بازار کار مهندس مکانیک در دانمارک

آنچه در این مقاله میخوانید

  • بازار کار مهندس مکانیک در دانمارک
  • شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس مکانیک دانمارک
  • عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان مکانیک در دانمارک
  • میزان درآمد مهندس مکانیک در دانمارک
  • اخذ ویزای کار دانمارک برای مهندس مکانیک
  • اخذ اقامت دانمارک از طریق کار مهندس مکانیک
  • نحوه کاریابی برای مهندس مکانیک در دانمارک
  • بازار کار مهندس مکانیک در دانمارک و سخن پایانی
بازار کار مهندس مکانیک در دانمارک

بازار کار مهندس مکانیک در دانمارک و مقدمه ای بر آن

بازار کار مهندس مکانیک در دانمارک، مهاجرت کاری به دانمارک، بررسی نحوه کاریابی در دانمارک و نگاهی به موسسات کاریابی در دانمارک، بررسی فرصت های شغلی مهندسین مکانیک در لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک چگونگی اخذ ویزای کاری دانمارک، مراحل اخذ ویزای دانمارک و مدارک مورد نیاز در این پروسه، اخذ اقامت دائم و تابعیت کشور دانمارک برای متقاضیان ورود به بازار کار مهندس مکانیک در دانمارک و موضوعاتی که به ورود به بازار کار مهندس مکانیک در دانمارک مرتبط می باشند را در این مقاله به صورت تخصصی مورد بررسی قرار خواهیم داد. آیا مهندسی مکانیک در دانمارک جز مشاغل مورد نیاز می باشد؟ چگونه می توان وارد بازار کار مهندس مکانیک در دانمارک شد؟ حقوق و درآمد مهندسین مکانیک در دانمارک چه مقدار است؟ این سوالات ممکن است برای مهندسین مکانیکی که تمایل دارند تا در کشور دانمارک وارد بازار کار شوند وجود داشته باشد. قصد داریم تا در این مقاله ابهامات شما در خصوص مهاجرت مهندسین مکانیک به دانمارک را رفع نماییم و توضیحاتی دقیق در خصوص پروسه ورود به بازار کار مهندس مکانیک در دانمارک بدهیم. موسسه حقوقی ملک پور با سابقه سال ها فعالیت در عرصه مهاجرت به خارج از کشور و اخذ ویزا از کشور های سطح اول جهان از روش های قانونی، خدمات مهاجرتی مناسب را به متقاضیان مهاجرت به دیگر کشور ها ارائه می نماید. افراد متقاضی با برقرار نمودن تماس با شعب موسسه حقوقی ملک پور در سراسر دنیا می توانند به صورت رایگان با مشاورین مجموعه به صحبت بپردازند و از بهترین روش مهاجرت برای خود آگاه گردند و همچنین جدید ترین اطلاعات مهاجرتی روز دنیا را دریافت نمایند.

بازار کار مهندسی مکانیک در دانمارک:

کشور دانمارک از کشور های حوزه اسکاندیناوی و شمال اروپا می باشد. این کشور که مانند دیگر کشور های حوزه اسکاندیناوی از برترین کشور های جهان به شمار می آید و با نرخ پایین بیکاری و تولید ناخالص داخلی بالا یکی از کشور های سطح اول جهان به شمار می آید. دانمارک کشوری زیبا می باشد و به دلایل بسیاری مشهور می باشد، این کشور از سیستم درمانی و بهداشتی بسیار عالی برخوردار می باشد و آزادی های مدنی در دانمارک به درستی اعطا می گردد، سطح زندگی مردم در کشور دانمارک بسیار بالا است و دانمارک در سال های گذشته لقب خوشبخت ترین کشور جهان رو به خود اختصاص داده است. در سال های اخیر دانمارک به عنوان یک مقصد مناسب برای مهاجرت افراد بوده است و به لطف اقتصاد پر رونق در کشور های اسکاندیناوی فرصت های شغلی زیادی برای متقاضیان کار وجود دارد. در حال حاضر کشور دانمارک به تعداد زیادی نیروی با مهارت در بخش های مختلف مانند مهندسی، پزشکی، فناوری اطلاعات و دانشگاه نیاز دارد. مطابق با تحقیقات انجام شده توسط انجمن مهندسی دانمارک، این کشور در 5 سال آینده به بیش از 41000 مهندس در بخش های مختلف نیاز خواهد داشت و به طور خاص تعداد زیادی مهندس مکانیک در دانمارک مورد نیاز خواهد بود که نشان دهنده این است که مهندسی مکانیک محبوب ترین شغل در کشور دانمارک می باشد. با توجه به این که مهندسی مکانیک در لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک ثبت شده است، افرادی که موفق به کاریابی در دانمارک می شوند می توانند شانس بیشتری در اخذ ویزا داشته باشند. در قسمت پایین نمودار نرخ بیکاری کشور دانمارک را برای شما قرار داده ایم:

نرخ بیکاری دانمارک

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

فایل تصویری توضیحات استاد ملک پور در خصوص ویزای کار دانمارک

فایل صوتی ای ویدئو

شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس مکانیک در دانمارک:

افرادی که خواهان مهاجرت کاری به دانمارک می باشند و تمایل دارند تا در این کشور وارد بازار کار شوند باید واجد شرایط مهاجرت کاری به دانمارک باشند. کشور دانمارک هر ساله در تاریخ های 1ژانویه و 1 ژوئن لیست مشاغل مورد نیاز خود را به روز رسانی میکند. شغل مهندسی مکانیک در لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک جا دارد و این باعث گردیده تا شرایط مهاجرت برای مهندسین مکانیک واجد شرایط آسان تر باشد. برای این که یک مهندس مکانیک مجاز به ورود به بازار کار مهندس مکانیک در دانمارک باشد و شانس مهاجرت به این کشور را داشته باید دارای 3شرط اصلی باشد که شرط اول داشتن مدرک حداقل لیسانس در رشته مهندسی مکانیک، شروط دوم داشتن سابقه کار و مهارت در رشته مهندسی مکانیک می باشد، تسلط بر زبان دانمارکی و داشتن مدرک زبان دانمارکی شرط آخر جهت واجد شرایط بودن مهاجرت کاری به دانمارک می باشد. متقاضیانی که دارای این شرایط می باشند در صورتی که بتوانند در کشور دانمارک از سمت یک کارفرما به کار دعوت شوند می توانند با ارائه دعوت نامه کاری خود به سفارت دانمارک، جهت اخذ ویزای این کشور درخواست دهند. باید در نظر داشت که به دلیل شرایط مناسب کار و زندگی و سطح رفاه بالا در دانمارک درخواست برای مهاجرت به این کشور بالا می باشد و افرادی که مهارت و تخصص زیادی دارند شانس بیشتری برای اخذ ویزای دانمارک دارند.

عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان در دانمارک:

همان طور که گفتیم برای مهاجرت به دانمارک و ورود به بازار کار مهندس مکانیک در دانمارک باید از شرایط مناسبی برخوردار بود، داشتن حداقل مدرک لیسانس در رشته مهندسی مکانیک و داشتن سطح زبان دانمارکی و همچنین سابقه و مهارت در زمینه مهندسی مکانیک، از مهم ترین شرایط برای افرادی است که قصد دارند تا دانمارک را به عنوان مقصد کاری خود انتخاب کنند. همین طور گفته شد افراد با داشتن این شرایط مجاز هستند تا به دنبال کار در دانمارک باشند و در صورتی که بتوانند در دانمارک از سوی یک کارفرما به کار دعوت شوند شانس اخذ ویزای کاری و مهاجرت به دانمارک را خواهند داشت. شاید بتوان گفت که به دلیل قرار داشتن شغل مهندسی مکانیک در لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک و کمبود نیروی متخصص و ماهر در شغل مهندسی مکانیک، دانمارک یکی از بهترین مقاصد کاری برای مهندسین مکانیک باشد، اما باید در نظر داشت که در امر مهاجرت تنها نباید یک موضوع را در نظر گرفت زیرا افراد برای ادامه زندگی و با امید ساختن یک آینده بهتر قدم در این مسیر می گذارند و در صورتی که بدون تحقیق اقدامی را انجام دهند ممکن است مشکلات جدی برای آن ها به وجود آید. از جمله مسائلی که متقاضیان مهاجرت کاری به دانمارک باید به بررسی آن ها بپردازند شامل نرخ بیکاری، هزینه زندگی در دانمارک، میزان درآمد، شرح وظایف شغلی مهندسین مکانیک و … می باشد.  در این قسمت از مقاله قصد داریم تا به بررسی شرح وظایف کاری مهندسین مکانیک در دانمارک بپردازیم. مهندسی مکانیک وسیع ترین رشته در میان رشته های مهندسی می باشد و می توان گفت از مهندسین مکانیک در اکثر صنایع استفاده می شود. مهندسین مکانیک می توانند در صنایعی مانند ساخت توربین بادی، صنایع دارویی، دریایی، شرکت های در صنعت پلاستیک سازی، شرکت های برق، نیروگاه ها، صنایع برودتی، تولید مواد غذایی و .. فعالیت کنند. مهندسین مکانیکی که در صنایع کوچک فعالیت می کنند طیف وسیعی از وظایف فنی را پوشش خواهند داد و به عنوان محور تصمیمات مهم تولید قرار خواهند گرفت، مهندسین مکانیکی که در شرکت های بزرگ فعالیت می کنند قبل از اینکه متخصص، مدیر پروژه، رئیس بخش یا مدیر ارشد شوند بسته به توانایی و علایق به عنوان یک طراح در بخش توسعه کار خود را شروع می نمایند. در قسمت زیر بخشی از مسئولیت ها و وظایف مهندسین در بازار کار مهندس مکانیک در دانمارک را بررسی می کنیم:

  • مسئول طراحی سیستم های مکانیکی مانند سیستم تهویه مطبوع یا طراحی سیستم های ایمنی
  • تجزیه و تحلیل دستگاه ها و ساخته های مکانیکی
  • طراحی سیستم های حرارتی و یا مکانیکی و آنالیز آن ها با کمک رایانه
  • تولید و آزمایش با دستگاه های مکانیکی تازه طراحی شده
  • تجزیه و تحلیل نتیجه آزمایش دستگاه های مکانیکی ساخته شده و تغییر طرح سیستم در صورت نیاز
  • نظارت بر روند ساخت دستگاه های مکانیکی
  • طراحی و ساخت ماشین آلات تولید نیرو مانند موتور های احتراق داخلی و توربین های بخار و گاز، ژنراتور های الکتریکی
  • طراحی و ساخت ماشین آلات تولید نیرو مانند موتور های احتراق داخلی و توربین های بخار و گاز، ژنراتور های الکتریکی
  • طراحی و ساخت سیستم های انتقال مواد مانند سیستم های نقاله و ایستگاه های انتقال خودکار
  • ادغام سنسور ها، کنترل کننده ها و ماشین آلات
  • ایجاد، تجزیه و تحلیل به وسیله سیستم های رایانه ای
  • شبیه سازی نحوه کارکرد ماشین آلات توسط سیستم های رایانه ای

میزان درآمد مهندس مکانیک در دانمارک:

میزان درآمد در بازار کار مهندس مکانیک در دانمارک، یکی دیگر از مسائل و موضوعات مهم برای بررسی و تحقیق قبل از مهاجرت به دانمارک می باشد. مطمئناً در کشوری مانند دانمارک که سطح زندگی بالا می باشد و به عنوان شاد ترین کشور در جهان شناخته شده است، میزان درآمد در مشاغل بالا می باشد، اما میزان مالیات مشاغل و هزینه های زندگی نیز در این کشور بالا است و باید به بررسی میزان حقوق و درآمد مهندسین مکانیک در دانمارک پرداخت و با توجه به هزینه زندگی در دانمارک  این مقایسه را انجام داد که آیا میزان درآمد مهندسین مکانیک در دانمارک برای یک زندگی مناسب در این کشور کافی می باشد یا خیر؟ باید گفت که با توجه به وسعت بازار کار مهندسی مکانیک و عواملی مانند میزان تجربه کاری بالاتر، سطح تحصیلات بیشتر، شهر محل کار در دانمارک و… که در میزان درآمد تاثیر مستقیم دارند باعث گردیده تا حقوق مهندسین مکانیک در دانمارک بسیار متفاوت باشد. در این قسمت برای شما عزیزان میزان درآمد مهندسین مکانیک در دانمارک را قرار داده ایم:

مهندسین مکانیک که در کشور دانمارک به کار مشغول می باشند، برای هر سالی که در بازار کار مهندس مکانیک در دانمارک فعالیت داشته باشند به صورت میانگین و متوسط 435000 کرون دانمارک معادل با 58500 یورو درآمد دارند. مهندسین مکانیک در پایین ترین حالت برای کار در زمینه های شغلی مهندسی مکانیک در دانمارک، حقوقی معادل با 213000 کرون دانمارک معادل با 28700 یورو  برای هر سال کار در این کشور درآمد دارند. بالاترین میزان درآمد و حقوق مهندسین مکانیک در دانمارک برای هر سال کار مهندسی مکانیک 687000 کرون دانمارک معادل با 91200یورو می باشد که می توان گفت این میزان درآمد برای افرادی است که از تجربه کاری و تخصص و مهارت بسیار بالا برخوردار می باشند. در ادامه نموداری از تاثیرات  هر سال تجربه کاری بر حقوق مهندسین مکانیک و همچنین نمودار تاثیرات تحصیلات دانشگاهی بالاتر بر میزان حقوق مهندسین مکانیک در دانمارک را قرار داده ایم.

در نمودار زیر میزان تاثیرات تجربه کاری در شغل مهندسی مکانیک در دانمارک را برای شما عزیزان قرار داده ایم:

تاثیرات تجربه بر درآمد مهندسین مکانیک در دانمارک

در نمودار زیر تاثیر تحصیلات بر درآمد و افزایش حقوق مهندسین مکانیک در دانمارک را قرار داده ایم:

تاثیرات تحصیلات بر درآمد مهندسین مکانیک در دانمارک

اخذ ویزای کار دانمارک برای مهندسین مکانیک:

ما در این مقاله به بررسی مسائلی مختلف حول محور بازار کار مهندس مکانیک در دانمارک پرداخته ایم، متقاضیانی که قصد دارند به کشور زیبا و بی نظیر دانمارک مهاجرت کاری به دانمارک نمایند باید مسائل گوناگونی را مورد بررسی قرار دهند. شما این امکان را دارید تا برای اطلاع از دیگر شرایط کشور دانمارک و آشنایی با قوانین این کشور به مطالعه مقالات مرتبط در سایت های موسسه حقوقی ملک پور بپردازید. مهندسین مکانیک برای مهاجرت کاری به دانمارک در صورتی که شرایط مورد نیاز را داشته باشند باید پس از کاریابی در دانمارک برای اخذ ویزای کاری این کشور دست به کار شوند. در نظر داشته باشید که زبان رسمی مردم در این کشور زبان دانمارکی می باشد، با وجود اینکه زبان انگلیسی نیز در دانمارک بسیار مورد استفاده است اما مهندسین مکانیکی که به زبان دانمارکی آشنا می باشند و توانایی صحبت به این زبان را دارند شرایط بهتری برای کاریابی در دانمارک و ارتباط با کارفرما دارند، همچنین در پروسه اخذ ویزا یک امتیاز مثبت به شمار می آید. پس از پیدا کردن کار در دانمارک و دریافت دعوت نامه کاری از سمت کارفرمای معتبر دانمارکی، فرد می تواند پروسه اخذ ویزای این کشور را شروع کند و با ارائه مدارک همراه با دعوت نامه کاری به سفارت دانمارک در کشور خود مراجعه نمایند، در صورت نبود سفارت دانمارک در کشور خود می توانید به نزدیک ترین سفارت در کشور های همسایه مراجعه نمایید. در قسمت زیر مدارکی که جهت ارائه به سفارت دانمارک مورد نیاز می باشد را برای شما قرار داده ایم:

  • فرم درخواست ویزا به صورت تکمیل شده
  • گذرنامه معتبر با حداقل اعتبار 3 ماه بیشتر از تاریخ انقضا ویزا
  • عکس پاسپورتی که اخیرا گرفته شده باشد
  • اثبات وضعیت مالی متقاضی
  • ارائه شواهدی از دلایل درخواست شما مانند قرار داد کار
  • ارائه دعوت نامه شغلی به همراه شرح کار
  • پرداخت هزینه های ویزا و ارائه رسید پرداخت
  • مدارک تحصیلی متقاضی همراه با ترجمه رسمی
  • ارائه CV و مدارک سابقه کاری همراه با ترجمه دانمارکی معتبر
  • اثبات وضعیت اسکان در دانمارک

اخذ اقامت دانمارک از طریق کار مهندس مکانیک:

کشور دانمارک تا سال 2016 بر اساس امتیاز بندی به متقاضیان مهاجرت کاری به این کشور ویزای اعطا می نمود، اما در سال 2016 این قانون تغییر کرد و به متقاضیان واجد شرایط تنها در صورتی اجازه مهاجرت و اقامت کاری در دانمارک را خواهد داد که بتوانند در کشور دانمارک از سمت کارفرما دعوت نامه کاری دریافت کنند. مهندسین مکانیک که موفق به اخذ دعوت نامه کاری شده اند، جهت ورود به بازار کار مهندس مکانیک در دانمارک و مهاجرت به دانمارک باید برای اخذ ویزای کاری درخواست خود را به سفارت دانمارک تحویل دهند. در صورت موافقت به فرد ویزای کاری دانمارک داده می شود و متقاضی با اقامت کاری وارد دانمارک خواهد شد. پس از ورود به دانمارک به فرد یک اقامت 3 ساله موقت داده می شود و قابل تمدید می باشد. افراد در صورتی که در کشور دانمارک به مدت 4 سال و مشغول به کار باشند  می توانند با داشتن شرایطی مانند تسلط به زبان دانمارکی، نداشتن سو پیشینه، پرداخت به موقع مالیات، تمکن مالی برای اخذ اقامت دائم این کشور اقدام نمایند. این مقاله توسط نیرو های مشاور موسسه حقوقی ملک پور نگارش و تدوین شده است، استفاده از مطالب این مقاله بدون ذکر نام منبع شرعاً حرام است و خلاف قانون و مقررات می باشد. افرادی که موفق به اخذ اقامت دائم دانمارک می شوند این امکان را دارند تا پس از مدتی برای اخذ تابعیت و پاسپورت این کشور اقدام نمایند.گ جامعه استرالیا باشند، می توانند برای دریافت تابعیت استرالیا اقدام کنند.

نحوه کاریابی برای مهندس مکانیک در دانمارک:

توضیحاتی در خصوص میزان حقوق در بازار کار مهندس مکانیک در دانمارک، قرار داشتن شغل مهندسی مکانیک در لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک، بررسی تاثیرات تجربه بر میزان حقوق و موارد دیگر دادیم. گفته شد که متقاضیان واجد شرایط برای مهاجرت به دانمارک از طریق کار و کار در بازار کار مهندس مکانیک در دانمارک نیاز دارند تا از سمت یک کارفرما در دانمارک دعوت نامه کاری دریافت نمایند و با ارائه این دعوت نامه یا جاب آفر برای اخذ ویزای کاری دانمارک اقدام نمایند. نکته قابل توجه در خصوص اقامت کاری دانمارک این می باشد که همسر و فرزندان زیر 18 سال می توانند همزمان با متقاضی به دانمارک مهاجرت نمایند و همسر اجازه کار به صورت تمام وقت را خواهد داشت. همان گونه که گفته شد مطابق با آخرین اعلام اداره کار در کشور دانمارک، مهندسی مکانیک از مشاغل مورد نیاز در کشور دانمارک می باشد، حال این سوال ممکن است در ذهن شما نقش ببندد که چگونه می توان قبل از ورود به دانمارک در این کشور از سمت کارفرما به کار دعوت شد؟ باید گفت که روش های مختلفی جهت کاریابی در دانمارک وجود دارد، اصلی ترین راه برای کاریابی در دانمارک مراجعه به سایت های کاریابی در دانمارک می باشد، شما می توانید با ثبت نام در این سایت ها و قرار دادن شرایط و رزومه کاری و تحصیلی خود در آن ها شانس این را داشته باشید تا از سمت یک کارفرما در دانمارک به مصاحبه دعوت شوید و در صورت متقاعد کردن کارفرما دعوت نامه کاری را دریافت نمایید، راه های دیگری برای کاریابی در دانمارک وجود دارد، راه های مانند پیدا کردن کار از طریق دوست و یا خانواده در دانمارک و یا در صورت مناسب بودن شرایط سنی و مالی مهاجرت تحصیلی و یا سرمایه گذاری می تواند از دیگر راه های کاریابی در دانمارک باشد و افراد با ویزا های تحصیلی و کاری می توانند در دانمارک به کاریابی بپردازند و در صورت کاریابی در دانمارک اقامت خود را تغییر داده و اقامت کاری این کشور را اخذ نمایند. در ادامه جدولی از سایت ها و موسسات کاریابی معتبر در دانمارک را قرار داده ایم:

موسسات و سایت های کاریابی در دانمارک
JOBNET Top language job
JOBINDEX Student Consulting
JOB SUPPORT DK We work-live-stay-dk
STEPSTONE DENMARK Jobs in Copenhagen
Job bank Careerland
I.T job bank Work in Denmark
Job Finder Copenhagen capacity
Graduateland Glassdoor
Randstad.dk Top language job
JobRapido Denmark Right One DK
بازار کار مهندس مکانیک در دانمارک و سخن پایانی

بازار کار مهندس مکانیک در دانمارک، بررسی شرایط مهاجرت کاری به دانمارک، بررسی شغل مهندسی مکانیک در لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک، نرخ بیکاری و میزان حقوق و درآمد و نگاهی به میزان تاثیرات تجربه و تحصیلات بر درآمد مهندسین مکانیک در دانمارک، شرایط اخذ ویزای کاری دانمارک و چگونگی دریافت اقامت دائم از مسائلی بود که در مقاله بازار کار مهندس مکانیک در دانمارک مورد نقد و بررسی به صورت علمی قرار گرفت. دانمارک کشوری مهاجر پذیر که در سالیان اخیر با توجه به شرایط خوب اقتصادی و رونق بازار کار در این کشور به نیرو های متخصص کاری نیاز دارد و هر ساله لیست مشاغل مورد نیاز دانمارک معرفی می شود و نیرو های کار ماهر و متخصص واجد شرایط که شغل آن ها جز این لیست می باشد در صورت تمایل این امکان را دارند تا شانس خود را جهت ورود به بازار کار دانمارک امتحان نمایند و با کاریابی در دانمارک می توانند مهاجرت کاری به دانمارک داشته باشند. موسسه حقوقی ملک پور با سابقه سال ها فعالیت در عرصه مهاجرت به خارج از کشور و اخذ ویزا از کشور های سطح اول جهان از روش های قانونی، خدمات مهاجرتی مناسب را به متقاضیان مهاجرت به دیگر کشور ها ارائه می نماید. افراد متقاضی با برقرار نمودن تماس با شعب موسسه حقوقی ملک پور در سراسر دنیا می توانند به صورت رایگان با مشاورین مجموعه به صحبت بپردازند و از بهترین روش مهاجرت برای خود آگاه گردند و همچنین جدید ترین اطلاعات مهاجرتی روز دنیا را دریافت نمایند.

پاسخ به سوالات متداول در زمینه بازار کار مهندس مکانیک در دانمارک

مهاجرت کاری به دانمارک برای مهندسین مکانیک از چه روش های امکان پذیر است؟

مهندسین مکانیک برای مهاجرت به دانمارک در صورت اخذ دعوت نامه کاری از کارفرمایان دانمارکی می توانند به این کشور مهاجرت کنند.

تفاوت حقوق مهندسین مکانیک در دانمارک برای مهندسینی که مدرک فوق لیسانس دارند چه مقدار بالاتر از مهندسین با مدرک لیسانس می باشد؟

مهندسین مکانیک در دانمارک با مدرک فوق لیسانس 60 درصد حقوق بالاتری نسبت به مهندسین با مدرک لیسانس درآمد دارند.

میانگین حقوق مهندسین مکانیک در دانمارک به صورت متوسط چه مقدار است؟

حقوق مهندسین مکانیک به صورت میانگین 435.000 کرون دانمارکی می باشد.

آیا ویزای دانمارک بر اساس سیستم امتیاز بندی می باشد؟

خیر. کشور دانمارک تا سال 2016 بر اساس سیستم امتیاز بندی ویزا های کاری خود را اعطا می نمود اما پس از این سال این قانون برداشته شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *