بازار کار مهندسی حسابداری در نیوزلند

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس حسابداری به نیوزلند
  • نرخ بیکاری در نیوزلند
  • عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان حسابداری در نیوزلند
  • میزان درآمد مهندس حسابداری در نیوزلند
  • اخذ ویزای کار نیوزلند برای مهندس حسابداری
  • اخذ اقامت نیوزلند از طریق کار مهندس حسابداری
  • نحوه کاریابی برای مهندس حسابداری در نیوزلند
  • بازار کار مهندسی حسابداری در نیوزلند و سخن پایانی
حسابداری در نیوزلند

بازار کار مهندسی حسابداری در نیوزلند و مقدمه ای بر آن

بازار کار مهندسی حسابداری در نیوزلند، حداقل دستمزد در نیوزلند برای مهندسین حسابدار، کاریابی در نیوزلند برای مهندسین حسابداری و دیگر شرایط مهندسین حسابداری در نیوزلند، اعم از روند اخذ ویزای کار و اقامت و همچنین اخذ تابعیت در این کشور را بررسی می نماییم و به سوالات شما مهاجرین عزیز پاسخ می دهیم. آیا می توان در بازار کار مهندسی حسابداری در نیوزلند استخدام شد؟ آیا مهندسین می توانند حداقل دستمزد در نیوزلند را به حداکثر برسانند؟ مهندسین چگونه می توانند به کاریابی در نیوزلند بپردازند؟ اخذ ویزای کار نیوزلند چگونه است؟ مهندسین حسابداری چگونه می توانند اقامت دائم و تابعیت کشور نیوزلند را دریافت کنند؟ شما عزیزان می توانید با ما تا آخر نوشتار علمی بازار کار مهندسی حسابداری در نیوزلند همراه باشید و از اطلاعات بسیار مفیدی در مسیر مهاجرت کاری بهره مند شوید. شما خوبان به علاوه مطالعه این نوشتار، می توانید با موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس بگیرید و از کارشناسان خبره این مجموعه، مشاوره رایگان دریافت نمایید. توجه داشته باشید، موسسه حقوقی ملک پور با بیش از 15 سال سابقه کار در زمینه مهاجرت، بهترین روش مهاجرت در بهترین زمان ممکن را به شما خوبان پیشنهاد می دهد. شما متقاضیان عزیز می توانید با بیان سوالات خود در بخش پایانی مقاله، از کاردانان ما پاسخ علمی دریافت نمایید.

فایل تصویری توضیحات مدیریت محترم موسسه در خصوص نکات مهم برای کاریابی در خارج از کشور

فایل صوتی توضیحات مدیریت محترم موسسه در خصوص نکات مهم برای کاریابی در خارج از کشور

شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس حسابداری به نیوزلند:

نیوزلند یک کشور بسیار زیبا و پهناور در جنوب غربی اقیانوس آرام می باشد و اقتصاد آن در جهان رو به رشد است. نرخ بیکاری در نیوزلند هر ساله پایین می باشد و مردمان زیادی به قصد تحصیل و کار قدم در خاک این کشور می گذارند. در رابطه با کار در نیوزلند، مهاجران سوال می کنند، که کار در نیوزلند برای ایرانیان چگونه است؟ آیا ایرانیان می توانند در بازار کار مهندسی حسابداری در نیوزلند کار کنند؟ یکی از مشاغل بسیار جذاب برای مهاجرین به نیوزیلند، کار در بازار کار مهندسی حسابداری در این کشور است. با این حال، با توجه به منابع دولتی، این تخصص در لیست مشاغل مورد نیاز نیوزیلند 2021  نیست. با این حال می توان با کمی تلاش و کوشش، در کشور نیوزلند حسابدار شد. برای کار به عنوان حسابدار عمومی در نیوزیلند، حداقل باید مدرک خود را به صورت محلی تأیید کنید و آموزش مالیات محلی، قانون تجارت و … را فرا بگیرید. اگر می خواهید به عنوان حسابدار رسمی کار کنید، به یکی از گواهینامه های محلی نیز نیاز خواهید داشت:

NZICA (CAANZ)

CPA

حسابدار رسمی یکی از بالا ترین مدارک حسابداری و مالی حرفه ای در جهان است. اصطلاح Chartered یک عنوان حرفه ای شناخته شده بین المللی است، که منعکس کننده بالا ترین استانداردهای اخلاقی، تخصصی و فنی حسابدار است. شما برای حسابدار شدن می بایست:

تأیید دیپلم آموزش عالی و همچنین تحصیل در رشته های که قبلاً در آن ها تحصیل نکرده اید و در نیوزیلند لازم است.

زیر نظر یک حسابدار معتبر 3 سال تجربه کسب کنید.

آموزش در یکی از سازمان های مورد تایید و شرکت در امتحانات و دریافت گواهینامه

برنامه های آموزشی برای حسابداران.

متقاضیان خارجی حتی با داشتن مدارک بالاتر در حسابداری، باید در دوره های که برای صدور گواهینامه لازم هستند آموزش ببینید. برای این کار می توانید در یک برنامه یک ساله شرکت کنید که کاملاً شما را برای روند دریافت گواهینامه حسابدار رسمی آماده می کند. شایان ذکر است، مهاجرت تحصیلی به نیوزلند نیز یکی دیگر از طریق های مهاجرت پر طرفدار می باشد و متقاضیان می توانند از طریق تحصیل به نیوزلند وارد شده و پس از تحصیل در نیوزلند، به کار بپردازند. در واقع اگر شما عزیزان می خواهید در کشور نیوزلند در رشته حسابداری تحصیل کرده و پس از آن به کار بپردازید، می توانید با کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس بگیرید و از اطلاعات کاملی دریافت نمایید.

نرخ بیکاری در نیوزلند:

همانگونه که در مطلب بالا بیان کردیم، مهندسین حسابدار بایستی بتوانند شرایط کاملی برای ورود به بازار کار مهندسی حسابداری در نیوزلند داشته باشند. به علاوه آنان باید لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند 2021 را بررسی کرده و سپس اقدام به مهاجرت نمایند. علاوه بر این موارد، اشخاصی که می خواهند در بازار کار نیوزلند کار کنند، باید میزان نرخ بیکاری در این کشور را بررسی نمایند. میزان نرخ بیکای در کشور نیوزلند حدود 4.8 درصد می باشد و نمودار آن در زیر این نوشتار قرار گرفته است.

نرخ بیکاری در نیوزلند 2021

همان طوری که در تصویر مشاهده می نمایید، نرخ بیکاری در سال 2018 و 2019 در میزان پایینی قرار داشته است و تنها در سال 2020 کمی افزایش یافته است و شایع ترین علت آن، ویروس کرونا می باشد. البته با وجود این بیماری در هر کشوری، میزان نرخ بیکاری در نیوزلند در سال 2021، کاهش یافته و از بیشترین آمار خود در حد 5.3 درصد، به 4.7 درصد رسید. به طور کلی با میزان نرخ بیکاری در کشور نیوزلند در شرایط مناسب فعلی، مهندسین می توانند در بازار کار مهندسی حسابداری در نیوزلند، به کار استخدام شوند. البته همان طوری که بیان کردیم، ابتدا بایستی از نیازمندی کشور نیوزلند به نیروی مهندسی، اطمینان حاصل کرد.

عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان حسابداری به نیوزلند:

در این عنوان از مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در نیوزلند، می خواهیم عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان را بررسی نماییم. مهندسین حسابدار همان گونه ای که باید شرایط لازم خویش را برای مهاجرت بررسی نمایند، بایستی شرایط کاری را نیز بررسی نمایند و از بروز مشکلات کوچک و بزرگ پیش گیری داشته باشند. بدین منظور مهندسین می توانند از رشته کاری خود آمار هایی معتبری در نیوزلند به دست بیاورند و طریقه کار در بازار کار مهندسی حسابداری در نیوزلند آگاه شوند. در واقع مهندسین حسابداری در عناوین مختلفی از حسابداری مشغول به کار می شوند و برخی از این عناوین چنین است:

حسابدار عمومی

مدیر امور مالی

مشاور سرمایه گذاری مالی

کارگزار امور مالی

کنترل کننده

خزانه دار

حسابدار مدیریت

مشاور مدیریت

حسابدار مالیات

کارگزاران مالی

به علاوه، مهندسین حسابدار در کشور نیوزلند نسبت به عنوان شغلی ای که دارند، وظایفی بر عهده دار می شوند و باید این وظایف را به درستی انجام بدهند. برخی از وظایف به شرح زیر است:

ورود دقیق داده ها

نگهداری رکورد

تهیه اسناد حقوقی

حساب های قابل پرداخت

حساب های دریافتی

مدیریت وجوه نقد، مجموعه بدهی ها

استفاده گسترده از نرم افزار بانکداری الکترونیکی

سایر وظایف موقت در صورت لزوم

مدیریت بستن پایان ماه دفتر کل، از جمله تطبیق همه حساب های ترازنامه.

اطمینان حاصل کردن از تجزیه و تحلیل دقیق مالی و پیش بینی ها برای رعایت تمام مهلت های گزارشگری داخلی و خارجی

موجودی اضافی و منسوخ را مرور کرده و در صورت لزوم تعدیل ذخیره را پیشنهاد دهید.

از مدیر امور مالی در تهیه صورت های مالی سالانه و اظهار نامه مالیاتی پشتیبانی کنید.

میزان درآمد مهندس حسابداری در نیوزلند:

پس از آگاهی از شرایط و ضوابط فوق در متون بالا از مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در نیوزلند، می خواهیم حداقل دستمزد در نیوزلند برای شخص مهندس را مورد ارزیابی قرار بدهیم. همراهان ارجمند، مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در نیوزلند تهیه و تنظیم شده توسط کارشناسان خبره موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش می باشد. لذا هر گونه رونوشت بدون ذکر منبع شرعا و قانونا حرام می باشد و این موسسه هیچ رضایتی نخواهد داشت. حداقل دستمزد در نیوزلند برای یک مهندسین حسابداری حدود 33100 دلار نیوزلند در سال می باشد. به علاوه متوسط حقوق مهندس در یک سال 68900 دلار و حداکثر درآمد مهندس حسابدار در بازار کار مهندسی حسابداری در نیوزلند حدود 108000 دلار نیوزلند می باشد. لازم به ذکر است، حقوق و درآمد مهندس حسابدار در نیوزلند با فزایش تجربه کار، افزایش پیدا می کند. نمودار زیر در رابطه با افزایش درآمد مهندسین حسابدار نسبت به افزایش تجربه در کشور نیوزلند می باشد.

در ادامه مقاله علمی بازار کار مهندسی حسابداری در نیوزلند به بررسی اخذ ویزای کار نیوزلند برای مهندس حسابداری می پردازیم.

اخذ ویزای کار نیوزلند برای مهندسین حسابداری:

همان گونه که بیان کردیم، مهندسی حسابداری در حال حاضر از مشاغل مورد نیاز کشور نیوزلند نمی باشد، ولی با این حال می توان در بازار کار مهندسی حسابداری در نیوزلند کار کرد و اقامت دائم این کشور را دریافت کرد. ولی لازم است بدانید، برای مهاجرت کاری به کشور نیوزلند بایستی بتوان یک ویزای کار با اقامت بلند مدت را دریافت کرد و در نهایت به اقامت دائم رسید. در حالی که اکثر ویزای های کاری در کشور نیوزلند کوتاه مدت بوده و اجازه اخذ اقامت دائم به افراد خارجی را نمی دهند. برای این منظور لازم است، برای اخذ ویزای Essential Skills اقدام نمایید. اخذ ویزای Essential Skills به صورت امتیاز بندی می باشد و لازمه اخذ آن، داشتن یک پیشنهاد کاری از سوی کارفرمای معتبر نیوزلندی می باشد. Essential Skills یک ویزا برای اشخاصی است، که شغل آنان تخصصی و مهندسی بوده و در عین حال در لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند 2021 قرار دارد. اگر شغل کاری شما از مشاغل مورد نیاز نیوزلند باشد، کارفرمای این کشور در برخی موارد ملزم است، تا با انجام آزمون بازار کار، اشخاص نیوزلندی را برای کار ارزیابی کند و در برخی موارد به چنین آزمونی نیاز نمی باشد.

لازم به ذکر است، عوامل امتیاز دهی برای اخذ این ویزا، عبارتند از:

سن

تحصیلات

مدرک زبان

سابقه کار

همچنین ارائه مدارک نام برده در ذیل، برای اخذ ویزای Essential Skills لازم است.

پاسپورت دارای اعتبار

عکس برای پاسپورت (2 قطعه)

فرم ویزای تکمیل شده

پرداخت درخواست هزینه ویزا

مدارک نحصیلی

مدارک هویتی (شناسنامه و کارت ملی و …)

انگیزه نامه مهاجرتی

ارائه دعوت نامه شغلی

گواهی عدم سوء سابقه کیفری

اخذ اقامت نیوزلند از طریق کار مهندس حسابداری:

مهندسین حسابدار می توانند با اخذ ویزای کاری نیوزلند قدم در بازار کار مهندسی حسابداری در نیوزلند بگذارند و به صورت موقت و محدود در این کشور به کار بپردازند. شخص مهندس در صورتی که بخواهد در بازار کار این کشور به مدت طولانی تری کار کند و یا می خواهد اقامت دائم این کشور را به دست بیاورد، می تواند اقامت خود را تمدید نماید و به طور کلی با 5 سال کار در نیوزلند، اقامت دائم دریافت نماید. به علاوه مهندس حسابدار در طول اقامت در نیوزلند و کار در بازار کار مهندسی حسابداری در نیوزلند می تواند، مالیات به موقع پرداخت نماید، در جامعه نیوزلند ایجاد خطر نکند و قوانین این کشور را رعایت نماید و برای اخذ تابعیت و پاسپورت نیوزلند درخواست بدهد.

نحوه کاریابی برای مهندس حسابداری در نیوزلند:

کاریابی در نیوزلند برای یک مهندس حسابدار به صورت غیر حضوری می باشد و از اساسی ترین شروط اخذ ویزای کاری نیوزلند به شمار می رود. مهندسین حسابدار می توانند با کاریابی صحیح در کشور نیوزلند در موسسات معتبر و آژانس های معتبر این کشور، با یک شخص معتبر در نیوزلند که کارفرما نام دارد، ارتباط بگیرند و رزومه کاری خود را مبنی بر سوابق کاری و تحصیلی در اختیار وی قرار بدهند. در این صورت متقاضیان می توانند با دریافت یک پیشنهاد کار، برای اخذ ویزای کاری نیوزلند درخواست بدهند. لازم به ذکر است، کاریابی در نیوزلند با اخذ ویزاهای کوتاه مدت و گردشگری نیز امکان پذیر می باشد، ولی مهندسین حسابداری باید برای معادل سازی مدارک خود، با دریافت پیشنهاد کاری در کشور مبدا، اقدام به مهاجرت نمایند و زمان لازم برای حسابدار شدن در این کشور را داشته باشند.

بازار کار مهندس حسابداری در نیوزلند و سخن پایانی

بازار کار مهندسی حسابداری در نیوزلند، کاریابی در نیوزلند با روش ایده آل برای مهندس حسابدار و حداقل دستمزد در نیوزلند در مقاله علمی بازار کار مهندسی حسابداری در نیوزلند مورد بررسی قرار گرفت. همچنین در طول نگارش این مقاله نگاهی بر شرایط کار در نیوزلند برای ایرانیان و روند اخذ اقامت دائم و تابعیت کشور نیوزلند داشتیم. در مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در نیوزلند عنوان شد، اخذ ویزای کاری نیوزلند با نام Essential Skills، به صورت امتیاز بندی می باشد و تنها اشخاصی می توانند برای اخذ این ویزا درخواست بدهند، که شغل آنان در لیست مشاغل مورد نیاز نیوزلند 2021 باشد و از مشاغل تخصصی و مهندسی به شمار برود. همچنین در این نوشتار بیان شد، مهندسین حسابدار می توانند 5 سال پس از اقامت موقت و کار در کشور نیوزلند، برای اقامت دائمی این کشور درخواست بدهند. شما عزیزان می توانید برای دریافت راهنمایی در زمینه مهاجرت و برای اقدام جهت اخذ ویزا، با مشاوران کارشناس موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس بگیرید و از آنان یک مشاوره بسیار علمی و رایگان دریافت نمایید. در صورت رضایتمندی از این مقاله، 5 ستاره ارزشمند بدهید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *