بلو کارت اسپانیا

آنچه در این مقاله می خوانید

  • بلو کارت اسپانیا و شرایط عمومی آن
  • بلو کارت اسپانیا و روش های اخذ آن
  • بلو کارت اسپانیا و مدارک مورد نیاز
  • بلو کارت اسپانیا و هزینه های زندگی در اسپانیا
  • بلو کارت اسپانیا و خدمات مؤسسه ملک پور اتریش
  • بلوکارت اسپانیا و سخن پایانی
بلوکارت اسپانیا مهاجرت به اسپانیا

بلو کارت اسپانیا Blue Card و مقدمه ای بر آن

بلو کارت اسپانیا ، درآمد در اسپانیا و مهاجرت به اسپانیا را در این بحث مورد بررسی و تفحص علمی قرار خواهیم داد. مزایای دریافت بلو کارت اسپانیا چیست؟ حداقل درآمد در اسپانیا برای دریافت بلوکارت چه مقدار است؟ آیا پیشنهاد کاری منجر به دریافت بلوکارت می شود؟ روش های دریافت بلو کارت اسپانیا کدام اند؟ در ادامه این بحث به بررسی این گونه سوالات و نکات در خصوص بلو کارت اسپانیا می پردازیم. اسپانیا کشوری توسعه یافته در غرب اروپا است و عضو اتحادیه اروپا می باشد. کارت آبی اسپانیا یکی از روش های مهاجرت به اسپانیا به حساب می آید و افراد می توانند از طریق روش های گوناگونی این ویزا را به دست بیاورند. ویزای کارت آبی اسپانیا مزایای گوناگونی دارد که در ادامه نحوه دریافت آن و مزایای آن را توضیح می دهیم. شما همراهان گرامی می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه بلو کارت اسپانیا می توانید با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید برای مطلع شدن از جدید ترین روش های دریافت ویزای کار اسپانیا و دریافت بلو کارت سایر کشور های اروپا به بررسی سایر مقالات این موسسه بپردازید. این نوشتار توسط تیم کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور تهیه گشته است و هرگونه کپی برداری از این مقاله حرام و پیگرد قانونی دارد.

بلوکارت اسپانیا و شرایط عمومی آن:

اسپانیا کشوری پادشاهی در اروپای غربی با مساحت 505,990 کیلومتر مربع می باشد. پایتخت کشور اسپانیا شهر مادرید و جمعیت این کشور بیش از 46.7 میلیون نفر است. وجه رایج اسپانیا یورو و زبان رسمی این کشور اسپانیایی می باشد. اسپانیا یکی از کشور های اتحادیه اروپا است و افراد می توانند برای مهاجرت به اسپانیا کارت آبی این کشور را دریافت کنند. بلو کارت یکی از روش های مناسب برای مهاجرت می باشد و افراد می توانند از روش های گوناکونی این ویزا را به دست آورند. بلو کارت در اتحادیه اروپا بر اساس گرین کارت کشور آمریکا ایجاد شده است و برای رفع نیاز کشور های اتحادیه اروپا به نیروی کار متخصص است. به همین دلیل افراد برای دریافت این نوع ویزا باید سابقه کار و همچنین تحصیلات بالاتر از لیسانس داشته باشند. اولویت بندی در دریافت بلو کارت اسپانیا بر اساس نوع تخصص می باشد و رشته های فنی مانند مهندس برق و کامپیوتر در اولویت های اول قرار دارند. اولویت های بعدی شامل کشاورزان، پزشکان و پرستاران، پیراپزشکی، استادان دانشگاه و دانشمندان می باشد. دریافت کارت آبی اسپانیا دارای مزایای متعددی همچون آزادی سفر و اقامت در سایر کشور های اروپا است و روش های متعددی برای دریافت این ویزا وجود دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

بلو کارت اسپانیا و روش های اخذ آن:

روش های اخذ بلو کارت اسپانیا چیست؟ بلو کارت اسپانیا یکی از بهترین روش ها برای مهاجرت به اسپانیا می باشد و از این طریق افراد می توانند در کشور اسپانیا اقامت داشته باشند. برای بدست آوردن ویزای کارت آبی اسپانیا افراد باید شرایط گوناگونی داشته باشند. این شرایط شامل داشتن حداقل 5 سال سابقه کار در زمینه مربوطه و داشتن مدرک تحصیلی بیشتر از لیسانس می باشد. یکی از اصلی ترین شرایط برای دریافت بلو کارت اسپانیا داشتن درآمد در اسپانیا بیش از یک و نیم برابر متوسط درآمد در این کشور است. به همین دلیل متوسط درآمد در اسپانیا سالیانه 34 هزار یورو می باشد که افراد برای داشتن این نوع ویزا باید بیش از 40 هزار یورو در سال درآمد کسب کنند. از این رو یکی از روش های دریافت بلو کارت اسپانیا، داشتن پیشنهاد کاری از سوی کارفرما در این کشور است. متقاضی می تواند با استفاده از کاریابی، پیشنهاد کاری با شرایط دکر شده دریافت نماید. همچنین همسر متقاضی می تواند در ایپانیا شرکت خود را به ثبت برساند و پس از آن برای همسر خود پیشنهاد کاری ارسال نماید که این روش را در ادامه مورد بررسی قرار می دهیم.

فایل تصویری استاد ملک پور در خصوص انواع ویزاهای کاری

فایل صوتی استاد ملک پور در خصوص انواع ویزاهای کاری

میزان سرمایه لازم برای بلوکارت اسپانیا:

همانطور که اشاره کردیم برای ثبت شرکت در اسپانیا فرد باید مبلغ 2 تا 4 هزار یورو را پرداخت نماید. از سوی دیگر میزان سرمایه اولیه برای شروع به کار شرکت در اسپانیا بیش از 20 هزار یورو می باشد که در این صورت این مبلغ بر اساس محل کار فیزیکی و دفتر اصلی شرکت در اسپانیا و موارد جانبی آن می تواند افزایش یابد. از سوی دیگر فرد باید بتواند به همسر خود سالیانه بیش از 40 هزار یورو پرداخت نماید تا بلو کارت اسپانیا را دریافت کنند. همچنین پرداخت مالیات همسر و هزینه بیمه بر عهده رئیس شرکت می باشد که در این صورت این میزان به عنوان سرمایه شرکت باید در نظر گرفته شود. شرکت ها هزینه جانبی و متفاوتی دارند و بر اساس نوع کار خود این میزان می تواند متفاوت باشد. افراد پس از دریافت این ویزا می توانند به صورت تمام وقت به کار در اسپانیا مشغول شوند و تمام اعضای خانواده خود را به این کشور بیاورند. همانطور که مشاهده می کنید میزان هزینه در این روش به نسبت ویزای کار اسپانیا بالا تر می باشد. اما این روش، یک روش اطمینانی و سریع در دریافت بلو کارت اسپانیا می باشد و هیچ گونه مشکلی در این روش وجود ندارد. نمودار زیر نشان دهنده میزان متوسط درآمد ماهیانه در اسپانیا را نشان می دهد:

درآمد در اسپانیا رشد درآمد در اسپانیا

بلوکارت اسپانیا و مدارک مورد نیاز:

برای دریافت بلو کارت اسپانیا و مهاجرت به اسپانیا از طریق کارت آبی افراد باید مدارک مورد نیاز این درخواست را تهیه نمایند. همچنین افراد به منظور ثبت شرکت باید مدارک مورد نیاز برای این کار را تهیه نمایند. تمامی مدارک ارائه شده باید به صورت ترجمه شده و معتبر باشند و افراد باید بتوانند آن را اثبات نمایند. در صورت معتبر نبودن این مدارک درخواست فرد لغو می گردد. مدت اعتبار بلو کارت اسپانیا به مدت 4 سال می باشد و در صورت داشتن قرار داد با کارفرما، مدت اعتبار این ویزا 3 ماه بیشتر از مدت قرارداد است. دریافت کارت آبی اسپانیا 45 رو به طول می انجامد. مدارک لازم برای درخواست بلو کارت اسپانیا به شرح زیر است:

  • تکمیل فرم درخواست ویزا
  • 2 قطعه عکس
  • پاسپورت معتبر
  • بیمه درمانی و سلامت
  • پرداخت هزینه درخواست ویزا
  • گواهی عدم سو پیشینه در 5 سال گذشته
  • اثبات میزان تخصص فرد
  • مدرک سابقه کار بیش از 5 سال
  • مدرک دانشگاهی فرد متقاضی

بلوکارت اسپانیا و هزینه های زندگی در اسپانیا:

یکی از مهم ترین موارد برای افرادی که به اسپانیا مهاجرت می کنند میزان هزینه ها در اسپانیا می باشد. از این رو افرادی که از طریق بلو کارت اسپانیا به کار در اسپانیا مشغول می شوند، درآمد بالایی در این کشور دارند و به همین دلیل می توانند زندگی مناسبی در این کشور داشته باشند. متوسط هزینه ها در اسپانیا به نوع و سبک زندگی فرد و تعداد اعضای خانواده بستگی دارد. از این رو، متوسط هزینه ها در اسپانیا سالیانه در حدود 22 هزار یورو می باشد. در جدول زیر قیمت برخی از اقلام در اسپانیا را مشاهده می نمایید:

اقلام مورد نیاز

قیمت به یورو

یک وعده غذا در رستوران 40
آب معدنی 1.19
نوشابه 1.76
500 گرم نان 1
1 کیلو برنج 0.99
12 عدد تخم مرغ 1.83
1 کیلو مرغ 6.03
1 کیلو گوشت 10.52
گوجه 1.60
پیاز 1.16
بلیط اتوبوس ماهیانه 40
1 لیتر بنزین 1.29
خودرو تویوتا 20,751.28
هزینه آب و برق و غیره 118.36
اینترنت 40.28
باشگاه های ورزشی 37
کرایه آپارتمان 1 خوابه داخل شهر 666.52
کرایه آپارتمان 3 خوابه داخل شهر 1,040.41
خرید خانه در داخل شهر ( هر متر مربع) 3,099.33
خرید خانه خارج از شهر ( هر متر مربع) 2,077.38

بلو کارت و خدمات مؤسسه حقوقی ملک پور:

دریافت بلو کارت اسپانیا و مهاجرت به اسپانیا از طریق این ویزا می تواند شرایط مناسبی برای افراد و خانواده های آن ها ایجاد نماید. این موسسه دارای تیم کارشناسی و مشاورین خبره ای می باشد که می توانند در زمینه دریافت بلو کارت اسپانیا و سایر کشور های اتحادیه اروپا به شما مشاوره دهند. هم چنین در صورت امکان می توانند در امر ثبت شرکت نیز به متقاضیان خدمات ارائه نمایند. همچنین شما عزیزان می توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور از جدید ترین روش های دریافت کارت آبی اسپانیا مطلع شوید.

بلو کارت اسپانیا و سخن پایانی:

بلو کارت اسپانیا ، درآمد در اسپانیا، کار در اسپانیا، ویزای کار اسپانیا و مهاجرت به اسپانیا را مورد بررسی قرار می دهیم. اسپانیا کشوی توسعه یافته در غر قاره اروپا و عضو اتحادیه اروپا می باشد. کارت آبی اسپانیا یکی از روش های مهاجرت به اسپانیا به حساب می آید و این ویزا به منظور تکمیل کمبود نیروی کار در این کشور به وجود آمده است. از این رو افراد برای دریافت این ویزا باید شرایطی همچون سابقه کار، درآمد بالا و همچنین مدرک تحصیلی بالا تر از لیسانس داشته باشند. لذا افراد می توانند با کم ترین هزینه و به صورت تضمینی از طریق ثبت شرکت در اسپانیا این ویزا را به دست بیاورند و به کار در اسپانیا مشغول شوند. از این رو، دریافت بلو کارت اسپانیا از طریق ثبت شرکت می تواند یکی از بهترین روش ها برای دریافت این ویزا به حساب بیاید. شما همراهان گرامی می توانید برای دریافت مشاوره رایگان با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور در خصوص بلو کارت اسپانیا تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید برای مطلع شدن از جدید ترین روش های مهاجرتی و دریافت کارت آبی سایر کشور های اروپا، به بررسی مقالات در وب سایت های این موسسه بپردازید. شما می توانید با مطرح کردن سوالات خود در قیمت دیدگاه ها، جواب آن را از کارشناسان ما دریافت نمایید. یا ثبت امتیاز پنج ستاره می توانید رضایت خود را از این نوشتار نشان دهید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه بلو کارت اسپانیا

✅مزایای دریافت بلو کارت اسپانیا چیست؟

افراد می توانند با داشتن این ویزا به صورت آزادانه به سایر کشور های اتحادیه اروپا سفر کنند و به کار در این کشور های مشغول شوند.

✅حداقل درآمد در اسپانیا برای دریافت بلو کارت چه مقدار است؟

افراد برای دریافت کارت آبی اسپانیا باید بیش از 40 هزار یورو در سال درآمد داشته باشند.

✅آیا ویزای کار اسپانیا منجر به دریافت بلو کارت می شود؟

افراد می توانند با داشتن شرایط مورد نیاز، از طریق ویزای کار نیز بلو کارت اسپانیا را دریافت نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *