیست مشاغل مورد نیاز این کشور از برنامه های مهاجرت استانی کانادا را نیز بررسی کنند. جدول پایین لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2021 را به شما نشان می دهد.

مشاغل مورد نیاز  کانادا تا سال 2024.میانگین دستمزد پیش بینی تعداد فرصت شغلی دستمزد ساعتی متوسط
پرستار ثبت شده ​​ 139700 عدد 36 دلار
مهندسین  هوافضا 14300 عدد 42.79
برقکار صنعتی 12500 عدد 33.50 دلار
خلبان هواپیما 11400 عدد 37 دلار
مهندس نرم افزار یا طراح 18600 عدد 44 دلار
پرستار عملی مجاز 25900 عدد 35 دلار
فیزیوتراپ 18700 عدد 22 دلار
جوشکار 30800 عدد 35 دلار
داروساز 11300 عدد 47 دلار
روانشناس 10000 عدد 40 دلار
مربیان کالج یا حرفه 57100 عدد 35 دلار
مشاور مدیریت بازرگانی 49300 عدد 35 دلار
تکنسین یا دستیار دامپزشکی 5700 عدد 17.15 دلار
اپتیک توزیع 2500 عدد 23 دلار
برآوردگر ساخت و ساز 6600 عدد 29 دلار
راننده کامیون 135900 عدد 21 دلار
لوله کش 9800 عدد 35 دلار

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

فایل تصویری توضیحات مشاور رسمی مهاجرت کانادا جناب افضلی در خصوص اسکیل ورکر

فایل صوتی توضیحات مشاور رسمی مهاجرت کانادا جناب افضلی در خصوص اسکیل ورکر

معرفی بهترین رشته ها برای مهاجرت کاری به کانادا:

برای دانستن شرایط مهاجرت به کانادا از طریق کار می بایست بدانید که آیا رشته شما برای مهاجرت به این کشور مناسب است یا خیر؟ یکی از روش های مهاجرت کاری مطمئن به کانادا، روش کار تحصیل است. این دوره ها که به کواپ معروف هستند، در زمینه رشته های مورد نیاز در کانادا برگزار می شود. افراد با شرکت در این دوره ها نیمی از سال را تحصیل کرده و نیم دیگر را مشغول به کار شده و حقوق دریافت می کنند. بنابراین رشته هایی که در این دوره ها تدریس می شوند نیز از بهترین رشته ها برای مهاجرت کاری محسوب شده و افراد سریع تر به کار خواهند رسید. رشته هایی مثل دیجیتال مدیا، بیزنس و سایر رشته های مورد نیاز در کانادا در دوره های کار تحصیل قابل انتخاب است. 

در این قسمت به بررسی بهترین رشته ها برای مهاجرت به کانادا از طریق کار و شرایط این مشاغل از  نظر درآمد و فرصت کاریابی در کشور کانادا می پردازیم. در ادامه صورت تخصصی و دقیق به بررسی هر کدام از رشته ها خواهیم پرداخت:

فایل ویدئویی موسسه ملک پور‌ در خصوص دوره های کواپ کانادا

فایل صوتی این ویدئو

پرستار ثبت شدهRN:

وقتی که حرف از بهترین رشته ها برای مهاجرت به کانادا از طریق کار و مشاغل مورد نیاز کانادا می شود، شغل و حرفه پرستاری می تواند به عنوان یکی از اولین و بهترین مشاغل در این لیست قرار بگیرد، دو دلیلی عمده و اصلی باعث می شود تا تقاضا و درخواست زیادی برای نیروی پرستار در کانادا شود، دلیل اول این است که نیمی از پرستاران ثبت شده RN در کشور کانادا، بین 42 تا 65 سال سن دارند، که نشان می دهد به سن بازنشستگی رسیده یا نزدیک شده اند، علاوه بر این موضوع باید گفت که میانگین سن بازنشستگی در کانادا 62 سال است و تعداد قابل توجهی از پرستاران ثبت شده در کانادا تا قبل 65 سالگی خود بازنشسته می شوند. دلیل دومی که باعث تحریک تقاضای نیروی پرستار در کشور کانادا می شود، بالا رفتن سن مردم و پیر شدن جمعیت کانادا می باشد. افراد مسن با سن بالا عموماً  نیاز بهداشتی بیشتری دارند. بنابرین می شود گفت که بالا رفتن سن بچه ها و نسل بومر یعنی متولدین سال های 1946 تا 1965 میلادی، انتظار می رود که درخواست برای مراقبت پزشکی بالا رود و مشاغل جدید ایجاد شود. طبق گزارش انجمن های پرستاری در ایالت آنتاریو، این ایالت با 10.000 جای خالی برای نیرو های پرستاری مواجه است. اهمیت و کمبود نیروی پرستار در شهر های کوچک و روستا ها و مناطق دوردست در کانادا نیز وجود دارد. در مناطقی از کانادا که مردم به پزشکان عمومی دسترسی ندارند، پرستاران ثبت شده RN عموماً به عنوان ارائه دهنده خدمات و مراقبت ها را انجام می دهند و وظایف بر عهده آن ها می باشد.

  • ایالت ها و استان های کانادا با بالاترین تقاضا برای استخدام پرستاران ثبت شده RN دارند: تمامی استان ها و ایالت های کانادا به جز ایالت نیوفاندلند و لابرادور و ساسکاچوان
  • میانگین دستمزد پرستاران ثبت شده RN برای کار در هر ساعت: 37.50 دلار کانادا
  • استان ها و ایالت های کانادا با درآمد بالا برای پرستاران: یوکان و سزمین های شمال غرب کانادا
  • تحصیلات مورد نیاز جهت کار به عنوان پرستار ثبت شدهRN : حداقل مدرک کارشناسی
پرستاری در کانادا

فایل تصویری توضیحات کارشناس موسسه در خصوص تاثیر سابقه کار در اسکیل ورکر کانادا

فایل صوتی توضیحات کارشناس موسسه در خصوص تاثیر سابقه کار در اسکیل ورکر کانادا

مهندس هوافضا:

اگر به دنبال پیدا کردن بهترین رشته ها برای مهاجرت به کانادا از طریق کار هستید و تمایل دارید تا در شغل های که هم درآمد بالا دارند و هم تقاضای نیروی کار برای آن ها زیاد است، می توان گفت رشته و شغل مهندسی هوافضا همان چیزی است که شما در جستجوی آن بودید. همزمان با رشد صنعت، ممکن است به دلیل بازنشستگی نیرو های کار در کانادا، امکان استخدام مهندس هوافضا و ارتقا شغلی ممکن شود. پس از ورود ناوگان هواپیما به کشور کانادا و قرار دادن مقررات و قوانین دقیق و جدی زیست محیطی و امنیتی، این کشور تقاضای خود را جهت در اختیار داشتن هواپیما های به روز و پیشرفته دنیا افزایش داده و انتظار می رود که این موضوع ادامه دار باشد و می توان گفت به همین دلیل، یک زمان مناسب و خوب برای مهندسین هوافضا می باشد که وارد صنعت هوافضا در کانادا بشوند. مهندسین هوافضا  پس از وارد شدن به این صنعت بی نظیر، این امکان را دارند تا تحت عنوان مغز سیستم های هوافضا در کانادا، مسئولیت های مسائلی که مربوط به تحقیق و طراحی و ایده پردازی، نصب و توسعه و آزمایش و نگهداری می باشند را بر عهده داشته باشند.

  • استانها و شهر های کانادا های با بیشترین تقاضا برای مهندس هوافضا: نوا اسکوشیا ، انتاریو و کبک، برتیش کلمبیا
  • متوسط ​​دستمزد ساعتی برای مهندسین هوا فضا:    39.42 دلار
  • استانها و سرزمین های پر درآمد: استان آنتاریو و استان های نوا اسکوشیا و کبک
  • حداقل مدرک تحصیلی جهت کار به عنوان مهندس هوافضا:لیسانس و احتمالاً مجوزهای استانی یا شهری
مهندس هوافضا در کانادا

برق کار صنعتی:

متخصص برق جز بهترین مشاغل در کانادا  به شمار می آید، به ویژه برق کاران صنعتی در این کشور تقاضای زیادی برای اشتغال دارند. این امکان وجود دارد که از سال 2017 تا سال 2026 میلادی 1200 موقعیت شغلی برای برق کاران ماهر و دارای شرایط به صورت کامل پر نشود. پس از اتوماتیک شدن و خودکار شدن معادن و عملیات های تولید گاز، صنایع زیادی به برق کاران صنعتی نیاز دارند و این برای متقاضیان و افراد واجد شرایط در این شغل می تواند مفید باشد. از عمده وظایف مهندسین برق در کانادا می توان به نصب، تعمیر تجهیزات و ماشین آلات صنعتی و نگهداری آن ها و آزمایش اشاره کرد.

  • استان ها و سرزمین های کانادا با بیشترین تقاضا برای برق صنعتی: استان آنتاریو، استان نوا اسکوشیا  و جزیره پرنس ادوارد
  • میانگین دستمزد برق کاران صنعتی برای هر ساعت کار در کانادا:   34 دلار کانادا
  • استان ها و سرزمین های پردرآمد کانادا:  استان های آلبرتا و ساسکاچوان
  • مدارک تحصیلی مورد نیاز برای کار تحت عنوان برق کار صنعتی در کانادا: اخذ مدرک در دوره های آموزش حرفه ای و دریافت مجوز برای تجارت
برق کار صنعتی در کانادا

داروساز:

داروسازی از دیگر شغل های است که در کانادا به کمبود نیرو مواجه است. با توجه به این موضوع که افراد سالخورده و مسن برای حفظ سلامتی خود به کمک دارو نیاز دارند و جمعیت افراد مسن در کانادا رو به افزایش است، تقاضا جهت استخدام و به کارگیری افراد داروساز واجد شرایط زیاد می باشد. در کانادا شمار زیادی از فروشگاه ها و مراکز خرده فروشی وجود دارند که بعضی از خدمات داروسازی را به مشتریان خود ارائه می کنند و بسیاری از این فروشگاه ها به صورت شبانه روی می باشند. یکی دیگر از عوامل محرک تقاضا این واقعیت است که بسیاری از داروسازان قرار است در سال های آینده بازنشسته شوند.

داروسازان متخصصان دارو هستند که نقشی اساسی در بهبود بیماران دارند. آنها بر توزیع داروها نظارت می کنند و در مورد استفاده از هر دارو به بیماران مشاوره می دهند. نقش آنها در سال های اخیر گسترش یافته است، به طوری که برخی از استانها به داروسازان اجازه تجدید نسخه یا حتی تجویز برخی داروها را می دهند. طی چند سال آینده این رشته با ظرفیت عظیم  استخدام در کانادا روبرو است.

  • استانها و سرزمین های کانادا با بیشترین تقاضا برای داروسازان: نیوبرانزویک ، انتاریو ، منیتوبا ، ساسکاچوان و برتیش کلمبیا
  • میانگین دستمزد ساعتی داروسازان در کانادا:   50.31 دلار
  • استانها و سرزمین های پر درآمد کانادا: ایالت کبک – ایالت مانیتوبا  و ایالت آلبرتا
  • تحصیلات مورد نیاز :مدرک کارشناسی در رشته دارو سازی
داروسازدر کانادا

خلبانی هواپیما:

شغل خلبانی از مشاغل بسیار پردرآمد و مورد نیاز در کشور کانادا به شمار می آید. با یک نگاه به آمار نیروی خلبان کانادا و با توجه به شرایط این شغل در کانادا می توان گفت که از ابتدای سال 2017 تا سال 2026 میلادی، حدود 4500 موقعیت کاری برای خلبانان در کشور کانادا پر نشده باقی خواهد ماند. قابل ذکر است که این آمار شامل نیروی خلبان و نیروی کنترل کننده ترافیک  هوایی، دریایی، راه آهن می باشد و به جرات می توان گفت فرصت های بسیاری برای استخدام خلبان در کانادا موجود است. تعداد زیادی از خلبانان برای شرکت های هواپیمایی کوچک و بزرگ فعالیت می نمایند و نوع فعالیت آن ها در این شرکت ها، انجام پرواز های داخلی و خارج از کشور می باشد. برخی از خلبانان به عنوان خلبان حمل و نقل مسافر و بعضی تحت عنوان خلبان انتقال کالا و بار به اقصار نقاط کانادا پرواز می کنند و بعضی نیز تحت عنوان خلبان هلی کوپتر انجام وظیفه می کنند و می توان گفت خلبانان علاوه بر کار در خطوط هوایی تجاری و خصوصی در قسمت های مانند آتش نشانی، بخش های فوریت های پزشکی، مرکز پلیس و … فعالیت می کنند و در این بخش ها نیز متقاضیان واجد شرایط می توانند فعالیت کنند.

  • استان ها و  ایالت های کانادا که بیشترین تقاضا جهت استخدام خلبان را دارند: ایالت بریتیش کلمبیا، ایالت مانیتوبا، ایالت یوکان و ایالت های کبک و آلبرتا
  • میانگین درآمد خلبان برای هر ساعت کار در کانادا:   39 دلار
  • تحصیلات مورد نیاز جهت کار به عنوان خلبان در کانادا: اتمام دوره های آموزش خلبانی و اخذ مجوز خلبانی و پرواز

مهندس نرم افزار یا طراح:

از دیگر مشاغلی که در کانادا با کمبود نیرو مواجه می باشد، مهندسی نرم افزار و طراحی است که می توان گفت جز بهترین و برترین شغل های فنی در کانادا به شمار می رود. مطابق با پیش بینی و با نگاهی به آمار  این پیش بینی متوجه می شویم که از سال 2017 تا سال 2026 میلادی 21000 فرصت شغلی برای مهندسین نرم افزار به وجود خواهد آمد. بعضی از این فرصت های شغلی به دلایلی مانند جایگزین شدن نیرو ها است که با پیشرفت شغلی به سوی سمت های مدیریتی و یا پست های بالاتر در مهندسی نرم افزار می روند ولی اکثریت این فرصت های شغلی ایجاد مشاغل جدید می باشد. بر اساس آمار، انتظار می رود تا این فرصت های شغلی که پیش بینی گردیده در بخش های فن آوری تلفن های همراه، بخش رایانه و ارتباطات از راه دور تقاضای توسعه دهندگان و مهندسین نرم افزار را افزایش دهد، همچنین با رشد و پیشرفت در قسمت های تولید تجهیزات و ماشین آلات امکان افزایش درخواست برای استخدام مهندس نرم افزار بالاتر می رود که در نتیجه مهندسین نرم افزار می توانند از فرصت های بسیاری در یک حرفه و تخصص در خصوص طراحی و توسعه برنامه های کاربردی و سیستم های نرم افزاری استفاده نمایند.. این مقاله توسط نیرو های موسسه حقوقی ملک پور نگارش و تدوین گردیده و فقط در سایت های این موسسه می توانید مطالعه نمایید و هر گونه کپی برداری غیر قانونی بوده و خلاف مقررات است.

  • ایالت ها و استان های کانادا که بیشترین درخواست را برای جذب نیروی مهندس نرم افزار دارند: ایالت ساسکاچوان، ایالت نوا اسکوشیا، ایالت برتیش کلمبیا، ایالت پرنس ادوارد و ایالت های نیوبرانزویک، کبک و انتاریو
  • مقدار دستمزد برای هر ساعت کار یک مهندس نرم افزار در کانادا: 43.27 دلار کانادا
  • ایالت ها و استان های کانادا که مهندسین نرم افزار بالاترین درآمد را در آن ها دارند:ایالت های آنتاریو، منیتوبا و آلبرتا
  • مدارک تحصیلی مورد نیاز جهت ورود به کار مهندسی نرم افزار در کانادا: داشتن حداقل مدرک کارشناسی
مهندس نرم افزار در کانادا

روانشناس:

با توجه بیشتر به مسائل مربوط به بهداشت روانی و تندرستی در تمام بخش های جامعه کانادا، روانشناسان برای پنج سال آینده یکی از بیشترین تقاضا ها را در کانادا خواهند داشت. با ورود به این حرفه و شغل پر تقاضا، می توانید به اشخاصی که با اضطراب و افسردگی و یا با سایر بیماری های عصبی مزمن درگیر هستند و دست و پنجه نرم می کنند، درمان و مشاوره ارائه دهید، همچنین شما می توانید طیف وسیع و گسترده ای از تخصص ها را انتخاب کنید که از مطرح ترین آن ها می توان از  روانشناسی کودک، روانشناسی رفتاری و یا روانشناسی شناختی نام برد.

  • استان ها و سرزمین های کانادا با بیشترین تقاضا برای روانشناسان: پرنس ادوراد، نوا اسکوشیا، نیوبرانزویک، کبک، انتاریو، منیتوبا، ساسکاچوان
  • متوسط ​​دستمزد ساعتی برای نیروی کار روانشناس: 40 دلار کانادا
  • ایالت ها و استان های که روانشناسان در آن ها بیشترین درآمد را دارند: ساسکاچوان، آلبرتا و نوا اسکوشیا
  • تحصیلات: کارشناسی ارشد یا دکترا
روان شناس در کانادا

فیزیوتراپ:

به طور کلی، سالمندان در کانادا عمر طولانی دارند، بسیاری از این سالمندان کانادایی تمایل دارند تا حد ممکن از سبک زندگی سالم لذت ببرند. فیزیوتراپ ها معمولاً در تحقق این مساله نقش ایفا می کنند و علاوه بر این موضوع، بیمارستان ها و مراکز درمانی برای خالی کردن تخت های خود به سمت مراقبت های سرپایی رفته اند، پس می توان گفت این مراکز خدمات فیزیوتراپی و خدمات کاردرمانی را به عنوان یک بخش از این هدف ارائه می کنند. فیزیوتراپیست ها، درمانگر ها و دستیار فیزیوتراپی در کانادا به بیماران در راستای مسائل مرتبط به تحرک و آسیب ناشی از مهارت های زندگی و یا بیماری ها و دیگر شرایط جسمی و یا روحی کمک می کنند و کار این دسته از افراد بسیار مهم می باشد. آن ها به بیماران کمک می کنند تا به صورت راحت تر به زندگی ادامه دهند و به تحرک خود بهبود ببخشند. این شغل در کشور کانادا بسیار پر تقاضا می باشد و می توان به افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند به توجه به افزایش سن جمعیت در کانادا، نوید یک آینده کاری خوب را داد.

  • استان ها و سرزمین های کانادا با بیشترین تقاضا برای فیزیوتراپ ها: ایالت های بریتیش کلمبیا و آلبرتا، ایالت های نیوبرانزویک و آنتاریو و همچنین  ایالت های منیتوبا و ساسکاچوان
  • میانگین دستمزد برای هر ساعت کار یک فیزیوتراپ در کانادا: 23 دلار
  • ایالت ها و استان های که فیزیوتراپ ها و کار درمان ها بیشترین درآمد را در آن ها دارند: استان های نیو فاندلند و لابردادور و آلبرتا و ساسکاچوان
  • میزان تحصیلات مورد نیاز برای کار تحت عنوان یک فیزیوتراپیست: ارائه دیپلم و مدارک معتبر که نشان از گذراندن دوره های فیزیوتراپی دارد.

فایل ویدئویی موسسه ملک پور‌ در خصوص دعوتنامه کاری جهت اقامت دائم کانادا

فایل صوتی این ویدئو

مشاورین مدیریت بازرگانی:

در بازار های جهانی که هر روز در حال گسترش و پیشرفت به صورت بسیار سریع می باشند، بهره وری و سود دهی در کارها بیشتر از هر زمان دیگری دارای اهمیت می باشد. در اکثر مشاغل برای دستیابی و رسیدن سریع تر به سود دهی و هدف مجموعه، عموماً مشاورین مدیریت بازرگانی را به کار می گیرند و نسبت به استخدام کارشناس بازرگانی اقدام می کنند، با توجه با بالا رفتن انتظارات و توقع برای استخدام مشاور های حرفه ای در زمینه مدیریت بازرگانی، همراه با بازنشست شدن نیروها و همچنین منتقل شدن آن ها به سمت های دیگر، شغل مشاوره مدیریت به یکی از مشاغل مطرح و برتر در کانادا بدل شده است. افراد زیادی با دریافت مدارک مربوط به تجارت شروع به کار در موقعیت های مختلف در تجارت می کنند و سپس با کار در صنایع مختلف تجربه کاری کسب می نمایند. مشاور های مدیریت بازرگانی این امکان را دارند تا در زمینه های مثل گردشگری و مسافرت و یا فناوری و .. با توجه به منطقه ای که می خواهند در آن باشند به آموزش نیز بپردازند.

  • ایالت ها و استان های که برای استخدام مشاورین مدیریت بازرگانی بیشترین تقاضا را دارند: ایالت نیوبرانزویک، ایالت مانیتوبا، ایالت بریتیش کلمبیا، جزیره پرنس ادوارد و ایالت های کبک، نوا اسکوشیا، انتاریو و ساسکاچوان
  • میانگین دستمزد برای هر ساعت کار تحت عنوان مشاور مدیریت بازرگانی، 37 دلار کانادا
  • ایالت ها و استان های که مشاورین مدیریت بازرگانی بیشترین درآمد را در آن ها دارند: ایالت های آلبرتا و ساسکاچوان
  • مدارک تحصیل مورد نیا: حداقل مدرک دیپلم یا لیسانس مرتبط با تجارت ، همراه با تجربه صنعت مربوطه
سخن پایانی:

بهترین رشته ها برای مهاجرت به کانادا از طریق کار، لیست مشاغل مورد نیاز کانادا 2021، بررسی بهترین شغل برای مهاجرت به کانادا از نظر درآمد و فرصت شغلی، بررسی مشاغلی چون پرستاری، خلبانی، فیزیوتراپی، مشاور بازرگانی، روانشناس، مهندس فناوری و .. در کانادا و دیگر مواردی که به موضوع بهترین رشته ها برای مهاجرت به کانادا از طریق کار مربوط می باشد را در این مقاله به صورت دقیق مورد بررسی قرار دادیم. کانادا کشوری ایده آل و پیشرفته می باشد که هر ساله بیشترین درخواست مهاجرت از سراسر دنیا را دارد. این کشور به دلیل شرایط عالی زندگی و همچنین فرصت های مناسب شغلی یکی از بهترین گزینه های مهاجرت برای نیروی های متخصص و ماهر به شمار می آید. موسسه حقوقی ملک پور با سابقه طلایی در اخذ ویزای کانادا و دیگر کشور ها می تواند به شما متقاضیان مهاجرت به این کشور خدمات بی نظیری را ارائه نماید. شما این امکان را دارید تا پس از برقرار نمودن تماس با دفاتر و شعبه های موسسه در سراسر دنیا به صورت رایگان از جدیدترین اطلاعات در خصوص بهترین رشته ها برای مهاجرت به کانادا از طریق کار و دیگر اطلاعاتی که در زمینه مهاجرت وجود دارد بهره مند گردید و می توانید به بررسی شرایط مهاجرتیخود بپردازید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه بهترین رشته ها برای مهاجرت به کانادا از طریق کار

✅ بهترین رشته های برای مهاجرت کاری به کانادا کدام رشته ها می باشند؟

جهت مهاجرت کاری به کانادا رشته ها مانند پرستاری، خلبانی، فیزیوتراپی، برق صنعتی ، داروساز  از جمله بهترین مشاغل می باشند.

✅ متقاضیانی که تمایل به مهاجرت کاری به کانادا دارند از کدام برنامه مهاجرتی می توانند به این کشور مهاجرت نمایند؟

افرادی که تمایل دارند تا در کشور کانادا به کار و زندگی مشغول شوند می توانند در برنامه مهاجرتی اسکیل ورکر که بر اساس امتیاز بندی می باشد شرکت کنند.

✅ کدام ایالت های کانادا به نیروی کاری بیشتری نیاز دارند؟

می توان گفت اکثر استان ها و ایالت های کانادا با کمبود نیروی کاری مواجه هستند اما استان های ساسکاچوان، نیوبرانزویک، بریتیش کلمبیا بیشترین درخواست ها را دارند

✅ متوسط درآمد پرستاران در کانادا برای هر ساعت کار چه مقدار است؟

پرستاران ثبت شده در کانادا برای هر ساعت کار 37.50 دلار درآمد دارند