بازار کار مهندسی حسابداری در کانادا

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس حسابداری به کانادا
  • نرخ بیکاری در کانادا
  • عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان حسابداری در کانادا
  • میزان درآمد مهندس حسابداری در کانادا
  • اخذ ویزای کار کانادا برای مهندس حسابداری
  • اخذ اقامت کانادا از طریق کار مهندس حسابداری
  • نحوه کاریابی برای مهندس حسابداری در کانادا
  • بازار کار مهندسی حسابداری در کانادا و سخن پایانی

بازار کار مهندسی حسابداری در کانادا و مقدمه ای بر آن

بازار کار مهندسی حسابداری در کانادا، مهاجرت به کانادا از طریق کار، ویزای کاری کانادا و نحوه جستجوی کار در کانادا را می خواهیم در مقاله علمی بازار کار مهندسی حسابداری در کانادا بررسی و ارزیابی کنیم. در زمینه مهاجرت به کانادا از طریق کار مهندسی حسابداری، برخی از افراد متقاضی سوالاتی مطرح می نمایند. آیا بازار کار مهندسی حسابداری در کانادا مناسب است؟ آیا مهاجرت به کانادا از طریق کار برای مهندس حسابدار سخت می باشد؟ اخذ ویزای کاری کانادا چه شرایطی دارد؟ آیا مهندسین حسابدار می توانند برای جستجوی کار در کانادا در این کشور قدم بگذارند؟ در ادامه مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در کانادا به این سوالات جواب علمی خواهیم داد. به علاوه می خواهیم تمام شرایط مهاجرتی و کاری مهندسین حسابداری را بررسی نماییم. شما مهندسین عزیز می توانید برای آگاهی کامل و اطلاعات بیشتر درباره مهاجرت به کانادا و شرایط لازم برای مهاجرت، با دفاتر موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس بگیرید و از کارشناسان خبره این موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید. به علاوه می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با کشور کانادا، سایر مقالات علمی ما را در وب سایت این موسسه مطالعه نمایید. برای دریافت پاسخ سوالات خود می توانید، به بخش پایانی مقاله مراجعه نمایید. کارشناسان ما در اولین فرصت، پاسخ گوی سوالات شما عزیزان می باشند.

فایل تصویری توضیحات کارشناس ارشد موسسه در خصوص اسکیل ورکر کانادا

  • 3 دقیقه
  • 22 K
  • ارسال

شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس حسابداری به کانادا:

اشخاصی که از شهروندان خارجی می باشند و قصد دارند تا برای ادامه کار مهندسی در کانادا، در بازار کار مهندسی حسابداری در کانادا استخدام شوند باید از مهندسین واجد شرایط برای مهاجرت به کانادا باشند و در عین واجد شرایط بودن، برای اخذ ویزای کاری کانادا درخواست نمایند. بخش های حسابداری و مالی در کشور کانادا، صنایع بزرگ و چند وجهی هستند که به طور قابل توجهی به رشد مداوم اشتغال در سال های اخیر در سراسر کانادا کمک کرده اند. بیشتر مشاغل حسابداری و مالی در کانادا در بزرگترین شهر های این کشور واقع شده اند. تورنتو، مونترال و ونکوور از این شهر ها می باشند. با توجه به اندازه و عمق بخش های حسابداری و مالی در کانادا، تعجب آور نیست که فرصت  های زیادی وجود دارد. اما چطور افراد تازه وارد به کانادا می توانند در بازار کار مهندسی حسابداری در کانادا دسترسی پیدا کنند؟ دقیقاً مانند بسیاری از جنبه های زندگی در کانادا به عنوان یک تازه وارد، هرچه آمادگی بالاتری داشته باشید، احتمال دستیابی به یک کار حسابداری یا مالی بیشتر است. همچنین مهم است که تشخیص داده شود، بسیاری از مشاغل در بخش های مالی و حسابداری در کانادا تنظیم می شوند و ممکن است قبل از شروع کار در بازار کار مهندسی حسابداری در کانادا، مجوز و مدارک و مدارک شما به رسمیت شناخته شود. علاوه بر این، مشاغل مالی و حسابداری در کانادا کاملاً رقابتی است و شما باید مطمئن شوید که به درستی برای مصاحبه آماده شده اید.

به طور کلی مهندسین حسابدار از دو طریق می توانند برای کار در کانادا اقدام نمایند. این دو راه، سیستم اکسپرس اینتری و برنامه های نامزد استانی می باشند. بدین ترتیب، افراد مهندس بایستی بتوانند با ویژگی های سنی و تحصیلی و … امتیازات لازم برای ورود به بازار کار کانادا را کسب نمایند. این ویژگی ها عبارتند از:

مدرک تحصیلی

سن

سوابق کاری در رابطه با حسابداری

مهارت در مسلط بودن و داشتن مدرک زبان انگلیسی و فرانسوی

داشتن اعضای خانواده درجه یک در کانادا

در صورت متاهل بودن (ویژگی ها و خصوصیات همسر)

در این قسمت از صفحه، امتیاز بندی ویزای کاری کانادا را می توانید مطالعه بفرمایید.

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

نرخ بیکاری در کانادا:

پس از برسی های شرایط مهاجرتی مهندسین حسابدار به کشور کانادا، می خواهیم نرخ بیکاری در کانادا را بررسی نماییم. میزان نرخ بیکاری در کشور کانادا در حال حاضر حدود 8.1 درصد می باشد. این میزان از میزان نرخ در کشور کانادا، نسبت به سال 2020 بسیار کاهش یافته است و یکی از مهم ترین علل های افزایش نرخ در این کشور، وجود بیماری کرونا می باشد. به صورت کلی میزان نرخ بیکاری در این کشور رو به کاهش می باشد و به دلیل اقتصاد شکوفا و رو به رشد آن، کشور بسیار مناسبی برای مهاجرت کاری و تحصیلی می باشد. تحصیل حسابداری در کانادا نیز، یکی دیگر از روش های ایده آل برای کار پس از تحصیل در رشته مربوطه می باشد و افراد بسیار زیادی تمایل دارند از این طریق، به سرزمین کانادا مهاجرت نمایند. اگر تمایل دارید بدانید تحصیل حسابداری در کانادا بهتر می باشد و یا مهاجرت به کانادا از طریق کار بهتر می باشد، با کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس بگیرید و به صورت مشاوره رایگان، از بهترین روش مهاجرت آگاه شوید.

نمودار قرار گرفته در زیر این مطلب، میزان نرخ بیکاری در کانادا را نمایش می دهد.

نرخ بیکاری در کانادا

پس از آگاهی از شرایطی که یک مهندس حسابدار باید دارا باشد، تا بتواند در بازار کار مهندسی حسابداری در کانادا به کار استخدام شود و آگاهی از میزان نرخ بیکاری در کانادا، لازم است تا مهندسین متشاق به مهاجرت، از رشته کاری خود آگاهی بیشتری داشته باشند.  بدین منظور در ادامه مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در کانادا، به بررسی عناوین وظایف شغلی مهندسان حسابداری در کانادا می پردازیم.

عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان حسابداری به کانادا:

همان گونه که در مطلب بالا بدان اشاره داشتیم، می خواهیم در این بخش از نوشتار بازار کار مهندسی حسابداری در کانادا، به بررسی عناوین شغلی و شرح وظایف مهندسان حسابداری در کانادا بپردازیم. همراهان گرامی تمامی مقاله های علمی در وب سایت موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تهیه شده توسط تیم کارشناسی موسسه می باشد. هر گونه کپی برداری بدون ذکر منبع شرعا حرام و غیر قانونی می باشد. همچنین موجب نارضایتی این موسسه می گردد. به طور کلی برخی از عناوین شغلی مهندسان حسابداری در بازار کار مهندسی حسابداری در کانادا به شرح لیست زیر است.

حسابداری تحلیگر

دستیار اداره پست

حسابداری متخصص

متخصص عملیات حسابداری

حسابداری مسئول امور مالی

حسابداری متخصص مشتقات

حسابداری دفتردار

موقعیت های پشتیبانی دفتر

حسابداری خدمات مشتری

همچنین شرح وظایف مهندس حسابدار در کانادا به شرح لیست زیر می باشد:

مدیریت فرایندهای حسابداری.

تجزیه و تحلیل مالی شرکت.

مدیریت یا پردازش حقوق و دستمزد و مزایای کارکنان.

فاکتور ها را مدیریت یا پردازش کردن.

تهیه سوابق و بیانیه های مالیاتی.

توسعه استراتژی های سرمایه گذاری.

به روز رسانی اطلاعات مالی.

توصیه های بودجه.

وظایف دفتری مربوط به امور مالی.

ارتباط با مشتری.

مدیریت سایر کارمندان.

میزان درآمد مهندس حسابداری در کانادا:

متقاضیانی که می خواهند در کشور کانادا به کار مهندسی حسابداری بپردازند، از زیر شاخه های شغلی خود آمار هایی به دست می آورند و قصد دارند تا با بررسی میزان درآمدشان در این کشور، برای آینده ای زیبا و ایده آل، تصمیم گیری نمایند. بر اساس آخرین آمار های به دست آمده از کشور کانادا، مهندسین حسابدار در این کشور متوسط حقوقی برابر با 56452 دلار کانادا در سال دریافت می نمایند. شایان ذکر است، حقوق و درآمد های مشاغل در این کشور با افزایش تجربه و سابقه کاری، افزایش می یابد. این وضعیت به گونه ای است، که مهندسین حسابداری با بیشترین میزان تجربه کار در کانادا، سالانه 75000 دلار کانادا حقوق دریافت می نمایند. به علاوه حقوق حسابداری در هر ایالتی از انادا متفاوت از یک دیگر می باشد. برای این منظور، جدول زیر را ترسیم کردیم.

ایالت درآمد سالانه (دلار کانادا)
کبک 62500
ساسکاچوان 60123
آلبرتا 60000
آنتاریو 58500
نیوبرانزویک 57525
بریتیش کلمبیا 57500

همچنین حقوق مشاغل مربوط به حسابداری در کانادا متفاوت از یک دیگر می باشد و در جدول زیر، حقوق برخی از این مشاغل را ذکر کرده ایم.

مشاغل درآمد سالانه (دلار کانادا)
مدیر مالیات 103298
کنترل کننده 79918
مدیر حسابداری 79701
تحلیلگر کسب و کار 77512
مدیر دفتر 42900
دفتر دار حساب 37649
مامور رسیدگی 33513

اخذ ویزای کار کانادا برای مهندسین حسابداری:

آیا اخذ ویزای کاری کانادا برای مهندسین حسابداری آسان است؟ آیا برای اخذ این ویزا، پروسه سختی را باید سپری کرد؟ در این بخش از بازار کار مهندسی حسابداری در کانادا، به بررسی اخذ ویزای کاری کانادا از طریق برنامه اکسپری اینتری و برنامه استانی کانادا می پردازیم. متقاضیانی که می خواهند از طریق سیستم اکسپرس اینتری اقدام به دریافت ویزای کاری کانادا نمایند، باید در دو مرحله مجزا در این سیستم، امتیازات لازم را به دست یاورند. نا گفته نماند، اشخاصی که موفق می شوند در مرحله اول این سیستم حداقل امتیاز را به دست بیاورند، اجازه ورود به مرحله دوم (استخر) را دارند. همچنین پس از ورود به مرحله دوم و کسب امتیاز لازم، شخص متقاضی از استخر خارج شده و میتواند اسکیل ورکر کانادا را به دست بیاورد. در برنامه استانی کانادا، اشخاص بایستی در این کشور به کاریابی بپردازند و ما قصد داریم روش کاریابی در کانادا را در عناوین بعدی مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در کانادا، بررسی نماییم. به طور کلی مهندسین پس از کاریابی و دریافت یک پیشنهاد شغلی معتبر، می توانند با ارائه مدارک درخواست شده از سوی سفارت این کشور، ویزای کاری کانادا را دریافت نمایند.

مدارک لازم:

فرم درخواست ویزا به صورت تکمیل

رسید پرداختی درخواست ویزا

پاسپورت معتبر و دارای صفحات خالی با مدت اعتبار لازم

عکس برای پاسپورت

ارائه اثبات نامه عدم سو پیشینه

ارائه مدارک سلامت پزشکی

ارائه مدارک شناسایی فرد

ارائه مدارک تحصیلی با ریز نمرات

ارائه دعوت نامه و قرار داد کاری

اثبات تمکن مالی

در صورت متاهل بودن (مدارک مربوط به همسر)

اخذ اقامت کانادا از طریق کار مهندس حسابداری:

پس از بررسی عنوان های فوق در رابطه با بازار کار مهندسی حسابداری در کانادا، می خواهیم از شرایط اقامت دائم این کشور ارزیابی داشته باشیم. در عنوان قبلی بیان کردیم، اخذ ویزای کاری کانادا از دو طریق اکسپرس اینتری و برنامه استانی کانادا، امکان پذیر می باشد. بدین ترتیب مهندسین حسابداری که از طریق ان برنامه ها ویزای کاری کانادا را دریافت کرده اند، می توانند با 3 سال کار و زندگی در این سرزمین اقامت دائم بگیرند و پس از آشنایی با قوانین، جامعه، فرهنگ و زبان کانادا، همچنین مرتکب نشدن به جرم و جرائم در این کشور و پرداخت مالیات، برای تابعیت و اخذ پاسپورت کانادا درخواست بدهند. در روش دیگر که مهندسین از طریق سیستم امتیاز بندی اقدام به اخذ ویزا کرده اند، می توانند از همان ابتدا اقامت دائم کانادا را دریافت نمایند.

نحوه کاریابی برای مهندس حسابداری در کانادا:

در این عنوان از متن، به بررسی نحوه کاریابی در کانادا برای مهندسین و متخصصین می پردازیم. همان گونه که عنوان شد، برخی از مهندسین از طریق سیستم امتیاز بندی اقدام به مهاجرت می نمایند و نیازی به کاریابی در کانادا و اخذ پیشنهاد شغلی ندارند. این اشخاص فقط باید بررسی نمایند و بدانند، آیا در حال حاضر کشور کانادا به نیروی مهندس حسابدار نیازمند می باشد یا خیر؟ اما مهندسین حسابداری که می خواهند از طریق برنامه استانی، قدم در بازار کار مهندسی حسابداری در کانادا بگذارند، باید یک پیشنهاد کاری از سوی یک کارفرمای معتبر در کانادا دریافت نمایند. بدین منظور متقاضیان می توانند از مهارت های کاری، سابقه های کاری، تحصیلات معتبر و … یک سی وی (رزومه کاری) ایجاد نمایند. با افراد مهندس با ایجاد رزومه و در اختیار کارفرما قرار دادن آن، می توانند در سریع ترین زمان ممکن، پیشنهاد کاری دریافت نمایند. همچنین این اشخاص می توانند در وب سایت ها و موسسات کاریابی در کانادا، به جستجوی کار در کانادا بپردازند.

بازار کار مهندس حسابداری در کانادا و سخن پایانی

بازار کار مهندسی حسابداری در کانادا، مهاجرت به کانادا از طریق کار، جستجوی کار در کانادا، کاریابی در کانادا و دیگر شرایط کاری مربوط به کار مهندس حسابدار در کانادا را در مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در کانادا بررسی کردیم. در مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در کانادا بررسی کردیم و عنوان کردیم، مهندسین حسابدار می توانند از دو طریق سیستم امتیاز بندی و برنامه استانی در کانادا، برای اخذ ویزای کاری کانادا اقدام نمایند. همچنین عنوان شد؛ مهندسین حسابداری که از طریق برنامه سیستم امتیاز بندی اقدام به مهاجرت کرده اند، از همان ابتدا اقامت دائم این کشور را دریافت می کنند. همچنین مهندسینی که از طریق برنامه استانی اقدام به مهاجرت می نمایند، پس از 3 سال کار در این کشور، می توانند اقامت دائم بگیرند. شما عزیزانی که می خواهید به کشور کانادا مهاجرت نمایید، می توانید با دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش، بهترین روش را برای مهاجرت خود در نظر بگیرید. همچنین می توانید سوالات خود را در رابطه با مهاجرت به این کشور، در آخر این نوشتار مطرح کرده و پاسخ مناسبی دریافت نمایید. در صورت رضایت از مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در کانادا، 5 ستاره ارزشمند بدهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *