بازار کار مهندس کامپیوتر در نیوزلند

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس کامپیوتر به نیوزلند
  • نرخ بیکاری در نیوزلند
  • عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان کامپیوتر در نیوزلند
  • میزان درآمد مهندس کامپیوتر در نیوزلند
  • اخذ ویزای کار نیوزلند برای مهندس کامپیوتر
  • اخذ اقامت نیوزلند از طریق کار مهندس کامپیوتر
  • نحوه کاریابی برای مهندس کامپیوتر در نیوزلند
  • بازار کار مهندس کامپیوتر در نیوزلند و سخن پایانی
✅بازار کار مهندس کامپیوتر در نیوزلند ✅استخدام مهندس کامپیوتر در نیوزلند ✅عوامل تاثیر گزار بر بازار کار رشته کامپیوتر در نیوزلند

بازار کار مهندس کامپیوتر در نیوزلند و مقدمه ای بر آن

بازار کار مهندس کامپیوتر در نیوزلند، شرایط دریافت ویزای کاری نیوزلند، کار در نیوزلند برای ایرانیان و دیگر شرایط و ضوابط مهندس کامپیوتر در بازار کار مهندس کامپیوتر در نیوزلند را به گونه ای علمی بررسی و ارزیابی خواهیم کرد. اگر شما هم قصد مهاجرت به کشور نیوزلند را جهت کار دارید قطعا با سوالاتی ذهن خود را مشغول کرده اید. بازار کار مهندس کامپیوتر در نیوزلند چگونه است؟ شرایط دریافت ویزای کاری نیوزلند چگونه است؟ شرایط کار در نیوزلند برای ایرانیان چگونه می باشد؟ کشور نیوزلند قوانینی برای جذب نیروی خارجی قرار داده است، این قوانین شامل کسب امتیازات بالا در سیستم امتیاز بندی و همچنین دریافت دعوتنامه شغلی (جاب آفر) می باشد. اگر قصد مهاجرت کاری به کشور نیوزلند و یا دیگر کشور های برتر دنیا را دارید، می توانید با مراجعه به مقالات علمی ما در وب سایت رسمی موسسه حقوقی ملک پور از اطلاعات کافی برخوردار شوید. همچنین می توانید جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با کارشناسان این مجموعه تماس تلفنی برقرار کرده و مشاوره علمی رایگان دریافت نمایید. کار در نیوزلند برای ایرانیان نیازمند کسب امتیاز بالا در سیستم امتیاز بندی و داشتن جاب آفر می باشد.

شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس کامپیوتر به نیوزلند:

کشور نیوزلند با زیبایی های فراوان طبیعتی چشم انداز، از دیر باز تا کنون یکی از مکان های گردشگری و کاری برای مهاجران و متقاضیان کار به شمار می رود. کشور نیوزلند با توجه به نیازمند بودن به مشاغل مهندسی و تخصصی مقصد مناسبی برای کار در زمینه مهندسی کامپیوتر می باشد. متقاضیانی که در زمینه مهندسی کامپیوتر جهت مهاجرت، دارای شرایط لازم می باشند، بدون مانعی می توانند به نیوزلند مهاجرت نمایند. در ادامه شرایط افراد برای مهاجرت کاری به کشور نیوزلند را مورد بازنگری قرار می دهیم. اولین شرط مهاجرت به این کشور دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی لیسانس، داشتن تخصص و ماهر بودن در کار، دارا بودن سابقه کاری، مدرک زبان و مسلط بودن به زبان انگلیسی می باشد. همچنین متقاضیان باید شرایط سنی مناسب زیر ۵۵ سال باشند. از دیگر عوامل تاثیر گذار برای مهاجرت کاری به نیوزلند می‌ توان به دریافت دعوتنامه شغلی از کارفرمایی معتبر در این کشور اشاره کرد. که در ادامه این مقاله، روند اخذ آن را بیان خواهیم کرد. همراهان گرامی مقاله بازار کار مهندس کامپیوتر در نیوزلند حاصل زحمات تیم کاردان موسسه حقوقی ملک پور می باشد. لذا این موسسه هیچگونه رضایتی در قبال کپی برداری از آن بدون ذکر منبع را نداشته و شرعا و قانونا حرام می باشد.

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص کار و ویزای کاری

فایل صوتی این ویدئو

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد کشور نیوزلند

نرخ بیکاری در نیوزلند:

متقاضیان کار در کشور نیوزلند می توانند ارکان‌ های مهمی را درباره مهاجرت به کشور نیوزلند جهت شاغل شدن در نظر بگیرند. به عنوان رکن اساسی، آنان می‌ توانند میزان نرخ بیکاری را قبل از مهاجرت درنظر بگیرند. مهندسین کامپیوتری که قصد دارند در کشور زیبا و بکر نیوزلند مشغول به کار شوند، توجه داشته باشند این کشور نرخ بیکاری بسیار کمی دارد که در حد ۴.۹ درصد در سال جاری می باشد. این میزان، خبر خوبی برای متخصصین و مهندسین متقاضی کار در این کشور می باشد. زیرا این نرخ بسیار پایین بوده و شانس افراد را برای یافتن دعوتنامه از کارفرمای خارجی افزایش می‌ دهد. زیرا در صورت بالا بودن میزان نرخ بیکاری در هر کشوری کارفرمایان و اداره کار در ابتدا برای افراد بومی کار در نظر می‌ گیرند. نمودار زیر نشان دهنده وضعیت نرخ بیکاری نیوزلند طی سال های اخیر تا زمان حال می باشد.

نرخ بیکاری در نیوزلند 2021

عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان کامپیوتر در نیوزلند:

با توجه به مطالبی که در نوشتار بالا بیان کردیم، کشور نیوزلند از مهندسین و متخصین ماهر در زمینه شغلی اتقبال می نماید. اما آن چه باید مهندسین و متخصصین درباره شغل خود بدانند، زیر رشته های تخصصی در زمینه کامپیوتر می باشد. مثلا یک مهندس کامپیوتر وظایف مختلفی را می تواند بر عهده بگیرد و میان تیم های فنی و مهندسی هماهنگی برقرار نماید. به طور کلی یک مهندس کامپیوتر باید در نظر داشته باشد که عناوین و وظایف مختلفی برای شغل خود وجود دارد که ممکن است در کشور نیوزلند، در یکی از  عناوین ذکر شده در جدول زیر مشغول به کار شوند.

عناوین شغلی

معمار شبکه رایانه ای

توسعه دهنده وب

متخصص پشتیبانی کاربران رایانه

تحلیلگر سیستم های رایانه ای

مهندس سخت افزار کامپیوتر

مهندس نرم افزار برنامه ها

وظایف شغلی

برقراری ارتباط با مشتریان و تامین کننده مشتری

طراحی و ساخت معماری شبکه سیستم های اطلاعات

برقراری هماهنگی میان تیم ها (فنی، مهندسی، تکنسین)

انجام تست بر روی طراحی های جدید جهت اطمینان

طراحی سخت افزار رایانه ای (برد مدار و مانیتور و …)

میزان درآمد مهندس کامپیوتر در نیوزلند:

از جمله موارد حائز اهمیت برای مهندس کامپیوتر جهت مهاجرت به کشور نیوزلند، بازار کار رشته کامپیوتر در نیوزلند می باشد. امروزه مشاغل مورد نیاز نیوزلند، مهندسی و تخصصی می باشد و این شغل ها به خصوص مهندس کامپیوتر، از درآمد بالایی در کشور نیوزلند برخوردار می باشد. همچنین میزان درآمد مهندس کامپیوتر با افزایش تجربیات شخصی افزایش می‌ یابد. یکی دیگر از عوامل موثر بر درآمد مهندس کامپیوتر در نیوزلند، انتخاب شهری که برای سکونت بر می‌ گزیند، می باشد. برخی از شهر های نیوزلند نسبت به شهر های دیگر آن از اقتصاد بالایی برخوردار هستند. ولی به طور کلی میانگین حقوقی که یک مهندس کامپیوتر در نیوزلند می‌ تواند دریافت کند ۵۷ هزار دلار در سال می باشد. در زیر این نوشتار درآمد مشاغل مرتبط با کامپیوتر در نیوزلند را آورده ایم.

مشاغل درآمد سالانه(دلار نیوزلند)
مهندس نرم افزار 95200
تحلیلگر سیستم ها 88700
تحلیلگر فنی 79200
معمار نرم افزار 88900
گزارشگر تحلیلگر 91700
تحلیلگر عملکردی 97000
معماری زیر ساخت سازمانی 116000
تحلیلگر آموزش فناوری اطلاعات 98600

اخذ ویزای کار نیوزلند برای مهندسان کامپیوتر:

رشته کامپیوتر یک رشته مهندسی و تخصصی می‌ باشد که کار در این زمینه بسیار جذاب و مورد حمایت اکثر کشور های دنیا قرار می ‌گیرد. این شغل از درآمد بالایی برخوردار بوده و حتی می ‌توان گفت در برخی کشور ها پر درآمد ترین شغل به شمار می‌ رود. ولی نکته ای که وجود دارد، شرایط دریافت ویزای کاری نیوزلند برای مهاجرت افراد می باشد، که قوانین و شرایط خاصی را دارا است. در کشور نیوزلند اخذ ویزای کاری به چندین روش ممکن است، که اکثر آن ها در نهایت به اقامت موقت منجر می‌ شوند.  مثلا می توانید از از طریق دریافت پیشنهاد کاری از سوی کار فرمای نیوزلندی که شخصی معتبر می باشد، ویزای کار Skills Essential  را اخذ نمایید. این ویزا مخصوص مشاغل ضروری و مورد نیاز در نیوزلند می شود. مشاغلی مانند مهندسین و متخصصینی نظیر مهندس کامپیوتر  که قصد دارند برای کار به کشور نیوزلند مهاجرت نمایند. در ادامه روند اخذ این ویزا امتیازاتی تعبیه شده که فرد متقاضی می تواند با شرایط امتیاز گیری مناسب، مانند سن، مدرک زبان، مدارک تحصیلی و سابقه کار امتیاز لازم برای کسب این ویزا، که حدود ۱۶۰ امتیاز می باشد، دریافت نماید. ویزای کار Essential Skills به این صورت است که اگر از کارفرمای نیوزلند پیشنهاد کار دارید و شرایط و تجربه لازم برای کار در آن شغل را دارید ، می توانید برای این ویزا اقدام کنید. با این وجود ، در بیشتر موارد ، کارفرمای شما قبل از اینکه به شما پیشنهاد شغل دهد ، باید از طریق فرایندی به نام آزمون بازار کار ، نیوزیلندی ها را برای انجام کار بررسی کند .

فرض کنید در یکی از مهارت های ضروری در لیست های تقاضا و شرایط و تجربه شما یک پیشنهاد شغلی دارید . در این صورت ، کارفرمای شما نیازی به انجام آزمایش بازار کار و ارائه شواهدی از تلاش برای استخدام نیوزیلندی ها ندارد.

مدت زمان این ویزا معمولاً به مدت زمانی که به شما پیشنهاد کار داده می شود و اینکه آیا زیر دستمزد متوسط یا بالاتر به شما پرداخت می شود بستگی دارد . اگر دستمزد شما در سطح متوسط یا بالاتر از متوسط باشد، در این صورت ممکن است بتوانید این ویزا را با مدت زمان حداکثر 3 سال دریافت کنید.

 شخص متقاضی ضمن موفقیت در کسب امتیاز ویزای Essential Skills، ملزم به ارائه مدارکی می باشد. این مدارک عبارتند از:

گذرنامه معتبر

مدارک شناسایی و هویتی همراه با ترجمه

گواهی مبنی بر سلامت فرد

مدارک تحصیلی به همراه ریز نمرات ترجمه شده

گواهی عدم سابقه کیفری

ارائه نامه دریافت پیشنهاد کاری از سوی کارفرمای معتبر نیوزلندی

پرداخت هزینه ویزا

عکس جدید برای پاسپورت ( ۲ قطعه)

ارائه نامه انگیزه

اخذ اقامت نیوزلند از طریق کار مهندس کامپیوتر:

شخص متقاضی برای اخذ ویزای کاری کشور نیوزلند، در نهایت پس از دریافت پیشنهاد شغلی (جاب آفر) می تواند، با ارائه مدارک فوق ویزای کاری این کشور را اخذ کرده و در کشور نیوزلند مشغول به کار شود. ویزای کاری که در دست شخص متقاضی قرار می گیرد، دارای مدت اعتباری محدود می باشد، که شخص می تواند با سپری کردن این مدت زمان و با گذشت ۵ سال از زمان اقامت در این کشور، اقامت دائم را اخذ نماید. همچنین اخذ اقامت نیوزلند دارای شرایطی از جمله رعایت قوانین کشوری، پرداخت به موقع مالیات و تسلط به زبان انگلیسی می باشد. در ادامه به بررسی علمی نحوه کاریابی برای مهندس کامپیوتر در نیوزلند می پردازیم. که یکی از اصلی‌ ترین مراحل جهت دریافت پیشنهاد کاری از سوی کارفرمای نیوزلندی می باشد.

نحوه کاریابی برای مهندس کامپیوتر در نیوزلند:

در این قسمت از مقاله علمی بازار کار مهندس کامپیوتر در نیوزلند، نحوه کاریابی برای مهندس کامپیوتر را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌ دهیم. مهندس کامپیوتر در جهت کار در کشور نیوزلند در ابتدا باید دعوت به کار شود و کارفرمای نیوزلندی می تواند پس از رعایت شرایطی که در این مقاله گفته شد، به شخص خارجی دعوتنامه ارسال نمایند. ولی نکته‌ ای که وجود دارد، مهندس کامپیوتر چگونه می‌ تواند در کشور نیوزلند یک کارفرمای معتبر پیدا کند؟ یا چگونه می تواند از مشاغل مورد نیاز نیوزلند مطلع شود؟ راه های متداولی در این باره وجود دارد، که شخص می تواند به انواع مختلفی از جمله مهاجرت تحصیلی و سرمایه گذاری به این کشور مهاجرت کرده و به کاریابی بپردازد. اما این روش هزینه بر بوده و مقرون به صرفه نمی باشد. ولی به طور کلی هر شخصی که طالب کار در کشور نیوزلند می باشد، می تواند از طریق وب سایت های معتبر، به کاریابی در نیوزلند بپردازد. که این روش نیازمند قرار دادن رزومه شخصی در زمینه کار در وب سایت های رسمی جهت بالا بردن شانس خود، برای دریافت کار می باشد. برخی از وب سایت های معتبر کشور نیوزلند را در جدول ذیل این متون قرار داده ایم.

سایت های کاریابی در نیوزلند
Indeed
Google for Jobs
Seek
Jobfeed
Jora
Student Job Search
Job Monsster
بازار کار مهندس کامپیوتر در نیوزلند و سخن پایانی:

بازار کار مهندس کامپیوتر در نیوزلند، استخدام مهندس کامپیوتر در نیوزلند و دیگر عوامل تاثیر گزار بر بازار کار رشته کامپیوتر در نیوزلند را مورد بررسی علمی قرار دادیم. ما در این مقاله آموختیم ویزای کاری Essential Skills یکی از ویزاهای معتبر در کشور نیوزلند برای افراد متخصصی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند، می باشد. اگر خواهان این ویزا برای مهاجرت کاری به کشور نیوزلند هستید، می توانید جهت دریافت راهنمایی کامل با مشاورین موسسه حقوقی ملک پور ارتباط تلفنی برقرار کرده و مشاوره علمی و رایگان دریافت نمایید. همچنین می توانید جهت دریافت تماس از سوی کارشناسان ما فرم درخواست تماس تکمیل نمایید. شما خوبان می توانید در صورت داشتن سوالاتی دیگر در بخش پرسش و پاسخ، ابهامات خود را بیان کنید. متخصصین ما در اسرع فرصت پاسخگوی سوالات شما متقاضیان گرامی می باشند. هر آنچه در مقاله بازار کار مهندس کامپیوتر در نیوزلند بیان شد، جهت افزودن بر دانش مهاجرتی شما عزیزان می باشد. در صورت رضایت از این نوشتار ۵ ستاره بدهید.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه بازار کار مهندس کامپیوتر در نیوزلند

مشاغل مرتبط با رشته کامپیوتر در نیوزلند کدامند؟

طراحی نرم افزار، برنامه نویسی، حفظ و نگهداری از برنامه های کامپیوتری و … از جمله مشاغل مرتبط با مهندسی کامپیوتر در نیوزلند است.

شرایط دریافت ویزای کاری نیوزلند برای مهندسان کامپیوتر چیست؟

مسلط بودن بر زبان نیوزلندی، داشتن سابقه کاری مرتبط، داشتن مهارت های لازم، مدارک تحصیلی حداقل لیسانس، دارا بودن مدرک زبان از اصلی ترین شرایط برای دریافت ویزای کاری نیوزلند می باشد.

شرایط کار در نیوزلند برای ایرانیان چگونه است؟

شرایط کار در نیوزلند برای ایرانیان دریافت جاب آفر از سوی کار فرمای معتبر نیوزلندی و الزامی بودن کسب امتیاز لازم می باشد.

میزان درآمد در بازار کار رشته کامپیوتر در نیوزلند چگونه می باشد؟ 

میانگین حقوقی که مهندسان در یک  سال دریافت می نمایند 57000 دلار می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *