بلوکارت جمهوری چک

آنچه در این مقاله می خوانید

  • بلوکارت جمهوری چک و شرایط عمومی آن
  • بلوکارت جمهوری چک و روش های اخذ آن
  • بلوکارت جمهوری چک و مدارک مورد نیاز
  • بلوکارت جمهوری چک و هزینه های زندگی در جمهوری چک
  • بلوکارت جمهوری چک و مزایای اخذ آن
  • بلوکارت جمهوری چک و سخن پایانی
بلوکارت جمهوری چک مهاجرت به جمهوری چک

بلوکارت جمهوری چک Blue Card و مقدمه ای بر آن

بلوکارت جمهوری چک ، اقامت در جمهوری چک و مهاجرت به جمهوری چک را در ادامه مبحث به صورت کامل مورد بررسی علمی قرار می دهیم. میزان اعتبار بلوکارت جمهوری چک چقدر است؟ مهاجرت به جمهوری چک از طریق بلوکارت چه مزایای دارد؟ حداقل میزان درآمد در جمهوری چک برای دریافت بلوکارت چقدر است؟ اخذ بلوکارت جمهوری چک به چند طریق صورت می پذیرد؟ در ادامه این مقاله به صورت جامعه به بررسی این سوالات و نکات در خصوص بلوکارت جمهوری چک می پردازیم. جمهوری چک کشوری در مرکز اروپا و عضو اتحادیه اروپا می باشد. به همین دلیل یکی از روش های دریافت اقامت این کشور، اخذ بلوکارت می باشد که در ادامه به بررسی روش های اخذ این ویزا می پردازیم. شما همراهان گرامی می توانید جهت اطلاع از جدید ترین مقالات و روش های مهاجرتی، به بررسی سایر مقالات در سایت های رسمی موسسه حقوقی ملک پور بپردازید. همچنین می توانید جهت برخورداری از مشاوره رایگان در خصوص بلوکارت جمهوری چک ، با مشاورین این موسسه تماس تلفنی بر قرار نمایید. این مقاله توسط تیم کارشناسی موسسه حقوقی ملک پور تهیه گشته است و هر گونه کپی برداری از آن حرام بوده و پیگرد قانونی دارد.

بلوکارت جمهوری چک و شرایط عمومی آن :

جمهوری چک کشوری محصور در خشکی واقع در اروپای مرکزی با مساحت 78,866 کیلومتر مربع می باشد. زبان رسمی این کشور چکی و جمعیت آن بیش از 10.7 میلیون نفر می باشد. پایتخت جمهوری چک شهر پراگ و وجه رایج در این کشور کرونا نام دارد. جمهوری چک یکی از قدرت های اقتصادی و عضو اتحادیه اروپا می باشد و به همین دلیل متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق بلوکارت این کشور، اجازه اقامت در جمهوری چک را دریافت نمایند. برای مهاجرت به جمهوری چک و اخذ بلوکارت جمهوری چک، متقاضی باید شرایط مورد نیاز این درخواست را داشته باشد. این ویزا در کشور های اتحادیه اروپا به منظور برطرف کردن نیاز این کشور ها به نیروی متخصص می باشد. به همین دلیل، متقاضیان برای دریافت بلوکارت جمهوری چک باید شرایطی همچون داشتن بیش از 5 سال سابقه کار و مدرک دانشگاهی داشته باشند. از این رو متخصصین در زمینه مهندسی کامپیوتر و برنامه نویسان در اولیت برای دریافت این ویزا می باشند. اولویت بندی برای اخذ بلوکارت جمهوری چک به شرح زیر است:

  • مهندسین کامپبوتر، برنامه نویسان و متخصیین فناوری اطلاعات
  • مهندسین در زمینه برق و مکانیک و همچنین سایر مهندسین
  • مهندسین کشاورزی
  • پزشکان و پرستاران و سایر زمینه های مرتبط
  • دانشمندان و استادان دانشگاه در تمامی زمینه های تحصیلی

یکی دیگر از شریط دریافت بلوکارت جمهوری چک، داشتن قرارداد با اعتبار بیشتر از 1 سال و دریافت حقوق بیش از 1.5 برابر متوسط درآمد در جمهوری چک است که این میزان بیش از 50 هزار کونا در ماه می باشد. از این رو میزان رشد متوسط درآمد در جمهوری چک به شرح زیر است:

متوسط درآمد در جمهوری چک

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور جمهوری چک

بلوکارت جمهوری چک و روش های اخذ آن:

همانطور که اشاره کردیم، بلوکارت چک برای نیروی کار متخصص می باشد. از همین رو، یکی از روش های دریافت بلوکارت، قرارداد کاری از سوی یکی از کارفرمایان در این کشور است. جمهوری چک یکی از کشور های صنعتی در اروپا می باشد و متخصصین می توانند با داشتن تخصص لازم، پس از کاریابی برای دریافت اقامت در جمهوری چک، اقدام نمایند. دریافت پیشنهاد کاری یکی از روش های مناسب برای مهاجرت به جمهوری چک است و از این رو متخصصین می توانند با داشتن شرایط اشاره شده، برای اخذ بلوکارت جمهوری چک اقدام نمایند. این روش دارای شرایط بسیار سختی می باشد و متقاضیان در بیشتر مواقع نمی توانند پیشنهاد کار با شرایط ذکر شده را دریافت نمایند.

بلوکارت جمهوری چک و مدارک مورد نیاز:

متقاضی کار در جمهوری چک پیش از هر کاری باید مدارک مورد نیاز درخواست خود را برای دریافت ویزای کار ارائه نماید. همچنین متقاضیان بلوکارت جمهوری چک باید مدارک مورد نیاز این درخواست را به سفارت یا کنسولگری این کشور ارائه نمایند. تمامی مدارک مورد نیاز باید به صورت ترجمه شده باشد و هر گونه نقص در این مدارک موجب لغو درخواست می گرد. مدارک اخذ بلوکارت جمهوری چک به شرح زیر می باشد:

  • قرارداد یا پیشنهاد کاری امضا شده توسط متقاضی و کارفرما با اعتبار بیش از 1 سال
  • تکمیل فرم درخواست ویزا
  • اثبات پرداخت هزینه ویزا
  • ارائه مدرک تحصیلی مرتبط
  • اثبات میزان سابقه کار بیش از 5 سال
  • گواهی عدم سو سابقه کیفری
  • پاسپورت معتبر با بیش از 6 ماه اعتبار
  • سند ازدواج یا طلاق متقاضی
  • ارائه شناسنامه تمام اعضای خانواده
  • داشتن بیمه سلامت

بلوکارت جمهوری چک و هزینه های زندگی در جمهوری چک:

یکی از موارد با اهمیت برای دارندگان بلوکارت و متقاضیان اقامت در جمهوری چک، میزان هزینه ها و سطح درآمد در جمهوری چک می باشد. میزان هزینه با به موارد متعددی همچون تعداد اعضای خانواده، نوع و سبک زندگی و همچنین محل زندگی بستگی دارد. متوسط هزینه ها برای یک خانواده 4 نفره در جمهوری چک در حدود 66 هزار کرونا در ماه می باشد که این میزان با توجه به شرایط اشاره شده متفاوت است. از این رو، قیمت برخی از اقلام زندگی در جمهوری چک به شرح زیر است:

اقلام مورد نیاز قیمت بر حسب کرونا
مسکن
کرایه آپارتمان 1 خوابه در مرکز شهر 13,509.48
کرایه آپارتمان 1 خوابه در خارج شهر 10,717.62
کرایه آپارتمان 3 خوابه در مرکز شهر 23,905.70
کرایه آپارتمان 3 خوابه در خارج شهر 17,834.08
خرید آپارتمان در مرکز شهر (هر متر مربع) 91.915.72
خرید آپارتمان خراج شهر (هر متر مربع) 65.253.64
خاروبار و مواد غذایی
1 لیتر شیر 19.10
500 گرم نان 24.27
12 عدد تخ مرغ 42.23
1 کیلو مرغ 143.69
1 کیلو گوشت گوساله 238.76
1 کیلو گوجه فرنگی 21.30
1 کیلو پیاز 20.16
1 کیلو برنج 37.49
1 کیلو سیبزمینی 21.30
خدمات رفاهی
هزینه برق و آب و غیره 4,417.35
اینترنت 452.73
بلیط ماهیانه اتوبوس 500
1 کیلو متر مسیر تاکسی 28
1 لیتر بنزین 30.93
خرید ماشین توبوتا کرولا 492,063.34
مراقبت از کودکان
مدرسه پیش دبستانی ماهیانه برای 1 فرزند 9,284.79
مدرسه بین المللی ابتدایی سالیانه برای 1 فرزند 206,121.33

بلوکارت جمهوری چک و مزایای اخذ آن:

اخذ بلوکارت جمهوری چک دارای مزایای گوناگونی برای متقاضیان و دارندگان این ویزا می باشد. از این رو، متقاضیان می توانند با هزینه بسیار پایین و به آسانی برای دریافت بلوکارت جمهوری چک اقدام نمایند. همچنین این ویزا به صورت 2 ساله ارائه می شود و متقاضیان می توانند آن را تمدید نمایند. از این رو، مزایای اخذ بلوکارت جمهوری چک به شرح زیر می باشد:

  • دریافت ویزای همراه برای تمامی اعضای خانواده
  • دریافت خدمات رفاهی و اجتماعی همانند شهروندان این کشور
  • خرید مسکن و سرمایه گذاری آسان در جمهوری چک
  • اجازه کار به صورت تمام وقت در جمهوری چک
  • اجازه تحصیل برای تمام اعضای خانواده
  • سفر به سایر کشور های اتحادیه اروپا بدون نیاز به ویزای دیگر
بلوکارت جمهوری چک و سخن پایانی:

بلوکارت جمهوری چک ، اقامت در جمهوری چک، مهاجرت به جمهوری چک، درآمد در جمهوری چک و اخذ بلوکارت جمهوری چک را در این نوشتار مورد بررسی قرار دادیم. جمهوری چک کشوری در مرکز اروپا و محصور در خشکی و همچنین عضو اتحادیه اروپا می باشد. یکی از روش های مهاجرت به جمهوری چک، دریافت بلوکارت این کشور می باشد. این ویزا برای افراد با تخصص های خاص است و متقاضیان باید بیش از 5 سال سابقه کار داشته باشند. افرادی می توانند با استفاده از پیشنهاد کار یا ثبت شرکت و استخدام همسر برای دریافت اقامت در جمهوری چک اقدام نمایند. به همین منظور متقاضیان می توانند با داشتن شرایط مناسب و ذکر شده برای دریافت بلوکارت این کشور اقدام نمایند. شما همراهان گرامی می توانید به منظور مطلع شدن از جدید ترین روش های مهاجرتی، به بررسی سایر مقالات در وب سایت های موسسه حقوقی ملک پور بپردازید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه بلوکارت جمهوری چک، با مشاورین این موسسه تماس تلفنی برقرار نمایید. شما می توانید سوالات خود را در خصوص بلوکارت جمهوری چک در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید تا در زمانی کم جواب آن را دریافت نمایید. در صورت داشتن رضایت از این نوشتار می توانید امتیاز پنج ستاره را به ثبت برسانید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه بلوکارت جمهوری چک

✅میزان اعتبار بلوکارت جمهوری چک چقدر است؟

اعتبار بلوکارت جمهوری چک 2 سال می باشد و افراد می تواند پس از پایان آن برای تمدید این ویزا اقدام نمایند.

✅مهاجرت به جمهوری چک از طریق بلوکارت چه مزایایی دارد؟

افراد می توانند به اکثر کشور های اتحادیه اروپا سفر کنند و برای تمام اعضای خانواده ویزای همراه دریافت نمایند.

✅حداقل میزان درآمد در جمهوری چک برای دریافت بلوکارت چقدر است؟

افراد برای دریافت بلوکارت باید بیش از 50 هزار کرونا در ماه درآمد داشته باشند.

✅اخذ بلوکارت جمهوری چک در چه صورت امکان می پذیرد؟

متقاضیان در صورت دریافت پیشنهاد کار با شرایط ذکر شده می توانند این ویزا را دریافت نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *