بازار کار مهندسی حسابداری در ترکیه

آنچه در این مقاله میخوانید

  • شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس حسابداری به ترکیه
  • نرخ بیکاری در ترکیه
  • عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان حسابداری در ترکیه
  • میزان درآمد مهندس حسابداری در ترکیه
  • اخذ ویزای کار ترکیه برای مهندس حسابداری
  • اخذ اقامت ترکیه از طریق کار مهندس حسابداری
  • نحوه کاریابی برای مهندس حسابداری در ترکیه
  • بازار کار مهندسی حسابداری در ترکیه و سخن پایانی

بازار کار مهندسی حسابداری در ترکیه و مقدمه ای بر آن

می پردازیم. به علاوه در این مقاله نگاهی بر عناوین بازار کار مهندسی حسابداری در ترکیه، کاریابی ترکیه و شرایط تحصیل حسابداری در ترکیه خواهیم داشت. شما متقاضیان عزیز ممکن است با برخی سوالات رو به رو شده باشید. آیا مهندسین حسابدار می توانند در بازار کار مهندسی حسابداری در ترکیه استخدام شوند؟ آیا تحصیل حسابداری در ترکیه امکان پذیر می باشد؟ قوانین حسابداری در ترکیه چگونه می باشد؟ ترکیه یک کشور ترک زبان می باشد و زبان ترکی استانبولی در آن رواج دارد. کشور ترکیه در هر سال لیست مشاغل مورد نیاز خود را انتشار می نماید و متقاضیان کار حسابداری می توانند با بررسی لیست مشاغل مورد نیاز این کشور، برای مهاجرت به ترکیه اقدام نمایند. شما عزیزان می توانید در صورتی که می خواهید یک مهاجرت کاری داشته باشید، با موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس بگیرید و از کارشناسان این موسسه مشاوره رایگان دریافت نمایید. با دریافت مشاوره و بررسی شرایط خویش، شما می توانید تصمیم بگیرید، که آیا کشور ترکیه مناسب برای کار می باشد یا خیر؟

در ادامه مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در ترکیه با ما همراه باشید، زیرا می خواهیم به کار حسابداران در ترکیه را بررسی نماییم.

فایل تصویری توضیحات مدیریت محترم موسسه در خصوص کار و ویزای کاری

فایل صوتی توضیحات مدیریت محترم موسسه در خصوص کار و ویزای کاری

شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری مهندس حسابداری به ترکیه:

کشور ترکیه یک کشور وسیع می باشد که نیمی از آن در آسیا و نیمه دیگر آن در اروپا قرار گرفته است. زبان مردمان ترکیه، ترکی استانبولی می باشد و میزان جمعیت در این کشور، حدود 82 میلیون نفر می باشد. قوانین کار در ترکیه بسیار پیچیده می باشد و متقاضیان می بایست ویزای کاری این کشور را دریافت نمایند. لذا برای اخذ ویزای کار ترکیه، در ابتدا باید یک پیشنهاد کاری از سوی کارفرمایان این کشور دریافت کرد. مهندسین حسابدار نیز برای کار در این کشور، باید قوانین حسابداری در ترکیه را رعایت نمایند. در واقع مهندسین حسابدار برای کار در بازار کار مهندسی حسابداری در ترکیه، می بایست واجد شرایط مهاجرت باشند و همچنین در کشور ترکیه باید مدارک خود را معادل سازی نمایند. به علاوه مهندسین باید دارای تحصیلات دانشگاهی در رشته حسابداری داشته باشند، تجربه کاری بالا داشته باشند و بتوانند در کشور ترکیه مجوز های کار در این کشور را دریافت نمایند. دانستن این نکته خالی از لطف نمی باشد، که متقاضیان کار در بازار کار مهندسی حسابداری در ترکیه، می توانند با تحصیل حسابداری در ترکیه، به کار بپردازند و در نهایت ویزای کار این کشور را دریافت نمایند و به اقامت دائم برسند.

خواندن مقالات زیر نیز میتواند برای شما مفید باشد.

اطلاعات بیشتر

نرخ بیکاری در ترکیه:

دانستن نرخ بیکاری کشور ترکیه، کمک شایانی برای مهاجرت به ترکیه می باشد. افراد متقاضی کار در این کشور می توانند با در نظر گرفتن میزان نرخ بیکاری، برای کار اقدام نمایند. شایان ذکر است، کشور ترکیه در اکثر مواقع با نرخ بیکاری بالایی رو به رو می باشد و این امر باعث شده تا افراد خارجی نتوانند به راحتی جهت کار در این کشور اقدام نمایند. زیرا دولت ترکیه در مرحله اول می خواهد جوانان کشور خود را استخدام نماید و زمانی که افراد بومی در این کشور بیکار باشند، به افراد خارجی اجازه نمی دهد تا وارد بازار کار شوند. میزان نرخ بیکاری در کشور ترکیه 13.9 درصد می باشد. این میزان از نرخ بیکاری در کشور ترکیه بیان می نماید، که از هر 100 نیروی جوان و آماده به کار در ترکیه، حدودا 14 نفر بیکار می باشند. به طور کلی شما عزیزان می توانید در چنین وضعیتی که کشور ترکیه در وضع مناسبی از کار نمی باشد، کشور های دیگری را مقصد کاری خویش قرار دهید.

در زیر این مطلب از عنوان مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در ترکیه، نمودار نرخ بیکاری در ترکیه را تهیه و تدوین داده ایم.

نرخ بیکاری در ترکیه

عناوین شغلی و شرح وظایف شغلی مهندسان حسابداری به ترکیه:

در این بخش از نوشتار بازار کار مهندسی حسابداری در ترکیه، می خواهیم نگاهی بر عناوین شغلی و شرح وظایف مهندسان حسابداری در ترکیه داشته باشیم. همراهان ارجمند، مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در ترکیه تهیه و تنظیم شده توسط کارشناسان خبره موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش می باشد. لذا هر گونه کپی برداری بدون ذکر منبع شرعا و قانونا حرام می باشد و این موسسه هیچ رضایتی نخواهد داشت. به طور کلی مهندسین حسابداری در کشور ترکیه در عناوین شغلی زیر قرار می گیرند.

حسابرس شبانه

مسئول امور مالی

مسئول حسابداری

مدیر حسابداری مالی

متخصص امور مالی و حسابداری

متخصص ارشد حسابداری

حسابدار ارشد

تحلیلگر مالی

همچنین وظایف شغلی مهندسان عمران در ترکیه به شرح لیست زیر می باشد.

برای اطمینان از انطباق با سیاست های مالی، قوانین و مقررات WFP، در ارائه پشتیبانی رویه ای و فنی کارکنان در زمینه های مالی و بودجه کمک کنید.

به منظور سهولت در تصمیم گیری آگاهانه، پیش بینی های ماهانه، هزینه ها را کنترل کرده و گزارش های هزینه ها را ارائه دهید.

برای اطمینان از پرداخت به موقع تأمین کنندگان و مطابق با قوانین و مقررات مالی WFP، ادعاها، پیش پرداخت ها و سایر مطالبات فروشنده را تأیید کنید و روش های خرید مناسب را رعایت کنید.

در تهیه اطلاعات از منابع مختلف به منظور تهیه گزارشات مربوط به بودجه، حسابداری، مالی و آماری کمک کنید.

اطلاعات بدست آمده از سیستم های مختلف اطلاعات مالی را بازیابی، قالب بندی و اعتبارسنجی کرده و هرگونه مغایرت یا عدم صحت را به نظارت ناظر برسانید و اقدامات اصلاحی را پیگیری کنید.

اطمينان از به روز شدن دقيق بانك ها، انجام تكاليف اداري مربوط به نظارت و ثبت دارايي هاي ثابت، هزينه خريد سوخت و قطعات يدكي براي وسايل نقليه و ژنراتورها.

کلیه هزینه ها را مطابق با بودجه مصوب نظارت و ثبت کنید، تا اطمینان حاصل شود که هزینه های صحیح انجام می شود و پرداخت به تأمین کنندگان خارجی، کمک های نقدی و سایر فاکتور های تأمین کننده به موقع پردازش می شود.

میزان درآمد مهندس حسابداری در ترکیه:

مهندسین حسابدار و یا سایر متقاضیانی که می خواهند در خارج از کشور کار کنند، به دنبال راهی برای افزایش درآمد خود می باشند و خواستار درآمد بسیار بالایی هستند. مهندسین حسابدار نیز در مواقعی که قصد دارند، در بازار کار مهندسی حسابداری در ترکیه کار کنند، در ابتدا میزان حقوقی که می توانند در ترکیه دریافت نمایند را بررسی می کنند. مهندسین حسابدار به طور حداقل در کشور ترکیه 39200 لیر در یک سال حقوق دریافت می نمایند و به طور متوسط 96800 لیر درآمد دارند. مهندسین حسابدار در کشور ترکیه می توانند سطح درآمد خود را به حداکثر برسانند و حقوقی معادل با 194000 لیر دریافت نمایند.

سطح افزایش درامد مهندسین حسابدار بر اساس افزایش سابقه کاری، طبق نمودار زیر می باشد.

تاثیر تجربه بر افزایش درآمد مهندس حسابدار در ترکیه

همان گونه که در تصویر مشاهده می نمایید، یک مهندس با تجربه کاری 5 ساله 32 درصد افزایش درآمد خواهد داشت. همچنین یک شخص با 10 سال تجربه کار، 36 درصد حقوق بیشتری دریافت می نماید و می توان گفت، چنین شخصی دو برابر حقوق نخستین خویش را کسب می نماید. مهندسین حسابدار می توانند تا کسب تجربه کار بیش از 20 سال، حقوق خویش را افزایش دهند. در واقع با این روند، مهندسین حسابدار در بازار کار مهندسی حسابداری در ترکیه، حداکثر درآمد را کسب می نمایند.

اخذ ویزای کار ترکیه برای مهندسین حسابداری:

اخذ ویزای کار ترکیه برای مهندس حسابداری یکی دیگر از شرایط مهاجرت به ترکیه می باشد. در واقع تمامی کسانی که می خواهند به کشور ترکیه مهاجرت کاری داشته باشند، باید ویزای کار ترکیه را اخذ نمایند. اخذ ویزای ترکیه همانند دیگر کشور های دنیا می باشد و افراد برای اخذ این ویزا، باید یک قرار داد کاری داشته باشند و یا بتوانند از یک کارفرما، دعوت نامه شغلی دریافت کنند. همچنین دریافت دعوت نامه کاری از طریق کاریابی در ترکیه امکان پذیر می باشد. در ادامه مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در ترکیه، روند کاریابی در ترکیه را بیان می نماییم. به طور کلی مهندسین حسابدار می توانند با دریافت پیشنهاد کاری و منعقد کردن یک قرار داد کاری، مدارک ذیل را تکمیل کرده و برای دریافت ویزای کاری ترکیه، به سفارت این کشور درخواست بدهند.

پاسپورت معتبر

عکس مخصوص پاسپورت

فرم درخواست ویزا و تکمیل کردن آن

رسید هزینه ویزا

مدارک شناسایی

مدارک تحصیلی معتبر با جزئیات کامل

ارائه اثبات نامه تمکن مالی

ارائه سلامت پزشکی

ارائه اثبات نامه محل اقامت در ترکیه

گواهی عدم سوء سابقه کیفری

اخذ اقامت ترکیه از طریق کار مهندس حسابداری:

مهندسین حسابداری با دریافت ویزای کاری ترکیه، به مدت محدودی اقامت دریافت می نمایند و در این مدت باید بتوانند، در بازار کار مهندسی حسابداری در ترکیه استخدام شده و کار کنند. در صورتی که آنان نتوانند در ترکیه به شغل مربوطه استخدام شوند، پس از پایان مدت اعتبار اقامت خود، باید به کشور خود بازگردند. ولی در صورتی که در این مدت کار کنند و این موضوع را به اثبات برسانند، می توانند اقامت خود را تمدید کرده و به کار خود در این کشور ادامه بدهند. در نهایت مهندسی حسابدار پس از 5 سال کار و زندگی در کشور ترکیه می توانند اقامت دائم این کشور را به دست بیاورند و با رعایت قوانین این کشور، دادن مالیات، یادگیری زبان ترکی استانبولی و احترام به فرنگ جامعه ترکیه، برای تابعیت و پاسپورت این کشور درخواست بدهند.

نحوه کاریابی برای مهندس حسابداری در ترکیه:

مهندسین حسابدار قبل از هر اقدامی برای اخذ ویزای کاری ترکیه و رسیدن به اقامت و تابعیت این کشور، در ابتدا باید بتوانند یک دعوت نامه کاری دریافت نمایند و تنها از طریق کاریابی ترکیه می توان یک پیشنهاد کار دریافت کرد. کاریابی ترکیه به صورت جستجوی مشاغل در موسسات و وب سایت های رسمی این کشور می باشد. همچنین کاریابی در آژانس های استخدامی، روزنامه ها، تماس مستقیم با صاحبین مشاغل در ترکیه و … می باشد. در این روش کاریابی، مهندسین می توانند رزومه کاری خویش را در اختیار وب سایت ها و موسسات قرار بدهند و با یک کارفرما ارتباط داشته باشند. در این صورت به هنگامی که وضع کشور ترکیه مساعد باشد و همچنین به نیروی مهندسی نیازمند باشد، متقاضیان می توانند یک پیشنهاد کار از کارفرما دریافت نمایند. پس از دریافت دعوت نامه کاری، مهندسین می توانند برای اخذ ویزای کاری ترکیه درخواست بدهند.

بازار کار مهندس حسابداری در ترکیه و سخن پایانی

بازار کار مهندسی حسابداری در ترکیه، مقاله ای کاری به شمار می رود و عناوینی نظیر، بازار کار مهندسی حسابداری در ترکیه، کاریابی ترکیه و شرایط اخذ اقامت و تابعیت ترکیه در آن بررسی گردید. در مقاله بازار کار مهندسی حسابداری در ترکیه عنوان کردیم، مهندسین حسابدار برای ورود به بازار کار این کشور باید واجد شرایط مهاجرت باشند و با اخذ یک دعوت نامه شغلی، می توانند برای اخذ ویزای کار این کشور درخواست بدهند. همچنین در این نوشتار ذکر شد، کشور ترکیه در حال حاضر نرخ بیکاری بالایی دارد و تعداد بیشماری از جوانان این کشور بیکار هستند. در این وضعیت که جوانان ترکیه بیکار هستند، دولت این کشور اجازه ورود افراد خارجی به بازار کار خود را نمی دهد و مهندسین حسابدار شانسی برای دریافت دعوت نامه ندارند. بدین منظور مهندسین می توانند با بررسی دقیق شرایط خویش، به کشور های دیگری در اروپا مهاجرت نمایند. متقاضیان عزیز شما می توانید برای بررسی شرایط خویش و دریافت مشاوره رایگان برای مهاجرت، با کارشناسان موسسه حقوقی ملک پور ملک پور اتریش تماس بگیرید. امید است از مقاله علمی ما رضایتمند باشید و با دادن 5 ستاره به آن، میزان رضایت خود را بیان نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *